Σάββατο 10.06.2023,  

Ο Γιώργος Ανεμογιάννης νέος επικεφαλής της Δύναμης Πολιτών και υποψήφιος δήμαρχος

Δημοσιεύτηκε στις 23/06/2022 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  70 σχόλια

Από τη Δύναμη Πολιτών λάβαμε την παρακάτω ενημέρωση:

 

*****

 

Η Δύναμη Πολιτών πραγματοποίησε χθες 22/06 Γενική Συνέλευση των μελών της για τον πολιτικό προσανατολισμό της παράταξης μέχρι τις εκλογές, την εκλογή νέας γραμματείας και νέου επικεφαλής. Σε μία κατάμεστη από συμμετοχή αίθουσα ο πρώην δήμαρχος Άρης Βασιλόπουλος έκανε απολογισμό της 12ετούς πορείας της παράταξης, της θητείας του στη δημοτική αρχή, αλλά και των πεπραγμένων της χειρότερης δημοτικής αρχής που γνώρισε ποτέ η πόλη με τη διοίκηση Βούρου. Στη συνέχεια ο Άρης Βασιλόπουλος, αφού ευχαρίστησε τα μέλη της παράταξης και τους χιλιάδες συμπολίτες μας για τη στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια, ανακοίνωσε την προσωπική του απόφαση να μην ηγηθεί της παράταξης στις επερχόμενες εκλογές. Δήλωσε όμως ότι παραμένει δημοτικός σύμβουλος, θα είναι παρών στην παράταξη και τις ευρύτερες διεργασίες στην πόλη μας όχι μόνο για την απαλλαγή από τη διοίκηση Βούρου, αλλά και τη σύγκρουση με πολιτικές δυνάμεις και συμφέροντα του κατεστημένου που προετοιμάζουν τη διαδοχή του με άλλα πρόσωπα.

 

Στη συνέχεια τα μέλη της παράταξης εξέλεξαν ομόφωνα νέο επικεφαλής τον Γιώργο Ανεμογιάννη, νυν δημοτικό σύμβουλο και πρώην αντιδήμαρχο, του οποίου το δημοκρατικό ήθος, η ακεραιότητα, η εντιμότητα και ο πολιτικός προσανατολισμός υπέρ των πολλών εγγυώνται ότι η Δύναμη Πολιτών θα είναι παρούσα και την επόμενη μέρα δίνοντας ένα δυναμικό αγώνα νίκης από τώρα μέχρι και τις επερχόμενες εκλογές. Τέλος, η παράταξή μας εξέλεξε 15μελή γραμματεία με γραμματέα τον Ηλία Λεμοντζόγλου και αναπληρώτρια γραμματέα την Βάσω Αγαγιώτου με στόχο την ανανέωση των λειτουργιών της παράταξης και την εκλογική προετοιμασία.

 

Ευχαριστούμε όλα τα μέλη της παράταξης για την συμμετοχή και στήριξή τους, ευχαριστούμε ολόψυχα τον Άρη Βασιλόπουλο για την μεγάλη και ανιδιοτελή προσφορά του στην παράταξη και την πόλη μας και ευχόμαστε στον Γιώργο Ανεμογιάννη καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα με όλους εμάς στο πλευρό του.

 

 

Σχόλιο της Αλήθειας: Ο "παμπάλαιος" Βούρος...

 

Ενώ βρισκόμαστε ήδη περίπου ενάμιση χρόνο πριν τις δημοτικές εκλογές, η υποψηφιότητα του Γιώργου Ανεμογιάννη δείχνει το μέγεθοις της ανάγκης που έχει αυτή η πόλη για νέες πολιτικές- δημοτικές προτάσεις, αλλά και νέα πρόσωπα για τη θέση του δημάρχου. Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση του Στέφανου Γατσούλη με το νέο του δημοτικό σχήμα, τη "Σύγχρονη Πόλη" κι έρχεται τώρα η "Δύναμη Πολιτών" να εκλέξει τον νέο επικεφαλής της, που πρώτη φορά -όπως κι ο Γατσούλης- διεκδικεί τον δήμο ως υποψήφιος Δήμαρχος. 

 

Η ανάγκη για νέες κινήσεις, νέες προτάσεις, νέα πρόσωπα για τη θέση του Δημάρχου, και μάλιστα τόσο νωρις, δείχνει πόσο "παμπάλαιος" ήδη μοιάζει στα μάτια της πόλης ο τουρίστας δήμαρχος.

 

Μένει, βέβαια, να δούμε εάν οι 4 διαφωνούντες με τον Βούρο, που όμως παραμένουν στον συνδυασμό του κατά τόπο ανεξήγητο -που δεν θα είναι ΚΑΘΟΛΟΥ εύκολο να εξηγηθεί μόλις λίγους μήνες πριν τις κάλπες- θα σχηματίσουν δικό τους συνδυασμό, ή θα "σκύψουν το κεφάλι" σε εντολές άνωθεν και θα συμπορευθούν με τον τουρίστα που πέρασε και δεν... ακούμπησε στην πόλη. 

 

Γιώργο, Ανθή, Λύσσανδρε, Σπύρο, ελπίζω να μην το δω αυτό από εσάς...

 

Μένει, δηλαδή, να δούμε αν θα έχουμε και τρίτο νέο πρόσωπο για τη θέση του δημάρχου, ή αν θα έχουμε... επανάκαμψη παλαιότερου υποψηφίου δημάρχου...

 

Κι από εμάς λοιπόν "Καλή Επιτυχία" από καρδιάς στον Γιώργο Ανεμογιάννη με την ελπίδα να μην επαναλάβει τα σφάλματα του προκατόχου του, τα οποία στέρησαν το 2019 την εκλογική νίκη από τη Δύναμη Πολιτών.

 

Για τον Άρη Βασιλόπουλο, θα γράψω σε ξεχωριστό σημείωμά μου...

Γράψτε την άποψή σας

Φωτό; (24/06/2022 08:27)

Υποθέτω η φωτογραφία είναι αρχείου και όχι του δελτίου τύπου της ΔΠ αφού εχει αποχωρήσει πρόσφατα από τη "δύναμη πολιτών" ο Γκολφινόπουλος που φαίνεται σε πρώτο πλάνο κι έχει προσχωρήσει στη τρόϊκα Τζέλη, Μαργαριτοπούλου, Ευαγγελινού που προσπαθούν να φτιάξουν άλλη δημοτική κίνηση.

Ανένταχτος (24/06/2022 09:12)

Μου κάνει εντύπωση που δεν υπήρχε άλλη υποψηφιότητα. Υπάρχουν τουλάχιστον πέντε με δέκα άνθρωποι εκεί μέσα που θα μπορούσαν να αναλάβουν και δεν εννοώ αποκλειστικά τους εν ενεργεία δημ. συμβούλους. Μου κάνει εντύπωση κι ότι έτρεξαν το θέμα πολύ γρήγορα καλοκαιριάτικα σαν να βιαζόντουσαν να τελειώσουν με τη διαδοχή. Ισως ήθελαν να προλάβουν τους εσωκομματικούς αντιπάλους (Τζέλης και σία). με επικεφαλής μέλος του ΣΥΡΙΖΑ για να εμφανίσουν στη Κουμουνδούρου τη κατάσταση τελειωμένη. Τέλος, ο χρόνος διαδοχής ήταν λάθος και βιαστικός σε νεκρό πολιτικά χρόνο τέλη Ιουνιου. Εξυπνότερο θα ήταν να προετοίμαζαν μια δυνατή μάζωξη τέλη Σεπτέμβρη με αρχές Οκτώβρη. Ο Ανεμογιάννης μπορεί να μην είναι ο τύπος που εμπνέει ιδιαίτερα, αλλά προς τιμή του ότι είχε τα κοτσια να πιάσει τη καυτή πατάτα. Για να μην θέλει άλλος μάλλον καυτή πατάτα είναι η θέση αφού η επαναφορά της δπ στο δήμο είναι δύσκολη αν οχι αδύνατη υπόθεση αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές.

Κάτοικος ΝΧ (24/06/2022 12:51)

Δουλευταράς ο κ.Ανεμογιάννης, αλλά δεν πείθει, δεν έχει αυτό το κάτι που χρειάζεται κάποιος για να ηγηθεί και να πείσει τον κόσμο να τον ψηφίσει για δήμαρχο. Δυστυχώς, συνεχίζεται η διάλυση του κεντρώου-αριστερού χώρου που είχε καταφέρει να συσπειρώσει ο ΑΒ στις προπροηγούμενες εκλογές και έτσι θα ξαναφάμε στην μάπα όποιον τυχάρπαστο κατεβάσει ο Μελ.
Αρα, συνεχίζει η διάλυση της Νέας Φιλαδέλφειας. Πόσο πιο πάτο πια;

Μάθε μπαλίτσα (24/06/2022 14:28)

@Κατοικε ΝΧ δεν λέω... Φιλότιμη η προσπάθειά σου να προβοκάρεις, αλλά όχι επαγγελματική. Στη θέση του
... αρχηγού σου, θα σου είχα ήδη περιορίσει το χαρτζιλίκι. Τον παίρνεις στο λαιμό σου. Τον εκθέτεις.
Τώρα σοβαρά. Είσαι χαλκηδονιωτης; Ξέρεις τι είναι η περιοχή Κάτω Κουκλάκη ή θα ψάχνεις το εστιατόριο στο Χαλάνδρι σαν τον Βουρο;

Ανωνυμος (24/06/2022 18:45)

@Φωτο 08.27
Υπάρχουν διάφορες δημοτικές παρατάξεις όπου κάποιοι αποχωρούν από την μια και προσχωρούν στην άλλη! Συμβαίνει παντού αυτό!
Αυτό που δεν συμβαίνει είναι ότι μέσα από τον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ κάποιοι στηρίζουν την παρστσξη που στήριζε ο κεντρικός ΣΥΡΙΖΑ εδώ και 12 χρόνια και που πλέον έχει ηγέτη μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και όχι συνεργαζόμενο όπως έως τώρα, και κάποιοι άλλοι που συγκυριακά βρίσκονται τώρα μέσα στην τοπική παράταξη ερχόμενοι από αλλού ήδη έχουν φτιάξει φράξια και προωθούν άλλη παράταξη ! Αν δεν συνέλθει ΤΩΡΑ η τοπική οργάνωση να κόψει τις παραφυάδες που ήρθαν από το πουθενά ζητώντας από τον κεντρικό ΣΥΡΙΖΑ να πάρει κεφάλια πριν τις βουλευτικές εκλογές θα πατωσουν και θα είναι φυσιολογικό!
Υ.Γ. Τι είναι ο Γκολφινόπουλος που είναι βαρόμετρο που θα βρίσκεται; Ο Γκρουεζας;

Ανωνυμος (24/06/2022 18:56)

@Ανενταχτος ( Χαχαχα)
Είθισται ο επικεφαλής μιας δημοτικής παράταξης να συμμετέχει με λόγο και ψήφο στο Δημ Συμβουλιο και να μην κάθεται στον πάγκο σαν κοουτς! Αν θέλεις να αναλάβεις την ηγεσία κανόνισε λίγο πριν το τέλος της θητείας να συγκλιθεί ολομέλεια και να αποφασίσει αν η παράταξη πρέπει να συνεχίσει με τον Ανεμογιάννη η όχι!
Απλά πράγματα
Και επειδή έχει ακουστεί και το όνομα του κ.Ντατση νομίζω ότι είναι ο τελευταίος που θα έπρεπε να αναλαβει την ηγεσία μιας παράταξης που θέλει να βρίσκεται σε προοδευτικά μονοπάτια! Ο γιατρός καταλάθος βρίσκεται εκεί όντας άνθρωπος με υπερσυντηριτικες πεποιθήσεις!

--- (24/06/2022 19:09)

Στο σύριζα αν ανήκει ο τύπος που βγήκε από ποια τάση είναι;
*Θετικό για την περιοχή το ότι θα γίνει μετρό
στη Ν.Φιλ/φεια εξαιτίας του γηπέδου.

Ανωνυμος (25/06/2022 09:47)

@---- 19.09
Αεκαρας;
Ας γλυτωναμε από το γήπεδο και ας μην είχαμε και μετρο!
Οταν θα έχει αγώνα 5-6 συρμοί θα βγαίνουν off από τους ευγενείς φιλαθλους πριν κανουν πλιάτσικο στα κοντινά περίπτερα και μαγαζία!
Ο πολιτισμός έρχεται!

Ανένταχτος (25/06/2022 10:54)

@Ανωνυμος (24/06/2022 18:56) Θα σου θυμίσω την περίπτωση του ίδιου του Τσίπρα στο ΣΥΡΙΖΑ και πρόσφατα και του Ανδρουλάκη στο ΚΙΝΑΛ. Δεν ήταν εκλεγμένοι βουλευτές και όμως έγιναν και οι δύο αρχηγοί. Αυτό ως απάντηση στο πρώτο σκέλος του σχολίου σου.
Όσον αφορά τώρα τα περί δικής μου φιλοδοξίας που υπαινίσσεσαι, χαλάρωσε. Ψηφίζω αριστερά από την εποχή του ΚΚΕ εσωτερικού, αλλά για δικούς μου λόγους ποτέ δεν εντάχτηκα ούτε σε κόμμα ούτε σε δημοτική παράταξη στη Φιλαδέλφεια. Μία φορά κατέβηκα με δεξιό συνδυασμό στην Εύβοια κι αυτό για να βοηθήσω ένα παλιό συμμαθητή και φίλο που δυσκολευόταν να συμπληρώσει ψηφοδέλτιο, χωρίς καν να συμμετάσχω σε προεκλογικό αγώνα. Αυτό για το (Χαχαχα).
Για τον Ντάτση αν και τον συμπαθώ, συμφωνώ μαζί σου ότι δεν κολλάει σε αυτή τη παράταξη, αλλά έχω τη γνώμη ότι ένας μη κομματικός, όπως είναι ο Ανεμογιάννης, θα μπορούσε να διεμβολίσει και άλλους χώρους και να ψηφιστεί και από μετριοπαθείς και μη αριστερούς. Τώρα περιορίζεται το πράγμα. Ελπίζω να σε κάλυψα.

Μέλος ΣΥΡΙΖΑ (25/06/2022 13:07)

@24/06/2022 19:09 Είναι στην τάση... ΣΥΡΙΖΑ όπως όλοι μας. Μην μεγαλοποιείτε στο μυαλό σας όσα γράφονται και λέγονται. Το κόμμα είναι ενιαίο και αδιαίρετο και οι διαφορετικές απόψεις που ενδεχομένως υπάρχουν (ως δείγμα υγείας) πάντα σεβαστές. Εξάλλου ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ξεφύγει από τη μιζέρια των συνεχών πολυδιασπασεων που χαρακτήριζαν τα κόμματα της αριστεράς. Είναι ο ένας από τους δύο ισχυρούς πόλους του πολιτικού συστήματος και εκφράζει τον ευρύτερο Προοδευτικό χώρο.

Ανώνυμος (25/06/2022 15:21)

@25/06/2022 09:47 Δεν μας λες και τα νουμερα του τζοκερ μιας και εισαι Πυθια και ξερεις απο τωρα οτι "οταν θα έχει αγώνα 5-6 συρμοί θα βγαίνουν off από τους ευγενείς φιλαθλους πριν κανουν πλιάτσικο στα κοντινά περίπτερα και μαγαζία!"

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ (25/06/2022 17:18)

Ένα βιογραφικό δεν μπορούσαν να βάλουν του Ανεμογιάννη; Τι έχει σπουδάσει ο άνθρωπος να ξέρουμε; Το μοναδικό του επίτευγμα (;) είναι ότι ήταν αντιδήμαρχος του Βασιλόπουλου;

Ανωνυμος (25/06/2022 17:34)

@15.21 Δεν είμαι μάγος! Απλά διαβάζω τις ανακοινώσεις του ΗΣΑΠ μετά από αγώνα της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ! Εκτός αν το ευγενές κοινό έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στον ηλεκτρικό και τα σπάει πράγμα που δεν θα κάνει στο μετρο! Για το πλιάτσικο δεν έχεις παρά να ρωτήσεις τα μαγαζια και περίπτερα γύρω από το γήπεδο!

Ανωνυμος (25/06/2022 17:45)

@10.54 Τι σχέση έχει ένας αρχηγός κόμματος πανελλαδικής εμβέλειας με μια δημοτική παράταξη που αν δεν μένεις στην περιοχή και δεν ασχολείσαι με τα τοπικά δρώμενα αγνοείς και την ύπαρξη της;
Η δράση στα τοπικά ζητήματα των δημοτικών συμβούλων και του αρχηγού της παραταξης αναδεικνύει και την παράταξη!
Τα υπόλοιπα που γράφεις αφορούν εσένα και μόνο!

Ανωνυμος (25/06/2022 17:49)

@ Μέλος ΣΥΡΙΖΑ
Αν πεις τα ίδια που γράφεις σε συνέλευση Συριζαιων το ακροατήριο σου θα ξεραθεί στο γέλιο!
Νασαι καλά ρε φίλε! Είσαι μια ευχάριστη νότα σε αυτήν την καταχνιά που ζούμε!

Δημ. Τ. (25/06/2022 18:03)

Και μόνο που οι πλεμπαίοι κι οι τζαμπατζηδες δεν θα πατάνε στη Φιλαδέλφεια με τις τιμές που εβαλε ο Πρόεδρος, θα έπρεπε να λέτε κι ευχαριστώ για πάντα. Το γηπεδο αλλάζει όσα ξέραμε με τις βρώμικες τουαλέτες και τα σκουριασμενα κάγκελα και τους παραβατικους χούλιγκανς. Θα έρχεται καλός κοσμος με οικονομική άνεση. Αφήστε τις μπούρδες με τα επεισόδια. Αυτά τελειώσανε με το ΝΑΌ.

Άπατος.... (27/06/2022 16:54)

Άπατος θα πάει ο Ανεμογιάννης. Δεν έχει ερείσματα στην πόλη, αλλά ούτε και στον τοπικό Συριζα. Που τα δίνεις τα δαχτυλίδια ρε Άρη!

Ανωνυμος (28/06/2022 20:23)

@Δημ. Τ. 18.03
Δεν πρέπει να μένεις Φιλαδέλφεια.
Τα ακριβά εισιτήρια δεν θα στείλουν τους χούλιγκαν σε ανθοκομική έκθεση! Ο αγώνας θα τους φέρει στην Φιλαδέλφεια και η ακρίβεια θα τους στείλει στα γύρω μαγαζιά για μπύρα καφέ και μπάφο!
Δεν θα σου πω τι θα γίνεται αν χάνεται κάποια ευκαιρία η στραβωσει το ματς! 40 χρόνια το βιώνουμε!

Μ. Τ. (28/06/2022 21:05)

@27/06/2022 16:54 Δεν έχει ερείσματα ο Ανεμογιάννης στην πόλη, μετά από περίπου τριάντα χρόνια που ζει και δραστηριοποιείται επαγγελματικά εδώ; Κατανοητή η πολιτική κριτική όταν γίνεται, αλλά μην γράφετε ό, τι να 'ναι στην προσπάθεια σας να πλήξετε τους πολιτικούς σας αντιπάλους.
Επίσης, επειδή είναι πασιφανές ότι δεν γνωρίζεις τον ευρύτερο προοδευτικό πολιτικό χώρο, καλό είναι να μάθεις, για να μην εκτίθεσαι, ότι ούτε δαχτυλίδια υπάρχουν, ούτε δίνονται. Η συνέλευση της παράταξης επέλεξε και ψήφισε τον Γιώργο, όπως είχε επιλέξει και ψηφίσει και τον Αρη.

Που να σφίξουν κι οι ζέστες!!!! (29/06/2022 11:29)

@Ανωνυμος (28/06/2022 20:23)

Πουλάνε "μπάφο" τα μαγαζιά της περιοχής και μπορεί κανείς να κάτσει να κάψει τα εγκεφαλικά του κύταρρα με την ησυχία του στο τραπέζι του συνοδεία καφέ ή μπύρας? Πότε γίναμε Αμστερνταμ και δεν το πήραμε χαμπάρι;

Άπατος.... (29/06/2022 17:02)

@Μ.Τ.

Κοντά εξήντα χρόνια είμαι Φιλαδελφειώτης και σαν ανένταχτος πολίτης και χωρίς κομματικά γυαλιά θα σου πω ένα πράγμα επειδή μιλάς για την παράταξή σας (έσταξε η ουρά του γαιδάρου) και ευρύτερο προοδευτικό χώρο. Η παράταξή σας με τα πρωτοκλασάτα στελέχη σας τα χώνει νυχθημερόν στο στο Συριζα, αλλά όταν έρχονται οι εκλογές ζητάτε τη στήριξή του. Μπορεί όπως λες να μην ξέρω πολλά από τα πολιτικά τερτίπια, αλλά αυτό το βλέπει και το τρίχρονο ανήψι μου. Αν θες τη γνώμη μου σαν πολίτη ο Ανεμογιάννης δεν τραβάει. Αυτά!

Ανωνυμος (30/06/2022 00:04)

@11.29
Από αυτό που έγραψα και το ζούμε όλα τα χρόνια η μόνη απορία που σου δημιουργήθηκε ήταν που θα βρουν τον μπάφο! αφού δεν είμαστε Άμστερνταμ για να το πουλάνε στα μαγαζιά!
Δεν υπάρχει σωτηρία λέμε!!!!!

ΑΠορία (30/06/2022 09:12)

Ο Καπελαδούρας και η λαλίστατη σε άλλα θέματα, ακόμα και για το πέταγμα της πεταλούδας τον Αμαζόνιο, "πετρελαιού" δεν θα τοποθετηθούν για τις εξελίξεις;

Subcomandante Marcos Vamvakaris (02/07/2022 13:12)

@ΑΠορία (30/06/2022 09:12) Βρίσκονται σε... οργανωτικό οργασμό. Ετοιμάζουν την... μεγάλη παράταξη με τους... παλιούς φιλαδελφειώτες (βλ. για παράδειγμα την Ευδοκία από την Αργυρούπολη ή τον Νίκο από την Πρέβεζα). Την ετοιμάζουν βέβαια εδώ και τρία χρόνια, αλλά... το καλό πράγμα αργεί να γίνει! Αν δεν προλάβουν αυτές τις εκλογές, σίγουρα εκείνες του 2027. Εξάλλου νέοι είναι, έχουν χρόνια μπροστά τους.

ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ (20/07/2022 19:52)

Ωραιότατες τοποθετήσεις παιδιά που διαβάσαμε παραπάνω .Όμως όλα τα λεφτά είναι η άποψη του ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ (26/6/2022) που ζητάει το αυτονόητο .Ένα βιογραφικό του ανθρώπου δεν υπάρχει? Να μη ξέρουμε τις δυνάμεις του ,τις δυνατότητες του , τις εμπειρίες του ,τις γνώσεις του ,τις προυπηρεσίες του και ότι άλλο διαθέτει ο άνθρωπος ,τώρα που ηγείται στον πολιτικό του χώρο . Εκτός εάν δεν ενδιαφέρουν τον χώρο που εκπροσωπεί αυτά τα ''ψιλοπράγματα'' .Ενδιαφέρουν όμως τους πολίτες γιατί ευελπιστεί να γίνει Δήμαρχος όλων μας . Άρα για να επιλεγεί , σημαίνει ότι ο πολιτικός χώρος του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι καλύτερο διαθέτει σε στελέχη στην πόλη μας . Άρα η δημοσίευση του βιογραφικού του να την θεωρήσουμε σίγουρη .Καλή ιδέα .

Χρ. Ψωμ. (21/07/2022 13:32)

@ ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ (20/07/2022 19:52)

Πέστα ντε! Τα ίδια ρωτάω κι εγώ εδώ..............

http://e-alitheia.gr/pub/36715/dynamh-politwn-epal-ghpeda

Μπεν (21/07/2022 15:37)

@ ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ (20/07/2022 19:52)
Μάλλον δεν έχει ούτε 1 ένσημο το παλικάρι σαν τον Άρη
Άρα δεν υπάρχει λόγος εμφάνισης «λευκού» βιογραφικού ενός κηφήνα που έχει αναδυθεί στον κομματικό σωλήνα της ΤΟ.
Όσο για σπουδές, τίτλους και προεδριλίκια θα έχει άφθονα

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/07/2022 00:23)

@Αδημοσίευτον

Πες μου τώρα εσύ αν υπάρχει μισός λόγος να ανεβάσω ένα σχόλιο που γράφει το όνομα ενός συμπολίτη μας, ο οποίος ασχολείται με τα κοινά, και δίπλα γράφει "χαχαχαχαχα".

ΥΓ. Θα πω κάτι που πολύ με έχει στενοχωρήσει. Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν εκτιμάτε την αξία μιας ελεύθερης δυνατότητας να δημοσιεύετε ό,τι θέλετε χωρός έλεγχο σκπιμότητας. Εκφυλίζετε τον δημόσιο διάλογο σε προσωπικές επιθέσεις, κομματικά ή οπαδικά ξεσπάσματα, ή φτηνιάρικα σχόλια. Είναι Δημοκρατία αυτός ο ξεπεσμός;

Όταν "Η Αλήθεια" θα πάψει να υπάρχει κι άρα η φωνή του καθενός σας θα χάσει τη δυνατότητα που της δίνεται εδώ, να το θυμάστε αυτό το σχόλιο...

Μ. Τ. (04/08/2022 13:54)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/07/2022 00:23)
Με το θάρρος και το... θράσος ενός παλαιού αναγνώστη, σου επισημαίνω ότι είσαι αρκετά παλιός και χρόνια στο κουρμπέτι για να... "χαλιέσαι" με κακόβουλα σχόλια.
Ελπιζω να μην είναι αυτή η αιτία που δεν "τρέχεις" την "Αλήθεια" εδώ και αρκετές μέρες, ούτε άλλος σοβαρός λόγος, αλλά να κάνεις διακοπές με τους οικείους σου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/08/2022 16:32)

@Μ.Τ.

Μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνω...

Ανώνυμοs (26/08/2022 20:49)

Τελικά το επίσημο χρίσμα ή στήριξη της Κουμουνδούρου ποιος θα το έχει; Ο Τζέλης ή ο Ανεμογιάννης; Ή μήπως κανένα άλλο όνομα έκπληξη; Λίγη σοβαρότητα για κόμμα εξουσίας δεν θα έβλαπτε. Δύσκολα μπορεί να τους πάρει κανείς στα σοβαρά με αυτά.

Alekos for Mayor (27/08/2022 12:23)

Η καλύτερη περίπτωση για το ΣΥΡΙΖΑ είναι να κατεβάσει το Φλαμπουράρη για δήμαρχο που είναι και αεκάρα και κολλητός του προέδρου. Με οποιονδήποτε άλλον δεν έχει ελπίδες για το δήμο. Το ότι δεν είναι φιλαδελφειώτης δεν παίζει ρόλο. Ούτε η Γαϊτανά ήταν ούτε ο Βούρος.

Ανωνυμοεπώνυμος (27/08/2022 20:07)

@26/08/2022 20:49
Καλα! Κάτσε να βρει πρώτα κόσμο για το ψηφοδελτιό του ο Τζέλης και βλέπουμε. Δεν αρκεί να έχεις φράγκα, ποδοσφαιρικό σωματείο κι εναν παλιό νεκραναστημένο τίτλο εφημεριδας. Πρέπει να έχεις κι ερείσματα στην πόλη και να εμπνέεις. Με τι να εμπνεύσεις όμως; Με τον γηραλέο ημιανοιακό καπελαδούρα ή με τη θείτσα των πετρελαίων; Δεν χρειάζονται στη πόλη άλλοι κωνσταντινίδηδες σε ρόλο "αριστερών" αναχωμάτων αβαντάροντας το Βουρο.

Ανώνυμος (27/08/2022 21:11)

@20.49
Και χωρίς αυτές τις ενέργειες κανένας δεν τους παίρνει στα σοβαρά!
Το ζητούμενο δεν είναι ποιον θα στηρίξει η Κουμουνδούρου αλλά αν αυτός που δεν θα στηριχθεί θα ακυρωσει την υποψηφιότητα του!
Διότι αν την δεξιά με την παράταξη Τομπουλογλου την διασπά και την αποδυναμώνει ο Γατσουλης με το 3-4 % που εκτιμώ ότι θα παρει την Δύναμη πολιτών θα την διασπάσει η ενδεχόμενη διπλή κάθοδος της παράταξης που θα στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ,!
Μπορεί κάποιος να πει με βεβαιότητα ότι Γατσουλης και Τζελης εκλεγούν Βούρο!

Στάθης (28/08/2022 11:58)

Ο ΣΥΡΙΖΑ παρά το γεγονός ότι πήρε ένα απροσδόκητα μεγάλο (για τα πολλά λάθη του και την καταρράκωση της μεσαίας τάξης) ποσοστό στις βουλευτικές εκλογές του '19 και θα μπορούσε να παγιοποιηθεί ως ο ένας από τους δύο πόλους του πολιτικού συστήματος, προτίμησε αυτά τα τρία χρόνια να αναλωθεί κυρίως σε σφοδρές εσωκομματικές αντιπαραθέσεις. Έτσι, παρά τη φιλόδοξη και σωστή πρόθεση του Τσίπρα να καταργήσει τις τάσεις και τις συνιστώσες, τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα με αποτέλεσμα η τοξικότητα να έχει απλωθεί από τα κεντρικά της Κουμουνδούρου μέχρι και την τελευταία τοπική οργάνωση. Η κατάσταση αυτή αντικατοπτρίζεται φυσικά και στα δημοτικά της πόλης μας όπου η διάσπαση είναι ορατή ακόμα και δια γυμνού οφθαλμού εδώ και πολύ καιρό.
Τόσο ο/η 20:49 όσο και ο/η 21:11 έχουν εντοπίσει το πρόβλημα ότι ο κόσμος δεν μπορεί να τους πάρει πια στα σοβαρά για τίποτα.

ednet (28/08/2022 12:42)

Μάλλον αστειεύεστε κάποιοι! Ποια Κουμουνδούρου και ποια οργάνωση μελών και ποιο κόμμα; Τρία χρόνια τώρα οι εγκάθετοι του βουρέϊκου κάνουν πάρτυ στο υπόγειο της Δεκελείας και κάθονται και τους καμαρώνουν αντί να τους διαγράψουν και να τους στείλουν στο φυσικό τους χώρο μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Με παρατάξεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ κατέβαιναν άλλωστε τα προηγούμενα χρόνια και ξαφνικά θυμήθηκαν ότι είναι αριστεροί επειδή πέρασαν στα νιάτα τους για λίγο από τη ΚΝΕ. Ούτε μια ανακοίνωση εναντίον της δημοτικής αρχής Βούρου ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε μία. Προφανώς τα βρίσκουν όλα καλώς καμωμένα.
Πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ το '19 στη Φιλαδέλφεια. Μην αναρωτηθούν όταν δεν θα είναι το '23. Όπως στρώνεις κοιμάσαι.

Πολιτισμός πάνω απ' όλα λέμε ! (28/08/2022 15:23)

@Δημ. Τ. (25/06/2022 18:03)

Ναι ρε φίλε! Πέστα ντε! Έχεις απόλυτο δίκιο!
Τα χθεσινά πριν το παιχνίδι στη Ριζούπολη εντός του opap arena δεν ήταν πλιάτσικο κανιβάλων!
Μάλλον επρόκειτο περί δρώμενου της Λέσχης Ιστορίας και Πολιτισμού. :)

Ανώνυμος (28/08/2022 18:33)

Εκείνο το βιογραφικό του κ. Ανεμογιάννη θα δημοσιευτεί ποτέ ή θα συνεχίσει ο ΣΥΡΙΖΑ να αγνοεί τον κόσμο της Νέας Φιλαδέλφειας; Λοιπόν. Ακούστε κ.κ. όλων των κομμάτων και όλων των συνδυασμών. Αν νομίζετε ότι θα σας ψηφίσουμε για τα ωραία σας τα μάτια ξέρω γω, είστε πολύ γελασμένοι. Από τη στιγμή που ζητάτε τη ψήφο μας και θέλετε να γίνετε δήμαρχοι με το αζημίωτο, δηλαδή να παίρνετε και 3 με 4 χιλιάρικα μηνιαία, είστε υποχρεωμένοι να ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε. Λευκές επιταγές τέλος. Είναι απλό.

Τήλεμος (29/08/2022 13:45)

Αν και το θέμα αφορά παράταξη των δημοτικών εκλογών, θα τον αφήσω εδώ το χρησμό μου.

Όποιος προκαλέσει εθνικές εκλογές, αυτός θα ευρεθεί προ οδυνηρής έκπληξης.
Κοινώς:
Εάν η κυβέρνηση θελήσει να αιφνιδιάσει και τις προκηρύξει χωρίς εμφανή λόγο ή η αντιπολίτευση πιέσει ασφυκτικά και την εξαναγκάσει σε εκλογές μόνο και μόνο για να διεξαχθούν, όποιος είναι η αιτία αυτός θα είναι και ο μεγάλος χαμένος.

Σημ.: μην ψάχνετε για κρυφά νοήματα ή οτιδήποτε άλλο· ισχύει ακριβώς όπως το διαβάζετε (για να μην έχουμε παρανοήσεις).

Ανώνυμος (29/08/2022 20:06)

@18.33
Ο Ανεμογιάννης δεν είναι ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ όπως δεν είναι ούτε ο Τζελης! Ο μεν πρώτος είναι πλέον επικεφαλής της Δύναμης Πολιτων και μέλος του ΣΥΡΙΖΑ ο δε Τζελης φιλοδοξεί να γίνει δήμαρχος εκπροσωποντας δύο μέλη του ΣΥΡΙΖΑ! Και οι δύο φιλοδοξούν να πάρουν το χρίσμα του ΣΥΡΙΖΑ! Όταν γίνει αυτό τότε θα βγουν και τα βιογραφικά! Δεν καταλαβαίνω το άγχος σου ΜΟΝΟ για τον Ανεμογιάννη που στο κάτω κάτω είναι και εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος και το παιχνίδι φαίνεται να το γνωρίζει ενώ ο Τζελης το μόνο παιχνίδι που γνωρίζει είναι το ποδόσφαιρο!

Ανωνυμος (29/08/2022 20:14)

@15.23 Οι κακές γλώσσες λένε...
1. Η εισοδοςτων οπαδών που έριξε την ΑΕΚ κατηγορία ήταν στημένη για να την πάρει ο αίλουρος τζαμπα!
2. Η συγκέντρωση των οπαδών την μέρα που ο Βασιλόπουλος είχε την δική του συγκέντρωση ήταν στημένη από τον αίλουρος για να υποστεί αλλος το κόστος των καθυστερήσεων εφόσον ο ίδιος δεν έβαζε μια για να τρέξει το γήπεδο!
3. Η τωρινή είσοδος των οπαδών είναι εξίσου στημένη για να δικαιολογηθεί η καθυστέρηση και άλλο η χρησιμοποίηση του γηπέδου παροτι έχουν πουληθεί ήδη 25.9000 διαρκειας!
Οι κακές γλώσσες....

Syriza Podemos Venceremos (τι να κάνει άραγε αυτή η ψυχή;) (30/08/2022 00:37)

@ednet (28/08/2022 12:42)

Μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ καλά θα ήταν να ήταν ο φυσικός τους χώρος ορισμένων. Τα κολιτιλικια με τους καμένους όμως επί μία δεκαετία όσο να ναι άφησαν πολλά ακροδεξιά κουσούρια. Φαίνεται στις πρακτικές ορισμένων. Όχι όλων βεβαίως.

ten de (02/09/2022 17:18)

Τελικά ρε παιδιά η official παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ποια είναι;
Η Δυν.Πολ. του Ανεμογιάννη ή η αγνώστου ονόματος παράταξη του Τζέλη;
Αναρωτιέμαι πραγματικά μήπως είναι όλοι στο ΣΥΡΙΖΑ στο κόλπο για να ξαναβγεί ο Βούρος ή ο Τομπούλογλου, αφού κάνουν τα πάντα για να μην τους παίρνει ο κόσμος στα σοβαρά.
Έχω όμως και μια ακόμα απορία προς κάποιους που λένε ότι ο Τζέλης διασπά την συριζέϊκη υποψηφιότητα. Γιατί δηλαδή να μην συμβαίνει και το αντίθετο; Στήθηκαν κάλπες στο ΠΠΙΕΔ και ψήφισε η βάση τα μέλη κι οι φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ για το ποια παράταξη θα εκπροσωπήσει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις δημοτικές;Όσο μέλος του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Ανεμογιάννης τόσο δεν είναι κι ο Τζέλης;
Απλές απορίες και εύλογες νομίζω.

Του Αιγαίου τα μπλουζ (02/09/2022 23:56)

Ο Μπίγαλης (ναι ο Μπίγαλης), ο Αντιδήμαρχος Πρασίνου (Περιβάλλοντος & Άλσους) θα τραγουδήσει στο φεστιβάλ της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ στο πάρκο στρατού. ΑΥΤΟ. Δεν περιγράφω άλλο!
(Είμαστε παντού, εμείς ο ΣΥΡΙΖΑ.
"Σας ΕΧΟΥΜΕ" , όπως θα 'λεγε κι ο σφος Πολάκης).

Ανώνυμος (03/09/2022 12:00)

Όσο μπ..... λο κι αν τα 'χει κάνει ο Κουλης, δεν ξεχνάμε τίποτα από την καταστροφική τετραετία του Αλ6. Μάνδρα, Μάτι, Πρεσπες, και καταστροφή συνταξιούχων και μεσαίας τάξης. Ούτε την πολεμική στην ΑΕΚ ξεχνάμε με τους Φιλαδελφειώτες συριζαιους να την έχουν δει επαναστάτες χωρίς αιτία.

Ανώνυμος (04/09/2022 15:40)

@Ανώνυμος (29/08/2022 20:06) Κανένα ζόρι ούτε με Ανεμογιάνη ούτε με Τζέλη. Μάλλον εσύ τραβάς ζόρια για να λες βλακώδη επιχειρήματα ότι είναι εκλεγμένος και γνωρίζει! Και λοιπόν; Ειναι εχέγγυο σοβαρότητας αυτό; Αν αρχίσω να γράφω τα κατά καιρούς εκλεγμένα (μεν) νούμερα (δε) του δημοτικού συμβουλίου από το 74 μέχρι σήμερα, δεν φτάνει o σερβερ. Και κάτι ακόμα. Επίσημα στηριγμένη παράταξη από το ΣΥΡΙΖΑ είναι η ΔΠ σύμφωνα με τότε ανακοίνωση του 2019. Δεν έχω δει/διαβάσει κάποια άλλη μεταγενεστερη που να λέει ότι αποσύρεται η εμπιστοσύνη στη ΔΠ και στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ κάτι άλλο. Άρα μπούρδες γράφεις ότι ο Ανεμογιάννης δεν είναι ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι αυτη τη στιγμη. Αν θα τον φάνε απο τη Κουμουνδούρου γιΑ να στηριξουν το Τζέλη ή κάτι άλλο θα φανει.

Μπαμπης (04/09/2022 16:03)

@Ανώνυμος (29/08/2022 20:06) Δεν ειναι υποψηφιος του ΣΥΡΙΖΑ ο Ανεμογιαννης; Αλλα ποιου ειναι; Της ΝΔ; Tου ΠΑΣΟΚ; Toυ ΚΚΕ; Του Βελοπουλου; Tου Βαρουφακη; Ανεξαρτητος; Αστο καλυτερα. Δεν το 'χεις με τα πολιτικα σχολια. Ασχολησου με κατι αλλο. Κανε προσφυγη στο ΣΤΕ να μη γινει το γηπεδο. Ακου τωρα και μια προβλεψη. Το χρισμα θα το παρει ο Τζελης που ελεγχει απολυτα και τη τοπικη. Το ξερουν οι παντες. Κι ο Ανεμογιαννης σαν κομματικος θα υπακουσει και θα παει κατω απο το Τζελη.

Ανωνυμος (04/09/2022 18:16)

@17.18 Έχεις απορία που θα μπορούσε να διατύπωση κάποιος που δεν γνωρίζει τίποτα από τοπική πολιτική κατάσταση η κάποιος που έχει συγγένεια με τον Τζελη η τους δύο που τον προωθούν!
Υπάρχει αυτήν την στιγμή ένα μέλος του ΣΥΡΙΖΑ που ηγείται της παράταξης που στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και είναι και αξιωματική αντιπολίτευση μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο...και υπάρχει κάποιος άλλος που αποφάσισε να διεκδικήσει την δημαρχία αγνοώντας την ύπαρξη του πρώτου! Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ έχει αποσύρει την στήριξη του στην ΔΠ .
Ποιος είναι ο προβοκάτορας και τσιρακι του Βούρου;;; Ιδού η απορία και όλες οι απαντήσεις δέκτες!

Ανωνυμος (04/09/2022 18:25)

@12.00 Έχεις μπλέξει τα μπούτια σου! Από την μια ο καλός Κούλης που κατά την διάρκεια της πρωθυπουργίας του έχουμε φωτιές στα δάση στις τιμές στα κέρδη των επιχειρήσεων στις παρακολουθήσεις πολιτών στην ρεμουλα στην τακτοποίηση της οικογένειας στην κακοδιαχείριση της πανδημίας στο κούνημα του δαχτύλου στους πολίτες που ασχολούνται με τον μισθό τους και με σαφέστατα στοιχεία ότι ο άνθρωπος δεν "κόβει" και από την άλλη ο κακος Α6 που με αυτά που ψήφισε άλλαξαν οι νόμοι και δόθηκε η ευκαιρία στον Μελισσανίδη να κάνει πλιάτσικο στην περιοχή και να χτηστει ένα μεγαθήριο μέσα στον κοινωνικό ιστό! Τι να στηρίξεις; Τον Κούλη που στηρίζει το μεγάλο κεφάλαιο η τον Α6 που κάνει το ίδιο;

αρωμα εκλογων (05/09/2022 18:11)

@20:06
ή δεν τα ξέρεις καλά ή τα ξέρεις αλλά δεν θες να τα πεις. Σε ότι εκλογική διαδικασία έγινε εντός του τοπικού Συριζα τον τελευταίο χρόνο η πλευρά Τζέλη επικράτησε και μάλιστα με σημαντική διαφορά. Και στην εκλογή του τοπικου συντονιστικού πέρυσι οπου ο Ανεμογιάννης δεν κατάφερε να εκλεγεί στους πρώτους 9 και βγήκε αναπληρωματικός αλλα και στις εκλογές για συνέδρους στο φετινο συνέδριο όπου ο Τζελης βγήκε πρώτος μεταξύ 20 υποψηφίων και με διαφορά απ τον Ανεμογιάννη, Οπότε λοιπόν σε τοπικό επίπεδο δεν νομιζω οτι ο Τζέλης επιθυμει το χρίσμα εκπροσωπόντας δύο μέλη όπως γράφεις...μάλλον θα έλεγα το διεκδικεί εκπροσωπόντας την πλειοψηφία της τοπικής οργάνωσης. Αν δε όπως φημολογείται έχει σταλεί στα κεντρικά και επιστολή στηριξης του με υπογραφές εκατο μελών του τοπικού συριζα τότε μάλλον το ζήτημα χρίσμα έχει τελειώσει

Ανώνυμος (06/09/2022 16:56)

@αρωμα εκλογων

Σιγα τη μαζικοτητα και την εκλογική διαδικασία! Και σιγά μην μαζεύτηκαν εκατό υπογραφές για το Τζελυ. Εκατό νοματαίοι είστε όλοι κι ολοι οι Συριζαιοι σε τριάντα χιλιάδες κατοίκους. Χαλάρωσε.

Syriza Podemos Venceremos (τι να κάνει άραγε αυτή η ψυχή;) (06/09/2022 17:12)

Στα σοβαρά κόμματα, είτε αριστερά είτε κεντρωα είτε δεξιά, οποίος αγνοεί την ύπαρξη εκλεγμένων και στηριζομενων από το κόμμα και κινείται σεχταριστικα με μόνο κίνητρο τη μωροφιλοδοξία του, καλείται αρχικά για εξηγήσεις στα όργανα και αν δεν συμμορφωθεί διαγράφεται. Αλλά είπαμε. Στα σοβαρά κόμματα. Εδώ μιλάμε για το σύριζα.

Ανωνυμος (07/09/2022 01:41)

@18.11 Αυτό που μου μετέφεραν άνθρωποι που στηρίζουν τον Τζελη που πρώτα αποφάσισε να κατέβει στις εκλογές ως υποψήφιος και μετά να περιμένει την στήριξη είναι ότι η συνέλευση που έγινε δεν είχε θέμα τις εκλογές αλλά την τοπική επικρατηση τάσεων που υπάρχουν μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ. Το μάλλον που βάζεις στο τέλος είναι ευσεβείς πόθοι! Η ουσία είναι αυτό που γράφω εγώ! Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΗ ανακήρυξη υποψηφίου από τον ΣΥΡΙΖΑ!
@ Μπάμπη Τα πολιτικά σχόλια καταλαβαίνω ότι τα κατέχεις αλλά αν ο Ανεμογιάννης είναι ήδη υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ πως μετά θα είναι ο Τζελης;
Και τελικά για να μην παρεξηγηθω χέστηκα για το ποιος θα είναι υποψήφιος! Κόμμα διασπασμένο δεν εμπνέει καμμιά εμπιστοσύνη!

Ανωνυμος (07/09/2022 02:05)

@15.40 Αφού τα γνωρίζεις τόσο καλά τα πράγματα το το θες το βιογραφικό μόνο του Ανεμογιάννη; Είναι βλακωδες επιχείρημα το ότι ο Ανεμογιάννης ως Δημ. Σύμβουλος επί 7 χρόνισ και πρώην Αντιδήμαρχος γνωρίζει τα δημαρχιακής περισσότερο από κάποιον που το Δημαρχείο το γνώρισε όταν δήλωσε τον γάμο του; Που διάβασες από μένα ότι αυτό είναι εχέγγυο σοβαρότητας;
Οι υποψηφιότητες δεν έχουν ανακοινωθεί από ΚΑΝΕΝΑ κόμμα ανεξάρτητα αν τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει ΔΠ . Άλλο στήριξη άλλο υποψηφιότητα. Να καταλαβαίνεις την έννοια των λέξεων!

T ☢ ☣ I C A L E R T ! (07/09/2022 16:39)

Συριζαίοι είναι πραγματική απόλαυση το ανώνυμο και δημόσιο ξεκατίνιασμά σας. Μας υπενθυμίζετε τους λόγους για τους οποίους ευτυχώς γλιτώσαμε από την τοξικότητά σας και παράλληλα βλέπουμε επί της οθόνης τους λόγους που πρέπει να σας αποφύγουμε όταν προκηρυχθούν εκλογές και φυσικά και στις δημοτικές. Καλή επιστροφή στο 3%. Θα είναι κέρδος για το ανθρώπινο είδος.

Ανωνυμος (07/09/2022 19:18)

@16.39 Αδελφέ είμαι ένας από τους δύο διαφωνούντες σε θέματα ΣΥΡΙΖΑ! Δεν είμαι Συριζαιος και θεωρώ ύβρι την ταυτοποίηση μου με τον ΣΥΡΙΖΑ! Έχω μπει στην διαδικασία αντιπαράθεσης διότι απεχθάνομαι τα άτομα που με όχημα την "αριστερά" που μονίμως επικαλουνται έχουν βρεθεί σε δεξιά ψηφοδέλτια έχουν βρεθεί απέναντι από τον ΣΥΡΙΖΑ , πολέμησαν τον υποψήφιο τον Βασιλόπουλο βρέθηκαν σε Δημαρ σε Αραπογλου και τώρα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ προωθούν έναν άσχετο με τα δημοτικά αδιαφορώντας που με τις ενέργειες τους ρίχνουν νερό στον μύλο του Βούρου! Μαυρίσετε τους και ξεσκεπαστε τους με κάθε τρόπο!

(@αρωμα εκλογων) (08/09/2022 08:42)

Τι 100 υπογραφες μωρε λετε; Αφου στις τελευταιες σας εσωκομματικες καμια ογδονταρα ψηφισανε το πολυ
Κακο πραγμα τα καπελα και τα πετρελαια.

Πρόβλεψη (08/09/2022 08:43)

Τομπούλογλου 23% / Γρετζελιάς 21% / Βούρος 16% / Ανεμογιάννης 14% / Τζέλης 13% / Σερετάκης 10%/ Γατσούλης 5%

Κρατείστε το αυτό το σχόλιο για τους υπάρχοντες υποψηφίους. Πολλά θα αλλάξουν αν προκύψουν άλλες υποψηφιότητες και ειδικά αν ηγηθεί η αποδεκτή σχεδόν απ' όλους Ανθή Παπακώστα.

ανώνυμος (08/09/2022 09:07)

@(06/09/2022 17:12) Αυτή η ψυχή ο Ιγκλέσιας των Ποντέμος κάνει ζωάρα στη βίλα με πισίνα που έχει. Δεν πρόλαβε να σκίσει κι αυτός λίγα μνημόνια όπως το Αλιέξι.

Μ.Τ. (08/09/2022 11:52)

Μου κάνει εντύπωση η εμμονική απαίτηση ορισμένων σχολιαστών να δοθεί στην δημοσιότητα το βιογραφικό του Ανεμογιάννη επειδή -δήθεν κατά την άποψή μου- δεν τον γνωρίζουν. Κάποιοι μάλιστα, έσπευσαν να γράψουν και αστειότητες ότι έχει "λευκό" βιογραφικό, όταν γνωρίζουν κι οι πέτρες ότι πολύ πριν ασχοληθεί με την αυτοδιοίκηση συμμετείχε επί χρόνια στο γονεϊκό κίνημα μέσα από την Ένωση Γονέων της πόλης.
Περισσότερη εντύπωση μου κάνει ότι δεν διακρίνω την ίδια σπουδή ΚΑΙ για το βιογραφικό του κ. Τζέλη, για τον οποίο, πλην της ενασχόλησής του με κάποιο ποδοσφαιρικό σωματείο της πόλης μας, δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα, αφού δεν έχει κάνει ποτέ (απ' όσο τουλάχιστον γνωρίζω) ούτε μία δημόσια παρέμβαση, δήλωση ή αρθρογραφία για τα τοπικά τεκταινόμενα.

ανώνυμος (08/09/2022 14:15)

Μία φορά γίνονται θαύματα τύπου συριζα και δεύτερη (φορά φασιστερά) δεν θα υπάρξει. Τώρα πια γνωρίζουμε με τι κουμασια έχουμε να κάνουμε. Ολοι αυτοί οι σκίστες μνημονίων αποδείχθηκαν τα καλύτερα τσιράκια του συστήματος και οι αυταπατημένοι της πρώτης φοράς δεν έχουν καμία δικαιολογία πια για να τους ξαναψηφίσουν. Χαιρετισμούς στον Πανάρα τον Καμμένωφ.

Marcus (08/09/2022 17:56)

@ Πρόβλεψη (08/09/2022 08:43)

Απολύτως σεβαστή η πρόβλεψή σου φυσικά, αλλά αν τούτη εδώ η πόλη καταφέρει να ξαναδώσει 16% στον Βούρο και 21% ( !!! ) στον Γρετζελιά, πρέπει, όσοι έχουμε ακόμη σώας τας φρένας, να αρχίσουμε να ετοιμάζουμε βαλίτσες για μετακόμιση.

Δε θα μου κάνει εντύπωση αν ο Τομπούλογλου πάρει μεγαλύτερο ποσοστό από αυτό που προβλέπεις, ενώ και το 10% της ΛΑ.ΣΥ μάλλον παραείναι αισιόδοξο, νομίζω ούτε οι ίδιοι δε πιστεύουν σε τέτοιο νούμερο.

Ο Γατσούλης αλήθεια γιατί στο 5%; Αν δε κάνει το λάθος του γιατρού, πρώη δημάρχου, άρα και δε στελεχωθεί από εντελώς ξοφλημένους συμβούλους της πόλης, εκτιμώ ότι έχει δυνατότητα να πάει σαφώς πιο πάνω.

Γονιός (08/09/2022 18:44)

@ΜΤ 11.52
Μάλλον λογιζεις διαφορετικά την προσφορά. Αν δεν προσφέρει στην τοπική κοινωνία ένας άνθρωπος που πασχίζει καθημερινά επί χρόνια για την άθληση εκατοντάδων παιδιών της πόλης τότε δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους προσφορά μπορεί να λογίζεται ως πιο ουσιαστική

Κουβαδέϊρος (08/09/2022 19:19)

@Πρόβλεψη (08/09/2022 08:43)

Φιλαράκι για τα υπόλοιπα ποσοστά που προβλέπεις δεν θα σχολιάσω. Αλλά αυτό το "Βούρος 16%" αν το παίζεις στο pamestoixima θα πρέπει να πηγαίνεις για πολύ μεγάλη απόδοση!!! Τουλάχιστον 20,75 και πάνω!!! Δεν λέω! Καλό είναι κάπου κάπου να κυνηγάς και καμιά έκπληξη αλλά εδώ θα χάσεις τα λεφτά σου και θα πας κουβά. Στανταράκι! Αν κι εφόσον κατέβει να παίξει ο Βούρος στο πρωτάθλημα (που μεταξύ μας το θεωρώ απίθανο πια και δεν θα 'πρεπε να περιλαμβάνεται καν στο κουπόνι) παίξτον μονοψήφιο ποσοστό λίγο πάνω ή λίγο κάτω από το Γατσούλη. Δεν δίνει πολλά. 1,10 με 1.40 το πολύ. Αλλά τουλάχιστον δεν θα πας κουβά.

Μ. Τ. (09/09/2022 16:53)

@Γονιός (08/09/2022 18:44)

Είδατε να προσπαθώ να μειώσω την "προσφορά," όπως χαρακτηριστικά γράψατε, του κ. Τζελη στην μπάλα; Εκείνο που έγραψα, είναι ότι πέραν της ιδιότητας του προέδρου ενός τοπικού ποδοσφαιρικου σωματείου και την ιδιότητα του μέλους-παράγοντα στον ΣΥΡΙΖΑ ΝΦΝΧ, δεν έχω αντιληφθεί κάποια παρέμβαση του στην τοπική κοινωνία. Ούτε και το βιογραφικό του γνωρίζω, εφόσον ετέθη επίμονα θέμα για αυτό του Ανεμογιάννη.

Καθώς όμως, θέσατε το θέμα συγκριτικά, θα σας απαντήσω και σε αυτό... Αν για τα παιδιά θεωρείτε ότι πρέπει να προηγείται ως προτεραιότητα η μπάλα, είναι σεβαστή η άποψή σας. Επιτρέψτε μου κι εμένα να θεωρώ πρώτη προτεραιότητα τα θέματα παιδείας.

Ανωνυμος (09/09/2022 17:57)

Αφήστε την ποσοστολογια τουλάχιστον μέχρι την στελέχωση των ψηφοδελτίων!
Καλό θα ήταν οι 2 που έχουν ανακοινώσει την υποψηφιότητα τους να πάρουν μια θέση στα τρέχοντα προβλήματα του Δήμου και να μην κάνουν το παγώνι! Σίγουρα αν οι θέσεις εξυπηρετούν τους δημότες μόνο κέρδος θα έχουν! Όμως πιστεύω ότι επειδή νομίζω ότι ο σκοπός τους είναι η διάσπαση των αντιπάλων του Βούρου δεν θα βγάλουν άχνα!
Ήδη ο Γατσουλης άρχισε την κουτοπόνηρη δουλειά που δεν τον τιμά καθόλου! Έφτιαξε λογότυπο του συνδιασμούς του πανομοιότυπο με του Τομπουλογλου με σκοπό να ΑΡΠΑΞΕΙ ψηφαλακια!
Ντροπή κυρ Στέφανε! Ντροπή σου!

Ανώνυμος (10/09/2022 11:28)

Ο Γατσούλης την είχε την ευκαιρία του όταν εκλέχτηκε με τον Αδαμόπουλο και φαινόταν ότι θα είναι ο Νο2 και μελλοντικά Νο1 της κεντροδεξιάς παράταξης στη πόλη. Πέραν του ότι εκείνη η διοίκηση απέτυχε, για δυο δεκαετίες εξαφανίστηκε από τα κοινά επειδή είχε άλλες προτεραιότητες επαγγελματικές (και δικαίωμά του και δεν πέφτει λόγος σε κανέναν). Τώρα ούτε λίγο ούτε πολύ έρχεται και μας λέει ότι δεν ασχολείται πια με τα επιχειρηματικά του κι ότι παρέδωσε τα ηνία στα παιδιά του (και πάλι καλά κάνει και δεν πέφτει λόγος σε κανέναν) και επειδή είναι ουσιαστικά συνταξιούχος είπε να ξανασχοληθεί με το Δήμο. Αν δεν είναι στημένη υποψηφιότητα για να κόψει από τον Τομπούλογλου, δεν παύει να είναι μια προβληματική υποψηφιότητα. Ο Δήμος δεν χρειάζεται παλαίμαχους και συνταξιούχους για να γεμίζουν το χρόνο τους, αλλά ανθρώπους παραγωγικής ηλικίας που να έχουν όρεξη για δουλειά.

Ανώνυμος (10/09/2022 12:02)

@Μ. Τ. (09/09/2022 16:53) Δεν χρειάζεται βιογραφικό ο Τζέλης. Φωτογραφήθηκε μία φορά με τις παλιοσειρές του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ κι αυτό αρκεί. http://e-alitheia.gr/pub/36421/tis-egatastaseis-tou-attalou-episkefthike-o-topikos-syriza

Ανωνυμος (10/09/2022 22:08)

@Γονιος
Όλοι οι πρόεδροι και όχι μόνο, των αθλητικών σωματείων της περιοχής μας πασχίζουν για την άθληση όλων των παιδιών , αγοριών και κοριτσιών και μπράβο τους! Αυτή τους η ιδιότητα δεν τους κάνει αυτόματα ικανούς να διοικήσουν μια πόλη!
Και βέβαια θα συμφωνήσω απόλυτα Μ.Τ. (16.53) ως προς τις προτεραιότητες!

@Ανωνυμος (12/09/2022 11:43)

Στεφος, ο μπαρμπαΧρηστος του 2023.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ο Τομπούλογλου ανακοινώνει 61 υποψηφίους κι επισκέπτεται τον Άτταλο του Τζέλη

Διήμερο εκδηλώσεων της Σύγχρονης Πόλης για την Ημέρα Περιβάλλοντος (video)

Περίπατος της Συμπαράταξης στον Ποδονίφτη για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Σάρωσε τα βραβεία στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς το 2ο ΕΠΑΛ Νέας Φιλαδέλφειας

Η Κοινωνίας Βήμα για την Ημέρα Περιβάλλοντος

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου

Η Δύναμη Πολιτών για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Από το Ξανά Μαζί, στη Συμπαράταξη

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2023: Ξενάγηση- περίπατος στην κοίτη του Ποδονίφτη με τη Συμπαράταξη

Με τη Συμπαράταξη και η Γωγώ Φάκου -Θεοδωράκη

Ο μαθητικός Όμιλος του 3ου Γυμνασίου Φιλαδέλφειας «Οι δαίμονες του Τυπογραφείου» στο Ε–Twinning

Μητρόπολη: Με λαμπρότητα έγιναν τα θυρανοίξια του ναού στην ΑγιαΣοφιά

Η Συμπαράταξη ζητάει εξηγήσεις για τις σχολικές μονάδες

Στο πλευρό του Χάρη Τομπούλογλου και ο Γιάννης Πρατσής

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης

Δημοφιλέστερα άρθρα

Από το Ξανά Μαζί, στη Συμπαράταξη

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου

Μητρόπολη: Με λαμπρότητα έγιναν τα θυρανοίξια του ναού στην ΑγιαΣοφιά

Άλλους 6 ανακοίνωσε ο Γεωργαμλής

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή και ο Κώστας Χωρινός

Ανακοίνωση της Συμπαράταξης για το πρωτάθλημα της ΑΕΚ

Δημήτρης Ζησιμάτος: Μετέχω στην Συμπαράταξη- Στηρίζω τον Χάρη Τομπούλογλου

Ο Τομπούλογλου ανακοινώνει 61 υποψηφίους κι επισκέπτεται τον Άτταλο του Τζέλη

Τριάντα υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους ανακοίνωσε η «Κοινωνίας Βήμα»

Ιερά Παράκληση για μαθητές από τον Μητροπολίτη κ.κ.Γαβριήλ

Με τη Συμπαράταξη και η Γωγώ Φάκου -Θεοδωράκη

Δήλωση Γεωργαμλή για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ

Σάρωσε τα βραβεία στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς το 2ο ΕΠΑΛ Νέας Φιλαδέλφειας

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης

Συνελήφθησαν δυο ληστές στους Απομάχους

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου
Xρήστης: YoUrNiGhTmArE
@Μαριγουλα (06/06/2023 20:05) σιγά μη πάρει και το Τσάμπιονσ Λιγκ....

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης
Xρήστης: Ανώνυμος
@Γιαννα (07/06/2023 15:32) το 'χει γραψει κι ο Θηραμενης σε παρεμφερές με το δικό σου σχόλιο. Θα είχε φωτογραφηθεί και με τη Γάτα Ιμαλαΐων ...

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
ΒΑΣΩ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ. Όμιλος φίλων για την ανασύσταση του παλιού, ορθόδοξου και του αληθινού ΠΑΣΟΚ...

Περίπατος της Συμπαράταξης στον Ποδονίφτη για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
"εχύθησαν ποτάμια αίματος", για να συνεργάζεται το "ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" του υιου και της νύφης με τον Χάρη Τομπούλογλου. Πάντως, παιδιά, μην...

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης
Xρήστης: Γιαννα
Μην ξεχάσουμε και την φωτογράφηση του Γατσουλη με τον σκύλο του Κυριάκου....

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης
Xρήστης: Αnwnymos
Ο Γατσούλης είναι ΝΔ και δεν το κρύβει. Ο Τομπούλογλου ΝΔ απο τοτε που φόραγε κοντά παντελονακια. Στη διοίκηση του πασόκου υπάρχουν πρωτοκλα...

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου
Xρήστης: Ξαναζεσταμένη σούπα
@18:02 Να ανακοινωθεί ο Παντελής; Μα είναι του Παντελή η παράταξη. Ο Παντελής είναι επί της ουσίας ο επικεφαλής. Αυτός θα δημαρχεύει σε περί...

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης
Xρήστης: Ανώνυμος
@Ανωνυμος (04/06/2023 01:52) Τυχαίος ο Γατσούλης. ΚΑΙ που 'σαι παιδί. Χθες ο πρωθυπουργός με το Γατσούλη έβγαλε φωτογραφίες στη Νέα Ιωνία...

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου
Xρήστης: Η Σωτηρία της Ψυχής
@Giannisnf ενώ αυτός που είναι τώρα αντιδήμαρχος πρασίνου το κατέχει το άθλημα!!!!! Γελάνε και οι πέτρες!!!!...

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου
Xρήστης: @ 05/06/2023 14:17
Δεν τη διεμβολίζει ο Κόκος. Τη διαλύει ο Ανεμογιάννης. Από ανικανότητα; Με σκοπιμότητα; Πάντως τη διαλύει....

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου
Xρήστης: Μαριγουλα
Σιγα-Σιγα στηνει δυνατή ομαδα ο Λυσανδρος ,αν εχει και την βοηθεια του μεγαλου κτυπάει πρωτιά....

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου
Xρήστης: Που ηταν χαμένη;
Καιρό είχαμε να τη δούμε τη Βασούλα. Περιμένω τη μέρα που θα ανακοινωθεί και ο Παντελής! Με το Νίκο Ανδρουλάκη μπροστά πάμε να χτίσουμε την ...

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης
Xρήστης: Giannisnf
Ο κλασσικός ΚΚΕς. Ε όχι και δεύτερη Κυριακή. Πότε στο 0,5;...

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου
Xρήστης: Giannisnf
Πάνε όπου μπορούνε να πάρουν μερικά λεφτά. Η κ. Αγαγιώτου ως γεοπόνος τι θα κάνει στο δήμο; Θα πάει να φυτεύει θάμνους 4 χρόνια. Ο παλαίμαχ...

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή συμπορεύεται η Βάσω Αγαγιώτου
Xρήστης: Όπισθεν ολοταχώς.
Είχε δεν είχε πάλι με Γρετζελιά η ΒασΩ αφού ψηφιζεις Γεωργαμλή και παίρνεις Παντελή....

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©