Δευτέρα 11.12.2023,  

Συμβάλλοντας στη συζήτηση γύρω από ένα ενδιαφέρον κείμενο

Δημοσιεύτηκε στις 21/10/2019 στην κατηγορία Γνώμες  |  14 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Συμφωνώ σε πολύ, πάρα πολύ μεγάλο βαθμό με το κείμενο που δημοσίευσε ο Παντελής Παντελόγλου στον "Κόσμο" του. Κι επειδή με την οικογένεια Παντελόγλου συνηθέστατα διαφωνώ (κι εύχομαι όλοι να είμαστε καλά να διαφωνούμε για πολλά- πολλά χρόνια), ε! πώς να το κάνουμε, μια συμφωνία επί μειζόνων θεμάτων δεν είναι θέμα που περνάει στο "ντούκου". 

 

Πέραν της συμφωνίας μας, που αποτελεί τον κανόνα στο κείμενό του (το οποίο αναδημοσιεύω, αλλά μπορείτε να το βρείτε και εδώ), ο κ. Παντελόγλου θέτει ορισμένα θέματα που ο μεταξύ μας διάλογος -έστω διαδικτυακός- μπορεί να τα φέρει κοντύτερα σε απαντήσεις- αλλά και ορισμένα, που χρειάζεται να ρίξουμε πάνω τους άλλες οπτικές, μήπως και φωτιστούν καλύτερα. 

 

Αρκετά με τις γενικολογίες, όμως. Αναδημοσιεύω ολόκληρο το κείμενο του Παντελή Παντελόγλου και μετά προχωρώ σε ορισμένες παρατηρήσεις:

 

*****

 

Στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές εξελέγη δήμαρχος ΝΦ-ΝΧ άλλος ένας αλεξιπτωτιστής, ο Γιάννης Βούρος.

 

Γύρω από τον αλεξιπτωτιστή συγκεντρώθηκαν από την αρχή άνθρωποι της πόλης με παρελθόν στην τοπική πολιτική ζωή, συχνά γκρίζο, αμφισβητήσιμο και βεβαίως όχι λαμπρό. Οι περισσότεροι από τους λοιπούς συνδυασμούς είχαν επίσης ανθρώπους με παρελθόν. Τέσσερις συνδυασμοί συνέπηξαν τελικά, μετά το απαραίτητο αλισβερίσι, τη “συμμαχία των τεσσάρων”, που έχει σήμερα την πλειοψηφία, μοιράζεται τα αξιώματα και τις έμμισθες θέσεις αιρετών και “συμβούλων” και επιχειρεί, γενικότερα, να κάνει τα κουμάντα στην πόλη. Οι πιο πολλοί παίκτες της “συμμαχίας των τεσσάρων” δεν έπεσαν από τον ουρανό όπως ο αρχηγός τους.

 

Πρόκειται για ένα σημαντικό πραγματικό δεδομένο, που μαζί και με τα εκλογικά αποτελέσματα, ακυρώνει το προεκλογικό επιχείρημα ότι ο Βούρος ως δήμαρχος- μαριονέτα είναι αποκλειστικά παρακολούθημα του Μελισσανίδη, και εξαφάνισε τους υπόλοιπους υποψηφίους: δεν τους εξαφάνισε, τους προσεταιρίστηκε, κι αυτό δε συνέβη με τη βία, αλλά με τη θέληση των υπολοίπων και κατόπιν διαπραγμάτευσης σε επίπεδο άμεσων ανταλλαγμάτων, αφού μετρήθηκαν τα κουκιά του πρώτου γύρου. Η όχι αμελητέα εξαίρεση του Χάρη Τομπούλογλου, που αν κι υποστηρικτής του σχεδίου Μελισσανίδη έμεινε έξω από τη μοιρασιά, αποδεικνύει σε αυτή την περίπτωση τον κανόνα.

 

Αυτό το τοπικό κατεστημένο, που τοποθετείται πολιτικά από το κέντρο ως τη βαθιά δεξιά και τη χουντική ακροδεξιά, ανέκαθεν αναζητούσε εκφραστή, κι εκφραστή δεν έβρισκε: αποδεικνύεται αυτό από το γεγονός ότι δεν έχει στεριώσει τα τελευταία 40 χρόνια μια σοβαρή υποψηφιότητα δημάρχου απ’ αυτόν τον χώρο, η οποία να αντέξει για πάνω από μια τετραετία και, κυρίως, να τύχει γενικής αποδοχής. Οι περιπτώσεις Παντελή Γρετζελιά στη Νέα Φιλαδέλφεια και Νίκου Παπαμικρούλη στη Νέα Χαλκηδόνα δε θα ήταν ακριβές να ταξινομηθούν στις κεντρώες ως βαθιά δεξιές υποψηφιότητες, τότε που εκλέγονταν και μ’ αυτό που ήταν το ΠΑΣΟΚ στα χρόνια τους.

 

Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να εξηγήσουμε γιατί δεν καταφέρνει να βρει έναν συνεπή εκφραστή η τοπική δεξιά-κεντροδεξιά, αλλά η ταχύτητα εναλλαγής των “συμμαχιών” σ’ αυτό το χώρο μάς δείχνει ότι πρόκειται για μια περιοχή κινούμενης άμμου, όπου το σημαντικότερο δεν είναι οι θέσεις αρχής και μια πολιτική ανάλυση των πραγμάτων (με την οποία θα διαφωνούσαμε, αλλά βεβαίως θα ήταν μια συγκροτημένη πολιτική ανάλυση προς αντιμετώπιση), αλλά τα ατομικά μικροσυμφέροντα, οι έμμισθες θέσεις, οι σχέσεις με τους κομματικούς μηχανισμούς του παλιού καλού δικομματισμού και τις εκεί διαμειβόμενες διελκυστίνδες και η φιλοσοφία της … κατσίκας του γείτονα. Αυτός ο “πολιτικός πολιτισμός” επικράτησε στην πόλη μας στις δημοτικές εκλογές του 2019.

 

Χωρίς αυτή τη θλιβερή κατάσταση της νεοφιλαδελφειώτικης και νεοχαλκηδονιώτικης (κυρίως) δεξιάς και κεντροδεξιάς, δεν θα μπορούσαμε να συζητάμε ούτε για υποψηφιότητα και δημαρχία Βούρου, ούτε για στήριξη του σχεδίου Μελισσανίδη εντός της πόλης. Διότι για να πάρει το πάνω χέρι ο δεξιός-κεντροδεξιός χώρος και να ξαναβάλει το χέρι στο μέλι της τοπικής πολιτικής διαχείρισης και του δημοτικού προϋπολογισμού, χρειαζόταν ένα κάποιο όραμα για την πόλη – και αφού οι μικροί άνθρωποι δεν μπορεί να έχουν μεγάλα οράματα, πήραν ένα δανεικό: την “Αγιά Σοφιά” του Μελισσανίδη· ένα ελληνορθόδοξο κατασκευαστικό σχέδιο, ελληνορθόδοξο κατά την έννοια ότι ο “καπιταλιστής” υλοποιεί το έργο σε τζάμπα δημόσια γη, με τζάμπα δημόσιο χρήμα και με την απαιτούμενη ιδεολογική γαρνιτούρα.

 

Τον κομβικό ρόλο αυτού του τοπικού πολιτικού κατεστημένου δεκαετιών δεν πρέπει να τον ξεχνάμε, αν θέλουμε να κάνουμε κάποια χρήσιμη ανάλυση της κατάστασης που διαμορφώνεται πλέον στη Νέα Φιλαδέλφεια και να συνεισφέρουμε στην ανατροπή της: οι αλεξιπτωτιστές δεν έπεσαν μόνοι τους, κι εκεί που έπεσαν βρήκαν φίλους…

 

*****

 

"Η Αλήθεια, παρατηρεί:

 

Σωστά επισημαίνεται στο κείμενο ότι ο ουρανοκατέβατος πλαισιώθηκε γρήγορα από τοπικά δημοτικά στελέχη. Πρόκειται κυρίως για ανθρώπους που θεωρούν την εμπλοκή τους με τα δημοτικά μας πράγματα, ως τον κύριο- αν όχι το μοναδικό- παράγοντα αυτοεπιβεβαίωσης. Μετέχω στα δημοτικά -εκλεγμένο/η ή όχι- άρα υπάρχω, που θα έλεγε κι ένας (πολύ) παλιός. 

 

Μόλις ξεκινήσαμε την προσπάθεια της "Επανεκκίνησης" με σκοπό να αθροίσουμε τοπικές δυνάμεις, προκειμένου να ηττηθεί ο Βασιλόπουλος στις εκλογές του περασμένου Μαΐου, οι πρώτοι που κατέφθασαν στις συγκεντρώσεις ήταν περίοπτα μέλη του τοπικού δημοτικού κατεστημένου. Τα περισσότερα κρατούσαν μια στάση αναμονής και απλώς κάποια πίεζαν στο να ξεκαθαριστεί ποιος θα είναι ο επικεφαλής, ενώ πρόθεση των υπολοίπων ήταν να κινηθούμε συλλογικά. Εκείνοι, αντιλαμβάνομαι εκ των υστέρων, ήθελαν να ξεκαθαρίσει η εκλογική συμπεριφορά της προσπάθειάς μας, ώστε να ξέρουν «με ποιο καράβι» θα συνεχίσουν την παρουσία τους στα τοπικά κοινά μας πράγματα.

 

Εξίσου απότομα, όπως εμφανίστηκε αυτό το ξεπεσμένο στις συγκεντρώσεις μας, έτσι εξαφανίστηκε, μόλις του "σφύριξαν" κάποιοι ότι η επιλογή που έχει γίνει πίσω από κλειστές πόρτες πολυτελών γραφείων, για δήμαρχος της πόλης,  ακούει στο όνομα Γιάννης Βούρος. 

 

Κι όμως, αυτό το ξεπεσμένο τοπικό κατεστημένο συνεχίζει να κυριαρχεί στην πόλη. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να το προσπεράσουμε αδιάφορα. Διότι εδώ προκύπτει η πρώτη, κι ίσως η πιο σημαντική παρατήρηση που θα ήθελα να κάνω σχετικά με το κείμενο του Π. Παντελόγλου: Η τοπική μας κοινωνία δείχνει όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με την πόλη, δείχνει επιεικώς απρόθυμη να αντικαταστήσει αυτό το προφανώς ανίκανο προσωπικό.

 

Ενώ οι πάντες σε αυτή την πόλη γνωρίζουν ότι η ποιότητα ζωής -τουλάχιστον σε εκείνο το κομμάτι που εξαρτάται από το δήμο, δηλ. καθαριότητα, πράσινο, ελεύθεροι χώροι, περιβάλλον, αξιοποίηση άλσους κλπ- είναι πολύ υποβαθμισμένη -δείτε τον Ποδονίφτη στη Φιλοθέη και τον Ποδονίφτη στη Φιλαδέλφεια, για να καταλάβετε- ωστόσο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μια ειρηνική εξέγερση της τοπικής κοινωνίας.

 

Δεν έχουν εμφανιστεί πολλά άτομα, πρόθυμα να μπουν στο "λάκο με τα φίδια" κυριολεκτικά, για να αλλάξουν την παρακμιακή πορεία της πόλης. Κι αυτά που αποφασίζουν να μπουν, μόλις βλέπουν τι γίνεται, λένε με τον τρόπο τους "συγνώμη, λάθος" και ξαναγυρίζουν στις πρότερες ασχολίες τους

 

Μπορώ να φέρω δυο- τρία χαρακτηριστικά παραδείγματα, οπωσδήποτε θα υπάρχουν κι άλλα. Χαιρόμουν να βλέπω δυο άτομα που έχουν μια προσωπική και οικογενειακή παρουσία στην πόλη, τον συνομόματό μου Αδαμάντιο Παΐδα και τη Ρένα Σιμιγδαλά, να μπαίνουν τον τοπικό δημοτικό στίβο.

 

Αποτέλεσμα: Ο κ. Παΐδας φέτος δεν αναμίχθηκε. Η κα Σιμιγδαλά παραιτήθηκε πριν καν τελειώσει την πρώτη της θητεία και δεν ξαναναμίχθηκε.

 

Επίσης έβλεπα με ελπίδα στην άλλη πλευρά  του πολιτικού εκκρεμούς, τον Λευτέρη Αντωνόπουλο που είχε εκλεγεί με τη Δύναμη Πολιτών. Λίγο μετά το θάνατο του πατέρα του, και μάλλον από όσο θυμάμαι με αφορμή αυτό το τραγικό περιστατικό, παραιτήθηκε για να αφιερωθεί στην οικογενειακή επιχείρηση. Το πένθος αμβλύνθηκε με τον καιρό, ένας σοβαρός άνθρωπος όμως δεν ξαναγύρισε -ως τώρα- στα κοινά. Κι επειδή είμαι κάμποσο παλιός, μπορώ να ξέρω ότι η επίκληδη της δουλειάς είναι μόνο δικαιολογία.

 

Αυτά είναι τρία παραδείγματα που δείχνουν ότι όσοι το αποτολμούν, στη συντριπτική τους πλειοψηφία κάνουν πίσω κι αφήνουν το χώρο στους επιτήδειους "επαγγελματίες" της τοπικής δημοτικής ζωής

 

Έτσι, το τοπικό δημοτικό κατεστημένο έχει απλώσει τα πλοκάμια του στην απρόθυμη τοπική κοινωνία και την έχει σφιχταγκαλιάσει θανάσιμα.

 

Τα παραδείγματα του Παντελή Γρετζελιά, του Χάρη Τομπούλογλου και του Χρήστου Κοπελούσου (για να μιλήσω μόνο για επικεφαλής φετινών συνδυασμών), κατεξοχήν "επαγγελματιών" τοπικών παραγόντων επί δεκαετίες, αποδεικνύουν αυτό που γράφω.

 

Επιπροσθέτως, όμως, ας πω άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, από την τραυματική μου εμπειρία με την Επανεκκίνηση.

 

Ένας από τους μετέχοντες -μετέπειτα υποψήφιος του Βούρου- μου συστήνει ένα νεαρό παιδί, «νέο αίμα».

 

Τον συναντώ, τον βρίσκω εύστροφο και συνεννοήσιμο.

 

Στην πορεία ο "συστήσας" το νεαρό δέχεται πρόταση από τον Βούρο και πηγαίνει σε αυτόν, αφού είχε καταλάβει ότι δική μου πρόθεση δεν ήταν να κάνω τον υποψήφιο δήμαρχο για να εξασφαλίσω 5-6 έδρες, και άρα ακόμα προσπαθούσα όχι να καταθέσω συνδυασμό, αλλά να αθροίσω δυνάμεις. 

 

Λίγες μέρες μετά μου τηλεφωνεί ο νεαρός: "Ξέρεις επειδή ο (συστήσας) έχει πάει στον Βούρο, πρέπει να πάω κι εγώ". Χωρίς το παραμικρό πολιτικό υπόβαθρο. Χωρίς άλλη εξήγηση.

 

Πήγε ο καθοδηγητής, θα πάω κι εγώ.

 

Καταλαβαίνετε πόσο βαθιά έχει διεισδύσει στην τοπική κοινωνία το δημοτικό κατεστημένο της πόλης μας κι οι παθογένειες που το χαρακτηρίζουν;

 

Κι άλλα, κι άλλα παραδείγματα, αλλά εδώ ας μην πλατιάσω. 

 

Άλλη παρατήρηση επί του κειμένου του κ. Παντελόγλου: Γιατί το κατεστημένο είναι μόνο από το κέντρο ως την ακροδεξιά της πόλης; Τα συμφύρματα της αριστεράς δεν τα βλέπετε; Δεν βλέπετε άνθρωπο που όρισε ο Βασιλόπουλος ως αντιδήμαρχο Οικονομικών, που υπέγραψε ΟΛΑ τα όργια της προηγούμενης διοίκησης, όταν "τα έσπασε" με τον πρώην επικεφαλής του, ξαφνικά να ανακαλύπτει τα... όργια;

 

Υπάρχει μεγαλύτερος αρνητής της δημοκρατίας και της ανοχής στο διαφορετικό από τον φασίστα πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου της πρώτης τριετίας Βασιλόπουλου; 

 

Αγαπητέ Παντελή, κύριε Παντελόγλου, η σαπίλα, η οίηση, η κατάπτωση είναι φαινόμενο στην πόλη μας που απλώνεται ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ, χωρίς εξαιρέσεις -δυστυχώς. 

 

Να θυμίσω ότι όλοι έβγαλαν το "αριστερόμετρο" και μετρούσαν την "αριστεροσύνη" του Σταύρου Κόντου ως δημάρχου; Να θυμίσω τη λατρεία όλων των αυτοαποκαλούμενων αριστερών για τον Σάββα Σταματιάδη -που όμως απέκρυπταν ότι το ΚΚΕ τον είχε διαγράψει; Να θυμίσω την υποψηφιότητα Μάλλιου κόντρα στη Λαϊκή Συσπείρωση και κόντρα στον Κόντο; Την τοπική περιθωριοποίηση του Νίκου Κασίμη; Κι ένα σωρό άλλες αποδείξεις πολιτικής παρακμής στην τοπική αριστερά.  

 

Σε αυτό το κλίμα αποφασίστηκε και υλοποιήθηκε η υποψηφιότητα Βούρου. Είναι σαν ένα μαχαίρι να θέλει να κόψει ένα κομμάτι βούτυρου. Δεν θα είχε και πολλές δυσκολίες...

 

Και μια ακόμα, τελευταία, παρατήρηση -επί του παρόντος, τελευταία:

 

Ο τοπικός διάλογος εκτραχύνεται επικίνδυνα με δυο εξάρσεις: Πρώτον, όλο και περισσότερο περιστρέφεται γύρω από το γήπεδο της ΑΕΚ, και κυρίως γύρω από τις οπαδικές επιλογές συμπολιτών μας και μη, στρεβλώνοντας την ουσία των δημόσιων συζητήσεων για το μέλλον της πόλης και διαρρηγνύοντας την κοινωνική της συνοχή. Και δεύτερον, το παρηκμασμένο δημοτικό κατεστημένο και η χαυνωμένη τοπική κοινωνία δεν δείχνουν καμία προθυμία να εμπλακούν σε ένα δημόσιο διάλογο με αντικείμενο τα πραγματικά ζητήματα της πόλης, για τους λόγους που προανέφερα

 

Αυτά, προς το παρόν...

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

 

Γράψτε την άποψή σας

Αληθειες (22/10/2019 02:04)

Το γηπεδο εγινε. Θα γινουν και τα υπολοιπα περιξ του γηπεδου. Γυρισαμε στον τοπο μας και τα μιασματα θα αφανιστουν. Αλοιμονο σε οποιον εναντιωθηκε στην ΑΕΚ δημοσιως. ΑΕΚ ή φαπα λοιπον. Δεν το επελεξε η ΑΕΚ αυτο. Πολεμο ηθελαν καποιοι. Ε λοιπον στον πολεμο ενας ειναι ο νικητης. Δεν θα υπαρξει ελεος για τους ητημενους πολεμιους της ΑΕΚ. Η πολη της ΑΕΚ θα ξεβρωμισει. Οριστικα αυτη τη φορα.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/10/2019 12:31)

@02.04
Τα ζητήματα τη σήμερον ημέρα δεν λύνονται με φάπες. Γιατί η ιστορία είναι γεμάτη, τίγκα, από παραδείγματα που κάποιοι πίστευαν ότι θα δώσουν τις φάπες, και τελικά αυτοί ήταν που τις έφαγαν. Διάλεξε άλλα όπλα, αυτή είναι η γνώμη μου

Δημοτης (22/10/2019 13:37)

Το σαββατο στον αγωνα του γυναικειου βολλευ οι αθλητριες της ΑΕΚ σηκωσαν πανο εναντια στον πολεμο και τα εσοδα του παιχνιδιου πηγαν για τον μικρο Ραφαηλ.Την ιδια μερα η ομαδα μπασκετ στον αγωνα που εδωσε φιλοξενησε προσφυγοπουλα και μελη της original τους μοιρασαν τροφιμα και γλυκα.Την επομενη μερα στον ποδοσφαιρικο αγωνα σηκωθηκε τεραστιο πανο και ακουστηκαν συνθηματα κατα του πολεμου.Κι ομως ουτε ενας απο αυτους που σχολιαζουν αμα γινονται επεισοδια δεν βγηκε να πει ενα μπραβο ουτε εσυ Διαμαντη το προβαλες.Αν ομως στη ριζουπολη ενα γουρουνι των ματ τραυματιζονταν θα ειχαμε δεκαδες σχολια.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/10/2019 13:57)

@13.37
Πρώτον, καλά κάνεις και τα επισημαίνεις, άλλωστε θα ξέρεις ότι εδώ πολλοί αναγνώστες συμπληρώνουν την ειδησεογραφία. Δεύτερον, με όλα αυτά που γράφεις, πρακτικά αλλά και ξεκάθαρα αντιτίθεσαι στο "ΑΕΚ ή φάπα" του πρώτου σχολιαστή.

Έτσι δεν είναι;

Τίγρης (22/10/2019 17:04)

Και εγώ είμαι της άποψης: ότι όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος!
Επίσης όσο συνεχίζουν να πολεμούν την ΑΕΚ τόσο γινόμαστε πιο δυνατοί, συσπειρωνόμαστε και οι «καλύτερες» φάπες έρχονται! Δεν θα μπορείτε να κάτσετε σε καρέκλα σε λίγο. Σαν τους Ιάπωνες θα τη βγάζετε στο πάτωμα ξεφτίλες!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/10/2019 18:35)

@17.04
Κι ο Γολιάθ τα ίδια έλεγε. Αλλά μετά...

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/10/2019 18:35) (22/10/2019 19:18)

Διαμαντή μην ασχολείσαι.
Αυτός που μιλάει για φάπες δεν είναι Αεκτζής και απλά τρολάρει.
Θέλει να παρουσιάσει την πόλη μας σαν εμπόλεμη ζώνη για να τρομάξει τον κόσμο.

Ανώνυμος (23/10/2019 09:46)

@17:04 pussycat
εσύ κι η συνωμοταξία στην οποία ανήκεις δεν μπορείτε -και να θέλατε- να έχετε οποιαδήποτε σχέση με την έννοια "λόγος", είτε ως η λογική ικανότητα του ανθρώπου είτε ως η ικανότητα του ανθρώπου να επικοινωνεί με τη γλώσσα.
Από απειλές του πληκτρολογίου χορτάσαμε.

ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΗ (24/10/2019 10:02)

Ας κάτσουν να σκεφτούν οι πολλοί ποδοσφαιρόφιλοι-οπαδοί της ΑΕΚ που είναι κανονικοί άνθρωποι, οικογενειάρχες και υγειώς σκεπτόμενοι, ποιοι και γιατί αλλοιώνουν την φυσιογνωμία μιας ομάδας που φτιάχτηκε μέσα από τις στάχτες της καταστροφής του μικρασιατικού Ελληνισμού και η φανέλα της και το έμβλημά της λέει την ιστορία κοντά 100 χρόνια.
Αυτοί που έφτιαξαν την ΑΕΚ δεν πρέπει να αισθάνονται καλά εκεί ψηλά με όσα βλέπουν. Σίγουρα δεν είχαν στο μυαλό τους λούμπεν "οπαδούς" τύπου "Καράφλας".

Καράφλας (24/10/2019 19:16)

Είμαστε λίγοι... αλλά αμέτρητοι
Είστε πολλοί... αλλά λίγοι
Το μαχητικό κομμάτι των οπαδών της ΑΕΚ και ένας από τους λόγους που δημιουργήθηκε ήταν να μην τρώτε φάπες εσείς οι καθώς πρέπει οικογενειάρχες φίλαθλοι της ΑΕΚ όπως γινόταν πριν το 1982 ακόμα και μέσα στη Φιλαδέλφεια. Βέβαια ο κύριος λόγος ήταν να ακολουθούμε την ΑΕΚ σε όλα τα γήπεδα της γης και όποιος τάσσεται απέναντι της να τον πατάμε κυριολεκτικά. Τώρα όποιος είναι άσχετος με το θέμα όπως όλοι οι ρουφιάνοι, δήθεν αριστεροί, φιλήσυχοι καταδότες κτλ «νομοταγείς» πολίτες ας ισχυρίζεται ότι π@π@ρι@ μπορεί να συλλάβει το περιορισμένης ικανότητας φτωχό του μυαλό!

Υπατος (25/10/2019 10:25)

@ 19:16 Όποιος "τη βρίσκει" με φάπες και αίματα και το παίζει αυτόκλητος τιμωρός είναι απλά ένα φασιστολουμπεναριό του κοινού ποινικού δικαίου.
Πέσιμο στη Στρούγκα, ξύλο στον Στρατούλη, πανώ της ορίτζιναλ στο Σύνταγμα "κάτω τα χέρια απ` τη Μονή Εσφιγμένου" και η αξέχαστη δήλωση του Λαγού ("Πού έχω μπλέξει μ’ αυτούς, χίλιες φορές στο γήπεδο που πήγαινα με την Original καλύτερα θα ’ναι") είναι μόνο λίγα δείγματα. Που να σου πω και για τις πρεζοεκδρομές και το εκπαιδευτικό ξύλο μεταξύ σας.

@Ύποπτος (25/10/2019 10:25) (25/10/2019 12:21)

Διαλέγεις επιλεκτικά 5 γεγονότα ενώ μπορώ να σου αντιπαραθέσω 105 να σου αποδείξω οτι είσαι λάθος!
Την καραμέλα αυτή κατά φαντασία αριστερέ/ ρουφιάνε/ δικαστή την έχετε εκφράσει πολλάκις!
Την απάντηση ο λαός της ΑΕΚ τη δίνει στο δρόμο, στις καταλήψεις και στα κινήματα όπου είμαστε υπεραρκετοί και παντού! Εκτός από άσχετος είσαι και υποκινούμενο τσιράκι!
Εσύ κύριε δικαστά που εφαρμόζεις το κοινό ποινικό δίκαιο τι είσαι ακριβώς; Εκτός από γαύρος σιχαμερός...

Υπατος (25/10/2019 16:23)

@ 12:21 Σ` αυτό το τελευταίο σου σχόλιο, ενώ το ξεκίνησες κάπως καλά, στη συνέχεια σου βγήκε το στερητικό του πρεζάκια. Ας πούμε λοιπόν ότι εγώ επέλεξα πέντε γεγονότα που ωστόσο εκθέτουν ανεπανόρθωτα αυτό που εσύ αποκαλείς "μαχητικό κομμάτι" των οπαδών της ΑΕΚ. Δεν περιμένω εκατόν πέντε γεγονότα παρά μόλις πέντε που να αποδεικνύουν ότι έχω λάθος.

δημοτης (26/10/2019 20:21)

@Υπατος (25/10/2019 16:23
Αν και βαριέμαι γαύρε θα σου απαντήσω (αλλαξες πάλι όνομα;)
Πρωτον στην στρούγκα δεν θα γινόνταν τίποτα αν δεν βγάζαν ανακοινώσεις κι αν δεν πετάγαν τότε το μπουκάλι που το χρέωσαν σε εμας.
Δεύτερο τον Στρατούλη τον χτύπησαν χρυσαυγίτες και η ορίτζιναλ έβγαλε αμέσως ανακοίνωση http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/600853
Τρίτον ο Λαγός οταν εκδηλώθηκε στην ΑΕΚ πολιτικά εφαγε ξύλο κι έφυγε.
Τεταρτον το να μιλάς εσύ για πρέζα οταν έχεις πρόεδρο που κατηγορείται για διακίνηση ηρωίνης είναι ανέκδοτο.
Πεμπτο η οριτζιναλ στο στόχαστρο της χρυσής αυγής οταν μέ σένα δεν ασχολείται κανένας.https://www.enikos.gr/society/198490/sto-stoxastro-tis-xa-i-original-exarxeion

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Οι ηττημένοι των εκλογών σπέρνουν μίσος, διχασμό και τοξικότητα στην πόλη

Ρημαδιό αφήνει την πόλη ο Βούρος- Θα κάνουμε γιορτές με σκουπίδια;-Τι λένε οι εργαζόμενοι του Δήμου

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

Βασίλης Βασιλικός

Ανακοίνωση- έκπληξη Μητσοτάκη- Έρχεται η επιστολική ψήφος- Πώς θα ψηφίζουμε από το σπίτι μας

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων

Ένα σπουδαίο γεύμα αγάπης την Κυριακή στη «Γοργόνα»

Χαλκηδονικός εναντίον Βούρου: Το Γεώργιος Παυλάκης είναι το σπίτι μας!

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα Γλυπτά που λείπουν από τον Παρθενώνα

Βρετανία: Κοινοβουλευτισμός ή Δημοκρατία; Πώς έγινε πρωθυπουργός ο Σούνακ

Γιατί «Πλατεία Πατριάρχου»;

Δημοφιλέστερα άρθρα

Επανακαταμέτρηση: Ετελείωσε, παιδιά... Ετελείωσε!

Νέες αλυσιδωτές αθλιότητες της «συντρίμ τιμ» Βούρου στα εγκαίνια του γηπέδου του Χαλκηδονικού

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

Γιάννης Τομπούλογλου: «Τραγική η κατάσταση στο Δήμο- Εξαφανισμένος ο Βούρος- Δεν υπάρχει συνεννόηση»

Ανήμερα του Πολυτεχνείου η επανακαταμέτρηση

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ

ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ: Με επιστολή-κόλαφο στο Βούρο το Σωματείο Εργαζομένων αποκαλύπτει τα χάλια του οδοφωτισμο

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

«Τα λεφτά μου πίσω!»

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»

Γιατί «Πλατεία Πατριάρχου»;

Στις 17 Δεκεμβρίου ορκίζεται Δήμαρχος ο Γιάννης Τομπούλογλου

Ο Χαλκηδονικός μας προσκαλεί...

Βασίλης Βασιλικός

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Οι ηττημένοι των εκλογών σπέρνουν μίσος, διχασμό και τοξικότητα στην πόλη
Xρήστης: Ανωνυμος
@21.14 Ανεξάρτητα με την προσφορά του οποιουδήποτε , αν έχεις λάβει τα στοιχειώδη από σπίτι και σχολείο δεν αναφέρεσαι ποτέ με αυτόν τον τρό...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: προβοκάτορας
εγώ μιλάω για το μουσείο τραγελαφο και συ μιλάς για οπαδικά. το πολύ οπαδιλικι σας εχει βαρέσει κατακούτελα και πετάτε ό,τι σας κατεβαίνει. ...

Οι ηττημένοι των εκλογών σπέρνουν μίσος, διχασμό και τοξικότητα στην πόλη
Xρήστης: Ε.Κ.Σ.
Μεγαλυτερη ααθλιοτητα απ' αυτην σετικα με τη κηδεια του Λαζαρου Τομπολογλου δεν εχει ακουστει. Η λεξη ¨ντροπη" ειναι πολυ λιγη Αλλα βεβαια π...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Μοναδικοί στην ιστορία!
Βουράκια θα μείνετε στην ιστορία της πολης ως οι πρώτοι και μοναδικοί που κατάφεραν να χάσουν από τους χοντροτόμπηδες. Ούτε η Γαϊτανά δεν έχ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: τη Δευτερα θα ανακοινωθει
ή διεξαγωγη αγωνων χωρις οπαδους ή διακοπη ολων των πρωταθληματων. Καλα Χριστουγεννα....

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: @προβοκάτορας (07/12/2023 00:06)
Όσο κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις απλά θα συνεχίζονται οι άσκοπες αντιπαραθέσεις. Δεν σου γράφουν ότι δεν υπήρχαν σπίτια στη ΝΦ. Απλά τα σπίτ...

Ρημαδιό αφήνει την πόλη ο Βούρος- Θα κάνουμε γιορτές με σκουπίδια;-Τι λένε οι εργαζόμενοι του Δήμου
Xρήστης: Σωτήρη αργείς χαρακτηριστικα
Και ενώ εργαζόμενοι καταγγέλλουν διαρκώς χωρίς να παίρνουν ουδεμία απάντηση από την Δημοτική Αρχή και ο Δήμαρχος καθησυχαζει τους ψηφοφόρους...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Με έχετε μπερδέψει.....
...κύριοι της απερχόμενης διοίκησης! Ήταν τελικά έργο της αντιπολίτευσης τα πολύ χαμηλά δημοτικά τέλη που τα ψήφισε για να χρεοκοπήσει η πόλ...

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του
Xρήστης: @00:43
Δεν υπάρχει απόκρυψη. Ο νόμος απαγορεύει δημοσιοποίηση των στοιχείων. Κατι που ο Τομπούλογλου αγνόησε σε πρόσφατη συνεντευξή του. Μην ακούτ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: ΝΦ ΝΧ
Πόσο κατακαημένα έχετε καταντήσει η νέα γενιά χουλιγκάνων. Κακής ποιότητας ναρκωτικά, ξεκάθαρα....

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Πολίτης Ν.Φ.
Ο "άλλος " είναι ο αδερφός του. Μάθε να διαβάζεις και χαλάρωσε... όσο για τα υπόλοιπα αναμονή......

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Ανωνυμος
Η ιδιότητα του καλλιτέχνη η οποία ευνοεί την δημοσιότητα έφερε τον κ. Βούρο στην Βουλή! Και βέβαια ότι έδειξε τις πολιτικές του ικανότητες α...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: @Πολιτης ΝΦ
"Πολιτης" (Πολιτείας μαλλον) είσαι σε σύγχυση.. Αλλά αυτοί είστε γιαυτό χάσατε!...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@18.37 Νομίζετε ότι θα μένουν αναπάντητες αυτές οι αθλιότητες; Ποιος είναι «ο άλλος» που έχει σκάνδαλα; Άμεμπτος είναι ο εκλεγμένος δήμαρχος...

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του
Xρήστης: Ανωνυμος
@17.20 Είθισται για τους αιρετούς "άρχοντες" να αποφασίζει ο λαός με τις εκλογές και όχι η δικαιοσύνη! Η απόκρυψη των στοιχείων της ένστασης...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©