Κυριακή 21.04.2024,  

Ο Νίκος Σερετάκης υποψήφιος δήμαρχος με τη Λαϊκή Συσπείρωση

Δημοσιεύτηκε στις 07/01/2019 στην κατηγορία Ο Δήμος  |  38 σχόλια

Υποψήφιος Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαληδόνας και επικεφαλής του ψηφοδελτίου της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Δήμο μας στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2019 θα είναι ο Νίκος Σερετάκης.

 

Ο Νίκος Σερετάκης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968 και ζει στη Νέα Φιλαδέλφεια από το 1970. Σπούδασε στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

 

Διετέλεσε μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της ΚΝΕ και του Γραφείου του. Είναι μέλος του Τμήματος Διεθνών Σχέσεων της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ.

 

Επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης και Δημοτικός Σύμβουλος Καρπενησίου 2010-2014. Στις εκλογές του 2014 ήταν υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Ευρυτανίας με τη Λαϊκή Συσπείρωση. 

 

Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Σκακιστικού Ομίλου Νέας Φιλαδέλφειας. Υπήρξε μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας από το 2004 έως το 2016. 

 

Συμμετείχε δραστήρια στην Επιτροπή Γονέων Παιδικών Σταθμών και τους αγώνες που ακύρωσαν την επιβολή τροφείων στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου μας.

 

Είναι παντρεμένος με την  Ελίνα Χαιρικάκη και έχουν δύο παιδιά, τη Μυρτώ και το Γιώργο.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Μαίνεται ο εμφύλιος μεταξύ των συνυπεύθυνων - Κολλητοί Βασιλόπουλου, εναντίον Βασιλόπουλου!

 

Ακόμα σιωπούν για τις καταγγελίες εναντίον τους Βασιλόπουλος, Παπαλουκά- Ερωτήματα για τους τέσσερις

 

Ανεξέλεγκτος ο εμφύλιος στη Δύναμη (πρώην) Κολλητών

 

Όταν ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, διαψεύδει τον... εαυτό του!

 

Τα κακομαθημένα!

 

Το ποντίκι που βρυχάται «με ξένα κόλυβα»

 

Τα ψέματα Βασιλόπουλου για το κτήριο της Στρούγκας

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Γράψτε την άποψή σας

Ανώνυμος (08/01/2019 00:00)

Γκρούεζας. Από μικρό παιδί στο κόμμα.

Ποια επιτροπή (08/01/2019 01:37)

αυτήν την πενταμελή επιτροπή που αποτελείτο από τρία άτομα, αυτόν, τη γυναίκα του και ένα συνδικαλιστή του ΠΑΜΕ, για αυτή μιλάμε;

Ανωνυμος (08/01/2019 16:00)

@00.00
Ο Γκρούεζας στο έργο είναι τοπικός κομματαρχης που κονομαει από τα έργα που κάνει η κυβερνηση την οποια στηρίζει! Κάνει υπερτιμολογισεις και δεν θα διστάσει να στηρίξει άλλον υποψήφιο αν αυτό είναι το συμφέρον του!
Που ακριβώς είδες τον Σερετακη ως Γκρουεζα;
Αν είναι από μικρό παιδί στο κόμμα είναι Γκρούεζας(;)
Αν κάθε λίγο και λιγάκι αλλάζει κόμμα είναι κωλοτουμπας!
Αν είναι σαν και εσένα απλά είναι μ@λ@κ@ς!
@01.37
Σε ποια επιτροπή ακριβώς αναφέρεσαι;

Ανώνυμος (08/01/2019 16:52)

@(08/01/2019 16:00) Όλοι οι άνθρωποι έχουν ένα επάγγελμα. Άλλος είναι εργάτης, άλλος δικηγόρος, άλλος μηχανικός, άλλος γιατρός, άλλος φούρναρης, άλλος πωλητής, άλλος γκαρσόνι και ο κατάλογος ατέλειωτος. Εκατοντάδες τα επαγγέλματα που κάνουν οι άνθρωποι για να βιοπορίζονται. Το επάγγελμα του Σερετάκη ποιο ακριβώς είναι; Μέλος του ΚΚΕ; Και γιατί θα πρέπει να ενοχλεί ο Βούρος που έρχεται μετά από δεκαετίες απ τα Βριλήσια κι όχι ο Σερετάκης που πολιτεύονταν στο Καρπενήσι και θυμήθηκε κι αυτός ξαφνικά τη Φιλαδέλφεια;

@ 16:00 (08/01/2019 18:28)

Είναι έμμισθος υπάλληλος του κόμματος που τύπωνε τις εφημερίδες του με τα κατασχεθέντα μηχανήματα του Κοσκωτά. Για την επιτροπή ξαναδιάβασε την ανάρτηση του Διαμαντή

Αριστερά στην Εδέμ με τους αγγέλους στα FM (09/01/2019 09:13)

Γενικότερα, δεν μπορώ να περιμένω απολύτως τίποτα από ένα κόμμα που είχε δικά του ΜΜΕ (902 τηλεόραση και ραδιόφωνο) και τα πούλησε.
Ειδικότερα, δεν μπορώ να περιμένω απολύτως τίποτα από ένα κόμμα που για μια δωρεά 1500 ευρώ στη ΚΟΒ Αμφιάλης, σφύριζε αδιάφορα όταν κάποιοι τραμπουκίζονταν από τον στρατό των μπράβων και των λουμπεναριών.

ανώνυμος (09/01/2019 10:18)

@ Ανώνυμος (08/01/2019 16:52)
Ε, και αυτό επάγγελμα είναι.
Μέλος του ΚΚΕ
Είναι εύκολο να κάθεσαι να ανακαλύπτεις ποιό επόμενο παραμύθι να προωθήσεις σε αυτούς που ονειρεύονται, όταν όλο το σύστημα που πρέσβευες επί 10ετίες έχει καταρρεύσει?
Θέλει επαγγελματισμό.

Απόστρατος Σ/χης KGB (09/01/2019 11:08)

Σφε Νίκο. Όσοι έχουν φύγει από το κόμμα τα τελευταία τριάντα χρόνια που βρίσκονται;
Στη διάσπαση του '91 κάποιοι (λαφαζάνηδες, ανδρουλάκηδες, δραγασάκηδες) διαφωνούσαν συνολικά με το μαρξισμό-λενινισμό. Σήμερα βρίσκονται στο ΣΥΡΙΖΑ, στη ΛΑΕ και στο ΚΙΝΑΛ (πρώην ΠΑΣΟΚ).
Υπάρχουν όμως και κάποιοι που δεν χώθηκαν σε αστικά κόμματα για τις καρέκλες. Όπως ο Μήτσος Κωστόπουλος κι ο Κάππος ή ο Θάνος Πάνος που έφυγε απ' τη ΚΝΕ το 2007.
Παραδεχτείτε το! Έχει χαθεί η μπάλα, μας έχουν πάρει φαλάγγι, κι αν συνεχίσετε να κατηγορείτε όποιους έχουν διαφορετικές αντιλήψεις και απόψεις για τη τακτική και άλλα επιμέρους ζητήματα σαν οπορτουνιστές, ζήτω που καήκαμε!

*Ανώνυμος* (09/01/2019 11:28)

@10:18

Να με συμπαθάς αλλά η ιδεολογία δεν κατέρρευσε!
Κάθε άλλο!
Σήμερα δε, μετά τη λαίλαπα του ακραίου καπιταλισμού που δημιουργεί συνεχώς δυστυχισμένους ανθρώπους ανά τον κόσμο, είναι πιο επίκαιρη και αναγκαία από ποτέ.
Εκείνο που κατέρρευσε ήταν το σοβιετικό μοντέλο από την εποχή Χρουτσώφ και μετά μέχρι τον διαφημιστή πίτσας Γκορμπατσώφ και τον μεθύστακα κρετίνο Γέλτσιν.

ανώνυμος (09/01/2019 14:18)

@ *Ανώνυμος* (09/01/2019 11:28)
Κοίτα να δεις όμως που πρέπει κάποια στιγμή να κάτσουμε και να συμπεράνουμε οριστικά μερικά πράγματα.
Εσύ λες για τον "ακραίο Καπιλατισμό" που δημιουργεί δυστυχία. Επίσης λες ότι το μοντέλο ήταν επιτυχημένο μέχρι τον Χρουτσώφ αλλά μετά στράβωσε.
Δεν θα σου αντιπαρατεθώ σε αυτά που λες, αλλά πες μου σε παρακαλώ.
Αν συγκρίνουμε τις ζωές των ανθρώπων που μεγάλωσαν στον "ακραίο Καπιταλισμό" από τη μια μεριά, και τους ανθρώπους που μεγάλωσαν στο "Κομμουνιστικό" σύστημα, είτε περιορίζοντας τη σύγκριση μέχρι τον Χρουτσώφ είτε και μετά από αυτόν, ποιοί είναι οι πιο ευτυχείς και οι πιό δυστυχείς άνθρωποι?
Οι "Καπιταλιστές" ή οι "Κομμουνιστές"?
Ποιό σύστημα γέννησε την μεγαλύτερη δυστυχία?
Ακόμη και να ισχυρίζεσαι ότι απέτυχε το "Σοβιετικό μοντέλο", που ήταν η μήτρα του "συστήματος", υπονοείς ότι σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου πέτυχε?
Μήπως κοροϊδευόμαστε ματαξύ μας, μη θέλοντας να παραδεχτούμε αυτό που είναι ορατό μπροστά στα μάτια μας?

Ανωνυμος (09/01/2019 17:27)

@14.18
Όταν οι ευτυχείς καπιταλιστές στιβαζονταν στην νήσο Ελις κατά χιλιάδες για να επιλέγουν ποιοι θα αποτελέσουν τις ζωντανές μηχανές, οι δύστυχοι κομμουνιστές μείωναν τον αναλφαβητισμό τους από το 95% που είχαν ως ευτυχείς σε 3% ως δυστυχείς! Όταν το πρόβλημα της υγειονομικής περίθαλψης οι ευτυχείς το έλυναν πεθαίνοντας εφόσον δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις ασφάλισης οι δυστυχείς το είχαν λυμένο ΔΩΡΕΑΝ! Όταν οι ευτυχείς μάθαιναν την τέχνη του ανειδίκευτου εργάτη πληρώνοντας με τον ιδρώτα τους τα δίδακτρα οι δυστυχείς είχαν πανεπιστημιακή μόρφωση ΔΩΡΕΑΝ!
Όταν οι ευτυχείς έβλεπαν την Δυναστεία και ονειρεύονταν τον εαυτό τους στην θέση της ελίτ οι δυστυχείς έβλεπαν όπερες και Μπολσόι!
Η ευτυχία του να είσαι ανοιχτοματης!

ανώνυμος (10/01/2019 00:11)

@ Ανωνυμος (09/01/2019 17:27)
Ναι συμφωνώ με αυτά που λες και επαυξάνω αν το θες.
Ωραίο πράγμα να έχεις όλες τις υπηρεσίες δωρεάν και θα το ήθελα και εγώ για τη χώρα μου.

Το επόμενο ερώτημα που έρχεται σε κάποιον, είναι το πώς και το γιατί όλοι αυτοί οι ευτυχείς ανατολικοί λαοί, μόλις τους δόθηκε η ευκαιρία, έρχονταν λεφούσια στην δυστυχή Δύση.
Και δε μιλάω για την χώρα μας, που είναι κάτι ανάμικτο από ανατολή και δύση. Μιλάω για τα κράτη της Δυτικής Ευρώπης που είναι πιο σοβαρά.
Όπως επίσης, στα χρόνια που είχαν την ευτυχία τους οι ανατολικοί, αν τους έδιναν το δικαίωμα να επιλέξουν μια άλλη κυβέρνηση θα διάλεγαν ξανά Κομμουνιστικό κόμμα?

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ (10/01/2019 01:05)

Ο αναλφαβητισμός μειώθηκε – θα έλεγα εξαφανίστηκε. Απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργήσει ένα κράτος. Ο αναλφαβητισμός ήταν μια απ τις βασικές αιτίες διάλυσης και της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αλλά τι να έγινε το 1953 στην Ανατολική Γερμανία, τι ζητούσαν αυτοί οι άνθρωποι; Τι ζητούσαν οι Ούγγροι το 1956 και τι οι Τσεχοσλοβάκοι το 1968; Τι ζητούσαν τέλος πάντων όλοι αυτοί και τους «πάτησαν» τα τάνκς; Στο μεταξύ βέβαια φτιάχτηκε και το τείχος. Για να εμποδίσει τους «από κει» νάρθουν και να απολαύσουν την ΔΩΡΕΑΝ υγειονομική περίθαλψη τη ΔΩΡΕΑΝ πανεπιστημιακή μόρφωση, τις όπερες και τα Μπολσόι που απολάμβαναν οι «από δω». Αλλά για δείτε ένα παράδοξο: 86 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν μπουχτισμένοι απ τα Μπολσόι αποφάσισαν να περάσουν «από κει» για να δουν «Δυναστεία» προφανώς. Ότι πυροβολήθηκαν είναι διαδόσεις των καπιταλιστών. Γκρεμοτσακίστηκαν στο τείχος για να ονειρευτούν τον εαυτό τους στην θέση της ελίτ. Άκου να ονειρευτούν! Τόσο μ…… δηλαδή. Τι να πει πια κανείς. . .

Ανωνυμος (10/01/2019 09:03)

@01.05 της συμφοράς
Στις χώρες αυτές οι άνθρωποι ζητούσαν να αλλάξει ουσιαστικά το σύστημα και να γίνει όπως των ευτυχισμένων! Στο τέλος το κατάφεραν και έχουν την ευτυχία και αυτοί και και οι άλλοι ευτυχισμένοι να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες των καλύτερων κοριτσιών της ανατολικής Ευρώπης! Έχουν την άνεση όλοι πλέον να γίνονται οικονομικοί μετανάστες και να πλουτίζουν με τα μεροκάματα των ευτυχισμένων χώρων! Θα υπήρχε Αμπράμοβιτς η Σαββίδης για να σώσει τον Μπαοκ αν είχαμε το δυστυχισμένο καθεστως;
Δημοκρατική χώρα η Ουγγαρία και τώρα και όταν πολεμούσε μαζί με του Ναζί στο Στάλινγκραντ!
Υ.Γ. τότε υπήρχαν οι διαδηλώσεις των καλών εναντίον των κακων που τις αντιμετώπιζαν με τανκς!
Τώρα έχουμε στις χώρες των ευτυχισμένων διαδηλώσεις των κακων εναντίον των καλών που αντιμετωπίζονται με αυρες δακρυγόνα φωτιές και προβοκάτσιες!
Παράξενοι που είναι οι άνθρωποι!!!!

Ανωνυμος (10/01/2019 09:21)

@00.11
Νομίζω για τον ιδιον λόγο που από την χώρα μας φεύγουν λεφουσια για άλλες δυτικές χώρες!
Μην υποτιμάμε την προπαγάνδα του Αμερικανικού Ονείρου! Το μέγεθος της συνειδητοποίησης του καθενός το βλέπεις σε μικρογραφία στην χώρα μας όπου ψηφίζουμε αυτούς που θα μας πουν αυτά που θέλουμε να ακούσουμε!
Ένας άλλος λόγος είναι η υποχρεωτική εργασία που κάποιους ( παντού υπάρχουν τέτοιοι) τους ενοχλούσε
Για το αν θα επέλεγαν το Κομμουνιστικό Κόμμα πάλι δεν έχεις παρά να κοιτάξεις τις δημοσκοπήσεις στις χώρες που ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η ύπαρξη του Κ.Κ !
Όπως ίσως ξέρεις στην δημοκρατική Ε.Ε. υπάρχουν χώρες που απαγορεύουν την ύπαρξη του Κ.Κ., δεν έχουν όμως κανένα πρόβλημα να γιορτάζουν επέτειους ανάμνησης των καλών SS!
Αυτή στην ουσία είναι η δυτική "δημοκρατια" όπου το 30% του πληθυσμού έχει ελεύθερα και δημοκρατικά το δικαίωμα να ζει κάτω από τα όρια της φτώχιας!
Υ.Γ. Μην φανταστείς ότι δεν έβλεπα στρεβλώσεις και προβλήματα απέναντι! Αυτά προσπαθείς να τα διορθώσεις!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (10/01/2019 10:45)

Πραγματικά με ξεπερνάει το ότι κάτω από την αναγγελία μιας υποψηφιότητας για το δήμο μας, επιχειρείται να λυθεί το ζήτημα του υπαρκτού σοσιαλισμού. Με ξεπερνάει, πράγματι...

Συνεχίστε να γράφετε, εγώ πρόβλημα δεν έχω. Νομίζω ούτε ο Σερετάκης. Αλλά εσείς, πιστεύετε ότι το ζήτημα θα το λύσετε;

Ανωνυμος (10/01/2019 11:06)

@10.45
Φυσικά και δεν πρόκειται να λυθεί το πρόβλημα!
Απλά γίνεται πολιτισμένα μια ανταλλαγή απόψεων κάποιων που έχουν αντίθετα πιστεύω!
Δεν ευελπιστώ να πείσω κανέναν απλά ίσως να προβληματισω όποιον θέλει να προβληματιστεί, όπως επίσης το ίδιο σκέπτονται και οι συνομιλητές μου!

ανώνυμος (10/01/2019 14:53)

Μα Διαμαντή, η συζήτηση άρχισε περι Κομμουνισμού, από τη στιγμή που ένας καθ' όλα συμπαθής άνθρωπος κατεβαίνει υποψήφιος με ένα κόμμα που πρεσβεύει "ακόμα" τον παράδεισο του Κομμουνισμού. Ψάχνουμε να δούμε τα οφέλη αυτού του συστήματος και πώς έδρασε αυτό στην Ιστορία.
Μπορεί να κάνουμε εμείς λάθος και να μη τα βλέπουμε. Προσπαθούμε να τα δούμε.

Το ίδιο θα γινόταν αν κατέβαινε και κάποιος άλλος που πρεσβεύει ότι ο Ναζισμός είναι το καλύτερο πολιτικό σύστημα.

Και εξ άλλου η συζήτηση είναι πολύ αξιοπρεπής,απ' ότι βλέπω.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (10/01/2019 15:12)

@14.53
Κι εμένα μου αρέσει ο διάλογος που γίνεται, το γράφω για να μην παρεξηγηθώ. Από τους λίγους που -ακόμα- έχει μείνει σε αξιοπρεπή, όπως λες, επίπεδα. Συμφωνούμε. Απλώς δεν πιστεύω να νομίζει κανείς ότι μπορεί να βγει άκρη στη συζήτηση. Μόνο αυτό λέω, αλλιώς, συνεχίστε, κανένα πρόβλημα.

Nick (10/01/2019 15:43)

Κι αυτός όπως και το κόμμα του είναι κατά του γηπέδου.
Εύχομαι τουλάχιστον να μην έχει το θράσος να ζητήσει καμιά παραχώρηση από την ΑΕΚ.
Δεν πιστεύω να θέλει κι αυτός θέσεις εργασίας στο ιδιωτικό κατασκεύασμα του εκπροσώπου του κεφαλαίου Μελ;
Θα πέσει πολύ γέλιο σε αυτές τις εκλογές. Και ακόμα περισσότερο μετά.

@Ανωνυμος (09/01/2019 17:27) (10/01/2019 15:54)

Τα παραμύθια περί κομμουνιστικών παραδείσων έχουν καταρρεύσει εδώ και δεκαετίες. Γνωρίζουμε πλέον πολύ καλά το επίπεδο των δωρεάν παροχών του κάθε κομμουνιστικού κράτους. Και αν προέκυπτε και κανένα Τσέρνομπιλ πάλι δωρεάν την πρόσφεραν την ραδιενέργεια χωρίς ενημέρωση στους ανυποψίαστους ευτυχισμένους πολίτες. Λυπάμαι αλλά τα ψέματα σου που κάποτε παραμύθιαζαν έστω μια μειοψηφία μόνο γέλιο προκαλούν πλέον.

Ανωνυμος (10/01/2019 16:53)

Ο διάλογος προχωρουσε σε πολύ καλό επιπεδο......έως ότου ανακατεύτηκε ο οπαδος και τα έκανε σκ...α!
Ρε παλικάρια, διαμάντια πιάνετε κάρβουνα γίνονται!
Μη φυτρωνετε εκεί που δεν σας σπέρνουν!

Ανωνυμος (10/01/2019 17:14)

@15.54 ΚωσταςtasosNick!
Το επίπεδο των δωρεάν παροχών της υγείας της παιδείας της στέγασης του πολιτισμού δεν το έχουν αμφισβητησει εχθροί του σοσιαλισμού πολύ πιο ενημερωμένοι και το κυριότερο ,πιο σοβαροί, από σένα!
Η Φουκουσιμα σε πιο κομμουνιστικό κράτος βρισκεται;
Το πρωτόκολλο του Κιότο ποια σοσιαλιστική χώρα αρνήθηκε να το επικυρώσει;
Υ.Γ. Αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφω πες το να τα γράψω σε άλλη γλώσσα!

Κώστας (10/01/2019 22:21)

@17:14Τα έχεις χάσει εντελώς και εκτός από αυτό μας διασκεδάζεις με τις προοδευτικές σου ιδέες της USSR... Τι θέλεις να μας πεις τώρα καρπαζοεισπράκτορα οτι θα ανατρέψεις εσύ μαζί με τους βολεμένους του Περισσού τον καπιταλισμό; Μήπως θα μας φέρεις τα ΚΝΑΤ στη Φιλαδέλφεια παλιορουφιάνε; Ή μήπως θα μας κάνεις μαθήματα παιδείας, τεχνών και συστήματος υγείας που φυσικά ανθούσαν μόνο στην USSR και πουθενά άλλου στην ιστορία αυτού του κόσμου...
Άντε να χαθείς ρε ξεφτίλα στη Σιβηρία...

ανώνυμος (10/01/2019 23:51)

ρε παιδιά, γιατί ρίχνετε το επίπεδο της συζήτησης?
Είναι ανάγκη να βρίζει ο ένας τον άλλον?
Επιχειρήματα δεν υπάρχουν χωρίς βρισιές?

Ανώνυμος (11/01/2019 00:31)

@23.51
Φίλε
Για τον ΚωσταςtasosNick μιλάς ! Τι περιμένεις; Υψηλό επίπεδο και επιχειρήματα;

Κώστας (11/01/2019 08:48)

@00:31
Ευτυχώς που υπάρχεις εσύ και ανεβάζεις το επίπεδο του διαλόγου με το τι συνέβαινε στα 60’s στη Ρωσία και μάλιστα με ατράνταχτα επιχειρήματα! Χαχαχαχαχαχα Συνέχισε να μας διασκεδάζεις γελοίε υπάλληλε του Περισσού!

@ανώνυμος (10/01/2019 23:51) (11/01/2019 09:39)

Σιγά μη μιλάμε πολιτισμένα και με επιχειρήματα στους κομμουνιστοφασίστες που τολμάνε ακόμα να μας μιλάνε για παραδείσους. Μόνο και μόνο απο σεβασμό στους νεκρούς απο τις πολιτικές εκκαθαρίσεις δεν αξίζει να τους μιλάς με ευγένεια. Θα τους μιλάω και θα τους αντιμετωπίζω με τον ίδιο τρόπο που το κάνω απέναντι στους Ναζιστές και τους Χρυσαυγίτες.

@Ανώνυμος (11/01/2019 00:31) (11/01/2019 09:46)

Ο ΚωσταςtasosNick όπως τον λες σε έχει τρελάνει στη σφαλιάρα. Γιατί εδώ και κάτι χρόνια όλοι οι Αεκτζήδες μιλάνε με επιχειρήματα για το θέμα του γηπέδου και μάντεψε έχουν πάντα δίκιο και πάντα δικαιώνονται. Όσο για τις βρισιές είναι το λιγότερο που μπορούν να κάνουν απέναντι σε απίστευτες παρανομίες και χρηματοδοτούμενες εμετικές τακτικές των διαφόρων αντιγηπεδικών παρασίτων.
Ευτυχώς που πράγματι έχουν επίπεδο και μένουν μόνο στις βρισιές. Αν είχατε απέναντί σας γαύρους βορρά ή νότου θα μετράγατε κλωτσιές αντί για βρισιές. Αλλά ευτυχώς δεν είμαστε όλοι ίδιοι.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (11/01/2019 12:15)

Συγνώμη που παρεμβαίνω και πάλι. Η υποψηφιότητα Σερετάκη με έναν διάλογο περί την ΕΣΣΔ, άντε να θεωρήσω ότι έχει μια σχέση. Η υποψηφιότητα Σερετάκη με το γήπεδο ποια σχέση έχει ρε παιδιά;

Επί του θέματος τα σχόλια, για να μην πάρω ψαλίδι.

Και πολιτισμένα. Για να μην πάρω ψαλίδι. Δεν υπάρχει λόγος (εκτός αν... υπάρξει)

4η γενιά κατωχωριανών (11/01/2019 12:47)

Το πήρες το ψαλίδι ήδη.

Ανωνυμος (11/01/2019 16:23)

@Αγαπητε ΚωσταςtasosNick κ.α
Δεν θυμάμαι να άνοιξα πολιτικό διάλογο μαζί σου! Δεν γνωρίζω την γλώσσα των πιθήκων!
Είχα διάλογο με κάποιον που διαφωνούσαμε όμως συνεχίζαμε σε ανθρώπινο επίπεδο!
Ως ουγκανος αεκολες πετάχτηκες σαν την τσαπου και τα έκανες όλα όπως πάντα.... ακαθαρσίες!
Αφού σε ανέχεται ο διαχειριστής εγώ δεν έχω άλλο κάτι να πω!

Κώστας (12/01/2019 11:29)

Άκουσε ανωνυμάκο/ φασιστάκο να τελειώνουμε τα εξής: την ΑΕΚΑΡΑ μην πιάνεις στο στόμα σου για κανένα λόγο και έχεις το ελεύθερο να φαντάζεσαι οτι ηλιθιότητα σου κατέβει στο περιορισμένης ικανότητας μυαλό σου... Π.χ. έναν κομμουνιστικό παράδεισο με κουπόνια, με γκουλαγκ, με KGB, με αυτομολήσεις, με προπαγάνδα, μα πάνω απ’ όλα με τέχνες, πολιτισμό και σύστημα υγείας... Ρε στη Σιβηρία λέμε στους -40 C τα παράσιτα του Περισσού άμεσα...

@Ανωνυμος (11/01/2019 16:23) (14/01/2019 11:39)

Αν σε χαλάει αριστεροφασίστα που δεν διαβάζουμε αδιαμαρτύρητα την εμετική αποθέωση στους εγκληματίες του κομμουνισμού πρόβλημά σου. Πολιτισμένο διάλογο για να υπερασπιστείς εγκληματίες να κάνεις με τις πολιτικές αμοιβάδες που αποκαλείς συντρόφους σου. Είσαστε το ίδιο σάπιοι με τους χρυσαυγίτες.

Ανωνυμος (15/01/2019 00:46)

@ΚωσταςtasosΝιck και τα υπόλοιπα παρασιτα!
Όταν λέγαμε ότι ξαμοληθηκαν τα φασιστικά ορκ του λαθρεμπορα να αλώσουν την πόλη έβγαιναν κάποιοι και μίλαγαν για τις προοδευτικές ιδέες των οπαδών της κουλας!
Με ένα σακουλάκι καπνό δώρο κάνουν τεμεναδες! Αν δε τους υποσχεθεί ο λαθρεμπορας ότι μετά το τέλος της "δουλειάς" θα τους δώσει και χαρτάκια είναι ικανοί για όλα!

Ανωνυμος (15/01/2019 12:37)

@11.39
Αυτό που μου κάνει εντύπωση σε σας είναι ότι ξέρετε και διαβάζετε!

@Ανωνυμος (15/01/2019 00:46) (15/01/2019 13:33)

Κομμουνιστικό γαυροπαράσιτο όλο επιχειρήματα είσαι. Άραξε λοιπόν και απόλαυσε τη γηπεδάρα και παράλληλα στον βαθύ ύπνο σου μπορείς να ονειρεύεσαι όσους κομμουνιστικούς παραδείσους επιθυμείς.
Άλλο αριστερός και άλλο εγκληματίας κομμουνιστοφασίστας. Δεν περιμένω απο τον εγκέφαλό σου να μπορεί να κατανοήσει τη διαφορά. Περαστικά.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (15/01/2019 13:38)

Από το επόμενο μήνυμα, ό,τι περιέχει ύβρεις, προσβολές και θέματα άσχετα με την ανάρτηση, θα κόβονται. Ηρεμήστε, όσοι μπορείτε, και μιλήστε πολιτικά. Αλλιώς,... ψαλίδι!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Στο πλευρό της ΦΕΑ ο Δήμαρχος, Γιάννης Τομπούλογλου

Φωτεινή Ζαφειροπούλου

Πολύ συχνά αλλάζει «πίστες»...

Με γοργούς ρυθμούς προχωρεί το αντιπλημμυρικό της Σκρα, το σημαντικότερο έργο που έχει ανάγκη η πόλη

Γιάννης Τομπούλογλου: «Η πόλη μας ξαναγίνεται οικογένεια»

Η πόλη γλεντάει (και μερικοί σκούζουν...)

Έτοιμη η πρώτη παιδική χαρά- πώς την άφησε ο Βούρος, πώς την έφτιαξε ο Τομπούλογλου

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)

Γιάννης Τομπούλογλου: «Ο Βούρος παρέλαβε Δήμο και παρέδωσε ρημαδιό» (VIDEO)

Παρακολουθήστε ΖΩΝΤΑΝΑ την ειδική συνεδρίαση το δημοτικού συμβουλίου για τον προϋπολογισμό του 2024

Η διαχείριση του παράλογου

Συμπεράσματα από την ενημέρωση του Δημάρχου σχετικά με το αντιπλημμυρικό

Ο Γιάννης Τoμπούλογλου ενημερώνει τους πάντες για τα έργα στην Πίνδου το Σάββατο το απόγευμα

Ο Τομπούλογλου ανοίγει τις παιδικές χαρές χωρίς προϋπολογισμό, όταν ο Βούρος ως Δήμαρχος αδιαφορούσε

Με το «καλημέρα» ήλθε η πρώτη διάκριση για τον Γιάννη Τομπούλογλου

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Φωτεινή Ζαφειροπούλου
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Πόσο περήφανο μπορεί να σε κάνει αυτή η γειτονιά για τους ανθρώπους της! Άνθρωποι ανυπότακτοι, αλύγιστοι, διαβασμένοι, όμορφοι λόγω μόρφωσης...

Πολύ συχνά αλλάζει «πίστες»...
Xρήστης: 2017
https://www.protothema.gr/greece/article/1484444/nea-filadelfeia-agria-epithesi-se-enan-19hrono-kai-enan-23hrono-tous-htupisan-me-ropala-kai...

Πολύ συχνά αλλάζει «πίστες»...
Xρήστης: ΑΓΓΕΛΟΣ
Να χαίρεστε τον φίλο σας κ.Σειτανίδη....

Πολύ συχνά αλλάζει «πίστες»...
Xρήστης: Τι, όχι;
Έχει υπογράψει μνημόνιο όπου υπόσχεται ότι την μισή ευρωβουλευτική του αποζημίωση θα την καταθέτει στην παράταξη της οποίας την αρχηγία την ...

Με γοργούς ρυθμούς προχωρεί το αντιπλημμυρικό της Σκρα, το σημαντικότερο έργο που έχει ανάγκη η πόλη
Xρήστης: Ηλια ριχτοοο...!
Με αφορμή το όμορφο τραγουδάκι θα μπορούσα να κάνω και εγώ με τη σειρά μου μια αφιέρωση στον λατρεμένο πρώην αντιδήμαρχο και νυν εκδότη τοπι...

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)
Xρήστης: Στεφάνια και αλλα
@21:08 Όταν είσαι ΕΚΠΡΌΣΩΠΟΣ και όχι απλό μέλος οποιουδήποτε κόμματος ή φορέα έχεις θεσμικό ρόλο...δεν είσαι "απλά ένας ανεξάρτητος δημότη...

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)
Xρήστης: Ανωνυμος
@17.10 & 21.08 Για να τελειώνει μια διαφωνία που στην ουσία δεν υπάρχει και επειδή όλος ο διάλογος γίνεται με αφορμή το επεισόδιο στο ΠΠΙΕΔ ...

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)
Xρήστης: Ανώνυμος
@Στεφάνια και αλλα (26/03/2024 10:43) Και λοιπόν; Το να είναι κάποιος μέλος ενός κόμματος (οποιουδήποτε κόμματος) αποκλείει το να λειτουργεί...

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)
Xρήστης: @16:57
Οι ιδιότητες υπάρχουν και ακολουθούν όσους τους κατέχουν....δε χρησιμοποιούνται κατά το δοκούν...και φυσικά άλλο "απλός δημότης" και άλλο "υ...

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)
Xρήστης: Ανωνυμος
@22.23 Άλλο διαφωνώ και άλλο ειρωνεύομαι καποιον! @10.43 Ανάλογα που θα βρίσκεται χρησιμοποιεί και άλλη ιδιοτητα! ...

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)
Xρήστης: Στεφάνια και αλλα
Κάποια εθεάθη χτες στην κατάθεση στεφάνων να καταθέτει σε κεντρικό ρόλο εκπροσωπωντας συγκεκριμένο πολιτικό χώρο...Νομίζω όλοι καταλάβαμε......

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
@Ανώνυμος 23/03/2024 Μίλησε ο επώνυμος. Γελάω καθημερινά να παρακολουθώ δύο ανθρώπους που δεν θα ψήφιζα, να πλακώνονται ποιος θα μιλήσει στο...

Γιάννης Τομπούλογλου: «Η πόλη μας ξαναγίνεται οικογένεια»
Xρήστης: Τσιτσερονε
‘’Ο λαός τραγούδια θέλει ,φτάνουν τα προβλήματα Χόρεψε τον τσιφτετέλι και όλα πια βλαστήματα’’...

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)
Xρήστης: Ανωνυμος
@10.14 Πώς αισθάνεσαι που ειρωνεύεσαι κάποιον κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία και το πληκτρολόγιο;...

Ο Δήμος αποκαλύπτει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στην ενημέρωση για το αντιπλημμυρικό (video)
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Ο Τάκης είναι ιδέα. Και οι ιδέες δεν παραιτούνται. Δεν ζητάει και συγγνώμη. Οι ιδέες δεν ζητάνε ούτε συγγνώμη. Τώρα είναι και περιττή η συγγ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©