Παρασκευή 17.01.2025,  

Στις 20 Ιουνίου η κρίσιμη Ολομέλεια της Δύναμης Πολιτών

Δημοσιεύτηκε στις 11/06/2022 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  71 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Για τις 20 Ιουνίου είναι προγραμματισμένη η επόμενη κρίσιμη ολομέλεια της Δύναμης Πολιτών.

 

Εκεί, όπου ο Άρης Βασιλόπουλος αναμένεται να ανοίξει τα χαρτιά του σχετικά μετις τελικές του προθέσεις, δηλαδή για το αν θα είναι και πάλι υποψήφιος δήμαρχος ως επικεφαλής αυτής της δημοτικής παράταξης, ή αν, αντίθετα, θα παραχωρήσει τη θέση του σε κάποιο άλλο στέλεχος του συνδυασμού, το οποίο προφανώς θα προκύψει από εκλογική διαδικασία. 

 

Σύμφωνα με πληροφορίες της "Αλήθειας", ο Άρης Βασιλόπυολος τους τελευταίους μήνες συλλέγει δεδομένα και στοιχεία, με βάση τα οποία θα λάβει τις τελικές του αποφάσεις, συζητά με συνεργάτες του και ευρύτερα με πολίτες των οποίων τη γνώμη αξιολογεί ως σημαντική.

 

Παρά το γεγονός ότι οι ενδείξεις λένε πως τελικά θα πάψει να είναι επικεφαλής της Δύναμης Πολιτών, ο ίδιος αποφεύγει να εκφραστεί κατηγορηματικά. Αναμένται να το κάνει στις 20 Ιουνίου. Από εκεί και μετά, εάν αποφασίσει κι ανακοινώσει την αποχώρησή του, τα ενδεχόμενα είναι τα εξής:

 

1 Στην ίδια ολομέλεια να υπάρξει η έναρξη διαδικασίας για εκλογή του/της διαδόχου του

 

2 Ο κ. Βασιλόπουλος να παραμείνει επικεφαλής της Δύναμης Πολιτών κι αρχηγός της αντιπολίτευσης έως το τέλος της θητείας του σημερινού δημοτικού συμβουλίου, ή 

 

3 Να παραιτηθεί αμέσως από παντού και ο/η διάδοχός του να ηγηθεί της αντιπολίτευσης στο παρόν δημοτικό συμβούλιο. 

 

Από τις παραπάνω εξελίξεις θα κριθεί και αν μπορεί να υπάρξει ενοποίηση διαφορετικών προσπαθειών που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή την περίοδο στην πόλη κι έχουν πολιτική συγγένεια, αν δηλαδή μια πιθανή νέα ηγεσία στη Δύναμη Πολιτών μπορέσει να αρχίσει συζητήσεις με την ομάδα υπό τον Γιάννη Τζέλη, που ετοιμάζει δικό της συνδυασμό. 

 

Οι εξελίξεις είναι σε κάθε περίπτωση ενδιαφέρουσες...

 

 

Γράψτε την άποψή σας

Τζελης (11/06/2022 01:39)

Ποιος ειναι ο Γιαννης Τζελης;

Ανωνυμος (11/06/2022 02:29)

Ένα κόμμα που είναι αξιωματική αντιπολίτευση στην Βουλη αποφασίζει να υποστηρίξει δικό του υποψήφιο στις δημοτικές εκλογές και δεν συζητά με καμμιά ομάδα που αποφάσισε να φτιάξει έναν συνδυασμό υπό κάποιον κύριο Τζελη!
Αν ο Βασιλόπουλος αποφασίσει να διεκδικήσει πάλι την δημαρχία θα έχει να αντιμετωπίσει πόλεμο από μικρό τμημα του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος θα κατέβει διασπασμένος.
Είτε έτσι είτε αλλιώς ο ΣΥΡΙΖΑ έχει χαμένο το παιχνίδι στην πόλη μας με αποκλειστικους υπεύθυνους το γνωστό δίδυμο που στηρίζεται με χέρια και με πόδια από τον τουρίστα!
Αυτό δεν είναι κατ αναγκην κακο. Από τέτοιους αριστερούς πηξαμε!

Ανένταχτος Συριζαίος της βάσης (11/06/2022 11:34)

Το να υπάρχουν πολλές προτάσεις υποψηφιοτήτων μέσα σ' ένα κόμμα δεν είναι κακό. Δείχνει ζωντάνια και διάθεση συμμετοχής. Ούτε είναι κακό το να αναζητούν κάποιοι νέο επικεφαλής που θα μπορούσε ενδεχομένως να τα πάει καλύτερα από τον προηγούμενο. Όμως... Όπως πολύ σωστά επεσήμανε ο Ανωνυμος (11/06/2022 02:29), αυτοί που έχουν συσπειρωθεί γύρω από τον Τζέλη είναι πολύ συγκεκριμένα πρόσωπα, με μια ιστορία στη πόλη που δεν έχει καταγραφεί και στις... χρυσές σελίδες της. Απεναντίας συνεχίζουν να γράφουν μαύρες. Μπορεί ο κ. Τζέλης και να είναι ένα αξιόλογο πρόσωπο. Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο. Μια δυο φορές τον έχω δει σε κομματικές εκδηλώσεις και ξέρω ότι ασχολείται με τη μπάλα. Αλλά αν δεν ήξερε γι' αυτούς που ανέλαβαν να τον "σπρώξουν" ας ρώταγε. Μπορεί να τα καταφέρνουν στο μικροεπίπεδο των μηχανισμών μιας τοπικής οργάνωσης, αλλά σε επίπεδο τοπικής κοινωνίας δεν επηρεάζουν ούτε τους περιπτεράδες της γειτονιάς τους. Στέλνουν πάντα τρίτους αυτούς που υποστηρίζουν.

Κόκκινες Γέφυρες σε Μαύρα Ποτάμια (11/06/2022 12:27)

Ένας λόγος που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να σηκώσει ξανά εύκολα κεφάλι παρά τα λάθη και τις παραλείψεις της κυβέρνησης Μητσοτάκη, είναι η έλλειψη σοβαρότητας απ' άκρη σ' άκρη στα εσωτερικά του.
Ας πάρουμε για παράδειγμα τα τοπικά. Ενώ υπάρχει δημοτική παράταξη που είναι ουσιαστικά δημιούργημα του ΣΥΡΙΖΑ, με δώδεκα χρόνια ιστορίας και στην οποία συμμετέχουν άνθρωποι απ' όλο το πολιτικό φάσμα, κυρίως βέβαια από την αριστερά αλλά όχι μόνο, η ίδια η τοπική ΟΜ που υποτίθεται αγωνίζεται για τη διεύρυνση, προωθεί άλλο σχήμα.
Τι πιο λογικό όσοι δεν γούσταραν (γιατί εκεί είναι το ζουμί και όχι πολιτικό) τον Βασιλόπουλο, να έμπαιναν στην υπάρχουσα παράταξη (ΔΠ) και να διεκδικούσαν μέσα από τη Συνέλευση την ηγεσία της και κατ' επέκταση τη δημαρχία. Από τη στιγμή που ο σεχταρισμός, ευνοείται (για να μη πω προωθείται) από την ίδια την τοπική, το παιχνίδι είναι χαμένο. Τουλάχιστον τοπικά.

@ς (11/06/2022 01:39) (11/06/2022 12:44)

Έλα ντε!

Το πουλακι τσίου (11/06/2022 13:55)

Μου είπε ένα πουλάκι ότι δεν έχουν ειδοποιηθεί όλα τα μέλη της ΔΠ για ολομέλεια στις 20/6. Δεν είναι λίγοι αυτοί που το έμαθαν μέσα από την "Αλήθεια" χωρίς ειδοποίηση σε μεϊλ κινητά και φεισμπουκ.
Θα είναι προφανώς από εκείνες τις παραδοσιακές ολομέλειες με αποκλεισμούς και αριστερόμετρα.

Κακός (11/06/2022 15:05)

Ο καπελαδούρας, που δεν έχει αρθρώσει ούτε μισή πολιτική κριτικη στη κυβερνηση, που μοιράζει τα like του στο φουμπου ακόμα και στη σελίδα της ΝΔ και που έδωσε βαρυσήμαντη συνέντευξη για το πως πέρασε τον covid (λες και νοιάζει κανέναν) δεν μπορεί να ξεπεράσει ότι και στη περίπτωση του Σταύρου Κοντου και στη περίπτωση του Αραπογλου, οι σχεδιασμοί του αποδείχτηκαν αστείοι και καταστροφικοι. Τους έστειλε και τους δύο τρίτους και κατάιδρωμένους. Παρ' όλα αυτά εξακολουθεί να παραγοντιζει, διασπώντας συστηματικά το ΣΥΡΙΖΑ αβανταροντας το φιλαράκι του τον τουρίστα. Από κοντά κι η πετρελαιού που γράφει αρθράκια για το... λαϊκισμό. Κατεβάστε παράταξη να σπάσετε το ρεκόρ σας. Αυτή τη φορά τέταρτοι και παρακάτω, για να τελειώνουμε μαζί σας οριστικά.

Αnonymous (11/06/2022 15:30)

Συνέλευση για τα δημοτικά θα τολμήσει να κάνει το συντονιστικό του τοπικού συριζα ή τρέμει ότι θα βρεθεί προ δυσάρεστης εκπλήξεως; Κάνει δεν κάνει, ο κόσμος της εργασίας ξέρει ποιοι είναι στη πόλη οι άνθρωποι του αγώνα και της συνέπειας όπως ξέρει και ποιοι παίζουν το παιχνίδι του Βούρου προσπαθώντας απεγνωσμένα να πάει το κόμμα διασπασμενο στις δημοτικές.

Χαχαχαχαχα (11/06/2022 15:50)

Συμπάσχω με το δράμα του Σφου Ευαγγελινού. Ενώ θα έπρεπε να είναι ήδη στο δεξιο Πασοκιναλ του Ανδρουλάκη ή και στη φιλελέ πτέρυγα της νου δου, αναγκάζεται να δηλώνει αριστερός και Συριζα.. Μια εγκλωβισμένη δεξιά ψυχή εγκλωβισμένη σε αριστερό σαρκιο.

Ανώνυμος (11/06/2022 16:50)

Η περίπτωση Τζελη θυμίζει πολύ την περίπτωση Κωνσταντινίδη. Από τέτοιους αριστερούς χορτάσαμε.

Θέλει η .... να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει (11/06/2022 17:34)

Ο Άρης κατάφερε με τα λάθη του και "ξέμεινε" από ομάδα και τωρα προφανώς οι "δικοί του" τον τρώνε...Τέτοια πρεμουρα του Ανεμοδουρα για ανακοινώσεις πχια; Άνθρωπος που θέλει να γίνει και δήμαρχος δεν έχει την στοιχειώδη αυτοσυγκράτηση;

@12.27 (11/06/2022 22:22)

Τα ειπες ολα!

Κουβαδέϊρος (12/06/2022 14:07)

@Κόκκινες Γέφυρες σε Μαύρα Ποτάμια (11/06/2022 12:27)

Κλάϊν Μάϊν οι... "κινήσεις παλιών φιλαδελφειωτών" (τι διάλο... σύλλογο συνταξιούχων φτιάχνουν;) με πρωτεργάτες το γνωστό δίδυμο του "Κλούβιου" και της "Σουβλίτσας". Νεφελώματα με ταπεινά εγωπαθή κίνητρα στερούμενα πολιτικού προτάγματος με μπροστινό έναν "Μπαρμπαμυτούση" που είδε φως στο υπόγειο της Δεκελείας και χώθηκε. Περίπτωση καρμπόν με τον "αριστερό" αντιδήμαρχο που έφτασε στο γραφείο δημάρχου πριν κλείσει το τηλέφωνο όταν του πρότεινε έμμισθη αντιδημαρχία.
Όπως και να 'χει η μοίρα είναι προδιαγεγραμμένη για δαύτους. Όλη η ιστορία τους το έχει αποδείξει. Παίζουν διαχρονικά για τις θέσεις 3 και κάτω. Ούτε 1,20 δεν το δέχονται οι στοιχηματικές.

Ανώνυμος (12/06/2022 20:18)

@11/06/2022 17:34 θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει φιλοδοξίες να ηγηθεί. Τον έχω για σοβαρό. Με στοιχειώδη αυτογνωσία. Αν σάλταρε κι αυτός και ονειρεύεται τον εαυτό του αρχηγό δικαίωμα του βέβαια. Ο πρώτος η ο τελευταίος θα είναι.

Ανωνυμος* (12/06/2022 21:59)

Ο πολιτικός αυτός χώρος έχει στεγάσει κατά καιρους άτομα που "αβανταριζαν" τους πασοκονεοδημοκρατες κάνοντας κακό στον αριστερό χώρο για προσωπικό και μόνο όφελος!
Όταν όλοι οι αριστεροί ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ στήριζαν επί μία δωδεκαετία τον Σάββα Σταματιάδη τον κομμουνιστη που ήταν δήμαρχος για ΟΛΟΥΣ του Φιλαδελφειωτες εμφανίστηκε στο παρά πέντε ο γυναικολόγος φτιάχνοντας ψηφοδέλτιο ενώ ήξερε ότι το μόνο που θα κατόρθωνε ήταν να αβανταρει τον συνδιασμό Γρεντζελια ! Αφού φτιάχτηκε συνδιασμός αναγκης για να απαλλαγει ο δήμος από αυτόν, δήμαρχος για δεύτερη θητεία δεν υπήρξε στην Φιλαδέλφεια! Άριβιστες παρτακηδες που ταλαιπώρησαν τον αριστερό χώρο από την μεταπολιτευση συμμετείχαν σε διάφορα σχήματα χωρίς ιδεολογίες και προσανατολισμούς μόνο για προσωπικό όφελος! Ακόμα και το γήπεδο φτιάχτηκε με την συνδρομή τους ψηφίζοντας νόμους που δεν τολμησεουτε η χούντα!

Ανωνυμος* (12/06/2022 22:04)

συνέχεια
Ευχής έργο είναι να κατέβουν υποψήφιοι τού χώρου όχι 2 αλλά περισσότεροι μήπως και η αριστερά σταθεί τυχερή και αποχωρήσουν και αυτοί όπως εξαφανιστηκαν πολιτικά και καμμιά 15ρια "επαναστάτες" της διοίκησης Βασιλοπούλου που τους έπεσε βαριά η επανάσταση!

ανώνυμος (13/06/2022 14:04)

@17:34 Κι εγώ φαιδρό τον θεωρώ αλλά καμία σχέση μ' αυτό που γράφεις. Δεν ψηφίστηκε καν στο συντονιστικό και δεν έχει εκλεγεί. Η ανακοίνωση βρωμοκοπάει "καπελαδούρα" και "πετρελαιού".

Σ. Ρ. (13/06/2022 15:21)

@Ανωνυμος* (12/06/2022 21:59)
Αν δεν απατώμαι, ο Συνασπισμός με επικεφαλής τον Κωνσταντατο, ήταν που πήγε να υπονομεύσει τον συνδυασμό ανάγκης απαλλαγής από το Γρετζελιά και όχι ο γιατρός. Ο γιατρός το 2010 χτύπησε τον Κοντο, δικαιολογημενα κατά τη γνώμη μου, αφού ο Σταύρος το είχε γυρίσει σε μνημονιακο Πασοκ-Δημαρ.
Μπορει και να μην θυμάμαι καλά βέβαια.

ΕΓΩ (13/06/2022 17:13)

Φημες λενε οτι αν εκλεγει ο Ανεμοτζωνης θα μετονομασει τη ΔΠ σε ΕΓΩ που ειναι η αγαπημενη του λεξη.

Αν ήταν το βιολί πουλί, θα το παίζανε πολλοί (13/06/2022 17:31)

@11/06/2022 13:55

Παπαγαλάκι θα ήταν το πουλάκι.

Ανώνυμοs (13/06/2022 21:34)

Δεν βρίσκω λόγο για τον οποίο δεν πρέπει να συνεχίσει ο ;ώριμος πια Βασιλόπουλος. Ο μοναδικός που έχασε εκλογές τα τελευταία χρόνια και δεν εξαφανίστηκε τριτοτέταρτος. Αν ωστόσο δεν θέλει ο ίδιος για δικούς του λόγους να συνεχίσει πρέπει να βγάλουν παμψηφεί τον Ντάτση. Για πάρα πολλούς λόγους. Επιστήμονας, σοβαρός, χαμηλών τόνων, αλληλέγγυος σε όποιον συμπολίτη του ζητήσει ιατρική συνδρομή, μη συγκρουσιακός, με συμπάθειες σε όλους τους πολιτικούς χώρους και εν ενεργεία δημοτικός σύμβουλος.

Oportuna Düsseldorf (13/06/2022 23:16)

@15:50 Είμαι σίγουρος ότι μιλάει καθημερινά με τον Ψαριανό.

Φλαμιτζελ (13/06/2022 23:54)

Αν έχουν στάλα νιονιό σ'αυτες τις μαζώξεις θα πρέπει να ανανεώσουν την εμπιστοσύνη τους στον Βασιλόπουλο με σταλινικά ποσοστά.
Το παιδί μεγάλωσε, ωρίμασε, πέρασε δια πυρός και σιδήρου κι άφησε πίσω του πολλά βαρίδια που λάκισαν.
Επομενο βήμα, κι οι Φιλαδελφειώτες να καταλάβουν ότι η ειδικού σκοπού διοίκηση Βούρου δεν έχει λόγο ύπαρξης πια αφού το γηπεδο τελειώνει.
Ο Βασιλόπουλος και ηλικιακά, και μορφωτικά, και από πλευράς εντοπιότητας, είναι ο μόνος που μπορεί να έχει αυτοδιοικητικό μέλλον από το υπάρχον πολιτικό προσωπικο. Ίσως κι ο μόνος που δικαιούται μια δεύτερη ευκαιρία.

ΕΣΥ (14/06/2022 00:04)

(13/06/2022 17:13) Εσύ κοίτα να μάθεις από διαδικασίες εκλογής από τη βάση, που σου φοράνε καπέλα και σομπρέρο από την Πειραιώς τους διάφορους μπάρμπαχρήστους ή τους χάρηδες, κι άσε τα ευφυολογηματα. Όταν κάνετε συνέλευση ποτέ για να αποφασίσετε ΕΣΕΙΣ κι όχι αλλοι ποιον θέλετε να σας εκφράσει, τα ξαναλέμε.

@ΕΣΥ (14/06/2022 11:31)

Σιγα τις εκλογες απο τη βαση καπελαδουρα. 80 μελη βαση λεει, χαχαχχαχα

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (14/06/2022 11:42)

Η αριστερά στην πόλη, δυστυχώς, έχει συντριβεί. Ουσιαστική η αριστερά, συμπεριλαμβανομένου του ΚΚΕ, ζει στην περιοχή σε πολιτικό επίπεδο, την "μετεμφυλιακή" της εποχή, μετανιώνοντας για μια συνθήκη της Βάρκιζας (σχέδιο Μελισσανίδη-που ο ΣΥΡΙΖΑ προώθησε), που ουσιαστικά ποτέ δεν εφαρμόστηκε από τους ίδιους τους νικητές της.
Ας σκεφτούν κάποιοι, ακόμα και με το υπάρχον σχέδιο που υλοποιείται, τι υποσχέθηκαν στους πολίτες, και τι τελικά έκαναν. Επίσης αν θυμηθούν, τι έλεγαν για μόνο 2,5 στρέμματα, και πως εύκολα, αδιαμαρτύρητα, τσάμπα παραχωρήθηκαν για αναβαθμούς ακόμα 3 στρέμματα προς αποκλειστική χρήση του γηπέδου. Για ποια αριστερά μιλάμε;

Ανωνυμος* (14/06/2022 20:29)

@Σ.Ρ. 15.21
Και εσύ δεν θυμάσαι καλά και εγώ τα διατύπωσα όπως τα έχω ζήσει! Ο γυναικολογος είναι ο Θ.Μαλλιος που διασπασε το αριστερό μέτωπο που κατέβαινε υπό τον αντικαταστάτη του υπερηλικα Σ.Σταματιαδη , Σ Κοντο !
Ο γιατρός της παράταξης ανάγκης ήταν ο Αδαμόπουλος. Ο Κωνσταντάτος πολιτικά....ανάξιος! λόγου!
@κουμμουνι
Τα έχεις λίγο μπλεγμένα! Γήπεδο ,δάσος, μετεμφυλιακή περίοδος, συμφωνία Βάρκιζας!
Θες επειγόντως διακοπές!

Ενας (15/06/2022 06:25)

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (14/06/2022 11:42)
Είναι μια άποψη σεβαστή αυτή που εκφράζεις αλλά σπέρνει την ηττοπάθεια. Εκτός αυτού, η ζωή της πόλης δεν είναι το γηπεδο. Η διοίκηση του Βασιλοπουλου ήταν μια καλή και αποτελεσματική διοίκηση. Και πενταετές επιχειρησιακο εκπόνησε, και νοικοκύρεμα στα οικονομικά πέτυχε, και έργα σχεδίασε και υλοποίησε., και υποδειγματικη εφαρμογή του estia έκανε, και TOMY έκανε και άλλα πολλά. Το ότι δεν καταποντιστηκε οπως όλοι οι προηγούμενοι αλλά έχασε με αξιοπρέπεια και ψηλό ποσοστό λέει πολλά. Αδίκησε τον εαυτό της με την εμμονή κάποιων υπερεπαναστατων που στο τέλος εξαφανίστηκαν κρυπτομενοι. Αν αφαιρέσεις την υπόθεση γήπεδο, μένει μια καλή και χρηστη διοίκηση για τα συμφέροντα των πολιτών που την αναπολούν κι αυτοί που δεν την ψήφισαν.

@14/06/2022 11:42 (15/06/2022 08:52)

Το γήπεδο καλώς ή κακώς έγινε. Πάει. Τελείωσε. Το να γυρνάτε σαν το σκύλο γύρω από την ουρά σας δεν εξυπηρετεί τίποτα και κανέναν. "Τιμωρήθηκε" κι ο Βασιλόπουλος (που τον "κούρδιζαν" Βάλιες, Πάνοι και λοιποί γραφικίδηδες που στα δύσκολα λούφαξαν κι εξαφανίστηκαν) από όσους το πήραν εγωιστικά και οπαδικά και ΔΥΣΤΥΧΩΣ προέκυψε ο χωρίς αρχή, μέση και τέλος τουρίστας με τα λιμά (πλην τριών, τεσσάρων) που μάζεψε. Η πόλη όμως πρέπει να προχωρήσει. Αν η αριστερά (κομμουνιστική ή ανανεωτική) θέλει κι εκείνη να προχωρήσει ας αφήσει πίσω όλη αυτή την παράδοξη ιστορία. Ο κόσμος είναι διατεθειμένος να ξαναεμπιστευτεί και την αριστερά και τον Βασιλόπουλο. Ξέρει κατά βάθος ότι μόνο η ΔΠ μπορεί να πετύχει κάτι καλύτερο αυτοδιοικητικά και το απέδειξε μετά από 3-4 διοικήσεις μέτριες ως κακές που είχαμε την τελευταία εικοσαετία. Αλλά κάπου έλεος με το παρελθόν και τον εμφύλιο που στο κάτω κάτω δεν τον ζήσαμε για να 'χουμε και ασφαλή άποψη.

Μαρία Πέτρου (15/06/2022 10:40)

@Σ. Ρ. (13/06/2022 15:21) Ευτυχώς όμως ήρθε μετά ο ΣΥΡΙΖΑ ( που υποθέτω ψηφίζεις ) και τα 'σκισε ( τα μνημόνια ντε ) ....."μ' ένα νόμο σε ένα άρθρο"..... και γλιτώσαμε κι απ' τη ΔΗΜΑΡ κι απ' το Σταύρο. Τι; Δεν τα 'σκισε τα μνημόνια; Όχι; Ο σύντροφος Κουβέλης; Όλα καλά;

Σύλλογος Φίλων Ορειβατικής Αξίνας -Παράρτημα ΝΦ (15/06/2022 10:52)

"Όταν σπέρνεις τροτσκιστές θερίζεις διασπάσεις"
(Παλιά κομμουνιστική παροιμία)

ΑΕΚΤΖΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ (15/06/2022 12:50)

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (14/06/2022 11:42) Κάτσε και σκέψου γιατί σ' αυτή τη πόλη ενώ η αριστερά ηγεμονεύει αφού ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτη πολιτική δύναμη με 40% και το ΚΚΕ τρίτο και πιο πάνω από το πάντα ισχυρό στη Φιλαδέλφεια ΠΑΣΟΚ, η μεν Δύναμη Πολιτών κινείται στο 20% και η Λαικη Συσπείρωση αγγίζει ποσοστά Κωνσταντινίδη. Εσύ λες ότι η μονομανία της τοπικής αριστεράς εναντίον του γηπέδου της ΑΕΚ δεν έπαιξε κάποιο ρόλο; Όταν πρόγγιζες συνεχώς το συναίσθημα των οπαδών, όταν είχες αναγάγει σε μείζον ζήτημα το γήπεδο, λες ότι δεν θα το έβρισκες μπροστά σου; Εκλογικά εννοώ. Με τα ξυλίκια των χουλιγκάνων εξυπακούεται ότι δεν συμφωνώ. Υπήρχε ποτέ περίπτωση όχι να εκλεγεί, αλλά να περάσει έστω από τη Φιλαδέλφεια ο κάθε αχυράνθρωπος τύπου Βούρου; Καλό είναι να κάνουμε την αυτοκριτική μας για κάποια πράγματα. Καλύτερο δήμαρχο από Βασιλόπουλο δεν θυμάμαι. Λέγανε για το Σταματιάδη οι γονείς μου αλλά ήμουν νιάνιαρο. Κι όμως ψήφισα Βούρο γιατί με κούρασε το αντι-γήπεδο. Κι ας ήταν καλός δήμαρχος ο ΑΒ.

ednet (15/06/2022 13:18)

Αν ο ΑΒ έχει συνειδητοποιήσει ότι δεν έχει νόημα να τα βάζει με το λαό της ΑΕΚ έχει μέλλον λαμπρό γιατί σαν δήμαρχος πέρα από το τρολάρισμα που του ρίχναμε λόγω ΑΕΚ δεν ήταν κακός. Σίγουρα καλύτερος απο το Βούρο. Αλλά να σταματήσει τα αντιαεκτζίδικα καραγκιοζιλίκια του παρελθόντος. Ο δημοκρατικός λαός της ΑΕΚΑΡΑΣ ξέρει να συγχωρεί και το 'χει αποδείξει.

@Κόκκινες Γέφυρες (15/06/2022 19:09)

Μην ψάχνεις να βρεις λογική. Ο πρωτεργάτης της πολεμικής, ο γνωστός "καπελαδούρας", θέλει να εξαφανίσει τη ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ. Δεν αντέχει να ακούει ούτε το όνομα. Δεν μπορεί να ξεπεράσει ότι αυτή η παράταξη τον έστειλε τρίτο το 2010. Είναι προσωπικό το πρόβλημά του και όχι πολιτικό. Ούτε η Μαντάμ Μαίρη μπορεί να ξεπεράσει ότι της έκλεισε τη πόρτα ο Βασιλόπουλος το '14 και δεν την άφησε (και σωστά) να "ξεπλυθεί" από τη γνωστή παλιά ιστορία με τα καύσιμα. Όταν μπαίνει στη μέση το προσωπικό μένος, δεν υπάρχει λογική.

Ανωνυμος (16/06/2022 02:17)

@12.50
Το αριστερός τι το θέλεις!
Αεκτζης σκέτος είσαι με πολύ σοβαρές προτεραιότητες! Προφανώς και πρώην ΠΑΣΟΚ..... με πολιτική συνείδηση! Χαχαχα!

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (16/06/2022 02:27)

@ ΑΕΚΤΖΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ (15/06/2022 12:50)
Με ανώμαλους δεν μιλάω. Άντε γεια

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (16/06/2022 02:30)

Οι κομμουνιστές δεν έχουν αυτοσκοπό τους τις εκλογές, ειδικά με αστικό πρόσημο.
Ο Βούρος, επειδή εξυπηρέτησε αυτό για το οποίο εξελέγη, βάζω στοίχημα ότι θα είναι στον β' γύρο.
Όσοι τον ενίσχυσαν τότε, θα τον ενισχύσουν και τώρα.
Ο επιχειρηματίας πρώτος και καλύτερος.

Κίτρινη Γραβάτα (16/06/2022 11:23)


Ας αφήσει τα τερτίπια ο ΑΒ και ας δηλώσει στα ίσια οτι δεν σκοπεύει να ξανακατέβει δήμαρχος. Ικανά στελέχη με γκελ στην τοπική κοινωνία διαθέτει η Δυναμη Πολιτών : Ανανιαδης , Χαραμαρα νέα παιδιά ικανότατα , επιστήμονες και χωρις κομματικά βαρίδια. Απ την άλλη ο Μανωλεδάκης ή ο Καλαμπόκης ακόμα και ο συμπαθέστατος γιατρός Ντάτσης είναι έμπειρα στελέχη με ικανότητες διοίκησης και συνθετική σκέψη επίσης χωρίς κομματικές αγκυλώσεις. Με τον Ανεμοδουρα υποψήφιο καταδικάζεται η ΔΠ σε καταποντισμό αφού πέρα απο την εγωπάθεια που τον διακατέχει φορτώνεται και την τοπική καμαρίλα του ΣΥΡΙΖΑ ως καπέλο, ενώ πιθανόν να δούμε να βαφτίζονται αριστεροί κατι Ουσταμπασίδηδες και κάτι Αρμάδοι γεγονός που θα σημάνει και το οριστικό τέλος αυτής της παράταξης....

κατακίτρινος (16/06/2022 11:35)

ο ΑΒ να κάτσει στο σπίτι του μαζί με Ανανάδες και άλλους γόνους δήθεν αριστερής προέλευσης

ΑΕΚΤΖΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ (16/06/2022 12:59)

@ Ανωνυμος (16/06/2022 02:17) kai @"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (16/06/2022 02:27) Περίμενα επιχειρήματα ειδικά από εσάς τους δύο, Αν δεν είστε το ίδιο πρόσωπο πίσω απο την οθόνη. Που πήγε η διαλεκτική σας; Συζήτηση μόνο με χαρακτηρισμούς, χωρίς αντεπιχειρήματα δεν μπορεί να υπάρξει. Εκτίθεστε κυρίως ως αριστεροί. Αν είστε και δεν μπαίνετε σαν πρωτοετείς δαπίτες να τρολάρετε και να μπαχαλέψετε τη κουβέντα.

Δυναμοπολίτης (16/06/2022 13:30)

Αισθάνομαι χαρά μιας και διαπιστώνω ότι η Συνέλευση της παράταξής μας, πριν καν γίνει, είναι ήδη αυτό που λένε talk of the town. Αυτό δείχνει ότι η Δύναμη Πολιτών είχε, έχει και θα συνεχίσει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στα τοπικά πολιτικά τεκταινόμενα.
Τώρα... Όσον αφορά κάποιους σχολιαστές που εκδηλώνουν... αγωνία για τις αποφάσεις που θα πάρουμε, πρέπει να ξέρουν, αν δεν το ξέρουν, ότι η Δύναμη Πολιτών μετράει ήδη δώδεκα χρόνια συνεχούς και συνεπούς παρουσίας στα δημοτικά πράγματα. Κοινώς, είναι ένα βαρύ τοπικό πολιτικό brandname και όχι μια περιφερόμενη ομάδα ανθρώπων που αλλάζει λογότυπα κι ονόματα. Ως εκ τούτου, θέλοντας και μη, έχουμε και την κουλτούρα και την ωριμότητα και την εμπειρία να κάνουμε εσωτερικές διαδικασίες. Ακόμα και αλλαγής ηγεσίας, αν κι εφόσον κρίνουμε ότι συντρέχουν λόγοι, αν συντρέχουν. Συνιστώ υπομονή και ΟΛΑ θα ανακοινωθούν μετά τις εργασίες μας, οι οποίες έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήταν κλειστές, αφού ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε κομμάτι αυτής της πόλης.

ανώνυμος (16/06/2022 13:44)

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (16/06/2022 02:30) ΠΟΙΟΙ κομμουνιστες ρε φίλε;;;;;;; ΠΟΙΟΙ κομμουνιστές;;;;; Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε;;;;;;;; Exv ταξιδέψει σε δεκάδες χώρες σ' όλο τοκόσμο και σε αρκετές πρωην ανατολικές. Οπουδήποτε στον πλανήτη όταν τους πεις για αριστερά και κομμουνισμό και σφυροδρέπανα και π@π@ριές σε κοιτάνε λες κι έπεσες από άλλο γαλαξία!!!!! Μόνο στην Ελλάδα δεν σας παίρνουμε σαν κάτι γραφικό!!!!. Σε όλο το κόσμο τα μουλου και τα δρεπάνια τα αντιμετωπίζουν σαν το Λεβέντη εποχή κανάλι 67. Είστε πολύ τυχεροί που ο Μητσοτακης σας πάει όπως κι όλοι οι προκάτοχοι του χαιδευοντας και θωπευοντας. Ορμπάν επειγοντως με υψηλό βιωτικό επίπεδο για το λαό και στο π##### μας οι πολιτικές ορθότητες κι λ@λ@κιες.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (16/06/2022 16:20)

@ ανώνυμος (16/06/2022 13:44)
Πάρε έναν τεχνικό ή άλλαξε πληκτρολόγιο, κολλάει το ερωτηματικό σου.
"με υψηλό βιωτικό επίπεδο", μάθε να το γράφεις πρώτα, για να καταλάβεις και τι σημαίνει.
"Exv ταξιδέψει σε δεκάδες χώρες σ' όλο τοκόσμο και σε αρκετές πρωην ανατολικές".
Η "Κούλα" τα τελευταία χρόνια ελάχιστα ταξίδια έχει κάνει στο εξωτερικό, και αυτά με τα γνωστά επώδυνα αποτελέσματα. Κάνε μας τη χάρη που θα μας πεις για πολιτική ορθότητα.
Άρχισε η δίκη στο Εφετείο. Ο δικός σου τέζα, δεν πίστευε στον κορωνοϊό και στα εμβόλια, και βλέπει παραισθήσεις. Κι εσύ παραισθήσεις βλέπεις.
ΤΟ ΣΦΥΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΕΠΑΝΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΤΑ ΘΑ ΞΕΚΑΝΕΙ.

Ανωνυμος* (16/06/2022 19:37)

@12.59
Αν μάθουν οι γνωστοί μου ότι άνοιξα πολιτικό διάλογο με κάποιον που αυτοαποκαλείται "ΑΕΚΤΖΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ" θα μου υποβάλλουν μήνυση! Δεν είναι καιρός για τέτοια!

Ανωνυμος* (16/06/2022 19:43)

@13.44
Τι μου θυμησεςτωρα με τα ταξίδια ρε φίλε!
Τους ναυτικούς που μετά από μονοήμερη επίσκεψη σε λιμάνι πρώην Σοσιαλιστικής χώρας έρχονταν εδώ νομίζοντας ότι έχουν αποστηθίσει όλο το Κεφάλαιο του Μαρξ και μας έκαναν αναλυση γιατί το σύστημα δεν ήταν σωστό κλείνοντας πάντα με το "έχω πάει εγώ και ξέρω"!

Ανωνυμος* (16/06/2022 20:28)

@13.30 Πραγματικά ρε φίλε ξέρεις που απευθυνεσαι; Δεν είναι η Δ.Π που έχει κινήσει το ενδιαφέρον αλλά εντελώς κουτσομπολιστικα η μάχη των επιγόνων! Κομμάτι του ΣΥΡΙΖΑ που στηριζ(ε)ει την ΔΠ κατεβάζει άλλον υποψήφιο! Άλλο κομμάτι δεν τον θέλει ΚΟΚ Τώρα μετράω τα 12 χρόνια παρουσίας και δεν μου βγαίνουν! Για 8 πάμε! Εκτός αν εννοείς τον τίτλο! Οκ τότε! Θα μπορούσε να είναι και 50 χρόνια!
Επειδή βαριέμαι να απαντάω σε όλες τις ανοησίες σου το μόνο που θα αναφέρω για την συνέπεια που δείχνουν οι άνθρωποι της ΔΠ στην προηγούμενη θητεία έφυγαν καμμιά 10ρια βρίζοντας και τώρα μια πρώην αντιδήμαρχος και όπου ναναι ο επικεφαλής που προσπαθεί να διορίσει διάδοχο! Από συνέπεια άλλο τίποτα!

@Δυναμοπολιτης (17/06/2022 00:15)

Αυτή η έπαρση σας έφαγε κάποτε, αυτή θα σας ξαναφαει πολιτικα και τώρα. Έπαρση και αλαζονεία στο έπακρο.

ανώνυμος (17/06/2022 08:37)

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (16/06/2022 16:20) Φιλαράκο εγώ άλλαξα πληκτρολόγιο. Εσύ άλλαξες χάπια; Γιατί αυτά που παίρνεις σε πειράζουν και γράφεις ακατάληπτα πράγματα όπως πχ αυτό στα εισαγωγικά:
"Η "Κούλα" τα τελευταία χρόνια ελάχιστα ταξίδια έχει κάνει στο εξωτερικό, και αυτά με τα γνωστά επώδυνα αποτελέσματα." Ούτε εσύ δεν κατάλαβες τι έγραφες οπότε άσε τις λαλακιούλες περί παραισθήσεων.
Όσο υπήρχε τείχος στο Βερολίνο προσπαθούσαν κατά χιλιάδες να το σκάσουν από το Ανατολικό στο Δυτικό. Μπορείς να μου πεις έστω και μία περίπτωση που έκανε την αντίστροφη διαδρομή; O Ορμπαν έχεις υπόψη πόσες τετραετίες εκλέγεται στην Ουγγαρία; Εκλέγεται. Τον ψηφίζει ο λαός. Δεν επιβλήθηκε με τα τανκς. Από τανκς βέβαια εσείς ξέρετε καλύτερα. Τιενανμεν, Βουδαπέστη, Πράγα. Από συνθήματα για δρεπάνια και σφυριά έχουμε χορτάσει. Πρόσεξε μόνο μη σκίσεις καμιά κυλότα με τα σιδερικά.

SpesMeaInDeoEst (17/06/2022 09:41)

Δεν θα σταθώ στην ορθογραφία του 13:44 αλλά στο ότι το βιοτικό επίπεδο είναι ξεπερασμένος όρος και δείκτης που αναφέρεται σε ποσοτικά δεδομένα της καταναλωτικής κοινωνίας, δηλαδή στην ποσότητα των αγαθών και υπηρεσιών που είναι διαθέσιμα καθώς και στον τρόπο με τον οποίο αυτά είναι κατανεμημένα στον πληθυσμό. Το βιοτικό επίπεδο μετριέται με οικονομικούς δείκτες όπως το πραγματικό εισόδημα ανά άτομο, η εισοδηματική ανισότητα, το ποσοστό φτώχιας, οι κοινωνικές παροχές κ.λπ. Το βιοτικό επίπεδο είναι ένα μέτρο του βαθμού ευκολίας με την οποία οι πολίτες μπορούν να ικανοποιήσουν ανάγκες και επιθυμίες. Το βιοτικό επίπεδο όμως δεν ταυτίζεται με την ποιότητα ζωής, αν αυτό εννοoύσε o 13:44. Η ποιότητα ζωής λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τα υλικά αγαθά, αλλά και άλλα, μη μετρήσιμα, άυλα, και πτυχές της ανθρώπινης ζωής, όπως ο ελεύθερος χρόνος, η ασφάλεια, η υγεία, η παιδεία, ο πολιτισμός, η κοινωνική ζωή, η διανοητική υγεία, η ποιότητα του περιβάλλοντος κ.λπ.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (17/06/2022 09:45)

@ Δυναμοπολίτης (16/06/2022 13:30)
"Ως εκ τούτου, θέλοντας και μη, έχουμε και την κουλτούρα και την ωριμότητα και την εμπειρία να κάνουμε εσωτερικές διαδικασίες. Ακόμα και αλλαγής ηγεσίας, αν κι εφόσον κρίνουμε ότι συντρέχουν λόγοι, αν συντρέχουν".
Πες μου την αλήθεια, ψήφισες και στις εσωκομματικές του ΠΑΣΟΚ και για συνέδρους του ΣΥΡΙΖΑ.
Μόνο αυτό πες μου, τίποτα άλλο, τέλος.
"Συνιστώ υπομονή και ΟΛΑ θα ανακοινωθούν μετά τις εργασίες μας, οι οποίες έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήταν κλειστές, αφού ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε κομμάτι αυτής της πόλης".
Προς στιγμήν νόμιζα ότι έβλεπα την Άννα Διαμαντοπούλου έξω από την Χαριλάου Τρικούπη.
Με έλουσε κρύος ιδρώτας

Ανώνυμος (18/06/2022 12:40)

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" την Πέμπτη που μας πέρασε είπα να πάρω το κορίτσι μου μετά τη δουλειά και να πάμε για φαγητό στην ταβέρνα του Νικόλα στη Χαλκηδόνα . Ετυχε την ίδια ώρα να γίνεται μια συγκέντρωση του ΚΚΕ στη μικρή πλατεία λίγα μέτρα από τη ταβέρνα. Για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι το θέμα της συγκέντρωσης, αλλά έτσι κι αλλιώς όλες οι συγκεντρώσεις του ΚΚΕ είναι ίδιες. Ξέρεις εσύ καλύτερα. Ο ιμπεριαλισμός, ο καπιταλισμός, τα λαϊκά στρώματα, οι λυκοσυμμαχίες, το ΝΑΤΟ, η ΕΕ κλπ. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τον όγκο και το παλμό! Ηταν τόσο το πλήθος που η συγκέντρωση αναβλήθηκε. Φαντάζομαι ήσουν κι εσύ ένας από τους καμιά δεκαριά του πλήθους που αποχώρησε με δύο ταξί. Ακόμα κι ο Τάσος ο Κωνσταντινίδης ή ο Χρήστος ο Κοπελούσος θα μάζευαν περισσότερο κόσμο.

Έχεις κόψει καπίστρι αστερίσκε (18/06/2022 19:46)

@Ανωνυμος* (14/06/2022 20:29)
"Αριστερο μέτωπο με Σ. Κόντο". Τα θέλεις και τα λες ή σου ξεφεύγουν; Από πότε ο Σ. Κόντος θεωρείται αριστερός; Επειδή πέρασε κάποτε από το ΚΚΕ; Μας κάνεις πλάκα έτσι; Όσο αριστερός ήταν κι ο Θεοδωρικακος άλλο τόσο ήταν κι ο Σ. Κόντος.

Ανωνυμος* (19/06/2022 03:48)

@08.37
Παρόλο που η αντικομμουνιστική προπογανδα σου και η αναφορά στο τείχος είναι για παιδιά του δημοτικού και χρησιμοποιήθηκε πριν 40 χρόνια θα σε παραπέμψω στην βικιπεδια που αναφέρει ότι από το 1961 - 1989 σκοτώθηκαν 134 άτομα που προσπάθησαν να περάσουν το τείχος και παραπέμφθηκαν σε δίκη όσοι φρουροί εμπλέκονταν σε αυτούς τους θανάτους! Οι προσπάθειες για να φύγουν στην αφορούν στο 0.04% περίπου του πληθυσμού της Λ.Δ της Γερμανίας! Ο Στάλιν είχε δηλώσει πως ζήλευε τον κινηματογράφο των ΗΠΑ που προωθούσε σε όλη την υφήλιο το ανύπαρκτο Αμερικανικό όνειρο!
Δεν είναι μόνο τα αμερικανάκια που θεωρούνται χαζά! Έχουμε και ντόπια παραγωγή!

ανώνυμος (20/06/2022 11:47)

@Ανωνυμος* (19/06/2022 03:48) Λες ότι σκοτώθηκαν μόνο 134 άτομα. Αστείο ποσό! Τι είναι 134 ανθρώπινες ζωές μπροστά στη θεμελίωση του σοσιαλισμού! Αλίμονο! Τίποτα βέβαια μπροστά στα εκατομμύρια που έσφαξε ο πατερούλης ξεπερνώντας και το Χίτλερ. Για πες μας όμως και πόσοι δεν σκοτώθηκαν αλλά φυλακίστηκαν και βασανίστηκαν στα υπόγεια της στάζι. Για πες μας και πόσοι θα ήθελαν αλλά το σκέφτονταν γιατί είχαν οικογένειες και παιδιά. Εγώ δεν μίλησα για σκοτωμένους. Μόνος σου καρφώνεσαι. Εγώ μίλησα για χιλιάδες που ήθελαν να το σκάσουν. Το '87 είδα χιλιάδες ανθρώπους να ρημάζουν το λαομίσητο τείχος και να πανηγυρίζουν. Δεν είδα κανέναν να κλαίει για τη κατάρρευση του "σοσιαλιστικού παραδείσου". Και για να τελειώνουμε με τη φτηνή προπαγάνδα σου. Τόσες εκλογές έγιναν από τότε. Γιατί αφού ήταν τόσο καλά τα πράγματα δεν ξαναψήφισαν ποτέ το Κάπα Κάπα Γερμανίας; Ναι έχουμε και ντόπια παραγωγή χαζών. Είσαι ζωντανό παράδειγμα.

Giannisnf (20/06/2022 22:33)

Ξεκαθαρα πρέπει να κατέβει ο Αρης ξανά. Πόσο μάλλον μετά το φιάσκο του Βούρλου.

ΝΕΟΤΕΡΑ; (22/06/2022 16:19)

Πέρασαν δυο μέρες. Έγινε τελικά η κρίσιμη ολομέλεια; Έχουμε ενημέρωση;

Ανωνυμος* (22/06/2022 21:35)

@11.47
32 χρόνια μετά και έχοντας γραφτεί χιλιάδες σελίδες για κάποια γεγονότα και από τις 2 μεριές έρχεσαι μέσα στο τοπικό σάιτ να ανοίξεις διάλογο για θέματα χιλιοειπομενα. Αγνοεις βασικά πράγματα για τον μαρξισμό και επικεντρώνεται μόνο σε γεγονότα! Επειδή ο Στάλιν δεν χρειάζεται Έλληνα δικηγόρο θα ήθελα να ασχοληθείς περισσότερο με τους νεκρούς των Εγγλέζων και των μπουρανταδων μετά την κατοχή , αντί για τα Γκουλάγκ να μου πεις για την Μακρόνησο και τους άλλους Παρθενώνες για τους Ακροναυπλιωτες που παρέδωσε το καθεστώς Μεταξά στους κατακτητές και για τους συνεργάτες των Γερμανών που απόγονοι τους κυβερνούν την χώρα και σε ταιζουν σανό για το γινόταν στην ΣΕ πριν 30 χρόνια και όχι σε ποιους είναι υποχείριο η Ελλάδα με ευθύνη αυτών που ψηφίζεις!
Ποιος χώρος παράγει χαζούς τελικά;

συριζα απ την τοπικη εξουσια (23/06/2022 13:26)

Τελικα γνωριζουμε οριστικα πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θελει τον δημο μας στα χερια του. Αυτο λεει η επιλογη του παρολιγον στελεχους της"Καλημερα" που για καλη του τυχη ειχε συμφωνησει να ανακοινωθει η υποψηφιοτητα του, μερικες μερες μετα την επ αυτοφορο συλληψη του επιμονου φραγκοβορου υποψηφιου.....

Ανωνυμος* (24/06/2022 01:05)

@19.46 Προφανώς ήρθες πρόσφατα στην Φιλαδέλφεια!
Όταν ο Σ.Σταματιαδης αποφασίστηκε να αποχωρήσει ανάλαβε επικεφαλής του συνδυασμού τρεις μήνες πριν την λήξη της δημαρχιακής θητείας, το μέλος ΤΟΤΕ του ΚΚΕ και αντιδήμαρχος του συνδυασμού Σ.Κοντος!
ΤΟΤΕ λοιπόν υπήρχε αριστερό μετωπο που όμως όπως πάντα ένα μέλος των οπορτουνιστών το διέσπασε και έστρωσε χαλί στον υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ!
Ελπίζω να μην σε τρόμαξα !
Υ.Γ Ποιος έχει κόψει καπιστρι τώρα;

Ανωνυμος* (24/06/2022 01:19)

@13.26 Τι σόι πολιτικές αναλύσεις είναι αυτές που κάνετε ρε;
Τώρα θυμήθηκες ότι ο Ανεμογιάννης συζητούσε με το Τομπουλογλου; Όταν έβγαινε δημοτικός σύμβουλος με την ΔΠ γινόταν αντιδήμαρχος και ήταν το μοναδικό μέλος του ΣΥΡΙΖΑ μέσα στην παράταξη Βασιλοπούλου δεν θυμάμαι να βγήκε κάποια ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ που να τον διαγράφει! Αντίθετα θυμάμαι ότι με τον Αραπογλου είχε κατέβει ο πρόεδρος τότε της Δημαρ και νυν Συριζαιος! Η άλλη κυρία όταν ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει τον Σ.Κοντο κατέβαινε με τον "αριστερό" Αδαμόπουλο! Και οι δύο στηρίζουν τώρα με χέρια και με πόδια και προφανώς χειροκροτουμενοι από το Βουρο τον παντελώς άγνωστο Τζελη ΔΙΑΣΠΩΝΤΑΣ από όσο γνωρίζω τον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ όπως ο Γατσουλης διασπά την δεξιά προς όφελος του υπαλλήλου του Μελισσανίδη! Με τις υγείες σας!

Μ.Τ. (Συριζαίος και Δυναμοπολίτης) (24/06/2022 08:00)

@13:26 Ευσεβείς πόθοι! Σε πληροφορώ ότι είμαστε πιο ενωμένοι και αποφασισμένοι από ποτέ και στηρίζουμε τον νέο επικεφαλής, όπως θα στηρίζαμε και τον οποιονδήποτε αναλάμβανε την ευθύνη, αφού στον ευρύτερο δημοκρατικό χώρο η θέση του επικεφαλής είναι αυτό ακριβώς... Θέση ευθύνης και όχι παραγοντίστικη θέση αυτοπροβολής. Συνεχίζουμε, μετά από μια συνεπή και συνεχή πορεία 12 ετών, να ονειρευόμαστε και κυρίως να εργαζόμαστε για την πόλη που μας αξίζει, με στόχο την απαλλαγή από την χειρότερη διοίκηση που γνωρίσαμε ποτέ. Τιμούμε τον Άρη Βασιλόπουλο και εμπιστευόμαστε τον Γιώργο Ανεμογιάννη, τον οποίο εμείς επιλέξαμε, όπως και τους προκατόχους του, χωρίς να μας τον φορέσουν καπέλο εξωτερικοί και άσχετοι με τη πόλη παράγοντες. Όσον αφορά τα... "περσινά, ξινά σταφύλια" και τις νεφελώδεις φημολογίες, προτιμούμε το παρόν και το μέλλον και όχι την στείρα παρελθοντολογία.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (24/06/2022 09:48)

@ ανώνυμος (20/06/2022 11:47)
"Το '87 είδα χιλιάδες ανθρώπους να ρημάζουν το λαομίσητο τείχος και να πανηγυρίζουν".
Και μόνο για αυτό που έγραψες, δεν θα έπρεπε να ασχολείται κανείς μαζί σου.
Είδες το '87 να ρημάζουν το λαομίσητο τείχος; Αλήθεια;
Μήπως και η Εθνική Ελλάδας στο μπάσκετ το πήρε το '89;
Αλλά,...αυτοί είστε.

ανώνυμος (24/06/2022 12:22)

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (24/06/2022 09:48) περίεργο για σενα αλλά έχεις δίκιο αν και έκανες τη τριχα τριχιά. 87 ή 89 μικρή σημασία όμως. Σημασια εχει ότι σας ξεκούμπισε ο λαός για πάντα. Ξερεις βέβαια εσύ από 89 καλά γιατί το λεγόμενο βρώμικο 89 συγκυβερνουσαμε παρεα.

Πρεβεζάνος (24/06/2022 14:43)

Εγώ θα πάω όπου θα πάει ο Λαμπρακούλης. Μόνο αυτόν εμπιστεύομαι. Και ΑΕΚΑΡΑ ΠΆΝΩ ΑΠ ΌΛΑ.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (24/06/2022 16:13)

@Μ.Τ. (Συριζαίος και Δυναμοπολίτης) (24/06/2022 08:00)
"Συνεχίζουμε, μετά από μια συνεπή και συνεχή πορεία 12 ετών, να ονειρευόμαστε και κυρίως να εργαζόμαστε για την πόλη που μας αξίζει, με στόχο την απαλλαγή από την χειρότερη διοίκηση που γνωρίσαμε ποτέ. Τιμούμε τον Άρη Βασιλόπουλο και εμπιστευόμαστε τον Γιώργο Ανεμογιάννη, τον οποίο εμείς επιλέξαμε, όπως και τους προκατόχους του, χωρίς να μας τον φορέσουν καπέλο εξωτερικοί και άσχετοι με τη πόλη παράγοντες".
Βάλε και λίγη μουσική υπόκρουση: https://www.youtube.com/watch?v=f-r59icXQlo

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (24/06/2022 16:18)

@ Μ.Τ. (Συριζαίος και Δυναμοπολίτης) (24/06/2022 08:00)
Να σε βοηθήσω λίγο ακόμα: https://www.youtube.com/watch?v=7-b-MACnLnc
Να στείλεις βιογραφικό στην Χαριλάου Τρικούπη.
Αναζητούνται ανώνυμοι πασόκοι, που πήγαν για ξεκούραση στον ΣΥΡΙΖΑ.
Θα σε βοηθήσουν.
Πες ότι πας από Φιλαδέλφεια, έχεις ζήσει δώδεκα χρόνια Γρετζελιά, θα σε βοηθήσουν.
Ξέρουν.

DD (25/06/2022 08:37)

Κάθε χωριό έχει τον τρελό του κι η Φιλαδέλφεια το κομμουνι. Ακίνδυνος πάντως και συμπαθής.
Έγραψες ρε φίλε δύο σχόλια και το ένα είναι παράθεση το σχόλιο άλλου.

Ανωνυμος (25/06/2022 09:37)

@ Μ.Τ. 08.00
Έγραψες ένα κειμενακι που τον μόνο που μπορεί να πείσει είναι κάποιον Έλληνα μετανάστη που έφυγε για την Ν Αφρική πριν 50 χρόνια και δεν ασχολήθηκε από τότε με την Ελλάδα.!
Και επειδή δεν θα το σχολιάσω παραπάνω διότι είναι για γέλια θα σου πω μόνο ότι η παρελθοντολογια που αφορά ενέργειες των ίδιων "παραγόντων" του ίδιου χώρου σε μόλις μία πενταετία πριν είναι αυτή που μας δείχνει πως πρέπει να αντιμετωπίζουμε τους παράγοντες αυτού του χώρου στο άμεσο μέλλον!
Και αυτό να ξέρεις είναι εις βάρος σας! Και για πολιτικούς λόγους αλλά ΚΥΡΙΩΣ για λόγους διαρκούς ΑΣΥΝΕΠΕΙΑΣ λόγων και έργων σε όλα τα επίπεδα!

Μ. Τ. (25/06/2022 14:05)

Είναι πάρα πολύ εύκολο, πανεύκολο θα 'λεγα, να "πυροβολείς" προς κάθε κατεύθυνση. Το έκανα κι εγώ στο παρελθόν.
Οδηγεί κάπου;
(Απάντησε στον εαυτό σου. Όχι σε εμένα).
Θεωρώ ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ τοπικά, είναι ζωντανοί οργανισμοί, ανοιχτοί σε όλους, πλην φυσικά φασιστών. Γιατί δεν έρχεσαι να εκφράσεις τις θέσεις σου και τους προβληματισμούς σου λειτουργώντας γόνιμα, δημιουργικά και εποικοδομητικά; Πιστεύω ότι μπορείς. Πίστεψέ το κι εσύ.

Μ. Τ. (25/06/2022 14:51)

@ Ανωνυμος (25/06/2022 09:37)
1ον: Σου επιστρέφω κάθε χαρακτηρισμό. Αν δεν μπορείς να ανταλλάξεις δύο κουβέντες και να αντιπαρατεθεις με επιχειρήματα, καταφεύγοντας σε παιδιάστικους χαρακτηρισμούς, λυπάμαι αλλά δεν θα ρίξω το επίπεδο μου στο δικό σου. Προσπάθησε να ανέβεις εσύ. Αν φυσικά μπορείς. Θέλω να ελπίζω ότι μπορείς.
2ον: Ζήσε με το παρελθόν, αφού έχεις εμμονές με αυτό. Προφανώς ούτε το παρόν ούτε το μέλλον σε ενδιαφέρουν.
3ον: Δεν μας έχεις πει ποτέ κάποια θέση εδώ μέσα. Ποια παράταξη για παράδειγμα θα μπορούσε να πάει την πόλη μπροστά. Είσαι μόνιμα στην αντίθεση και στη μανούρα. Πες μας λοιπόν τις θέσεις σου, αν έχεις, μήπως και καταφέρουμε να συζητήσουμε.

Ανωνυμος (25/06/2022 18:07)

@14.51
1.Προσπαθω να βρω που και πως σε χαρακτήρισα κάπως για να δω τι μου επιστρέφεις αλλά δεν βρίσκω τιποτα! Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις;
2.Ανθρωπος που ξέχνα το παρελθόν είναι χαμένος από χέρι! Η ιστορία διδάσκει! Τι να περιμένει κανείς από κάποιους που δοκιμάστηκαν και ζυγιστηκσν πολιτικά και βγήκαν ελλιποβαρεις;
3. Υποτίθεται ότι εδώ γίνεται διάλογος με βάσει αυτά που γνωρίζουμε ! Δεν νομίζω ότι είναι χώρος κατάθεσης προτάσεων από κανέναν! Γι'αυτό δεν έχω διαβάσει από ΚΑΝΕΝΑΝ κατάθεση πολιτικών προτάσεων παρά μόνο κριτική σε απόψεις αντιμετώπισης μεμονωμένων γεγονότων!
4. Η προσπαθεια να ανακαλύψεις "ταμπέλα" στον συνομιλητή σου για να αντιπαρατεθείς, ζητώντας πολιτικές θέσεις δείχνει ενδοια επιχειρημάτων όσον αφορά τις πολιτικές θέσεις του κόμματος που υποστηρίζεις!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Παναγιτσα, η ενορια μου...

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@18.34 Και "Κύριος" και με "Κ" κεφαλαίο, μεγάλες αλλαγές βλέπω ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ. Άντε με το καλό και ψαλτάκι στον Άη Γιάννη......

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι, https://www.govostis.gr/product/9925/polytelis-syllektiki-epeteiaki-ekdosi.html Πολύ ωραίο για δώρο, χ...

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Θαυμάσια νέα .Καλά ρε παιδιά ? Κανείς δεν σκέφτηκε τους ''αποκεί'' ειδήμονες ? Πως θα ζήσουν τώρα βλέποντας όλα αυτά τα καλά ? Μαλλον θα πάν...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Φίλε @09,50 ξαναδιάβασε τι έγραψα γιατί μάλλον δεν ''τόπιασες το υποννοούμενο ''.Κάνε ακόμα μία προσπάθεια.Ίσως να φανείς τώρα πιο τυχερός!!...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: @09,50
Που διάβασες παταπανω σύγκριση Βασιλόπουλος Τζελη; Ο ένας αποστασιοποιηθηκε ως Δήμαρχος και ο άλλος ως Δ.Συμβουλος! Ο Βασιλοπουλος "αποχωρησ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Όχι ότι υποστηρίζω τον Βασιλόπουλο αλλά τι συγκρίνεται παραπάνω .?Ο Τζέλης με τον Βασιλόπουλο ? Για πάρτε ένα χαρτί και κάνε την μέθοδο του ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Πέρασα πριν λίγο από Δεκελείας. Απόλυτη βουβαμάρα....

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Σε άλλη βάση η συζήτηση για τον παγκόσμιο σοσιαλισμό......

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: Διότι, αυτοί είστε!
Είναι σε όλους γνωστό ότι τα ποντίκια φεύγουν πρώτα από ένα καράβι που βουλιάζει. Όταν ο Βασιλόπουλος αστασιοποιηθηκε από το Συριζα όλοι αυτ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλά ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με αυτούς τους τύπους ? Για τον υπερεπιστήμονα ΄και πολιτική φυσιογνωμία κο Τζέλη κανένα απολυτότατα σχόλιο ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μπορεί ο κος Τζέλης να μας πει τι δημοτικά τέλη, για ποια επιφάνεια, και από ποιο χρονικό διάστημα και μετά πληρώνει δημοτικά τέλη η OPAP AR...

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη
Xρήστης: marcus
Πλάκα θα έχει να προβεί η δική μας δημοτική αρχή και σε νέες αυξήσεις! Αν και θέλω να πιστεύω ότι θα πράξει το ακριβώς αντίθετο......

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©