Δευτέρα 04.12.2023,  

Όσοι είναι εναντίον του γηπέδου, ας σκεφτούν την πολιτική Βασιλόπουλου...

Δημοσιεύτηκε στις 25/02/2018 στην κατηγορία Γνώμες  |  126 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

Η πόλη μας, -το έχουμε ξαναπεί από αυτήν εδώ την ιστοσελίδα- κινδυνεύει εξ αιτίας της διχαστικής πολιτικής του δημάρχου Άρη Βασιλόπουλου και της δημοτικής Αρχής, να διχαστεί, με αφορμή την ανέγερση του νέου γηπέδου της ΑΕΚ. 

 

Το πρώτο που θεωρώ πρέπον να επισημάνω είναι ότι έχουμε όλοι μας, ανεξαρτήτως της θέσης που παίρνουμε στο Α ή το Β τοπικό ζήτημα, να διαφυλάξουμε την ενότητα της τοπικής μας κοινωνίας, της πόλης μας. Το ότι έχουμε, πιθανώς, διαφορετική άποψη για ένα ζήτημα, ακόμα και ένα μεγάλο ζήτημα όπως το γήπεδο της ΑΕΚ, δεν πρέπει να μας στερήσει το “οξυγόνο” αυτής της πόλης: Να κυκλοφορούμε στον πεζόδρομο ή αλλού, να συναντιόμαστε, να χαιρετιόμαστε, να ρωτά ο ένας για την οικογένεια του άλλου. Να σμίγουμε στα στέκια της πόλης και το ένα τραπέζι να κερνάει ένα κρασί το άλλο, να συνυπάρχουμε...

 

Θυμάμαι τη μακαρίτισσα τη γιαγιά μου να βγαίνει στο παράθυρο του σπιτιού της Μαιάνδρου και να χαιρετάει όλη τη γειτονιά. Τον κύριο Στάθη, απέναντι, την κυρά- Ρόδω, πιο κάτω, την κυρα- Κατίνα δίπλα, τον μακαρίτη (καλά, όλοι μακαρίτες είναι αυτοί τώρα...) κύριο Ιπποκράτη στη γωνία, που χαιρετίζονταν με νοήματα, καθώς ο έρμος είχε κάνει τραχειοστομία... Γέμιζε ο δρόμος με καλοσυνάτες κουβέντες, που έσμιγαν με τα αρώματα του κήπου του Στάθη...

 

Και μη νομίζετε ότι δεν υπήρχαν τότε διαφορές. Πολιτικά, με τον μακαρίτη τον Στάθη η γιαγιά μου ήταν διαμετρικά αντίθετη. Κι άλλα, κι άλλα... Αλλά οι όποιες διαφορές, δεν έμπαιναν πάνω από την ανάγκη για τοπική ενότητα, καθώς αυτή ήταν απομεινάρι των πολύ σκληρών πρώτων χρόνων της προσφυγιάς, όταν ο ένας βάσταγε τον άλλο, να μην πέσουν όλοι μαζί... Έτσι τα κατάφεραν οι πρόσφυγες, αυτά μας κληροδότησαν: πάνω από όλα, η ενότητα της πόλης μας.

 

Η θέση μου για το γήπεδο είναι γνωστή: Θεωρώ ότι τα οφέλη του θα είναι περισσότερα και μεγαλύτερα από τις επιβαρύνσεις που αναντίρρητα θα φέρει στην πόλη. Σέβομαι, ωστόσο, και τιμώ κάθε άλλη άποψη. Και γι αυτό είμαι απολύτως αντίθετος με την αναίσχυντη προσπάθεια της δημοτικής Αρχής να διχάσει την τοπική κοινωνία, καθώς επιχειρεί σε κάθε ευκαιρία, υπαρκτή ή ανύπαρκτη, να χαρακτηρίσει όσους διάκεινται θετικά στην ανέγερση του νέου γηπέδου της ΑΕΚ, ως δήθεν “φερέφωνα επιχειρηματικών συμφερόντων”. Οι πρωταθλητές των απευθείας αναθέσεων με άδηλα κριτήρια, ακόμα και σε συγγενείς τους, ακόμα και σε μέλη των οικογενειών τους, μιλούν για... συμφέροντα, μάλλον επειδή κοιτάζουν τον καθρέφτη. Αλλά αυτά έχουμε καιρό να τα πούμε αναλυτικά...

 

Ε λοιπόν, οι ψύχραιμοι της πόλης δεν θα παρασυρθούμε από αυτή την ξεδιάντροπη επιχείρηση του κυρίου Βασιλόπουλου και της παρέας του. Εμείς θα επιμένουμε ότι και αυτοί που θέλουν να ανεγερθεί το νέο γήπεδο της ΑΕΚ κι εκείνοι που τάσσονται απέναντι, με καλές προθέσεις για την πόλη και τους κατοίκους τους παίρνουν τη θέση που παίρνουν. Και θα επιμείνουμε ότι πάνω από τις όποιες, θεμιτές σε μια ελεύθερη κοινωνία, διαφορές μας, πάνω από αυτές, είμαστε συμπολίτες, γειτόνοι, μακροσυγγενείς ίσως, και πάντως ενωμένοι με τους ακατάλυτους δεσμούς που έδεσαν ανθρώπους ξένους, οι οποίοι σώθηκαν γιατί πήδηξαν πάνω στην ίδια βάρκα εκείνη την αποφράδα ημέρα του Σεπτέμβρη 1922, ανέβηκαν στο ίδιο καράβι, κοιμήθηκαν στη μάνα Πατρίδα κάτω από την ίδια τέντα, απέκρουσαν μαζί, ενωμένοι νύχι-κρέας την άδικη κι ανιστόρητη μομφή του “τουρκόσπορου”.

 

Και ενωμένοι με αυτούς τους ακατάλυτους, μεταφυσικούς, άρρηκτους δεσμούς, τα κατάφεραν. Κι αυτούς τους δεσμούς μας κληροδότησαν. Κι εμείς ΔΕΝ θα τους σπάσουμε, για το κάθε γήπεδο και για το κάθε τοπικό θέμα που αναφύεται όσο η ζωή προχωρεί.

 

Σεβαστή, λοιπόν, κάθε άποψη. Σεβαστή ακόμα και η διαφωνία σε όσα έγραψα πιο πάνω: Μπορεί ο καθένας να έχει διαφορετική γνώμη, κανένα απολύτως πρόβλημα, ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε.

 

Αυτό που δεν μπορεί να γίνει σεβαστό είναι η προσπάθεια του Άρη Βασιλόπουλου να διχάσει την πόλη μας, να πάει δηλαδή κόντρα στο dna της, στην προσπάθεια που καταβάλει για να επανεκλεγεί. Το κεντρικό του επιχείρημα σε αυτή την αδίστακτη επιχείρηση, είναι ένα και μόνον: «Δίνω ανυποχώρητη μάχη απέναντι στα συμφέροντα». Αυτό λέει στην ουσία, τίποτε άλλο.

 

Είναι, όμως, αλήθεια αυτό, ή όχι;

 

Εγώ λέω όχι. Και να γιατί:

 

Πρώτον, διότι δεν δίνει μάχη απέναντι «στα συμφέροντα»/ Δεκάδες συμφέροντα, συμφεροντάρες και συμφεροντάκια έχει ικανοποιήσει όσο καιρό είναι δήμαρχος. Απευθείας αναθέσεις, πρόχειροι διαγωνισμοί όπου μετέχουν κι εταιρείες χωρίς να έχουν το δικαίωμα, μόνο και μόνο για να περάσει στην τελική φάση μια και μόνο εταιρεία κλπ κλπ. Οι χειρότερες πρακτικές της μεταπολίτευσης, που οδήγησαν τη χώρα στη χρεοκοπία και στα μνημόνια, αναβιώνουν μέσα από τη διοίκηση Βασιλόπουλου.

 

Και κορωνίδα όλων αυτών ο δήθεν “απηνής” πόλεμος εναντίον του γηπέδου.

 

Δυστυχώς, όμως, για τον κύριο Βασιλόπουλο και την παρέα του, η πολιτική πάντοτε κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Και το θλιβερό αποτέλεσμα αυτής της εκστρατείας του είναι η πλήρης, ολοκληρωτική, απόλυτη ήττα του. Ο σημερινός δήμαρχος της πόλης επιχειρεί να θυσιάσει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των Φιλαδελφειωτών και των Χαλκηδονιωτών, την τοπική ενότητα, στο βωμό της προσωπικής του επανεκλογής, κι επενδύσει σε ένα θέμα, το γήπεδο, στο οποίο έχε ι αποτύχει πλήρως, πανηγυρικά, ολοκληρωτικά.

 

Θέτει σε κίνδυνο την ενότητα της πόλης για το τίποτα. Για την πλήρη ήττα του.

 

Κανένα πρόβλημα δεν δημιούργησε στο γήπεδο ο κύριος Βασιλόπουλος. Πουθενά δεν έπεισε για τις θέσεις του και για τις προθέσεις του. Οι σύντροφοί του στην Περιφέρεια Αττικής το είπαν ξεκάθαρα, δια στόματος της αντιπεριφερειάρχου της περιοχής μας Ε. Κυπριανίδου: “Ο κ. Βασιλόπουλος δεν πείθει...”. Οι παλιοί και τωρινοί βοηθοί του στην κυβέρνηση και στη Βουλή, τον κτυπούν φιλικά στην πλάτη όταν τους λέει τα δικά του για το γήπεδο, χαμογελούν με κατανόηση και μόλις ο κ. Βασιλόπουλος φύγει από τις συναντήσεις στις οποίες προσέρχεται, οι συνομιλητές του στην κυβέρνηση και τη Βουλή κάνουν ΟΛΟΙ τα αντίθετα με αυτά που ο δήμαρχος τους λέει.

 

Αναρωτηθήκατε “γιατί”;

 

Πώς συμβαίνει κι ΟΛΟΙ τους -Περιφέρεια, Κυβέρνηση, Βουλή, Δικαιοσύνη- δεν πείθονται από όσα τους λέει ο κ. Βασιλόπουλος; Όλοι είναι διεφθαρμένοι; Όλοι είναι κουτοί και δεν βλέπουν αυτά που μόνο ο κ. Βασιλόπουλος βλέπει; Όλοι μαζί, κι ο Άρης χώρια. Πώς το εξηγείτε;

 

Αυτή εδώ η ιστοσελίδα, ένα όπλο έχει, αγαπητέ αναγνώστη. Ένα και μόνο. Την πειθώ και την εμπιστοσύνη στην κριτική σου σκέψη.

 

Σκέψου, λοιπόν, είτε είσαι υπέρ, είτε εναντίον του γηπέδου:

 

Ο Άρης Βασιλόπουλος και η Δύναμη Πολιτών ως δημοτική Αρχή δεν κάθισαν ποτέ στο τραπέζι των συζητήσεων με την ΑΕΚ. Δεν επιχείρησαν καν να διαπραγματευτούν καλύτερες προσφορές από εκείνες που έδινε εξαρχής η διοίκηση της ομάδας προς την πόλη. Πίστεψαν, ίσως, ότι μια “κατά μέτωπο” επίθεση θα ήταν προτιμότερη. Χωρίς όμως να ζυγίσουν τη βασιμότητα των θέσεων τους. Χωρίς να έχουν συμμαχίες πουθενά. Ξυπόλυτοι στ' αγκάθια πήγαν.

 

Κι έχασαν πανηγυρικά. Σε όλα τα μέτωπα, που επέλεξαν να δώσουν τη “μάχη”.

 

Έχασαν, παντού.

 

Η ΑΕΚ “σηκώνει” το γήπεδό της και δεν έδωσε στην πόλη ούτε μια από τις δεσμεύσεις που η ίδια είχε προτείνει στο δήμο.

 

Γιατί;

 

Διότι ο δήμος δεν κάθισε ποτέ στο τραπέζι να συζητήσει. Πιο λάθος, πιο αποτυχημένη πολιτική επιλογή δεν μπορούσε να υπάρξει.

 

Συνεπώς, η πόλη βγαίνει ζημιωμένη από αυτή την πολιτική της δημοτικής Αρχής. Ταυτόχρονα, όλοι όσοι τάσσονται εναντίον του γηπέδου, βλέπουν τον κ. Βασιλόπουλο να φέρνει πίσω στην πόλη τη μια ήττα πίσω από την άλλη. Χωρίς απολύτως κανένα κέρδος.

 

Πώς θα τον εμπιστευθούν ξανά, όσοι τάσσονται εναντίον του γηπέδου;

 

Πώς θα του δώσουν πάλι εντολή να τους εκπροσωπήσει, καθώς κάθε μέρα που θα περνούν από τη διασταύρωση Φωκών και Καππαδοκίας, θα βλέπουν το γήπεδο να ανεγείρεται;

 

Ας σκεφτεί κάθε συμπολίτης που είναι εναντίον του γηπέδου, τα όπλα και τα πεδία που επέλεξε ο Άρης Βασιλόπουλος να δώσει τις «μάχες» του.

 

Και σε αυτά, ας προσθέσει και το τελικό αποτέλεσμα, από το οποίο -ξαναλέω- πάντοτε κρίνεται μαι πολιτική.

 

Ασφαλώς, οι μεγαλύτεροι πολέμιοι της Δύναμης Πολιτών, πρέπει να είναι οι αντιγηπεδικοί. Και θα έχουν όλα τα δίκια με το μέρος τους.

 

Αυτό που προέχει, σε κάθε περίπτωση, είναι η διαφύλαξη της τοπικής ενότητας, της κοινωνικής συνοχής στην πόλη μας. Οι επιδιώξεις του κ. Βασιλόπουλου για διχασμό της πόλης, δεν πρέπει να περάσουν.

 

Και δεν θα περάσουν!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Μήπως θέλει να μας ενημερώσει η Δημοτική Αρχή;

 

Η αριστερά της πόλης ξεκατινιάζεται και τρώει τις σάρκες της...

 

Βασιλόπουλος σε Παπακώστα: Φέρε πίσω την έδρα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Ο δήμαρχος που δεν έκανε τίποτα για τον Ποδονίφτη, διοργανώνει εκδηλωσούλες με μπλα μπλα

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Εμφανίστηκε η Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία και ζητεί καλύτερες συνεδριάσεις στα δημοτικά συμβούλια

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

Γράψτε την άποψή σας

GeorgeAEK (26/02/2018 00:34)

Εχεις απόλυτο δίκιο σε όλα Διαμαντή αλλά διαφωνώ μόνο σε ένα. Δεν είναι λίγο αργά για να μιλάμε ακόμα για κίνδυνο διχασμού; Το γήπεδο ξεκίνησε. Κανείς δεν μπορεί να το σταματήσει και όλες οι προσπάθειες διχασμού που έγιναν στο παρελθόν απο τον Αρούλη με συγκεντρώσεις απο αναρχικούς και διάφορες συλλογικότητες έπεσαν στο κενό. Πλέον το έχουν πάρει απόφαση όλοι ότι θα γίνει και δεν έχουμε ούτε συγκεντρώσεις ούτε αντισυγκεντρώσεις απο Αεκτζήδες ούτε τίποτα. Απόλυτη ηρεμία επικρατεί στην πόλη και έξω απο το Δημαρχείο και παντού. Και βέβαια κανείς απο τους Αεκτζήδες δεν ασχολείται πλέον με τον γαυραρούλη και την αστεία παρέα του. Στα κάγκελα του γηπέδου απλά μαζεύονται και παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων.

Διαμαντής (26/02/2018 08:25)

@00.34
Πιστεύω ότι ο σημερινός δήμαρχος θα θελήσει να χρησιμοποιήσει τις "μάχες" του εναντίον του γηπέδου για να αγρεύσει ψήφους, σε βάρος της τοπικής ενότητας.

΄΄ΠΟΛΙΤΕΙΑ΄΄ (26/02/2018 16:51)

Φυσικά και δεν θα είναι το μόνο θέμα, στίς εκλογές του 2019.
Μιά απορία, εσείς κ. Διαμαντή με ποιά ΄΄ατζέντα΄΄ ετοιμάζεσαι να κατέλθεις στον ΄΄στίβο΄΄ εάν όλα πάνε καλά ???

Διαμαντής Σεϊτανίδης (26/02/2018 19:12)

@16.51
Με την τηλεφωνική μου.

Αντιγηπεδικός (27/02/2018 02:25)

Η σχέση Δύναμης Σανοπωλητών και ΠΑΕ είναι σχέση στήριξης του ενός στον άλλον. Κοτζάμ αντισυγκέντρωση του έκαναν προεκλογικά κάνοντάς τόσο όσο χρειαζόταν συμπαθή τη μακιγιαρισμένη φάτσα με τα μπορντώ που αφισοκολήθηκε ακόμα και σε κάδους σκουπιδιών. 14,8% είχε πριν τη συγκέντρωση-αντισυγκέντρωση σύμφωνα με αξιόπιστη δημοσκόπηση. "Τσίμπησε" μετά τα σκηνικά της πλατείας ένα τάληρο και μπήκε β' Κυριακή. Όσο για τις προσφυγές που έκανε μετά ως διοίκηση, απλά τις έκανε για να τις κάνει για να έχει το άλλοθι, δίνοντας όμως όλα τα πατήματα στην ΠΑΕ αφού σε δικαστήρια και περιφέρεια γελάσανε και τα πατώματα με την τακτική που ακολουθήθηκε. Κανένας σοβαρός αντιγηπεδικός δεν έφαγε ποτέ τα παπατζιλίκια του. Μόνο οι σιτιζόμενοι (κι αυτοί από υποχρέωση) και καμιά τριανταριά λοβοτομημένοι που φαντασιώνονται ότι αγωνίζονται κόντρα σε συμφέροντα.

@Αντιγηπεδικός (27/02/2018 02:25) (27/02/2018 11:10)

Μιχάλη είναι οι μέρες σου έτσι; Γιατί όλοι θυμόμαστε καλά με ποιά προσφυγή γέλασε το δικαστήριο. Με μια που δεν μπήκαν καν στον κόπο να τη διαβάσουν και ψιθίριζαν δικηγόροι και δικαστες στους διαδρόμους για το πόσο αστείος ήταν ο δικηγόρος που τραύλιζε.

Ανωνυμος (27/02/2018 11:41)

@02.25
Και πως να διαφωνησει κανεις σε αυτα που γραφεις;
Οι σοβαροι που βρισκονταν στο ψηφοδελτιο του Κοκου ( υπηρχαν και τετοιοι οι οποιοι την "εκαναν" αμεσως μετα τις εκλογες) ετρεχαν και δεν εφταναν μολις εμαθαν την διοργανωση αντισυγκεντρωσης! Ομως το κυκλωμα Μελισσανιδη ηταν ανενδοτο!
Ο Βασιλοπουλος πατουσε παντα σε δυο βαρκες κρυβοντας τις προθεσεις του στους αντιγηπεδικους με δηθεν αντιγηπεδικες κορωνες!

ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ @27/02/2018 11:10 (27/02/2018 12:19)

1ο ψέμα: Ο Μιχάλης δεν αγόρευσε. Άλλος, (αν) τραύλισε.
2ο ψέμα: Προφανώς για αυτόν τον λόγο αμέσως η προσφυγή παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια.
Είναι αλήθεια, όμως, ο Μιχάλης δεν είναι παντρεμένος με σύμβουλο ΣτΕ και δεν διαφημίζει τις σχέσεις του.
Κυριότερα δεν είναι προικοθήρας. Ξέρεις εσύ.

Κώστας (27/02/2018 13:48)

Και όλα αυτά που αναφέρετε πιο πάνω τα ακούμε σαν ανέκδοτα πλέον! Ένα δεν μπορώ να καταλάβω και είναι το εξής: Που κρύβεστε όλοι εσείς στα Φιλαδέλφεια;
Μα γιατί δεν έρχεστε να μας προσεγγίσετε να ανταλλάξουμε απόψεις;
Ποιοι είστε εσείς ρε κακόμοιροι; που αυτοπροσδιορίζεστε σαν αντιγηπεδικοί κτλ
Η ΑΕΚ προϋπήρχε στα Φιλαδέλφεια...
Η ΑΕΚ θα στοιχειώνει τα σάπια όνειρα σας...
Άφαντοι ψευτοιδεολόγοι...

Ανώνυμος (27/02/2018 14:56)

@11:10
Ξέχασες να αναφέρεις ότι περισσότερο απο όλα γελάγανε οι πάντες με έναν απίθανο τύπο με λαμέ κουστούμι που θύμιζε θαμώνα σκυλάδικου.

Αντιγηπεδικός (27/02/2018 15:08)

@ (27/02/2018 11:10). Ρουλάκο κατανοώ τον εκνευρισμό σου γιατί σου χαλάει την αφήγηση ότι είσαι -και καλά- αγωνιστής εναντίον των συμφερόντων. Επίσης ξεκόλλα επιτέλους μ´ αυτον το Μιχάλη. Τον βλέπεις και στον ύπνο σου και στον ξύπνιο σου. Μην γίνεσαι εμμονικός γιατί σε βλέπω στου Σινούρη σύντομα. Δεν με λένε Μιχάλη.

tasos (27/02/2018 16:15)

Τελικά αν βάλει κανείς στη σειρά όλους τους καραγκιόζηδες που πολεμούσαν το γήπεδο θα φτάσει στο συμπέρασμα ότι το γήπεδο δεν είχε ποτέ σοβαρό και υπολογίσιμο αντίπαλο. Το μόνο κακό που δεν γινόταν να αποφευχθεί ήταν οι καθυστερήσεις λόγο των προσφυγών και των παρανομιών του γαυροδημάρχου με την υψομετρική.

Ανωνυμος (27/02/2018 17:26)

@13.48
Η ΑΕΚ πρυπηρχε ΣΤΑ Φιλαδελφεια!
Γραφεις ιστορια!
Να σε βρουμε ρε φιλαρακο να ανταλλαξουμε αποψεις!
Που θα σε βρουμε;
Ανω Λιοσα η Μενιδι;

@Ανώνυμος (27/02/2018 14:56) (27/02/2018 20:42)

Εκείνη τη μέρα οι κλητήρες στο ΣτΕ νόμιζαν ότι ήρθε κάποιος τύπος από "ΕΜΠΑΤΗ", Εθν. οδός Αθηνών-Λαμίας.
Υ.Γ. Άνδρας βαρύς και σώγαμπρος...

Κώστας (27/02/2018 22:26)

Η ΑΕΚ προϋπήρχε στα Φιλαδέλφεια από κάτι λεκέδες σαν και εσένα!
Ζούμε στα Φιλαδέλφεια πουθενά και καθυστερημένε!!!
Με διακριτικά της ΑΕΚΑΡΑΣ κυκλοφορούμε καθημερινά!!!
Που είσαι;;; Γυφτάκο εσένα πρέπει να σε ψάξουμε εκεί που ανέφερες!!!
Πάρτο χαμπάρι ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ=ΑΕΚ...
Βγάλατε γλώσσα αυτά τα 15 χρόνια που δεν υπάρχει γήπεδο και μαζευτήκατε παράσιτα πέριξ των ιερών χωμάτων μας!!! Τώρα όμως δε θα πέρνετε ανάσα... Γαυροβάζελοι, οικοταλιμπάν και επαναστάτες της πλάκας είστε κρυμμένοι πολύ καλά... Όποιος ξεμυτίζει από τη φωλιά του καίγεται...
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ Η ΑΕΚ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΚΟΠΑΝΕ!!!

@Κώστας (27/02/2018 23:25)

Είμαστε ήσυχοι γιατί ο μοναδικός λόγος που θα επισκέπτεσαι την Νέα Φιλαδέλφεια είναι για να κλαις στις λαμαρίνες για το έκτρωμα που δεν σου φτιάχνουνε. Μενιδάτσι και Λιοσίου. Τα άγια χώματα τις γειτονιάς μου είδαν πρώτα το σπίτι του παππού μου και μετά από χρόνια κάτι επικίνδυνα τσιμέντα γύρω γύρω από ένα οικόπεδο. Ο Θεός το γκρέμισε και τον προσβάλλεται που το έκτρωμα σας θέλετε να το ονομάσετε Αγιά Σοφιά. Ουστ από εδώ απολίτιστοι.

Ανωνυμος (28/02/2018 00:07)

@22.26
Τωρα καταλαβα ποιος την πεφτει στις μπανανες καθε τριτη στην λαικη ΣΤΑ φιλαδελφεια!

Ανωνυμος (28/02/2018 00:19)

Αγαπητε κ. Σειτανιδη αυτα τα φαινομενα οπως ο Κωστας απο Τα Φιλαδελφεια δεν ειναι μεμονομενα!
Πως φανταζεστε οτι θα αντιμετωπιστουν οτι γινει το "ονειρο" πραγματικοτητα;
Απλα το "ονειρο" θα γινει εφιαλτης για ολους, οπαδους και κατοικους!
Οπως λεει και το γκραφιτυ....ΑΕΚ η ΦΑΠΑ!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/02/2018 00:32)

@00.19
Επειδή μου απευθύνεστε, θα σας πω τη γνώμη μου. Τα πράγματα δεν είναι μονοδιάστατα. Επικίνδυνοι οπαδοί πάντοτε υπήρχαν και θα υπάρχουν. Κι η πόλη μας δεν μπορεί να κτίσει τείχη για να απομονωθεί από τον υπόλοιπο κόσμο. Και στη Ριζούπολη, και στο ΟΑΚΑ και παντού μπορεί να βρεθεί ένας Φιλαδεφλειώτης ή Χαλκηδονιώτης και να γίνει θύμα βιαιοτήτων κλπ. Δείτε τι γίνεται κάθε νύχτα στο Πολυτεχνείο και γύρω από αυτό. Στα Εξάρχεια. Παντού. Η δική μας πόλη δεν είναι κάτι άλλο, έξω από το Λεκανοπέδιο Αττικής. Είναι κι αυτή, μέρος του.

Το ΑΕΚ ή ΦΑΠΑ επιτρέψτε μου να σας πω ότι δεν εκφράζει τη συντριπτική πλειοψηφία των ΑΕΚτζήδων. Η ΑΕΚ είναι η ομάδα της προσφυγιάς, και η προσφυγιά έφαγε τόσες "φάπες" στο παρελθόν, που τις αποστρέφεται πλήρως. (συνέχεια)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/02/2018 00:42)

(συνέχεια) Ακραίοι υπάρχουν παντού: Στις ομάδες, στα κόμματα, στους συλλόγους. Στη δουλειά σας, στη δική μου, παντού. Στο καφενείο της γειτονιάς, στο δίπλα σπίτι, αυτό είναι η κοινωνία. Δική μας δουλειά είναι να τους περιορίζουμε, όχι να ακρωτηριάζουμε μια πόλη, μήπως και έλθουν εδώ 10 ακραίοι.

Να τι λέω εγώ: ο δήμος, ως αρμόδιος φορέας για την πόλη, έπρεπε να έχει καθίσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την ΑΕΚ και να ζητήσει μια σειρά πραγμάτων, ανάμεσα στα οποία και η συγκεκριμένη δέσμευση της ΠΑΕ με ενέργειες που θα συμφωνηθούν, για την πάταξη της βίας στα γήπεδα. Η ΑΕΚ είναι η πρώτη ομάδα που θέσπισε παιδική εξέδρα, να πηγαίνει ο γονιός με το παιδί του έναντι εισιτηρίου μόλις 5 ευρώ και να βλέπουν ποδόσφαιρο. Εμένα αυτό μου δείχνει ότι, αν μη τι άλλο, έχει την πρόθεση. Εάν είχε αρωγό το δήμο και πίσω του όλη την πόλη, θα έκανε κι άλλες κινήσεις, πιο αποφασιστικές. Αγαπητέ μου, η αντίληψη "πονάει μάτι, βγάζει μάτι" δεν λύνει τα προβλήματα. (συνέχεια)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/02/2018 00:43)

(Συνέχεια) Μπορεί να τα βάζει κάτω από το χαλί, αλλά δεν τα λύνει. Δεν θα είχε κάνει γήπεδο η ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια; Ωραία. Μπορείτε να μου πείτε πώς θα προστατευθεί η πόλη μας όταν οι ακραίοι θα κάνουν ακρότητες στη Ριζούπολη; Θα διώξουμε και τον Απόλλωνα από τη Ριζούπολη; Κι από το ΟΑΚΑ, που θα έρχονται με τρένο ως τον Περισσό; Θα κλείσουμε και το ΟΑΚΑ, μήπως έλθουν 10- 20 ακραίοι στον Περισσό και κινδυνεύσει η πόλη μας; Το βρίσκετε λογικό;

Στο μπάσκετ, δεν γίνονται επεισόδια; Να κλείσουμε και το μπάσκετ; Να καταργήσουμε τον αθλητισμό; Εκεί θέλετε να πάμε;

Πιστεύω ότι αν το ξανασκεφτείτε, ίσως αξιολογήσετε κάπως και τα δικά μου επιχειρήματα.

Anonymous (28/02/2018 01:22)

Επειδη η μεγαλύτερη βία έχει προέλθει απο τα κόμματα και την εξουσία εγώ λέω να κάψουμε τη Βουλή. Η μήπως το Δημαρχείο καλυτερα; Καλα δε βαρεθήκατε με τις ηλιθιότητες τοσο καιρό; Ούτε Νέα Φιλαδελφεια δε λεγόταν η πολη όταν χτίσαμε το γήπεδο μας. Ήμαρτον

Zarko (28/02/2018 01:34)

@Ανωνυμος (28/02/2018 00:19)
Συμφωνώ με τους προβληματισμούς σας.
Ελπίζω να είχατε τους ίδιους και σε παρόμοια και πιο πρόσφατα παρακμιακά φαινόμενα και περιστατικά.

Όπως για παράδειγμα το "πέσιμο" του Ρουβίκωνα στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ (δηλαδή σε δημοκρατική διαδικασία) στη πόλη μας ή τις εφορμήσεις της συνεταιρικής παρακρατικής ομάδας προβοκατόρων σιτιζόμενων πρακτορίσκων που ακούει στο όνομα Α-ΣΥ-ΝΦ που ακύρωσαν (οι κατά τ' άλλα καλλιεργημένοι -υποτίθεται- αντιεξουσιαστές) μέχρι και παρουσίαση βιβλίου στο Πνευματικό Κέντρο.

Φαινόμενα δηλαδή ακραίου φασισμού του στυλ "όποιος δεν είναι μαζί μας πρέπει να λιντζάρεται".

(για την Α-ΣΥ-ΝΦ και τα "νταραβέρια" της, θα πούμε κι άλλα πολλά τον επόμενο καιρό)

Ανωνυμος (28/02/2018 03:23)

κ Σειτανιδη ολοι εδω ζουμε!
Ακραιοι στην Ριζουπολη η στο Οακα η οπουδηποτε εμφανιζονται και τα χημικα πεφτουν συννεφο!
Δεν ειναι θεμα ακραιων ομως εδω! Ειναι θεμα νοοτροπιας !Εχουν γαλουχηθει με συγκεκριμενη νοοτροπια απο οπαδικες φυλλαδες που ω του θαυματος χρηματοδοτουνται απο την Παε!
Και δεν καταλαβαινω! Πρεπει να συνεννοηθει ο δημος με την παε για να διαλυθει ο στρατος των χαπακομενων που στο κατω κατω της γραφης διωχνει και το υγιες οπαδικο στοιχειο;
Μηπως η υπαρξη του στρατου εξυπηρετει οπως εξυπηρετουν ολοι οι οπαδικοι στρατοι;
Διαβασε το τελευταιο σχολιο του Κωστα και πες μου τι συμπερασμα βγαζεις!
Εχει σωτηρια ο τυπος;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/02/2018 08:47)

@03.23
Βαπτίζετε νοοτροπία μια συγκεκριμένη συμπεριφορά. Πρόκειται για αυθαίρετη γενίκευση. Γιατί να μην συνεννοηθεί ο Δήμος με την ΠΑΕ; δεν κατάλαβα; μια σοβαρή δημοτική Αρχή κι όχι μια Αρχή κολλητών και κολλημένων όπως η τωρινή ΟΦΕΙΛΕ να αναλάβει πρωτοβουλίες για τον τερματισμό των κρουσμάτων βίας στον αθλητισμό. Αλλά βλέπετε, της χρειάζονται για να αυτοθυματοποιείται.

Πολύ σωστά τα λέει ο @01.34. Τα πλέον αποκρουστικά και φασιστικά κρούσματα βίας είναι η βίαιη διακοπή παρουσιάσεων βιβλίων στο Πνευματικό, το πέταγμα και σκίσιμο βιβλίων του Καργάκου, η βίαιη εκδίωξη του Γιανναρά κι ο Ρουβίκωνας στις εκλογές πολιτικού κόμματος. Αλλά ο κ. Βασιλόπουλος αυτά κάνει ότι δεν τα βλέπει γιατί είναι τόσο "δημοκράτης", όσο και οι εν λόγω δράστες

Ρούλης ο À la carte (28/02/2018 09:25)

Ο Ρούλης και το παρεάκι από τις συνιστώσες-σφραγίδες με τα μισθολόγια, που καμώνονται τους αριστερούς και τους έκατσε το τρελό τζακποτ να γίνουν διοίκηση με 20% (κι αυτό επί των ψηφισάντων και όχι επί του συνόλου του εκλογικού σώματος) είναι δημοκράτες a la carte.

Οταν μπούκαρε ο Ρουβίκωνας στο πνευματικό στις εκλογές ενός κόμματος δεν τέθηκε ζήτημα δημοκρατίας στη πόλη από τη διοίκηση!!!! Δεν ένοιωσε την ανάγκη να κάνει μια συγκέντρωση. Όταν μπουκάραν οι ούγκανοι που δηλώνουν αναρχικοί και σκίζαν τα βιβλία του Καργάκου αναρωτιόμουν αν είναι αναρχικοί ή χρυσαυγίτες. Καμία διαφορά από τον Παναγιώταρο στο Χυτήριο.

Πιο À la carte πεθαίνεις Ρούλη.

Δ.Κ. (28/02/2018 10:18)

Οι επαναστάτες της πορδής για να μη πω τίποτα χειρότερο πήγαν και τραμπούκισαν νεοδημοκράτες της πόλης, ανθρώπους που τους βλέπουμε καθημερινά στο δρόμο, που με κάποιους λέμε και καμιά καλημέρα, που πάνε τα παιδιά τους στα σχολεία της Φιλαδέλφειας, που πίνουμε καφέ στα ίδια μέρη, γείτονες βρε αδελφέ. Δεν τραμπούκισαν κάποιο... κακό βουλευτή. Ούτε κανένα χρυσαβγίτη. Ούτε κανέναν μεγαλοκαπιταλιστή. Για τέτοιους επαναστάτες μιλάμε. Προφανώς κάποιοι παθαίνουν ονειρώξεις με εμφύλιους.
Αυτή η πόλη έχει βγάλει δημάρχους Τρυπιά, Σταματιάδη, Αδαμόπουλο, Παπαμικρούλη. Ανθρώπους με υψηλό πολιτικό πολιτισμό, που ποτέ δεν προκάλεσαν και που λειτουργούσαν ενωτικά και συμφιλιωτικά ως τοπικοί πραγματικοί άρχοντες για κάθε δημότη, συσπειρώνοντας γύρω τους ανθρώπους από διαφορετικές πολιτικές αφετηρίες. Και θα ξαναβγάλει. Η τραγική παρένθεση της fake αριστεράς τουλάχιστον τοπικά πρέπει να κλείσει.

Δυναμοτρολίτης (28/02/2018 11:39)

Ναι αλλά εμείς έχουμε το ηθικό πλεονέκτημα.

ακομα ελπιζει το γαυροτρολ; (28/02/2018 17:01)

Δες το σημερινο βιντεο γερανος χαλικι και σε λιγο σηκωνονται οι εξεδρες ξυπνα επιτελους ανοητε το γηπεδο χτιζεται.Τα πρωτα μπετα μπηκαν https://www.youtube.com/watch?v=fVclMHLiv2E

Ανωνυμος (28/02/2018 18:24)

Νομιζω οτι η μπαλλα πηγε στην εξεδρα! Επιγραμματικα....
1.Πριν γκρεμιστει το γηπεδο δεν μπορουσα να ζητησω να φυγει! Τωρα που δεν υπαρχει ,για μενα καλλιτερα ειναι να κτιστει μακρυα απο τον κοινωνικο ιστο που πλεον δεν ειναι ιδιος με αυτον που ηταν πριν 83 χρονια!
2.Δεν ειναι ακραιοι, ειναι στρατοι ανεξαρτητου χρωματος που εξυπηρετουν τους προεδρους και ιδιοκτητες των ΠΑΕ!
3. Αν το προβλημα λυνοταν με συννενοηση ΠΑΕ και δημου τοτε θα ειχε λυθει εκει που δεν διοικει ο Βασιλοπουλος!
4. Διαφωνω καθετα με τις πρακτικες του καθε Ρουβικωνα! Οσο για τον Βασιλοπουλο θεωρω οτι ειναι ο καλυτερο υποστηρικτης της ανεγερσης του γηπεδου ομως πρεπει να ικανοποιει και αυτους που τον ψηφισαν νομιζοντας οτι ειναι κατα! Εγω δεν τον ψηφισα και ουτε προκειται να τον ψηφισω!

@(27/02/2018 23:25) (28/02/2018 19:13)

Ρε γελοίε καλά στα γράφει ο Κώστας. Αν είχες οποιαδήποτε σχέση με Φιλαδέλφεια θα ήξερες ότι το γήπεδο χτίζεται. Δεν ΘΑ χτιστεί. ΧΤΙΖΕΤΑΙ το κατάλαβες; Αντε στα τσακίδια τώρα στο λιμάνι να συνεχίσεις την κλάψα.

@(28/02/2018 03:23) (28/02/2018 19:22)

Στα πανεπιστήμια γίνονται πολύ χειρότερα από τα γήπεδα. Μήπως να κλείσουμε και τα πανεπιστήμια; Ας αποκτήσουμε κράτος να μπορούμε να κυκλοφορήσουμε ελεύθερα π.χ. στα Εξάρχεια και να μην σπάνε κάθε μέρα το Μετρό που χρησοπληρώνουμε και θα μειωθούν παντού τα φαινόμενα βίας. Όσο για τις βλακείες περί χρηματοδοτούμενου στρατού της ΑΕΚ αυτόν ψάξτον σε άλλη ομάδα κατά λιμάνι πλευρά. Γιατί αν υπήρχε κάτι τέτοιο όχι αγώνα κατά του γηπέδου θα κάνατε αλλά περιοδεία στα νοσοκομεία. Και θα έψαχνες μετά να βρεις ποιος και τι χωρίς αποτέλεσμα όπως ψάχνουν τόσοι δημοσιογράφοι με σπασμένα κεφάλια επειδή δεν προσκύνησαν την εγκληματική οργάνωση.

@ (28/02/2018 18:24) (28/02/2018 21:07)

Εσύ έχεις μείνει μια 4ετία πίσω. Να ζητήσεις σύσκεψη όλων των πλευρών για να βρουν κοινή συνισταμένη για το κατάλληλο μέρος οπου μπορεί να γίνει το γήπεδο. Ρε φίλε επικοινωνείς με το περιβάλλον;

@ακομα (28/02/2018 22:41)

...ποια μπετά ρε κορόιδο. Το τσιμεντάκι για να μη φύγει το χαλίκι με τις βροχές τα έκανες μπετά αρχι-άσχετε. Ξέρω πολύ καλά τι γίνετε δίπλα στο σπίτι μου. Εσύ νομίζεις ότι ρίχνουν μπετά βλέποντας youtube. Αώου μπετά χωρίς καλούπια και σίδερα. Άσχετο κορόιδο.

Χαχαχα (01/03/2018 07:23)

Ασχετο πειραιωτικο γαυροτρολ τα σιδερα και τα καλούπια που έχουν γεμίσει τον χώρο δε τα ειδες?Σταμάτα να ξευτελιζεσαι αν είχες έλθει έστω μια φορά Φιλαδέλφεια θα τα είχες δει.Μενεις δίπλα στο γήπεδο Δηλαδή είμαστε και γείτονες?Χαχα τέτοιο βλάκα γείτονα δεν έχουμε μανιατακι .

@Χαχαχα (01/03/2018 11:21)

Ο γαύρος απλά τρολάρει νομίζοντας ότι μας εκνευρίζει. Δεν έχει καταλάβει ότι διασκεδάζουμε είτε τρολάρει είτε κλαίει για την ήττα του.

@ (28/02/2018 22:41) (01/03/2018 11:26)

Τα γνωρίζουμε αυτά ρε γελοίε. Πάνω στο μπετόν καθαρισμού που ρίχνουμε τώρα θα γίνει η χάραξη, θα γίνουν τα καλούπια και θα πέσει το κανονικό μπετόν με τα σίδερα βλάκα μου. Αν δεν πεις τη βλακεία της ημέρας δεν μπορείς. Τουλάχιστον είσαι τυχερός που δεν βρίσκεσαι κι εσύ θαμμένος από κάτω για να φέρεις γούρι στο έργο.

Κώστας (01/03/2018 11:39)

Γαυράκο να πας στο Dubai...
Η original άλλο δεν στον ακουμπάει...
Δε σου φτάνουν τόσες σφαλιάρες εντός και εκτός γηπέδου;

@@ (28/02/2018 22:41) (01/03/2018 15:34)

Μπετό καθαρισμού ; Χα χα χα μηχανικέ μου. Που σε βρήκε ο γατούλης και σε πληρώνει για να γράφεις βλακείες;

Λάθος (01/03/2018 15:49)

Δεν τρολάρει ο γαυρος απλώς έχει αυτό το μυαλό.

@ (28/02/2018 22:41) (01/03/2018 17:11)

Μπράβο. Έδωσες νόημα στην έννοια του μπετόβλακα.

gayrotrol (01/03/2018 18:44)

Σιδερα ηθελες;Οριστε λοιπον το αιτημα σου εγινε δεκτο και σημερα το συνεργειο ασχολειθηκε με το αιτημα σου.Δες το βιντεοhttps://www.youtube.com/watch?v=VW0dByBDBP4

ΔΙΑΚΡΙΤΟΙ ΡΟΛΟΙ (02/03/2018 12:50)

Όσοι δεν είναι υπέρ του γηπέδου, δεν είναι απαραίτητα υπέρ του Δημάρχου.
Ποιος σας είπε ότι ο δήμαρχος είναι εναντίον του γηπέδου;

Κώστας (02/03/2018 14:23)

Μια χούφτα καταζητούμενοι στα Φιλαδέλφεια...
Μαζί με άλλους 100 υποκινούμενους από όλη την Αττική...
Αυτοί είστε: πουθενάδες!! Ανοίξτε πάλι τη Στρούγγα αν θέλετε ή κυκλοφορήστε με ρούχα του γαυροβάζελου εδώ!!! Διαμαντή με χρηματοδοτούμενους λεκέδες ΔΕ θέλουμε καμία σχέση!! Κυνήγι διαρκείας μέχρι να εξαφανιστούν από τα Φιλαδέλφεια!! Και δε θέλω λογοκρισία στα σχόλια μου αγαπητέ Διαμαντή πάλι!!
Τρεις λύσεις για τα παράσιτα: μετακόμιση, αυτοκτονία ή κρύψιμο...

@ (01/03/2018 15:34) (02/03/2018 19:07)

Ενημερώσου βρε μπετόβλακα πριν γράψεις. Μα είναι δυνατόν να είσαι τόσο χαμηλής νοημοσύνης; Πόσο χρόνο χρειάζεσαι να βρεις στο google γιατί ακριβώς μιλάμε;

γαυροτρολ (02/03/2018 20:46)

Οπως σε ειχα ενημερωσει για το ποτε θα μπουν οι μπουλτοζες ξανα ετσι θα σε ενημερωσω και για την επομενη εβδομαδα.Την αλλη εβδομαδα λοιπον μπαινουν οι σιδεραδες και το προσωπικο θα φτασει τα 450 ατομα.Μην χαλιεσαι ομως ο τιγρης δε θα τους πληρωσει,ουτε την εταιρια και απλως μας πουλαει παραμυθι και το εργο σταματαει τον αλλο μηνα χαχαχα.Εγραψα χαχα γιατι εσυ εισαι ικανος να το πιστεψεις.

Χαζουλη (03/03/2018 11:34)

Ψεύτικα είναι τα μπετά μας δουλεύει ο τίγρης.Α ρε στημένο ερυθρόλευκο πιονι.

Ανωνυμος (04/03/2018 16:40)

Γεια σου Κωστα απο τα Φιλαδελφεια!
Οπως θα ξερεις καθοτι κατοικος των Φιλαδελφειων οποιος υποψηφιος δημορχος μετα το σεισμο του '99 τολμησε να βαλει την υποθεση κατασκευης γηπεδου στα Φιλαδελφεια καταποντιστηκε απο τους καταζητουμενους των Φιλαδελφειων!
Υ.Γ. Σαν Κωστας εισαι καλυτερος παρα σαν τασος George κλπ!

Κώστας (04/03/2018 22:59)

@Ανωνυμος (04/03/2018 16:40)
Γεία σου βλάξ που το παίζεις πολιτικός αναλυτής! Λοιπόν επειδή τα ψέματα τελείωσαν όπως έχεις καταλάβει και εσύ ραντεβού στις επόμενες εκλογές! Τότε θα δούμε ο υποψήφιος που θα στηρίζεται από την ΑΕΚ τι ποσοστό θα πάρει ύπουλο φίδι! Γιατί αυτό σας χρειάζεται... Όσο για τις αμφιβολίες σου για το αν μένω Φιλαδέλφεια στις επιστρέφω ανόητε! Τέλος θα ήθελα να σε ρωτήσω μήπως είσαι ο μεταλλαγμένος Ουγκανος;
Είσαι πολύ λίγος για να ασχολείσαι με την ΑΕΚ και τον λαό της νούμερο! Γύρνα στην τρυπούλα σου τώρα να κλάψεις...

ταφοπλακα στην ομορφη φιλαδελφεια (04/03/2018 23:34)

καλοι μου φιλαδελφειωτες μην ασχολειστε με το εκτρωμα των αλητων. κρατηστε κλειστα τα αυτια σας , δεν ξερει κανεις αν θα γινει η οχι το εκτρωμα. τα εργα αστα να προχωρουν ειτε διακοπουν ειτε συνεχιστουν μην ασχολειστε. το μελλον θα δειξει και τοτε θα προβουμε τις απαραιτητες ενεργειες.
και σε κανα 10μηνο να δουμε ετοιμο το εκτρωμα, μην ανησυχειτε, ευτυχως που υπαρχουν διαθεσιμα σπιτια σε ασφαλεις περιοχες μακρια απο δω και εκει θα αξιζει να μετακομισουμε για να μην μας ενοχλουν παλι οι οπαδοι του λαθρεμπορα. προβλεπω οτι θα γινεται απολυτο χαος που κανεις δεν το εχει φανταστει. τρεισχειροτερα και απο το 1980-2003 θα βιωσει εδω η φιλαδελφεια.. δεν σας λεω, θα το δουμε στο μελλον.
ηδη το 2010 οταν κληρονομησα κατι λεφτα αμεσως τα επενδυσα σε 2 μεταχειρισμενα ακινητα στα βορεια προαστια μακρια απο καθε γηπεδο και οτιδηποτε ενοχλητικο μερος! εδω στη φιλαδελφεια με τιποτα, ποτε δεν ξερουμε τι γινεται!!!! οταν γινει το εκτρωμα, τοτε θα αξιζει να μετακομισουμε ολοι μας.

@(04/03/2018 16:40) (04/03/2018 23:48)

Αστείε γαύρε μέχρι τις εκλογές το γήπεδο θα έχει τελειώσει. Δεν θα βρίσκεται σε καμιά πολιτική ατζέντα Δημάρχου. Τον Αρούλη σας δεν θα τον ψηφίσουν ούτε οι γηπεδικοί ούτε οι αντιγηπεδικοί. Περαστικά και για την κηδεία απο τον βάζελο.

ΑΜΚ στον ύπνο σας (05/03/2018 01:29)

https://pikosapikos.gr/αεκ-αμκ-20-εκατ-ευρώ-για-το-νέο-γήπεδο/
http://www.protothema.gr/sports/article/324454/aek-oi-melissanidis-pappas-tha-kalupsoun-ta-upoloipa-apo-tin-amk/
http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/gethniki/aek/oles-oi-leptomereies-gia-thn-amk-ths-dikefalos-1924.2479471.html

για νοήμονες όχι για μπετόβεργες

Ουγκανε (05/03/2018 07:26)

Ξέχασες όμως ότι ποτέ ο κόσμος της αεκ δεν ενώθηκε γιατί μας έφαγε ότι εμείς δεν είμαστε γαύροι.Αυτο όμως τελείωσε και το 2019 ο λαός της αεκ θα δώσει την απάντηση Όχι για το γήπεδο γιατί αυτο χτίζεται αλλά για όσα έκανε ο ρουλης.

@Ανωνυμος (04/03/2018 16:40) (05/03/2018 09:18)

Θα πατώσει ο Βασιλόπουλος το 19 και μαζί με αυτόν θα ξεθωριάσει και το αφήγημα των αντιγηπεδικών Δημάρχων που επιλέγονται απο τους δημότες. Δεν μας εξηγεί όμως κανείς γιατί προεκλογικά έλεγαν όλοι ναι στο γήπεδο της ΑΕΚ, "με τον Αρη και τη Ρένα η ΑΕΚ γήπεδο στην πόλη" αλλά και την ομιλία του Ρούλη μετά ητν εκλογή του, οτι η νίκη του ήταν νίκη του λαού της ΑΕΚ και οτι με αυτόν δήμαρχο θα αποκτούσε η ομάδα γήπεδο εκεί που άνηκε......Καλό το παραμύθι. Τα λέμε το 19.

@ (04/03/2018 23:34) (05/03/2018 09:54)

Στα τσακίδια και να μας γράφεις.

GeorgeAEK (05/03/2018 10:39)

Τελείωσε το θέμα της γηπεδάρας γαυράκο οριστικά όπως τελείωσε και το παραμύθι της ομαδούλας σου που με 50-50 θα βγει τρίτη αν καταφέρει να διατηρηθεί μπροστά από τον Ατρόμητο. Σε ευχαριστούμε πάντως που συνεχίζεις να μας διασκεδάζεις.

Κώστας (05/03/2018 14:12)

@ταφοπλακα στα σάπια όνειρα σου (04/03/2018 23:34)
Το παρήγορο είναι οτι ανεξάρτητα με την διανοητική σου καθυστέρηση ακολουθείς πιστά μια από τις επιλογές που έχεις: Μετακόμιση!!!
Όπως προανέφερα έχεις άλλες δυο εναλλακτικές: Αυτοκτονία ή κρύψιμο...

αρρωστοι οι οπαδοι (05/03/2018 17:09)

ΤΟΣΗ ΑΓΡΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΣΙΓΑΡΑ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ;;

ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ...

ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΙΑ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΑ ΜΑΡΙΔΑΚΗ, ΤΟΥ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΑ ΤΙΓΡΗ, ΤΟΥ ΜΑΦΙΟΖΟΥ ΙΒΑΝ.

Κώστας (05/03/2018 20:32)

@αρρωστο είναι το μυαλό σου (05/03/2018 17:09)
Βαφτίζεις τόσα εκατομμύρια κόσμου άρρωστο...
Ποιός σου είπε ότι όποιος ασχολείται με τον αθλητισμό ταυτόχρονα προσκυνά και τα λαμόγια τους επιχειρηματίες;
Εσύ με το να ασχολείσαι με το Συριζα, πασοκ, νδ, χα, κκε, ανταρσυα, ποτάμι κτλ. τι κατάφερες;
Νομίζεις ότι εσύ και άλλοι λίγοι κόπανοι θα αλλάξουν τον πλανήτη και θα ρίξουν τον καπιταλισμό;
Το θέμα που θίγεται εδώ είναι άλλο: Έχουν βγάλει γλώσσα στα Φιλαδέλφεια οι πουθενάδες σαν και του λόγου σου... Πόλεμος στο γήπεδο με ψέματα και άλλες μεθόδους!!

@(17:09) (05/03/2018 22:38)

Εμεις ασχολούμαστε με την ΑΕΚΑΡΑ και στηρίζουμε όποιον βοηθάει να γίνει η γηπεδάρα πραγματικότητα. Τα χρήματά σου τα φάγανε οι κηφηνες πολιτικοί σε συνεργασία με συγκεκριμένους επιχειρηματίες που οι περισσότεροι ξέρουμε ποιοί είναι. Ασχολήσου με αυτούς.

Ανωνυμος (06/03/2018 00:22)

@09.18
Το "αφηγημα" δεν θα ξεθωριασει ποτε διοτι ηταν και η πραγματικοτητα!
Για το 19 και για τον Βασιλοπουλο μην παιρνεις ορκο οτι θα πατωσει!
Μην δουμε και τον Μελισσανιδη να στηριζει και την ΔΠ!!
Ο τιγρης λαθρεμπορας ειναι , οχι μ@λ@κ@ς!
Δεν εχει κατηγορησει ποτε ευθεως τον Βασιλοπουλο ουτε του εκανε και πολεμο! Μεσα απο τις διαδικασιες "νομιμοποιησης" των σχεδιων δεν θα μπορουσε να βρει καλυτερο συμμαχο απο τον Βασιλοπουλο!
Οπως οι δανειστες στην κεντρικη πολιτικη σκηνη βρηκαν τους σφοδρους πολεμιους τους για να περασουν οτι χειροτερο, ετσι και εδω ο Βασιλοπουλος συμμετειχε στο ξεπουλημα. Η χουντα δεν το τολμησε!!!

Θυμηθείτε (06/03/2018 14:21)

Αν θα τελειώσει αυτό που άρχισε στο οικόπεδο δεν μπορεί να το ξέρει κανένας εκτός από εκείνους που θα κρίνουν αν τους συμφέρει ή όχι η επένδυση (που αφορά και έναν ολόκληρο κύκλο πραγμάτων πέριξ του γηπέδου).

Αν όμως τελειώσει, θα δούμε πολλούς «επαναστάτες» να βγαίνουν φωτογραφίες στα εγκαίνια, με το κιτρινόμαυρο κασκολάκι τυλιγμένο στο λαιμό τους.

ΑΛΗΘΕΙΑ (06/03/2018 15:21)

το γηπεδο θα μπορουσε να ειναι ηδη ετοιμο και να παιζει και η ομαδα μεσα. αλλα για καποιον περιεργο λογο επιλεχθηκε η πολυπλοκη λυση να κατασκευαστει πιο διπλα απο εκει που ηταν, να χρειαζεται να παρει και μερος του αλσους, να χρειαζεται να αλλαξει ολη η κυκλοφοριακη μελετη του δημου και να γινει και με λανθασμενο τροπο η υπογειοποιηση. με μια μικρη βυθιση του γηπεδου δεν θα χρειαζοταν τιποτα απο ολα τα παραπανω, και θα ειχε και παρκινγκ και δεν θα ειχε και υπερβολικο υψος το γηπεδο και θα ηταν και ηδη ετοιμο απο καιρο πανω στο παλιο περιγραμμα του γηπεδου. βρειτε εσεις ποιος φταιει για ολα αυτα...

Κώστας (06/03/2018 23:37)

@ αναλήθεια (06/03/2018 15:21)
Τώρα που ετοιμάζεται και το δεύτερο γήπεδο αυτό της Βασίλισσας του ελληνικού basket θα σε καλέσουμε να προσφέρεις τις πολύτιμες γνώσεις σου!!
Ρε 'σείς έχετε πολύ πλάκα, γελούν μέχρι και τα τσιμέντα της Αγιάς Σοφιάς με όλες αυτές τις ανοησίες που λέει ο κάθε τυχάρπαστος...
Ακούμε για: μισθούς που χάθηκαν, νέες πρωτοπόρες κατασκευές, το περιβάλλον, το κυκλοφοριακό, την παύση των εργασιών κτλ...
Τέτοια διαταραγμένα άτομα πραγματικά μας διασκεδάζουν...

@ΑΛΗΘΕΙΑ (06/03/2018 15:21) (06/03/2018 23:37)

Είσαι τελείως άσχετος με το θέμα. Το γήπεδο δεν μπορούσε να χτιστεί πιό βαθιά με τα συγκεκριμένα δεδομένα του υπεδάφους. Δεν είμαστε ηλίθιοι να μην το κάνουμε αν ήταν εφικτό. Όσο για την μετακίνηση δεν μπορούσε με το νέο νομικό πλαίσιο να έχει την απόσταση απο τα σπίτια που είχε το παλιό. Επρεπε υποχρεωτικά να μετακινηθεί. Η κυκλοφοριακή μελέτη είναι υψηλού επιπέδου και τρέμει ο γαυραρούλης τη στιγμή που θα εφαρμοστεί γιατί θα καταλάβει ο κόσμος τι βλακείες και ασυναρτησίες έλεγε τόσο καιρό. Το τεχνικό επιτελείο που ασχολήθηκε με το γήπεδο είναι κορυφαίο. Σταμάτα εσύ και μερικοί ακόμα να κρέμεστε απο τα χείλη του γαυραρούλη και των άσχετων κολλητών του για το τι είναι σωστό και τι όχι.

@ΑΛΗΘΕΙΑ (06/03/2018 15:21) (07/03/2018 08:59)

Αυτά που λες βρε μπαγλαμά είναι επιχειρήματα προ 3 ετών και έχουν απαντηθεί όλα. Δεν διάβασες καλά το ποίημα. Μάλλον καινούργιος είσαι. Τώρα παίζεται το σενάριο οτι ο Μελισσανίδης δεν έχει λεφτά. Στα θρανία γρήγορα. Οσο για τις εκλογές όυτε τη δική του δεν θα βρεί ο Βασιλόπιτας

@ΑΛΗΘΕΙΑ (07/03/2018 09:29)

Απλά αναπαράγεις την προπαγάνδα του Αρούλη που έχει απαντηθεί 1000000 φορές.

Ανώνυμος (07/03/2018 11:13)

@Zarko Αναρχικοί τύπου ΑΣΥΝΦ που λες, ενώ φαίνονται αυθόρμητοι παραβάτες, στην πραγματικότητα συμμετέχουν σε υπερ-αυταρχικές δομές όπου απαγορεύεται η διαφωνία και στηλιτεύεται η ανυπακοή. Μέσα από αυτόν τον συνδυασμό βγαίνουν στην επιφάνεια τα χειρότερα ανθρώπινα χαρακτηριστικά τα οποία η ψευτοαριστερά παρουσιάζει ως αρετές. Ο Σύριζα και τα πλοκάμια του (νεοαριστεριστές και αναρχοφασίστες) επιδίδονται σε ένα είδος ακτιβισμού που ενισχύει την ήδη ενιαία σκέψη η οποία διαμορφώθηκε επί Πασοκάρας. Βρισκόμαστε μπροστά στον απόλυτο εκβαρβαρισμό της πολιτικής ζωής.

Κώστας (07/03/2018 13:18)

Λοιπόν έχουμε και λέμε:
Η Αγιά Σοφιά σε ένα χρόνο και κάτι μήνες έχει εγκαίνια...
Ο Βασιλόπουλος και τα καραγκιοζάκια που τον πλαισιώνουν θα διασυρθούν στις επόμενες δημοτικές...
Οι γαυροβάζελοι αργοσβήνουν και σε βάθος δέκα ετών αν σηκώσουν κεφάλι...
Η βασίλισσα ετοιμάζει γηπεδάρα (7000) και σπάει το δίπολο των απατ-αιωνίων...
Αφιερωμένο σε εχθρούς και φίλους: Να παίζει η ΑΕΚΑΡΑ στα Φιλαδέλφεια, και 'μεις γυμνοί στους δρόμους...
ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ=ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ=ΑΕΚ - since 1930 to eternity...

@ΑΛΗΘΕΙΑ (06/03/2018 15:21) (07/03/2018 15:19)

Δεν μπορούσε να γίνει βύθιση του αγωνιστικού χώρου γιατί περνάνε υπόγεια ρεύματα νερού.
Αν γινόταν σίγουρα πρώτη η ΑΕΚ θα το έκανε για να κλείσει στόματα όσων βλέπουν με τη φαντασία τους τεράστιους τσιμεντένιους όγκους που θα κρύψουν τον ήλιο.

Anon (07/03/2018 16:02)

Οποίος δε γουστάρει δρόμο λέμε

Ανωνυμος (07/03/2018 18:59)

Κωστα, να τα λεμε ολα!
Οτι ειναι να γινει θα γινει εδω που μενουμε τοσα χρονια!
Στα Φιλαδελφεια!

εχει τελειωσει η φιλαδελφεια (07/03/2018 20:31)

ειναι πολυ αρρωστημενα πλασματα ολοι οι οπαδοι αυτοι προκαλουν τρομο πανικο ζημιες πανωλεθρια κλεισιμο δρομων. οι φιλαδελφειωτες ουτε μια τριχα εχουν πειραξει σε κανεναν οπαδο. σε κανα 10μηνο θα πεσει η φιλαδελφεια, θα πεσουν και οι επιχειρησεις. επιχειρηματιες μην πονταρετε στο εκτρωμα. η λεξη οπαδος δεν ειναι φιλικη λεξη. αυτοι φεσωνουν κλεβουν, καταστρεφουν, και ειναι δημιουργοι προβληματων. θα φοβουνται να ερχονται οι υγιεις θαμωνες στις επειχειρησεις σας, ουτε καν θα υπαρχει προσβαση εδω. θα τα δουμε, καντε υπομονη θα ερθουν ολα αυτα τα ασχημα εδω. καλα που ο αλλος επενδυσε εκτος φιλαδελφειας. ολοι μας θα φυγουμε απο δω οπως οι πρωην κατοικοι των α.παντελεημονα εξαρχισταν.
ο δημαρχος μας καλα που δεν εδωσε καμια υπογραφη στις συμμοριες του λαθρεμπορα, στη βια και το χαος και ας εχασε. αυτος ειναι ο αληθινος ανθρωπος.

@Κώστας (08/03/2018 08:31)

+1000

Κώστας (08/03/2018 11:47)

@ εσύ εχεις τελειωσει από τη φιλαδελφεια (07/03/2018 20:31)
Καθυστερημένε όπως σου έχω πει πολλάκις έχεις τρείς επιλογές:
Αυτοκτονία, μετακόμιση και κρύψιμο!!!
Διαλέγεις μια και συνεχίζεις τη μίζερη ζωούλα σου!!!
Η Φιλαδέλφεια θα συνεχίζει να ανθίζει με την ΑΕΚΑΡΑ στο επίκεντρο και τους συγγενείς των προσφύγων που δημιούργησαν το θαύμα της ΑΕΚ!!!

@(20:31) (08/03/2018 16:30)

Ρε γελοίο απόβρασμα για δεκαετίες δούλευαν τα μαγαζιά και έβγαζαν χρήματα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα με τους οπαδούς. Ιδιαίτερα τώρα που δεν επιτρέπονται μετακινήσεις αντιπάλων οπαδών στα ντέρμπι θα έρχονται και θα κάθονται στα μαγαζιά πολύ πιο άνετα ολόκληρες οικογένειες. Οπότε τα παραμύθια σου αλλού γλύφτη του γαυραρούλη.

@(07/03/2018 20:31) (08/03/2018 17:17)

Πότε έγιναν ρε γελοίε αυτά που περιγράφεις στην πόλη μας όσο υπήρχε γήπεδο; Πολύ περισσότερο κινδυνεύεις αν πας να παρακολουθήσεις μάθημα σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Άντε λοιπόν στα τσακίδια απο την πόλη μας και συνέχισε την κλάψα σου απο το λιμάνι.

Κώστας (08/03/2018 17:22)

@εχει τελειωσει η φιλαδελφεια (07/03/2018 20:31)
Άνετα μπορεί κάποιος να καταλάβει οτι αντιμετωπίζεις σοβαρά προβλήματα και είσαι διαταραγμένος!! Καταρχήν αυτά που γράφεις δε στέκουν συντακτικά και δε βγάζουν νόημα!!
Επίσης γίνεται εύκολα κατανοητό ότι είσαι το ίδιο άτομο που γράφει σε παλαιότερο σχόλιο οτι αγόρασε ακίνητα στα ΒΠ...
Κοίταξε το πρόβλημα σου γιατί σε βλέπω στο Δαφνί και μην ασχολείσαι με την μεγαλύτερη ομάδα της γης και τους οπαδούς της!!!

Ανωνυμος (08/03/2018 20:52)

Κωστα, θα σε μαλωσω!
ΣΤΑ Φιλαδελφεια!, οχι η Φιλαδελφεια!
Δεν θα μας μαθουν αυτοι πως λεμε τα αγια χωματα στο Μενιδι!

Anonymous (08/03/2018 21:12)

Παρε και το "κανονικό" μπετό βλάκα γιατί το άλλο δεν είχε....σίδερα. Πάρε σίδερα, καλούπια κλπ και βάλτα όλα ξέρεις που

https://www.youtube.com/watch?v=jTFN625L-uM

@εχει τελειωσει η φιλαδελφεια (08/03/2018 21:51)

Αρρωστημένος είσαι εσύ που περιγράφεις μια κατάσταση που δεν έχει καμιά σχέση με τη γιορτή που είχαμε και θα έχουμε πάλι κάθε Κυριακή στη Φιλαδέλφεια. Πονάει πολύ η γηπεδάρα; Περαστικά.

@εχει τελειωσει η φιλαδελφεια (09/03/2018 09:59)

Ο αληθινός άνθρωπος που θαυμάζεις έχει δύο χόμπι. Τον πόλεμο κατά της ΑΕΚ που τη μισεί και τις αναθέσεις στους κολλητούς. Για τα υπόλοιπα που γράφεις δεν χρειάζεται απάντηση. Αφήνω να τα κρίνουν οι επιχειρηματίες που έζησαν το παλιό γήπεδο και έβλεπαν γεμάτα τα μαγαζιά τους χωρίς προβλήματα. Μάλλον εσύ έχεις τελειώσει απο τη Φιλαδέλφεια. Καλή μετακόμιση.

Κώστας (09/03/2018 11:18)

@ Ανωνυμος (08/03/2018 20:52)
Νέα Φιλαδέλφεια, Νέα Ιωνία, Ηράκλειο, Μενίδι, Ανάκασα, Λαμπρινή, Μεταμόρφωση... παντού φάπα τρώς πουθενά και εξαφανισμένε...
Εσύ τι είσαι ακριβώς και τι πρεσβεύεις δεν έχουμε καταλάβει ακόμα...
Μήπως είσαι οικολόγος; Μήπως γαυράκος χρηματοδοτούμενος; Μήπως επαναστάτης της πλάκας;
Άντε γύρνα στην τρυπούλα σου τώρα το έβγαλες το μεροκάματο και σήμερα...

Anonymous (09/03/2018 17:50)

Εχουν αρχίσει και κονομάνε σιγά σιγά στην πόλη απο τις εργασίες του γηπέδου, οι γύρω επιχειρηματίες και τώρα καταλαβίνουν τι έχαναν τόσο καιρό. Πρωτοι θα τους πάρουν στο κυνήγι και θα τελειώσει και το παραμυθι με τους Δημαρχους που εκλέγονται ως αντιγηπεδικοι. Ο επόμενος Δημαρχος της πόλης θα στηρίζει γήπεδο και ΑΕΚ στο φουλ!

Ανωνυμος (09/03/2018 18:00)

Κωστακη
Εγω απλα δεν ειμαι ουγκανος!
Εδω ΣΤΑ Φιλαδελφεια ζουμε σοβαροι ανθρωποι!
Παλια καθε δευτερη Κυριακη μας επισκεπτονταν ουγκανοι των γυρω περοχων κανανε τα πλιατσικα τους σπαγανε τα αυτοκινητα μας ντουμανιαζαν και ξαναγυριζαν στις τρυπες τους!
Για 15 χρονια ειχαμε ησυχια!
Τωρα εχουμε την επιστροφη των ουγκανων!
Ομως ρε Κωστα απο ΤΑ Φιλαδελφεια .....σαν να μην περασε ουτε μια μερα απο πανω τους!
Οτι επιπεδο ειχαν τοτε το ιδιο και χειροτερο εχουν τωρα!

ελεος πια με το γαυροτρολ (10/03/2018 20:46)

Το στα φιλαδελφεια το βγαλαμε απο το γνωστο συνθημα που το τραγουδαμε ολοι οι οπαδοι της ΑΕΚ σε ολη την γη.Βεβαια ο χρυσαυγιτης γαυρος κρινει ανθρωπους απο την περιοχη που μενουν δηλαδη ο φασιστας θεωρει τους μενιδιωτες κατωτερους πχ απο τους μαρουσιωτες τοσο αθλιο ρατσιστικο μυαλο εχει.Τωρα το παιζει παλι κατοικος φιλαδελφειας που δηλωνει οτι θα φυγει λογω του γηπεδου χαχα.Δεν γνωριζει ο ανοητος οτι λογω του γηπεδου τα ενοικια στην περιοχη ανεβηκαν κι αλλο (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΒΕΒΑΙΑ)καθως καποιοι προσπαθουν να εκμεταλευτουν το γεγονος οτι θα υπαρχει η αγια σοφια .Ο φασιστας τολμησε να μιλησει για αγιο παντελεημονα εκει που οι ομοιδεατες του χρυσαυγιτες μαχαιρωναν μεταναστες με την φιλαδελφεια.Οσο για τα εξαρχεια που γραφει και εκει οχι μονο ο κοσμος δεν φευγει αλλα τα ενοικια ειναι πολυ ψηλα.Επιτελους καποιος να τον μαζεψει.

Κώστας (12/03/2018 12:42)

@Ανωνυμος (09/03/2018 18:00)
Άκου ανονυμάκο τα εξής για να τελειώνουμε: είτε το θέλεις είτε όχι η Νέα Φιλαδέλφεια είναι συνυφασμένη με την ΑΕΚ και την προσφυγιά από την ημέρα που κατοικείται!! Όλα αυτά τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας που βγάζεις καλό θα είναι να τα κρατήσεις στο άρρωστο μυαλό σου!! Αν δεν μπορείς να συμβιβαστείς με όλα αυτά να πας στα τσακίδια και να μείνεις στο ήσυχο Φάληρο...
Εξακολουθώ να σου λέω: Μετακόμιση ή αυτοκτονία ή κρύψιμο...

κουρασατε γραφικοι (12/03/2018 21:36)

Το γηπεδο θα γινει γιατι το προσταζει η ιστορια.Γιατι το χρωσταμε στους προγονους μας που το φτιαξαν με τα ιδια τους τα χερια αν και ειχαν ελθει εδω ξεριζωμενοι χωρις ουτε ενα κεραμιδι πανω απο το κεφαλι τους.Γιατι το χρωσταμε σε ολα τα αδελφια μας που φυγαν απο την ζωη με τον καιμο οτι δεν ειδαν το γηπεδο.Γιατι θα μας θυμιζει σε οσους καταγωμαστε απο τις χαμενες πατριδες την καταγωγη μας.Γιατι θα μας φερει πισω τα παιδικα μας χρονια οταν το πρωτο που μαθαμε παιδακια στην γειτονια που μεγαλωσαμε οτι εδω παιζει η ΑΕΚ.Και για αυτο πολεμησαμε καθε παρασιτο που ξαφνικα αγορασε σπιτι εδω και νομιζε πως θα σκοτωνε την ιστορια της πολης μας διωχνοντας την ΑΕΚ.Γιατι στο τελος η προσφυγια παντα νικαει τα παρασιτα.

Ανωνυμακος (12/03/2018 23:25)

Κωστακη, παντα σε ξενα χερια στηριζοσουν !
Ποτε στο Μπαρλο ποτε στον Ζ Ελλας ποτε στον Τραχανα ποτε στον μακαριτη Μακαρο τωρα στον λαθρεμπορα!
Αυτο δεν χαρακτηριζε ποτε την προσφυγια, η οποια μονη της αναστηθηκε!
Οι πρωτοι προσφυγες της Φιλαδελφειας ησαν Ιωνικοι και Απολλωνιστες!
Ανθρωποι με αξιοπρεπεια που ποτε δεν θελησαν να επιβαλλουν τις αποψεις τους με τσαμπουκαδες οπως οι οπαδοι του λαθρεμπορα η του νυχτοβιου Μακαρου παλαιοτερα!
Δεν εχω κανενα προβλημα με κανεναν κατοικο του Μενιδιου η των Α Λιοσιων εφοσον δεν προσπαθουν να επιβαλλουν τις αποψεις τους στον τοπο μου!
Θα μπορουσα να σου γραψω πολλα αλλα ξερω οτι μετα το διαβασμα εκατο λεξεων βραχυκυκλωνεις!

@Ανωνυμος (09/03/2018 18:00) (13/03/2018 00:26)

Ρε αρχιψευταρά τα μαγαζιά δούλευαν φουλ και έβγαζαν λεφτά. Οι Αεκτζήδες απο όπου κι αν ερχόμασταν προσέχαμε τη Φιλαδέλφεια σαν το σπίτι μας. Ποιος έσπαγε αυτοκίνητα ρε γελοίε χρηματοδοτούμενε γαύρε;

Κώστας (13/03/2018 10:28)

Ρε Γαυράκο τώρα το ρίχνεις στους Απολλωνιστές και στους Ιωνικούς για να στηρίξεις το κόμπλεξ που έχεις για την ΑΕΚΑΡΑ;
Εσύ νομίζεις ότι είσαι ο καθαρός Φιλαδελφειώτης;
Που κρύβεσαι θα ήθελα να ξέρω;
Με πόσα ψυχολογικά ζεις; κάθε μέρα γύρω σου είμαστε και κατεβάζεις το κεφάλι και κοκκινίζεις και δεν μιλάς...
Γιατί δεν υπάρχεις πουθενά;
Που είσαι ανωνυμάκο;
Έλα να σε κεράσω καφεδάκι στη γκαζόζα και μετά να περάσουμε από το ΝΑΟ να δούμε την πρόοδο των έργων...

Ανωνυμακος (13/03/2018 18:39)

Κωστακη εχεις συνηθισει στο τζαμπα και νομιζεις οτι γυρω σου ολοι ετσι ειναι!
Γιατι να με κερασεις; Για να φεσωσεις την γκαζοζα;
Εγω , ναι ειμαι καθαρος Φιλαδελφειωτης!
Και οι πρωτοι προσφυγες ησαν απο την Σμυρνη και τα περιχωρα της και δημιουργησαν το 1929 τον Ιωνικο και στηριζαν και τον Απολλωνα !
Μετα παραχωρηθηκε ο χωρος που επαιζε η ΑΕΚ απο το 1934 και μετα!
Ο Ιωνικος και ο Απολλων διδαξαν αμιλλα και αθλητισμο με αξιοπρεπεια και στα πλαισια των δυνατοτητων τους!
Οι συγχρονοι οπαδοι της ΑΕΚ διδαξαν την μιζερια την κλαψα και την απαιτηση μαζι με την ρεμουλα!

να φυγουν τα καρκινωματα απο δω!! (13/03/2018 19:51)

συντομα θα τα δουμε και εδω αφου τελειωσει σε κανα 8μηνο το εκτρωμα του μελισσανιδη. αυτα στη τουμπα ειναι το μηνυμα οτι ετσι θα συνεχιστουν οι οπαδικες αηδιες για χαρη των ομαδων των πλουσιων. με τη παρουσια εκτρωματος εδω ο καθενας θα πλακωνεται για το ποιος ειναι πιο ισχυρος θα προκαλει τρομο και καταστροφες.. θα προκληθουν πολυ σοβαρα προβληματα και στις γειτονικες περιοχες. σκεφτειτε θα ερχονται και 400 πουλμαν και που θα παρκαρουν;;; φανταζομαι κατω στην εθνικη και μαρτυριο θα ζησουν οι περαστικοι... πολλα θα γινουν, αποκλειεται το εκτρωμα να ειναι 23 χιλιαδων θεσεων. μπορει πιο πολλες και απο το εκτρωμα του πειραια. ο δημαρχος μας που δεν ανοιξε τις πορτες σε κανεναν οπαδο-λαθρεμπορα θα δικαιωθει. κανεις δεν θα μπορει να τον κατηγορει καθε φορα που που θα προκαλουνται χαος βια εδω!

GeorgeAEK (14/03/2018 19:18)

Γαυράκο έρχεται το πρωτάθλημα και θα γλεντήσει πάλι η πόλη μας. Αρχισε να το συνηθίζεις γιατί σε λίγο θα το ζεις και κάθε Κυριακή.

Κώστας (15/03/2018 18:15)

Δεν σας βλέπουμε καν: Ιωνικούς, Απολλωνιστές, Γαυρούληδες, Στρουγκαίους κτλ. παράσιτα...
Το ήθος των Απολλωνιστών που λες το είδαμε μόλις έδωσαν το γήπεδο στον Κόκκαλη...
Τα ιδανικά του Ιωνικού επίσης... Έγινε Αμαλιάδα και μετά εξαφανίστηκε... Και τα δυο σωματεία υποστηρίζονται από 500 καθυστερημένους... Τυχαίο; Δε νομίζω... Θα ζείς μια ζωή με ψυχολογικά λασπολόγε στην κιτρινόμαυρη περιοχή μας... ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

Παυλος αεκαρας 1 (15/03/2018 18:24)

Μαθε ιστορια Σαββα απο τα μανιατικα και σταματα να το παιζεις φιλαδελφιωτης.
Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία του ονείρου έγινε το 1926 -με τη βοήθεια του Γιάννη Χρυσάφη, ο οποίος ήταν σύμβουλος στην Kεντρική Eπιτροπή Στεγάσεως Προσφύγων- όταν μία δενδρόφυτη έκταση στον Ποδονίφτη, τη σημερινή Νέα Φιλαδέλφεια δηλαδή, παραχωρήθηκε για την άθληση των προσφύγων. Ενας δενδρόφυτος και ανώμαλος χώρος με εργασία των προσφύγων μετατράπηκε εν μία νυκτί σε γήπεδο και μ' αυτό τον τρόπο αποφεύχθηκε το ενδεχόμενο κατάληψης του χώρου από άστεγους πρόσφυγες. . Στις 2 Νοεμβρίου 1930 έγιναν τα εγκαίνια του γηπέδου, με φιλικό παιχνίδι της ΑΕΚ εναντίον του Ολυμπιακού. Ασχετε που θες να το παιξεις και φιλαδελφιωτης λιμανισιε.

Παυλος αεκαρας2 (15/03/2018 18:38)

Ο απολλωνας ασχετο γαυροτρολ ηταν απο την σμυρνη και οι οπαδοι του σμυρνιοι ενω οι αρκετοι μικρασιατες που εγκατασταθηκαν φιλαδελφεια μεναν στην φιλαδελφεια της μικρας ασιας για αυτο πηρε και την ονομασια της η περιοχη.Το μοναδικο που σε νοιαζει οπαδε της εγληματικης οργανωσης και πιονι του πρεζεμπορα δεν ειναι ουτε οι υποτιθεμενες καταστροφες που δεν προκειται να υπαρξουν γιατι εμεις αγαπαμε την πολη μας ουτε το κυκλοφοριακο αλλα οι ταριφες που θα ριχνουμε στο ολυμπιακακι (αν και τωρα στο οακα γινεται αυτο)και πανασχετε το γηπεδο θα ειναι 31.500 θεσεων και αυτοκρατορικο.Κανε μια βολτα οπως ερχεσαι απο πειραια και σταματα φιλαδελφιωτες και ρωτα τους την γνωμη τους και θα παθεις ταρακουλο.Ανθρωποι που δεν εχουν σχεση με την ΑΕΚ δεν θελουν να τον βλεπουν γιατι δεν εκανε τιποτα για τον δημο και οσοι τον ψηφισαν για να μην γινει το γηπεδο δεν θα τον ξαναψηφισουν γιατι ΝΙΚΗΘΗΚΕ και σε αυτο το θεμα.

Κώστας (15/03/2018 20:26)

Όσο για το κέρασμα... Μάλλον μερικές φάπες θα έτρωγες εσύ μοναδικέ καθαρέ Φιλαδελφειώτη... χαχαχαχαχα
Γαυράκο άντε τώρα να βρείς κανέναν Ιεχωβά Απολλωνιστή να μοιραστείτε τον πόνο που σας προκαλεί η ΑΕΚΑΡΑ και ο λαός της!!

@ (13/03/2018 19:51) (15/03/2018 23:49)

Και βέβαια κλαψιάρη γαυράκο δεν εχει 23000 θέσεις το γήπεδο. Πάνω απο 30000 θα έχει. Γι αυτό μετακόμιση άμεσα να προλάβεις και όσο πιο μακρυά γίνεται. Ο εφιάλτης σου επιστρέφει...

Ανωνυμος (16/03/2018 20:14)

Τι να πεις σε σε ποιον να πρωτοαπαντησεις!
Για τους καθυστερημενους του Ιωνικου και τους ιαχωβαδες του Απολλωνα;
Για την παραχωρηση του χωρου στην ΑΕΚ το 1934 επι υπουργειας Κυρκου
Για το γνωστο συνθημα αγαπης οταν ο γαυρος εδινε το παιχνιδι στην ΑΕΚ για να μην παρει το πρωταθλημα ο παο!
Ολοι εχουν καταλαβει για τι ουγκανα μιλαμε!
Αφηστε ρε την ιστορια της Φιλαδελφειας στους Φιλαδελφειωτες κα ασχοληθειτε με αυτο που ξερετε καλυτερα απο καθε αλλον!
Το απολυτο ΤΙΠΟΤΑ!

Ανωνυμακος (16/03/2018 20:48)

@Παυλαρα 1 2 3 κλπ
Η ιστορια της Φιλαδελφειας δεν ειναι για ηλιθιους!
Ξαναρωτα αυτους που στα ειπαν μηπως και σου φυγει η τσιχλα απο το μυαλο!

Nick (17/03/2018 10:54)

Και γηπεδάρα και πρωτάθλημα και ίσως και νταμπλ χρηματοδοτούμενοι. Σας τα έλεγα εδώ και 3 χρόνια ότι η κλάψα θα μετατραπεί σε ασταμάτητο κλάμα.

...... (17/03/2018 12:38)

λενε οτι οι αναρχικοι που εχουν εισβαλει εδω αυτοι ειναι που εσπασαν τα ξημερωματα το σταθμο περισσου! Πολυ ατυχη η φιλαδελφεια! γιατι επελεξαν αυτοι οι εγκληματιες να εγκαταστηθουν εδω;;;;;;;;; παει η ομορφη φιλαδελφεια. με ρουβικωνικα και οπαδογηπεδικα εγκληματα οριστικα χαος και βια.

Παυλος αεκαρας (17/03/2018 20:50)

Ασχετο γαυροτρολ η ιστορια της φιλαδελφειας ειναι για φιλαδελφειωτες κι οχι για σκουπιδια του λιμανιου σαν εσενα.Σου απαντησα με στοιχεια κι αναμασας τις ιδιες χαζομαρες .Παμε παρακατω γαυροτρολ.Το συνθημα που αναφερεις δεν ακουστηκε ποτε το 1993 ειναι μια βρωμα του ομοιδεατη σου τσουκαλα και οι 75 οπαδοι του οσφπ φαγαν τοτε αμετρητο ξυλο.Εκτος απο αυναρτησιες τσατσε του πρεζεμπορα δεν ξερεις να λες τιποτα αλλο.Θα μου πεις εδω ελεγες οτι τα μπετα ειναι ψευτικα,οτι οι εργατες δεν πληρωνονται ,οτι η δευτερη φαση δε θα ξεκινησει.Το μονο ουγκανο εισαι εσυ ενα παρασιτο του λιμανιου απο τα μανιατικα που προσβαλει την ανθρωπινη φυση.Δες εδω ανοητε τα ψευτικα μπετα και ποσο μας δουλευει ο επιβητορας του λιμανιου τιγρης.https://www.youtube.com/watch?v=rlZU3PIrQr4

Ανωνυμακος (18/03/2018 01:05)

Παυλαρα ως γνησιος μπετοβλακας παρακολουθεις απο κοντα τα μπετα!
Το οτι η Νεα Φιλαδελφεια ονομαστηκε ετσι λογω των κατοικων της που ηρθαν απο την Φιλαδελφεια της Μ Ασιας ειναι ενα ιστορικο γεγονος που ομως ερχεται σε αντιθεση με αυτους που λενε οτι ηρθαν απο την Φιλαδελφεια των ΗΠΑ!
Παυλαρα μπετοβλακα πες μας και αλλα ιστορικα στοιχεια με αποδειξεις οπως τα προηγουμενα!
Υ.Γ. Μιχαηλ Κυρκος. Υπουργος Προνοιας,. Το 1934 υπεγραψε την παραχωρηση ενος οικοπεδου στην Νεα Φιλαδελφεια στο σωματειο ΑΕΚ που ειχε τα γραφεια του στο τερμα της 3ης Σεπτεμβριου για να χρησιμοποιηθει μονον για αθλητικους σκοπους! Για λαθρεμπορες δεν ελεγε τιποτα!

Anonymous (19/03/2018 09:03)

Για όποιο λόγο και να παραχωρήθηκε, όποτε παραχωρήθηκε η αλήθεια είναι μια. Το γήπεδο ετοιμάζεται και εσείς δεν τολμάτε να ανοίξετε πάλι την παραχώρηση με τα πληρωμένα τιμολόγια της ΔΕΗ

@Ανωνυμακος (18/03/2018 01:05) (19/03/2018 11:56)

Γαυράκο θα καεί η πόλη στα πανηγύρια του πρωταθλήματος. Και μετά απο κανα χρόνο θα βαρεθείς να μας βλέπεις για την υπόλοιπη ζωή σου. Αντε στα τσακίδια και περαστικά.

ανωνυμακο σαββα (19/03/2018 16:56)

Το ποιος ειναι αυτο που με χαρακτηρισες το λενε τα γραφομενα σου απο το 2013 που μπηκες πρωτη φορα εδω (μολις ανελαβε ο τιγραρος τυχαιο ε;)και εχεις πει χιλιαδες μπαρουφες.Φυσικα και παρακολουθω τα εργα και πιο πολυ ανυπομονω οχι τοσο για τον ναο που θα φτιαχτει αλλα για το μουσειο μικρασιατικου ελληνισμου που θα γινει και ολες οι δρασεις που θα γινουν εκει απο ολους εμας τους απογονους προσφυγων.Αυτα με την φιλαδελφεια των ηπα που γραφεις ειναι παρανοικα και δεν μπορω να σε πιασω γαυροτρολ .Σου απαντησα προηγουμενως ποτε παραχωρηθηκε ο χωρος απογονε και ποτε εγινε το πρωτο φιλικο και στο φιναλε μιλαμε πια για ενα θεμα που τελειωσε.Το γηπεδο χτιζεται και θα ειναι εκει μεχρι την αιωνιοτητα οπως και η ΑΕΚ η μεγαλυτερη ομαδα του κοσμου.

Ανωνυμακος (19/03/2018 19:58)

@11.56
Θυμαμαι την καμμενη πολη και παλαιοτερα! Τα καμμενα τρολλευ τα σπασμενα μαγαζια τα πεσιματα το πλιατσικο!
Δεν φανταστηκα ποτε οτι τα ουγκανα θα αλλαξουν συνηθειες!
Και παλια εκαιγαν και τωρα θα καψουν!

καπαδοκιας (20/03/2018 06:30)

Υπεροχη ανοιξη αυτη.Βγαινω στην μπαλκοναρα μου και βλεπω την πιο ομορφη θεα του κοσμου.Γερανους ,σιδερα,μπετονιερες και νιωθω τοσο ευλογημενος που ζω στην πιο ομορφη γειτονια της γης.Το γηπεδο σιγα-σιγα χτιζεται και εγω δεν μπορω να φυγω απο το μπαλκονι καθως το ομορφο αυτο θεαμα με κανει να μην θελω να φυγω.Υπεροχη μου γειτονια ξαναγινες κιτρινομαυρη και πανεμορφη και τα παρασιτα φευγουν ενα-ενα.Μολις τωρα εμαθα οτι απο κατω μου ξενοικιαζουν το σπιτι μια οικογενεια πολεμιων του γηπεδου και στην θεση τους θα ελθουν βαμμενοι ενωσιτες.Τιγραρε σε ευχαριστουμε γιατι χαρη σε σενα ζουμε τις πιο ομορφες μερες της ζωης μας.ευλογημενη η οικονομικη κριση χαρη σε αυτη γινεται η γηπεδαρα.

@Ανωνυμακος (19/03/2018 19:58) (20/03/2018 10:27)

Το ποιο σημαντικό είναι οτι θα κατουράμε και πάλι στην αυλή σου. Το κάνουμε για γούρι!

@καπαδοκιας (20/03/2018 06:30) (20/03/2018 10:28)

Είναι υπέροχο φίλε μου που η φύση προσκυνά τη μεγαλειότητα του ΝΑΟΥ των ΝΑΩΝ

Προς βλακοταλιμπάν (20/03/2018 13:02)

Πάρτε μάτι μπανιστηρτζήδες και κλάψτες

https://www.agiasofia.today/

Ουγκανε (20/03/2018 13:30)

Από σήμερα θα υπάρχει σάιτ που θα δείχνει τα έργα στο ναό 24 ώρες την μέρα.Εσυ συνέχισε τα ψέμματα περί καμένων μαγαζιών μηπως και επηρεασεις κανένα αφελή.Η πρωταθλήτρια χτίζει το σπίτι της .Λαθρεμπόριο ο τιγραρος κάνει στα όνειρά σας που γίνονται εφιάλτες.

Ανωνυμακος (20/03/2018 17:32)

@10.27
Θα σου εχω και πετρες για να σκουπιζεσαι και να θυμασαι το τσαντιρι σου!
@13.30
Μπετοβλακα δεν γραφω για καμμενα μαγαζια αλλα για καμμενα ΤΡΟΛΛΕΥ!
Ειναι ψεμματα;
Ταωσπασμενα μαγαζια ειναι ψεμματα;
Ο Τιγραρος θα ξαναγινει συντομα λαμογιο οπως τον αποκαλεσε ο Σ.Μανωλας στον σπορ φμ και τοτε θα ειναι αργα για ολους !

@Ανωνυμακος (19/03/2018 19:58) (20/03/2018 19:48)

Καποια στιγμή βλαμμένε πρέπει να αρχίσεις να ξεχωρίζεις τις δράσεις αναρχικών σε περιόδους κρίσεων με ανάλογα περιστατικά βίας σε όλη την Αθήνα απο τη δράση οπαδών. Οι Αεκτζήδες γαυράκο πάντα σέβονταν την πόλη μας και της έδιναν ζωή.

@Ανωνυμακος (19/03/2018 19:58) (20/03/2018 19:53)

Αντε γεια χρηματοδοτούμενε. Τα μόνα καψίματα βρίσκονται στο μυαλό σου.

σαββα ανωνυμακο (20/03/2018 21:46)

Πολυ θα ηθελες ο τιγραρος να φυγει αλλα ο επιβητορας του λιμανιου εχει αλλα σχεδια.Απο το 2014 εγραφες εδω οτι ο τιγρης θα φυγει σαν αποτυχημενος και στο θεμα του γηπεδου που δε θα κανει και στο αγωνιστικο.Αλλα γαυροτρολ δυστηχως για σενα και τον ναο κανει και πρωταθλημα παιρνει κι οτι θυμασαι χαιρεσαι μπετοβλακα ονομα και πραγμα.Τελικα δεν μας ειπες οι εργατες πληρωνονται;Η πρωτη φαση τελειωσε;Υπαρχουν ακαλυπτες επιταγες;Η δευτερη φαση ξεκινησε;Τα μπετα ειναι ψευτικα;χαχαχαχα α ρε σαββα γαυροτρολ.

Αντιγηπεδικός (21/03/2018 11:29)

Κυρίως ως αντιγηπεδικός θα τον μαυρίσω του χρόνου. Γιατί οι πρώτοι που κορόϊδεψε ήταν εμάς προκειμένου να το παίζει κινηματίας. Μαύρο γενικά σε όσους είναι ήξεις αφήξεις χωρίς ξεκάθαρες θέσεις και προσπαθούν να πατάνε σε πολλές βάρκες ψαρεύοντας σε θολά νερά.

Ανωνυμακος (21/03/2018 12:05)

Και καμμενα τρολλευ και σπασμενα μαγαζια!
Οι κατοικοι ξερουμε!
@21.46
Αυτος ο σαββας σου εχει γινει εμμονη ιδεα! Κατι κακο θα σου εχει κανει!
Οσα ονοματα και αν χρησιμοποιησες ο σαββας ειχε την τιμητικη του!!
Ψαξτον ομως στα στεκια που συχναζετε οι ουγκανοι καθε χρωματος και οχι μεσα σε δημοτικα σαιτ!

Ανωνυμακο Σάββα (21/03/2018 13:36)

Ξερεις Καλά ποιος είμαι όπως με ξέρεις κι εσύ.Το ουγκανος το έγραφες εσύ σαν ονομα εδώ κι όχι εγώ.Απογονοι προσφύγων είμαστε και οπαδοί της μεγαλύτερης ομάδας του κόσμου .Σταμάτα να το παίζεις κάτοικος φιλαδελφειας γιατι κατάντησε κουραστικό τελείως.Το γήπεδο θα γίνει κι όλοι εσεις χάσατε και ξέρεις γιατί?Γιατί δεν βγήκατε από την αρχή να πείτε δε θέλω το γήπεδο γιατί φοβάμαι επεισόδια αλλά ξερασατε κάθε ψεμμα από καζίνο στο άλσος οικολογική καταστροφή γήπεδο τέρας που θα σκοτώσει την πόλη εμπορικά κέντρα κτλ.Με αποτέλεσμα να σας πάρουν πρέφα όλοι οι κάτοικοι που είχαν ότι αυτά δεν ισχύουν και να έχεις μείνει εδώ μονο εσυ και άλλοι 17 κάτοικοι φιλαδελφειας.

Κώστας (21/03/2018 16:18)

Ανωνυμάκο μια ζωή θα ζεις με ψυχολογικά γιατί:
ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ = ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ = ΑΕΚΑΡΑ
Και δεν αλλάζει αυτό ποτέ πιόνι του σιχαμένου χοντρού από τον Πειραιά!!!

@(12:05) (21/03/2018 22:36)

Αφού είσαι τόσο σίγουρος γι αυτά που θα σου κάνουμε αντε στα τσακίδια απο την πολη μας.

Ανωνυμακος (21/03/2018 23:09)

@13.36
Ουτε σε ξερω , ουτε σε ξερω και ουτε θελω να σε μαθεις!
Χεστηκα για το ποδοσφαιρο και για γηπεδα υπερπαραγωγες!
Τωρα η αναλυση των γιατι και των διοτι ειναι για γελια οπως για γελια ειναι ολα τα σχολια του ουγκανου επαγγελματια αεκολε με τα πολλα ονοματα που συντηρει τον διαλογο περι γηπεδου γραφοντας ενα καρο μ@λ@κι@ς!

Ανωνυμος (07/05/2018 12:58)

Δεν εχω να σχολιασω κατι. Απλα το επικαιροποιω αφου ειναι παντα επικαιρο και απολαμβανω καποιους διαλογους στα σχολια.

ΑΝΩΝυΜΟΣ (08/05/2018 15:56)

Είναι χαρακτηριστικό των απατεώνων (με τη πολιτική έννοια του όρου. Γι’ αυτούς, που παριστάνουν ότι είναι κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό, απ’ αυτό που είναι στη πραγματικότητα). Να δημιουργούν εχθρούς. Ο Χίτλερ τους Εβραίους. Οι Κου Κλουξ Κλαν τους μαύρους. Οι Ισλαμιστές τους άπιστους. Οι αποκαλούμενοι δεξιοί, εδώ στην Ελλάδα, για δεκαετίες, επένδυαν στον από Βορρά κίνδυνο. Ότι θα έρθουν οι κομμουνιστές, να μας πάρουν τα σπίτια τις γυναίκες και τα παιδιά, να ξυρίσουν τους παπάδες και να γκρεμίσουν τις εκκλησίες. Το ΠΑΣΟΚ την επάρατη δεξιά. Η Χρυσή Αυγή, τους ξένους, που μολύνουν τη χώρα και παίρνουν τις δουλειές των Ελλήνων. Οι αυτοαποκαλούμενοι αριστεροί του Σύριζα και των μαιτρέσων τους (ανταρσυα, λαε κλπ), ότι είναι απέναντι στη διαπλοκή κι έχουν ανοίξει πόλεμο στο μεγάλο κεφάλαιο. Εναντίον των οφ-σορ της διαπλοκής, των νταβατζήδων, των βαρόνων. Στο μιλητό βέβαια πάντα.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

Βασίλης Βασιλικός

Ανακοίνωση- έκπληξη Μητσοτάκη- Έρχεται η επιστολική ψήφος- Πώς θα ψηφίζουμε από το σπίτι μας

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων

Ένα σπουδαίο γεύμα αγάπης την Κυριακή στη «Γοργόνα»

Χαλκηδονικός εναντίον Βούρου: Το Γεώργιος Παυλάκης είναι το σπίτι μας!

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα Γλυπτά που λείπουν από τον Παρθενώνα

Βρετανία: Κοινοβουλευτισμός ή Δημοκρατία; Πώς έγινε πρωθυπουργός ο Σούνακ

Γιατί «Πλατεία Πατριάρχου»;

Νέες αλυσιδωτές αθλιότητες της «συντρίμ τιμ» Βούρου στα εγκαίνια του γηπέδου του Χαλκηδονικού

Γιάννης Τομπούλογλου: Με το ευρύ δημοκρατικό μέτωπο που μας στήριξε, θα αλλάξουμε την πόλη

Στις 17 Δεκεμβρίου ορκίζεται Δήμαρχος ο Γιάννης Τομπούλογλου

Ο Χαλκηδονικός μας προσκαλεί...

Δημοφιλέστερα άρθρα

Επανακαταμέτρηση: Ετελείωσε, παιδιά... Ετελείωσε!

Βόμβες! Τομπούλογλου: Ζητώ ενημέρωση και αρνούνται- Γεωργαμλής: Συγγνώμη που έκανα δήμαρχο το Βούρο

Νέες αλυσιδωτές αθλιότητες της «συντρίμ τιμ» Βούρου στα εγκαίνια του γηπέδου του Χαλκηδονικού

Γιάννης Τομπούλογλου: «Τραγική η κατάσταση στο Δήμο- Εξαφανισμένος ο Βούρος- Δεν υπάρχει συνεννόηση»

Ανήμερα του Πολυτεχνείου η επανακαταμέτρηση

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ: Με επιστολή-κόλαφο στο Βούρο το Σωματείο Εργαζομένων αποκαλύπτει τα χάλια του οδοφωτισμο

Τρικυμία εν κρανίω...

Ο Μεσιέ Σουσός

«Πού είσαι βρε τουρίστα, κρυμμένος στη σπηλιά; Έλα στο συμβούλιο» - «Φοβάμαι τον τσολιά»

Μια πόλη, παρατημένη στη μοίρα της...

Έφυγε κι ο Νίκος Βούτσης από τον ΣΥΡΙΖΑ- Δείτε την επιστολή αποχώρησης

«Τα λεφτά μου πίσω!»

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

Ο Χαλκηδονικός μας προσκαλεί...

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: @προβοκάτορας (04/12/2023 00:46)
Έπεσαν οι μάσκες σίχαμα με όσα εμετικά γράφεις για το μουσείο.Είχες και το θράσος απόβλητο να προσποιείται τον πρόσφυγα. Αλλά δεν άντεξες κα...

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων
Xρήστης: προβοκάτορας
κλεινουν τους δρόμους στη νέα Ιωνία και δεν μπορεί να κυκλοφορήσει ο κοσμος. η κινησάρα φτανει το Μενίδι, τα λεωφορεία δεν περνάνε. τα περισ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: προβοκάτορας
σε "μουσεία της πλάκας, της αντιγραφής, της κλεψιάς και της κοροϊδίας δεν παμε εμείς οι πολιτισμένοι, αουγκανε, και ας τα πληρωσαμε και αυτ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: @Ιθαγενης (03/12/2023 04:05
Ασχολησου με το βοθρολιμανο γαυρε γιατί λες τη μια βλακεία μετά την άλλη. Τώρα σε ενοχλούν και οι χώροι πάρκινγκ; Ο καθένας από κει και πέρα...

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@14.15 Θα πήγε να ψωνίσει βρουβοβλάσταρα...

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου
Xρήστης: Αντικειμενικός
Για να λέμε την αλήθεια και ο Βούρος έχει πάει στη λαϊκή. Προσωπικά τον έχω δει. Το θέμα είναι αν προβλήθηκε - το πρόβαλες. ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: ΑΕΚΑΡΑ
Το θετικό με τα παράσιτα τύπου προβοκάτορα που τολμάνε να συγκρίνουν μεταξύ τους μουσεία του μικρασιατικού ελληνισμού για να σχολιάσουν αρνη...

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων
Xρήστης: Godfather
Σε λίγο δεν θα μπορούμε να κυκλοφορούμε ελεύθερα! Ότι πει ο Σουλτάνος θα γίνεται. Αλήθεια με τις ανταποδοτικές δεντροφυτεύσεις τι έγινε ; Στ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: Ιθαγενης
Τα συνοδά εργα πληρώθηκαν από την περιφέρεια (40 εκατομμύρια περίπου) για την εξυπηρέτηση των κατοίκων ! Έτσι δικαιολογήθηκε η περιφέρεια! Τ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: George
@σίχαμα Τι σχέση έχουν αυτά που έγιναν πριν 20 χρόνια ρε ανεγκεφαλε με άλλους πρωταγωνιστές και δημοτική αρχή που δεν είχε καμία σχέση με τα...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: προβοκάτορας
το μουσείο των αλησμόνητων παρτίδων "Φιλιώ Χαϊδεμένου" δε θα το πιάνετε στο στόμα σας αμόρφωτοι, ή αμόρφωτε, γιατί ενας είσαι λογικα, ούτε τ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: Ιθαγενης
@ αποβρασμα Αν ζούσες εδώ θα ήξερες ότι τα απορριματοφορα προσπάθησαν να εμποδίσουν το γκρέμισμα του γηπέδου από την στιγμη που δεν είχε εκδ...

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Γήπεδο για τον λαό δεν θέλατε?...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: @προβοκάτορας (30/11/2023 17:48)
Μόνος σου είσαι κακομοίρη και γράφεις συνέχεια τα ίδια με διαφορετικά ονόματα. Και αφου το κάνεις ονειρεύεσαι ότι και οι επικριτές σου κάνου...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: Μουσείο
Θα βάλουν και τους 131 από την εποχή Αδαμοπουλου; Αυτούς που κατεβασαν τα απορριματοφόρα; Αυτούς που στεκοντουσαν εμπόδιο στα συνοδα εργα το...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©