Δευτέρα 11.12.2023,  

Χωρίς πυξίδα...

Δημοσιεύτηκε στις 06/05/2021 στην κατηγορία Γνώμες  |  110 σχόλια

Πέρασε και το Πάσχα, αναστήσαμε όπως αναστήσαμε και σιγά- σιγά ξαναγυρνάμε στα παλιά, τα καθιερωμένα: Άνοιξε ο καιρός, άνοιξε και η εστίαση -κουτσά στραβά, άνοιξε...- ζωντάνεψε κι η πόλη μας...

 

Μια πόλη, όμως, που πορεύεται χωρίς πυξίδα, χωρίς καπετάνιο, χωρίς ηγεσία, μόνη της κι αβοήθητη...

 

"Χριστός Ανέστη" λέμε για τις ζωές μας, για τις οικογένειές μας... Αλλά για την πόλη μας λέμε ακόμα "Καλή Ανάσταση"...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Τρώνε τις σάρκες τους στο Βουρέικο- «Μπάχαλο» το δημοτικό συμβούλιο- Αποχώρησε ο Γεωργαμλής

 

Όλη η πόλη μαζί κι ο Βούρος χώρια...

 

Η ντροπή της πόλης

 

200: Όλη η Ελλάδα γιόρταζε κι ο Βούρος έκανε ομιλία... στα δέντρα!

 

Οι πραγματικοί εχθροί της ΑΕΚ

 

Διαχειριστική για το Άλσος: Τα τρία ολέθρια λάθη του Γιάννη Βούρου

 

Δυο ανακοινώσεις του δήμου επιβεβαιώνουν: Ο Βούρος περιφρονεί Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες

 

Αν είσαι δήμαρχος στο «Ζεφύρι», γράφεις τους νόμους εκεί που ξέρεις...

 

Κορονοϊός: Στο «κόκκινο» η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- «Κοιμάται» η διοίκηση Βούρου

 

«Έλα κρυφά, έλα λαθραία» είπε η διοίκηση Βούρου στην υπουργό Παιδείας

 

Ο ξένος με το ηθικό μειονέκτημα στην πόλη

 

Εικόνες μιας σκοτεινής πόλης σε παρακμή

 

Δημοτικά τέλη: Η ενωμένη αντιπολίτευση επέβαλε μεγαλύτερες μειώσεις στην ανίκανη διοίκηση Βούρου

 

Όλο το παρασκήνιο για το Άλσος, το Βούρο και την πόλη μας

 

Αντιπολίτευση: κάτω τα χέρια από το Άλσος κύριε Βούρο

 

Αχαχαχαχα είναι αλήθεια, Τασουλίνο;

 

Κωμωδία...

 

Παράτησε κι εσύ τον συνδυασμό σου. Μπορείς. Σε περιμένει θέση στη διοίκηση της τσόντας

 

Αδίστακτη ομολογία αντιδημάρχου: Επί Βούρου, ο δήμος κινδυνεύει με επιτήρηση

 

Εκλογές στον ΣΕΓΑΣ και Νόμπελ Ειρήνης...

 

Ναυάγιο η διοίκηση Βούρου- AMBER ALERT για Κουτσάκη που εξαφανίστηκε για να μην δώσει απαντήσεις

 

Πορτοσάλτε για Βούρο: Άχρηστος δήμος - Φταίει ο δήμαρχος- Να ψηφίζετε σοβαρούς - Τον κουδούναγε

 

Γράψτε την άποψή σας

Εκ των εσω (06/05/2021 19:58)

Υπογράφει οσονούπω για έμμισθος σύμβουλος, ο τιτανομεγιστοτεραστιος, ο μοναδικός, το παιδί θαύμα, ο κορυφαίος των κορυφαίων, ο γνωρίζω τα πάντα όλα και θα μπουν όλα σε τάξη.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (06/05/2021 21:05)

Έχετε παράπονο; Δεν περνάτε φίνα με τον καπιταλισμό;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (06/05/2021 21:28)

@21.05

Το χαβά σου εσύ...

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (06/05/2021 21:32)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (06/05/2021 21:28)
Τι να κάνουμε κι εμείς οι πτωχοί; Προσπαθούμε να εξηγήσουμε την πραγματικότητα του Βούρου...
Ένας άνθρωπος που χρωστάει μισό εκατομμύριο ευρώ στα δημόσια ταμεία, και του δώσαμε να διαχειριστεί το δημοτικό ταμείο...
Συμβαίνουν αυτά στις αστικές δημοκρατίες και στον καπιταλισμό, που να μην κρυβόμαστε, είναι το αναγκαίο καλό για κάθε οικονομία και κοινωνία.
Ελεύθερη αγορά και ξερό ψωμί...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (06/05/2021 23:13)

@21.32

Εσύ προφανώς προτιμάς τον "υπαρκτό" με μπομπότα... Κάτι σαν τη Δευτέρα Παρουσία μου μοιάζει...

΄΄Γερακίνα΄΄ (07/05/2021 07:46)

Δεν σας άρεσε ο ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ εεεεεεε !!!!!!

@ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (06/05/2021 21:05) (07/05/2021 09:30)

Μια χαρά περνάμε. Ιδιαίτερα όσοι έχουμε ζήσει και τις εποχές των κομμουνιστικών παραδείσων στυλ Τσαουσέσκου.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (07/05/2021 09:49)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (06/05/2021 23:13)
Ο υπαρκτός μεριμνούσε για την υγεία των πολιτών του. Έχεις πάει σε φούρνο να αγοράσεις καλαμποκόψωμο; Πανάκριβο.
Ενώ Δευτέρα Παρουσία δεν είναι, να χρωστάς της Μιχαλούς και να νομίζεις ότι με σκληρή δουλειά θα ξοφλήσεις, και θα βγάλεις και κέρδος; Δευτέρα Παρουσία δεν είναι να νομίζεις ότι εσύ είσαι ο ιδιαίτερος, ο πολύ εργατικός που στην ελεύθερη αγορά αξιοκρατικά θα αναγνωριστεί η αξία σου και ζήσεις ζωή χαρισάμενη...
Ό,τι δεν φτάνει ο αστός, τα κάνει ουτοπία...

Ανώνυμος (07/05/2021 11:42)

Δεν φτάνει που είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης, συγγραφέας και σεναριογράφος, έχετε και παράπονα.

Ουρανία (07/05/2021 17:48)

@ "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (07/05/2021 09:49)
Αξιαγάπητο ορφανό του Στάλιν δούλεψε σαν το σκύλο στη φάμπρικα του καθεστώτος πάρε το κουπονάκι σου και περίμενε στην ουρά για τα βασικά ενώ οι του καθεστώτος τρώνε με χρυσά κουτάλια και παρακολουθούν το κάθε σου βήμα με τις μυστικές υπηρεσίες και αν κριθείς ακατάλληλος ή επικίνδυνος τότε επιβίβαση στον υπερσιβηρικό και καταναγκαστικά έργα στους πάγους! Φυσικά διάβασε την μοναδική εφημερίδα που εκδίδεται σε καθημερινή βάση… Αυτός είναι ο παράδεισος που δεν έζησες αλλά υποστηρίζεις και θέλεις να μας πείσεις κιόλας ορφανό;

Ανώνυμος (07/05/2021 21:00)

@ Ουρανία (07/05/2021 17:48)
Είναι αναφαίρετο το δικαίωμά σας να εκφράζετε την όποια άποψή σας.
Αλλά καλό είναι να έχετε πάντα κατά νου ότι αυτή η πόλη ούτε σηκώνει ούτε έχει ανάγκη από χρυσαυγίτικης αισθητικής "επιχειρήματα" με ολίγη από Γεωργαλά.

Ουρανία (08/05/2021 12:03)

@ Ανώνυμος (07/05/2021 21:00)
Άντε να χαθείς αλήτη που θα με πεις χρυσαυγίτισα, θα έπρεπε να ντρέπεσαι με τη Σταλινοφασιστική νοοτροπία που κουβαλάς το 2021 μάλιστα! Τέλος πρέπει να εμπεδώσεις οτι η άνοδος οποιουδήποτε ακροδεξιού μορφώματος κατά καιρούς σε διάφορες περιοχές οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στην ανεπάρκεια των αντιπάλων τους. Μια συμβουλή: μάθε να ακούς και μην βάζεις ετικέτες σε όποιον διαφωνεί μαζί σου.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (09/05/2021 15:32)

@ Ουρανία (07/05/2021 17:48)
Όχι τυχαίο και το όνομα ή το ψευδώνυμο σας, το όνομα της μοναχοκόρης και "ομορφοκόρης" του φυλακισμένου "ηγέτη", αν και βέβαια τύποι σαν κι εσάς, είχαν πάντοτε ιδιαίτερες προσβάσεις στην νυν Νδ. Από την εποχή του Φρανς Τσαγκάρη και του Ανδρεουλάκου, του φαρμακοποιού, και πολλών άλλων βεβαίως βεβαίως, τώρα φαντάζομαι θα είστε υποομάδα του Βορίδη, του Μπογδάνου και πολλών άλλων.
Σαν σήμερα πριν ακριβώς 66 χρόνια, τα παιδιά του Στάλιν, τα παιδιά των μπολσεβίκων έμπαιναν στο Βερολίνο, κι έθαβαν στα νεκροταφεία κάτι δίποδα σαν κι εσάς. Γι'αυτά τα παιδιά, γι'αυτούς τους νεκρούς ακόμα και τους Έλληνες που εκτελούνταν και φώναζαν "ΖΗΤΩ Ο ΣΤΑΛΙΝ", "ΖΗΤΩ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ", είναι τιμή μου να με αποκαλείτε "ορφανό" του. Τον τρέμετε και από τον τάφο του.

Anonymous (10/05/2021 13:54)

@ ΄΄Γερακίνα΄΄ (07/05/2021 07:46)
Η αλήθεια είναι ότι ακόμα κι αυτός ο τσεγκεβαρας από τα λιντλ ήταν καλύτερος από τον vouros.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (10/05/2021 20:18)

@ Ουρανία (08/05/2021 12:03)
αα αλήτη με δίχως μάνα και δίχως σπίτι,
αα αλήτη
Δεν βάζω ταμπέλες. Εσύ χρησιμοποιείς χρυσαυγιτική φρασεολογία.
Ακούς εκεί, ααα αλήτη

Ουρανία (10/05/2021 20:41)

@κουμμουνι
Έχεις σοβαρό πρόβλημα παιδί μου να το κοιτάξεις ή έστω να αφήσεις την πολιτική τα έχεις κάνει σαλάτα στο σοβιετικό σου εγκέφαλο! Βρισκόμαστε στο 2021 σου επαναλαμβάνω! Μη βλέπεις παντού Χρυσαυγίτες, Ναζί και κόκκινους στρατούς…

Ανώνυμος (11/05/2021 00:09)

@ Ουρανία (08/05/2021 12:03)

Πέρα από το ανιστόρητο και σαθρό αφήγημα της νεοακροδεξιάς (που συνήθως καλύπτεται πίσω από ακραιοκεντρώα προσωπεία) περί εξομοίωσης του Στάλιν με τον Χίτλερ και το οποίο παπαγαλίζετε με περισσή ευκολία , ευτυχώς για 'μένα και δυστυχώς για εσάς, ο τρόπος που εκφραστήκατε (νομίζοντας ότι μου απαντήσατε) με επιβεβαιώνει.
Τους μη πολιτικούς χαρακτηρισμούς στους οποίους επιδοθήκατε, χωρίς (ευτυχώς) να γνωριζόμαστε ή να έχουμε συμφάει, σας τους επιστρέφω.

Marcus (11/05/2021 13:58)

@ Anonymous (10/05/2021 13:54)

Καταλαβαίνετε ελπίζω πόσο χαμηλά έχει πέσει αυτός ο δήμος όταν φτάνουμε να κάνουμε τέτοια σύγκριση και πρέπει να καταλήξουμε και σε ένα συμπέρασμα...

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (11/05/2021 16:55)

@ Ουρανία (10/05/2021 20:41)
Σε κόβω για κανένα ορφανό του Σκουρλέτη στη Φιλαδέλφεια.
Δεν σε βρίζω, σου αφιερώνω απλώς το τραγούδι της Χουντο-Μοσχολιού:
https://www.youtube.com/watch?v=AQE3W_S3Bx0
Τον Κόκκινο Στρατό τον σέβομαι.

? (12/05/2021 13:44)

@ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ 16.55 Σε γενικες γραμμες δεν διαφωνω. Αλλα ο Σκουρλετης που κολλαει;

CiTOYEN (12/05/2021 16:12)

@ Marcus. ΣΩΣΤΟΣ! ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ! ΚΆΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΉ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΊ ΜΙΑ ΠΑΡΆΤΑΞΗ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΦΉΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΌΝ. ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΓΕ ΚΙ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ. ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΡΙΈΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ. ΕΊΤΕ ΣΑΝ ΕΧΘΡΟΊ ΕΊΤΕ ΣΑΝ ΦΊΛΟΙ.

Ραβ4 (12/05/2021 16:33)

@Μarcus Πάρε τον ένα και χτυπα τον άλλον. Δεν υπάρχει σωτηρία γι αυτή τη πόλη.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (12/05/2021 16:59)

@ ? (12/05/2021 13:44)
(Πολιτικά) Ορφανά του Σκουρλέτη είναι διάφορα νεοφανή συριζάκια, που έγιναν συριζάκια μετά την επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ είτε το 2012 ως αξιωματική αντιπολίτευση είτε το 2014 ως κυβέρνηση, τα οποία εν μία νυκτί μεταπήδησαν από άλλους πολιτικούς χώρους, και εν μία νυκτί αυτοαναγορεύτηκαν κήνσορες της ιστορίας εν γένει της αριστεράς και του κομμουνιστικού κινήματος (τρομάρα τους).
Συσπειρώθηκαν γύρω από τον Σκουρλέτη, υπουργό τότε Περιβάλλοντος κλπ και κουνάνε το δάκτυλο.
Ξέρουμε ποιες και ποιοι είναι.

Ουρανία (12/05/2021 17:42)

@ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ
Άι να χαθείς βρομιάρη γι’αυτό έχετε φτάσει στο 3%-5% επειδή κουβαλάτε το μυαλό το δικό σου!
Μόλις πεθάνουν και οι γέροι που έζησαν εξορίες επί χούντας ούτε στη Βουλή δε θα μπαίνετε… θα ζείτε μόνο με τους χορηγούς σας που ποτέ δεν εμφανίσατε τη λίστα ποιοι είναι!
Ζείσε στο Σταλινικό σου μικρόκοσμο και συνέχισε να αναπαράγεις την προπαγάνδα σου…

Χο Χο Χο (13/05/2021 08:14)

@17:42 "Βρομιάρη" (με όμικρον) και "Ζείσε" (με έψιλον γιώτα); Καραμπινάτη περίπτωση αγράμματης μάνας χρυσαυγίτη!

N.G. (13/05/2021 10:20)

Οι αριστεροφασίστες όταν τους στριμώχνεις θυμίζοντας τα εγκλήματά τους σε αποκαλούν χρυσαυγίτη. Τα ίδια μυαλά με αυτούς κουβαλάτε σύντροφοι. Μόνο πείνα και καταστροφή έχουν φέρει στον κόσμο τα κομουνιστικά φασιστικά καθεστώτα που στηρίζετε. Αλλά το παραμύθι και τα ψέματά σας έχουν τελειώσει εδώ και χρόνια. Μόνο γέλιο προκαλείτε πλέον.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (13/05/2021 13:21)

Όσο εσείς με βρίζετε, κα Ουρανία, θα υπερασπίζομαι μέχρι τελικής πτώσης το ιστορικότερο κόμμα της Ελλάδας, αυτό που δεν βρήκε καταφύγιο στο Κάιρο το '41, αυτό που αγωνίστηκε κατά της χούντας και κατ' επέκταση δεν πρόδωσε και την Κύπρο.
Δεν απολογούμαστε σε αυτούς που εκτέλεσαν τους 200 στην Καισαριανή από πού παίρνει λεφτά το κόμμα.
Γέγκε;
Συνεχίστε τις ύβρεις σας. Αποκαλύπτεστε.

Ουρανία (13/05/2021 14:59)

Χειρότεροι αλήτες από εσάς τους ξεροκέφαλους ΚΚΕδες όπως και τους Χρυσαυγίτες δεν υπάρχουν στη χώρα μας! Αισθάνεστε υπερήφανοι για ιδεολογίες και πιστεύω του παρελθόντος! Ο απλός λαός σας έχει ρίξει στα τάρταρα και τους δυο! Άι να χαθείτε να χάνεστε μέρα με τη μέρα περισσότερο και μακριά από τις γειτονιές μας και τα παιδιά μας το δηλητήριο σας. Κύριε Διαμαντή τι κάνεις εσύ; Δίνεις βήμα σε αυτούς που προσπαθούν να κάνουν προπαγάνδα αποτυχημένων ιστορικά ιδεολογιών;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (13/05/2021 17:08)

Για χιλιοστή φορά το γράφω: Η Αλήθεια είναι ένα βήμα ελεύθερης έκφρασης απόψεων, χωρίς ο διαχειριστής απαραίτητα να συμφωνεί μαζί τους. Μόνος λόγος μη δημοσίευσης οι ύβρεις κατά συγκεκριμένων προσώπων. Αν κάποιος γράψει "είναι αλήτης ο τάδε" το σχόλιο δεν θα ανέβει. Αλλά κι έτσι, παρακαλώ να λείπουν οι υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Απλώς υποβιβάζουν τον δημόσιο διάλογο. Υπάρχουν επιχειρήματα (όπου υπάρχουν), δεν χρειάζονται οι ύβρεις.

Marcus (13/05/2021 19:16)

@ CiTOYEN (12/05/2021 16:12)

Από περιέργεια, μπορείτε να μου ονομάσετε πέντε-έξι δημοτικούς συμβούλους, είτε νυν, είτε πρώην, που πιστεύετε ότι θα είχαν θέση, άρα και θα θέλατε να είναι, σε μια τέτοια παράταξη;

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (13/05/2021 20:10)

@ Ουρανία (13/05/2021 14:59)
Όλα καλά με τον Τζήμερο;

Ουρανία (13/05/2021 22:33)

@ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ
Χάσου επιτέλους στους Δαιδαλώδεις διαδρόμους του Περισσού κομματόσκυλο της πλάκας και άφησε με ήσυχη! τι δε καταλαβαίνεις γελοίο υποκείμενο;

Ανώνυμος (14/05/2021 09:55)

@ 0υρανίτσα διαβάζοντας τον οχετό που ξερνάς μου έρχεται να σου πω "ρε δεν πα να... κοιμηθείς". Δεν θα στο πω όμως γιατί για την περίπτωση σου είναι ευχή.

CiTOYEN (14/05/2021 10:24)

@Marcus. ΜΕ ΈΧΟΥΝ ΚΟΥΡΆΣΕΙ ΌΛΟΙ ΌΣΟΙ ΠΟΛΙΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΠΛΆΤΗ ΤΗΣ ΑΕΚ. ΤΌΣΟ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΤΟ ΈΠΑΙΖΑΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΎΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΓΚΌΣΜΙΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΎ ΌΣΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΣΥΝΩΣΤΙΖΟΝΤΑΙ ΈΞΩ ΑΠΌ ΤΑ ΓΡΑΦΕΊΑ ΤΗΣ AEGEAN ΓΛΥΦΟΝΤΑΣ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ ΤΟΝ Κ. ΔΗΜΉΤΡΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΔΟΥΡΟΥΣ. ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΡΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΟΝΤΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΚΆΤΙ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΙ. ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ΓΡΕΤΖΕΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΆ ΕΓΚΛΉΜΑΤΑ ΚΑΤΆ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΜΠΗΔΕΣ ΓΙΑΤΊ ΣΑΡΆΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΑΝΤΊ) ΠΟΛΙΤΕΥΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. ΕΊΝΑΙ ΚΙ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΕΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΏΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΖΛ ΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΌ ΡΌΛΟ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΥΚΟΣΥΜΑΧΙΕΣ ΤΟΥ ΝΆΤΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΕ. ΆΡΑ? ΘΑ ΨΗΦΊΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΡΊΞΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΑ ΠΡΌΣΩΠΑ ΜΕ ΒΑΣΙΚΉ ΠΡΟΫΠΌΘΕΣΗ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΔΈΚΑ ΧΡΌΝΙΑ ΈΝΣΗΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΤΊΜΙΑ ΕΡΓΑΣΊΑ.

Γεωργέα Γεωργέα τα φυτά στη Καλαμάτα ειν' ωραία (14/05/2021 10:41)

@Εκ των εσω (06/05/2021 19:58) Τώρα που αναλαμβάνει θα "σπάσει" όπως ο ίδιος λέει "αβγά". Βέβαια τα αβγά σπάνε κι όταν στα πετάνε. Κλούβια συνήθως.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (14/05/2021 11:16)

@ Ουρανία (13/05/2021 22:33)
Καταλαβαίνω την κατάστασή σας. Είναι κι ανάστροφος ο Ερμής, ο Μιχαλολιάκος φυλακή, τα γυναικολογικά σας, όλα παίζουν το ρόλο τους.
Επιτρέψτε, κε Σεϊτανίδη, και τις ύβρεις, αποκαλύπτονται.
(ποιος σας είπε ότι έχει δαιδαλώδεις διαδρόμους ο Περισσός; Σε αντίθεση με άλλα κόμματα τα οικονομικά του κόμματος δεν υποθηκεύεουν τις μελλοντικές επιχορηγήσεις για δάνεια)

Ανώνυμος (14/05/2021 12:04)

@ Ουρανία
Σας συνιστώ να διαβάσετε (αν κι εφόσον μπορείτε ή τέλος πάντων όσο μπορείτε) προσεκτικά το σχόλιο του διαχειριστή της ιστοσελίδας που φιλοξενεί τις... αποψάρες μας και συγκεκριμένα αυτό της 13ης/05ου/του 2021 και ώρα 17:08
Ένα μόνο θα σας πω προς το παρόν: Παραδειγματιστείτε! Κι ό,τι καταλάβατε, καταλάβατε.
Με αναγκαία συνθήκη ότι θα καταλάβετε (κάτι που θα φανεί άλλως τε) και αν φυσικά αντέχετε, θα συνεχίσω τον διάλογο μαζί σας Είτε εδώ, είτε σε άλλο μέσο ή μέσα.
Ελπίζω -ειλικρινώς και ανθρωπίνως- να συνέλθετε σύντομα, γιατί από τα σχόλιά σας προκύπτει τεράστιος και αδικαιολόγητος εκνευρισμός και είναι κρίμα μη πάθετε κάνα εγκεφαλικό.

Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΡΟΥ !!! (14/05/2021 12:08)

ΚΡΑΖΑΤΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΝΦΕΡΑΣΙΕ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙ

ΟΛΟ ΤΟ ΑΛΣΟΣ ΦΥΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ !!!

ΕΑΜοΒούλγαρος (14/05/2021 12:35)

Αυτά τα "σταλινοφασίστες" ή (σε παραλλαγή για να πιάνει όλο το φάσμα) "αριστεροφασίστες" και λοιπά που απευθύνετε ως μομφές στον ευρύ δημοκρατικό χώρο, έχουν μεγάλη πλάκα. Είναι "επιχειρήματα" με βαθύ υπόβαθρο τύπου "και_Α_και_ΟΥ".

Γι' αυτό και σας γλεντάμε διαχρονικά και είχαμε, έχουμε και θα έχουμε αυτό που εσείς λέτε "ιδεολογική ηγεμονία" σ' αυτή τη πόλη (με μικρές παύσεις). Έχει καλό μορφωτικό υπόβαθρο η πόλη. Διαβασμένους.

Έναν Διαμαντή έχετε, άντε και κάνα Θ. Μαγκ. (καλή σου ώρα), που μπορεί να συζητήσει σοβαρά κάποιος. Οι περισσότεροι υπόλοιποι δεξιοακροδεξιοί, είστε μέχρι Μίκυ-Μάους σε ανάγνωση.

Ρε που πάμε;;; Που πάμε;;; (14/05/2021 12:43)

Εγώ βλέπω κάτι αναρχοκουμουνια μιλάνε εδώ μέσα με το "σεις και με το σας" ευγενικά και κάτι αστούς (λέμε τώρα) να μιλάνε σαν αχθοφόροι του λιμανιού. Τα πάνω κάτω.

Ανώνυμος (14/05/2021 12:45)

@N.G. Εσύ πάντως σίγουρα δεν είσαι "αριστεροφασίστας". Είσαι σκέτο φασίστας. Οπότε, στη τρύπα σου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (14/05/2021 14:36)

12.35
Ενδιαφέρον το σχόλιο- να πω πρώτα "ευχαριστώ" για την αναφορά, το εκτιμώ ειλικρινά. Πέραν αυτού, όμως, διαφωνούμε αγαπητέ. "Ιδεολογική κυριαρχία" δεν έχει κανείς στην πόλη. Πότε διοίκησε η αριστερά μετά τον Σταματιάδη; Μόνο επί Βασιλόπουλου κι αυτή ήταν μιας θητείας μόνο. Πού είναι η "ιδεολογική κυριαρχία"; Επίσης για να έχει χάσει την «κυριαρχία» η δεξιά, πρέπει να έχει διοικήσει. Στην πόλη όμως δεν έχει διοικήσει ποτέ. Ούτε ο Βούρος είναι δεξιά διοίκηση (στο ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ προσπάθησε να κάνει πολιτική καριέρα, αλλά…) ούτε κανείς. Ούτε καν ο Αδαμόπουλος, αφού διοίκησε με Κασίμη και Μαργαριτοπούλου.
(συνεχίζεται)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (14/05/2021 14:36)

12.35 (συνέχεια του προηγουμένου)

Στην πόλη δυστυχώς υπάρχει η «κυριαρχία των μετρίων». Δεξιών κι αριστερών, που καμουφλάρονται πίσω από διάφορους συνδυασμούς και χρησιμοποιούν όλοι τις ίδιες απεχθείς μεθόδους ως διοίκηση. Αποτέλεσμα; Δες την εικόνα της πόλης μας, όταν άλλες προοδεύουν συνεχώς, ακόμα και δίπλα μας όπως λχ οι Άγιοι Ανάργυροι.

Πριν λοιπόν δούμε τι διαφορετικό έχει να πει για τη Φιλαδέλφεια και τη Χαλκηδόνα η δεξιά, τι το κέντρο και τι η αριστερά, πρέπει ΟΛΟΙ μαζί να δώσουμε την κοινή μάχη εναντίον της δικτατορίας των μετρίων. Και μετά, εδώ είμαστε να τα δούμε όλα όσα μας αφορούν. Καλή συνέχεια.

Ουρανία (14/05/2021 16:37)

@ Ανώνυμος (14/05/2021 09:55)
Άι να χαθείς Σεξισταρε!
@ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ
Γελοίο κομματόσκυλο δεν πείθεις κανέναν πλέον μάχη για να μπεις στη Βουλή θα δίνεις!
Μετανάστευση στη Βόρεια Κορέα θα σου πρότεινα να εξετάσεις!

Ανωνυμος (15/05/2021 11:26)

Στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές 1ο κόμμα στη πόλη ήταν ο Σύριζα και 3ο το ΚΚΕ. Αυτό δείχνει ότι η πολη είναι κατά βάση κέντροαριστερή. Οι δημοτικές είναι άλλη ιστορία και παίζουν ρολο η προσωπικότητα των υποψηφίων αλλά και οι προσωπικές σχέσεις και γνωριμίες. Όσο για τη Μαργαριτοπούλου όσο σοσιαλιστής είναι ο Βούρος άλλο τόσο αριστερή είναι κι η εμπλεκόμενη στις εσωκομματικες της ΝΔ και υποστηρικτρια του Κωνσταντινίδη. Το ότι δηλώνει συριζαια είναι δικαίωμα της βέβαια αλλά δεν γίνεται και πιστευτη. Απόδειξη ότι ούτε ως υποψήφια με τη Δουρου δεν ψηφίστηκε ιδιαίτερα από τους Φιλαδελφειώτες.

322 (15/05/2021 11:48)

"ΟΛΟΙ μαζί να δώσουμε την κοινή μάχη εναντίον της δικτατορίας των μετρίων".

ΑΥΤΟ! Εύγε Διαμαντή Σεϊτανίδη όσο κι αν διαφωνούμε πολιτικά.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (15/05/2021 13:24)

Κι εγώ θαυμάζω τον «Κόκκινο Στρατό» ως εξαιρετικό «εργαλείο» υποδούλωσης και καταπίεσης των λαών. Βάσει της συμφωνίας Ρίμπεντροπ-Μολότωφ (τα γερμανικά άρματα που κατέλαβαν τη χώρα μας έκαιγαν σοβιετικό πετρέλαιο) κατέλαβε το κομμάτι της Πολωνίας που του είχαν αφήσει οι Γερμανοί, τις Βαλτικές χώρες και την ανατολική Ρουμανία αλλά τα βρήκε μπαστούνια στη μικρή Φινλανδία. Στο τέλος του πολέμου «απελευθέρωσε» πολλές ευρωπαϊκές χώρες, μερικές μάλιστα, Αν. Γερμανία, Ουγγαρία, Τσεχοσλοβακία, τις ξανα-«απελευθέρωσε» και μετά. Γι αυτό και οι Έλληνες που εκτελούνταν φώναζαν με πατριωτική έξαρση «Ζήτω ο Στάλιν», «Ζήτω ο κόκκινος στρατός».
Ευτυχώς όμως ηττηθήκαμε σύντροφοι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (15/05/2021 21:22)

@11.26
Ναι, το στοιχείο που λες δείχνει ότι ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ η πόλη ψήφισε κεντροαριστερά. Όχι ότι είναι πάντα και για πάντα κεντροαριστερή. Άλλωστε το "για πάντα" δε υπάρχει στην πολιτική, γι αυτό και γίνονται τακτικά εκλογές

Άλλο όμως είναι η ψήφος το πολίτη, που είναι απολύτως σεβαστή (και για την πόλη μας εξηγήσιμη, κατά τη γνώμη μου) κι άλλο η "ιδεολογική κυριαρχία" της αριστεράς στα δημοτικά μας πράγματα που έγραψε ο "ΕΑΜοβούλγαρος". Ιδεολογική κυριαρχία στα του δήμου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Δεν προκύπτει από πουθενά.

Να μην μπλέκουμε διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους.

Ανωνυμος (16/05/2021 14:06)

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (15/05/2021 21:22) Πράγματι! ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ. Συμφωνώ. Μόνο που σε αυτή τη φάση ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν πίσω σχεδόν σε όλη την Ελλάδα και η περιοχή αποτέλεσε εξαίρεση. Με δυο λόγια, στα χειρότερά της η αριστερά εδώ έμεινε πρώτη πολιτική δύναμη ενώ επαναλαμβάνω αξιοσημείωτο ότι και το ΚΚΕ ήταν 3ο με το ΠΑΣΟΚ 4ο.
Παλαιότερα επίσης το ΠΑΣΟΚ ως σοσιαλιστικό κόμμα πριν τη λαίλαπα Σημίτη ήταν μόνιμα 1ο.
Η πόλη είναι διαχρονικά κεντροαριστερή. Στο δήμο βέβαια είναι αλλιώς τα πράγματα για όλους τους λόγους που αναλύθηκαν.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (17/05/2021 15:29)

Η ιστορία του 20ου αιώνα έγραψε ότι ο Κόκκινος Στρατός απελευθέρωσε το 65% της Ευρώπης...
Βεβαίως υπάρχουν οι αναγνώσεις Μπογδάνου, Άδωνι που δεν τις ενστερνίζονται ούτε ο Κυμπουρόπουλος στην ευρωβουλή.
Εντάξει όσον αφορά στο "σοβιετικό πετρέλαιο", ως απλός αναγνώστης της ιστορίας σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Ελάχιστη (οικονομική) ιστορία να είχατε διαβάσει θα ξέρατε ότι για κάθε γερμανικό μάρκο που έδιναν οι Γερμανοί στις επανορθώσεις εισέπρατταν τουλάχιστον δύο και τρία μάρκα από τις ΗΠΑ ως επένδυση.
Είναι τουλάχιστον λάθος ή ψέμα αυτό.
Κατά τα άλλα υπενθυμίζω τους πανηγυρισμούς Τσάμπερλαιν μετά την συμφωνία του Μονάχου και το κλέφτικο σφύριγμα στην εισβολή στην Τσεχοσλοβακία και στην Πολωνία...
Το να εμμένετε στην αναπαραγωγή επιχειρημάτων Πορτοσάλτε, Άδωνι και Μπογδάνου δεν σημαίνει ότι εμβαθύνετε στην ιστορία.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (17/05/2021 15:30)

Διαβάστε αν θέλετε ό,τι έχει μεταφραστεί στα ελληνικά από https://en.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Haffner

Κώστας (18/05/2021 15:50)

Στηριζόμενος στα λεγόμενα του κουμμουνιού να τον παραπέμψω στη δήλωση του κ. Κύρκου: τρέμω στην ιδέα να επικρατούσαμε στον εμφύλιο / γελοίοι άνθρωποι οι ηγέτες της αριστεράς. Ήρθε η ώρα να φας τα ντολμαδάκια της Μαρίκας και να πας για ύπνο άθλιο κουμμούνι!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/05/2021 20:13)

@15.29

Κούρασες, και για θέμα άσχετο με την ανάρτηση. Εδώ θα λύσουμε το θέμα του διεθνούς κομμουνισμού και τι έκανε ποιος το 1944; Συνέχισε αν θέλεις, εδώ ελεύθερα είναι όλα (εκτός των ύβρεων σε πρόσωπα) αλλά εκτιμώ ότι μπορείς να είσαι πιο χρήσιμος με προτάσεις για την πόλη μας. Γνώμη μου.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (18/05/2021 20:42)

@ Κώστας (18/05/2021 15:50)
Μεγάλη προσωπικότητα του ΠΑΣΟΚ ο Κύρκος, κυριολεκτώ.

Κώστας (18/05/2021 22:59)

@ "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (18/05/2021 20:42)
Είναι φανερό οτι είσαι σε σύγχυση, έχεις φτάσει πλέον σε επίπεδα να κρίνεις τον κ. Κύρκο; Ποιος εσύ; Κοίταξε, επειδή μας έχεις ζαλίσει στην κυριολεξία με τις ασυναρτησίες που γράφεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα είτε αφορούν τα δρώμενα του δήμου, είτε το γήπεδο, είτε την ΑΕΚ, είτε την πολιτική σε παγκόσμιο επίπεδο θα σου πρότεινα να δημιουργήσεις ένα δικό σου κίνημα παρακλάδι του ΚΚΕ και να ασχοληθείς ενεργά! Είσαι ο καλύτερος! Εγώ θα σε στηρίξω full… συγνώμη θα σε γιαουρτώσω ήθελα να γράψω. Καληνύχτα χρήσιμε ανόητε.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (19/05/2021 10:38)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/05/2021 20:13)
Δεν νομίζω να έχω βρίσει ποτέ πρόσωπα.
Όσον αφορά στις προτάσεις για την πόλη, μου είναι αδύνατον να διευκολύνω την δημοτική αρχή στο ξεπάτωμα οποιασδήποτε έννοιας δημοσίου συμφέροντος ή δημοσίου χώρου.
Οι δημοτικές εκλογές έχουν λήξει. Δήμαρχος είναι ο κος Βούρος, με συμπαραστάτες τον κο Κωνσταντινίδη και τον κο Γρετζελιά. Οι Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες αποφάσισαν (και ως απάντηση για "αριστερή" πόλη), αυτή είναι η πολιτική σύνθεση της Φιλαδέλφειας, ας πάψουμε να δείχνουμε αυταρέσκεια.
Είμαστε μια καραδεξιά πόλη.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (19/05/2021 16:00)

@10.38
Δεν είπα ότι το έκανες εσύ. Μια γενική αναφορά έκανα για το τι επιτρέπεται και τι όχι στο σχολιασμό εδώ μέσα.

Κώστας (19/05/2021 18:12)

Κουμμούνι σύμφωνα με τις απόψεις σου ας πάμε λοιπόν για άμεση κρατικοποίηση σε οτι υπάρχει στην πόλη μας: μαγαζιά, επιχειρήσεις, γήπεδο, κτήρια κτλ έτσι θα ευημερεί η τοπική κοινωνία και κατ´ επέκταση οι πολίτες της! Μετά από τη ΝΦ αυτό το επιτυχημένο μοντέλο θα εξαπλωθεί σε όλη την Αθήνα, την Ελλάδα, την Ευρώπη και στον πλανήτη γη! Είσαι σοβαρός; Έχεις αρκετό καιρό να επισκεφτείς τον ψυχίατρο σου;
Όσο ξεδιπλώνεις τις απόψεις σου δημόσια τόσο απομακρύνεις υποψήφια θύματα του ΚΚΕ που θα μπορούσαν να ασπαστούν μελλοντικά τις μπούρδες σου! Κράτησε όλα αυτά τα παραμυθάκια για κανένα καφεδάκι με την παρέα σου! Αν έχεις βέβαια παρέα γιατί για να γράφεις καθημερινά πολλαπλά σχόλια μάλλον είσαι ένας μοναχικός επαναστάτης του καναπέ(ως)!

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (20/05/2021 14:45)

Οι Βαλτικές χώρες ανεξαρτoποιήθηκαν από τη Ρωσική Αυτοκρατορία το 1918. Το 1939 καταλαμβάνονται απ τον Κόκκινο Στρατό τον οποίο αγάπησαν τόσο που μόλις ήρθαν οι Γερμανοί το 1941 πολλοί κατατάχτηκαν εθελοντές στα SS. Μετά τη λήξη του Β’ Π.Π. «απελευθερώνονται» (τόση «απελευθέρωση» δηλαδή ούτε οι Πολωνοί στο Κατύν) και μετατρέπονται σε ΣΣΔ μέχρι το 1991 που ο «υπαρκτός» αποδεικνύεται «ανύπαρκτος», αν δεν το έχεις ήδη πληροφορηθεί, οπότε και σπεύδουν να γραφτούν στο NATO. Στην Φιλανδία μπούκαρε ο Κόκκινος Στρατός χωρίς να έχει κηρύξει πόλεμο και έπαθε το κάζο της αρκούδας (λευκής, βεβαίως). Κατά τα λοιπά πετάς την μπάλα στην κερκίδα με άσχετες αναφορές (Μπογδάνος, Άδωνης, Τσάμπερλαιν, Αμερικανικά κεφάλαια κλπ) έχοντας χάσει τελείως τον μπούσουλα (= πυξίδα) ή μήπως 10 στρατηγικές του Τσόμσκυ; Να βγάζεις τα κόκκινα γυαλιά όταν γράφεις γιατί καρφώνεσαι και θα μείνεις πάλι μετεξεταστέος μικρέ KUTVη.

Ανώνυμος*** (20/05/2021 15:14)

@ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (20/05/2021 14:45)
Άξιος! Κρίμα που δεν ζει ο Γεωργαλάς! Θα σε είχε δεξί του χέρι!

Εκατό χρόνια μοναξιάς (20/05/2021 15:32)

@ "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
Εξυπακούεται ότι δεν συμφωνώ στο ελάχιστο με όσα γράφει (ή καλύτερα μηρυκάζει από ακροδεξιά φυλλάδια του '50) ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ -όντως- ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ.
Ωστόσο, το ΚΚΕ είναι ένα τραγικά απομονωμένο κόμμα. Εκατό χρόνια μόνο του. Ολομόναχο!
Η εμμονή του να παριστάνει τον μοναδικό κάτοχο της αλήθειας και της ιστορίας, δεν το αφήνει να συνεργάζεται, να ανταλλάσσει απόψεις, να καλλιεργεί την εμπιστοσύνη. Αυτό συμβαίνει ακόμα και εντός του. (Παρεμπιπτόντως, η στροφή προς τον "εαυτό" δεν είναι κακό, με την προϋπόθεση πως είναι μια ενδελεχής προετοιμασία για μια επιστροφή προς τα έξω, προς την πραγματικότητα).
Το εκλογικό ποσοστό του ΚΚΕ κυμαίνεται γύρω στο 5%. Έτσι, ζει μόνιμα με τον φόβο ότι αν στραφεί σε συνεργασίες με άλλα κόμματα, είναι πιθανόν να έχει μια διαρροή κοντά στο 2%. Κάτι τέτοιο σημαίνει «αντίο» στην είσοδο του στη βουλή, πιθανότατα για πάντα. Έτσι προτιμά την αποξένωση και τη βύθιση στις εμμονές του.

Ανώνυμος (20/05/2021 18:33)

@Εκατό χρόνια

Ε όχι και δεν συνεργάζεται με άλλα κόμματα το ΚΚΕ. Μια χαρά συνεργάστηκε το '89 με τη δεξιά.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (21/05/2021 15:32)

@ Κώστας (19/05/2021 18:12)
Γράφεις: "...ας πάμε λοιπόν για άμεση κρατικοποίηση σε οτι υπάρχει στην πόλη μας: μαγαζιά, επιχειρήσεις, γήπεδο, κτήρια κτλ έτσι θα ευημερεί η τοπική κοινωνία και κατ´ επέκταση οι πολίτες της".
Πέραν από καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, τι άλλα καταστήματα λειτουργούν στην πόλη;
Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας; Πίστεψέ, δεν θα είχα καμία αντίρρηση να υπήρχε μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας, να είχε όλος ο κόσμος ένα τηλέφωνο για ώρα ανάγκης. Δεν έχω αλλάξει πάροχο εδώ και 17 χρόνια.
Γιατί χρειαζόμαστε γήπεδα με κερκίδες, πες μου ειλικρινά, δηλαδή αν είχε φτιαχτεί ένα στάδιο με τα δεδομένα του δήμου, και πήγαινες κι εσύ και γυμναζόσουν, θα σε πείραζε;
Ποια κτήρια να κρατικοποιηθούν; Σε απασχολεί η στέγαση για όλον τον κόσμο;
Εντάξει, κομμουνιστής δεν θες να είσαι, χριστιανός είσαι; Εκτός από την μπάλα ασχολείσαι με τίποτα άλλο στη ζωή σου; Έχεις βιβλία;

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (21/05/2021 15:39)

@ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (20/05/2021 14:45)
Μέμφεσαι δηλαδή τον Κόκκινο Στρατό και για στρατιωτικές ήττες. Αυτά που λες δεν τα λένε ούτε οι σπουδαστές των ελληνικών στρατιωτικών σχολών, αν έχει πέσει κατά λάθος στα χέρια σου έστω ένα εγχειρίδιο. Αυτό που έκανε ο Ζούκωφ στην μάχη του Στάλινγκραντ, ακόμα θεωρείται ένα στρατιωτικό θαύμα. Έχεις διερωτηθεί τι έκανε; Έχεις διαβάσει για την μάχη του Κούρσκ; Ξέρεις πότε απέκτησε κρατική υπόσταση το περιβόητο κράτος της Φινλανδίας; Έχεις διερωτηθεί αν υπάρχει και τι πρεσβεύει το φινλανδικό έθνος; Αρκετά με τα παραμύθια της Χαλιμάς. Η ιστορία της Ευρώπης δεν είναι η ιστορία της Eurovision. Συγκεντρώσου, τα ξέρεις. Ξαναδιάβασε και πέρνα να μου τα πεις.

Κωστας (21/05/2021 16:15)

Με απασχολεί η στέγαση αλλά όχι σε κομμουνιστικά block κλουβιά! Ξέρεις εσύ!
Οπισθοδρομικέ και ουτοπικέ ΝΑΙ θέλω γήπεδα με εξέδρες και δεκάδες χιλιάδες κόσμου, μαγαζιά με ρούχα και παπούτσια, supermarkets με όλα τα αγαθά, πολλά bars, restaurants, επιχειρήσεις και ιδιωτική πρωτοβουλία, ιδιοκτησία και περιουσία!
Πούλα τα παραμύθια σου αλλού!
Τέλος ΘΕΛΩ να κλείσει το παραμάγαζο του ΚΚΕ από τη γειτονιά μου και να γίνει γήπεδο basket της ΑΕΚΑΡΑΣ στη θέση του στον Περισσό!

Η αληθεια (22/05/2021 16:01)

@ Κωστας
ΜΙΛΑ, Η ΑΛΗΘΕΘΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ...
Θελει ο φασιστας νσ κρυφτει. Η χαρα δεν τον αφηνει

@Κωστας (21/05/2021 16:15) (23/05/2021 13:23)

Μην ασχολείσαι με κομουνιστές. Μερικοί έχουν μείνει στην δεκαετία του 70 και του 80. Δηλαδή τις εποχές που παραμύθιαζαν τον κόσμο με κομουνιστικούς παραδείσους. Για την πείνα και την εξαθλίωση κουβέντα ακόμα και σήμερα που ολόκληρος ο πλανήτης γνωρίζει την αλήθεια.
Η παπαρολογία τους έχει οριστικά κριθεί απο τον κόσμο. Αμετανόητοι γραφικοί που δεν τους δίνει κανείς σημασία.

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΕΜΠ (23/05/2021 19:10)

@ Κωστας (21/05/2021 16:15)
Προφανώς εσύ προτιμάς τα διαμερίσματα που χάσκουν σε μια σεισμογενή περιοχή πάνω από την υπό κατάρρευση κοίτη του Ποδονίφτη πηγαίνοντας προς τον σταθμό Περισσού, σε σχέση με τις εργατικές κατοικίες του Κωνσταντινίδη.
Έχεις και αισθητική και στατικές γνώσεις...

ΑνΩνυμοs (23/05/2021 20:55)

@Κωστακη (ή όποιο άλλο ψευδώνυμο έχεις) ειχες κλειστό, το "Μοσχος", και το κατεδάφισες μόνος σου για να επεκτείνεις το οΠΑΠΑΡΙνα προς το άλσος. Ας προσεχες.

Κωστας (24/05/2021 11:24)

Ρε τρισάθλιοι ΚΚΕδες της φάπας δεν μπορείτε να καταλάβετε επιτέλους οτι δε βρέχει; Σας φτύνει όλος ο κόσμος όπως και τα χρυσαυγουλα διότι και οι δυο είστε φασιστάκια με ιδεολογίες του περασμένου αιώνα!
Ο άλλος μιλάει για εργατικές κατοικίες και αισθητική… όχι βλαμμένε δε θα σου κάνουμε τη χάρη! Θέλω να βλέπω εργάτη σε καινούρια πολυκατοικία με δικό του parking και διαμέρισμα 100 τμ ή σε μεζονέτα! Σας έχει πατήσει κάτω ο λαός σκουλήκια κομπλεξικά με τα αφεντικά σας τους εργατοπατέρες με τις δεξιές τσέπες!

Ανωνυμος (24/05/2021 14:48)

Πολύ με άρεσε αυτό με τον... "εργατη" που είπες βρε... "Κωστάκη" ή όπως τέλος πάντων κι αν σε λένε. Μου θύμισε αυτό το στιχο:
"Μ' εργάτη, αγρότη, φοιτητή και πρώτο τον στρατιωτη"
https://youtu.be/Wc8rA2QG0RM

Κωστας (25/05/2021 12:20)

Ανωνυμάκο, κουμμουνάκο, π@π@ρ@κο ή όπως αλλιώς λέγεσαι έχεις την τάση να βαπτίζεις όποιον διαφωνεί μαζί σου σε χουντικό, χρυσαυγουλο κτλ. Στο τονίζω για πολλοστή φορά οτι ειστε ίδιοι στα μάτια του απλού κόσμου! Χρυσαυγίτες, ΚΚΕδες και γενικά ιδεολογίες και αντιλήψεις του περασμένου αιώνα ή των άκρων είστε ταυτόσημες και καταδικασμένες στις μέρες μας! Διάβασε το ριζοσπάστη σου τώρα και φάε λίγο ακόμα σανό μη σε απασχολώ τζάμπα… τυφλό πιόνι των «εργατοπατέρων»!

GeorgeAEK (25/05/2021 13:07)

Και μια και μιλάμε για το ΚΚΕ που ζει στον κόσμο του εννοείται ότι δεν περιμέναμε να ψηφίσει υπερ της δωρεάς της ΑΕΚ προς τον Δήμο των τριών (3) μελετών (οδοποιίας, στατικής και Η/Μ εγκαταστάσεων) για την μικρή υπογειοποίηση. Ούτε βέβαια το περιμέναμε απο τον Βασιλόγαυρο. Αλλά εσύ Αεκτζή Τομπούλογλου που σου κάνουν πόλεμο τα Αεκτζήδικα σάιτ τι πρόβλημα είχες; Ήθελες να πληρώσει τις μελέτες ο Δήμος;
Και μετά σου φταίνε τα σάιτ, οι οπαδοί και ο φούφουτος.
Χαιρετίσματα στους χρηματοδότες σας.
Όλα στη φόρα θα βγαίνουν για την στάση του καθένα και μετά θα απορείτε πάλι αν κερδίσει και τις επόμενες εκλογές ο Βούρος.

Ανωνυμος (25/05/2021 14:11)

Κούφια λόγια της οκας για "χρηματοδοτες" και απειλές του πληκτρολογίου. Ποια "όλα στη φόρα θα βγαίνουν" ρε ξεφτυλισμενο ορκ και ορφανο του Μιχαλολιακου;

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (25/05/2021 14:15)

@ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΕΜΠ
Το συγκρότημα εργατικών κατοικιών της N. Φιλαδέλφειας σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε κατά τη διετία 1955-57 όταν ο Άρης Kωνσταντινίδης ήταν προϊστάμενος της Υπηρεσίας Μελετών του O.E.K. Η πρώτη κλήρωση πραγματοποιήθηκε στις 23 Μαρτίου 1958. Ο Άρης Kωνσταντινίδης ήταν δημόσιος υπάλληλος και υλοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τις επιλογές της τότε κυβέρνησης του πρωθυπουργού Κωσταντίνου Καραμανλή. Καλύτερη διαφήμιση του κουφού δεν μπορούσε να γίνει.

Aνωνυμος (25/05/2021 14:19)

"Κωστάκη" δεν έχω καμία τάση να βαφτιζω κανέναν. Εσύ μόνος σου καρφώνεσαι ότι είσαι ένας φασιστακος. Δεν διαθέτεις και ιδιαίτερη νοημοσύνη άλλωστε.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (25/05/2021 14:37)

Το «ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ» τάβαλε και με το Φιλανδικό έθνος και εκτός από ιστοριοδίφης, οικονομικός και στρατηγικός αναλυτής έγινε πρόσφατα και κήρυκας των Ευαγγελίων. Τι να πω. Με ξεπερνάει.

Κώστας (25/05/2021 15:45)

Έξω το κουμμούνι από το site!
(Βλ. Έξω το ΝΑΤΟ και η ΕΕ)
Χαχαχαχαχαχαχα
Γελοιοποιημένο κουμμουνι το τιμάς το 10€ της τοπικής και μας έχεις ζαλίσει κυριολεκτικά με τις μπαρούφες σου εδώ και τόσο καιρό!
Άμεση απομάκρυνση των ΚΚΕδων από τον Περισσό και κατασκευή κλειστού γηπέδου μπάσκετ της ΑΕΚΑΡΑΣ χωρητικότητας τουλάχιστον 4.000 θέσεων και υπογειοποίηση της Ηρακλείου από Περισσό μέχρι Πευκάκια!

@Ανωνυμος (25/05/2021 14:11) (25/05/2021 16:04)

Βγαίνει στη φόρα γελοίε το ότι ξεκάθαρα κάποιοι εξυπηρετούν συμφέροντα. Του προτείνουν αναβαθμούς για να είναι ομαλή η σύνδεση του χώρου του γηπέδου με το Άλσος και δεν του αρέσει. Και όχι μόνο δεν του αρέσει αλλά κάνει και αγώνα για να το απορρίψει.
Του πληρώνει η ΑΕΚ τις μελέτες πάλι δεν του αρέσει.
Στα τσακίδια χρηματοδοτούμενοι. Κι εσείς και τα τσιράκια σας που σας υπερασπίζονται.

Ουστ κοπροσκυλα (25/05/2021 16:05)

@GeorgeAEK 13.07
Δηλαδή σαν να λες ότι καλά του κάνανε του Κώστα Τομπούλογλου και τον χτύπησαν. Αυτό μας λες υπανθρωπε;

@ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (25/05/2021 14:15) (25/05/2021 16:38)

Αυτό το έργο το πιστώνεται η τότε κυβέρνηση της ΕΡΕ. Αναμφίβολα!
Αν νομίζεις όμως ότι γι' αυτό ξεπλένεται και η καταστροφή της Αθήνας που έγινε επί... "εθνάρχου", με τις αντιπαροχές και τα τοιαύτα, είσαι γελασμένος.

(Ας μην μπω προς το παρόν στα πιο χοντρά, για το παρακράτος, τις καρφίτσες, τους γκοτζαμάνηδες, τα τρίκυκλα ή τα δέντρα και τους νεκρούς που ψήφιζαν)

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΕΜΠ (25/05/2021 17:33)

@ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (25/05/2021 14:15)
Δηλαδή ο Καραμανλής τα σχεδίασε επειδή επί θητείας του χτίστηκαν;
Για την πολυκατοικία που χάσκει πάνω από την κοίτη σε μια σεισμογενή περιοχή, χτισμένη σε προσχώσεις του Ποδονίφτη, κουβέντα όμως...
Γεωστατική μελέτη;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/05/2021 22:04)

Δεν ανεβαίνουν αυτά που γράφεις Κώστα. Δεν θα τρέχω εγώ στον εισαγγελέα επειδή εσύ γράφεις ό,τι σου καπνίσει.

Κωστας (25/05/2021 22:36)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/05/2021 22:04)
Σεβαστό αξιαγάπητε κ.Διαμαντή!

@Ουστ κοπροσκυλα (25/05/2021 16:05 (26/05/2021 00:03)

Όχι γελοίε. Λέω ότι ο καθένας που εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα θα δέχεται κριτική. Δεν θα το βουλώσουμε όλοι επειδή ο κύριος ισχυρίζεται ότι τον έδειραν χούλιγκαν της ΑΕΚ χωρίς κανένα στοιχείο.
Πολύ περίεργο άλλωστε. Τον Βασιλόγαυρο τόσα χρόνια που προσπαθούσε να ακυρώσει ολόκληρο το γήπεδο δεν τον πείραξε κανείς. Αλλά και καλά τα έβαλαν οι χούλιγκαν με κάποιον που προσπαθεί απλά να καθυστερήσει τα έργα στον περιβάλλοντα χώρο και μάλιστα χωρίς να έχει την πλειοψηφία για να το πετύχει. Περίεργα πράγματα με αυτούς τους χούλιγκαν και τις επιλογές τους. Και πολύ βολικές αυτές οι καταστάσεις για κάποιους που στηρίζουν εδώ και χρόνια ένα συγκεκριμένο αφήγημα αλλά δεν τους βγαίνει. Βολικό για να προβάλουν μια κατάσταση ανομίας και χάους που δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα.

Κωστάκη όχι στα βαθιά παιδί μου. Θα πνιγείς. (26/05/2021 08:34)

@Κώστας (25/05/2021 15:45

Καλύτερα να γίνει κολυμβητήριο για το πόλο της ΑΕΚάρας, μήπως μάθουν κολύμπι οι παίκτες της, γιατί την τελευταία φορά που μπήκαν σε πισίνα παραλίγο να πνιγούν.

@16:04 (26/05/2021 09:09)

Από που κι ως που πρέπει να συνδεθεί το οπαπαρίνα με το Άλσος;
Για να πίνουν τις πρέζες τους οι χουλιγκάνοι πριν τους αγώνες;

Κανονικά θα έπρεπε να απαγορεύεται η είσοδος στο Άλσος σε οπαδούς (οποιασδήποτε ομάδας) την ημέρα που θα έχει αγώνα.

Θα ήταν μια νίκη του πολιτισμού απέναντι στη βαρβαρότητα.

@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (26/05/2021 10:32)

Κομμουνιστής δεν είμαι και ούτε δηλώνω τέτοια ιδιότητα. Ποτέ δεν θα μπορούσα να εφαρμόσω οποιαδήποτε "γραμμή" έρχεται από πάνω (από που πάνω; Από τον ουρανό;). Είναι εκτός ιδιοσυγκρασίας μου τέτοιες δομές. Από τη στιγμή που απαγορεύεται η διαφωνία ή έστω η διαφορετική γνώμη μέσα σε ένα χώρο, απλά παίρνω το καπελάκι μου (ή μάλλον το τραγιασκάκι μου) και φεύγω και μάλιστα πριν μου ανακοινώσει ο οποιοσδήποτε μικροϊνστρούχτωρ, κοβαρχης ή αχτιδαρχης τη διαγραφή μου στο πλαίσιο του "δημοκρατικού" - "συγκεντρωτισμού". Αυτό από μόνο του είναι αντίφαση του κερατά!!! Και δημοκρατία και συγκεντρωτισμός δεν κολλάνε!!! Πως θα γίνει!. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι επειδή κατάλαβα από κνίτης τι παίζει εκεί μέσα δεν ψηφίζω ΚΚΕ. Εντάξει, όχι πάντα. Μ' αρέσει και λίγο το παιχνίδι της αυταπάτης. Τέσπα ! Μακάρι να αποκτήσει επαφή με τη κοινωνία και τη πραγματικότητα αυτό το πραγματικά τιμημένο κόμμα και να σταματήσει να συμπεριφέρεται φοβικά σαν θρησκευτική σέχτα.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (26/05/2021 21:56)

@Ανώνυμος (20/05/2021 18:33)
Πέρασε πάνω από ένας χρόνος που ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Περικλής Κοροβέσης εγκατέλειψε τον μάταιο τούτο κόσμο. Για τη συνέντευξη που έδωσε σχετικά με το θέμα σου δες enet.gr της 18-8-2009. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι. . .

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (26/05/2021 22:11)

@ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΕΜΠ (25/05/2021 17:33)
Έγραψα εγώ πουθενά ότι ο Καραμανλής σχεδίασε τα συγκροτήματα την εργατικών κατοικιών; Αυτό κατάλαβες αρχιτέκτονας άνθρωπος; Άκουσα πως για τις προσχώσεις του Ποδονίφτη και την γεωστατική μελέτη φταίει ο Καποδίστριας. Γι αυτό τον σκοτώσανε οι Μαυρομιχαλαίοι. Χάνεις τον μπούσουλα (=πυξίδα) και πετάς τη μπάλα όχι στην κερκίδα αλλά στον Ποδονίφτη.

Λάθος τίτλος ! (28/05/2021 10:37)

Είναι λάθος ο τίτλος του άρθρου.

Έχουν πυξίδα.

Την εξυπηρέτηση της πάρτης τους και κολλητών, γλυφτών και αυλοκολάκων.

Για κατεβασμένα σώβρακα σε άγρια ζώα του δάσους δεν το συζητάμε !
Ειδικότης τους και αποκλειστικός τους σκοπός !
Ξεπέρασαν και τους εαυτούς τους !

Γι' αυτό σας λέω... Έχουν πυξίδα !

Ανωνυμος (28/05/2021 11:55)

Oι κομμουνιστες υποστηριζουν και καλα οτι τα χωραφια, τα μεσα παραγωγης τα εργοστασια τα κτιρια και ολες οι δομες ανηκουν στο λαο και πως ο πλουτος πρεπει να μοιραστει ισοποσα σε ολους τους ανθρωπους. ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ. Αυτο που επιδιωκουν και δεν το λενε στα ισα ειναι να κατασχεσουν ολες τις πλουτοπαραγωγικες πηγες και τους φυσικους πορους ,να γινεται η διαχειριση κεντρικα και οι ανθρωποι να δουλευουν τζαμπα. Απλα ενα πιατο φαι και ενα κρεβατι. Στην ουσια θελουν ενα ΥΠΕΡΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΛΙΤ λιγων οικογενειων να κανουν κουμαντο. Οπως στην ΕΣΣΔ και τωρα στη Κινα και με πρακτικες Βορειας Κορεας. Κακως τα βαζετε με αφελεις κνιτες που το βλεπουν ιδεαλιστικα. Ξεσκεπαστε και κραξτε την ελιτ των ηγεσιων και τους επαγγελματιες κουκουεδες. Εσεις τι λετε; Δεν εχει γκρουεζες και το ΚΚΕ που δουλευουν απο μικρα παιδια στο κομμα; Να αρχισω τα ονοματα ξεκινωντας απο εδω απο τη Φιλαδελφεια;

Ανωνυμος (28/05/2021 19:13)

@ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (26/05/2021 22:11)

Εσυ που ακριβώς την πετάς τη μπάλα; Στη φτηνιάρικη ειρωνεία;

Ανώνυμος* (28/05/2021 19:17)

@Κωστας
Παρατήρησα και εγώ τους χαρακτηρισμούς του " κουμμουνι" και θα συμφωνήσω μαζί σου ότι αποκαλεί σχεδόν όλους χρυσαυγιτης! Βέβαια και αυτοι δίνουν δικαιώματα υιοθετοντας επιχειρήματα Χρυσής Αυγής!
Εσύ δεν χρειάζεται να ανησυχείς! Υπάγεσαι σε άλλη κατηγορια αυτήν του "βλάκας"!
Όσο για τον προβοκάτορα της συμφοράς είναι απλά αστείος! Χρησιμοποιεί ιστορικά ντοκουμέντα ακροδεξιών τα οποία έχουν κατάρρευση χρόνια τώρα.
Είμαι σίγουρος ότι διάλογο πολιτικό επώνυμα και έξω από σάιτ είναι ανίκανος να κάνει!

Ανώνυμος* (28/05/2021 19:24)

@Ανωνυμος 11.55
Αδελφέ έχω μείνει έκπληκτος! Αν αυτά που γράφεις ισχύουν τότε σποκαλυψες σε όλους ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι κομμουνιστική!

Κωστας (29/05/2021 14:33)

@ Ανώνυμος* (28/05/2021 19:17)
Ανόητο μεταλλαγμένο κουμμουνι δεν ασχολούμαι καν μαζί σου! Μάλλον οι «τάπες» που έφαγε ο συναγωνιστής σου σε εξαγριώσαν! Πρόσεξε μη στραμπουλήξεις κανένα δακτυλάκι στο πληκτρολόγιο σου ή τον αστράγαλο σου μόλις σηκώνεσαι από τον καναπέ με φόρα για να μας τα κλ@σεις επαναστάτη της φάπας!

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (29/05/2021 19:11)

@ Κωστας (29/05/2021 14:33)
Μία στις δύο σου λέξεις είναι βρισιές "ανόητο μεταλλαγμένο κουμμούνι", "για να μας τα κλ@σεις".
Η σχέση σου ακόμα με αυτό που ευαγγελίζεσαι, δηλαδή την αστική τάξη ή την αστική ευγένεια είναι η σχέση του φάντη με το ρετσινόλαδο. (Θα έλεγα κάτι άλλο με την βούρτσα, αλλά η αστική μου ευγένεια και ανατροφή δεν μου επιτρέπει).
Το βασικό σου πρόβλημα είναι πρόβλημα επιβίωσης και απλής κοινωνικοποίησης.
Κι όσο ευαγγελίζεσαι και την "βια", ειδικά την οπαδική βία, τόσο πιο δειλός ακούγεσαι.

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (29/05/2021 19:15)

@ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (25/05/2021 14:37)
Ένας απλός μελετητής ή αναγνώστης του Μάρξ, οφείλει να διαβάζει και ιστορία και οικονομία.
Όσον αφορά στο φινλανδικό έθνος, όσο έθνος είναι το Κόσσοβο, άλλο τόσο είναι και το φινλανδικό...
Στο μάθημα της ιστορίας δεν απουσιάζουμε και δεν μαθαίνουμε ιστορία από τον ΣΚΑΙ, του Αλαφούζου και του Ατζούν, ε. Ναι, ναι, οι άνθρωποι που κάνουν ντοκιμαντέρ για το 21, αφήνουν τον κο Ατζούν να μιλάει για το Αιγαίο...
Βρε ουστ, προδότες.
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ

Κωστας (29/05/2021 19:17)

"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (29/05/2021 19:11)
Ευτυχώς που εσύ ασπάζεσαι την αστική ευγένεια του τσάρου και τις εξορίες στα βάθη της Σιβηρίας. Δεν έχουμε την τύχη όλοι να ανήκουμε στον τσαρικό περίγυρο!
Ρε ουστ τελειωμένο!!

Ανωνυμος*** (30/05/2021 11:55)

@ (29/05/2021 19:17) ρε συ "Κωστάκη" τι τα θες τα σχόλια; Ούτε τα βασικά δεν ξέρεις! Τι δουλειά έχει ο τσάρος με τον κομμουνισμό; Άνοιξε και κανένα βιβλίο ιστορίας. Εχεις πολτοποιησει τον εγκέφαλο σου διαβάζοντας όλη μέρα ψώρα για σκορ.

Κωστας (30/05/2021 14:45)

@ Ανωνυμος*** (30/05/2021 11:55)
Μίλησε το τέρας μορφώσεως ο Ανωνυμακος ή φαπο-συλλέκτης του Περισσού!
Τον τσάρο και τους αυλικούς του ανατρέψετε δήθεν, αλλά εγκαταστήσατε τις οικογένειες του καθεστώτος που έτρωγαν με χρυσά κουτάλια και ο λαός περίμενε με το κουπονάκι στη σειρά να πάρει τα βασικά!
Ευτυχώς που εσύ είσαι μορφωμένος για να μας μεταδώσεις την ιστορία του ΚΚΕ και των μπολσεβίκων!

Ανωνυμος (31/05/2021 12:12)

ΚΟΥΜΟΥΝΙ τα μαθες τα νεα; 3.5% εχασε το ΑΚΕΛ στη Κυπρο κατρακυλωντας στο χαμηλοτερο ποσοστο των τελευταιων ετων. Τα καλυτερα ερχονται κι εδω. Πλησιαζει η ωρα να μεινετε επιτελους εκτος βουλης.

Κωστας (31/05/2021 14:01)

Παιδιά μην ασχολείστε άλλο με τα απομεινάρια άλλων εποχών!
Ζήτω η ΑΕΚΑΡΑ μας, Ζήτω η Νέα Φιλαδέλφεια!
Άλλη μια ευρωπαϊκή κούπα ήρθε σπίτι μας!

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (31/05/2021 14:05)

Πάμε παιδιά, μία η ντουντούκα, μία κι εμείς.
ΔΩΣΤΕ - ΤΟΝ ΜΑΡΞ -ΕΙΣ ΤΟ ΛΑΟ (ντουντούκα)
ΔΩΣΤΕ - ΤΟΝ ΜΑΡΞ -ΕΙΣ ΤΟ ΛΑΟ (εμείς)
ΟΥΛΙΑΝΩΦ - ΖΕΙΣ -ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ (ντουντούκα)
ΟΥΛΙΑΝΩΦ - ΖΕΙΣ -ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ (εμείς)
• ΠΑΡΕΜΒΑΛΛΕΤΑΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Ταχύρρυθμα μαθήματα εκλαϊκευμένου Μαρξισμού
ΤΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ
Πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό
Ευρείας γνώσεως διδακτικό προσωπικό,
Ιστοριοδίφες, οικονομικοί και στρατηγικοί αναλυτές και κήρυκες των Ευαγγελίων.
Ολιγομελή τμήματα, προλάβετε.
Προγραφές άρχισαν
• ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ – ΜΑ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ (ντουντούκα)
ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ- ΜΑ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ (εμείς)
ΕΟΚ – ΚΑΙ ΝΑΤΟ – ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ (ντουντούκα)
ΕΟΚ – ΚΑΙ ΝΑΤΟ – ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ (εμείς)

Με σεβασμό ζητώ συγνώμη απ τους φίλους ΚΚΕδες, δεν τους αφορά – εξυπακούεται.

ΑΕΚ ΦΤΩΧΕΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΞΕΡΙΖΩΜΟΣ ΕΧΘΡΟΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ (31/05/2021 14:12)

Θερμή παράκληση να μην πιάνει στο στόμα της την ΑΕΚ καμιά από τις 2 πλευρές, τόσο τα φασιστάκια της φακής όσο και οι κομπλεξικοί σύντροφοι οπαδοί του ιωνικού ν.φ.

Ευχαριστώ

Διαμαντής Σεϊτανίδης (31/05/2021 14:58)

Συγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνετε ότι ο "διάλογος" αυτός είναι αδιέξοδος; Κάποιος δεν υπάρχει να σταματήσει; Πρέπει εγώ να το κάνω;

Έλεος, κάπου...

Ένας δημότης (31/05/2021 16:21)

Καλά ρε συντρόφια δεν καταλαβαίνετε ότι αυτός που γράφει στο όνομα του κου κου ε για τα δημοτικά σας εκθέτει; Μαζέψτε τον επιτέλους γιατί στο τέλος ούτε ο Σερετάκης δεν θα ψηφίσει τον εαυτό του. (Συγγνωμη κ. αντμιν του σαϊτ εχετε δίκιο αλλά δεν άντεξα)

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (31/05/2021 22:27)

@Ανώνυμος* (28/05/2021 19:17)
Ποιο έλεος, κ. Διαμαντή: Εδώ ο παραπάνω ισχυρίζεται χοντρικά ότι υπάρχουν ιστορικά ντοκουμέντα αλλά καρτ αναρτημένα στο διαδίκτυο. Αν κάποια απ αυτά που επικαλούμαι έχουν καταρρεύσει όπως ισχυρίζεται καλείται να τα υποδείξει διαφορετικά οι χαρακτηρισμοί του επιστρέφονται προσαυξημένοι. Η αυθαίρετη αμφισβήτηση ιστορικών ντοκουμέντων απ την άλλη δείχνει και το είδος του διαλόγου που είναι ικανός να κάνει.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (31/05/2021 22:31)

@Ανώνυμος (28/05/2021 19:13)
Ο ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΕΜΠ έκανε μια κριτική σαφώς κατώτερη του επιπέδου του. Πως ήθελες να αντιδράσω ή μήπως προτιμούσες να μην αντιδράσω καθόλου;
Συνοψίζω: Μια πολιτική ηγεσία αποδεχόμενη τις εισηγήσεις των τεχνοκρατών ολοκλήρωσε ένα project σύμφωνα με αυτές.
Σε αντιδιαστολή έχουμε δει κοινοβούλια να εγκρίνουν μελέτες θεμελίωσης, δημοτικά συμβούλια να εγκρίνουν μελέτες αθλητικών χώρων χωρίς να λαμβάνουν υπ όψη –δεν ξέρω καν αν τις ζήτησαν– τις γνώμες των αρμόδιων τεχνοκρατών, (της τεχνικής και νομικής υπηρεσίας), δημοτικές αρχές να αρνούνται βλακωδώς να δώσουν υψόμετρο κλπ.
Απ την άλλη ακούσαμε καθηγητές να ομολογούν ότι η γνώμη τους διατυπώθηκε ώστε να συμφωνεί με τις προτιμήσεις της όποιας πολιτικής ηγεσίας και πάει λέγοντας.
Δεν θα κάνω ειδικότερες αναφορές, όσοι παρακολούθησαν τα γεγονότα καταλαβαίνουν που αναφέρομαι και πολλά είπα.

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (31/05/2021 22:31)

Σήμερα η χώρα περνά μια περίοδο πανδημίας.
Η πολιτική ηγεσία ισχυρίζεται ότι οι αποφάσεις της διαμορφώνονται σύμφωνα με τις εισηγήσεις μιας επιτροπής τεχνοκρατών, αναλαμβάνει μάλιστα και το πολιτικό κόστος των αποφάσεων της, δεχόμενη «πυρά» απ όλες τις μεριές.
Δεν είναι όμως εδώ η μπάλα.
Κάποιοι φίλοι εγκρίνουν ότι κάνει όμως δεν θα την ψηφίσουν γιατί είναι «δεξιά».
Κάπου εδώ είναι η μπάλα, πλησιάζουμε.
Κποιες φορές όταν ξυρίζομαι εμφανίζεται μυστηριωδώς μια κινέζικη φιγούρα στον καθρέφτη – ξέρεις, κοτσίδα, σχιστά μάτια, μυτερά μουστάκια, κιμονό κλπ- που κρατάει μια μπάλα και κάνει την ερώτηση: έχει σημασία το χρώμα της γάτας αν πιάνει τα ποντίκια; Και μου πετάει την μπάλα.
Άλλες φορές την πιάνω και άλλες – πολλές ομολογώ- όχι.
Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ.
Την έχεις δει ποτέ την κινέζικη φιγούρα στον καθρέφτη;

Τώρα από εμένα κ. Διαμαντή μπορείς να κλείσεις.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Οι ηττημένοι των εκλογών σπέρνουν μίσος, διχασμό και τοξικότητα στην πόλη

Ρημαδιό αφήνει την πόλη ο Βούρος- Θα κάνουμε γιορτές με σκουπίδια;-Τι λένε οι εργαζόμενοι του Δήμου

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

Βασίλης Βασιλικός

Ανακοίνωση- έκπληξη Μητσοτάκη- Έρχεται η επιστολική ψήφος- Πώς θα ψηφίζουμε από το σπίτι μας

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων

Ένα σπουδαίο γεύμα αγάπης την Κυριακή στη «Γοργόνα»

Χαλκηδονικός εναντίον Βούρου: Το Γεώργιος Παυλάκης είναι το σπίτι μας!

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα Γλυπτά που λείπουν από τον Παρθενώνα

Βρετανία: Κοινοβουλευτισμός ή Δημοκρατία; Πώς έγινε πρωθυπουργός ο Σούνακ

Γιατί «Πλατεία Πατριάρχου»;

Δημοφιλέστερα άρθρα

Επανακαταμέτρηση: Ετελείωσε, παιδιά... Ετελείωσε!

Νέες αλυσιδωτές αθλιότητες της «συντρίμ τιμ» Βούρου στα εγκαίνια του γηπέδου του Χαλκηδονικού

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

Γιάννης Τομπούλογλου: «Τραγική η κατάσταση στο Δήμο- Εξαφανισμένος ο Βούρος- Δεν υπάρχει συνεννόηση»

Ανήμερα του Πολυτεχνείου η επανακαταμέτρηση

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ

ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ: Με επιστολή-κόλαφο στο Βούρο το Σωματείο Εργαζομένων αποκαλύπτει τα χάλια του οδοφωτισμο

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

«Τα λεφτά μου πίσω!»

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του

Γιατί «Πλατεία Πατριάρχου»;

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»

Στις 17 Δεκεμβρίου ορκίζεται Δήμαρχος ο Γιάννης Τομπούλογλου

Ο Χαλκηδονικός μας προσκαλεί...

Βασίλης Βασιλικός

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Οι ηττημένοι των εκλογών σπέρνουν μίσος, διχασμό και τοξικότητα στην πόλη
Xρήστης: Ανωνυμος
@21.14 Ανεξάρτητα με την προσφορά του οποιουδήποτε , αν έχεις λάβει τα στοιχειώδη από σπίτι και σχολείο δεν αναφέρεσαι ποτέ με αυτόν τον τρό...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: προβοκάτορας
εγώ μιλάω για το μουσείο τραγελαφο και συ μιλάς για οπαδικά. το πολύ οπαδιλικι σας εχει βαρέσει κατακούτελα και πετάτε ό,τι σας κατεβαίνει. ...

Οι ηττημένοι των εκλογών σπέρνουν μίσος, διχασμό και τοξικότητα στην πόλη
Xρήστης: Ε.Κ.Σ.
Μεγαλυτερη ααθλιοτητα απ' αυτην σετικα με τη κηδεια του Λαζαρου Τομπολογλου δεν εχει ακουστει. Η λεξη ¨ντροπη" ειναι πολυ λιγη Αλλα βεβαια π...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Μοναδικοί στην ιστορία!
Βουράκια θα μείνετε στην ιστορία της πολης ως οι πρώτοι και μοναδικοί που κατάφεραν να χάσουν από τους χοντροτόμπηδες. Ούτε η Γαϊτανά δεν έχ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: τη Δευτερα θα ανακοινωθει
ή διεξαγωγη αγωνων χωρις οπαδους ή διακοπη ολων των πρωταθληματων. Καλα Χριστουγεννα....

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: @προβοκάτορας (07/12/2023 00:06)
Όσο κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις απλά θα συνεχίζονται οι άσκοπες αντιπαραθέσεις. Δεν σου γράφουν ότι δεν υπήρχαν σπίτια στη ΝΦ. Απλά τα σπίτ...

Ρημαδιό αφήνει την πόλη ο Βούρος- Θα κάνουμε γιορτές με σκουπίδια;-Τι λένε οι εργαζόμενοι του Δήμου
Xρήστης: Σωτήρη αργείς χαρακτηριστικα
Και ενώ εργαζόμενοι καταγγέλλουν διαρκώς χωρίς να παίρνουν ουδεμία απάντηση από την Δημοτική Αρχή και ο Δήμαρχος καθησυχαζει τους ψηφοφόρους...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Με έχετε μπερδέψει.....
...κύριοι της απερχόμενης διοίκησης! Ήταν τελικά έργο της αντιπολίτευσης τα πολύ χαμηλά δημοτικά τέλη που τα ψήφισε για να χρεοκοπήσει η πόλ...

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του
Xρήστης: @00:43
Δεν υπάρχει απόκρυψη. Ο νόμος απαγορεύει δημοσιοποίηση των στοιχείων. Κατι που ο Τομπούλογλου αγνόησε σε πρόσφατη συνεντευξή του. Μην ακούτ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: ΝΦ ΝΧ
Πόσο κατακαημένα έχετε καταντήσει η νέα γενιά χουλιγκάνων. Κακής ποιότητας ναρκωτικά, ξεκάθαρα....

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Πολίτης Ν.Φ.
Ο "άλλος " είναι ο αδερφός του. Μάθε να διαβάζεις και χαλάρωσε... όσο για τα υπόλοιπα αναμονή......

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Ανωνυμος
Η ιδιότητα του καλλιτέχνη η οποία ευνοεί την δημοσιότητα έφερε τον κ. Βούρο στην Βουλή! Και βέβαια ότι έδειξε τις πολιτικές του ικανότητες α...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: @Πολιτης ΝΦ
"Πολιτης" (Πολιτείας μαλλον) είσαι σε σύγχυση.. Αλλά αυτοί είστε γιαυτό χάσατε!...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@18.37 Νομίζετε ότι θα μένουν αναπάντητες αυτές οι αθλιότητες; Ποιος είναι «ο άλλος» που έχει σκάνδαλα; Άμεμπτος είναι ο εκλεγμένος δήμαρχος...

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του
Xρήστης: Ανωνυμος
@17.20 Είθισται για τους αιρετούς "άρχοντες" να αποφασίζει ο λαός με τις εκλογές και όχι η δικαιοσύνη! Η απόκρυψη των στοιχείων της ένστασης...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©