Δευτέρα 04.12.2023,  

Το σάπιο πολιτικό κατεστημένo, οδηγεί την πόλη στην παρακμή

Δημοσιεύτηκε στις 24/06/2021 στην κατηγορία Φιλαδέλφεια-Χαλκηδόνα  |  29 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Μου κοστίζει πάρα πολύ σε ψυχικό κόπο να ασχολούμαι με τον κάθε τελειωμένο -νυν ή πρώην- που παίζει τα προσωπικά του παιχνίδια στην πλάτη αυτής εδώ της πόλης.

 

Ιδεοληπτικοί δεινόσαυροι, μικροπρεπείς μεταπράτες, πρόθυμοι να γίνουν χαλί να τους πατήσεις αν τους δώσεις μια τόση δα θεσούλα να ξεφύγουν (στα ίδια τους τα μάτια) από την ανυποληψία, έτοιμοι να ανταλλάξουν την άποψή τους με έναν διορισμούλη, έστω κι εποχικού, έστω και μετακλητού, πανύβλακες που νομίζουν ότι θα αλλάξουν την πορεία της ανθρωπότητας από τη Νέα Φιλαδέλφεια (χωρίς να έχουν τα διανοητικά προαπαιτούμενα για να αντιληφθούν πού πηγαίνει η ανθρωπότητα και γιατί) όλοι αυτοί βρέθηκαν μαζεμένοι σε αυτή την υπέροχη, αλλά άτυχη, πολύ άτυχη πόλη και διαγκωνίζονται ποιος θα την... πρωτοσώσει. 

 

Τι να γράψω και τι να πω.

 

Μου τελειώνουν οι λέξεις.

 

Να γράψω ότι στην Οικονομική Επιτροπή είναι εννέα άτομα, 5 της συμπολίτευσης και 4 της αντιπολίτευσης;

 

Να γράψω ότι στη χθεσινή συνεδρίαση που θα συζητιόταν το μέγα θέμα του ηλεκτροφωτισμού ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ οι τρεις από τους τέσσερις της αντιπολίτευσης (ούτε αυτοί ούτε οι αναπληρωματικοί τους);

 

Να γράψω ότι ένα μέλος της διοίκησης που είχε ψηφίσει υπέρ της σκανδαλώδους πρότασης Βούρου τώρα ψήφισε κατά;

 

Κι ένα άλλο που δεν σταματούσε να εκφράζει αντιρρήσεις, τώρα υπερψήφισε;

 

Παρεμπιπτόντως, μην το ξεχάσω: Έγιναν και προσλήψεις στην πυρασφάλεια...

 

Να γράψω ότι αν οι τρεις της αντιπολίτευσης εμφανίζονταν όπως ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ (κάτι μας είπες τώρα, περί "υποχρέωσης"...) η σκανδαλώδης πρόταση Βούρου ΔΕΝ θα περνούσε;

 

Γι αυτό ο κάθε περαστικός Βούρος από την πόλη, βρίσκει και τα κάνει...

 

Πραγματικά, αυτή η πόλη έχει πέσει σε ό,τι χειρότερο μπορούσε να της συμβεί... 

 

Και το χειρότερο: Κάθε καινούργιος είναι χειρότερος από τους παλαιότερους, οι οποίοι παλαιότεροι φιλότιμα συναγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιος είναι ο χειρότερος...

 

Κρίμα...

 

Πραγματικά κρίμα...

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Τρώνε τις σάρκες τους στο Βουρέικο- «Μπάχαλο» το δημοτικό συμβούλιο- Αποχώρησε ο Γεωργαμλής

 

Όλη η πόλη μαζί κι ο Βούρος χώρια...

 

Η ντροπή της πόλης

 

200: Όλη η Ελλάδα γιόρταζε κι ο Βούρος έκανε ομιλία... στα δέντρα!

 

Οι πραγματικοί εχθροί της ΑΕΚ

 

Διαχειριστική για το Άλσος: Τα τρία ολέθρια λάθη του Γιάννη Βούρου

 

Δυο ανακοινώσεις του δήμου επιβεβαιώνουν: Ο Βούρος περιφρονεί Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες

 

Αν είσαι δήμαρχος στο «Ζεφύρι», γράφεις τους νόμους εκεί που ξέρεις...

 

Κορονοϊός: Στο «κόκκινο» η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- «Κοιμάται» η διοίκηση Βούρου

 

«Έλα κρυφά, έλα λαθραία» είπε η διοίκηση Βούρου στην υπουργό Παιδείας

 

Ο ξένος με το ηθικό μειονέκτημα στην πόλη

 

Εικόνες μιας σκοτεινής πόλης σε παρακμή

 

Δημοτικά τέλη: Η ενωμένη αντιπολίτευση επέβαλε μεγαλύτερες μειώσεις στην ανίκανη διοίκηση Βούρου

 

Όλο το παρασκήνιο για το Άλσος, το Βούρο και την πόλη μας

 

Αντιπολίτευση: κάτω τα χέρια από το Άλσος κύριε Βούρο

 

Αχαχαχαχα είναι αλήθεια, Τασουλίνο;

 

Κωμωδία...

 

Παράτησε κι εσύ τον συνδυασμό σου. Μπορείς. Σε περιμένει θέση στη διοίκηση της τσόντας

 

Αδίστακτη ομολογία αντιδημάρχου: Επί Βούρου, ο δήμος κινδυνεύει με επιτήρηση

 

Εκλογές στον ΣΕΓΑΣ και Νόμπελ Ειρήνης...

 

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που εξαφανίστηκε για να μην δώσει απαντήσεις

 

Πορτοσάλτε για Βούρο: Άχρηστος δήμος - Φταίει ο δήμαρχος- Να ψηφίζετε σοβαρούς - Τον κουδούναγε

 

Γράψτε την άποψή σας

Ανώνυμος* (24/06/2021 14:31)

Πιστεύεις πραγματικά ότι ο αντιδήμαρχος που καταψήφισε θα ταυτίζονταν με τις απόψεις του Βασιλοπούλου του Γρεντζελια του Τομπουλογλου και του Σερετακη μη πειθόμενος για τις προθέσεις του Βούρου;
Ξέρω ότι δεν είσαι νέος στο πολιτικό κουρμπετι! Δεν γίνεται να πιστεύει ότι ο άνθρωπος που άλλαξε όλη την ΟΕ δεν διασφάλισε πριν την ψηφοφορία τις 5 ψήφους.
Σας έριξε ο Βούρος στο τριπακι αντί να ψάχνετε ποιοι ξεπουλανε τον ηλεκτροφωτισμο της πόλης πανάκριβα να ψάχνετε ποιοι δεν έπαιξαν τον ρόλο των "δημοκρατικών" διαδικασιών!
Περιμένω από σένα ένα πράγμα! Να πιέσεις όσο είναι στο χέρι σου τον αντιδήμαρχο που καταψήφισε να μας πει τους λόγους που είπε ΟΧΙ!
Θα γελάσει κάθε πικραμένος αν θελήσει να δικαιολογήσει την ψήφο του!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (24/06/2021 14:52)

@14.31

Δηλαδή ο δικός σου δεν πήγε στην Οικονομικη Επιτροπή επειδή προεξόφλησε την ψήφο των άλλων; Και τώρα που κάποιος ψήφισε αλλιώς, εσύ προεξοφλείς τι θα έκανε αν δεν έλειπαν οι της αντιπολίτευσης;

Μπορούμε να συζητήσουμε σοβαρά έτσι; Να αρχίσω κι εγώ να προεξοφλώ θέσεις και απόψεις; Υπάρχει έτσι περιθώριο σοβαρού διαλόγου; Πώς το βλέπεις;

Ανώνυμος* (24/06/2021 16:37)

@14.52
"Ο δικός σου" , "κάποιος ψήφισε αλλιώς" " ψήφοι των άλλων"!
Ονόματα δεν έχουν;
Όχι νόμιζα ότι μπορούσαμε να συζητήσουμε σοβαρά αλλά δεν υπαρχει πεδίο για σοβαρή συζήτηση! Εξάλλου που να ξέρουμε τις προθέσεις Βούρου!
Υ.Γ. προφανώς περίμενες με αγωνία την έκβαση της ψηφοφορίας με του 6 παρόντες! Είχες ελπίδες για το 2-4!
Υ.Γ. ο"δικός μου" έχει την άποψη ότι κυρίαρχο ρόλο έστω και στην αστική δημοκρατία έχει το κοινοβούλιο και όχι οι επιτροπές η αλλιώς το δημοτικό συμβούλιο και όχι τα κολπακια του Θεοδωρικακου για την έμμεση κατάργηση της απλής αναλογικής με την οικονομική επιτροπή που προκαθορίζει την σύνθεση! Το δημοτικό συμβούλιο είναι για να αποφασίζει πραγματικά ενώ η επιτροπή για να παίζει ο Ταφας παιχνίδια με ξένα λεφτά!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (24/06/2021 17:19)

@16.37

Μια ζωή στην ουρά των εξελίξεων είστε. Τώρα θα αλλάξετε;

Ανωνυμος* (24/06/2021 17:42)

Σου έβαλα δύσκολες έννοιες "δικε " μου;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (24/06/2021 20:20)

@17.42

Ου, τι να σου πω... Μια ζωή πιόνια του καπιταλισμού, τον καταγγέλλετε και τον υπηρετείτε τυφλά, δουλικά, συμβιβασμένα.

Επαναστάτες της πεντάρας...

Ανώνυμος* (24/06/2021 23:27)

Ξέρω ότι δεν κατάλαβες τι σου έγραψα και έτσι δικαιολογώ την υστερία σου!
Ο Διαμαντσκος βγαίνει από αριστερά στο ΚΚΕ!
Τι άλλο θα δούμε σε αυτήν την πόλη!

Ανώνυμος (25/06/2021 11:21)

@Διαμαντής Σεϊτανίδης Υποψιάζομαι ότι η αντιπολίτευση δεν πήγε στην οικονομική επιτροπή για να μην νομιμοποιήσει την όλη διαδικασία. Έστειλε τυπικά και συμβολικά έναν. Θα συμφωνήσω με τον *Αστερίσκο, ο οποίος επισημαίνει ότι μάλλον δεν είχε νόημα και να πάνε σύσσωμοι, γιατί αν πραγματικά διακυβεύονταν κάποια πλειοψηφία σε ψηφοφορία, δεν θα παρίστανε κανένας τον αντιρρησία εναλλάξ. Αυτό είναι η προσωπική μου εκτίμηση.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/06/2021 19:16)

@23.27

Δυο σημεία:

Για "αριστερή" τη διάβασες τη θέση μου; Μα καλά, τι σας ποτίζουν στην ΚΟΒα; πετρέλαιο;

Το δήθεν υποτιμητικό "Διαμαντάκος" το γράφεις γιατί ο ένας από τους δυο μας υπογράφει περήφανα με το όνομά του. Δεν ντρέπεται να το γράψει, όπως ο άλλος...

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (25/06/2021 21:08)

ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ.
Όταν πρωτοασχολήθηκα με τα δημοτικά της πόλης η μανούλα μου μου είπε και ψήφισα Νίκο για να φύγει ο Παντελής. Μετά ψήφισα Σταύρο επειδή της τον πρότεινε ο Χάρης για να φύγει ο Νίκος που δε έδιωξε τον Παντελή και να φύγει επιτέλους ο Παντελής. Κατόπιν μούπε και ψήφισα Έφη για να φύγει ο Σταύρος που δεν έδιωξε τον Παντελή και ξανάρθε ο Παντελής. Ύστερα μούπε και ψήφισα Άρη για να μην έρθει ο Χάρης και να φύγει και ο Παντελής και μετά ψήφισα Γιάννη –εισαγωγής παρακαλώ-για να φύγει ο Άρης που δεν έδιωξε τον Παντελή και νάτος πάλι ο Παντελής. Στο μεταξύ στοιχειωδώς έστω σοβαροί συμπολίτες μας που θα μπορούσαν στοιχειωδώς έστω να βοηθήσουν την πόλη αποσύρθηκαν απ τα δημοτικά πράγματα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο κι αν τυχόν παρέμειναν και μερικοί θα αποχωρήσουν σύντομα διότι όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα κλπ, κλπ. Δεν έπρεπε να την έχω ακούσει τη μανούλα μου, έπρεπε να ψηφίσω εξ αρχής Παντελή για νάμαι πάντα μέσα. Πάσα ομοιότητα ή συνωνυμία τυχαία κλπ, κλπ.

@Διαμαντή (25/06/2021 23:29)

Εχεις και το μαχαίρι και το πεπόνι.
Διαμαντή ασε τις μεγαλοστομίες. Υπογράφεις γιατί ότι δεν γουστάρεις το κόβεις. Εξ άλλου δεν θα σε διάβαζε κανείς αν δεν επέτρεπες τον "ανώνυμο" διάλογο. Λίγοι είμαστε που κουβεντιάζουμε εδω μέσα και στην πραγματικότητα γνωστοί. Ωραία περναμε μη το χαλάς...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (26/06/2021 11:59)

@23.29

Πιο ψεύτης, πεθαίνεις.

Εάν έκοβα ό,τι μου γουστάρει, ούτε εσύ ούτε ο αστερίσκος θα εμφανιζόσασταν ποτέ στην Αλήθεια. Αλλά έχετε μάθει να ζείτε μέσα στ ψέμα. Τα σχόλια εδώ είναι ΕΛΕΥΘΕΡΑ, εκτός αν κάποιος που σχολιάζει ανώνυμα, προσβάλλει κάποιον με το όνομά του. ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ κόβεται, γιατί δεν θα γίνουμε η Ρώμη του Σύλλα, με τις προγραφές. Κόψε τα ψέμματα και τη λάσπη λοιπόν, εδώ δεν περνάνε αυτά.

Φυσικά και οι σχολιαστές ανώνυμοι ανεβαίνουν, με αστερίσκο, διαλυτικά ή άλλα σημεία στίξης. Αλλά έχω κι εγώ το δικαίωμα να απαντώ, όπως όλοι απαντούν σε όλους εδώ μέσα. Και η απάντησή μου ήταν επί του φασιστικού (ξέρει ο αστερίσκος τους παλιούς του φίλους από το μακρινό 1939) "Διαμαντάκος". Λοιπόν ξέρει το όνομά μου γιατί υπογράφω επώνυμα, ενώ εκείνος ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ (το ξαναγράφω: ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ) να γράψει το όνομά του. Θα σχολιάζει κοιπόν ως "αστερίσκος" που ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ να γράψει το όνομά του. Αυτά, για το "Διαμαντάκος" κι όχι για την πολιτική πλευρά του διαλόγου.

@Διαμαντή (27/06/2021 00:24)

Εχεις και το μαχαίρι και το πεπόνι.
Πάλι απο θέση ισχύος μιλάς γιατί οι αποδείξεις μου ειναι κλειδωμένες στο "συρτάρι" σου.
Προσωπικά δεν με πειράζει που κόβεις ότι γουστάρεις απο εμένα και άλλους. Το στόχο μου τον πετυχαίνω κατά καιρούς. Να σου θυμίζω οτί και μνήμη έχουμε για την "χάρη σου" και λογική για να κρίνουμε τα τωρινά.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/06/2021 18:24)

@00.24
Στείλε μου printscreen σχόλιό σου που δεν ανέβηκε. Αλλά τα παντελόνια, τα φοράς για πλάκα... Γι αυτό ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ να γράψεις το όνομά σου. Γιατί τα παντελόνια, τα φοράς για πλάκα...

Ανώνυμος* (27/06/2021 20:35)

Ως επώνυμος έχει το δικαίωμα να προσβάλεις!
Εγώ επειδή είμαι ανώνυμος* θα περάσω από έλεγχο και λογοκρισία και το ξέρεις πολύ καλά αυτό! Έχεις θάψει πολλα σχόλια μου θεωρώντας ότι χρησιμοποιώ προσβλητικές εκφράσεις
Όπως σου γράφουν και πιο πάνω έχεις το μαχαίρι έχεις και το πεπόνι....είσαι και ανιστορητος! Με το Διαμαντακος δεν θέλω να σε υποτιμήσω! Απλά θεωρώ ότι έχεις" μικρή" πολιτική σκέψη! Παράδειγμα ...ως υπηρέτη του καπιταλισμού κατηγορούν οι αριστεριστικες οργανώσεις...και εσύ!
@11.21 Αυτό ακριβώς που κατάλαβες αυτό και έγραψα!
Ήταν τόσο δύσκολο για κάποιον άλλον;
Ναι ήταν δύσκολο!

@Διαμαντή (27/06/2021 22:09)

1. Και πως διασφαλίζεσαι "αστέρι" μου ότι αυτό που θα φωτογραφίσω είναι αυτό που θα στείλω (αν στείλω)
2. Το σεξιστικό με τα παντελόνια που κολλάει; Αν φοράω φούστα δεν είμαι τίμια; Διακρίνω "Ανδρα παλαιάς κοπής";
3. Μη διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου. Αν δεν υπήρχαν οι Ανώνυμοι (και απ οτι βλέπω όλοι ανώνυμοι είναι) το site σου δεν θα είχε επισκεψιμότητα.
------------------------------------
Δεν θα σε ενοχλήσω άλλο επι του παρόντος.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/06/2021 12:00)

@22.09
Τι λε ρε αστροπελέκι, ως και τα αναλύτικς του σάιτ ξέρεις; Το τσιπάκι που σου έβαλε ο Μπιλ Γκέιτς στα μαρτύρησε; Ούτε ο πρίγκιψ Μίσκιν δεν είχε "τόσο" μυαλό...

@20.35
Η ιδεολογικοπολιτική σου συγκρότηση δεν συ επιτρέπει να αντιληφθείς πώς λειτουργεί μια Δημοκρατία. Όποιος προσβάλλει δημόσια ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, εμπίπτει στο νόμο. Όποιος προσβάλλει έναν που δεν έχει όνομα, ουδείς γνωρίζει ποιος είναι αυτός που επιλέγει να μην έχει όνομα στο δημόσιο διάλογο. Έτσι λειτουργεί η δημοκρατία, δεν τσουβαλιάζει όποιον δεν γουστάρει για να τον στείλει στα γκουλάγκ, τι να κάνουμε...

Ανώνυμος* (28/06/2021 12:45)

Όταν έχεις ένα μπλογκ φροντίζεις να λειτουργείς με κανόνες ευγένειας και όχι όπως ίσως στον ιδιωτικό σου βίο!
Όταν θα δεχθεις ανάρμοστη επίθεση μπορείς και να το λογοκρίνει όχι όμως προσβάλλοντας εσύ επειδή γράφεις το όνομα σου!
Στοιχειώδη ζητήματα είναι αυτά και δεν έχουν να κάνουν με την Δημοκρατία αλλά με συμπεριφορά ανθρώπου πολιτισμένου !
Αυτό το τελευταίο σου λείπει διότι λειτουργείς παρορμητικός στοιχείο που χαρακτηρίζει όσους έχουν ελλείψεις....

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/06/2021 13:12)

@12.45
Η πόλη έχει άποψη για την Αλήθεια επί 11 χρόνια. Δεν χρειάζομαι τα διαπιστευτήρια κανενός.

Εντάξει, άντε γεια τώρα...

Ανώνυμος (28/06/2021 22:32)

@ Ανώνυμος* Αγνωστε διαδικτυακέ φίλε ή φίλη, αν και συνήθως συμφωνώ μαζί σου και σε διαβάζω οπότε σε πετυχαίνω στην "Αλήθεια", επίτρεψέ μου να σου πω ότι είσαι φάουλ σε αυτό το διάλογο με τον διαχειριστή της και αναφέρεσαι και σε μη πολιτικά ζητήματα. Δεν νομίζω ότι είμαστε εδώ για να κρίνουμε τι συμπεριφορά εχει ο οποιοσδήποτε στη προσωπική του ζωή. Προσωπικά δεν έχω νοιώσει ποτέ τη λαιμητομο της λογοκρισίας στην "Αλήθεια". Απεναντίας έχω απορρήσει κιόλας για κάποια σχόλια που έχω γράψει και δεν περίμενα ποτέ ότι θα πέρναγαν λόγω των εκ διαμέτρου διαφορετικών θέσεων που έχω με τον Διαμαντή, κάτι που αποδεικνύει ότι αν μη τι άλλο πιστεύει εμπράκτως στην ελευθερία του λόγου.

Καλύμνιος σφουγγαράς (29/06/2021 03:00)

Φίλε Ανώνυμε αστερίσκε είσαι άδικος γιατί είναι τεράστιας σημασίας για την πόλη η ύπαρξη της «Α» αλλά και των περισσότερων από τα υπόλοιπα τοπικά μέσα. Τουλάχιστον εκείνα που δικαιούνται για τυπικούς αλλά και ουσιαστικούς λόγους να ονομάζονται έτσι. Με όλα τα λάθη και τις παραλείψεις τους και μέσα από τις απίστευτες ισορροπίες που πρέπει να διατηρούν κρατάνε ζωντανή την τοπική ελεύθερη πληροφόρηση.
Επειδή μάλιστα η ζοφερή φάση που βιώνουμε αυτή τη στιγμή είναι πάνω απ΄όλα παιγνίδι νοημοσύνης και τακτικής, αλίμονο εάν δεν υπήρχαν κι αυτά σε έναν παραδομένο μηντιακά πλανήτη. Στις μάχες τακτικής ας μη κοιτάμε το δένδρο χάνοντας το δάσος.

Ανώνυμος* (30/06/2021 10:21)

@22.32 & 03.00
Ξαναδιάβασε τα σχόλια! Δεν γράφω τίποτα για προσωπική ζωή διότι δεν γνωρίζω την προσωπική του ζωή και ούτε και με ενδιαφέρει! Αναφέρομαι στην συμπεριφορά του ως διαχειριστή και προσθέτω την λέξη ΙΣΩΣ όταν αναφέρομαι στην προσωπική του! Έχω πολλά σχόλια λογοκριμένα και κομμένα και μιλάω μόνο για μένα! Δεν γνωρίζω αν κόβει και σε άλλους τα σχόλια αλλά από όσα βγαίνουν από τους διαλόγους , αυτό κάνει!
Δεν ξέρω πως βγήκε από τους διαλόγους ότι δεν θέλω να υπάρχει η "Α" σε τοπικό επίπεδο!
Όλος ο διάλογος ξεκινά όταν εγώ διαφωνώ με την ανάρτηση και γράφω ότι ο Βούρος τους έχει κάνει όλους να κοιτάνε το δέντρο και να χάνουν το δάσος! Ο διαχειριστής θύμωσε για κάποιους λόγους και άρχισε την πολιτική επίθεση και την ειρωνία!
Ίσως εκνευρίζεται όταν αποκαλύπτεται η έλλειψη πολιτικής σκέψης και βγάζει τον κακό του εαυτό!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (30/06/2021 12:25)

@10.21

Και πάλι ψεύδεσαι. Η πρώτη μου απάντηση στο σχόλιό σου ήταν ότι για να δικαιολογήσεις την απαράδεκτη στάση της αντιπολίτευσης, μαζί και της Λαϊκής Συσπείρωσης, να μην παραστεί στη συνεδρίαση της Οικονομικής ως όφειλε, επειδή ΥΠΕΘΕΤΕ ότι η πλειοψηφία δεν θα είχε ρωγμές (τελικά ΕΙΧΕ), θεωρούσες δεδομένα πράγματα που δεν ήταν (όπως η έκβαση της ψηφοφορίας).

Στο τελευταίο σχόλιό σου, ψευδόμενος ως συνήθως, γράφεις ότι άρχισα την πολιτική επίθεση και την ειρωνεία.

Άντε, γεια τώρα...

Καλύμνιος σφουγγαράς (30/06/2021 14:22)

@Ανώνυμος* (30/06/2021 10:21) Από πουθενά δεν προκύπτει ότι δεν θέλεις την «Α». Ήταν γενικότερη τοποθέτηση. Όχι μομφή προς εσένα. Δεν αναφέρθηκα σε προσωπικές επιθέσεις εγώ. Φαντάζομαι η απάντησή σου προς εμένα είναι η δεύτερη παράγραφος του σχολίου σου, οπότε έχω ήδη απαντήσει.
Εκεί που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι στο ότι δεν υπήρχε λόγος να πάει η αντιπολίτευση στην οικονομική επιτροπή. Αν "έσφιγγαν τα γάλατα" και ήταν οριακή η ψηφοφορία, κανένας από τη διοίκηση δεν θα το 'παιζε "αντιρρησίας" κι "επαναστάτης" για επικοινωνιακούς λόγους. Καλά έκανε η αντιπολίτευση και απαξίωσε την σε πολλά εισαγωγικά "διαδικασία". Εδώ έχουν παρακάμψει το δημοτικό συμβούλιο, το κορυφαίο όργανο της πόλης, προκειμένου να φτάσουν στο πολυπόθητο ποσό (επιπέδου τζακποτ!) των 3,75 εκ. ευρώ για ένα έργο που αποδεδειγμένα μπορεί να γίνει σχεδόν με το ένα τρίτο των χρημάτων. Σε απαρτία, όλοι οι "διαφοροποιηθέντες" θα στεκόντουσαν κλαρίνο. Όποιος διαφωνεί παραιτείται. Απλά.

Ανώνυμος* (30/06/2021 22:01)

Τα σχόλια όλων είναι εδώ και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του!
Ο αντιδήμαρχος Πρασίνου δεν είχε αντίδρασει στην προηγούμενη εμφάνιση της πρότασης για τον ηλεκτροφωτισμο όπου διαφώνησαν Παπακώστα και Καραβίας με την πρώτη μάλιστα να παραιτείται από την Οικ.Επιτροπη! Η ΛαΣυ έχει την άποψη ότι κανείς δεν μπορεί να αντικαταστήσει το Κοινοβούλιο και το Δημοτικό Συμβούλιο! Ακόμα και να ήταν σίγουρη για την "αλλαγή" ψήφου του αντιδήμαρχου και πάλι δεν θα συμμετείχε!
Συνεπώς οι οποίες κατηγορίες κάποιων πέφτουν στο κενό αν θέλουμε να έχουμε παρατάξεις και κόμματα που θα λειτουργούν με αρχές!
Αν τώρα θέλουμε να μάθουμε γιατί άλλαξε ψήφο ο αντιδήμαρχος δεν μένει παρά να του ζητήσει ο τοπικός τύπος το σκεπτικό αυτής της αλλαγής!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (30/06/2021 22:30)

@22.01

Ώπα! Και η ΛαΣυ υπέρ του Κοινοβουλευτισμού και των θεσμών της αστικής δημοκρατίας! Ε, ρε, δικτατορία του προλεταριάτου που σας χρειάζεται...

Ανώνυμος* (30/06/2021 23:12)

@22.30
Δεν έχεις προσέξει ότι το ΚΚΕ ο πολιτικός φορέας στην κεντρική πολιτική σκηνη συμμετέχει στις εκλογές και τηρεί όλα όσα λέει το Σύνταγμα;
Και δεν κρύβει ότι όταν θα έρθει στην εξουσία η αστική δημοκρατία θα υποστεί τις αλλαγές που το ΚΚΕ θεωρεί ότι πρέπει να γίνουν ωστε να υπηρετεί τα λαϊκά συμφέροντα και όχι το κεφάλαιο!
Όλοι τα ξέρουν αυτά είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς !
Εσύ τώρα τα είδες;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (30/06/2021 23:23)

@23.12

Το ίδιο λέμε. ΚΚΕ υπέρ του Κοινοβουλευτισμού και των θεσμών της Αστικής Δημοκρατίας. Κι όχι σαν τους άλλους, τους ξενέρωτους που είχαν "το όπλο παρά πόδα". Ντεμοντέ πράγματα...

Το ίδιο λέμε...

Ανώνυμος* (01/07/2021 00:08)

@23.23
Έδειξες ότι σου προκάλεσε έκπληξη η τήρηση των θεσμών από το ΚΚΕ !
Ποιοι είναι οι"άλλοι" οι " ξενερωτοι" που γράφεις δεν γνωρίζω!
Η ιδεολογία ενός οποιοδήποτε κόμματος δεν βασίζεται στην μόδα αλλά ποιών συμφέροντα εξυπηρετεί!
Άστοχη λέξη το "ντεμοντε"!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

Βασίλης Βασιλικός

Ανακοίνωση- έκπληξη Μητσοτάκη- Έρχεται η επιστολική ψήφος- Πώς θα ψηφίζουμε από το σπίτι μας

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων

Ένα σπουδαίο γεύμα αγάπης την Κυριακή στη «Γοργόνα»

Χαλκηδονικός εναντίον Βούρου: Το Γεώργιος Παυλάκης είναι το σπίτι μας!

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα Γλυπτά που λείπουν από τον Παρθενώνα

Βρετανία: Κοινοβουλευτισμός ή Δημοκρατία; Πώς έγινε πρωθυπουργός ο Σούνακ

Γιατί «Πλατεία Πατριάρχου»;

Νέες αλυσιδωτές αθλιότητες της «συντρίμ τιμ» Βούρου στα εγκαίνια του γηπέδου του Χαλκηδονικού

Γιάννης Τομπούλογλου: Με το ευρύ δημοκρατικό μέτωπο που μας στήριξε, θα αλλάξουμε την πόλη

Στις 17 Δεκεμβρίου ορκίζεται Δήμαρχος ο Γιάννης Τομπούλογλου

Ο Χαλκηδονικός μας προσκαλεί...

Δημοφιλέστερα άρθρα

Επανακαταμέτρηση: Ετελείωσε, παιδιά... Ετελείωσε!

Βόμβες! Τομπούλογλου: Ζητώ ενημέρωση και αρνούνται- Γεωργαμλής: Συγγνώμη που έκανα δήμαρχο το Βούρο

Νέες αλυσιδωτές αθλιότητες της «συντρίμ τιμ» Βούρου στα εγκαίνια του γηπέδου του Χαλκηδονικού

Γιάννης Τομπούλογλου: «Τραγική η κατάσταση στο Δήμο- Εξαφανισμένος ο Βούρος- Δεν υπάρχει συνεννόηση»

Ανήμερα του Πολυτεχνείου η επανακαταμέτρηση

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ: Με επιστολή-κόλαφο στο Βούρο το Σωματείο Εργαζομένων αποκαλύπτει τα χάλια του οδοφωτισμο

Τρικυμία εν κρανίω...

Ο Μεσιέ Σουσός

«Πού είσαι βρε τουρίστα, κρυμμένος στη σπηλιά; Έλα στο συμβούλιο» - «Φοβάμαι τον τσολιά»

Μια πόλη, παρατημένη στη μοίρα της...

Έφυγε κι ο Νίκος Βούτσης από τον ΣΥΡΙΖΑ- Δείτε την επιστολή αποχώρησης

«Τα λεφτά μου πίσω!»

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

Ο Χαλκηδονικός μας προσκαλεί...

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: @προβοκάτορας (04/12/2023 00:46)
Έπεσαν οι μάσκες σίχαμα με όσα εμετικά γράφεις για το μουσείο.Είχες και το θράσος απόβλητο να προσποιείται τον πρόσφυγα. Αλλά δεν άντεξες κα...

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων
Xρήστης: προβοκάτορας
κλεινουν τους δρόμους στη νέα Ιωνία και δεν μπορεί να κυκλοφορήσει ο κοσμος. η κινησάρα φτανει το Μενίδι, τα λεωφορεία δεν περνάνε. τα περισ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: προβοκάτορας
σε "μουσεία της πλάκας, της αντιγραφής, της κλεψιάς και της κοροϊδίας δεν παμε εμείς οι πολιτισμένοι, αουγκανε, και ας τα πληρωσαμε και αυτ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: @Ιθαγενης (03/12/2023 04:05
Ασχολησου με το βοθρολιμανο γαυρε γιατί λες τη μια βλακεία μετά την άλλη. Τώρα σε ενοχλούν και οι χώροι πάρκινγκ; Ο καθένας από κει και πέρα...

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@14.15 Θα πήγε να ψωνίσει βρουβοβλάσταρα...

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου
Xρήστης: Αντικειμενικός
Για να λέμε την αλήθεια και ο Βούρος έχει πάει στη λαϊκή. Προσωπικά τον έχω δει. Το θέμα είναι αν προβλήθηκε - το πρόβαλες. ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: ΑΕΚΑΡΑ
Το θετικό με τα παράσιτα τύπου προβοκάτορα που τολμάνε να συγκρίνουν μεταξύ τους μουσεία του μικρασιατικού ελληνισμού για να σχολιάσουν αρνη...

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων
Xρήστης: Godfather
Σε λίγο δεν θα μπορούμε να κυκλοφορούμε ελεύθερα! Ότι πει ο Σουλτάνος θα γίνεται. Αλήθεια με τις ανταποδοτικές δεντροφυτεύσεις τι έγινε ; Στ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: Ιθαγενης
Τα συνοδά εργα πληρώθηκαν από την περιφέρεια (40 εκατομμύρια περίπου) για την εξυπηρέτηση των κατοίκων ! Έτσι δικαιολογήθηκε η περιφέρεια! Τ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: George
@σίχαμα Τι σχέση έχουν αυτά που έγιναν πριν 20 χρόνια ρε ανεγκεφαλε με άλλους πρωταγωνιστές και δημοτική αρχή που δεν είχε καμία σχέση με τα...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: προβοκάτορας
το μουσείο των αλησμόνητων παρτίδων "Φιλιώ Χαϊδεμένου" δε θα το πιάνετε στο στόμα σας αμόρφωτοι, ή αμόρφωτε, γιατί ενας είσαι λογικα, ούτε τ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: Ιθαγενης
@ αποβρασμα Αν ζούσες εδώ θα ήξερες ότι τα απορριματοφορα προσπάθησαν να εμποδίσουν το γκρέμισμα του γηπέδου από την στιγμη που δεν είχε εκδ...

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Γήπεδο για τον λαό δεν θέλατε?...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: @προβοκάτορας (30/11/2023 17:48)
Μόνος σου είσαι κακομοίρη και γράφεις συνέχεια τα ίδια με διαφορετικά ονόματα. Και αφου το κάνεις ονειρεύεσαι ότι και οι επικριτές σου κάνου...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: Μουσείο
Θα βάλουν και τους 131 από την εποχή Αδαμοπουλου; Αυτούς που κατεβασαν τα απορριματοφόρα; Αυτούς που στεκοντουσαν εμπόδιο στα συνοδα εργα το...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©