Τρίτη 17.09.2024,  

Με 7,85 εκατ. ευρώ πήρε την υπογειοποίηση στη Νέα Φιλαδέλφεια ο Κόκκαλης

Δημοσιεύτηκε στις 24/03/2019 στην κατηγορία Η πόλη  |  55 σχόλια

H εταιρεία του άλλοτε ισχυρού άνδρα του Ολυμπιακού ήταν ο μειοδότης του διαγωνισμού της υπογειοποίησης στη Νέα Φιλαδέλφεια, όπως έχει γίνει γνωστό τις τελευταίες ημέρες.

 

Η Intrakat πρόσφερε ως έκπτωση για να αναλάβει το project ένα ποσό που ανερχόταν στο 45% του αρχικού τιμήματος, το οποίο είχε ως κονδύλι η Περιφέρεια Αττικής. Όπως προκύπτει από τα επίσημα έγγραφα, το αρχικό ποσό ανερχόταν στα 17,7 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. 

 

Το ποσό χωρίς τον ΦΠΑ ανέρχεται περίπου στα 14,3 εκατ. ευρώ, τα οποία αναλύονται ως εξής: 10,3 εκατ. ευρώ ως δαπάνες εργασιών, 1,8 εκατ. ευρώ ως γενικά έξοδα και αμοιβή εργολάβου, 1,1 εκατ. ευρώ ως απρόβλεπτα έξοδα και 800 χιλ. ευρώ ως απολογιστικά έξοδα. 

 

Με δεδομένη την έκπτωση ύψους 45% της Intrakat, το deal έκλεισε στα 7,85 εκατ. ευρώ, όπως καταγράφει η "Live Sport". Σημειώνεται ότι η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου ορίζεται σε 14 μήνες, από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

 

Πηγή: SDNA

 

 

 

Γράψτε την άποψή σας

Ο τεράστιος Σωκράτης Κόκκαλης !!! ΧΟ ΧΟ ΧΟ (24/03/2019 20:17)

ΣΩΚΡΑΤΗ ΘΕΕ ΠΑΡΕ (ΚΑΙ) ΤΗΝ ΠΑΕ

tasos (24/03/2019 23:36)

Ρε σεις η καλύτερη λύση για τις εκλογές και πάλι ο Βασιλόπουλος. Να παραμείνει Δήμαρχος και να ξεκατινιάζεται με τον Κόκκαλη για τα έργο της υπογειοποίησης. Περιμένω και τον Κόκκαλη να έρθει να επιθεωρήσει το έργο. Μεγάλες στιγμές θα ζήσουμε.

@tasos (24/03/2019 23:36) (24/03/2019 23:53)

Ο Κόκκαλης φτιάχνει το έργο της υπογειοποίησης που ενέκρινε η Δούρου η οποία κέρδισε τις εκλογές επειδή την στήριξαν οι γαύροι και ο Μαρινάκης με αντάλλαγμα να μην γίνει το έργο. Και αν έχουμε και συντονιστή της όλης κατάστασης τον Βασιλόπουλο πράγματι θα πεθάνουμε απο το γέλιο.

Nick (25/03/2019 07:35)

Μέσα από σε όλα αυτά τα ωραία το σίγουρο είναι ότι θα απουσιάζει ο βασιλόγαυρος.

ΔΗΜΟΤΗΣ (25/03/2019 09:02)

Γαυροι ψηφισαν Βασιλοπουλο και Δουρου για να μην κανει η ΑΕΚ γηπεδο και βλεπουν τον πρωην πρακτορα της σταζι τον δικο τους πατερα να αναλαμβανει την υπογειοποιηση.Αν αυτο δεν ειναι οτι πιο σουρεαλιστικο τοτε ποιο ειναι;Μην με ξυπνατε απο το ονειρο που εγινε εφιαλτης για τους απογονους του στολου.

@@tasos (25/03/2019 09:06)

Αν το σκεφτεις για το θεμα της ΑΕΚ εχεις δικιο και εγω αυτο εγραφα οτι μας συμφερει σαν αεκτζηδες να ψηφισουμε Αρη για να μην αναγκαστει η ΑΕΚ να δωσει τιποτα στον δημο.Επειδη ομως ζουμε εδω σαν δημοτες της πολης θα ειναι οτι χειροτερο να ξαναβγει αυτος.Οποτε ψηφιζουμε οτι θελουμε ο καθενας εγω προσωπικα θα ψηφισω Βουρο για να φυγει απο την γειτονια μας η χειροτερη δημοτικη αρχη στην ιστορια του τοπου μας.

GeorgeAEK (25/03/2019 09:51)

Μια ανάσα βρισκόμαστε από την έναρξη των έργων της υπογειοποίησης που αποτελεί την τελευταία εκκρεμότητα που συνδέεται άμεσα με την λειτουργία του γηπέδου.
Για αυτό ας σταματήσουν κάποιοι το παραμύθι ότι η ΑΕΚ θέλει να εκλέξει συγκεκριμένο Δήμαρχο για να της κάνει χάρες. Καμιά ανάγκη κανέναν δήμαρχο δεν έχουμε πλέον.
Επίσης η ΑΕΚ δεν έχει κανένα πάρε δώσε με τον Κόκκαλη για το γήπεδο. Την ενδιαφέρει η ολοκλήρωση της υπογειοποίησης αλλά πρόκειται καθαρά για έργο της Περιφέρειας. Η Περιφέρεια έκανε τον διαγωνισμό για το έργο και το κέρδισε η εταιρεία του Κόκκαλη. Πουθενά δεν εμπλέκεται η ΑΕΚ σε αυτή τη διαδικασία.

Ανωνυμος (25/03/2019 10:43)

Δημότης Τάσος γιωργοσαεκ.....
Ρε συ ταχεις παίξει εντελώς;
Μόνος σου μιλάς μόνος σου απαντάς, τελείωνε, μας ζαλισες!!

Ιcardi (25/03/2019 11:41)

@tasos (24/03/2019 23:36)

Αυτό ακριβώς θα γίνει! Έτσι ακριβώς όπως το λες...

"[...] η καλύτερη λύση για τις εκλογές και πάλι ο Βασιλόπουλος. Να παραμείνει Δήμαρχος [...]"

Κι η υποψηφιότητα του 64χρονου καλλιτέχνη από τα βόρεια προάστεια είναι η μεγαλύτερη αβάντα.

ΔΗΜΟΤΗΣ (25/03/2019 20:13)

Γαυροτρολ ο μονος που γραφει με πολλα ψευδωνυμα εισαι εσυ.Αντε ανοητε που θα μας πεις κιολας οτι ειμαστε ολοι εμεις ενα ατομο.Ξυδακι ο θεος σου σε πουλησε χαχαχαχα.

ΔΗΜΟΤΗΣ 2 (25/03/2019 20:20)

Καποιοι αντιαεκτζηδες χτυπανε τον Βουρο για το θεμα ΑΕΚ λες και σε αλλες δημοτικες παραταξεις της πολης δεν υπαρχουν πολλοι αρρωστοι ενωσιτες.Ολοι αυτοι οι γαυροι θα ψηφισουν Βασιλοπουλο και κανουν τον ιδιο βρωμικο πολεμο για να εκλεγει οπως το 2014.Το αποτελεσμα ηταν να χασουμε ολοι.Και εμεις που αγαπαμε τον τοπο μας και πεντε χρονια μας κυβερναει η χειροτερη δημοτικη αρχη που υπηρξε ποτε εδω και αυτοι χασανε γιατι η γηπεδαρα χτιζεται και ο μονος λογος που τον ψηφισαν ηταν για να μην γινει.Τωρα ομως που δεν υπαρχει τετοιο θεμα ποιος ο λογος να θελουν να βγει ο αποτυχημενος;Μονο απο θεμα κομπλεξ και μισους για την ΑΕΚ.Ευτυχως εγω προσωπικα ξερω πολυ κοσμο που τον ψηφισε και τωρα δεν θελει ουτε να ακουει το ονομα του κι οση προπαγανδα κι αν κανουν δεν θα παει ουτε στη δευτερη κυριακη και ειδικα στη νεα χαλκηδονα ζητημα ειναι αν θα βγει εστω τεταρτος.

@Ανωνυμος (25/03/2019 10:43) (25/03/2019 20:56)

Ναι ανεγκέφαλε σε μια ιστοσελίδα με θέματα του Δήμου της ΦΧ είναι αδύνατον να γράφουν 5-6 οπαδοί της ΑΕΚ οπότε πρόκειται για το ίδιο άτομο. Πες μας ότι δεν θα γίνει και το γήπεδο.

Το σωστό να λέγεται !!! (26/03/2019 01:13)

@ 20:20

Αααααα! Ολα κι όλα!!!!! εδώ σου δίνω δίκιο!!!!!!.
Κακώς χτυπιέται τόσο ο Βούρος για τoν σφιχτό εναγκαλισμό του με το πρότζεκτ της ΑΕΚ για τη πόλη και την προσπάθεια μετατροπής της Νέας Φιλαδέλφειας σε προαύλιο της Αgiasofias. Εξίσου, θα έπρεπε να χτυπιέται κι ο Γρετζελιάς που προσπαθεί απεγνωσμένα να υπερκεράσει σε ΑΕΚοφροσύνη. Δεν διαφέρουν σε τίποτα ως λόγοι ύπαρξης παρατάξεων. Απλά ο Παντελής είναι Φιλαδελφειώτης.

@(25/03/2019 20:56) (26/03/2019 07:28)

Γράφει ο ίδιος με 10 ονόματα και νομίζει ότι όλοι είναι σαν τα μούτρα του.

Δημοτης (26/03/2019 07:39)

Κι ο Χαρης και ο Κωσταντινιδης ειναι ΑΕΚ οποτε ψηφιστε Αρη.

@ Το σωστό να λέγεται (26/03/2019 08:42)

Ο Γρετζελιάς σε ΔΣ το 2013 είχε ψηφίσει υπέρ του γηπέδου αλλά κατά της υπογειοποίησης.

@Το σωστό να λέγεται !!! (26/03/2019 09:28)

Αυτή τη βλακεία ότι θα γίνει η Φιλαδέλφεια προάστιο της Αγία Σοφιάς που τη στηρίζεις; Έχεις επιχειρήματα η θα συνεχίσεις να αναπαράγεις τις γελοιότητες του παρελθόντος περί Mall;
Αλλά δεν φταις εσύ. Η ΑΕΚ φταίει που δεν φρόντισε να φτιάξει απλά το γήπεδο αλλά έτρεχε για υπογειοποιήσεις και πλατείες ώστε να κάνει καλύτερη την συνύπαρξη με το γήπεδο σε σχέση με το παρελθόν. Χίλιες φορές λοιπόν Βασιλόπουλος και καμιά έξτρα παροχή στους αχάριστους.

@(26/03/2019 01:13) (26/03/2019 10:15)

Όταν λες χτυπιέται για το πρότζεκτ τι εννοείς; Αυτός θα το φτιάξει το γήπεδο; Περιμένουμε από αυτόν κάποια έγκριση; Θα του ζητήσουν κάποια υψομετρική μελέτη; Μήπως θα έχει λόγο για την υπογειοποίηση;
Ευτυχώς δηλαδή που δεν γίνονται οι εκλογές ένα χρόνο νωρίτερα. Γιατί τότε οι ξερόλες θα είχαν βγάλει το συμπέρασμα. Ο Τίγρης θα έλεγαν θέλει τον Βούρο για να απομακρύνει το σταθμό μεταφόρτωσης.
Που να εξηγήσεις τώρα στους ξερόλες ότι υπήρχαν οριστικές και με υποχρέωση για άμεση εφαρμογή αποφάσεις. Συνεχίστε την παπαρολογία.

Χ-ερευνητής (26/03/2019 10:45)

Έχεις κι εσύ τα δίκια σου @Το σωστό να λέγεται !!! (26/03/2019 01:13) Εγώ ούτε αριστερός είμαι ούτε ιδεοληψίες έχω ούτε επαναστάτης το παίζω και την ΑΕΚ και τον Μελισσανίδη πέραν οτι είμαι ΑΕΚ τους θεωρώ χρυσή ευκαιρία ανάπτυξης της πόλης με δουλειές και όμορφα πράγματα όπως το μουσείο μικρασιατικού Ελληνισμού. Αλλά γιατί να ψηφίσω το Βούρο και όχι το Γρετζελιά που και καλές σχέσεις επίσης έχει με την ΑΕΚ και Φιλαδελφειώτης είναι και δοκιμασμένος είναι;

Ανώνυμος (26/03/2019 11:34)

Βρωμάει η πιάτσα ότι οι ΞαναΜαζίδες το διαλύουν οσονούπω και πάνε με το Βούρο.

Δημοτης (26/03/2019 13:14)

Αμα καποιος γεννηθει σε ενα δημο και ζησει 30 χρονια εκει δεν ειναι φιλαδελφιωτης ενω ενας που ηλθε ξαφνικα σε καποια ηλικια εδω ειναι .Ο Αρης που μενει εδω προσφερε παρα πολλα στην περιοχη και την αναβαθμισε χτιζοντας βιλαρα δειχνοντας ποσο γνησιος αριστερος ειναι.Θελω να μου πει ενας που θα ψηφισει Αρη τι περιμενει να κερδισει στην μαχη του με την ΑΕΚ γιατι δεν νομιζω να παρει ψηφους για αλλο λογο για να καταλαβω κι εγω.

Ανώνυμος (26/03/2019 14:22)

@ 13:14

Πες σε όποιον σου είπε να γράψεις αυτό το... "επιχείρημα" ότι σε εκθέτει· κι εσένα και όλη τη ΠολΠολ και τον επικεφαλής σας.

Δεν πάει λογιστικά το πράγμα... Με ισοζύγια...

Τον Άρη τον βλέπουμε εδώ από παιδί. Από τότε που ήρθε η οικογένειας του.
Τον Βούρο οι μόνες φορές που τον είχαμε δει ήταν σε μια άντε δύο πασόκοσυγκεντρώσεις της καφετέριας για σταυρούς όταν ήταν βουλευτής και ψήφιζε μνημόνια ρίχνοντας ζαριές. Με τσαλακωμένη συνείδηση βέβαια.

Δημοτης (26/03/2019 15:58)

Δεν με εβαλε κανενας κι ασε τη λασπη που ξερεις.Επειδη τον βλεπεις απο παιδι ειναι λογος για να ψηφισεις εναν ανικανο κι οχι καποιον που ειναι εκατο φορες πιο ικανος και αυτοδημιουργητος οταν ο αλλος δεν εχει κολλησει ουτε ενα ενσημο?Φοβερη λογικη για αυτο εφτασε η πολη εδω.

@Χ-ερευνητής (26/03/2019 10:45) (26/03/2019 17:34)

Σου είπε κανείς να ψηφίσεις Βούρο; Αν θεωρείς ότι θα προσφέρει περισσότερα στην πόλη ο Γρετζελιάς ψήφισε αυτόν.

GeorgeAEK (26/03/2019 17:38)

Και μια και το θέμα δεν αφορά τον Βούρο αλλά την υπογειοποίηση αφιερώνω το παρακάτω στο γαυροτρόλ, τον γαυραρούλη και τους κολλητούς τους που δήθεν ενδιαφέρονται για το καλό της πόλης και τους χαλάει ο τρόπος χρηματοδότησης του γηπέδου και των περιφερειακών έργων.
http://www.aek365.com/a-647407/dhmato-to-ghpedo-den-mporei-kanei-oute-na-to-stamathsei-oute-na-to-loidorhsei.htm

@Ανώνυμος (26/03/2019 14:22) (26/03/2019 18:49)

Τρομερά επιχειρήματα. Οπότε αφού τον βλέπατε τον Αρη ήταν κατάλληλος για δήμαρχος. Μνημόνια δεν ψήφισε η συντριπτική πλειοψηφία των κομμάτων; Απο αυτούς που βλέπω σαν υποψηφιους σωτήρες καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί πολλοί στρέφονται προς τον Βούρο κι ας ζούσε και στο διάστημα τα τελευταία χρόνια.

@Ανώνυμος (26/03/2019 14:22) (26/03/2019 19:46)

Ναι ο Άρης είναι σαν τους αντιστασιακούς που σήμερα είναι 80 χρονών και πολέμησαν τους Γερμανούς όταν ήταν στην κούνια. Μετράμε την προσφορά του στην πόλη απο παιδί αφού απο τότε τον βλέπουμε. Δεν συγκρίνεται βέβαια με την προσφορά του σαν Δήμαρχος. Μας πρόσφερε στην πόλη μια νέα ωραιότατη βίλα. Αλλά είναι μόνο δική του.

Νεος χαλκηδονιος (26/03/2019 22:19)

Μεγαλωσα εδω, ειμαι αχρηστος, δεν εχω δουλεψει ποτε στη ζωη μου αλλα εχω βιλα ,εχω αμαξι και μηχανη και εξοχικο.Τραγουδαω επαναστατικα τραγουδια και ενσημα δεν κολλησα ποτε.Το ονομα μου θυμιζει σουπερ μαρκετ και πεντε χρονια εκανα εργο εφτιαξα βιλαρα που θα την θαυμαζουν οι τουριστες της πολης.

Ανώνυμος (27/03/2019 00:45)

@ 22:19 Εσύ τώρα νομίζεις ότι τρολάρεις... Απλά το χιουμοράκι σου είναι κρύο και κακής αισθητικής. Μην παραμυθιάζεσαι.

Νεος χαλκηδονιος (27/03/2019 07:27)

Δεν τρολλαρω πουθενα και σε προκαλω να μου γραψεις που λεω ψεμματα .Και μονο χιουμορ δε κανω.

Συμπερασμα (27/03/2019 07:41)

Το προβλημα μας τελικα ειναι αν εφυγε απο τον τοπο κατοικιας του καποιος λες και ζουμε στην αρχαια σπαρτη που απαγορευονταν να φυγεις κι οχι αν ενας ανθρωπος ειναι ικανος η οχι.Μας ζητανε καποιοι λοιπον να ψηφισουμε εναν αποτυχημενο που ζει σε βιλα χωρις να εχει εστω ενα ενσημο και που εκανε δεκα φορες χειροτερο το δημο.Μα μενει εδω ομως τοτε και αγωνιστηκε κατα του γηπεδου.Τι αλλο?Α μονο αυτο.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2019 08:06)

@07.41
Παιδιά, οι επικοινωνιολόγοι του συστήματος εκεί, είναι για κλάμματα, στα γαριδάκια τους βρήκατε; Έχω ξαναρωτήσει ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ θέλει να μου απαντήσει, πότε, πώς και για ποιους συγκεκριμένους λόγους αξιολόγησε τον επικεφαλής σας ως "ικανό να διοικήσει" (δεν λέω στο επάγγελμά του, αυτό είναι άλλο. Η πόλη έχει εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες εργαζομένους που είναι καλοί στη δουλειά τους).

Κόφτε το καλαμπούρι περί δήθεν "ικανότητας" που ποτέ δεν διαπιστώσατε, αφού ποτέ δεν συναναστραφήκατε το συγκεκριμένο πρόσωπο. Δεν πείθετε ούτε τον εαυτό σας.

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2019 08:43)

Διαμαντή λυπάμαι που θα στο πω αλλά και ο τρόπος που προσπαθείς να περάσεις την δική σου άποψη είναι για κλάματα. Προσπαθείς να μας πείσεις ότι οι περισσότεροι απο όσους ψηφίζουν έναν υποψήφιο Δήμαρχο το κάνουν γιατί έχουν σοβαρά επιχειρήματα ότι μπορεί να διοικήσει. Παραμύθια της Χαλιμάς. Με βάση ιδεολογική καταγωγή ψηφίζουν οι περισσότεροι και λόγο γνωριμιών πολλοί άλλοι. Δεν ψηφίζουν Δήμαρχο για να σώσει την Ελλάδα αλλά απλά εύχονται να μην είναι κλέφτης και να ενδιαφέρεται και να δουλεύει για την πόλη. Με την λογική αυτή απλά μπορούν να απορρίψουν όσους απέτυχαν. Οι υπόλοιποι μια χαρά μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι Δήμαρχοι και θα κριθούν απο το αποτέλεσμα εφόσον εκλεγούν.

Ανώνυμος (27/03/2019 09:40)

@Συμπερασμα

Το πρόβλημα δεν είναι ότι έφυγε και άλλαξε τόπο κατοικίας.

Το πρόβλημα είναι ότι επί τρεις δεκαετίες είχε ρίξει μαύρη πέτρα και δεν τον είχε δει ποτέ κανένας πουθενά σε οτιδήποτε που να αφορούσε την κοινωνική και πολιτική ζωή της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας. Ούτε καν για καφέ στη πλατεία δεν ερχόταν. (Οι μια δυο φορές που τον έφερναν για σταυρούς οι τοπικοί πασοκοπαράγοντες δεν πιάνονται φυσικά).
Πρώτα και πάνω απ' όλα όμως, είναι θέμα αξιοπρέπειας για την τοπική μας κοινωνία, να ΜΗΝ επιβραβεύσουμε με την ψήφο μας έναν πρ. βουλευτή ΠαΣΟΚ, που ψήφισε το 1ο καταστροφικό μνημόνιο, επειδή... έτσι κι αλλιώς έπαιζε ζάρια εκείνη την εποχή (με... τσαλακωμένη συνείδηση, βεβαίως-βεβαίως).

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2019 10:13)

Παιδιά, οργανωθείτε εκεί κάτω, γιατί γελάνε και τα μπετά.

Γράφει ο 07.41 ότι ο υποψήφιος του υπογείου "είναι ικανός...".

Εγώ τον ρωτάω από πού ξέρει ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙ.

Και μετά, έρχεται ο 08.43 και μου λέει ότι η ΔΙΚΗ ΜΟΥ (όχι του κολλητού του) η άποψη είναι για κλάματα, γιατί οι περισσότεροι δεν ψηφίζουν με κριτήριο την ικανότητα.

Από τώρα τη χάσατε τη μπάλα; Αν και κάποιοι εξ υμών, την έχουν χαμένη από χρόνια...

(και λίγα ελληνικούλια, δεν βλάπτουν, ειδικά εσύ που ξέρεις με ποια κριτήρια ψηφίζει ο καθένας μέσα στο Σύμπαν: Το σωστό είναι "λόγΩ" γνωριμιών. Πού να σου στείλω ένα Τζάρτζανο; (δεν είναι ψηφοφόρος, μη χαίρεσαι...)

Νεος χαλκηδονιος (27/03/2019 13:10)

Δηλαδη Διαμαντη για να καταλαβω κι εγω ο απλος κατοικος Αντι να γραφουμε για οτι χειροτερο περασε απο την δημοτικη αρχη της πολης και τα τερατα που εγιναν αυτη την πενταετια το προβλημα μας ειναι ο Βουρος?Και ναι εχεις δικιο σε αυτο που γραφεις οτι υπαρχουν πολλοι συμπολιτες μας εργαζομενοι αλλα εξουσια ασκει αυτος που αν του δωσεις μια καρτελλα ενσημων θα την περασει για βομβα και θα την παραδωσει στην αστυνομια.Για μενα αυτο ειναι το πιο σοβαρο κριτηειο κι οχι αν καποιος δεν μενει στον δημο.Και ο ανεπαγγελτος εδω μςνει.

Δημοτης (27/03/2019 13:16)

Γραφει ο αλλος για τα μνημονια λες και το κομμα του Αρη δεν τα υπεγραψε κι αυτο.Δεν πηγαινε για καφε στην πλατεια πωπωπω ουτε εγω παω θα με εξορισεις για αυτο?Ζητημα τιμης για την τοπικη κοινωνια να βγαλουμε δημαρχο καποιον που εχει δουλεψει και δεν μενει σε βιλαρες και μαλιστα σε ενα σημειο που μενουν πολλοι φτωχοι συμπολιτες μας.Ζητημα τιμης να σωσουμε τον δημο μας απο την λαιλαπα που μια πενταετια τρωει τα σωθικα του δημου μας.Επαναλαμβανω ας μου δωσει καποιος ενα σοβαρο λογο για να ψηφισουμε τον εχθρο της μισθωτης εργασιας?

Στην ουσία (27/03/2019 13:23)

Όλα με διαφανείς, έγκαιρους και δημόσιους διαγωνισμούς και όχι κάτω από το τραπέζι.. Και με κέρδος για το δημόσιο χρήμα γύρω στα 10 εκ.€.. Σωστά;;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2019 13:38)

@13.10
Όταν εγώ μόνος μου έγραφα κι αποκάλυπτα το βίο και την πολιτεία Βασιλόπουλου, ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι -ακόμα και τα στελέχια σας που ήταν στο δημοτικό συμβούλιο- έκαναν τουμπεκί ψιλοκομμένο. Εμένα, λοιπόν, μη μου λες τέτοια. Τους ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ρώτα γιατί λούφαζαν εκείνη την περίοδο. Αλήθεια, γιατί; Εσύ τι πιστεύεις;

@13.23
Αν εννοείς τον Βασιλόπουλο, είναι όλο το σχόλιο σου, λάθος.

Νεος χαλκηδονιος (27/03/2019 13:43)

Οτι τα εγραφες εσυ για τον Αρη το παραδεχομαι και μαγκια σου και οτι πεντε χρονια δεν ειχαμε αντιπολιτευση το εχεις τονισει αρκετες φορες και πολυ σωστα.Εγω ειμαι δικαιος.

Keith (27/03/2019 15:15)

@ Διαμαντής Σεϊτανίδης

Τα ποια είπες; Τα στελέχια;
Ε όχι και στελέχια οι υπερεκτιμημένοι παραγοντίσκοι της αφωνίας και της απραξίας.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2019 15:40)

@13.43
΅Ευχαριστώ, αλλά εγώ δεν έγραψα ΜΟΝΟ αυτό. Πρόσθεσα επίσης ότι ΟΛΟΙ όσοι σήμερα το παίζουν σωτήρες της πόλης (εξαιρώ τους τουρίστες, τότε δεν είχε αρχίσει η τουριστική περίοδος) έκαναν τουμπεκί ψιλοκομμένο.

Και ρώτησα αν έχεια κάποια εξήγηση.

Και δεν απάντησες.

Γι αυτό ξαναρωτάω:

Έχεις κάποια εξήγηση για την πλήρη αφωνία τους;

Φιλαδελφειωτης (27/03/2019 15:48)

χαχαχα τωρα να το καταλαβετε εσεις οι αεκτζηδες μας λεγατε εμας και το δημαρχο μας γαυρους επειδη δεν δεχθηκαμε το εκτρωμα του φιλου σας λαθρεμπορα και τη καρκινωματικη καθημερινη παρουσια σας.

ΚΟΡΟΙΔΑ ολοι σας!!!! ολοι αυτοι μαρινακης, τιγρης, ιβαν, αλαφουζος κοκκαλης, βαρδινογιαννης, κοσκωτας, σαλιαρελης κ.λ.π ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΥΠΟΓΕΙΩΣ και σας δουλευουν για να βγαζουν λεφτα απο τις τσεπες σας!!!!

Γι αυτο μην κοπιαζεστε, να ερχεστε εδω στη φιλαδελφεια. Δεν εχει νοημα για εσας το εκτρωμα, δεν θα κερδισετε τιποτα απο αυτο. το εκτρωμα το εχτισε ο λαθρεμπορας επειδη υπαρχετε εσεις οι 100.000 ΚΟΡΟΙΔΑ για να πλουτιζει σε βαρος σας. Το ξερετε οτι για καθε κεφαλι που πατα σε γηπεδο αποφερει στον ιδιοκτητη της αεκ ποσο εως και 10.000 ευρω;;;;;

Ο λαθρεμπορας σας εχει τα καραβια και τα γραφεια του στο Πειραια!! Γιατι ο μαρινακης δεν βαζει να τα διαλυσουν;;;; ΑΡΑ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΑ!!!!! ΚΟΡΟΙΔΑ μια ζωη!!!

@Φιλαδελφειωτης (27/03/2019 15:48) (27/03/2019 18:28)

Γαυροτρολ το μονο καρκινωμα ειναι κατι τυποι σαν εσενα και τα μονα εκτρωματα.Ο δημαρχος ποτε δεν ειπε οτι δεν θελει το γηπεδο ισα-ισα μαγκικα και πειραιωτικα μπροστα ελεγε αλλα .Ετσι παρεσυρε πολλους ενωσιτες που πιστεψαν οτι θελει το γηπεδο με ορους.Δεν μας καιγεται καρφι με ποιους εχει συμμαχιες ο τιγρης και με ποιους δεν εχει .Εσενα ο πατερας σου Σωκρατης σας πουλησε και ανελαβε την υπογειοποιηση για αυτο ολοι οι γαυροι τον βριζετε.Για καθε κεφαλι που παταει στο γηπεδο ο τιγρης εχει κερδος 200.000.000 αλλα εσυ καλυτερα να πας στο ψυχιατρο.Εσυ θα ηθελες ο πρεζεμπορας να εκανε αυτο που γραφεις αλλα δυστηχως αυτα μπορουν να συμβουν μονο στο αρρωστο μυαλο σου.Στο ξαναγραφω πηγαινε σε ψυχιατρο.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2019 15:40) (27/03/2019 18:37)

Αυτη την πενταετια ειχαμε την χειροτερη αντιπολιτευση ολων των εποχων οχι μονο στον δημο μας αλλα πιστευω και σε ολοκληρη την Ελλαδα.Αυτο ελπιζω να μην κοστισει στις ερχομενες εκλογες και ελπιζω να μην ξανασυμβει ποτε.Σιγουρα αυτοι που αναφερεις εχουν τεραστιες ευθυνες αλλα ρε Διαμαντη δεν πρεπει η πολη να αλλαξει σελιδα;Ειναι δυνατον να εχουμε πεντε χρονια ακομα αυτον για δημαρχο;Εγω δεν κρυβομαι σαν κατι αλλους εδω θα ψηφισω Βουρο αλλα δεν θα στεναχωρηθω οποιος και να βγει εκτος απο τον Αρη γιατι πιστευω οτι χειροτερος του δεν μπορει να υπαρξει .Καποιοι απο αυτους που τωρα κατεβαινουν στις εκλογες στις προηγουμενες του 2014 την δευτερη κυριακη ειχαν στηριξει Αρη λες να μην το γνωριζω;Αλλα εστω και αν εγινε αυτο στις 26 μαιου πρεπει να εχουμε αλλο δημαρχο η εστω στις 2 ιουνιου.

@Φιλαδελφειωτης (27/03/2019 15:48) (27/03/2019 21:53)

Απο ένα γήπεδο βγάζεις λεφτά μόνο στον ύπνο σου. Ασε τα παραμύθια γιατί δεν έχεις ιδέα τι τεράστιο κόστος έχει η συντήρηση ενός γηπέδου. Μάθε τι συμβαίνει με το Καραισκάκη και τι χρέη έχει στις τράπεζες.
Οι ομάδες απο κει και πέρα δεν είναι μόνο οι χούλιγκαν και κάποιοι πρόεδροι που στήνουν εγκληματικές οργανώσεις. Εσύ προσπαθείς να τους βάλεις όλους στον ίδιο κουβά για να δώσεις άλλοθι στα πραγματικά λαμόγια. Δεν είμαστε όλοι σαν τα μούτρα σας.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/03/2019 08:35)

@15.40
Με τον Βούρο, λες εσύ, θα αλλάξει σελίδα. Εγώ πάλι λέω ότι εξ αιτίας του θα μείνουμε στην ίδια. Αλλά όπως έχω ξαναγράψει, τα "βαριά στελέχια" που μπήκαν στον Βούρο, εξαφανισμένα ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ήταν στην πενταετία Βασιλόπουλου. Ε, "αν χάσουμε, πάμε στις δουλειές μας και τα ξαναλέμε στις επόμενες εκλογές". Προηγούνται οι "δουλειές", κατάλαβες; Περίμενε εσύ με τον συρφετό από μεταγραφές, να αλλάξει η πόλη σελίδα. Ε ρε, έρμε Γκόρτσο, τι όνειρο νάβλεπες χθες το βράδυ...

@(28/03/2019 08:35) (28/03/2019 12:28)

Τα επιχειρήματά σου δεν βλέπω να πείθουν πάντως ότι ο Βούρος θα κάνει τα ίδια με τον Βασιλόπουλο. Γιατί δεν μας λες ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που σε πείθουν ότι μπορούν να προσφέρουν πραγματικά στην πόλη; Καλοπροαίρετα ρωτάω. Εννοείται ότι δεν μπορείς να εγγυηθείς για κανέναν το τι θα κάνει αν εκλεγεί αλλά ποιοι είναι αυτοί που μπορείς να εμπιστευτείς περισσότερο μια και γνωρίζεις τα πεπραγμένα και την πορεία τους μεχρι σήμερα;

Ψυχίατρος (28/03/2019 13:12)

Κάποιοι που έχουν πιάσει στασίδι γύρω από το Βούρο και το παίζουν παράγοντες κι επιτελείς έχουν σύνδρομο Dunning Kruger. Σύμφωνα με αυτό, ορισμένοι άνθρωποι είναι εμφανώς ανεπαρκείς σε κάποιες δραστηριότητες αλλά παρ' όλα αυτά ισχυρίζονται σε κάθε ευκαιρία πως γνωρίζουν τα πάντα. Οι λεγόμενοι... ξερόλες.
Οι άνθρωποι με αυτό το σύνδρομο (το οποίο είναι γνωστό και ως "Γνωστική Προκατάληψη Ψευδαισθητικής Ανωτερότητας") νομίζουν ότι οι ικανότητές τους είναι υψηλότερες από το μέσο όρο, δεν περνάει καν απ' το μυαλό τους η ανάγκη για αυτοβελτίωση και φυσικά δεν αναγνωρίζουν ούτε τις ικανότητες ούτε τις δυνατότητες άλλων. Ο ψευτοεγωισμός τους είναι τόσο μεγάλος που τους εμποδίζει.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/03/2019 14:33)

@12.28
Ιδιωτικά την άποψή μου τη λέω. Και την εκτίμησή μου για το ποιος θα εκλεγεί (δεν είναι ο ίδιος συνδυασμός με αυτόν που εγώ θα ρίξω στην κάλπη). Δηλαδή άλλον θα ψηφίσω εγώ, άλλος πιστεύω ότι θα εκλεγεί. Εδώ όμως δεν έχει κανένα νόημα να πω ποιον θα ψηφίσω, δεν πιστεύω δηλαδή ότι ενδιαφέρει τους αναγνώστες μου ποιον θα ψηφίσω.

@Ψυχίατρος (28/03/2019 13:12) (28/03/2019 18:13)

Αν θέλεις να δεις έναν από αυτούς που περιγράφεις κοίτα στον καθρέφτη.

@Ψυχίατρος (28/03/2019 13:12) (28/03/2019 23:24)

Στο ψυχιατρείο σε έχει στείλει ο Γιαννάκης. Τέτοιος πανικός ούτε όταν εκδόθηκε η οικοδομική άδεια του γηπέδου.

Ψυχίατρος (28/03/2019 23:49)

@ (28/03/2019 18:13) Μη φοβάσαι. Δεν θα το χάσεις το χαρτζιλικάκι. Τα μεγάλα ονόματα έχουν κλείσει αλλού.

@Ψυχίατρος (28/03/2019 23:49) (29/03/2019 09:09)

Εκτός από όλα τα άλλα ξέρεις ότι παίρνω και χαρτζιλίκι; Έτσι εξηγείται το ότι γνωρίζεις τόσα πολλά για το σύνδρομο του ξερόλα. Σου περιέγραψε αναλυτικά από το πάσχεις ο γιατρός σου. Περαστικά.

Ψυχίατρος (29/03/2019 11:04)

@ (29/03/2019 09:09) Tο απόγευμα που θα περάσω απ' το υπόγειο θα σου πω από κοντά.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Το αύριο της πόλης και η ρεβάνς που θέλει να πάρει το χθες

Μια 14χρονη τραυματίστηκε από κολώνα που έπεσε στη Νέα Φιλαδέλφεια (ΦΩΤΟ)

Υπάρχει καλή και κακή λογοδοσία;

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

Τίνα Αλεξανδρή

Γιάννης Τομπούλογλου: «Δώρα Γκουντούρα, μας κάνεις υπερήφανους»

Έπεα πτερόεντα από την Αριστερά του καναπέ, κι ένα αφιέρωμα στον Πιραντέλο

Τηλεφώνημα για βόμβα σε τράπεζα στη Νέα Χαλκηδόνα, Δεκελείας και Κρήτης

Κοιτάζοντας τον καθρέφτη τους

Πιο κάτω δεν έχει...

Αυτοψία Χαρδαλιά στο αντιπλημμυρικό έργο της βόρειας Φιλαδέλφειας- Τι είπε ο Περιφερειάρχης Αττικής

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Εμπεδωνεται το αισθημα ασφαλειας......

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
@ ε.ν. (31/08/2024 20:13) Πεσμου πρώτα εσύ για τους νεκρούς στο Μάτι, στα τέμπη κ για τους εκατοντάδες νεκρούς που δεν πρόλαβαν να μπουν στο...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ε.ν.
με το καλο συντομα θα ολοκληρωθει το αντιπλημμυρικο. @Κωνσταντίνος (30/08/2024 20:07) για τους νεκρους μεσα σε ενα χρονο δεν λες κατι ουτε...

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)
Xρήστης: Μαμά έβρεξε
Και η αντιπολίτευση κινητοποιήθηκε άμεσα με προβολή στα social τις σκηνές της νεροποντής. Καθώς και οι σύζυγοι και οι μανάδες πρώην αντιδημά...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
@Κωνσταντίνος: Όχι μόνο 2.000, δεν θυμάσαι τη δενδροφύτευση που οργάνωσε ο Μελισσανίδης πέρσιτο καλοκαίρι; 30.000 δέντρα φύτεψε ο λαός μας....

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
Ο Παντελόγλου είχε κάνει πρόταση, αφού το πρόβλημα ήταν πώς θα κυκλοφορούν τα τρόλεϊ: https://www.kosmosnf.gr/2024/03/gia-na-syzitame-prepei...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
Οι οικολόγοι της φάπας είναι οι ίδιοι που καθυστέρησαν το γήπεδο για 5 κομμένα αρρωστημένα πεύκα - ενώ τώρα έχουν φυτευτεί 2.000 δέντρα εκε...

Πιο κάτω δεν έχει...
Xρήστης: Ανωνυμος*
@20.53 Σε χαρακτήρισα πασοκο οπαδό δηλαδή της αρπαχτης. Αφού προσπάθησες να με ειρωνευτείς, θέλησες να κάνουμε μαθήματα πολιτικής οικονομίας...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Συκα, καλε, συκα...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Συνέπεια ιδεών!
Ο πολιτικός βίος και η πολιτεία του καθενός δείχνει το κατά πόσο μπορεί κάποιος να τον εμπιστευτεί! Δεν γίνεται να μιλάμε για μεγάλο πολιτι...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@19.13 Πόσο πίσω να πάει κανείς για να βρει πότε και με ποιον είχε πολιτευτεί ο οιοσδήποτε; Και τι ρόλο μπορεί να παίζει αυτό στις θέσεις πο...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: marcus
@ ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ Μήπως σε βοηθά η μνήμη σου σε αυτό που είχα ρωτήσει εδώ https://e-alitheia.gr/pub/36964/sth-sygxroni-polh-tou-gatsouli-oi-o...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Ανωνυμος*
@ 06.14 Χαχαχαχαχα! Είσαι περίπτωση!...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Γ. Α.
Ουσταμπασίδης. Τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο για το ΠΑΣΟΚ και τη πόλη. Μακάρι να γίνει και δήμαρχος κάποια στιγμή. ...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Άυτή η δήλωση όπως είναι δομημένη δείχνει ότι η πόλη μας διαθέτει ένα τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο. Τέτοιους δημοτικούς συμβούλους θέλουμε .Μά...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©