Δευτέρα 05.06.2023,  

Σας πήρανε χαμπάρι...

Δημοσιεύτηκε στις 28/06/2021 στην κατηγορία Σχόλια  |  28 σχόλια

Ο σκανδαλώδης τρόπος που "διοικεί" (ας το πούμε έτσι αυτό το συνονθύλευμα) την πόλη η ομάδα του περαστικού από εδώ Γιάννη Βούρου, έχει ξεφύγει, φυσικά, από τα σύνορα της Φιλαδέλφειας και της Χαλκηδόνας κι έχει (αρχίσει να) φιλοξενείται στα έντυπα και τα Μέσα Ενημέρωσης πανελλαδικής κυκλοφορίας. 

 

Έτσι, το χθεσινό Documento, παρατηρεί:

 

 

Όσο για την -ας την πούμε- διοίκηση; Α, αυτή νομίζει ακόμα ότι βρέχει...

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Τρώνε τις σάρκες τους στο Βουρέικο- «Μπάχαλο» το δημοτικό συμβούλιο- Αποχώρησε ο Γεωργαμλής

 

Όλη η πόλη μαζί κι ο Βούρος χώρια...

 

Η ντροπή της πόλης

 

200: Όλη η Ελλάδα γιόρταζε κι ο Βούρος έκανε ομιλία... στα δέντρα!

 

Οι πραγματικοί εχθροί της ΑΕΚ

 

Διαχειριστική για το Άλσος: Τα τρία ολέθρια λάθη του Γιάννη Βούρου

 

Δυο ανακοινώσεις του δήμου επιβεβαιώνουν: Ο Βούρος περιφρονεί Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες

 

Αν είσαι δήμαρχος στο «Ζεφύρι», γράφεις τους νόμους εκεί που ξέρεις...

 

Κορονοϊός: Στο «κόκκινο» η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- «Κοιμάται» η διοίκηση Βούρου

 

«Έλα κρυφά, έλα λαθραία» είπε η διοίκηση Βούρου στην υπουργό Παιδείας

 

Ο ξένος με το ηθικό μειονέκτημα στην πόλη

 

Εικόνες μιας σκοτεινής πόλης σε παρακμή

 

Δημοτικά τέλη: Η ενωμένη αντιπολίτευση επέβαλε μεγαλύτερες μειώσεις στην ανίκανη διοίκηση Βούρου

 

Όλο το παρασκήνιο για το Άλσος, το Βούρο και την πόλη μας

 

Αντιπολίτευση: κάτω τα χέρια από το Άλσος κύριε Βούρο

 

Αχαχαχαχα είναι αλήθεια, Τασουλίνο;

 

Κωμωδία...

 

Παράτησε κι εσύ τον συνδυασμό σου. Μπορείς. Σε περιμένει θέση στη διοίκηση της τσόντας

 

Αδίστακτη ομολογία αντιδημάρχου: Επί Βούρου, ο δήμος κινδυνεύει με επιτήρηση

 

Εκλογές στον ΣΕΓΑΣ και Νόμπελ Ειρήνης...

 

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που εξαφανίστηκε για να μην δώσει απαντήσεις

 

Πορτοσάλτε για Βούρο: Άχρηστος δήμος - Φταίει ο δήμαρχος- Να ψηφίζετε σοβαρούς - Τον κουδούναγε

 

Γράψτε την άποψή σας

ΤζακΠοτ (29/06/2021 13:48)

3.900.000 το τζακποτ στο τζοκερ σημερα.

Πάρα πολύ απλά (30/06/2021 15:17)

Οι εργαζόμενοι ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ και ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ
να γίνει με 1.090.842 ευρώ

Η διοίκηση Βούρου (αιρετοί+συνεργαζόμενες πολιτικές ρόμπες+παρατρεχάμενοι) επιμένουν
να γίνει με 3.724.292 ευρώ

ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΛΟΙ
ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠοΡΟΥΝ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤοΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ



"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (30/06/2021 16:03)

Ωραία πράμα ο καπιταλισμός...

Γιάννης (30/06/2021 22:41)

@16:03 Μην μπερδεύεις τον υγιή ανταγωνισμό της πραγματικά ελεύθερης οικονομικής δραστηριότητας που γενα ιδέες και δημιουργικότητα, με τον δημοτικοδίαιτο καπιταλισμό του Βούρου και της παρέας του. Γενικότερα στη χώρα μας δεν είχαμε ουσιαστικά ποτέ καπιταλισμό έτσι οπως τον εννοείς. Κρατικοδιαιτοι και τζαμπατζηδες "επιχειρηματίες" είναι συνήθως οι Έλληνες "μεγαλοκαπιταλιστες". Και ασφυκτικό το κράτος για οποιον κάνει το λάθος να θέλει να στήσει μια μικρή επιχείρηση. Που τον είδες τον καπιταλισμό στην Ελλάδα;

Ανωνυμος* (30/06/2021 23:17)

Γερμανία
Ο υγιής ανταγωνισμός της ελεύθερης οικονομίας θεωρεί ότι το λάδωμα κρατικών υπαλλήλων γερμανικης και ξένων οικονομιων θεωρείται πταίσμα και τιμωρείται με κούνημα του δαχτύλου!
Πόσο πιο υγιής πχια!

ανώνυμος (30/06/2021 23:55)

@23:17 Μιας και είπες για Γερμανία, κοίτα να δεις τι θυμήθηκα!!!

"Να βγάλουμε και καμιά δουλίτσα για τον Σωκράτη το γιο του Πέτρου",

όπως έλεγε κι ο αείμνηστος Χαρίλαος όταν συγκυβέρνησε με τον βρυκόλακα το 89.

Ζήτω το κόμμα της εργατιάς.

Ανώνυμος* (01/07/2021 02:40)

@23.55
Έτσι έλεγε ο Χαρίλαος; Και εσύ που το ξέρεις ρε μάστορα; Έχεις επαφές με την ασφάλεια;
Μόνο που θα σε στεναχωρήσω αλλά μην το πάρεις προσωπικά!
Δεν ξέρω αν πήρε καμμιά δουλιτσα ο Σωκρατης το 89 με την συγκυβερνηση ΝΔ - Συνασπισμού για 3 μήνες ,ξέρω ότι το μεγάλο φαγοπότι του Σωκράτη έγινε επί κυριαρχίας ΠΑΣΟΚ!
Εκεί πραγματικά γ@μ...σε και έδειρε ο Σωκράτης!
Η ιντραλοτ πήρε τον εξοπλισμό όλων των πρακτορείων ΟΠΑΠ και ο διευθυντής του ΟΠΑΠ λίγο καιρό μετά τις υπογραφές ΟΠΑΠ ιντραλοτ παραιτήθηκε και προσλήφθηκε στον όμιλο Κόκκαλη!
Όνομα Σαλελες!

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (01/07/2021 19:47)

@ Γιάννης (30/06/2021 22:41
Σύμφωνα με την Διεθνή Διαφάνεια η Γερμανία είναι από τις πιο διεφθαρμένες χώρες.
Επίσης, σου θύμίζω ότι ο Χριστοφοράκος είναι ακόμα στο Μόναχο και κανείς δεν τολμάει να τον συλλάβει και να τον εκδώσει. Αλίμονο...
Τα υπόλοιπα περί υγιούς ανταγωνισμού είναι να'χαμε να λέγαμε.
Το σκάνδαλο της Siemens μου θυμίζει αυτά που διαβάζαμε στα βιβλία γυμνασίου και λυκείου για τις νοτιοαμερικάνικες χώρες και τον τρόπο που δρούσαν σε αυτές οι βορειοαμερικάνικες επιχειρήσεις.
Η λέξη μπανανία σου λέει κάτι;
Τα τελευταία σαράντα χρόνια που παρακαλουθώ την πολιτική κατάσταση, κανείς ΚΚουές δεν κατηγορήθηκε για κάτι. ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ εσχάτως κατά κόρον.

Γιάννης (02/07/2021 03:45)

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (01/07/2021 19:47)

Να κατηγορηθεί ΚΟΥΚΟΥΕΣ? Οχι βέβαια. Αφού δεν κυβερνησε ποτέ. Πως να κατηγορηθεί? Συνήθως κατηγορείται κάποιος όταν έχει θέση ευθύνης. Στην Ελλάδα βέβαια αυτά. Στη Κύπρο που το αδελφό κόμμα ΑΚΕΛ συμμετείχε σε κυβερνητικά πόστα στο σκάνδαλο με τα διαβατήρια ήταν αναμεμιγμενο και στέλεχος του ΑΚΕΛ.
Παρεμπιπτόντως, μήπως ξέρεις η συχνότητα του 902 σε ποιανού τα χέρια είναι σήμερα, αφού προηγουμένως πουλήθηκε σε κυπριακή οφσορ? Νταξ! Δεν είναι σκάνδαλο βέβαια. Απλα ρωτάω επειδή συνηθιζετε να βγάζετε κάτι ανακοινώσεις για το εφοπλιστικό κεφάλαιο.

Ανώνυμος* (02/07/2021 13:04)

@Γιαννης
"Δεν είναι σκάνδαλο βέβαια"! Ε αφού δεν είναι σκάνδαλο τι ρωτάς;
Σε μια καπιταλιστική χώρα ποιος έχει το χρήμα για να αγοράσει κάτι που πουλάς;
Σε ποιον να πωλούσε την συχνότητα χωρίς να παρεξηγηθεις;
Να μην την πωλούσε;
Να την χάριζε στους φτωχούς;Διαβάζεις μια παπαρια και την αναπαράγεις;

Ιπ.Καδ. (02/07/2021 13:17)

Είσαι φοβερός! Κατάργησες το τεκμήριο της αθωότητας! Όταν χρησιμοποιείς την έννοια της "κατηγορίας" με τόσο απόλυτο τρόπο δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έλεγες και σε περιπτώσεις "καταδίκης". Είναι σαν να λες ότι ένα δικαστήριο παίρνει αποφάσεις με οδηγό το δόγμα "όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά". Εκείνο που θέλω να σου πω είναι ότι όπως έχει αποδειχτεί ουκ ολίγες φορές, στην πολιτική είναι πολύ εύκολο και απλό να εκτοξεύσεις κατηγορίες. Εξάλλου είναι μια από τις βασικές αρχές της προπαγάνδας αυτό που ο Γκέμπελς (αν και γατάκι μπροστά στη βαριά βιομηχανία της NKVD και της KGB) έλεγε "όλο και κάτι θα μείνει". Τα πράγματα περιπλέκονται όταν έρχεται η ώρα να αποδειχθούν οι όποιες κατηγορίες. Και τί γίνεται όταν πέφτει ένα κατηγορητήριο; Πως αποκαθίσταται η χαμένη τιμή εκείνου που ήταν θύμα δικαστικής πλάνης ή σκευωρίας; Εδώ σε θέλω μεγάλε.

Ανώνυμος (02/07/2021 13:48)

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" και Γιάννης κάνετε λάθος και οι δύο. Έχει κατηγορηθεί ο Λογοθέτης που διετέλεσε Δήμαρχος Νικαίας υποστηριζόμενος από το ΚΚΕ. Εγινε και δήμαρχος Πειραιά υποστηριζόμενος από το ΠΑΣΟΚ, Ενιαίο Συνασπισμό της Αριστεράς, ακόμα τότε με τη συμμετοχή του ΚΚΕ. Αθωώθηκε στο δικαστήριο μετά από χρόνια για την κατηγορία της υπεξαίρεσης κατ' εξακολούθηση.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (02/07/2021 14:39)

@ Ανώνυμος (02/07/2021 13:48)
Δεν τα θυμάσαι, καλά, τότε κατέβαινε ήδη με το ΠΑΣΟΚ.
Και δεν ήταν μέλος του ΚΚΕ.

Ανώνυμος (02/07/2021 15:30)

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" Μια χαρά τα θυμάμαι και μια χαρά τα έγραψα. Ο Λογοθέτης όταν εκλέχτηκε δήμαρχος Πειραιά υποστηριζόταν από το ΠΑΣΟΚ όπως σωστά λες αλλά όπως μη σωστά αποκρύπτεις και από τον Ενιαίο Συνασπισμό της Αριστεράς, στον οποίο συμμετείχε και το ΚΚΕ.

ΠΑΜΠΑΛΙΟΥΡΑΣ (02/07/2021 16:43)

@ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ 14:39 Εισαι μικρος σε ηλικια και δεν προλαβες την εποχη που ΚΚΕ και ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ηταν "ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ" σαν τσοντα στο ΠΑΣΟΚ

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (02/07/2021 17:24)

@ Ανώνυμος (02/07/2021 15:30)
Εντάξει, επειδή επί Συνασπισμού στηρίχθηκε ο Λογοθέτης στον Δήμο Πειραιά, κι επειδή ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ περιελάμβανε και το ΚΚΕ, κι επειδή ο Λογοθέτης κατηγορήθηκε, τα αρπάζουν γενικώς και αδιαλείπτως το ΚΚΕ, τα μέλη και οι οπαδοί του...
Ο αστυνομικός είναι όργανο. Το μπουζούκι είναι όργανο. Και ο αστυνομικός είναι μπουζούκι.
Τα περισσότερα μέλη του ΚΚΕ παραμένουν φτωχά μέχρι να πεθάνουν. Αλλά τουλάχιστον δεν κατηγορούνται ότι τα άρπαξαν. Ειδικά στη Φιλαδέλφεια, έχουμε να λέμε για την τιμιότητα των ΚΚουέδων και ειδικά για τον Σταματιάδη. Μετά από αυτόν το χάος...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/07/2021 17:34)

@17.24

Ποιον Σταματιάδη λες; Αυτόν που διέγραψε το ΚΚΕ;

Ανώνυμος * (02/07/2021 18:07)

Ο Λογοθέτης εξελέγει στις εκλογές του 1990 από το ΠΑΣΟΚ και την ενιαίο Συνασπισμό!
Το 1991 το ΚΚΕ αποχώρησε από το ενιαίο Συνασπισμό και αποστασιοποιήθηκε από την παράταξη Λογοθέτη ο οποίος προσχώρησε στο ΠΑΣΟΚ και επανεξελέγη το 1994 με ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμό ΧΩΡΙΣ ΚΚΕ!
Επανεξελέγη, και το ΚΚΕ τον κατήγγειλε για αντιδημοκρατικές συμπεριφορες όπως κλήση εισαγγελέων σε σπεργιακες κινηυοποιησεις των εργαζομένων!
Για την δεύτερη θητεία του κατηγορήθηκε και παραπέμφθηκε για υπεξαίρεση!
Το ΚΚΕ τον στήριξε στην πρώτη εκλογή και μέχρι τον Μάιο του 1991!
Άλλη ερώτηση!

Ανώνυμος* (02/07/2021 18:17)



Αυτός ο πόνος που αισθάνονται οι αντικομμουνιστές για διαγραμμενους κομμουνιστές για εσωκομματικές διαδικασίες με ξεπερνά!
Ο Σταματιάδης διαγράφηκε διότι διαφώνησε με την κεντρική πολιτική σε συγκεκριμένο ζήτημα και όχι για ατασθαλίες!
Ήταν τιμιοτατος όπως όλοι οι κομμουνιστές δεν είχε στην κατοχή του οφσορ δεν ξέχασε ποτέ να δηλώσει ένα εκατομμύριο στην εφορία διότι δεν το είχε!
Υ.Γ. Έχω ακούσει και για κάποιος άλλους που αποχώρησαν από το κόμμα τους βρίζοντας την ηγεσία αλλά δεν το κάνω θέμα!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/07/2021 18:34)

@18.17
Σε ξεπερνούν περισσότερα από όσα νομίζεις αστερίσκε. Ο Σταματιάδης διαγράφηκε. Όλοι για κάποιο λόγο διαγράφονται, ξέρεις κανέναν που διαγράφεται επειδή εκείνη τη μέρα έβρεχε; Ο Σταματιάδης λοιπόν διαγράφηκε από το ΚΚΕ και παρέμεινε διαγραμμένος έως το θάνατό του. Αυτή είναι η αλήθεια, πάει και τελείωσε.

Τώρα τα άλλα, που γράφεις, μια χαρά τα γράφεις. Και αυτός που έφυγε από το κόμμα του πολύ καλά έκανε, και τον αρχηγό του, τέτοιος που ήταν, καλά έκανε και τον κατήγγειλε. αλλά τι σχέση έχουν αυτά, γουαναμπί γκεμπελίσκε, με το θέμα μας; Καμμία. Για πες μας, καλά έκανε το ΚΚΕ και τον διέγραψε τον Σταματιάδη, ναι ή όχι;

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (02/07/2021 18:41)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/07/2021 18:34)
ε, όχι και γουαναμπί γκεμπελίσκος, ο ανώνυμος*.
Κάνει και μ...ίες το ΚΚΕ, ενίοτε διαγράφει στελέχη του.
Στα 100 χρόνια ιστορίας του πάντως δεν έχει υποθηκεύσει τις μελλοντικές του επιδοτήσεις.
Ούτε έφυγε από την καταστατική του έδρα, να πάει Μοσχάτο.
(Βρωμάει λίγο στο Μοσχάτο, έχεις πάει; Λίγο ο Κηφισός, λίγο τα όμβρια, λίγο οι αποχετεύσεις, λίγο οι βόθροι. Έχεις περάσει;)
Διαβάζω την αντιπαράθεσή σας, είναι αλήθεια ότι κι εμένα ενίοτε λείπουν σχόλια, αλλά δεν είμαι και ειδήμων στα ηλεκτρονικά και δεν δίνω σημασία. Άλλωστε ποιος τις διαβάζεις τις μα...ίες που γράφω;
Και γενικά οι άνθρωποι θετικά και αρνητικά. Κάθε μέρα κάνω προσθαφαίρεση και κρίνω.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (02/07/2021 21:34)

@18.41

Θέλεις να αρχίσω να γράφω ονόματα όσων έχει διαγράψει το ΚΚΕ; Όχι, πες μου. Θέλεις; Δεν θέλεις, αλήθεια στο λέω...

Ανώνυμος* (03/07/2021 00:20)

@21.34
Από πότε θα πρέπει να δίνει λογαριασμό το ΚΚΕ για τα εσωκομματικά του θέματα;
Εμείς που είμαστε απέξω τιμάμε όλους όσους αγωνίζονται για τον λαό είτε παραμένουν μέσα στο κόμμα είτε όχι! Αρκεί να μην ψάχνουν για στέγη σε αστικά κόμματα για να βολεύουν διότι τότε δεν αξίζουν την αναγνώριση! Σιχαινόμαστε δε αυτούς που φτύνουν εκεί που εγλειφαν!
Το θέμα του υποψήφιου που αποχώρησε βρίζοντας διότι δεν είχε διορατικότητα πριν να δει που βρίσκεται έχει τόση σχέση με το θέμα μας όση σχέση έχει η διαγραφή Σταματιάδη με την ανάρτηση σου! Όσο για αυτούς που έχει διαγράψει το ΚΚΕ τους ξέρεις και εσύ και εγώ και όλος ο κόσμος διότι τις αποφάσεις του ΚΚΕ δεν τις κρύβει και όταν περάσει κάποιο διάστημα κάνει και την αυτοκριτική του! Άγνωστη λέξη η τελευταία για τα αστικά κόμματα!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/07/2021 13:40)

@00.20
Και για τα εσωκομματικά του θα δίνει λόγο στις Δημοκρατίες και για τα οικονομικά του, και για τις απολύσεις ανυπεράσπιστων οικογενειαρχών δημοσιογράφων στο Ριζοσπάστη και για όλα τα αίσχη. Μόνο στα συγχωρεμένα τα καθεστώτα που τυμβωρυχικά ακόμα θαυμάζεις, όποιον έθετε τέτοια θέματα τον έτρωγε η μαρμάγκα. Εδώ θα απολογείστε για όλα. Και θα κρίνεστε. Γι αυτό τόσες δεκαετίες είστε στη γωνία. Γιατί αυτοί είστε! (Γεια σου Κουτσούμπα γίγαντα…)

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (03/07/2021 13:42)

Εγώ σας τα γράφω κι εσείς πέρα βρέχει:
(26/05/2021 21:56) Πέρασε πάνω από ένας χρόνος που ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Περικλής Κοροβέσης εγκατέλειψε τον μάταιο τούτο κόσμο. Για τη συνέντευξη που έδωσε σχετικά με το θέμα σου («σκάνδαλο» SIEMENS), δες enet.gr της 18-8-2009. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι. . »
Ο Λογοθέτης δεν είναι το μόνο «θύμα» της καθυστέρησης έκδοσης τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων που στο μεταξύ διάφορα πρόσωπα κρεμιούνται στα μανταλάκια και γίνονται ρόμπες για να αθωωθούν τελικά. Θυμίζω τον Θ. Ρουσόπουλο και το «σκάνδαλο» του Βατοπεδίου, για να μην αναφερθώ στο «σκάνδαλο» NOVARTIS που ποιος ξέρει για πόσο καιρό ακόμα θα «σέρνεται». Δεν θέλω να κάνω άλλες αναφορές, το τεκμήριο της αθωότητας καταστρατηγείται συστηματικά ακόμη και από το Κοινοβούλιο και η καθυστέρησης έκδοσης τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων έχει κομματικά και πολιτικά εργαλειοποιηθεί.
Διαφωνεί κανείς;

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (03/07/2021 13:42)

Googlάρω : «Τελικά οι πρώτες οριστικές τηλεοπτικές άδειες στην Ελλάδα χορηγήθηκαν επί κυβερνήσεως Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, διάρκειας επτά χρόνων (1993-2000) ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ για τα παρακάτω δώδεκα τηλεοπτικά κανάλια. . . .»
Πάνω σε αυτές τις χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα άδειες «χτίστηκαν» ολόκληρες επιχειρήσεις.
Googlάρω ξανά: «Η ελληνική τηλεόραση κατά καιρούς έχει κατηγορηθεί για έλλειψη αντικειμενικότητας στον ενημερωτικό τομέα εξαιτίας της χειραγώγησης των δημόσιων δικτύων από τις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις και εξαιτίας του ότι τα ιδιωτικά δίκτυα προβάλλουν τα επιχειρηματικά ή πολιτικά συμφέροντα των ιδιοκτητών τους.» (δες και Βασικός μέτοχος - ΕΟΚ)
Διαφωνεί κανείς;
Κλείνω: Το ΚΚΕ αφού «εκμεταλλεύτηκε» όσο μπορούσε την χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα άδεια που του παραχωρήθηκε, την πούλησε τελικά «σε Κυπριακή offshore» όπου ως φαίνεται δεν «Βρωμάει λίγο. Λίγο ο Κηφισός, λίγο τα όμβρια, λίγο οι αποχετεύσεις, λίγο οι βόθροι. . . .»
Διαφωνεί κανείς;

Ανώνυμος* (03/07/2021 15:18)

Τα έχεις μπερδέψει !
Το ΕΑΤ ΕΣΑ που εκπροσωπείς με τις κραυγές σου έχει τελειώσει!
Λόγο για τα εσωκομματικά μόνο στα Συνέδρια και στους συνέδρους και όχι σε κάθε τυχάρπαστο που έχει την Δημοκρατία αλλά καρτ!
Την ανεργία του 25% ούτε που την είδες.Τους "ανυπεράσπιστους" οικογενειάρχες που αν ήξεραν ποιών την υποστήριξη έχουν θα είχαν αυτοκτονήσει τους είδες!
Τα αισχη ανήκουν στην λίστα Πέτσα και στο συναφι σου! Το γνωστό σύνθημα "αλήτες , ρουφιάνοι....έχει αιτιολογημένα συγκεκριμένους αποδέκτες! Το ΚΚΕ νωρίζει ότι όσο δεν θα λέει αυτά που θέλει ο ψηφοφόρος να ακούσει θα είναι στην γωνία Όταν θα υποσχεθεί σχίσιματα και Ζάππεια θα πάψει να είναι κομμουνιστικό και θα ειναι ενα ακόμα κόμμα που κοροϊδεύει τον κοσμο!...... Συγνώμη αν χρησιμοποίησα λέξεις που δεν καταλαβαίνεις!

ΚΚΕ=ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ (04/07/2021 17:21)

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (03/07/2021 13:40)

Σε ό, τι αφορά τις εσωκομματικές διαδικασίες και διεργασίες δεν συμφωνώ. Κανένα κόμμα δεν είναι υποχρεωμένο να δημοσιοποιεί όσα συμβαίνουν εντός του, παρόλο που προσωπικά είμαι υπέρ των ανοιχτών διαδικασιών.
Όσον αφορά όμως τα οικονομικά, είναι υποχρεωμένο κάθε κόμμα (αρα και το ΚΚΕ) να είναι διάφανο και να μη φοβάται. Ειδικά μάλιστα όταν πληρώνεται από όλους εμάς, από τη φορολογία μας. Γιατί και το ΚΚΕ, όπως όλα τα κοινοβουλευτικα κόμματα, παιρνουν πάρα πολλά χρήματα από τον κρατικό προυπολογισμό, από όλους εμάς δηλαδή, είτε τα ψηφίζουμε είτε όχι.
Βέβαια, όταν πρόκειται για το "μπαγιοκο", το "κασέρι", δεν πέφτουν οι καταγγελίες βροχή για το... κακό αστικό κράτος. Μια χαρά τσεπωνει τα φράγκα και το ΚΚΕ για να συντηρεί εναν από τους μεγαλύτερους έμμισθους στρατούς στελεχών που έχει ελληνικό κόμμα.

Ps: Αληθεια! Ο Σερετάκης τι δουλειά κάνει; Γκρούεζας;

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2023: Ξενάγηση- περίπατος στην κοίτη του Ποδονίφτη με τη Συμπαράταξη

Με τη Συμπαράταξη και η Γωγώ Φάκου -Θεοδωράκη

Ο μαθητικός Όμιλος του 3ου Γυμνασίου Φιλαδέλφειας «Οι δαίμονες του Τυπογραφείου» στο Ε–Twinning

Μητρόπολη: Με λαμπρότητα έγιναν τα θυρανοίξια του ναού στην ΑγιαΣοφιά

Η Συμπαράταξη ζητάει εξηγήσεις για τις σχολικές μονάδες

Στο πλευρό του Χάρη Τομπούλογλου και ο Γιάννης Πρατσής

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης

Άλλους 6 ανακοίνωσε ο Γεωργαμλής

Δημήτρης Ζησιμάτος: Μετέχω στην Συμπαράταξη- Στηρίζω τον Χάρη Τομπούλογλου

Συνελήφθησαν δυο ληστές στους Απομάχους

Οι εκλογές της 21ης Μαΐου και η κανονικότητα της πόλης μας

Με τον Λύσσανδρο Γεωργαμλή και ο Κώστας Χωρινός

Ιερά Παράκληση για μαθητές από τον Μητροπολίτη κ.κ.Γαβριήλ

Αναμνήσεις από το μέλλον

Είκοσι χρόνια Εθελοντές Πολιτικής Προστασίας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Με τη Συμπαράταξη και η Γωγώ Φάκου -Θεοδωράκη
Xρήστης: ΒΖΡ
Όλοι με τον Χάρη είμαστε......

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης
Xρήστης: Ανώνυμος
Φίλος που δεν έχει πέσει ποτέ έξω στις εκτιμήσεις του για τα εκλογικά αποτελέσματα στη πόλη μας, παρομοιάζει εδώ και καιρό αυτό το συνδυασμό...

Με τη Συμπαράταξη και η Γωγώ Φάκου -Θεοδωράκη
Xρήστης: Ανωνυμος
@13.24 Φιλοζωοι δεν ψηφίζουν;...

Ανακοίνωση της Συμπαράταξης για το πρωτάθλημα της ΑΕΚ
Xρήστης: Χο Χο Χο
Ανωνυμος (29/05/2023 14:00) Ανωνυμος (30/05/2023 21:53) Ναι Χάρη μου. Το 'χουμε δει δεκάδες φορές το έργο. Είναι το κάρμα σου. Θα φτάσεις σ...

Δημήτρης Ζησιμάτος: Μετέχω στην Συμπαράταξη- Στηρίζω τον Χάρη Τομπούλογλου
Xρήστης: Καλα κρασια
ΛΕΕΙ.."ΣΤΗΡΙΞΗ?"..Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ??? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!..ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥΜΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..1994φιλια..1998τουφεκια...2002κλαμα..2006οδυρμοι.. 2010μπινε...

Με τη Συμπαράταξη και η Γωγώ Φάκου -Θεοδωράκη
Xρήστης: Άντε γειά
"σιτίζει καθημερινά και περιθάλπει αδέσποτες γάτες" Σοβαρός λόγος για σταυρό στας εκλογάς. Μπράβο! Καλά πήγε κι αυτό....

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης
Xρήστης: Τηλέμαχος
Θυμάμαι την πρώτη εκδήλωση που ο κυρ. Υπουργός αναφωνούσε με το μικρο του όνομα το Θανάση;;;αλήθεια που πήγε ;;;;...

Αρχές και Άξονες παρέμβασης της Σύγχρονης Πόλης
Xρήστης: ανώνυμος
@τηλεμαχος Έχουν ήδη γίνει εκδηλώσεις αλληλεπίδρασης και θα γίνουν και άλλες. ...

Δημήτρης Ζησιμάτος: Μετέχω στην Συμπαράταξη- Στηρίζω τον Χάρη Τομπούλογλου
Xρήστης: Τηλεγραφικά...
O Μίμης είναι άνθρωπος καλών προθέσεων. Ο τουρίστας τον ενέπαιξε σε ευαίσθητο θέμα. Ο Τόμπυ του υποσχέθηκε ότι θα το διευθετήσει μόλις βγει...

Ανακοίνωση της Συμπαράταξης για το πρωτάθλημα της ΑΕΚ
Xρήστης: Ανωνυμος
@21.22 Τώρα εδώ που τα λέμε στην συνείδηση του κόσμου το σόι Μητσοτάκη είναι καταδικασμένο ότι έχει λεηλατησει την χώρα ανεξάρτητα που δεν έ...

Ανακοίνωση της Συμπαράταξης για το πρωτάθλημα της ΑΕΚ
Xρήστης: Ανωνυμος
@17.07 Ποιον να τσούξει και τι; Εμένα η παπάρα που έγραψες; Ρε τεράστιε προσπαθώ να σου πω ότι λες μλ@ες! Και από ότι κατάλαβα από το γράψιμ...

Δημήτρης Ζησιμάτος: Μετέχω στην Συμπαράταξη- Στηρίζω τον Χάρη Τομπούλογλου
Xρήστης: Ανώνυμος
Λυκοσυμμαχίες όπως θα έλεγε και το ΚΚΕ. Το βράδυ εκείνο της 1ης Κυριακής που θα βγουν οι σταυροί να είστε κοντά στο εκλογικό κέντρο. Θα πέσε...

Οι εκλογές της 21ης Μαΐου και η κανονικότητα της πόλης μας
Xρήστης: ΚΥΡ-ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Κι ακόμα μου λένε πως η ψήφος μου δεν μετράει το ίδιο με μερικών απ αυτούς, πως επειδή έχασαν αυτοί έχασε η κοινωνία και πως όποιος ψήφησ...

Οι εκλογές της 21ης Μαΐου και η κανονικότητα της πόλης μας
Xρήστης: ΚΥΡ-ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Πρίν λίγο καιρό ένα πρωινό Κυριακής με ωραία λιακάδα βγήκαμε με την κυρά-Κατερίνα για καφεδάκι στην πόλη. Μόλις ήρθε ο λογαριασμός πρόσεξα π...

Ανακοίνωση της Συμπαράταξης για το πρωτάθλημα της ΑΕΚ
Xρήστης: @Ανώνυμος (30/05/2023 10:55)
Ρουσφετια κι εξυπηρετησουλες δεν μπορει να κανει τοσα οσα του χρειαζονται για να βγει δημαρχος. Χρειαζεται πολλα και δεν τον πανε και ιδιαιτ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©