Δευτέρα 09.09.2024,  

Αμείλικτος πόλεμος: Νέα προσφυγή στο ΣτΕ εναντίον της κατασκευής του γηπέδου της ΑΕΚ!

Δημοσιεύτηκε στις 01/11/2017 στην κατηγορία Η πόλη  |  158 σχόλια

Πριν από λίγα λεπτά το Αθηναϊκό Πρακτορείο μετέδωσε ότι στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν 56 κάτοικοι της Νέας Φιλαδέλφειας, της Νέας Χαλκηδόνας, όπως και κάτοικοι γειτονικών περιοχών, αλλά και πολίτες απ' όλη την Αττική και ζητούν να ανασταλεί προσωρινά και να ακυρωθεί η οικοδομική άδεια κατασκευής (έγκριση δόμησης και άδεια δόμησης) του γηπέδου της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.

 

Οι 56, με δικηγόρο τον Κώστα Παπαδάκη, υποστηρίζουν μεταξύ των άλλων, ότι θα επέλθει επιδείνωση των οικιστικών όρων διαβίωσης των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής της Νέας Φιλαδέλφειας και Νέας Χαλκηδόνας και ότι δεν έχει συνταχθεί μελέτη Στρατηγικής Εκτίμησης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Μάλιστα, επικαλούμενοι τον κίνδυνο ανεπανόρθωτης βλάβης από την πρόοδο των έργων, οι 56 κατέθεσαν στο ΣτΕ και αίτηση αναστολής της οικοδομικής άδειας και όλων των διοικητικών πράξεων που συναρτώνται μ' αυτή.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Γράψτε την άποψή σας

ΠΑΡΤΕ ΦΟΡΑ (01/11/2017 18:39)

Και ελάτε και εσείς με την όπισθεν

tasos (01/11/2017 19:08)

Σας το λέμε μήνες τώρα χρηματοδοτούμενοι. Να πάτε στο ΣτΕ όσες περισσότερες φορές μπορείτε για να μετράμε σφαλιάρες και ξεφτίλα. Η γηπεδάρα δεν σταματάει κορόιδα.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ (01/11/2017 19:08)

Ωραία είδηση. Τωρα έχω δικαιολογία.

@ΠΑΡΤΕ ΦΟΡΑ (01/11/2017 19:10)

Προφανώς την πρώτη φορά τους πόνεσε αλλά τους άρεσε και από δω και πέρα θα έρχονται συνέχεια με την όπισθεν...

ΤΙΤΑΝ (01/11/2017 19:11)

Ατυχία ρε γαμώτο. Τωρα που είχαν παραγγείλει τα παιδιά και τα μπετά.

Χαχαχα (01/11/2017 19:12)

Πολίτες από όλη την Αττική. Γελάει το σύμπαν ολόκληρο. Δεν σταματάει βλάκες η γηπεδάρα.

εχουν ολα τελειωσει (01/11/2017 19:27)

Οσο και να λυσσανε καποιοι πληρωμενοι υπανθρωποι η γηπεδαρα χτιζεται και τιποτα δεν θα την σταματησει.Ας κανουν οσες προσφυγες θελουν η φαπα θα ερχεται απο παντου και συνεχομενα.Αυτοι που θελουν να γυρισουν την χωρα 150 χρονια πισω θα παρουν την απαντηση που τους πρεπει στις εθνικες και δημοτικες εκλογες το 2019 και θα γυρισουν για παντα στις τρυπες τους.Ειχαν την ευκαιρια να αλλαξουν τα πραγματα και τα εκαναν χειροτερα απο οτι τα βρηκαν.Καληνυχτα λοιπον σε αυτα τα παρασιτα η χωρα θα ξαναπαει μπροστα.

@τιταν (01/11/2017 19:28)

χαχαχαχαχα με αυτο το πλευρο να κοιμασαι γαυρουκο.

διαμαντη (01/11/2017 19:30)

Σαν δημοτες της νεας φιλαδελφειας δεν μπορουμε να βρουμε τα στοιχεια τους και να τους κανουμε και εμεις μηνυση;Αν μαζευτουμε πολλοι δημοτες νεας φιλαδελφειας και κανουμε ολοι μαζι μηνυση ;

@διαμαντη (01/11/2017 19:30) (01/11/2017 20:33)

Μήνυση για ποιό πράμα αστροπελέκι μου;

Συνταγματάρχης Βαρτάνης (01/11/2017 20:40)

Αμείλικτος πόλεμος. Ωραίος τίτλος για το 2ο remake. Εκει θα ανακρίνω και τους πράκτορες του κακού. Θυμάσε οταν ήσουνα μικρούλης με τη αγωνία το παρακολουθουσες.

ΤΙΤΑΝ (01/11/2017 20:42)

@τιταν (01/11/2017 19:28)
Λες ε! Εχω ελπίδες ακόμα. Δε μας λες και μας να χαρούμε μιάς και είσαι μεσα στα πράγματα.

αγραμματος (01/11/2017 20:45)

Δυστυχώς κάποιοι ανεγκέφαλοι επιδιώκουν στο όνομα της δήθεν ΄΄περιβαντολλογικής΄΄ επίπτωσης που έχουν πλάσει στο μυαλουδάκη τους, να οξείνουν το κλίμα στη πολη μας. Αντί ενός γόνιμου και επικοδημητικού διαλόγου, η ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΉ -ΛΑΪΚΊΣΤΙΚΗ αντίληψη που τους κατατρέχει περί οποιοδήποτε έργου που μπορεί να φέρει ανάπτυξη, οχι μόνο ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ αλλά θεωρείτε και επικίνδυνο !!!!
Τέλος με αυτή την ενέργεια, εξηγήτε και η τελευταία παράγραφος της ΄΄επιστολής΄΄ πρός τον κο.Πρωθυπουργό, που αναφαίρετο στη πρόληψη δήθεν ΄΄ανώμαλων΄΄ καταστάσεων που τυχόν δημιουργούνταν στο Δήμο μας. ΤΩΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ και ποιοί το ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/11/2017 21:02)

@20.40
Καλέ πώς δεν θυμάμε. Όλα τα θυμάμε. Μαζευόμαστε και κάτι φίλοι και θοιμώμαστε παρέα. Έχουμε και κάτι λεξικά, για ώρα ανάγκης... Έλα, ωφελημένος θα βγεις...

Κωστας (01/11/2017 21:11)

Βλέπουμε κινήσεις πανικού από εργατοπατέρες διάσπαρτους στην Αττική! Πόσα σας τάζει και πόσα σας δίνει το αφεντικό σας για να έχετε τόση λύσσα και πάθος εναντίων του νέου γηπέδου της ΑΕΚΑΡΑΣ που ήδη χτίζεται; Πάρτε το χαμπάρι δημόσιοι υπάλληλοι και λαμόγια αυτό το γήπεδο σε 1,5 χρόνο θα δεσπόζει εκεί που ήταν και το παλιό για 73 χρόνια!!

Συνταγματάρχης Βαρτάνης (01/11/2017 21:23)

Μπα δε νομίζω. Τώρα έχεις ξεχάσει τα νιάτα σου. Το παίζεις δημοκράτης. Έχασες το "Νεο" στο δρόμο...

Διαμαντής Σεϊτανίδης (01/11/2017 21:37)

@21.23
Δικαιολογείσαι να μην αντιλαμβάνεσαι ότι και στα νιάτα μου ήμουν δημοκράτης, όπως και τώρα. Άγνωστες λέξεις είναι αυτές για σένα. Φόρα τώρα την κουκούλα του Βαρτάνη, και μίλα ως κουκουλοφόρος σε κάποιον που υπογράφει με το όνομά του. Το λεξικό μόνο μην ξεχάσεις, είναι κι αυτός ο Σεϊτανίδης που τα τσιμπάει τα λαθάκια των αγραμμάτων...

Alex (01/11/2017 22:29)

Δηλαδή τα σκουπίδια που παρανόμως βρίσκονται στο άλσος δεν τους ευαισθητοποίησαι τους οικοταλιμπάν για να κινηθούν νομικά ??????
Είναι μέλη της ερασιτεχνικής αφού τόσο πονάνε και νοιάζονται για αυτήν?????
Γελάνε και οι πέτρες !!!!!!!

Υ.Γ με τόσες χωρίς νόημα προσφυγές κάποιοι κλαίνε τα λεφτά τους, καλό ψείριζμα σύντροφοι!!!!!!!!!

@ΤΙΤΑΝ (01/11/2017 19:11) (01/11/2017 22:40)

Χρηματοδοτούμενε μήπως σταμάτησε το έργο το ΣτΕ και δεν το ξέρουμε; Όλο κλάψα και φαντασιώσεις είσαστε. Εκεί στο ΣτΕ θα σας σταμπάρουν με τόσες προσφυγές και θα σας βγάλουν κάνα παρατσούκλι. Ήρθαν πάλι οι βλαμμένοι του γηπέδου θα λένε. Έρχονται νέα επεισόδια άφθονου γέλιου.

@ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ (01/11/2017 22:44)

Δίκιο έχεις. Τώρα έχει δικαιολογία ο Τίγρης να σας τρελάνει στις μηνύσεις και το κυνήγι μέχρι ολοκληρωτικής εξαφάνισης.

Nick (01/11/2017 22:48)

Χρηματοδοτούμενοι εραστές του ΣτΕ να ξέρετε ότι θα φροντίσουμε να μάθουμε και να κάνουμε γνωστα τα ονόματά σας. Πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος της ΑΕΚ ποιός τους πολεμάει με λύσσα. Μην αρχίσετε πάλι να κλαίγεστε και να διαμαρτύρεστε όπως την προηγούμενη φορά.

ξ (01/11/2017 23:36)

Αηδία κατάντησε αυτό το σήριαλ. Μας έχετε κουράσει.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ (02/11/2017 00:25)

Μηνύσεις για ποιο πράμα αστροπελέκι μου;

George (02/11/2017 00:50)

Πάλι για προσφυγές τρέχουν οι ανεγκέφαλοι; Αναμενώμενο. Όταν πληρώνεσαι καλά πρέπει να παράγεις και έργο. Και άμα είσαι και βλάκας μπορεί να συνεχίσεις τις προσφυγές και μετά την ολοκλήρωση του γηπέδου.

Μανώλης (02/11/2017 01:50)

http://www.aek365.com/a-551749/pae-aek-san-shmera-arxise-na-grafetai-h-istoria.htm
Διαβάστε το link ανόητοι να μαθαίνετε λίγο την ιστορία της περιοχής!
Έρχεται η γηπεδάρα, σε 1,5 χρόνο θα είναι έτοιμη η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!
Άι σιχτίρ από εδώ!

@ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ (02/11/2017 00:25) (02/11/2017 09:12)

Μην βιάζεσαι γαυράκο. Όλα στην ώρα τους. Ρώτα γι αρχή τον γαυροδήμαρχό σου που έχει αρχίσει ήδη να ιδρώνει.

Γ.Π. (02/11/2017 09:14)

Πάλι λεφτά ξοδεύουν οι αντιαεκτζήδες στο ΣτΕ. Το ξεπαραδιάσατε το αφεντικό και δεν βλέπει και αποτελέσματα.

@Nick (01/11/2017 22:48) (02/11/2017 09:16)

Εννοείτε ότι θα μάθουμε και θα κάνουμε γνωστά τα ονόματα τους. Δεν υπάρχουν φαντάσματα. Κι αν υπάρχουν δεν τα παίρνουν απο κάποιο αφεντικό για να εκτελούν βρώμικα συμβόλαια. Όλα στη φόρα.

tasos (02/11/2017 09:40)

Γαυροδήμαρχε να ξέρεις ότι για κάθε βρώμικο χτύπημα κατά του γηπέδου πιστεύουμε ότι βρίσκεσαι εσύ και η συμμορία σου από πίσω. Αυτές οι κινήσεις μπορεί να είναι αστείες αλλά μας βοηθάνε να μην σε ξεχνάμε και δίνει μεγαλύτερη ώθηση στους δικαστικούς αγώνες που θα ξεκινήσουμε εναντίων σου. Θα απολογηθείς και θα πληρώσεις για όλα.

@(02/11/2017 00:25) (02/11/2017 09:41)

Αρούλη και συνεργάτες τι έγινε; Ανησυχούμε;

ΑΕΚΑΡΑ (02/11/2017 10:11)

Εγώ ανυπομονώ να έρθει η ώρα που θα κλαίγονται όλοι αυτοί οι χρηματοδοτούμενοι εντός και εκτός Δήμου για τα αντισταθμιστικά οφέλη του γηπέδου που σήμερα απαξιώνουν και θα τα απαιτούν άμεσα από την ΑΕΚ. Τότε θα πάρουν τα φρύδια τα δικά μας και του Τίγρη.

1924 (02/11/2017 10:24)

Όλοι απόψε στο πάρτι με τη Μίλαν και αφήστε τους οπαδούς της εγκληματικής οργάνωσης και το αφεντικό τους να κάνουν προσφυγές. Τα έχει φροντίσει όλα ο Τίγρης από την αρχή και το γήπεδο είναι μνημείο νομιμότητας. Θα μαζέψουμε και 3-4 ομόφωνες θετικές αποφάσεις από το ΣτΕ να τις τρίψουμε στη μούρη του γαυραρούλη και των υποτακτικών του.

@ξ (01/11/2017 23:36) (02/11/2017 10:35)

Το σήριαλ το συνεχίζουν κάποια βρωμερά παράσιτα με συνεχόμενες αστήριχτες προσφυγές. Τα παράπονά σου εκεί. Αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να μιλάμε για άλλα πιό σοβαρά θέματα που απασχολούν την πόλη. Η ΑΕΚ φτιάχνει ένα νόμιμο γήπεδο και περιμένει από κάποιους ξεφτίλες του Δήμου να εμφανιστούν κάποια στιγμή για να οργανώσουν όλοι μαζί ένα σχέδιο με περιφερειακές παρεμβάσεις που θα δώσουν νέα πνοή. Δεν πειράζει. Θα γίνουν κι αυτά με την επόμενη δημοτική αρχή η οποία θα λάβει και τα εύσημα για κάθε έργο και παρέμβαση που θα φέρουν ανάπτυξη και ανανέωση στην πόλη.

ξ (02/11/2017 12:30)

@ξ (01/11/2017 23:36) (02/11/2017 10:35)
Σου είπε κανείς ότι διαφωνώ? Αηδία κατάντησαν οι προσφυγές. Οποιος πικραμένος επιζητεί 10 λεπτά δημοσιότητας το κάνει στη πλάτη της ΑΕΚ και του γηπέδου. Αυτό εννοώ.

Αγιά Σοφιά (02/11/2017 13:58)

Ελάτε απο όλη την Αττική, όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο αν θέλετε. Είμαστε νόμιμοι, έχουμε πείσει για τις προθέσεις μας και την κυβέρνηση που είχε επιφυλάξεις και δεν μας σταματάει κανένας εντολοδόχος. Η γηπεδάρα ξεκίνησε και δεν σταματάει με αναμενόμενες γελοίες προσφυγές για θέματα που έχουν κριθεί.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (02/11/2017 14:22)

@Αγιά Σοφιά
Παράγγειλε χαρτοθήκες για τις τουαλέτες του γηπέδου, τραπεζοκαθίσματα για τα μπαρ και τα εστιατόρια.
Παράγγειλε και χλοοτάπητα, τα σημαιάκια έχουν ήδη μπει.
Τίποτα, τίποτα δεν σας σταματά.
Το γήπεδο θα φτιάξετε με τον τσαμπουκά.

Προς βλάκες (02/11/2017 14:39)

Το ΣτΕ είναι το ανώτατο δικαστικό όργανο. Αποτελείται απο κορυφαίους νομικούς στους οποίους δεν περνάνε παιχνιδάκια σαν αυτά που κάνουν κάποιοι αντιαεκτζήδες γαυροφασίστες. Γελοιότητες του στυλ κάνω μια αστεία και αστήριχτη προσφυγή στο ΣτΕ και μετά κάνω μια νέα για να σταματήσουν τα έργα μέχρι να εκδικαστεί η πρώτη προσφυγή είναι για να ξεγελάς παιδάκια του νηπιαγωγίου. Ιδιαίτερα όταν όλα αυτά τα θέματα περί νομιμότητας έχουν κριθεί ήδη εδώ και 2 χρόνια απο το ΣτΕ.

αγραμματος (02/11/2017 14:45)

Βλέπω κατι αναρτήσεις που κοντεύει να μου φύγει το ΄΄τσερβέλο΄΄ το λίγο και αυτό που έχω !!!!
Επικαλουνται σαν επιχείρημα, ο ΄΄θεός΄΄ να βάλει το χέρι του, την υπεραξία που θά αποκτήσει η περιοχή απο την έλευση της γραμμής 4 του μετρό στον Περισσό. Αυτό σύμφωνα με τους μικροαστούς ΄΄επαναστάτες΄΄ είναι το σχέδιο της Α.Ε.Κ , η προέκταση του μετρό για τα ΄΄ανομα΄΄επιχειρηματικά τους σχέδια, η απόκτηση υπεραξίας της γης και τι θα γίνει η μικροϊδιοκτησία του προσφυγικού συνοικισμού.
Τούς συμβουλεύω να το ΄΄κόψουν΄΄ αυτο το σαθρό επιχείρημα γιατί προβλέπω συγκεντρώσεις οχι μόνο να γίνει το γήπεδο, οχι να έρθει τάχυστα το μετρό στη περιοχή, αλλά να τους πάρουν με τις λεμονόκουπες τους ινστρούχτορες της συμφοράς.
Μόνο μια απορία έχω. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κ. τα λ.πά. [Καλαμπόκης΄-Λάλος και,και, και.] τι γνώμη έχουν, ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟ ??????

George (02/11/2017 18:28)

Σας τα έλεγα εδώ και χρόνια. Οι χρηματοδοτούμενοι είναι τόσο κολλημένοι που θα παλεύουν κατά του γηπέδου μέχρι να καταληξουν στο ψυχιατρείο. Πολύ καλά έκανε ο Τίγρης και είναι και στην παραμικρή λεπτομέρεια νόμιμος αφήνοντάς τους να κλαίνε και να χτυπιούνται. Νόμιζαν οι βλάκες ότι θα είναι σαν τα υπόλοιπα έργα που γίνονται στην Ελλάδα όπου είναι δεδομένες μικρές ή μεγαλύτερες παρανομίες αλλα όλοι κάνουν τα στραβά μάτια.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (02/11/2017 19:49)

Κάθε φορά που Ανδριόπουλος και σία επιχειρηματολογούν υπέρ της κατασκευής γηπέδου, υπογειοποίησης κλπ., μία έδρα Πολεοδομίας, μία έδρα Χωροταξίας, μία έδρα σε τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ελληνικού ή κεντροευρωπαϊκού Πολυτεχνείου αυτοαναφλέγεται...
Κάψτε τα πτυχία σας, αρχιτέκτονες. Ακούστε τον Ανδριόπουλο.

@ (02/11/2017 19:49) (02/11/2017 23:29)

Άν σας χαλάνε τόσο τα σχέδια του Ανδριόπουλου και του Ζέκου υπάρχει και το σχέδιο Β. Η μετακόμιση από την πόλη μας να ησυχάσουμε από την γκρίνια και τη μιζέρια σας.

Nick (02/11/2017 23:43)

Στους μεγάλους αγώνες όπως με την Μίλαν μαζεύουμε 50000 κόσμο. Φτιάχνουμε νόμιμο γήπεδο εκεί που υπήρχε πάντα και οι κάτοικοι το βρήκαν, δεν τους βρήκε. Κυβέρνηση και αντιπολίτευση στηρίζουν το έργο. Απο κει και πέρα ακόμα και αν κάποια παράσιτα ανακαλύψουν την μία ή την άλλη μικροπαράλειψη που θα πρέπει να διορθωθεί θα το φροντίσουμε και πάμε παρακάτω. Μην ταϊζετε σανό τα πρόβατα ότι θα σταματήσει το έργο γιατί ευθύνεται για την παγκόσμια κλιματική αλλαγή και για όλα τα στραβά του τόπου. Με παπαρολογία δεν σταματάνε τα νόμιμα και σοβαρά έργα κορόιδα. Θα μάθουμε βέβαια και τα ονόματα όσων και καλά το γήπεδο τους καταστρέφει τη ζωή και τρέχουν μέρα νύχτα στο ΣτΕ για να δούμε καταρχήν αν τουλάχιστον ζουν εντός Ελλαδικού χώρου ή το γήπεδο τους ενοχλεί από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυα.

ουγκανε (02/11/2017 23:54)

Την ωρα που η ΑΕΚΑΡΑ δοξαζει την ελλαδα και παιρνει βαθμους ενω το ολυμπιακακι του πρεζεμπορα παραμενει ουραγος λες οτι βλακεια χωραει ο ανθρωπινος νους.Νομιζω πως χρειαζεσαι ψυχιατρο.

Ακριβως γαυρο ουγκανε (02/11/2017 23:56)

Ολα ετοιμα ειναι και το γηπεδο θα φτιαχτει με τον τσαμπουκα.Σου αρεσε η ΑΕΚ με την μιλαν;Αληθεια το ολυμπιακακι θα κανει καμμια νικη τι λες;χαχαχαχα

@(19:49) (03/11/2017 01:00)

Το να πετάς μια ατάκα χωρίς κανένα επιχείρημα φέρνει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιδιώκεις. Σε τι διαφωνείς με τον Ανδριόπουλο ή τον Ζέκο; Έδωσαν συγκεκριμένες απαντήσεις με στοιχεία και χάρτες. Που είναι οι ειδικοί, οι αρχιτέκτονες ή οποιοσδήποτε άλλος που γνωρίζει το θέμα να εκφράσουν αντιρρήσεις με επιχειρήματα κατανοητά στον κόσμο για να μας πείσουν ότι κάνουν λάθος; Που είναι οι μαϊμού επιστήμονες του Δήμου να αντικρούσουν με επιχειρήματα όσα ακούστηκαν στην εκδήλωση; Μούγκα όλοι σας. Εμείς αποδομήσαμε τις γελοίες διαπιστώσεις του Δήμου. Κάντε κι εσείς το ίδιο αν τολμάτε.

Γ.Π. (03/11/2017 10:15)

Ακόμα να σταματήσετε τα έργα; Καλά στις πόσες προσφυγές επιτέλους σταματάνε; Α ξέχασα θα πρέπει και να τις κερδίσεις. Άντε γεια...

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (03/11/2017 11:31)

@George
Ήμουν χθες στον "Κυριακούλη" στο Αιγάλεω για πλακάκια. Ετοιμάζω μετακόμιση τώρα που γίνεται το γήπεδο.
Δεν παίρνεις τον Ανδριόπουλο να πάτε να δείτε;
Έχει πολύ καλές τιμές, Πάρτε και μεγαλύτερες ποσότητες γιατί ενίοτε τα πλακάκια σπάνε (είδες τι έγινε πέρυσι στον Βόλο). Πες το αφεντικό ότι έρχεσαι από τον "Ούγκανο" συστημένος.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (03/11/2017 12:30)

@George
Χτες το απόγευμα στο σταθμό ηλεκτρικού Πευκάκια και Περισσό οι περίοικοι καλωσόρισαν την "ανάπτυξη" που ευαγγελίζεται ο Ανδριόπουλος.

Δηλαδη.... (03/11/2017 15:28)

....αγραμματε η γραμμη 4 επεκτεινεται λογω του γηπεδου της ΑΕΚ;
Αν δεν γινει το γηπεδο η γραμμη 4 καταργειται;
Τι πινεις αδελφε μου πριν τον σχολιασμο;

σκορπια λογια (03/11/2017 15:50)

-οχι οι κατοικοι ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ,εχουμε το τρενο
-να γινει γηπεδο για να σπατε οπως χτες που απο θαυμα δε σπαστηκε αμαξι και βιτρινα
-η σειρα δεν ειναι γηπεδο-κατοικοι,η σειρα ειναι αλσος -γηπεδο-κατοιχοι. οποτε το γηπεδακι σας δρομο ή στα ορια του και 20000 θεατες
-βελτιωση με την υπογ. δε θα υπαρχει,αλλα οσοι τη θλετε προφανως και δε μενετε νφ, πληρωμενα τρολλς ειστε να πετατε ατακες

-καντε μηνυση για τη μηνυση,να γελασουμε

-τρεχτε στο κουλη να σας σωσει και το φλαμπουραρη

χαζο ουγκανε (03/11/2017 16:54)

Φυσικο ειναι να πηγαινεις στο αιγαλεω γιατι ειναι διπλα στα μανιατικα που μενεις.Μην ανησυχεις ουτε για τα πλακακια ουτε για τιποτα ολα εχουν παρει τον δρομο τους.Θα σου προτεινα ομως να ελθεις μια βολτα απο την γειτονια μας που εχουμε υπεροχα ζαχαροπλαστεια να αγορασεις κορνεδες γιατι οι ερυθρολευκοι ουγκανοι θα επισκεφτουν κι αλλες φορες το ρεντη και πρεπει να εισαι οχι μονο εσυ εφοδιασμενος αλλα και τα αδελφια σου.Βλεπεις η τριαρα απο την βασιλισσα ηταν μονο η αρχη για τα παρτυ εκει.Και 8-2 θα σε κερασω κι εγω παστουλα.

Αντωνης (03/11/2017 18:51)

ΡΗΛΑΞΑΡΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ 2 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ,ΣΩΜΑΤΙΚΑ Κ ΦΩΝΗΤΙΚΑ.ΑΕΚ ΕΙΣΑΙ ΟΜΩΣ Κ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ..
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣΤΕ ΤΩΝ 56?? ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΟΙ 17 ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ Ν.Φ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ... κυριολεκτικά από κάθε γωνιά της Αθήνας. Από Νέα Σμύρνη, Περιστέρι, Φιλοθέη, Αιγάλεω, Άγιο Δημήτριο, Χολαργό, Παλαιό Φάληρο, Ζωγράφου, Χαλάνδρι, Ηλιούπολη, Ελληνικό, Άνω Γλυφάδα, Πετρούπολη, Καισαριανή κ.α.! ΡΕ ΟΥΣΤ ΜΙΚΙ ΜΑΟΥΣ ΤΗΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑΣ

σκορπια λογια απο εναν ανοητο (03/11/2017 18:57)

Οι κατοικοι θελουμε το μετρο και μακαρι να γινει.Αν εσυ θελεις να γυρισουμε 150 χρονια να πας σε κανενα χωριο.Σε προκαλω να βγουμε μαζι στο δρομο και να ρωτησουμε κατοικους της περιοχης αν μενεις εδω.Ουτε ενας δεν θα βρεθει να πει οτι δεν θελει το μετρο.Η υπογειοποιηση θα προσφερει πολλα και θα την ηθελες σαν τρελλος αν ηταν να μην γινει το γηπεδο οπως ηθελε και ο αρουλης.20.000 γηπεδο για την ΑΕΚ που μαζευει για πλακα οπως χτες 50.000 δεν γινεται και γραψε κατι πιο εξυπνο.Ο Ι ΠΡΟΣΦΥΓΕς ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ,Ρουφηξες την τριαρα και ακομα δεν εχεις χωνεψει .

Aleχ (03/11/2017 22:20)

Η ΠΑΕ ΑΕΚ καλεί τους οικολογικά ευαίσθητους συμπολίτες μας να αποδείξουν την ειλικρίνεια των οικολογικών τους προθέσεων στον δικαστικό αγώνα που ξεκινάμε, και τους θέλουμε δίπλα μας , συνηπογράφοντας την αγωγή προς τον δήμο νέας Φιλαδέλφειας Χαλκηδόνας για την μη εκτέλεση τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων περί της παραμονής του σταθμού μεταφόρτωσης απορριμάτων μέσα στο άλσος


Υ.Γ καταστάσεις από το πολύ κοντινό μέλλον, για να δούμε θα κινηθούν νομικά κατά του φίλου τους

Γελοίε ΟΥΓΚΑΝΕ (03/11/2017 22:56)

Κάποιοι ανεγκέφαλοι τα σπάνε και στα πανεπιστήμια. Να φροντίσει το κράτος να τους μαζέψει και θα εξαφανιστούν και από τα γήπεδα και από τον ηλεκτρικό και από τα πανεπιστήμια και από παντού. Δεν σου φταίει το γήπεδο ηλίθιε. Με την ίδια λογική να γκρεμίσουμε και τα πανεπιστήμια για να μην γίνονται επεισόδια.
ΥΓ. Πότε θα σταματήσετε το γήπεδο άχρηστοι; Σας περιμένουμε...

George (03/11/2017 23:05)

Ανάμεσα στους 56 της προσφυγής είναι και ο πρώην δήμαρχος του Ελληνικού Χρήστος Κορτζίδης που επέτρεπε τη λειτουργία λούνα παρκ χωρίς άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας και χωρίς μέτρα προστασίας. Το αποτέλεσμα ήταν ο θάνατος ενός μικρού παιδιού. Του επιβλήθηκαν ποινές και βέβαια δεν είναι πιά δήμαρχος. Καμαρώστε ποιοί κάνουν προσφυγές κατά ενός νόμιμου γηπέδου. Σιχαμάρα και αηδία. Να τους χαίρεσαι Αρούλη.

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ (03/11/2017 12:30) (03/11/2017 23:18)

Αυτή είναι η ανάπτυξη που ονειρεύεται ο δικός σας γαυροδήμαρχος που φέρνει κάθε τόσο ροπαλοφόρους στην πόλη για να υπερασπιστούν τις παρανομίες του. Εμείς τέτοια άτομα αγωνιζόμαστε να τα απομονώσουμε. Ρώτα και τον Αρούλη που παρ όλες τις βρωμιές και τις προκλήσεις του κυκλοφορεί άνετος κι ωραίος και το παίζει μάγκας.

Κώστας (04/11/2017 04:17)

Έχετε μείνει πλέον μια χούφτα γραφικοί που αντιτίθεστε στη γηπεδάρα που χτίζεται! Εκεί στην Αγιά Σοφιά της Νέας Φιλαδέλφειας θα περάσετε πολύ εφιαλτικές στιγμές εσείς, οι ομαδούλες σας και τα αφεντικά σας! Το ΣΤΕ έχει γνωμοδοτήσει υπέρ της ανέγερσης και θα το ξανακάνει χρηματοδοτούμενοι, ηλίθιοι και υποκινούμενοι!
Για να τελειώνουμε, αυτοί εναντιώνονται στο Ναό: τελειωμένοι γαύροι, ψευτοοικολόγοι, διάσπαρτοι εργατοπατέρες Αττικής, επαγγελματίες επαναστάτες του δημοσίου και μια χούφτα λεκέδες που μαζεύτηκαν στα Φιλαδέλφεια μετά το 2003...
ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ- ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΤΕ- ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ!!!
ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ...

George (04/11/2017 10:51)

@Κώστας
Αυτά ακριβώς τους γράφω εδώ και 3 χρόνια φίλε Κώστα και παρά τις απανωτές δικαστικές σφαλιάρες που με επιβεβαιώνουν αυτοί συνεχίζουν. Πρόκειται για τον ορισμό του χρηματοδοτούμενου αγώνα. Δεν πειράζει όμως. Οι βρωμιές τους απλά θα πέσουν στο κενό και πάλι ενώ απο την άλλη συσπειρώνουν τον κόσμο μας. Όσο για τον Αρούλη όταν αρχίσουν οι μηνύσεις για διάφορα θέματα οι δήθεν φίλοι θα τον εγκαταλείψουν να τα βγάλει πέρα μόνος του. Πλησιάζει η ώρα της πληρωμής. Αρούλη ετοιμάσου.

ΑΕΚΑΡΑ (04/11/2017 12:50)

100 μέρες έργα με εντατικούς ρυθμούς στη γηπεδάρα σήμερα βλάκες. Κι εσείς 100 προσφυγές στο ΣτΕ χωρίς καμιά προοπτική δικαίωσης. Τίγρη δώσε πόνο.

Αμάν "tasos" (04/11/2017 19:47)

Πάλι βρε george γράφεις στον εαυτό σου. Δεν βαρέθηκες. Πάρε κανα σκαλιστήρι και πήγαινε να βοηθήσεις γιατί αργουν και θα πιάσουν οι βροχές.

@ (04/11/2017 19:47) (05/11/2017 00:27)

Σε όλα μέσα πέφτεις εσύ. Απο το γήπεδο που θα κριθεί παράνομο και δεν θα βάλει κανείς λεφτά έτσι κι αλλιώς για να αρχίσει μέχρι το πόσοι γράφουμε υπερ του γηπέδου. Πάντα τέτοιες επιτυχίες σου εύχομαι.

γαυροτρολ για σενα (05/11/2017 09:17)

Ο μονος που γραφει εδω με πολλα ποστ εισαι εσυ και σταματα να τρολλαρεις.Καποτε μας εβαζες εδω βιντεο με μπουλτοζες.Δεν ξερω αν ξερεις να μετρας παντως χτες συμπληρωθηκαν 100 μερες απο την εναρξη των εργων και ειμαστε 10-14 μερες πιο μπροστα απο το χρονοδιαγραμμα.Σου αφιερωνω λοιπον το βιντεο μου μιας κι εσυ ησουν ο πρωτος που εβαζες βιντεο με μπουλτοζες εδω.https://www.youtube.com/watch?v=N85tur5JFkg&lc=z23qgpl5duuuzlkujacdp432agpskvevegm1uogv04tw03c010c

@(19:47) (05/11/2017 09:40)

Μελ απέλυσε τους όλους. Εσύ τους είπες να σκάβουν αργά γιατί δεν υπάρχουν λεφτά και αυτοί βρίσκονται 1 εβδομάδα μπροστά απο τον προγραμματισμό. Το διάβασες ανεγκέφαλε γαυράκο; 1 εβδομάδα μπροστά ενώ εσύ γράφεις ότι αργούν. Μα ούτε σε αυτό να μην πέφτεις μέσα; Κι άλλη σφαλιάρα;

Κώστας (05/11/2017 17:26)

Ποιός γράφει στον εαυτό του μεγάλε μπορούμε να το καταλάβουμε άνετα! Δε βαρέθηκες πια! Ασχολήσου με τίποτα άλλο να γεμίσεις την άδεια και εφιαλτική σου ζωούλα! ΑΕΚΑΡΑ και ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ θα ακούτε και θα παθαίνετε ψυχολογικά τραύματα από εδώ και στο εξής!
Περαστικά υποχείριο και κατευθυνόμενε!!!

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ (06/11/2017 10:56)

οσο δικαιωμα εχουν οι αεκτζηδες απο τη βεροια και τον καναδα να θελουν γηπεδο στη νφ αλλο τοσο εχουν και κατοικοι απο καθε γωνια της αττικης να νοιαζονται για τον πνευμονα της πολης και να μη το θλεουν

δημοκρατικα παντα

εχουμε συφωνησει οτι οι κατοικοι* ΔΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ 2 ΚΥΡΙΑΚΕΣ

* κατοικοι,οχι ο γεωργαμλης και ο μπαρμπαλιας

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (06/11/2017 12:33)

@George
Όταν θα το σπάτε το τρένο, (δες χτες τι έγινε), μη μου πεις ότι θα έρχεστε με ποδήλατα....

@(06/11/2017 10:56) (06/11/2017 12:50)

Την πρωτη Κυριακη το οχι στο γηπεδο ήταν το 18% του ΑΒ. Περαστικά

OYΓΚΑΝΟΣ (06/11/2017 19:57)

@George
Επειδή σε είδα και σπάστηκες με τον "Κυριακούλη" στο Αιγάλεω (αν και να ξέρεις ότι το μαγαζί είναι εξαιρετικό), μήπως θες να δώσουμε ραντεβού στο PRAKTIKER Μεταμόρφωσης να διαλέξεις με τον Ανδριόπουλο φωτιστικά; (έτσι κι αλλιώς θα τα σπάτε, πάρτε κάτι φθηνό).
υ.γ. Όταν έχει απεργία ο ηλεκτρικός επειδή θα τον έχετε σπάσει, τελικά θα έρχεστε με πατίνια;
Θα βάλω τον Ανδριόπουλο να καθαρίζει τα κάτουρα και τα κόπρανα των οπαδών της ομάδας με τα οποία γέμιζε και θα γεμίζει η Φιλαδέλφεια. Μόνο έτσι καταλαβαίνετε.

@(12:33) (06/11/2017 20:46)

Αυτοί που σπάνε το τραίνο είναι το ίδιο κάφροι με αυτούς που σπάνε και καίνε τα Πανεπιστήμια, σπάνε, καίνε και κλέβουν καταστήματα, καταστρέφουν ακυρωτικά μηχανήματα, πετάνε μολότωφ, διακινούν ναρκωτικά και έχουν κάνει άβατο τα Εξάρχεια. Και δεν είναι απλά το ίδιο κάφροι αλλά μάντεψε είναι ακριβώς τα ίδια άτομα. Και εκμεταλλεύονται κάθε εκδήλωση με κόσμο όπως οι συγκεντρώσεις και οι ποδοσφαιρικοί αγώνες. Τις μεγαλύτερες προσπάθειες απο όλες τις μεγάλες ομάδες έχει κάνει η ΑΕΚ ιδιαίτερα την περίοδο Νικολαίδη για να τους περιορίσει. Αντίθετα η εγκληματική οργάνωση μέχρι που κλείνει τις κάμερες για να μην τους αναγνωρίσει η αστυνομία ενώ ο Αρούλης σου τους καλεί να τον βοηθήσουν με όλο τον εξοπλισμό τους. Γι αυτό γελοίε ψάξε αλλού τους υπεύθυνους για όλα αυτά.

@ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ (06/11/2017 20:56)

Ρε ανεγκέφαλε για ποιόν πνεύμονα μιλάς; Γήπεδο υπήρχε, γήπεδο θα γίνει. Το παλιό γήπεδο φτιάχτηκε πολύ πριν δημιουργηθεί η πόλη. Και όπως έχουμε ξαναπεί οι κάτοικοι ήρθαν στη συνέχεια με δική τους επιλογή να μείνουν δίπλα στο γήπεδο. Γι αυτό όποιος δεν γουστάρει πλέον στα τσακίδια και να μας γράφει. Έχεις και το θράσος να μας λες ότι έχουν λόγο όλοι οι κάτοικοι της Αττικής. Κι εμένα με ενοχλεί το Καραισκάκη. Θα έρθεις να παλέψουμε παρέα για την απομάκρυνσή του απο το Φάληρο κι ας μην μένουμε εκεί; Αηδία έχετε καταντήσει.

@ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ (06/11/2017 21:40)

Σκηνικά σαν αυτά που έγιναν πριν τον αγώνα με τη Μιλαν είναι όχι απλά καταδικαστέα αλλά και σιχαμερά.
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΙΛΑΝ? ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ? Αντί να χαρείτε τη στιγμή, πάτε και πλακώνεστε στα Πευκάκια. Ετσι θα έρθει η ανάπτυξη στη Φιλαδέλφεια;;;;;;;; Θεωρείτε οτι βοηθάτε επικοινωνιακά την υπόθεση του γηπέδου σε σχέση με το πως το βλέπει το σύνολο των φιλαδελφειωτών, δημοτών, πολιτών και ψηφοφόρων του δήμου? Θεωρείτε ότι έτσι θα χτίσετε γενιές οπαδών;;;;;;; Στα αξέχαστα παιχνίδια της ΑΕΚ όπως εκείνο με την QPR χτίζονται οι γενιές οπαδών. ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ. Η επίσημη ΑΕΚ και οι ιδιοκτήτες της, σε συνεργασία με τις αρχές, θα πρέπει να διασφαλίσουν την ακεραιότητα ζωών και περιουσιών από φαινόμενα αλητείας που αμαυρώνουν την ΑΕΚ και την βαριά ιστορία της, τόσο εντός δήμου όσο και στα σύνορα αυτού, πείθοντας για την διάθεσή τους να καθαρίσουν το δύσμοιρο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Φιλαδελφειώτης ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (από τους χιλιάδες) (06/11/2017 22:18)

Κάποιος ψέλισε κάτι για 8-2 ή μου φάνηκε; Λοιπόν άκου αδελφέ. Τα τελευταία είκοσι χρόνια σου έχω ρίξει τεσσάρες, πεντάρες, εξάρες και εφτάρα κι επειδή η τύχη είναι με τον δυνατό σου πήρα κι ένα ηδονικό κυπελάκι σ εκείνο τον αξέχαστο τελικό με τα άπειρα πέναλτυ αφήνωντάς σε να κλαις για χρόνια.
Μην μου αρχίσεις τις κλάψες μόνο για κλεμένα πρωταθλήματα γιατί ακόμα κλαίμε από το δακρυγόνο σ εκείνο το πρωτάθλημα που μας κλέψατε.
Φτιάξε το γηπεδάκι σου και μην προκαλείς. Ούτε είστε οι περισσότεροι στη Φιλαδέλφεια ούτε μπορείτε να συγκριθείτε μαζί μας σε κανένα επίπεδο. Σας σεβόμαστε ως ένα μεγάλο αντίπαλο αλλά μέχρι εκεί.

@ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ (06/11/2017 10:56) (07/11/2017 11:46)

Μας κάνεις πλάκα;
Ποιον πνεύμονα πρασίνου;
Για τον παράνομο σκουπιδότοπο μέσα στο άλσος δε νοιάζονται αυτοί οι "εαυσθητοποιημένοι" πολίτες;
Για ότι το άλσος από στολίδι της Αττικής με ζωολογικό κήπο στα 90's έχει καταντήσει να σιχαίνεσαι να περπατήσεις με κάθε λογής παρατυπία που συναντάς; Ούτε για αυτό ενδιαφέρονται οι "ενεργοί" πολίτες;
Το ότι πολλά δέντρα (πευκίτες Αττικής) είναι άρρωστα με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να πέσουν; Υποθέτω ψιλά γράμματα μπροστά στο πόλεμο των αφεντικών... Γελάμε απλά!!
Για το ότι μέσα στο άλσος είναι μαζεμένα και μαντρωμένο χιλιάδες αδέσποτα σε άθλιες συνθήκες; Μάλλον και για αυτό φταίει η ΑΕΚΑΡΑ και ο κόσμος της...
Για το ότι υπάρχουν 20 περίπου αυθαίρετα κτίσματα διάσπαρτα στο άλσος; Θα τα έχτισαν και αυτά οι κακοί ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ μάλλον...
Η άγνοια σας μπορεί να θεωρηθεί και ύποπτη μετά από ένα σημείο...
Η εμμονή σας προκαλεί ερωτήσεις σε όλους εμάς για τα πόσα σας σκάνε στο χέρι...

το αποτελεσμα (07/11/2017 12:18)

της δευτερης κυριακης ου ηταν ολοι οι αεκτζηδες μαζεμενοι σε εναν δε το λες ομως
εκει φανηκε τι θελει ο κοσμος
και το ξαναλεμε γιατι το απογφυεγετε να το δειτε

ΤΟ ΑΛΣΟΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ ΔΕ ΣΑΣ ΒΡΗΚΕ.ΚΑΝΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΑΕΙ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

ΕΛΕΟΣ ΠΧΙΑ

ΥΓ.Ο ΑΛΛΟΣ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΠΑΝΕ ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ ΕΠΙΕΔΗ ΜΑΣ ΑΚΡΙΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΠΛΑΚΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΦΑΝΕΛΑΣ (ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΤΕΣ)
ΥΓ2. ΤΟ ΑΛΣΟΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΥΓΕΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΡΑΖΕΙ ΚΟΣΜΟΣ. ΤΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ 365 ΜΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ
ΥΓ3.

Γαυρε (07/11/2017 13:33)

Το 8-2 δε το ψέλλισα το φώναξα δυνατά και πάμε παρακάτω.Ως την στιγμή που γινόντουσαν πρωταθλήματα Δηλαδή μέχρι το 1996 σε πέρναγα στις νίκες οποτε αυτα στον τσουκαλά.Τοτε που πέταξε το δακρυγόνο η αστυνομία δεν πήρα εγώ πρωτάθλημα αλλά ο βαζελες και είχε καλύτερη ομάδα από εσένα.Δεν μπαίνει καν σύγκριση αεκ-γαυρακος γιατί εμείς είμαστε μια ιδέα και εσείς η πιο βρώμικη ομάδα της γης και τώρα που υπάρχει το 50-50 Θα ξαναγίνεται ολυμπιακακι.Υγ.Δεν είναι γηπεδάκι λυομενο σαν το δικό σου αλλά θα είναι ο ναός της Αγίας σοφίας μοναδικό στολίδι σε όλη την γη.

Επιτελους (07/11/2017 13:41)

Ας βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους.Οι αεκτζηδες ποτε δεν ηταν προβατα σαν τους γαυρους Και ποτέ δεν ψήφιζαν με οπαδικό κριτήριο.Τον αρουλη τον ψήφισαν πολλοί αεκτζηδες γιατι έλεγε ότι είναι υπερ του γηπέδου και ακόμα το λεει.Για πρωτη φορά όμως στην ιστορία το 2019 αυτο θα αλλάξει.Και θα ρίξουμε τον αρουλη με οπαδικό κριτήριο κι αυτό θα το δεις.Οσο για τον σκουπιδότοπο που αποκαλείς άλσος έχω βγάλει δεκάδες βιντεάκια που υπάρχουν στο you tube που δείχνουν πως έχει γίνει το άλσος με τις σύριγγες τα προφυλακτικά τα κόπρανα και πολλά ακόμα.Οποτε το παραμύθι σου αλλού και στο άλσος αυτοί που αράζουν είναι σχεδόν όλοι μετανάστες.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (07/11/2017 14:03)

@George
Θέλω να φανείς ψύχραιμος. Να δείξεις σιδερένια θέληση και αντοχή στον πόνο.
Το ξέρω θα πληγωθείς.
Δεν ξέρω πώς να σου το πω.
Στο μπάσκετ, George....., προβλέπω "φούτσα".
Για τους υπολοίπους που δεν έχετε επιχειρήματα και με βρίζετε ("γελοίε", "ηλίθιε"), ένα έχω να πω.
Φτιάχνω φασολάδα σπίτι, για να μου "κλάψετε" τα "φρύδια".

@το αποτέλεσμα (07/11/2017 15:03)

Γελοίε πριν τη δεύτερη Κυριακή ο γαυροδήμαρχός σου δήλωνε ότι το θέλει το γήπεδο και άφηνε να εννοηθεί ότι απλά θα ζητήσει 1-2 βελτιώσεις. Το γήπεδο βλάκα γίνεται εκει οπου ακριβώς ήταν το παλιό με μια μικρή μετακίνηση προς το Άλσος για να μην είναι όσο κοντά στα σπίτια ήταν το προηγούμενο και με την ΑΕΚ να επιστρέφει σε άλλο σημείο το κομμάτι που πήρε. Όλα αυτά με ψηφισμένους νόμους γι αυτό δεν μπορείτε να το σταματήσετε αρχιβλάκες. Αυτοί που τα σπάνε οι ίδιοι είναι πανάσχετε απλά στα γήπεδα χωρίζονται ανάλογα με τις οπαδικές προτιμήσεις τους. Αλλά τι να καταλάβεις ανεγκέφαλε που βλέπεις μια χαρά το Άλσος ενώ έχει γίνει χωματερή.

@(22:18) (07/11/2017 15:08)

Παραγκόγαυρε της εγκληματικής οργάνωσης να είναι καλά ο σούπερ κοριός που έδωσε να καταλάβουν όλοι οι οπαδοί και οι φίλαθλοι οποιασδήποτε ομάδας πόσο βρώμικοι είσαστε. Όσο και να κλαίγεστε η ρετσινιά των 20 χρόνων στημένα θα σας κυνηγάει γι άλλα 200 χρόνια. Περαστικά κι ας προσέχατε.

Ούγκανε (07/11/2017 15:09)

Πες αλεύρι χρηματοδοτούμενε ο Λάζαρος και η υπόλοιπη παρέα που σε γλεντάει σε γυρεύει...

George (07/11/2017 15:12)

Ναι μάλλον θα χάσουμε στο μπάσκετ. Για να φτάνεις μέχρι τον τελικό του μπάσκετ για να πεις κάτι φαντάσου τι ήττα έχεις φάει σε όλα τα υπόλοιπα.

Κώστας (07/11/2017 15:35)

@το αποτελεσμα (07/11/2017 12:18)
Δεν απαντάς σε τίποτα από τα παρακάτω υποκινούμενε ψευτοεπαναστάτη της τρύπιας δεκάρας:
Ο παράνομος σταθμός σκουπιδιών στο άλσος;;;
Η μάζωξη των αδέσποτων στο άλσος;;;
Τα 20 παράνομα και αυθαίρετα κτίσματα στο άλσος;;;
Τα άρρωστα και ετοιμόρροπα δέντρα στο άλσος;;;
Ο ζωολογικός κήπος στολίδι που υπήρχε στο άλσος;;;
Το γήπεδο που υπήρχε για 73 χρόνια δίπλα στο άλσος;;;(1930-2003)
Οι προεκλογικές υποσχέσεις και κωλοτούμπες του ΑΒ;;;
Η απόφαση του ΣΤΕ και οι επικείμενες που έπονται;;;
Οι ψευτοεπαναστάτες(δημόσιοι υπάλληλοι και συνδικαλιστές) σαν και του λόγου σου τι λένε για όλα αυτά;;; Τι σανό σας δίνουν;;; πείτε μας ευθέως από ποιόν χρηματοδοτήστε;;;

Μην ασχολείστε ρε (07/11/2017 16:05)

Αυτός που ασχολείται ειναι ο κλασσικός Τζανετάκος. Σαν τα σαλιγκαριών βγαίνει μετα τη βροχή. Έφαγε τη φαπα με την πρώτη προσφυγή, βγήκε η άδεια και κάναμε να ακούσουμε τη φωνούλα του για πάνω απο χρόνο. Ξεμύτισε τώρα με τη νέα προσφυγή αλλά θα ξαναφάει την καθιερωμένη φαπα του και θα ξανά χαθεί παλι.

@Κώστας (07/11/2017 17:53)

Οι γαυροαριστεροί επαναστάτες δεν απαντάνε σε ερωτήματα. Είναι προσβολή γι αυτούς να αμφισβητείς την ανωτερότητα της ιδεολογικής τους προσέγγισης των πραγμάτων. Τα επιχειρήματα είναι για τους ανόητους. Αυτοί κατέχουν ολόκληρη τη γνώση του σύμπαντος και βέβαια όποιος διαφωνεί μαζί τους είναι αυτόματα φασίστας, υπόδουλος επιχειρηματικών συμφερόντων.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (07/11/2017 18:06)

@7/11/2017 15:09
Είπαμε στο μπάσκετ "φούτσα", μην τα ξαναλέμε.

toulaxiston (07/11/2017 18:37)

Ο γνωστος γαυρος που γραφει εδω επι χρονια βγαινει με το ονομα που του αρμοζει ουγκανος.Ξεχασε την φουτσα στο ποδοσφαιρο και τωρα μιλαει για το μπασκετ.Ουγκανε (ονομα και πραγμα) κανεις δεν αμφισβητει οτι εχετε πολυ καλυτερη ομαδα στο μπασκετ και λογικα θα κερδισετε πολυ ευκολα.Το χιουμορ σου ειναι επιπεδου καμινια και μανιατικα που ζουνε τα γνωστα ερυθρολευκα οντα(και τολματε μετα να μιλατε εσεις για μεταναστες που ειναι πολυ ανωτεροι σας).Τετοιες ηλιθιοτητες για αεκολεδες,πλακακια που λες δεν μπορει να γελασει ουτε πενταχρονο επιτελους συνελθε.Εδω δεν ειναι η καφετερια γκετο που πινεις καφε με τακη και ακη.

@Φιλαδελφειώτης ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (07/11/2017 20:18)

Ξεστραβώσου ρε κορόιδο και δες σε τι εγκλήματα στήριξε την κυριαρχία του το ολυμπιακάκι σου. Ξεκίνησαν επιτέλους οι ποινικές διώξεις για το χοντρό αφεντικό σας. Σκουπίδια οι τίτλοι σας. Ούτε για λύπηση δεν είσαστε.

ουγκανε μπανανα (07/11/2017 21:04)

http://www.sdna.gr/podosfairo/dikastikes-apofaseis/article/395826/sto-skamni-o-marinakis-kai-alloi-27 Δες εδω που παει το αφεντικο σου και μετα ερχεται η δικη για το πρεζοπλοιο γιατι οι νεκροι μαρτυρες ζητουν εκδικηση.

@(18:06) (07/11/2017 21:13)

Στο ποδόσφαιρο τι; Στη φυλακή πάντως πες στο αφεντικό κυκλοφορεί κι εκεί πολύ φούτσα; Τι τα ήθελε κι αυτά τα πακιστανικά τηλέφωνα; Ας τα έστηνε με νοήματα.

ΣΑΣ ΓΛΕΝΤΑΕΙ Ο ΤΙΓΡΗΣ (07/11/2017 22:47)

http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/basileiadis-se-15-meres-oi-katigoroumenoi-prepei-na-stamatisoun-tin-enasxolisi-me-ton-athlitismo/3474668

που ειναι ο ουγκανος; (07/11/2017 23:45)

Πηγες να δεις το αφεντικο σου που ετοιμαζεται για την δικη;

Κώστας (08/11/2017 01:38)

Από τα τέλη Ιουλίου, 2017 και μετά και για πάντα τα ποντίκια στις τρύπες τους στη Νέα Φιλαδέλφεια κάνει τζίζ!!! Όπως παλιά ΑΕΚΑΡΑ είσαι ο εφιάλτης στα σάπια ονειρά τους!!! Πάρτε το χαμπάρι επιτέλους στα Φιλαδέλφεια θα κρύβεστε όσοι δεν προσκυνάτε το δικέφαλο αετό της ΑΕΚΑΡΑΣ!!! Κάντε προσφυγές, κάντε κωλοτούμπες, φτιάξτε κειμενάκια ωραία στα PC σας... Που να χτυπιέστε κάτω ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ=ΑΕΚΑΡΑ και δεν αλλάζει ποτέ αυτό εις τους αιώνες των αιώνων!!!

Κάποιοι (08/11/2017 09:07)

Που πολεμανε το γήπεδο θα χάσουν τον ύπνο τους. Γιατι με τις δικαστικές εξελίξεις θα χάσουν τα χαρτζιλίκια. Θα μπουν ολα στο μικροσκόπιο τώρα

ΟΥΓΚΑΝΕ (08/11/2017 11:03)

Τρέχα να πληρωθείς τα χρωστούμενα γιατι σε λίγο το αφεντικό ούτε τηλέφωνο θα σηκώνει, ούτε την πόρτα θα ανοίγει.

George (08/11/2017 11:17)

Γαυράκια επειδή σας παρουσιάζουν απλά σαν συμμορία και όχι εγκληματική οργάνωση, γιατί όπως πάντα στην Ελλάδα τον πρώτο λόγο έχει το πολιτικό κόστος, όλοι μας και όλοι σας ξέρουμε ποιός και γιατί ανατίναξε τον φούρνο του διαιτητή και ποιός είναι υπεύθυνος για όλες τις βρωμιές στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Αποτελείτε πλέον την ποιό ανύπαρκτη και αηδιαστική ομάδα της Ελλάδας. Κανείς δεν θυμάται πότε πήρατε τον τελευταίο σας καθαρό τίτλο. Με σκυμένο το κεφάλι θα είσαστε για πάντα όσους τίτλους κι αν φερετε στο μέλλον με τα κλεμμένα έσοδα απο τις άλλες ομάδες την τελευταία 20ετία. Τίτλοι σκουπίδια με μόνη θέση που τους αξίζει την παράνομη χωματερή του γαυροδημάρχου. Κατά τα άλλα το γήπεδο της ΑΕΚ σας πείραξε σιχάματα.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (08/11/2017 13:49)

@Φουκαριάρηδες
Ποιος σας είπε ότι όποιος είναι αντίθετος στο γήπεδο είναι οπαδός του Ολυμπιακού;
Ποιος σας είπε ότι ο πατέρας του καθενός που είναι ενάντια στο γήπεδο μας έπαιρνε από το χεράκι για να δούμε τον Ντέταρι;
Ποιος σας είπε ότι αυτοί που είναι ενάντια στο γήπεδο δεν είναι αεκτζήδες;
Το μόνο που πετυχαίνετε, κατηγορώντας ψευδώς του ενάντιους του γηπέδου για οπαδούς του Ολυμπιακού (Μαρινάκη-εγκληματική οργάνωση) είναι να τους κάνετε πρώτα από όλα αντι-αεκτζήδες.
Μπείτε στις τρύπες χουλιγκανό-φασίστες και θυμηθείτε σαν σήμερα πριν 100 χρόνια έπεσε καλή "φούτσα" στη Ρωσία.
Όπως επίσης μην ξεχάσετε, και ο Κόκκινος Στρατός υποχώρησε μέχρι το Σταλινγκραντ, και μετά θυμάστε,ε; Η "φούτσα" έφτασε ως το Βερολίνο. Φασιστάκια.
Σφιχτείτε να βρείτε ένα μεμπτό στοιχείο σε αυτούς που αντιτίθενται στο γήπεδο.
Σφιχτείτε... Προσέξτε μην.... επάνω σας.
Ο "τίγρης" σου είχε προφυλακιστεί. Για το Μαρινάκη δε μου καίγεται καρφάκι.
Εγώ ακόμα δεν έχω προφυλακιστεί στη ζωή μου.

Κώστας (08/11/2017 16:03)

Ούγκανε τέτοια λέγατε και χάσατε την ασυλία που είχε η στρούγκα στα Φιλαδέλφεια από το 2009 και φυσικά αφού τα υποστηρίζετε ακόμα αυτά τα ψεύδη, το παραμάγαζο της Δημοτικής Αρχής έκλεισε οριστικά!
Σκέψου το ενδεχόμενο να γίνει και σύνδεσμος οπαδών της ΑΕΚΑΡΑΣ η πρώην στρούγκα στο άμεσο μέλλον!
Άντε σε κανένα ρακομελάδικο (βλ. Οινοχόος, στου Σέρβου) σας βλέπω να κάνετε καμία μυστική μάζωξη για να ετοιμάσετε την επανάσταση εναντίον του κεφαλαίου, των καπιταλιστών, του σάπιου συστήματος και της εξουσίας!
Το φτωχό σου μυαλό και οι ανόητες απόψεις σου που βαπτίζεις τους πάντες φασίστες, ναζί, χουλιγκανς και καταφέρεσαι εναντίον τους ή η επαναστατική και αριστερή σου συνείδηση μπορούν να απαντήσουν τα εξής ερωτήματα;;;
Ποιά η γνώμη σου για τον παράνομο σταθμό σκουπιδιών στο άλσος;;; (τσιμέντα, σκουπιδιάρες, κάδοι, απορριμματοφόρα)... συνέχεια...

Κώστας (08/11/2017 16:05)

Ούγκανε Ποιά η γνώμη σου για τη μάζωξη των αδέσποτων στο άλσος;;; (εδώ μιλάμε για πολλές δεκάδες σκυλάκια)Ποιά η γνώμη σου για τα 20 παράνομα και αυθαίρετα κτίσματα στο άλσος;;; (διάσπαρτα από το βόρειο μέρος μέχρι το Γεώργιος Μοσχος... π.χ. Τένις, σταθμός με κεραίες, αποθήκες κτλ)
Ποιά η γνώμη σου τα άρρωστα και ετοιμόρροπα δέντρα στο άλσος;;; (αν έχεις χωριό σύγκρινε τις κίτρινες πευκοβελόνες και τα μισόξεραμένα ετοιμόρροπα κλαδιά με αυτά που βλέπεις στην κάτω Ραχούλα σου)
Ο ζωολογικός κήπος στολίδι που υπήρχε στο άλσος;;; (Από όλη την Ελλάδα επισκέψιμος με αρκετά είδη ζώων! Άντε αν ξαναγίνει σου έχουμε έτοιμο κλουβί)
Ποιά η γνώμη σου για το γήπεδο που υπήρχε για 73 χρόνια δίπλα στο άλσος;;;(1930-2003 Έχουμε δικαίωμα σύμφωνα με το σπίτι του Λαού στο Περισσό να το ξαναφτιάξουμε;;; Συγνώμη που ρωτάμε κιόλας!!!)
Ποιά η γνώμη σου για τις προεκλογικές υποσχέσεις και κωλοτούμπες του ΑΒ;;; (λογικά παράγει έργο στην πόλη ανεκτίμητο... θα υποστηρίξεις!!!)

Κώστας (08/11/2017 16:06)

Συνέχεια για τον Ούγκανο...
Η απόφαση του ΣΤΕ και οι επικείμενες που έπονται;;;(Μάλλον το ΣΤΕ παίρνει και εκτελεί εντολές του Μελισσανίδη... θα υποστηρίξεις!!!)
Οι ψευτοεπαναστάτες(δημόσιοι υπάλληλοι και συνδικαλιστές) και οι οικολόγοι (του superbike μέσα στην Πατησσίων και του σκύλου που χέζει στους δρόμους και στις πολυκατοικίες) σαν και του λόγου σου τι λένε για όλα αυτά;;;

Φουκαρα ουγκανε (08/11/2017 16:52)

Βλεπω το γυρισες το παραμυθι και τωρα παλι δεν δηλωνεις οπαδος του οσφπ οπως σε προηγουμενα ποστ και το παιζεις σταλινοφασιστας.Οτι σκουπιδια ειναι οι νεοναζι εισαστε και εσεις οι σταλινικοι που στην ρωσσια τοτε σκοτωσατε μενσεβικους,αναρχικους,τροκτιστες και οποιον σας εναντιωνονταν για να επιβληθειτε.Ξερεις μηπως φασιστα για την σφαγη στην κροστανδη;Ξερεις μηπως πως αφανησατε τον επαναστατικο στρατο του Μαχνο;Αλλα εδω σταλινοφασιστα γαυρε δεν θα μιλησουμε ουτε για τα φασιστοσταλινακια,ουτε για τους ομοιους σου νεοναζι.Εδω μιλαμε μονο για το ιερο δικαιωμα της ΑΕΚ να κανει γηπεδο και το ποσο αντιφασιστικος ειναι ο λαος της ΑΕΚ το ξερουν και οι πετρες.Εδω μενουμε σταλινοφασιστα και γνωριζουμε οτι εντελως τυχαια ΕΝΤΕΛΩΣ οι 9 στους δεκα που δεν θελουν το γηπεδο ειναι γαυροι .Τα παραμυθια σου λοιπον σταλινοφασιστα αλλου.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (08/11/2017 18:03)

@8/11/2017 11:17
Επειδή περνάς από την πλατεία μόνο όταν παίζει η ομάδα, ρώτα τον δικό σου γιατί δεν βάζει τηλεόραση να βλέπουμε τους αγώνες.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (08/11/2017 18:56)

@George
Όσο ζούσε ο "οπλατζής" δεν είχατε τολμήσει ούτε νομοσχέδιο στη Βουλή να κατεβάσετε. Κότες.

ΟΥΓΚΑΝΕ ΓΑΥΡΟΦΑΣΙΣΤΑ (08/11/2017 18:57)

Αυτοί που απλά δεν θέλουν το γήπεδο κατανοούν πλέον τις βελτιώσεις που θα έχει η ζωή στην πόλη σε σχέση με το παλιό γήπεδο. Και βέβαια έτσι κι αλλιώς το αποδέχονται παρά τις όποιες αντιρρήσεις που είναι σεβαστές αφού υπήρχε πάντα εκει πριν καν γεννηθούν και ήταν δική τους επιλογή να ζήσουν δίπλα του. Εσύ όμως και η γνωστή παρεούλα σου που το πολεμάτε με ψέματα, βρωμιές και παρανομίες εδώ και χρόνια δεν είστε απλά οπαδοί της ερυθρόλευκης εγκληματικής οργάνωσης. Είστε ότι πιο σιχαμερό και φασιστικό έχει να επιδείξει η κοινωνία. Αλλά όπως βλέπετε ξεσκεπάζεται μέρα με τη μέρα η βρωμιά και η δική σας και των αφεντικών σας. Γι αυτό γαυροφασίστα ο μόνος που βλέπω να σφίγγεται αφού τελειώνει η χρηματοδότηση είσαι εσύ. Και θα νιώσεις και τη φούτσα όταν αναγκαστείς να βρεις μια κανονική δουλειά.

@(13:49) (08/11/2017 19:15)

Αρούλη πολλά νεύρα βλέπω. Λοιπόν και γαύρος είσαι και όλες οι κατηγορίες που σου έχουν φορτώσει επαληθεύονται μέρα με τη μέρα. Και βέβαια όταν σε στριμώχνουν γίνονται όλοι φασίστες. Βολέψου λοιπόν τώρα με τη γηπεδάρα και την αποκαθήλωση του αφεντικού σου και συνέχισε το κλάμα. Μας προσφέρεις μεγάλη χαρά.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (08/11/2017 20:18)

@George
https://www.youtube.com/watch?v=KdKtzKcwpZM
O Kατίδης λέει επί λέξει: όχι σε εσάς και δείχνει σε ένα κομμάτι της εξέδρας.
Πες την αλήθεια, George, εσένα χαιρετούσε.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (08/11/2017 20:29)

@George
Πες μου κάτι, George.
O πατέρας του δικού σου, εδώ: http://krisseis.blogspot.gr/2015/05/pontos-newsgr.html, παίζει λύρα στα πόδια της Φρ(ειδερ)ίκης;
Μιλάμε για μεγάλο αριστερό και δημοκράτη, τότε...

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ (08/11/2017 13:49) (08/11/2017 23:15)

ΠΟΝΑΣ ΚΑΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ. ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΚΑΙ ΓΗΠΕΔΑΡΑ ΘΑ ΦΑΣ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΟΥΡΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΣΟΥ. ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Α ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ

AB (08/11/2017 23:26)

«Ως Δήμαρχος N Φιλαδέλφειας - Ν Χαλκηδώνας αναλαμβάνω την ιστορική ευθύνη που μου αναλογεί απέναντι στο σύλλογο της πόλης μας και στις εκατοντάδες των φιλάθλων μας.
Για το λόγο αυτό τίθεμαι στη διάθεση του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΑΕΚ προκειμένου μετά την τιμητική πρόταση του Προέδρου να στηρίξω την εύρυθμη λειτουργία της ομάδας μας, για τους λίγους μήνες που απαιτούνται μέχρι να δικαιωθεί οριστικά ο φυσικός ηγέτης της ΑΕΚ μας κ. Δημήτριος Μελισσανίδης.
Όλοι οι ΑΕΚτσήδες απέναντι στην επίθεση που δέχεται η ομάδα μας είμαστε παρόντες και ενωμένοι σαν μια γροθιά».

ΟΥΓΚΑΝΕ (09/11/2017 00:17)

Γνωρίζουμε πολύ καλά τι είσαι. 3 χρόνια σε μάθαμε. Απλά χρησιμοποιούμε τα γραφόμενά σου για να αποκαλύψουμε σε περισσότερο κόσμο την ανεπάρκεια και το χαμηλό επίπεδο της πλευράς των αντιγηπεδικών σε ότι αφορά ουσία και επιχειρήματα. Να ξέρεις ότι οι γελοιότητές σου έχουν πείσει πολύ κόσμο για τις πραγματικές προθεσεις σας. Γιατί στην αρχή πολλοί Αεκτζήδες πίστευαν ότι πράγματι έχουν να κάνουν με οικολόγους και υπεύθυνους ανθρώπους που απλά θέλουν να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής στην πόλη. Τα ίδια πίστευαν και για τον Αρούλη ο οποίος έλεγε ότι είναι υπερ του γηπέδου. Σήμερα σας θεωρούν όλοι στημένους και χρηματοδοτούμενους και έχεις βοηθήσει κι εσύ σε αυτό.

George (09/11/2017 10:43)

ΟΥΓΚΑΝΕ αντί να απαντήσεις στα πολλά σοβαρά ερωτήματα που σου θέτουμε τρολάρεις με τον Κατίδη και άλλες γελοιότητες. Αυτό ακριβώς είσαι εσύ και η συμμορία που μάχεται το γήπεδο. Ένα θλιβερό ΤΙΠΟΤΑ χωρίς σοβαρό λόγο, επιχειρήματα, προτάσεις. Πρέπει να πέφτει μεγάλο γέλιο στο ΣτΕ με τις αστείες και αστήριχτες προσφυγές σας. Αλλά σου ξαναλέω. Η γελοιότητά σας μας κάνει μεγάλο καλό γιατί καταλαβαίνει ο απλός κόσμος που δεν γνωρίζει σε βάθος το θέμα του γηπέδου τι ακριβώς είσαστε.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (09/11/2017 14:51)

@George
Ποιος σου είπε ότι είμαι από αυτούς που έκαναν προσφυγές;
@9/11/2017 00:17
Μάτι δεν κλείνεις με αυτά που διαβάζεις.
Φουκαριάρη και George, έχω κακά μαντάτα.
Στο Εφετείο, στην δίκη των συνεργατών σας, της Χρ. Αυγής σας, προβλέπω φούτσα.
Πάρτε βαλεριάνες, λεξοτανίλ, ετοιμαστείτε. Τα 'αδέρφια" σας οδεύουν στην ψειρού.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (09/11/2017 15:16)

@George
Για την ποντιακή λύρα στα πόδια της Φ(ρειδερ)ίκης μόκο, κουβέντα.
Κι ο Κατίδης στην εξέδρα απευθυνόταν.
Στο Εφετείο, φίλε, στο Εφετείο, εκεί που δικάζονται τα "αδέρφια" σου.
Κοντεύει η φούτσα.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (09/11/2017 16:37)

@George και φουκαριάρηδες
Μαθαίνω συνωστισμός στα γραφεία της ομάδας από υποψήφιους αγοραστές σουϊτών.
Να βάλω τον Φλαμπουράρη να μου βρει κι εμένα καμία;
Δοκιμάζουν μενού από σεφ για τις σουΐτες.
Μεγάλες αλυσίδες σφάζονται στα γραφεία της ΠΑΕ.
ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (09/11/2017 18:30)

@George
https://anagennisipress.net/2017/11/03/%ce%bf%ce%b9-%cf%80%cf%81%cf%89%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%ad%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%86%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b6%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b1%cf%82-%ce%bd%ce%bf%ce%bf/
Εάν ισχύει αυτό που γράφει, ψηφίζω από τώρα Βασιλόπουλο για την επόμενη δεκαπενταετία.

Ουγκανοσυμμορίτη (09/11/2017 19:25)

Όλο άσχετα γράφεις. Εκείνο το γήπεδο πότε θα το σταματήσεις; Εσύ μας έλεγες ότι τέτοια εποχή θα έκανες βόλτες στο οικόπεδό μας και θα μάζευες σαλιγκάρια. Την Άνοιξη θα μάζευες λουλούδια κάτω από τη σκεπαστή και θα άραζες στη σκιά των δέντρων. Που είναι εκείνες οι περίφημες βόλτες στη γειτονιά μας; Μήπως άλλαξε κάτι;

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (09/11/2017 19:38)

@George
Στο Εφετείο πέφτει η φούτσα. Εκεί με τα φιλαράκια σου τα χρυσαύγουλα.
Έχω απαντήσει σε όλα, απλά δεν μπορείς να καταλάβεις τις απαντήσεις. Έχεις διαλυθεί από την οπαδοκουλτούρα.

Nick (09/11/2017 19:40)

Ο αγώνας κατά του γηπέδου ξεκίνησε με ενθουσιασμό και σιγουριά όπου μαζί με τον γαυροδήμαρχο πορευόταν η κυβέρνηση και η περιφέρεια και σήμερα κατέληξε να στηρίζεται στις ατάκες του ουγκάνου. Φοβερός ξεπεσμός. Α ξέχασα είναι και κάποιοι χρηματοδοτούμενοι που κάνουν συνέχεια την ίδια προσφυγή έχοντας σπάσει τα νεύρα των δικαστών του ΣτΕ μόνο και μόνο για να μην κοπεί το χαρτζιλίκι και πεινάσουν.

Κώστας (09/11/2017 19:41)

@george
Που να απαντήσει φίλε George;;;
Μπορεί να αντιπαραθέσει σοβαρά επιχειρήματα;;;
Παρά μόνο σκόρπιες ανοησίες... Η επανάσταση των Σοβιετικών, η βλακεία του (Σ)Κατίδη, οι χούλιγκανς, οι ναζί κτλ.
Καημένε Ούγκανε απάντησε σε αυτά που σε ρωτάω πιο πάνω...
Γιατί κρύβεσαι ανόητε κατά φαντασία επαναστάτη;;;

George (10/11/2017 10:49)

@Κώστας
Εννοείται φίλε ότι δεν πρόκειται να απαντήσει ο ουγκάνος σε κανένα σοβαρό ερώτημα. Αν μπορούσε θα το είχε κάνει 3 χρόνια τώρα. Θλιβερό ανθρωπάκι που έχει απομείνει τελείως μόνο και γράφει ασυναρτησίες μπλέκοντας Χρ. Αυγή και ότι άλλο του κατέβει στο μυαλό. Βλέπεις κι εσύ Αρούλη με τι συμπαραστάτες έχεις απομείνει; Όλοι οι σοβαροί άνθρωποι σε έχουν εγκαταλείψει. Με την ψήφο του ουγκάνου θα διεκδικήσεις τις επόμενες εκλογές; Κι εσύ ουγκάνε μην σταματήσεις να γράφεις. Τα δείχνω και σε άλλους και ρίχνουμε απίστευτο γέλιο.

Ουγκάνε (10/11/2017 11:00)

Ακόμα περιμένουμε να μας πεις πότε θα κάνεις βόλτα στην πόλη όπως παλιά. Θέλουμε ενημέρωση για το οικόπεδό μας. Αγωνιούμε για το αν μεγαλώνουν τα δέντρα που είχαν φυτρώσει εκει. Γιατί δεν βγαίνεις απο το σπίτι; Σε έχει τιμωρία η μαμά;

@(19:38) (10/11/2017 11:09)

Τι έχεις απαντήσει ρε κακομοίρη. Γελάει το σύμπαν με τις απαντήσεις σου. Έχεις και το θράσος να αναφέρεσαι σε εφετεία και δικαστικές αποφάσεις. Ποιός εσύ ο καρπαζοεισπράκτορας της ελληνικής δικαιοσύνης. Διευκρίνησε μου και κάτι ακόμα εσύ που απαντάς σε όλα. Γιατί δεν βγαίνει η οικοδομική άδεια; Την μπλοκάρει ο Τίγρης γιατί δεν έχει λεφτά; Περαστικά κλαψιάρη.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (10/11/2017 15:57)

@10/11/2017 11:09
Φουκαριάρη, δες πώς γράφεται πρώτα η λέξη διευκρινίζω στην προστακτική αορίστου.
Πότε είπα εγώ ότι δεν βγαίνει η άδεια, φουκαριάρη; Με μπερδεύεις.
Παιδιά, πηγαίνετε να παραγγείλετε πλακάκια με τον Ανδριόπουλο, μην κάθεστε.
Προχωράει το έργο. Συνωστισμός από χορηγούς στα γραφεία της ΠΑΕ.
Έχουν ξεπουληθεί οι σουΐτες. Σπεύσατε. Προλαβαίνετε, δεν προλαβαίνετε διαρκείας.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (10/11/2017 16:01)

Προφανώς τους οπαδούς της ομάδας, τους χουλιγκάνους και λοιπά σκουλήκια τους ενοχλεί περισσότερο η δημοτική αρχή απ'ό,τι εμένα. Χαίρομαι. (μου είναι σχεδόν αδιάφορο ποιος είναι δήμαρχος).
Ξυδάκι παιδιά.
Γι' αυτούς δε που πανηγυρίζουν με την έναρξη των εργασιών, πολλές μέρες δεν διαρκούν οι εκσκαφικές εργασίες,ε;

@(15:57) (10/11/2017 22:00)

Μας έχεις παραμυθιάσει γελοίε με ότι βλακεία και ηλιθιότητα υπάρχει και θα μας την πεις για ένα ορθογραφικό λάθος. Τόσο ξεφτίλα έχεις καταντήσει. Όσο για την άδεια μας έλεγες ότι δεν θα βγει ποτέ υπογράφοντας με άλλο όνομα. Δεν είμαστε πια τόσο βλάκες σαν αυτούς που έχεις συνηθίσει να κάνεις παρέα. Μας το παίζεις και μορφωμένος ανεπάγγελτε.

@(16:01) (10/11/2017 23:12)

Έλεος. Ούτε αυτό δεν κατάφερες να πληροφορηθείς; Ότι οι εκσκαφικές εργασίες όχι μόνο δεν καθυστερούν αλλά βρίσκονται 8-10 μέρες πιο μπροστά απο το χρονοδιάγραμμα. Μα σε τίποτα να μην πέφτεις μέσα; Βρίσκεσαι άλλωστε σε τέτοια συγχυση ώστε να λες ότι σου είναι αδιάφορος ο αγαπημένος σου Αρούλης και ότι ποτέ δεν είπες ότι δεν θα βγει η άδεια. Όσο για τα σοβαρά ερωτήματα που σου θέτουμε κατά καιρούς δεν έχεις απαντήσει ποτέ τίποτα. Η σιωπή σου δείχνει πάρα πολλά.

Ανωνυμος (11/11/2017 01:20)

Επειδη προφανώς η ασχετοσύνη βαράει κόκκινο ειναι πολυ εύκολο να διαπιστώσει κανείς είτε απο τη Μπε είτε απο το οργανόγραμμα του έργου που ειναι αναρτημένα στο διαδίκτυο οτι οι εξκαφικες εργασίες ειναι προγραμματισμένο να τελειώσουν σε 5 μηνες. Δηλαδή τέλη Δεκέμβρη. Δηλαδή σε 45 μέρες περίπου απο σημερα. Ας περάσει μια βόλτα κάποιος βλάκας απο εκεί να μας πει αν σε 45 μέρες θα έχουν τελειώσει η Οχι. Τα αλλά ειναι ηλιθιότητες άσχετων

eleos (11/11/2017 09:01)

Ουγκανος,πιτσιρικας,κατοικος φιλαδελφειας κουρασες χαζε.Θα σου απαντησω μονο σε ενα.Οι χωματουργικες εργασιες ειναι 10 μερες μπροστα και τελειωνουν τον δεκεμβρη τον μηνα που θα μπουν τα θεμελια της αγιας σοφιας.

George (11/11/2017 11:34)

Χρηματοδοτούμενε ουγκάνε αντι να κρυφτείς με όσα γίνονται τους τελευταίους μήνες πήγες να το παίξεις έξυπνος και με την ταχύτητα των έργων. Κι αυτό ενώ έχει γραφτεί πολλές φορές ότι είναι πιο μπροστά απο το χρονοδιάγραμμα. Τελικά είσαι λίγο πιο χαζός απο ότι νόμιζα.

tasos (11/11/2017 11:57)

Πες τα ρε ουγκάνε. Καλά ακόμα σκάβουν; Δεν θα έπρεπε να έχουν φτιάξει τουλάχιστον τη σουίτα του Τίγρη; Μας κοροιδεύουν ουγκάνε. Μεταφέρουν το χώμα απο την μια πλευρά στην άλλη. Και καλά κάνουν αφού δουλεύουν απλήρωτοι. Ο άφραγκος Τίγρης δεν έχει μαντίλι να κλάψει, σιγά μην πληρώσει τους εργάτες. Από το κράτος περιμένει να του το φτιάξει τσάμπα. Βγάλτα όλα στη φόρα, μην μας γράφεις μόνο για τον Κατίδη.

δες το βιντεο γαυρε (11/11/2017 16:52)

Εχει φανει ο αγωνιστικος χωρος;Σε τρεισιμιση μηνες μολις εγινε αυτο το θαυμα που βλεπουμε στο βιντεο;Μονταζ του τιγρη σιγουρα.

άπιστος Θωμάς (12/11/2017 09:31)

Τι τα θέλετε τόσα βίντεο ρε παιδιά; Δεν πιστεύετε ούτε εσείς ότι προχωράνε τα έργα; Είναι αλήθεια ότι τα συνεργεία δουλεύουν απλήρωτα; Γιατί δεν ανακοινώνεται ποιοι χρηματοδοτούν το έργο; Φοβούνται κάτι οι μεγαλοπαράγοντες; Διακρίνω μια αβεβαιότητα ή κάνω λάθος; Με την υπογειοποίηση που ήταν... εγκεκριμένη τι θα γίνει;

@άπιστος Θωμάς (12/11/2017 17:44)

Δεν προχωρανε τα εργα και οσοι ειμαστε εκει και βλεπουμε το αντιθετο σχεδον καθημερινα ειναι γιατι μας εχουν ποτισει σανο.Αν και μιλαμε με τα παιδια του συνεργειου και τον υπευθυνο κι ολοι ειναι ικανοποιημενοι μαλλον μας δουλευουν γιατι δεν εχουν παρει ουτε ενα ευρω.Η υπογειοποιηση ξεκιναει το 2018 αλλα μαλλον ψεμματα ειναι δεν θα ξεκινησει και οι χωματουργικες εργασιες δεν θα τελειωσουν ποτε.Ηθελα μονο να ηξερα γιατι πληρωθηκαν οι μακετες η αδεια του γηπεδου και τα εργα στηριξης -αντιστηριξης που κοστισαν καποια εκατομμυρια ευρω.Απλως αυτο εγινε για να μας ριξουν σταχτη στα ματια τελικα κι εχεις απολυτο δικιο.

άπιστος Θωμάς (12/11/2017 18:25)

Αυτό ρώτησα κι εγώ ρε παιδιά: αφού όλα πάνε ρολόι γιατί χρειάζονται τόσα βίντεο; Αλήθεια πόσα εκατομμύρια στοίχισαν όλα αυτά που γράφετε; Γιατί τόση μυστικότητα; Κι η υπογειοποίηση; Εσείς δεν γράφατε από το 2016 ότι είναι εγκεκριμένη; Ενώ αποδείχθηκε ότι ακόμα περιμένετε την άδεια; Πολλά ψέμματα ρε παιδιά, πολλά ψέμματα και πολύ σανό για ένα έργο που προχωρά με βάση το πρόγραμμα...

Nick (12/11/2017 20:17)

Ναι δουλεύουν απλήρωτοι. Τόσο απλήρωτοι όσο όλοι οι υπάλληλοι του Τίγρη όλα αυτά τα χρόνια κορόιδα. Λοιπόν γαυράκια πέρα απο την πλάκα δεν έχετε καταλάβει με ποιόν τα έχετε βάλει. Απο τη στιγμή που το υποσχέθηκε και ακόμα περισσότερο απο την στιγμή που τον τσαντίσατε το γήπεδο έχει τελειώσει. Είτε βρει χρηματοδότηση είτε όχι, είτε με το καλό είτε πάνω απο το πτώμα σας θα ολοκληρωθεί όσο κι αν του στοιχίσει οικονομικά.

@(18:25) (12/11/2017 20:22)

Ρε πανάσχετε χρηματοδοτούμενε την υπογειοποίηση την έχει εγκρίνει κυβερνηση και περιφέρεια. Απο κει και πέρα καποιες απαραίτητες διαδικασίες για να ξεκινήσει γίνονται την κατάλληλη στιγμή και όχι 1-2 χρόνια πριν. Παρουσιαστε επιτέλους ένα σοβαρο επιχείρημα. Τόσο βλάκες είστε πια όλοι σας;

Panasxetos (12/11/2017 22:45)

Σας είναι εύκολο να μας ενημερώσετε περί των εγκρίσεων κλπ. Μπορεί τεχνικώς να κατασκευασθεί γήπεδο πριν την υπογειοποίηση. Μιλάω σοβαρά. Εχω μεγάλο ενδιαφέρον λόγω οικονομικών συμφερόντων.

@άπιστος Θωμάς (13/11/2017 07:59)

Είσαι τελείως άσχετος σε ότι αφορά την υπογειοποίηση και συνεχίζεις να εκτίθεσαι. Μόνο οι σιχαμένοι του δήμου προκάλεσαν μια καθυστέρηση λίγων ημερών που δεν επηρεάζει την εξέλιξη του έργου. Μέσα στον πανικό σου να βρεις κάτι αρνητικό σε προβληματίζουν ακόμα και τα βίντεο. Πονάει πολύ γαυράκο που τα έργα ειναι πιο μπροστά απο το χρονοδιάγραμμα.

προτιμουμε τα σκουπιδιαρικα (13/11/2017 15:26)

στον ελαχιστο χωρο που πιανουν στο αλσος παρα να πηγαινοερχονται καθε μερα πανω κατω στη δεκελειας και να μας καθυστερουν. ουτε οι εργαζομενοι να κανουν κυκλους

σιγουρα ειναι πολυ μικροτερο κακο εως και χρησιμα,σε σχεση με το εκτρωμα του γηπεδου και το αλσος που περνει

οσο για εναν παραπανω,ναι γουσταρουμε προσφυγες στο αλσος. ασε τα ψεμματα με συριγγες και κοπρανα. γιαυτο υπαρχουν τα σκουπιδιαρικα για να τα μαζευουν

πειτε μας για την αδεια που ηταν ετοιμη απο περσυ τωρα

George (13/11/2017 15:31)

Ξεστραβωθείτε βλάκες. Δεν φτάνει που είμαστε 10 τουλάχιστον μέρες μπροστά απο το χρονοδιάγραμμα, οι μπουλντόζες δουλεύουν και μέσα στη βροχή. Αλλά βέβαια εμείς περιμένουμε κάποιον ηλίθιο να γράψει ότι ο Τίγρης κοροιδεύει.

@προτιμουμε τα σκουπιδιαρικα (13/11/2017 16:48)

Σαν σκουπίδια που είσαστε προτιμάτε τα σκουπιδιάρικα μέσα στο Άλσος που παίζουν παιδιά. Είτε με το καλό είτε με το ζόρι ο παράνομος σταθμός θα απομακρυνθεί. Απο κει και πέρα κάθε φορά που βάζεις στο στόμα σου τη λέξη "άδεια" ρίχνουμε πολύ γέλιο χρηματοδοτούμενε.

@Panasxetos (12/11/2017 22:45) (13/11/2017 16:52)

Το γήπεδο θα κατασκευαστεί ταυτόχρονα με την υπογειοποίηση όπως έχουν οριστικά συμφωνήσει ΑΕΚ, κυβέρνηση και περιφέρεια. Δεν εμποδίζει κάποιος την υπογειοποίηση για να φτιάχνουμε υποθετικά σενάρια.

Εδώ που φτάσαμε (13/11/2017 17:04)

Η θα γίνει το γήπεδο με τσαμπουκά η αν δε γίνει για όποιδηποτε λόγο τότε θα μείνει αξέχαστο το γεγονός σε ολους μας. Με νόμιμα μεσα παντα

@προτιμουμε τα σκουπιδιαρικα (13/11/2017 18:25)

Tα σκουπιδιαρικα θα φυγουν συντομα και εχει βρεθει χωρος για το που θα πανε αλλα δεν θα σε ενημερωνω για τα παντα .Αν και εγω θα ηθελα τον παρανομο αυτο χωρο που ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ να τον γκρεμιζαν απο τωρα οι μπουλτοζες.Ο ναος της αγιας σοφιας και το μουσειο του μικρασιατικου ελληνισμου που για εμας τους απογονους προσφυγων σημαινει παρα πολλα δεν ειναι εκτρωμα.Εκτρωμα ειναι κατι τυποι σαν εσενα που για ενα μεροκαματο κανουν τα παντα και υπηρετουν χοντρα αφεντικα .Οσο για τα βιντεο υπαρχουν στο you tube και εχω βαλει κι εδω ενα που εδειχνε τα σκουπιδια που εχουν πνιξει το αλσος οποτε ασε τα σαπια.Η αδεια εχει βγει απο 25 ιουλη για αυτο και ξεκινησαν τις επομενες μερες οι εργασιες χαχα που ζεις εσυ;

ΧΤΙΖΩ ΓΗΠΕΔΟ (13/11/2017 22:41)

Τ α βιντεο μπαινουν για να βλεπουν ολοι την καθημερινη προοδο στα εργα κι οτι δεν μεταφερεται χωμα απο την μια ακρη στην αλλη οπως λενε κατι υποκειμενα.Και σημερα μαθαμε απο τους εργαζομενους του συνεργειου οτι πληρωνονται καθε πρωτη και δεκαπεντε του μηνα μεσω τραπεζας Αντε να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε https://www.youtube.com/watch?time_continue=364&v=awtpPDycvn8

ΟΥΓΚΑΝΕΕΕΕ (14/11/2017 11:53)

Ακόμα να σταματήσετε τα έργα; Προσέξτε μη σκίσετε κανά καλσόν.

ΑΕΚΑΡΑ (14/11/2017 11:57)

Προτιμάμε τα σκουπιδιάρικα στο Άλσος λέει ο χρηματοδοτούμενος. Θαυμάστε επιχειρήματα με τα οποία κάποιοι προσπαθούν να σταματήσουν το γήπεδο. Τέτοιες βλακείες λέτε και στις προσφυγές στο ΣτΕ;

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (14/11/2017 13:28)

@14-11-2017 11:57
Δεν είπα ποτέ ότι θα σταματήσουν τα έργα. Έχει ωραία και φτηνά πλακάκια το PRAKTIKER στη Μεταμόρφωση. Τρέχα.
@13-11-2017 18:25
Σε κόβω για απόγονο Αρβανιτών, παρά για απόγονο Μικρασιατών προσφύγων.
Εάν εσύ είσαι Μικρασιάτης στην καταγωγή, τότε εγώ είμαι ο Κομνηνός ο Β'.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (14/11/2017 13:32)

@George
Για τους Φιλαδελφειώτες έχετε την πιο μισητή ομάδα του κόσμου.
Στενοχωριέμαι. Τραυματίστηκε ο Γιοχανσον...

oygkane (14/11/2017 16:57)

Υποκειμενο απο τα μανιατικα οποτε θες σου αποδεικνυω απο που καταγωμαι αλλα οπως παντα θα κρυφτεις στην ανωνυμια .Εγω στεναχωριεμαι που πλησιαζει η 8-2 χαχαχαχα

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ (14/11/2017 13:32) (14/11/2017 19:43)

Γαυροφασίστα ο Γιόχανσον ήθελε να φύγει. Τώρα με τον τραυματισμό του μπορεί και να δεχτεί να υπογράψει νέο συμβόλαιο. Γι αυτό μη χαίρεσαι. Το χοντρό αφεντικό σου πότε θα επενδύσει τα 70εκ. που τσέπωσε μόνο την τελευταία χρονιά; Μάλλον όταν καταδικαστεί και αρχίσει να ασχολείται μόνο με την Νότιγχαμ κορόιδο.

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ (14/11/2017 13:28) (14/11/2017 19:50)

Επιτέλους ο Ουγκάνος παραδέχεται ότι δεν θα σταματήσουν τα έργα και το γήπεδο θα γίνει.

George (14/11/2017 21:01)

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ
Το ξέρουμε ότι μας μισούν τα παράσιτα. Γι αυτό ας αρχίσουν να ψάχνουν κάπου αλλού σπίτι γιατί αυτά που θα ζήσουν μόλις γίνει το γήπεδο θα είναι πολύ χειρότερα απο ότι στο παρελθόν. Ο Γιόχανσον αρκετά γλέντησε την ομαδούλα σου 3 χρόνια. Τώρα θα αναλάβουν άλλοι.

ELEOS! (15/11/2017 11:58)

Ακόμα ένας επιχειρούμενος αποπροσανατολισμός της τοπικής κοινής γνώμης από τα πολλά, υπαρκτά προβλήματα που αφορούν την καθημερινότητά μας.
Από τη μία ένας ονόματι ΟΥΓΚΑΝΟΣ κι απ' την άλλη ευέξαπτοι ΑΕΚτζήδες που τσιμπάνε κι απαντάνε.
150 σχόλια με τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια μας πρήξατε τ@ρχ:

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (15/11/2017 17:14)

@oygkane
μάθε να κλίνεις το "κατάγομαι" που θες να μιλήσεις και καταγωγές.
Το πολυτονικό καταργήθηκε, το μονοτονικό ουχί.
@15/11/2017 11:58
Έχεις δίκιο. Το να δίνουν λεφτά για γήπεδα επαγγελματικού ποδοσφαίρου παράλληλα με μερίσματα σε άνεργους κλπ. είναι ο πραγματικός προσανατολισμός του καπιταλισμού.

@ELEOS! (15/11/2017 11:58) (15/11/2017 18:27)

Και ποιός συντηρεί με κάθε μέσο και κάθε τρόπο την αντιπαράθεση; Ποιός συνεχίζει να διχάζει ενώ το γήπεδο έχει δικαιωθεί στο ΣτΕ και χτίζεται εδώ και 4 μήνες; Ποιός έχει παρατήσει στην τύχη του το Άλσος με τον παράνομο σταθμό μεταφόρτωσης για να μη δώσει την εντύπωση ότι διευκολύνει τα έργα του γηπέδου; Ποιός αδιαφορεί για τα προβλήματα της πόλης και ονειρεύεται επανεκλογή όχι με γνώμονα όχι το έργο του αλλά την συσπείρωση των αντιγηπεδικών. Ο αγαπημένος μας δήμαρχος.

Σας γλεντάει το ΣτΕ (29/11/2017 22:43)

8.500 ευρώ δόθηκαν από τον ΑΒ και τα στρουμφάκια του, για να κάνει γνωμοδότηση το "Επιμελητήριο" του Δεκλερή και το ΣτΕ την έστειλε στον κάλαθο των αχρήστων.


@(22:43) (01/12/2017 03:33)

Θα τα πούμε το 19 με τους ξεφτίλες που σπαταλούν τα λεφτά του δήμου σε μαιμού επιμελητήρια κολλητών. Βασιλόπουλε έχεις τελειώσει οριστικά και αμετάκλητα.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Το αύριο της πόλης και η ρεβάνς που θέλει να πάρει το χθες

Μια 14χρονη τραυματίστηκε από κολώνα που έπεσε στη Νέα Φιλαδέλφεια (ΦΩΤΟ)

Υπάρχει καλή και κακή λογοδοσία;

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

Τίνα Αλεξανδρή

Γιάννης Τομπούλογλου: «Δώρα Γκουντούρα, μας κάνεις υπερήφανους»

Έπεα πτερόεντα από την Αριστερά του καναπέ, κι ένα αφιέρωμα στον Πιραντέλο

Τηλεφώνημα για βόμβα σε τράπεζα στη Νέα Χαλκηδόνα, Δεκελείας και Κρήτης

Κοιτάζοντας τον καθρέφτη τους

Πιο κάτω δεν έχει...

Αυτοψία Χαρδαλιά στο αντιπλημμυρικό έργο της βόρειας Φιλαδέλφειας- Τι είπε ο Περιφερειάρχης Αττικής

Στη Σταμάτα ο δήμαρχος Γιάννης Τομπούλογλου με συνεργείο του δήμου μετέχει στην κατάσβεση της φωτιάς

Με πράξεις, όχι με λόγια, είναι κοντά στους εργαζομένους του Δήμου ο Γιάννης Τομπούλογλου

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
@ ε.ν. (31/08/2024 20:13) Πεσμου πρώτα εσύ για τους νεκρούς στο Μάτι, στα τέμπη κ για τους εκατοντάδες νεκρούς που δεν πρόλαβαν να μπουν στο...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ε.ν.
με το καλο συντομα θα ολοκληρωθει το αντιπλημμυρικο. @Κωνσταντίνος (30/08/2024 20:07) για τους νεκρους μεσα σε ενα χρονο δεν λες κατι ουτε...

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)
Xρήστης: Μαμά έβρεξε
Και η αντιπολίτευση κινητοποιήθηκε άμεσα με προβολή στα social τις σκηνές της νεροποντής. Καθώς και οι σύζυγοι και οι μανάδες πρώην αντιδημά...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
@Κωνσταντίνος: Όχι μόνο 2.000, δεν θυμάσαι τη δενδροφύτευση που οργάνωσε ο Μελισσανίδης πέρσιτο καλοκαίρι; 30.000 δέντρα φύτεψε ο λαός μας....

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
Ο Παντελόγλου είχε κάνει πρόταση, αφού το πρόβλημα ήταν πώς θα κυκλοφορούν τα τρόλεϊ: https://www.kosmosnf.gr/2024/03/gia-na-syzitame-prepei...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
Οι οικολόγοι της φάπας είναι οι ίδιοι που καθυστέρησαν το γήπεδο για 5 κομμένα αρρωστημένα πεύκα - ενώ τώρα έχουν φυτευτεί 2.000 δέντρα εκε...

Πιο κάτω δεν έχει...
Xρήστης: Ανωνυμος*
@20.53 Σε χαρακτήρισα πασοκο οπαδό δηλαδή της αρπαχτης. Αφού προσπάθησες να με ειρωνευτείς, θέλησες να κάνουμε μαθήματα πολιτικής οικονομίας...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Συκα, καλε, συκα...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Συνέπεια ιδεών!
Ο πολιτικός βίος και η πολιτεία του καθενός δείχνει το κατά πόσο μπορεί κάποιος να τον εμπιστευτεί! Δεν γίνεται να μιλάμε για μεγάλο πολιτι...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@19.13 Πόσο πίσω να πάει κανείς για να βρει πότε και με ποιον είχε πολιτευτεί ο οιοσδήποτε; Και τι ρόλο μπορεί να παίζει αυτό στις θέσεις πο...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: marcus
@ ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ Μήπως σε βοηθά η μνήμη σου σε αυτό που είχα ρωτήσει εδώ https://e-alitheia.gr/pub/36964/sth-sygxroni-polh-tou-gatsouli-oi-o...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Ανωνυμος*
@ 06.14 Χαχαχαχαχα! Είσαι περίπτωση!...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: Γ. Α.
Ουσταμπασίδης. Τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο για το ΠΑΣΟΚ και τη πόλη. Μακάρι να γίνει και δήμαρχος κάποια στιγμή. ...

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Άυτή η δήλωση όπως είναι δομημένη δείχνει ότι η πόλη μας διαθέτει ένα τεράστιο πολιτικό κεφάλαιο. Τέτοιους δημοτικούς συμβούλους θέλουμε .Μά...

Πιο κάτω δεν έχει...
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Αγαπητέ Ανώνυμε (19/7/2024) απίθανος είσαι .Τέτοια διορατικότητα δεν την έχει κανένα ζωντανό πολιτικό ΟΝ .Έρχεσαι τρίτος με δύο συμμετέχοντα...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©