Τετάρτη 12.02.2025,  

Η «Πόλης Ενότητα» μας συστήνει βιβλία!

Δημοσιεύτηκε στις 20/04/2019 στην κατηγορία Η πόλη  |  79 σχόλια

Γράψτε την άποψή σας

Κικη (20/04/2019 22:19)

Σε άλλο πλανήτη!

Ανωνυμος (21/04/2019 05:16)

Τι κάνεις Γιάννη;
Κουκιά σπέρνω!!!!

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (22/04/2019 15:38)

Ήμουν έτοιμος να αγοράσω το "Με λένε Ντάτα" της Λένας Μαντά" (τα άλλα 15 βιβλία της τα έχω διαβάσει), μετά, όμως, από αυτήν την ενημέρωση, το Σάββατο που θα πάω για απορρυπαντικό πλυντηρίου στον Σκλαβενίτη, σίγουρα θα αγοράσω "Τα κομμάτια της λύτρωσης" της Ισμήνης Σακελλαροπούλου, που προλόγισε η Έλενα Κάρουλα-Γούλα.
Με λέν' Αρτέμη...

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (22/04/2019 21:50)

@Κικη
@Ανωνυμος
Ενώ εν μοίραζε διατακτικές για πιτόγυρο . . . . .

Ανώνυμος (23/04/2019 10:58)

@ ΟΥΓΚΑΝΟΣ

Σου ταιριάζει απόλυτα το ψευδώνυμο που διάλεξες. Πετυχημένο 100%. Σε εκφράζει και σε προσδιορίζει απόλυτα.

Αυτοπροσδιορισμός του αυτονόητου (23/04/2019 11:20)

@ ΟΥΓΚΑΝΟΣ (22/04/2019 15:38)

Πρόσεξε μη σε τραυματίσει καμία σελίδα. Συνέχισε να ψωνίζεις απορρυπαντικά!

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (23/04/2019 11:27)

@23/04/2019 10:58
Θα σου πρότεινα να διαβάσεις πρώτα απ' όλα στην ζωή σου ολόκληρο τον Ντοστογιέβσκι, αν και σε αυτήν την ηλικία θα έπρεπε να είχες διαβάσει, ήδη, τρία τουλάχιστον βιβλία του.
Γι' αυτό, επειδή είσαι χαμένη, κυριολεκτικά, περίπτωση, πάρε στην κόρη σου να διαβάσει "Το ξέσπασμα της νηρηίδας". Τέτοια βιβλία, σπίτι μου, δεν μπαίνουν, ούτε όταν είναι ένθετα με κυριακάτικη εφημερίδα.
Κοίτα να τελειώσεις τα άπαντα της Λένας Μαντά, άλλωστε ως εκεί είναι το πνευματικό σου επίπεδο.
Γελάει ο κόσμος.
Αυτό με τα τρία ονόματα, μου θύμισε ένα χαρακτηριστικό τηλεοπτικό στιγμιότυπο μιας μεγάλης κωμικού της εποχής μας: "Απαράδεκτοι Βάνα Καρούλου Λέκκα" :
https://www.youtube.com/watch?v=mxBOymVQjTE
Αν το συνεχίσεις, θα σου στείλω και τον Αρτέμη... Ντιμπιντιμπιντιμπιντάι....

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (23/04/2019 11:44)

@Αυτοπροσδιορισμός του αυτονόητου (23/04/2019 11:20)
Εσύ φαίνεσαι. Πες την αλήθεια: Πρόλαβες και διάβασες και τα τρία βιβλία...

και στην κορυφή ... (23/04/2019 12:03)

@ ΟΥΓΚΑΝΟΣ (22/04/2019 15:38)
Δεν είναι εδώ το στοιχείο σου , άσε τις βιβλίο - παρουσιάσεις και πήγαινε εκεί που εμπνέεσαι. Ξέρεις εσύ... Νομίζεις πως κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου; Λίγοι σε αυτό το Δήμο έχουν το επίπεδό σου! Ξεχωρίζεις!

ΜΟΝΟ ΑΕΚ ΚΑΙ ΚΚΕ (23/04/2019 12:22)

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ. Δίκιο έχεις και καλά κάνεις και "κράζεις" τον Κωνσταντινίδη που παρουσίασε βιβλία.
Γι αυτό θα πάμε στην επόμενη εκδήλωση του ΚΚΕ με την ελπίδα ότι θα ξαναμιλήσουν ο Στέλιος ο Σεραφείδης, αυτή η "εμβληματική μορφή της ΑΕΚ με δεσμούς με το λαϊκό κίνημα της χώρας μας" και άλλοι άνθρωποι της τέχνης και των γραμμάτων, όπως ο Γιάννης ο Καραλής, ο Μιλτιάδης ο Παναγιωτόπουλος και άλλοι σύντροφοι.

Ανωνυμος (23/04/2019 12:58)

@21.50
Αγαπητέ φανφάρα!
Δεν έχω πρόβλημα με οποιαδηποτε κίνηση που αφορά τον πολιτισμό!
Όμως εν μέσω προεκλογικής περιόδου μια παράταξη διοργανώνει παρουσίαση βιβλίων με έναν ομιλητή το επικεφαλής, συντονιστή έναν υποψήφιο, παρουσιάστρια την γυναίκα του, συγγραφέα άλλη υποψήφια!
Με ένα σμπάρο 45 τριγωνια!
Δεν θυμάμαι καποια αντίστοιχη φιλολογική βραδιά από το συγκεκριμένο τημ σε ανύποπτο χρόνο!
Αυτό στιλιτευω με τον Γιάννη και τα κουκιά!

Όλα στα κάρβουνα (23/04/2019 13:26)

Κε Κωνσταντινίδη δεν έχετε ελπίδες να εκλεγείτε με βιβλιοπαρουσιάσεις. Πάρτε και μοιράστε 1000 διπλά πιτόγυρα στη πλατεία να βγείτε απο τη 1η Κυριακή.

Σωθήκαμε τώρα (23/04/2019 13:39)

Δεν φτάνει που συνεχίζεται η παπαρολογία σε αυτή την προεκλογική περίοδο αλλά έχουμε και την προώθηση βιβλίων. Αν δεν λυθούν τα προβλήματά σας μετά τις εκλογές να διαβάσετε κανένα βιβλίο μήπως τα ξεχάσετε. Ε ρε και να το έκανε αυτό κανένας Βούρος τι κράξιμο θα είχε φάει...

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (23/04/2019 13:57)

@12:58

Αν μοίραζαν είδη πρώτης ανάγκης (καθρεφτάκια) στο γηροκομείο, που ανάθεμα κι αν θυμόταν ο συγκεκριμένος πού βρίσκεται - τον πήγαν!, αν είχαν στο συνδυασμό τους "φίλους" από τις παλιές ένδοξες μέρες που είχαν το δήμο φέουδο - Παντελή τον λέγανε - ,αν είχαν τσεπώσει φακέλους, αν είχαν ρημάξει για 5 χρόνια μια πόλη, αν ήταν μουγκοί και άφαντοι στο δημοτικό συμβούλιο, αν έπαιρναν εντολές από το κόμμα, αν ήταν λίγο έτσι και λίγο γιουβέτσι σαν ένα φίλο μου, Χρήστο τον λένε, αν βαρούσαν προσοχές στην τοπική και άλλαζαν παράταξη εν μέσω προεκλογικής περιόδου.....θα τους ψήφιζες φαντάζομαι!!! Θες ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ....περαστικά!!! Όσο για το πολιτιστικό προφίλ των ομιλητών και συντονιστών, σύγκρινέ το με τους προαναφερόμενους να γελάσουμε!!!!! Ρε, δεν τους σιχαθήκατε, ακόμα?

Εφιάλτης σου ´χει γίνει η τρίτη θέση (23/04/2019 14:06)

@(23/04/2019 13:39) ο εφιάλτης σου θα γίνει πραγματικότητα αφού οι ψήφοι που θα πάνε στον Κωνσταντινίδη θα αφήσουν εκτός δεύτερης Κυριακής τον επισκέπτη εκ Βριλησίων.
Βασιλόπουλος - Τομπούλογλου θα είναι το δίδυμο και το ξέρεις. Γι αυτό κι αυτός ο εκνευρισμός σου.

Αδελφός Καραμαζόφ (23/04/2019 15:17)

@ΟΥΓΚΑΝΕ εσύ όταν κατέβεις για δήμαρχος να παρουσιάσεις τον Ηλίθιο του Ντοστογιέβσκη. Μη σου πω οτι θα σου ταίριαζε να κάνεις και τον πρίγκηπα Μίσκιν.

ξεχασες το καλυτερο (23/04/2019 16:28)

Να εκδώσουν και τα ποιήματα του Σπύρου από το Γαλαξίδι.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (23/04/2019 16:46)

@ 23/04/2019 15:17
Αν και όποτε κατέβω, δεν πρόκειται να παρουσιάζω βιβλία, πεζογραφήματα συγγενών ή κολλητών μου στα πλαίσια της προεκλογικής καμπάνιας μου.
Αυτό που έκαναν είναι κακό και για τους ίδιους τους συγγραφείς.
Είσαι και είστε για γέλια και θέλετε να γίνετε και δημοτική αρχή και σύμβουλοι.
Χειρότεροι είστε. Ούτε ο Τομπούλογλου ούτε ο Βασιλόπουλος, που θέλετε και τους δύο να διεμβολίσετε, δεν παρουσίασαν ή παρουσιάζουν βιβλία.
Μπορεί να έκαναν άλλα, αλλά αφενός εσείς δεν ασκήσατε ποτέ δημόσια εξουσία (ίδετε Τομπούλογλου και Βασιλόπουλο), αφετέρου αν είναι να παρουσιάζετε βιβλία κολλητών σας στα πλαίσια της προεκλογικής σας καμπάνιας, τότε αν αναλάβετε τον δήμο, τι θα κάνετε;
Όχι τίποτα άλλο, τολμάτε και κάνετε και κριτική για απευθείας αναθέσεις...
Βρε ΟΥΣΤ.

Χαχαχα (23/04/2019 17:02)

@Ανωνυμος (23/04/2019 12:58)

Χαχαχα την αφίσα τη μελέτησες καλά. Εύχομαι να μελετήσεις και κάποιο από τα τρια βιβλία. Όχι αναγκαστικά βέβαια. Μπορείς και κάποιο άλλο . Βιβλία πωλούνται σε βιβλιοπωλεία. Πότε δεν είναι αργά...



Είμαστε υπεύθυνοι για την τύχη μας... (23/04/2019 17:16)

Ότι θα έφταναν κάποιοι να κατηγορούν ένα συνδυασμό γιατί οργάνωσε μια εκδήλωση παρουσίασης βιβλίων πραγματικά με ξεπερνάει. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είμαστε υπεύθυνοι για την τύχη μας. Μετά παραπονιόμαστε ότι δεν λένε να φύγουν από το προσκήνιο ο Τομπούλογλου, ο Γρετζελιάς κ.λπ. Ελπίζω η νέα γενιά να είναι καλύτερη από τις προηγούμενες και να χει περισσότερο μυαλό, γιατί αλλιώς καήκαμε...

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (23/04/2019 18:15)

@ Αδελφός Καραμαζόφ (23/04/2019 15:17)
Ο "Ηλίθιος" του Ντοστογιέφσκι δεν χρειάζεται παρουσίαση.
Μόνο εσύ αγοράζεις βιβλία από παρουσιάσεις, ψώνιο.

@ (23/04/2019 14:06) (23/04/2019 18:54)

Περίμενε εσύ τους αποτυχημένους και διεφθαρμένους κολλητούς σου να περάσουν στον δεύτερο γύρο. Κοίτα τα χάλια σου σε όποιον απο τους δύο κι αν ανήκεις και άσε με εμένα. Εσύ έχεις αποτύχει ήδη γι αυτό δεν αγωνιάς για κανένα δεύτερο γύρο.

Χαχαχα (23/04/2019 19:13)

Τα είχαμε όλα, ο Άδωνις της Φιλαδέλφειας μας έλειπε.

Γιατί τέτοιο ζόρι; (24/04/2019 00:11)

Άλλος φωτογραφίζεται με τους χορηγούς, άλλος ταξιδεύει στο εξωτερικό και το διαφημίζει, άλλος κερνάει τους περαστικούς, άλλος κάνει εκδηλώσεις παρουσίασης βιβλίων.
Έχουμε ποικιλία και ο καθένας διαλέγει όποιον υποψήφιο του ταιριάζει!

Εντροπία (24/04/2019 03:12)

@13:39 Ο Βούρος ως Βούρος μπορεί να είναι θαυμάσιος, αν και δεν κατάφερε να διασκεδάσει την τριαντάχρονη απουσία του από την τοπική πραγματικότητα σε μια πόλη εντελώς διαφορετική από αυτή που άφησε όταν έριξε μαύρη πέτρα πίσω του και τη θυμήθηκε στα εξηνταφεύγα. Οι λόγοι που κατεβαίνει (ή τον κατέβασαν) είναι λίγο πολύ γνωστοί και διακριτοί. Οι λόγος που θα χάσει όμως όποιον αντίπαλο κι αν θα ´χει στο β γύρο δεν είναι ούτε η εντοπιότητα (που επί της ουσίας δεν έχει) ούτε οι γκέλες που έκανε στην προεκλογική περίοδο (ανόητες ρατσιστικές δηλώσεις για Ζεφύρι και ακόμη πιο ανόητα ομοφοβικά σχόλια), ούτε ότι υπηρετεί τη λογική του "να τα βρούμε" με ένα πρότζεκτ με κακές επιπτώσεις στη πόλη, ούτε το ότι είναι ο μνημονιακότερος υποψήφιος όλων. Ο λόγος που θα χάσει είναι ότι αντί να φτιάξει ένα νέο συνδυασμό με νέα πρόσωπα, μάζεψε όλους τους παλαίμαχους -και στις περισσότερες περιπτώσεις αποτυχημένους- τοπικούς πολιτικάντες που σήμερα παριστάνουν τους σωτήρες και τους τιμητές.

Nick (24/04/2019 08:21)

Καλά τα βιβλία αλλά να βλέπουμε και κάποιες τοποθετήσεις και προτάσεις για πιο σοβαρά ζητήματα. Το γράφω για όλους τους υποψηφίους. Και αυτό θα έπρεπε να είχε γίνει ήδη. Όχι μία εβδομάδα πριν τις εκλογές.

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (24/04/2019 11:17)

@ΟΥΓΚΑΝΕ (23/04 15:17) κοίτα μόνος σου τι γράφεις στην πρώτη φράση σου και στην τελευταία... Βάζεις στην ίδια ζυγαριά παρουσιάσεις βιβλίων και... απευθείας αναθέσεις. Φαντάζομαι κλίνεις προς τις απευθείας αναθέσεις. Μπράβο, βρε....κάθε φορά που σχολιάζεις ο ΑΒ (εκτός από στελέχη - σ'αυτό δεν χρειάζεται τη βοήθειά σου) χάνει και καμιά δεκαριά ψηφοφόρους. Συνέχισε τους σχολιασμούς....Με αυτό το ρυθμό στο τέλος ο ΑΒ θα κοντραριστεί με το Κοπελούσο στις 2 τελευταίες θέσεις. Ο Κωνσταντινίδης θα στου στείλει ευχαριστήρια επιστολή με δελτίο τύπου , να μου το θυμηθείς!!!

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (24/04/2019 12:10)

@ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (24/04/2019 11:17)
Προσπαθείς να με κατατάξεις στους υποστηρικτές του Βασιλόπουλου. Έχεις πρόβλημα κατανόησης κειμένων.
Νομίζω ότι θα μπορούσαν τα βιβλία να τα προσφέρουν άνετα με την Κυριακάτικη Αυγή με δώρο σφουγγαρίστρα ή παρκετέζα.
Αυτό είναι το κοινό τους. Συριζοδημαρίτες

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (24/04/2019 14:15)

@ ΟΥΓΚΑΝΟΣ (24/04/2019 12:10)

Αν εγώ έχω πρόβλημα κατανόησης κειμένων, εσύ έχεις πρόβλημα κατανόησης της πραγματικότητας. Ζεις σε παράλληλο σύμπαν. Δηλαδή είναι συριζαίος ο Κωνσταντινίδης? Έχεις δει σε καμία τοπική του Σύριζα ή άλλου κόμματος τον Γούλα ή π.χ. τον Τσόρβα ή άλλον από την ομάδα του Κωνσταντινίδη? Πόσο αυθαίρετα και άκυρα είναι αυτά που πετάς? Όσο για τις απευθείας αναθέσεις δεν νομίζω να απάντησες... σε εκφράζουν? είναι λάσπη? δεν συνέβησαν? ή μήπως είναι σκιά που θα ακουλουθεί τον ΑΒ συνεχώς....

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (24/04/2019 14:39)

@ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (24/04/2019 14:15)
Προφανώς έχεις μνήμη χρυσόψαρου. Ξέχασες ποιος έκοβε βασιλόπιτες το 2013-2014 στο κόμμα του μπαρμπα-Φώτη του θεσμικού της ΔΗΜΑΡ.
Άνθρωποι που προωθούν βιβλία δικών τους στα πλαίσια προεκλογικής εκστρατείας δεν δικαιούνται να ομιλούν για απευθείας αναθέσεις. Σκέψου τι θα κάνουν αν πάρουν την δημοτική αρχή. Ελπίζω να μην τα δίνουν δωρεάν στα παιδιά του Γυμνασίου...
Σου είπα, έχεις πρόβλημα κατανόησης κειμένων.
Θέμα απευθείας αναθέσεων υφίσταται και σε αυτήν την δημοτική αρχή και σε όλον τον δημόσιο τομέα.
Ποιος είναι ο Τσόρβας;

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (24/04/2019 16:29)

@ ΟΥΓΚΑΝΟΣ (24/04/2019 14:39)

Κάνεις δίκη προθέσεων , ενώ στο δήμο τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει τέρατα. Απ' όσο ξέρω κανένας από το τημ Κωνσταντινίδη δεν έχει κομματική ταυτότητα, αυτό εννοώ! Ανέφερα στην τύχη κάποια ονόματα που τυγχάνει να γνωρίζω. Θα μπορούσα να πω κι άλλους που γνωρίζω π.χ. Καβακόπουλος, αλλά η προκατάληψή σου, δεν σε αφήνει να δεις καθαρά έτσι κι αλλιώς! Στην ουσία δεν έχεις να προσάψεις σε κανέναν ( κυρίως στον Κωσταντινίδη) τίποτα και θυμήθηκες το κοντινό 2013. Άστο δεν είναι για σένα, έχεις μάθει αλλιώς....
(σημ. Ο Τσόρβας είναι γραμματέας στην Ένωση Γονέων και απ' ότι καταλαβαίνω δεν έχει σχέση με ούγκανους για αυτό δεν τον ξέρεις!)

Προς το παπαγαλιδιο της συμφορας (16:28) (24/04/2019 17:09)

Αντι να (νομιζεις οτι) τρολαρεις και να ασχολεισαι με τους αλλους κοιτα τα χαλια σας. Γελανε και τα τσιμεντα της Αγια Σοφιας με τον καλαμοκαβαλημενο "παραγοντα" πρωταγωνιστη ολων των αποτυχημενων διοικησεων της παρακμης που ειδε τη σκια του σαν αναστημα και εγραψε για τον εαυτο του τη φραση: "Με την σοβαρότητα που με διακατέχει".

@Εντροπία (24/04/2019 03:12) (24/04/2019 20:22)

Η ξεφτίλα να παρουσιάζεις τον Βούρο ρατσιστή επειδή λέει την αλήθεια για κάποιες γωνιές της πόλης και ιδιαίτερα για το Άλσος απλά του δίνει πόντους. Δεν μίλησε ανεγκέφαλε για τον κόσμο που μένει στο Ζεφύρι. Στην εικόνα που έχει η συγκεκριμένη περιοχή αναφέρθηκε. Και έχει απόλυτο δίκιο.

Σαούλ (25/04/2019 09:25)

@ (24/04/2019 17:09). Η καθαριότητα είχε έλλειμμα πάνω από 400.000 ευρώ. Τα χρέη στην ΕΥΔΑΠ ήταν πάνω από 200.000 ευρώ και αφαιρέθηκαν δεκάδες ρολόγια από κοινόχρηστους χώρους πρασίνου ενώ το 2014 κατασχέθηκαν οι τραπεζικοί λογαριασμοί. Παράλληλα δεν είχαν εγκριθεί ποτέ από τη συνένωση των δύο δήμων ισολογισμοί και απολογισμοί. Αυτός λοιπόν ο "παράγοντας" δεν είναι απλά καλαμοκαβαλημένος. Το ότι λέει ότι διακατέχεται από σοβαρότητα είναι απλά φαιδρότητα και γραφικότητα. Το χειρότερο είναι που υπερηφανεύεται για τα... αποτελέσματα του έργου του ως μέλος της χειρότερης διοίκησης που πέρασε από τη πόλη και έχει το θράσος να εμφανίζεται σήμερα ως σωτήρας και τιμητής των άλλων ζητώντας το σταυρό μας προφανώς για να ξανατσεπώσει μισθό αντιδημάρχου. Ευτυχώς ΚΑΙ δεν έχουμε μνήμη χρυσόψαρου ΚΑΙ δεν θα μείνει και κανένας ανενημέρωτος για το ποιοι ζητάνε τη ψήφο μας. Οι υπερεκτιμημένοι "παράγοντες" του παλιού και σάπιου τοπικού λαιφσταιλ μας τελειώσανε.

Άντε γειά (25/04/2019 10:37)

Σε Κωνσταντινίδη (πρωτίστως) σε Σερετάκη και σε Βασιλόπουλο δεν μπορεί κανένας να προσάψει ότι ανήκουν σε αυτό που λέγεται "παλιό αποτυχημένο πολιτικό προσωπικό".
Επί της ουσίας, αυτοί οι τρεις είναι η νέα γενιά πολιτικών που μπορεί και πρέπει να πάρει το μέλλον της πόλης στα χέρια της.

Βούρος; Εξηνταφεύγα
Γρετζελιάς; Περί τα εβδομήντα
Τομπούλογλου; 60+
Κοπελούσος; 70+

Άντε γειά

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (25/04/2019 11:58)

@ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (24/04/2019 16:29)

Ό,τι έχει γίνει στον δήμο, δεν αντιμετωπίζεται με παρουσίαση βιβλίων ημετέρων στα πλαίσια της προεκλογικής καμπάνιας (1).
Ο Κωνσταντινίδης με τον Γούλα δεν παρίσταντο στην κοπή της βασιλόπιτας της τοπικής ΔΗΜΑΡ το 2014, ναι ή όχι; Σχεδόν μόνοι τους ήταν.
Όσον αφορά στον Καβακόπουλος είναι ιδανικός (αναμφισβήτητα) για επιστάτης κτιρίων, ιδανικός επαναλαμβάνω, αλλά όπως κι εγώ δεν κάθομαι να λέω ότι μπορώ να ανακαινίσω ένα κτίριο, έτσι κι αυτός ας περιοριστεί σε αυτό που ξέρει και είναι δεξιοτέχνης κι ας σταματήσει να γράφει πολιτικά κείμενα, γιατί απλά δεν ξέρει, δεν διαβάζει, δεν ενημερώνεται. Έχει πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα.
Επίσης, Τσόρβας, Κωνσταντινίδης, Γούλας, όλοι από την Ένωση Γονέων, μπουχτίσαμε.

Πρώην πρόεδρος Δ.Σ. συλλόγου Γονέων και Κηδεμονονων (25/04/2019 14:58)

Εδώ και καιρό παρακολουθώ κάποιους υποψηφίους που αναφέρουν στο βιογραφικό τους την ιδιότητα του μέλους ,προέδρου αντιπροέδρου, γραμματέα κλπ των Συλλόγων γονέων και της Ένωσης γονέων!
Θεωρώ ότι η ενασχόληση στου συγκεκριμένους χώρους γίνεται για το καλό του παιδιού του καθενός και επομένως για το καλό όλων των παιδιών ηλικίας της εκπαιδευτικής περιόδου!
Η αναφορα και εξαργύρωση της ιδιότητας αυτής με την προσχώρηση σε δημοτικό ψηφοδέλτιο ακυρώνει τις οποίες προηγούμενες η επόμενες προθεσεις του εκτιθεμενου!
Και βέβαια δεν λέω ότι δεν πρέπει να ασχολείται κάποιος με τα κοινά! Να το κάνει απαλοιφοντας όμως από το βιογραφικό του την ιδιότητα που απέκτησε ασχολούμενος με τα σχολεία!

ό,τι θέλει ο καθένας λέει... (25/04/2019 15:29)

@ Πρώην πρόεδρος Δ.Σ. συλλόγου Γονέων και Κηδεμονονων (25/04/2019 14:58)

Λες παραπάνω "Η αναφορα και εξαργύρωση της ιδιότητας αυτής με την προσχώρηση σε δημοτικό ψηφοδέλτιο ακυρώνει τις οποίες προηγούμενες η επόμενες προθεσεις του εκτιθεμενου!". Τι μας λες; Και τις επόμενες προθέσεις; Ποιος είσαι βρε παιδί μου; Ο υπέρτατος κριτής των προθέσεων; Πρόσεξέ το αυτό. Η μεγαλομανία είναι κοντά με την ψυχοπάθεια. Άσε που είναι πολύ βολικά όσα λες για όσους δεν είχαν ποτέ καμία εθελοντική ενασχόληση με τα κοινά. Έτσι μας μένουν μόνο οι επαγγελματίες πολιτικοί που μάλλον υπερασπίζεσαι. Σε καταλάβαμε...

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (25/04/2019 16:17)

@ (25/04/2019 11:58)

Έχεις κολλήσει με μια παρουσίαση βιβλίων και ότι πριν από χρόνια παραβρέθηκαν κάποιοι σε μια εκδήλωση της ΔΗΜΑΡ. Αναρωτιέμαι, υπάρχει η ΔΗΜΑΡ? Έχουν κομματική ταυτότητα οι προαναφερόμενοι, ξέρεις κάτι που δεν είναι γνωστό στον πολύ κοσμο? Διαφώτισέ μας. Μιλάς για όλους και όλα σαν υπέρτατος κριτής. Πες μας ποιανού το παιχνίδι παίζεις, να ξέρουμε. Ποιος αξίζει τη στήριξή μας. Ποιους θέλεις? Τους γνωστούς γυρολόγους? Τους διάσημους κλέφτες? Τους πουθενάδες των τοπικών της ΝΔ, Πασοκ, Συριζα? Τους επί 5 χρόνια καταστροφείς και διχαστές της πόλης? Δες λίγο μπροστά σου. Και γιατί κάποιος με προσφορά στην Ένωση Γονέων, δεν κάνει για τα κοινά. Γούλας, Τσόρβας, ήταν πρώτοι σε σταυρούς στις εκλογές στην Ένωση Γονέων και ο κομματικός Σερετάκης τελευταίος. Είναι τυχαίο? Ο κόσμος βαρέθηκε τα ίδια και τα ίδια, τι άλλο πρέπει να δούμε για να το καταλάβουμε? Με ποιούς ακριβώς από όλους αυτούς που ανέφερα μπούχτησες?


ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ (25/04/2019 16:25)

@ (25/04/2019 14:58)

Πιστεύετε πραγματικά, ότι όσοι ασχολούνται με συλλόγους γονέων δεν πρέπει να ασχολούται με τα κοινα? Και οι σύλλογοι τι είναι? Δεν είναι ενασχόληση με τα κοινα? Και γιατί θα πρέπει να απαλείφεται η ιδιότητα αυτή από τα βιογραφικά? Με την ίδια λογική να απαλειφθεί και η "ιδιότητα" ορισμένων που έχουν καταδικαστεί και αναμένουν το εφετείο! Αυτοί βέβαια δεντο βάζουν στα βιογραφικά τους!!! Τέτοιους θέλετε? Να μην ξέρουμε ποιοι είναι? Και αυτοι που είναι πρόεδροι ή μελη πολιτιστικών συλλόγων και αυτοί να μην το αναφέρουν στο βιογραφικό τους? Να μην ξέρουμε ποιοι είναι πριν αποφασίσουμε? Όλοι εκτίθενται και ο πολίτης καλείται να αποφασίσει.

ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ (26/04/2019 10:09)

όλοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι οι σύλλογοι γονέων πρέπει να πολιτικοποιούνται, έκραζαν κάποια υποψήφια στις προηγούμενες εκλογές που δεν είναι μαζί μας, γιατί είχε ασχοληθεί. ΟΥΣΤ.

Ανώνυμος (26/04/2019 10:20)

@17:09 και @09:25
Α! Μάλιστα! Για τον γνωστό αρχικουτσομπόλη και ξερόλα λέτε; Το τερμάτισε το φαιδρόμετρο.

Πρώην πρόεδρος Δ.Σ. συλλόγου Γονέων και Κηδεμονονων (26/04/2019 15:47)

@15.29
Είσαι διορατικός! Αμέσως κατάλαβες τα πάντα από όσα έγραψα!
Την μη χρησιμοποίηση της ιδιότητας την σκέφτηκες καθόλου! Όχι! Ειδάλλως δεν θα παπαρολογουσες!
Όμως η συμμετοχή σε ένα τέτοιο σύλλογο η στην Ένωση ενώ δεν σε κάνει σοφότερο.......φέρνει ψήφους!
80 τουλάχιστον οικογένειες σε γνωρίζουν έστω και ονομαστικά από ένα απλό πέρασμα ενός συλλόγου γυμνασίου η λυκείου!
Η αναφορα λοιπόν έχει να κάνει με την αγρα ψηφων!
Τα υπόλοιπα περί μεγαλομανία κλπ παπάρες θα μπορούσες να τα αναφέρεις αν με έβλεπες σε μπαλκόνι να αποκαλύπτομαι με το όνομα μου και με αυτήν την ιδιότητα που απεκτησα θεότητας να βοηθήσω τα παιδιά μου πρωτίστως και βέβαια. όλα τα παιδιά! Ήρθα σε σύγκρουση με θεσμικούς παράγοντες κάποιες πολύ δύσκολες περιόδους των σχολείων! Δεν εξαργυρωσα τίποτα από αυτά!

Ακούει κανείς; (26/04/2019 16:02)

Γράφει η πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου σήμερα και αξίζει να διαβάσουν κάποιοι που γράφουν εδώ:
Το να είναι κανείς δημοτικός σύμβουλος δεν λογαριάζεται ως επάγγελμα, διότι δεν υπάρχει αντιμίσθιο.
Τουλάχιστον για την περίοδο της διοίκησης 2014-2019, δεν υπήρχε αποζημίωση για τις ώρες που ξόδευε κανείς στα δημοτικά συμβούλια ή τις διάφορες επιτροπές ή τα διοικητικά συμβούλια νομικών προσώπων του Δήμου.
Άρα, ένας αιρετός της τοπικής αυτοδιοίκησης, για να βρίσκεται στα έδρανα αυτά και να συμμετέχει σε συλλογικά όργανα του Δήμου, θα πρέπει να υποκινείται από άλλα κίνητρα, πέρα των οικονομικών.
Ένα μεγάλο μέρος της αντιπολίτευσης, έκανε συστηματικές απουσίες που μπορεί να άγγιζε το εξάμηνο ή και το έτος ή και ακόμα παραπάνω.....
Απορώ πώς, κάποιοι από αυτούς, διεκδικούν ξανά την ψήφο μας !!

Για κλάματα (26/04/2019 17:05)

1 μήνα πριν τις εκλογές και τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν ορισμένοι για να μας πείσουν να ψηφίσουμε έναν συγκεκριμένο υποψήφιο είναι για κλάματα.
Ούτε μια κουβέντα για ένα θέμα της πόλης. Σύλλογοι γονέων, βιβλία και απαξίωση των αντιπάλων. Καμιά αναφορά σε αξιοποίηση κονδυλίων, καθαριότητα, βελτίωση του Άλσους. Κοιτάξτε τα χάλια σας και αφήστε τους άλλους.

Ανωνυμος (28/04/2019 01:28)

Η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου τα έγραψε για να βρίσκεται σε δουλειά προφανώς!
Η δημοτική πλειοψηφία αν εφάρμοζε τον νόμο θα έπρεπε να διαγράψει όλους όσους απουσίαζαν συστηματικά! Όμως ο απών δεν ασκεί και αντιπολίτευση! Γιατί να τον διαγράψουν; Τους βόλευε η απουσία του!
Δεν ξέρω τα κίνητρα των υποψηφιων! Νομίζω ότι δεν είναι κοινά! Άλλοι μόλις δουν ότι έχουν διακοσμητικό ρόλο αποχωρούν! Άλλοι υπομένουν στωικά την επιλογή τους για καποια θεσμική θέση που θα έχει και κάποιο οικονομικό ώφελος!
Τέτοιους όλοι μας γνωρίζουμε! Ζουν ανάμεσα μας!

Ανώνυμος (29/04/2019 12:49)

@Ανωνυμος (28/04/2019 01:28)
Αν εφάρμοζαν το νόμο και διέγραφαν από το δσ τους κοπανατζήδες και ανεύθυνους παραγοντίσκους που την έχουν δει πολιτικά πρόσωπα, θα τους "κατηγορούσαν" για... φίμωση της αντιπολίτευσης. Κατ' εμέ καλώς τους άφησαν να μείνουν εκτεθειμένοι. Άφωνοι κι ανύπαρκτοι οι περισσότεροι επί πέντε χρόνια, ζητάνε τώρα ψήφο. Ας πρόσεχαν. Το βράδυ της 26ης Μαΐου θα καταλάβουν ότι ο κόσμος δεν είναι βλάκας.

Θα κριθούν και οι ανύπαρκτοι και άφωνοι (29/04/2019 15:16)

Δεν ήταν η καλύτερη διοίκηση αυτή της Δ.Π. αλλά σίγουρα δεν ήταν κι η χειρότερη. Εκείνο όμως που πιστώνεται σε αυτούς της Δ.Π. είναι ότι ήταν παρόντες συνεπείς στα δημοτικά συμβούλια. Σε αντίθεση με Κανταρέλη, Γεωργαμλή, Παπανικολάου που τώρα έπαθαν Βούρο και που συνήθως ήταν απόντες γράφοντας το λαό στα... φρύδια τους για το ρόλο που τους έδωσε. Ο Τομπούλογλου μακράν συνεπέστερος τα χρονια που ήταν αντιπολίτευση της Γαιτανά.

@Ανώνυμος (29/04/2019 12:49) (29/04/2019 22:34)

Τι ποσοστό του κόσμου που θα ψηφίσει γνωρίζει την παρουσία του καθένα στα δημοτικά συμβούλια; Το 1%;

Ανωνυμος γονιος (29/04/2019 23:47)

@25/04/2019 14:58 θα μπορουσα να πω οτι εχετε δικιο σε μεγαλο βαθμο αφου δεν ειναι λιγοι εκεινοι που χρησιμοποιησαν κατα καιρους ως εφαλτηριο τη συμμετοχη σε συλλογους για να γινουν δημοτικοι συμβουλοι. Απο την αλλη βεβαιως δεν υπαρχει κατι μεμπτο αν την οποια προσφορα την αναγνωριζει και την επιβραβευει το εκλογικο σωμα. Παντως η συμμετοχη σε εκλογες συλλογων γονεων ειναι οριακα στο 50% (και αν) κι αυτο κατι λεει.

Ανωνυμος (29/04/2019 23:55)

@12.49
Πριν μιλήσεις καλό είναι να σκέπτεσαι!
Για ποια φίμωση ; Των απόντων!
Το αντίθετο αν τους διέγραφαν θα έρχονταν οι επόμενοι επιλαχόντες και ίσως βλέπαμε και εμείς και ο Βασιλόπουλος αντιπολίτευση πράγμα το οποίο δεν θα τον συνέφερε!
Και θα είχαν και την ρετσίνα ότι θα διαγράφονται λόγω απουσιών και θα ήταν πολύ βαρύ να ξαναδιεκδικησουν ψήφο η οποία την προηγούμενη φορά πηγε στραφι!

Ανώνυμος (30/04/2019 09:33)

@29/04/2019 22:34. Εκεί ποντάρουν οι ανύπαρκτοι και αφωνοι; Στο ότι ο κόσμος δεν ασχολείται; Μην είσαι τόσο σίγουρος. Κανείς δεν θα φτάσει φέτος ανενημέρωτος στη κάλπη. Δεν είναι μόνο τα σαιτ τα μπλογκ οι εφημεριδες και το φεισμπουκ. Θα με θυμηθεις.

@Ανώνυμος (30/04/2019 09:33) (30/04/2019 11:02)

Κανείς δεν διαφωνεί ότι υπάρχουν πολλές πηγές ενημέρωσης για όποιον θέλει πράγματι να ενημερωθεί. Η αδιαφορία όμως είναι πολύ μεγάλη και δεν έχει αλλάξει κάτι σε αυτές τις εκλογές.

Ανώνυμος (30/04/2019 16:14)

@23:55 με ρέγουλα τη ρετσίνα. Διάβασε τι έγραψες και θα καταλάβεις.

Ανωνυμος (30/04/2019 18:54)

Για να τελειώνουμε μια και καλή με τις απόψεις ότι ο λαός επιβραβεύει, ενημερώνεται, γνωρίζει!
Ο κατά τα άλλα συμπαθεστατος Λύσανδρος δεν έγινε τώρα " άφωνος" ! Πάντα λειτουργούσε με αυτόν τον τρόπο! Εκλέγεται όμως συνεχώς πολλές τετραετίες!
Τι επιβραβευει το εκλογικό σώμα! Το ότι είναι συμπαθής καλό παιδί κλπ;
Μα δεν ψάχνουμε για γαμπρό! Για δημοτικό σύμβουλο που θα προωθεί και θα επιλύει τα προβλήματα του τόπου ψηφίζουμε!

Ανωνυμος (01/05/2019 15:32)

@16.14
Η ρετσινια έγινε ρετσινα!
Και αυτό σε ενόχλησε!
Για τα υπόλοιπα έχεις κάτι, διότι βλέπω ότι μάλλον εσύ πρέπει να ρεγουλαρεις την ρετσίνα!

Ανώνυμος (01/05/2019 17:47)

Υποψιάζομαι ότι δεν έχεις καταλάβει τι έγραψα στο αρχικό μου σχόλιο. Ας το κάνω πενηνταράκια. Κι επειδή πενηνταράκια δεν συμφέρει (καθότι 170 παλιές δραχμές), ας το κάνω μονόλεπτα, από αυτά τα χάλκινα.
Αν τους διέγραφαν με εφαρμογή του κανονισμού, είναι σίγουρο ότι θα έβγαιναν οι πάντες στα κάγκελα και θα λέγανε τον Βασιλόπουλο φασίστα, Μαδούρο, αναρχοκομμουνιστή, σταλινοτσολιά κλπ.
Τους άφησε να εκτεθούν. Απλά. Μέγας σκακιστής και όχι τυχερός όπως βλακωδώς λέγεται από τους losers.
Ένα χρόνο απών ήταν κάποιος "παράγοντας" από το δημοτικό συμβούλιο που σήμερα κάνει ελεεινό εμπόριο ελπίδας και διατείνεται πως έχει... 10 θέσεις στο "έργο". Ένας από τους πολλούς της σχεδόν ανύπαρκτης και αδιάβαστης (πλην Κόντου και Ντάτση) αντιπολίτευσης. Και που φυσικά βρέθηκε μαζί με σχεδόν ομοίους του σε μια αρπακόλα φτιαγμένη παράταξη ονόματι Πολ.Πολ.
Να προτιμήσεις τη Μαλαματίνα, αν και παοκτζήδικη. Τέλος πάντων. Εβίβα!

Μπουρλότο (01/05/2019 17:55)

@ 18:54

ΠΑΙΚΤΑΡΑΑΑΑ ΜΟΥ.

https://youtu.be/E5w-VSEIdoc

ΔΗΜΟΤΗΣ (01/05/2019 19:20)

Διαβασα ολα τα σχολια αλλα κανεις δεν αναφερθηκε στο πιο σημαντικο γεγονος.Σημερα γιορταζουμε στην πολη μας την εργατικη πρωτομαγια την πεμπτη με αυτη την δημοτικη αρχη αλλα και τελευταια με δημαρχο τον Αρη.Σε λιγοτερο απο ενα μηνα ναι δεν απομεινε ουτε ενας μηνας η φιλαδελφεια αλλαζει σελιδα.

Ανωνυμος (01/05/2019 21:16)

@17.47
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι γράφω, προφανώς επειδή είσαι σε φάση βαριάς μαγκιάς!
Δεν τους διέγραψε για να διατηρήσει την έλλειψη αντιπολίτευσης!
Δεν τους εξεθεσε καθόλου διότι οι ψηφοφόροι δεν γνωρίζουν παρουσίες- απουσίες!
Ακόμα και αυτό το κείμενο πού έγραψε η πρόεδρος για τους απόντες το διαβάσαμε εγώ εσύ και καμμία εκατοστή ακόμα αλλά......ποιος πιστεύει την Συριζαια!
Αν τους είχε διαγράψει θα τους εξέθετε και αν έβγαιναν στα κάγκελα θα συσπειρωνε του οπαδούς του και θα εβαζε κάποιους μη ψηφοφόρους του να προβληματιστούν στην λογική ότι νόμιμα τους διέγραψε διότι δεν συμμετείχαν σε αυτό για το οποίο τους ψήφισαν!
Και καλά εμένα με χάλασε η ρετσίνα!
Εσενα σε χάλασε κάτι η είσαι πάντα έτσι;

T.W.O.M.M. (01/05/2019 23:39)

@19:20 Χαίρομαι που έχεις ατράνταχτα επιχειρήματα.
Τώρα, πως το κατάφερες να συνδέσεις την εργατική Πρωτομαγιά με τον ευσεβή πόθο σου να μην είναι ο Βασιλόπουλος δήμαρχος... Τι να σου πω... Και να είναι ποιος;;; ο χμμμμ... κάτσε να σκεφτώ λίγο... α! ναι! Ο Βούρος μάλλον! Ε; Πιο Σουρεάλ πεθαίνεις λέμε!
Λοιπόν... Άκου, για να μην χαλάς τη ζαχαρένια σου κι ανεβάζεις πίεση. Ο Βασιλόπουλος αν επανεκλεγεί (γιατί ούτε μάντης είμαι ούτε δηλώνω κάτι τέτοιο) θα το χρωστάει στην έλλειψη αντιπάλων ικανών να πείσουν ότι μπορούν να διοικήσουν κατά τι καλύτερα το δήμο για το συμφέρον των δημοτών. Των πολλών και όχι των λίγων. Έτσι... Για να μην κουράζεσαι.
Δεν κρίνεται μόνο η διοίκηση στις εκλογές. Κρίνεται κι η αντιπολίτευση. Και ήταν αστεία επί πέντε χρόνια.

@Ανώνυμος (01/05/2019 17:47) (02/05/2019 06:31)

Γλύψε όσο θες τον Βασιλόγαυρο σου. Η ουσία είναι ότι έχει τελειώσει οριστικά και φεύγει σαν αποτυχημένος. Αντίο και περαστικά.

Ανώνυμος (02/05/2019 10:47)

@21:16 Συνηθισμένο πια το "επιχείρημα" (όποτε γράφεται κάτι που δεν αρέσει) του στυλ "ποιοι τα διαβάζουν τα τοπικά σάϊτ; Λίγοι, καμια εκατοστή άτομα". Ε τότε γιατί τέτοια σκασίλα, αφού δεν τα διαβάζει ο κόσμος;

Ανωνυμος (02/05/2019 13:35)

@10.47
Δύο μικρές απορίες!
α. Τι είναι αυτό που γράφτηκε και δεν μου αρέσει; Οι απουσίες των δημοτικών συμβούλων;
β. Που είδες την σκασιλα;

Και δυο διαπιστώσεις
α. Αποδεικνυεται ότι η δημοτική αρχή επιτρέποντας την απουσία χωρίς καμμία επίπτωση δεν εκανε σωστά την δουλειά της ΚΑΙ σε αυτόν τον τομεα!
β. Κάνουμε διαφορετικές αναλύσεις σε θέματα που είναι ξεκάθαρο ποιο είναι το σωστό!

Ωστικό Κύμα (02/05/2019 13:55)

Εγώ να συμφωνήσω ότι τα τοπικά ΜΜΕ τα διαβάζουν 100 (*).
Τα συζητάνε με άλλους 5 κατά μέσο όρο;
(φίλους, γνωστούς, συγγενείς, ομοϊδεάτες ή και όχι). Φτάσαμε ήδη στους 500.
Μπορεί να κάνουν και καμιά κοινοποίηση στο facebook κι όχι απαραιτήτως σε "τοίχο" αλλά σε "ομάδες".
(πολλές φορές "κλειστές" και "μυστικές"). Ήδη έχει διαδοθεί το μήνυμα σε νούμερο τριψήφιο κι έχει κυκλοφορήσει το όποιο αφήγημα.
Σαν ωστικό κύμα λειτουργεί ό,τι γράφεται. Κερδίζει όποιος ξέρει να εκφράζεται σωστά, κατανοητά και να περνάει έτσι καλύτερα το όποιο αφήγημά του.

(*) Εκτιμώ ότι δεν είναι μόνο 100 οι αναγνώστες των τοπικών ψηφιακών ΜΜΕ, αλλά διπλάσιοι τουλάχιστον. Οπότε, κάνε τον λογαριασμό.

Ανωνυμος (02/05/2019 21:47)

@13.55
Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε!

Ανωνυμος (03/05/2019 10:03)

Αυτο που ορισμενοι απαξιωνετε τον τοπικο τυπο αλλα καθε μερα μπαινετε και σχολιαζετε να το προσεξετε. Αναγεται στη σφαιρα της ψυχιατρικης πια το φαινομενο.

Υποψήφιος γονιός (04/05/2019 12:02)

@Πρώην πρόεδρος Δ.Σ. συλλόγου Γονέων και
Κηδεμονων και λοιπούς ...
Κύριοι, δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα που έχετε με υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους που είναι μέλη συλλόγου γονέων. Εάν πράγματι έχετε ασχοληθεί θα γνωρίζετε πολύ καλά την απαξίωση του θεσμού και τις πολύ λίγες υποψηφιότητες των γονέων κάθε δύο χρόνια που γίνονται εκλογές στα σχολεία. Και είναι προς τιμή αυτών που απαρτίζουν το ΔΣ του συλλόγου γονέων προσφέροντας εθελοντικά και βεβαίως αφιλοκερδώς τον όποιο χρόνο μπορεί να διαθέτει ο καθένας. Το να είσαι υποψήφιος σε συνδυασμό σημαίνει πως αναγνωρίζεται το έργο σου στη μικρή κοινωνία του σχολείου και δοκιμάζεται και σε ευρύτερο επίπεδο, αυτό της πόλης σου. Αν το καταφέρεις μπράβο σου. Αν όχι γυρνάς εκεί που ξέρεις . Άλλωστε είναι κάτι συνηθισμένο τα τελευταία χρόνια.

Σαρδανάπαλος (04/05/2019 16:45)

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ (25/04/2019 11:58) Ποια είναι τα κριτήρια κατ' εσέ για να δικαιούται κάποιος να γράφει πολιτικά κείμενα που δεν πρέπει ο Καβακόπουλος να γράφει; Και ποιος νομίζεις ότι είσαι εσύ που έχεις αυτοαναγορευτεί σε κριτή των πάντων; Ένας φασιστάκος είσαι. Λιγότερο γραφικός απο τους χρυσαβγίτες αλλά φασιστάκος σε νοοτροπία και συμπεριφορά.

ΝicktheFreak (04/05/2019 18:26)

@16:45 ν αγιάσει το στόμα σου. Τον πειράζει όποιος έχει πετύχει κάτι. Κομπλεξικός ως τα μπούνια.

Ουγκανος (04/05/2019 21:26)

@σαρδαναπαλος
Δεν σου είπα να μην διαβάζεις τέτοια βιβλια; Αυτά παθαίνεις, περαστικά.

Ουγκανος (04/05/2019 21:38)

@Nickthefeak
Ποιος έχει πετύχει τι;

Πρώην πρόεδρος Δ.Σ. συλλόγου Γονέων και Κηδεμονονων (05/05/2019 01:01)

Όταν λες υποψήφιος γονιός τι εννοείς;
Ότι είσαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και γονιος η υποψήφιος γονιός διότι περιμένετε παιδί;
Την απαξίωση την γνωρίζω πάρα πολύ καλά! Επειδή όμως η πλειοψηφία δεν κάνει αυτό που πρέπει να συμμετέχει δηλαδή στην εκπαίδευση του παιδιού της εκτός από το να πληρώνει φροντιστήρια, δεν σημαίνει ότι αυτός που κάνει το αυτονόητο είναι ήρωας!
Το να βρίσκεται κάποιος κοντά στο παιδί του και στο σχολείο και να μην το θεωρεί ως χώρο πάρκιγκ παιδιών το αυτονόητο δηλαδή κάποιοι το εξαργυρώνουν θεωρώντας το ως ιδιότητα!
Εκεί λοιπόν διαφωνώ ! Στην αγρα ψήφων λόγω της συμμετοχής στο αυτονόητο!

Σαρδανάπαλος (05/05/2019 07:55)

@Ουγκανος (04/05/2019 21:26) Απαντάς άλλα αντί άλλων. Ναρκωτικά παίρνεις;

Ανώνυμος (05/05/2019 09:15)

ΟΥΓΚΑΝΕ keep walking που λέει και το σλόγκαν του Johnny Walker που πίνεις με τα λίτρα. Καλά κάνεις και σχολιάζεις. Ανεβάζεις και τον Κωνσταντινίδη σε ποσοστό και τον Καβακόπουλο στη σταυροδοσία.

Ερ.δημ.ερ. (05/05/2019 10:22)

Μ' αρέσει που ασχολείστε με έναν ουτιδανό που υπερασπίζεται τις αδιαφανείς απ' ευθείας αναθέσεις και κατηγορεί μια εκδήλωση παρουσίασης βιβλίων.
Ούγκανε μόλις τελειώσεις με το σκούπισμα-σφουγκάρισμα στη Κ. Θεοτόκου μη ξεχάσεις να πλύνεις και το αμάξι του άρχοντα . Να γυαλίζει γιατί είμαστε σε προεκλογική περίοδο.

Ουγκανος (05/05/2019 11:32)

Ποιος υπερασπίζεται τις απευθείας αναθεσεις;
Εντάξει, ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ από την γραφή.
Ψηφίζετε ΓΙΑΝΝΗ Βούρκο.

Ουγκανος (05/05/2019 11:42)

@σαρδαναπαλος
Βάζεις ένα στοίχημα ότι έχω πιει λιγότερα ποτήρια γάλα απ'οσους μπαφους ΕΧΕΙΣ καπνισει; πρεζόνι...

Εκδικητής (05/05/2019 13:00)

Τον Βασιλόπουλο θα τον κρίνουμε και για το μίσος του απέναντι στην ΑΕΚ. Αλλά και τον Κωνσταντινίδη και τους υπόλοιπους θα τους κρίνουμε και από την στάση τους απέναντι στην ΑΕΚ και από την αδιαφορία τους και την υπεροψία τους για τις αλλαγές που συντελούνται στην πόλη με τα έργα γύρω από το γήπεδο. Γιατί η στάση τους επηρεάζει όχι πλέον την ΑΕΚ αλλά την ποιότητα της ζωής όλων μας.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Τα Αρσάκεια προκηρύσσουν 42 υποτροφίες για το σχολικό έτος 2025-2026

Τι έδειξε για την αντιπολίτευση του δήμου η αντιπαράθεση για το Χριστουγεννιάτικο Χωριό

Ω, Ελλάς, ηρώων χώρα...

Τι θα πει «αφέθηκε ελεύθερος» κύριοι της κυβέρνησης;

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)

Χριστουγεννιάτικο παζάρι από το Σύλλογο Γονέων-Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Νέας Φιλαδέλφειας

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης

Ο επίμονος Γιάννης Τομπούλογλου

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη

Οι ψηφοφόροι αποφασίζουν οι ίδιοι πού ακριβώς βρίσκονται τα συμφέροντά τους

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Παναγιτσα, η ενορια μου...

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@18.34 Και "Κύριος" και με "Κ" κεφαλαίο, μεγάλες αλλαγές βλέπω ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ. Άντε με το καλό και ψαλτάκι στον Άη Γιάννη......

Με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στον Άγιο Ιωάννη Μαδύτου (φωτο)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι, https://www.govostis.gr/product/9925/polytelis-syllektiki-epeteiaki-ekdosi.html Πολύ ωραίο για δώρο, χ...

Αντίστροφη μέτρηση για την ανέγερση του νέου κτηρίου του ΚΑΠΗ Νέας Φιλαδέλφειας
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Θαυμάσια νέα .Καλά ρε παιδιά ? Κανείς δεν σκέφτηκε τους ''αποκεί'' ειδήμονες ? Πως θα ζήσουν τώρα βλέποντας όλα αυτά τα καλά ? Μαλλον θα πάν...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Φίλε @09,50 ξαναδιάβασε τι έγραψα γιατί μάλλον δεν ''τόπιασες το υποννοούμενο ''.Κάνε ακόμα μία προσπάθεια.Ίσως να φανείς τώρα πιο τυχερός!!...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: @09,50
Που διάβασες παταπανω σύγκριση Βασιλόπουλος Τζελη; Ο ένας αποστασιοποιηθηκε ως Δήμαρχος και ο άλλος ως Δ.Συμβουλος! Ο Βασιλοπουλος "αποχωρησ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Όχι ότι υποστηρίζω τον Βασιλόπουλο αλλά τι συγκρίνεται παραπάνω .?Ο Τζέλης με τον Βασιλόπουλο ? Για πάρτε ένα χαρτί και κάνε την μέθοδο του ...

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Πέρασα πριν λίγο από Δεκελείας. Απόλυτη βουβαμάρα....

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Σε άλλη βάση η συζήτηση για τον παγκόσμιο σοσιαλισμό......

«Στα μουγγά» έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάννης Τζέλης
Xρήστης: Διότι, αυτοί είστε!
Είναι σε όλους γνωστό ότι τα ποντίκια φεύγουν πρώτα από ένα καράβι που βουλιάζει. Όταν ο Βασιλόπουλος αστασιοποιηθηκε από το Συριζα όλοι αυτ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλά ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με αυτούς τους τύπους ? Για τον υπερεπιστήμονα ΄και πολιτική φυσιογνωμία κο Τζέλη κανένα απολυτότατα σχόλιο ...

Και πάλι λόγια του αέρα από τον Γιάννη Τζέλη
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Μπορεί ο κος Τζέλης να μας πει τι δημοτικά τέλη, για ποια επιφάνεια, και από ποιο χρονικό διάστημα και μετά πληρώνει δημοτικά τέλη η OPAP AR...

Ποιοι Δήμοι αυξάνουν τα δημοτικά τους τέλη
Xρήστης: marcus
Πλάκα θα έχει να προβεί η δική μας δημοτική αρχή και σε νέες αυξήσεις! Αν και θέλω να πιστεύω ότι θα πράξει το ακριβώς αντίθετο......

Άστραψε και βρόντηξε η Συμπαράταξη
Xρήστης: Μαριγουλα-Μαριγω.
marcus Ανέξοδες κορόνες ....

Νάχτλαντ, μια παράσταση που πραγματικά αξίζει
Xρήστης: Κώστας
@ μερακλης Τι σχέση έχει αυτό που στελνεις με το άρθρο; ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©