Πέμπτη 10.10.2024,  

Είναι, πια, ξεκάθαρο: δεν μπορεί, το παιδί...

Δημοσιεύτηκε στις 20/10/2017 στην κατηγορία Γνώμες  |  59 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

Το έχω πει και το έχω γράψει με πολλούς τρόπους, πολλές φορές: Σε μια δημοκρατία, όλοι εμείς, οι πολίτες, αποφασίζουμε τι είδους διοίκηση θέλουμε να έχουμε. Εάν δεν μας νοιάζει να έχουμε μια διοίκηση που πλακώνεται με όποιον βρει μπροστά της, φωνάζει, κάνει θόρυβο και στο τέλος μένει με το τίποτα στο χέρι, οκ, δικαίωμά μας είναι, αλλά ΕΜΕΙΣ θα τα λουστούμε τα αποτελέσματα. Και δεν πρέπει να κατηγορούμε ΚΑΝΕΝΑΝ, εκτός από τους εαυτούς μας.

 

Γιατί τα γράφω αυτά; Τα γράφω διότι έφτασε σήμερα στο μέιλ της "Αλήθειας" μια, λέει, "ανοικτή επιστολή" του δημάρχου Άρη Βασιλόπουλου προς τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Και τι λέει αυτή η επιστολή; Αντί να σας πω εγώ, καλύτερα να τη διαβάσετε μόνοι σας. Ακολουθούν τα σχόλια της "Α":

*****

 

Αξιότιμε κύριε πρωθυπουργέ,

όπως γνωρίζετε, οι πολίτες της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας μας τίμησαν με την ψήφο τους στις δημοτικές εκλογές του 2014, δίνοντάς μας την εντολή να εφαρμόσουμε το προεκλογικό μας πρόγραμμα για την επόμενη πενταετία. Ένα από τα ζητήματα που τέθηκαν κατά την προεκλογική ακόμη περίοδο στην πόλη μας ήταν και αυτό του γηπέδου της ΑΕΚ, για το οποίο η παράταξή μας διατηρεί πάγιες θέσεις ήδη από το 2010, υποστηρίζοντας την ανέγερση του γηπέδου με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και με προστασία της ποιότητας ζωής στην πόλη μας.

Τον Ιούλιο του 2014 η προηγούμενη κυβέρνηση ψήφισε το ν. 4277/2014, τον οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ, ως αξιωματική αντιπολίτευση τότε, δεσμεύτηκε να καταργήσει, διασφαλίζοντας το δικαίωμα της ΑΕΚ να ανεγείρει γήπεδο στον ιστορικό της χώρο, δημιουργώντας παράλληλα όρους και προϋποθέσεις προστασίας της πόλης και του περιβάλλοντος που δεν υπήρχαν στον ψηφισθέντα νόμο. Διατηρούσαμε την προσδοκία ότι η κυβέρνηση θα τηρούσε τις δεσμεύσεις της και, αν μη τι άλλο, σε ένα θέμα που δεν εμπίπτει σε δημοσιονομικούς περιορισμούς και μνημονιακή επιτροπεία, θα άκουγε την τοπική κοινωνία και θα επιχειρούσε την εξεύρεση λύσεων.

Σε αυτήν την κατεύθυνση μάλιστα, προσκαλέσαμε με επιστολή σε διάλογο το Υ.Π.ΕΝ, την Περιφέρεια Αττικής και την ΑΕΚ, επιχειρώντας την αναζήτηση λύσεων που να ικανοποιούν τόσο τις ανάγκες της πόλης μας όσο και της ΑΕΚ. Σε αυτά τα πλαίσια πραγματοποιήθηκαν 3 συναντήσεις το 2015, η μία μάλιστα παρουσία του τότε υπουργού ΥΠΕΝ κ. Σκουρλέτη, στις οποίες αν και η πλευρά του Δήμου κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις γραπτώς, ουδεμία από αυτές τις προτάσεις έγινε τελικά δεκτή, ακυρώνοντας ακόμα και τη θεσμική διαδικασία διαβούλευσης που ορίζει η νομοθεσία!

Αντ’ αυτού, ο Δήμος αφέθηκε έρμαιο ενός επικοινωνιακού κανιβαλισμού, πυροδοτώντας εκδηλώσεις βίας και μίσους στην πόλη μας από ομάδες τραμπούκων, δημιουργώντας σοβαρά εμπόδια στη δημοκρατική λειτουργία της πόλης μας. Σε μία ακόμη προσπάθεια εξεύρεσης λύσεων, το Φεβρουάριο και το Μάρτιο του 2017 πραγματοποιήσαμε διαδοχικές συναντήσεις με τον κ. Σταθάκη και τον κ. Φλαμπουράρη, καταθέτοντας υπόμνημα με 12 συγκεκριμένες προτάσεις αναφορικά με την προστασία της πόλης μαςΓια μία ακόμη φορά υπήρξε η δέσμευση ότι θα υπάρξουν συγκεκριμένες παραχωρήσεις, οι οποίες όμως ουδέποτε δόθηκαν εγγράφως, κατά πόσο μάλλον έγιναν πράξη. Αντ’ αυτού, είδαμε διαρροές σε ΜΜΕ, σύμφωνα με τις οποίες εσείς προσωπικά ικανοποιούσατε όλα τα αιτήματα του Δήμου, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν έχει συμβεί.

Στην πραγματικότητα, ενώ διασφαλίσατε την άδεια ανέγερσης του γηπέδου, δεν πράξατε το ίδιο αναφορικά με οποιοδήποτε από τα αιτήματα του Δήμου, με συνέπεια να συσσωρεύονται πολύ σοβαρά προβλήματα, τα οποία θέτουν σε κίνδυνο τα συμφέροντα του Δήμου και των πολιτών. Πιο συγκεκριμένα:

Α. Αν και σας έχουν κατατεθεί από τον Δεκέμβριο του 2015 ολοκληρωμένοι φάκελοι και μελέτες για τη χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ της μεταφοράς του αμαξοστασίου του Δήμου που εφάπτεται του οικοπέδου της ΑΕΚ, ουδεμία απάντηση έχουμε λάβει μέχρι στιγμής, παρά μόνο αόριστες υποσχέσεις. Αντίθετα, γινόμαστε μάρτυρες καθημερινών απειλών περί της ασφάλειας του στόλου των οχημάτων του Δήμου, όταν αυτή η δημοτική αρχή έχει κάνει όλες τις απαραίτητες θεσμικές ενέργειες για τη μεταφορά του από το άλσος Νέας Φιλαδέλφειας, τα έξοδα των οποίων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να επιβαρυνθούν οι δημότες της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας.

Β. Έχουν κατατεθεί συγκεκριμένες προτάσεις στο ΥΠΕΝ για την ιδιοκτησία, τη διαχείριση, την προστασία και την αναβάθμιση του άλσους Νέας Φιλαδέλφειας, οι οποίες, παρά τις περί αντιθέτου διαβεβαιώσεις, δεν έχουν ακόμη υλοποιηθεί. Αντίθετα, οι προσπάθειες του Δήμου εδώ και τρία χρόνια για αναβάθμιση του άλσους (δημιουργία σύγχρονων παιδικών χαρών, ποδηλατόδρομου, αλλαγής του ηλεκτροφωτισμού, δημιουργίας αναψυκτηρίου, φύλαξης, κ.α) με στόχο τη μετατροπή του σε ένα σύγχρονο υπερτοπικό πνεύμονα δασικής αναψυχής προσκρούουν σε διαρκή νομικά και γραφειοκρατικά εμπόδια τα οποία κρατούν σε ομηρία το Δήμο.

Γ Ο Δήμος έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις και μελέτες αναφορικά με τα προβλήματα κυκλοφορίας και στάθμευσης στην πόλη μας, οι οποίες μάλιστα έχουν υιοθετηθεί από προηγούμενες δημοτικές αρχές της πόλης μας. Αυτές ακυρώνονται στην πράξη μέσω της υιοθέτησης ενός ιδιωτικού σχεδιασμού για την υπογειοποίηση οδών και τη σοβαρή τροποποίηση των όρων κυκλοφορίας στην πόλη μας, γεγονός που απορρίφθηκε με μεγάλη πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 11/10/2017.  Ως συνέπεια, ο Δήμος μας, που ήδη αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα κυκλοφορίας και στάθμευσης λόγω του μεγάλου όγκου επισκεπτών σε καταστήματα της πόλης μας, κινδυνεύει με σοβαρή υποβάθμιση, γεγονός που πρέπει να αποφευχθεί.

Δ. Σας έχει κατατεθεί συγκεκριμένη πρόταση για την αντιστάθμιση των στρεμμάτων του άλσους που αφαιρέθηκαν με το ν.4277/2014, παραχωρώντας στο Δήμο για αξιοποίηση συγκεκριμένη έκταση εντός των ορίων της πόλης μας που ανήκει στις Κτιριακές υποδομές (Πέταλο Νησίδας), που μάλιστα βρίσκεται σε απόλυτη εγκατάλειψη, και παρά τις περί αντιθέτου διαβεβαιώσεις, ουδέποτε έχει υλοποιηθεί.

 Αξιότιμε κύριε πρωθυπουργέ, απευθυνόμαστε σε εσάς σε μία ύστατη προσπάθεια να εξευρεθούν λύσεις στα σοβαρότατα ζητήματα που σας επισημαίνουμε. Ευελπιστούμε ότι αναλογιζόμενος τις ευθύνες σας απέναντι στην τοπική κοινωνία της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας θα ενεργήσετε άμεσα στα πλαίσια που ορίζει ο θεσμικός σας ρόλος. Διαφορετικά, πολύ φοβόμαστε ότι αναλαμβάνετε την ευθύνη όχι μόνο για την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, αλλά και για ενδεχόμενες συγκρούσεις που πρέπει έγκαιρα να αποφευχθούν.

 

Ακολουθούν οι υπογραφές του δημάρχου και των 17 συμβούλων της διοίκησης

*****

 

Η επιστολή είναι εξαιρετική ομολογία πλήρους πολιτικής χρεοκοπίας. Πλήρους! Δεν ξέρω ποιο διαβολικό μυαλό που απεργάζεται την πτώση της διοίκησης Βασιλόπουλου τους έπεισε να κάνουν αυτή την επιστολή- περιβόλι. Ας την ξαναδούμε, κομμάτι- κομμάτι, για να καταλάβετε το μέγεθος της ανικανότητας:

 

- «...όπως γνωρίζετε, οι πολίτες της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας μας τίμησαν με την ψήφο τους στις δημοτικές εκλογές του 2014, δίνοντάς μας την εντολή να εφαρμόσουμε το προεκλογικό μας πρόγραμμα για την επόμενη πενταετία. Ένα από τα ζητήματα που τέθηκαν κατά την προεκλογική ακόμη περίοδο στην πόλη μας ήταν και αυτό του γηπέδου της ΑΕΚ, για το οποίο η παράταξή μας διατηρεί πάγιες θέσεις ήδη από το 2010, υποστηρίζοντας την ανέγερση του γηπέδου με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και με προστασία της ποιότητας ζωής στην πόλη μας..

 

Πάγιες θέσεις; Πρόκειται για εξοφθαλμη ανακρίβεια. Το ότι η Δύναμη Πολιτών επί δημοτικής συμβούλου Βάλιας Ματσουκά- Κουμαριανού ψήφισε ΥΠΕΡ επί της αρχής το σχέδιο για την "ΑγιαΣοφιά" προφανώς ο δήμαρχος κι οι συνεργάτες του το... ξέχασαν. Επίσης τα όσα έλεγαν υπέρ της υπογειοποίησης πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, κι αυτά τα ξέχασαν. Ανθρώπινο να ξεχνάμε, αλλά καθόλου πολιτικό. Αν ξεχνάτε τις παλαιές σας θέσεις, απλώς εκτίθεστε, κύριοι και κυρίες της διοίκησης. 

 

*****

 

- «Τον Ιούλιο του 2014 η προηγούμενη κυβέρνηση ψήφισε το ν. 4277/2014, τον οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ, ως αξιωματική αντιπολίτευση τότε, δεσμεύτηκε να καταργήσει, διασφαλίζοντας το δικαίωμα της ΑΕΚ να ανεγείρει γήπεδο στον ιστορικό της χώρο, δημιουργώντας παράλληλα όρους και προϋποθέσεις προστασίας της πόλης και του περιβάλλοντος που δεν υπήρχαν στον ψηφισθέντα νόμο. Διατηρούσαμε την προσδοκία ότι η κυβέρνηση θα τηρούσε τις δεσμεύσεις της και, αν μη τι άλλο, σε ένα θέμα που δεν εμπίπτει σε δημοσιονομικούς περιορισμούς και μνημονιακή επιτροπεία, θα άκουγε την τοπική κοινωνία και θα επιχειρούσε την εξεύρεση λύσεων.»

 

Πέραν όλων των άλλων, η σημερινή διοίκηση επιχειρεί με κάθε τρόπο να διχάσει την τοπική κοινωνία, και προφανώς δεν μπορεί να την επικαλείται. Με ποια στοιχεία θεωρεί ότι εκφράζει όχι το σύνολο της τοπικής κοινωνίας επί του συγκεκριμένου θέματος, αλλά έστω την πλειοψηφία; Ας μας τα πει, να τα ξέρουμε κι εμείς...

 

*****

 

Σε αυτήν την κατεύθυνση μάλιστα, προσκαλέσαμε με επιστολή σε διάλογο το Υ.Π.ΕΝ, την Περιφέρεια Αττικής και την ΑΕΚ, επιχειρώντας την αναζήτηση λύσεων που να ικανοποιούν τόσο τις ανάγκες της πόλης μας όσο και της ΑΕΚ. Σε αυτά τα πλαίσια πραγματοποιήθηκαν 3 συναντήσεις το 2015, η μία μάλιστα παρουσία του τότε υπουργού ΥΠΕΝ κ. Σκουρλέτη, στις οποίες αν και η πλευρά του Δήμου κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις γραπτώς, ουδεμία από αυτές τις προτάσεις έγινε τελικά δεκτή, ακυρώνοντας ακόμα και τη θεσμική διαδικασία διαβούλευσης που ορίζει η νομοθεσία!

 

Καλά, αυτοί οι τύποι θα μας τρελάνουν! Στη συζήτηση μετείχε το υπουργείο, η Περιφέρεια, ο δήμος και η ΑΕΚ. Ο δήμος υπέβαλε σειρά προτάσεων από τις οποίες ΚΑΜΙΑ δεν έγινε δεκτή. Δηλαδή τρεις φορείς, οι δυο με προφανή πολιτική νομιμοποίηση πολύ ευρύτερη του δήμου (Κυβέρνηση- Περιφέρεια) και ο τρίτος (ΑΕΚ) με προφανή αρμοδιότητα, ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΑΝΤΕΣ τις προτάσεις του δήμου. Όλοι μαζί, δηλαδή, και ο δήμος χώρια. Αυτή είναι η δυνατότητα της διοίκησης Βασιλόπουλου. Αντί να δημιουργεί συμμαχίες, να διαπραγματεύεται, να καλλιεργεί σχέσεις και τελικά να περνά ένα μέρος των διεκδικήσεών της, όπως κάνουν οι σοβαρές και υπεύθυνες διοικήσεις ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, κατέθεσε μια σειρά προτάσεων, που ΟΛΟΙ οι άλλοι τις απέρριψαν ΟΛΕΣ!

 

Κι ακόμα, τι λέει η αθεόφοβη αυτή επιστολή; Ότι επειδή ΟΛΟΙ απέρριψαν ΟΛΕΣ τις προτάσεις του δήμου, έτσι, λέει... καταργείται η έννοια της διαβούλευσης. Κύριε των Δυνάμεων! Δηλαδή πρέπει ντε και καλά οι άλλοι να δεχτούν κάθε τι που προτείνει ο δήμος, ακόμα κι αν το θεωρούν αδύνατο, τρελό, ανεφάρμοστο, ακατάλληλο, μόνο και μόνον για να... δώσουν υπόσταση στην έννοια της διαβούλευσης. Μιλάμε για την πλήρη άρνηση, κάθε λογικής! Αμ δεν είναι ο γιαλός στραβός κύριε δήμαρχε. Εσείς, απλώς, στραβά αρμενίζετε...

 

*****

 

- «... Αντ’ αυτού, ο Δήμος αφέθηκε έρμαιο ενός επικοινωνιακού κανιβαλισμού, πυροδοτώντας εκδηλώσεις βίας και μίσους στην πόλη μας από ομάδες τραμπούκων, δημιουργώντας σοβαρά εμπόδια στη δημοκρατική λειτουργία της πόλης μας. Σε μία ακόμη προσπάθεια εξεύρεσης λύσεων, το Φεβρουάριο και το Μάρτιο του 2017 πραγματοποιήσαμε διαδοχικές συναντήσεις με τον κ. Σταθάκη και τον κ. Φλαμπουράρη, καταθέτοντας υπόμνημα με 12 συγκεκριμένες προτάσεις αναφορικά με την προστασία της πόλης μας.  Για μία ακόμη φορά υπήρξε η δέσμευση ότι θα υπάρξουν συγκεκριμένες παραχωρήσεις, οι οποίες όμως ουδέποτε δόθηκαν εγγράφως, κατά πόσο μάλλον έγιναν πράξη. Αντ’ αυτού, είδαμε διαρροές σε ΜΜΕ, σύμφωνα με τις οποίες εσείς προσωπικά ικανοποιούσατε όλα τα αιτήματα του Δήμου, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν έχει συμβεί. Στην πραγματικότητα, ενώ διασφαλίσατε την άδεια ανέγερσης του γηπέδου, δεν πράξατε το ίδιο αναφορικά με οποιοδήποτε από τα αιτήματα του Δήμου, με συνέπεια να συσσωρεύονται πολύ σοβαρά προβλήματα, τα οποία θέτουν σε κίνδυνο τα συμφέροντα του Δήμου και των πολιτών....»

 

Εδώ γελάνε! Η σημερινή διοίκηση του δήμου που δημιουργεί Μέσα Ενημέρωσης μιας χρήσης (Παρατηρητής) ή υμνητικά τα οποία διαχειρόζνται υφιστάμενοι του δημάρχου (Πολίτης) ισχυρίζεται ότι αφέθηκε σε "επικοινωνιακό κανιβαλισμό". Επαναλαμβάνει, δε τις αστειότητες περί "κινδύνου της δημοκρατίας" επειδή και οι... πέτρες έχουν καταλάβει τον αποσταθεροποιητικό ρόλο του κ. Βασιλόπουλου στην υπόθεση γήπεδο. Αλλά όταν ο ίδιος ο δήμαρχος κάλεσε τους δημότες και τους κατοίκους σε μια συγκέντρωση "υπεράσπισης της δημοκρατίας" στην πλατεία Πατριάρχου προσήλθαν ΤΡΕΙΣ ΚΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ! Οι τρεις είναι δημοτικοί σύμβουλοι κι ο "κούκος" έχει πάρει απευθείας ανάθεση. Οι Φιλαδελφειώτες και οι Χαλκηδονιώτες, του γύρισαν μεγαλοπρεπώς την πλάτη. 

 

Στη συνέχεια, η διοίκηση αυτοακυρώνεται και πάλι! ΟΥΤΕ  ο Φλαμπουράρης, ΟΥΤΕ ο Σταθάκης πείστηκαν ότι οι προτάσεις του δήμου είναι έστω και κατ' ελάχιστον εφαρμόσιμες. Και αδιαφόρησαν γι αυτές! Και στη συνέχεια τι ομολογεί ο κ. Βασιλόπουλος και οι συνυπογράφοντες; Ότι ΟΥΤΕ  ο Τσίπρας ικανοποίησε κάτι από τα αιτήματα του δήμου. 

 

Δηλαδή έχουμε και λέμε, ως τώρα: Ο Τσίπρας, ο Σταθάκης, ο Φλαμπουράρης κι η Δούρου, ΑΠΑΝΤΕΣ απέρριψαν ΟΛΕΣ τις προτάσεις του δήμου. Ε, βάλτε τώρα εσείς που με διαβάζετε το μυαλό σας κάτω, για να καταλάβετε ποιοι έχουν δίκιο και ποιος έχει άδικο... Πάμε πιο κάτω:

 

*****

 

- «...Α. Αν και σας έχουν κατατεθεί από τον Δεκέμβριο του 2015 ολοκληρωμένοι φάκελοι και μελέτες για τη χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ της μεταφοράς του αμαξοστασίου του Δήμου που εφάπτεται του οικοπέδου της ΑΕΚ, ουδεμία απάντηση έχουμε λάβει μέχρι στιγμής, παρά μόνο αόριστες υποσχέσεις. Αντίθετα, γινόμαστε μάρτυρες καθημερινών απειλών περί της ασφάλειας του στόλου των οχημάτων του Δήμου, όταν αυτή η δημοτική αρχή έχει κάνει όλες τις απαραίτητες θεσμικές ενέργειες για τη μεταφορά του από το άλσος Νέας Φιλαδέλφειας, τα έξοδα των οποίων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να επιβαρυνθούν οι δημότες της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας..

 

Μάλιστα. Δηλαδή από τη μια μεριά ΟΟΟΛΟΙ οι παραπάνω θέλουν να γίνει το γήπεδο και να... "καταστραφεί" η πόλη, αλλά ΔΕΝ επισπεύδουν τη μεταφορά του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων, ενέργεια απαραίτητη για να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί το γήπεδο. Θα μας τρελάνει, σας λέω, αυτή η διοίκηση... 

 

*****

 

- «...Β. Έχουν κατατεθεί συγκεκριμένες προτάσεις στο ΥΠΕΝ για την ιδιοκτησία, τη διαχείριση, την προστασία και την αναβάθμιση του άλσους Νέας Φιλαδέλφειας, οι οποίες, παρά τις περί αντιθέτου διαβεβαιώσεις, δεν έχουν ακόμη υλοποιηθεί. Αντίθετα, οι προσπάθειες του Δήμου εδώ και τρία χρόνια για αναβάθμιση του άλσους (δημιουργία σύγχρονων παιδικών χαρών, ποδηλατόδρομου, αλλαγής του ηλεκτροφωτισμού, δημιουργίας αναψυκτηρίου, φύλαξης, κ.α) με στόχο τη μετατροπή του σε ένα σύγχρονο υπερτοπικό πνεύμονα δασικής αναψυχής προσκρούουν σε διαρκή νομικά και γραφειοκρατικά εμπόδια τα οποία κρατούν σε ομηρία το Δήμο...»

 

Η αλήθεια είναι ότι οι προσπάθειες του δήμου για αναβάθμιση του άλσους είναι επιεικώς απαράδεκτες. Η παιδική χαρά στην είσοδο του Άλσους ήταν επί πολλούς μήνες ένα χάλασμα, ανοικτή στην πράξη και με βουνά από χώματα στην είσοδό της (από το κάτω μέρος). Η δημιουργία αναψυκτηρίου, επίσης έγκλημα: Γκρέμισαν τον ιστορικό "Κένταυρο", αντί να επιχειρήσουν όπως ήταν να τον νομιμοποιήσουν και έτσι να συνεχίσουν οι Φιλαδελφειώτες, οι Χαλκηδονιώτες και πάρα πολλοί άλλοι από όλη την Αττική να επισκέπτονται τη λίμνη του άλσους και να αφήνουν τα (λιγοστά, στις μέρες μας) χρήματά τους σε τοπικές επιχειρήσεις. 

 

Επίσης, αποτελεί ΠΡΟΣΒΟΛΗ στη νοημοσύνη των συμπολιτών μας να παραπονείται η διοίκηση Βασιλόπουλου για το Άλσος, καθώς είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ που η Περιφέρεια της δίνει 800.000 ευρώ, μια περιουσία, για να φτιάξει το Άλσος. Ποια άλλη διοίκηση αντιμετωπίστηκε τόσο ευμενώς από την Περιφέρεια στο θέμα αυτό; 

 

*****

 

- «...Γ. Ο Δήμος έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις και μελέτες αναφορικά με τα προβλήματα κυκλοφορίας και στάθμευσης στην πόλη μας, οι οποίες μάλιστα έχουν υιοθετηθεί από προηγούμενες δημοτικές αρχές της πόλης μας. Αυτές ακυρώνονται στην πράξη μέσω της υιοθέτησης ενός ιδιωτικού σχεδιασμού για την υπογειοποίηση οδών και τη σοβαρή τροποποίηση των όρων κυκλοφορίας στην πόλη μας, γεγονός που απορρίφθηκε με μεγάλη πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 11/10/2017. Ως συνέπεια, ο Δήμος μας, που ήδη αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα κυκλοφορίας και στάθμευσης λόγω του μεγάλου όγκου επισκεπτών σε καταστήματα της πόλης μας, κινδυνεύει με σοβαρή υποβάθμιση, γεγονός που πρέπει να αποφευχθεί...»

 

Εδώ γελάνε και πάλι! Η στάθμευση στην πόλη είναι άναρχη ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ευθύνη του δήμου. Η Δεκελείας από τα φανάρια της Αχαρνών μέχρι το άλσος είναι ένα απέραντο πάρκινγκ. Δεκάδες αυτοκίνητα κάθε μέρα κάνουν επιτόπου στροφή στη Δεκελείας, μηχανές τρέχουν με την ταχύτητα που γουστάρουν, οι ράμπες ΑΜΕΑ είναι κατά κανόνα πιασμένες από "ντερμπεντέρηδες" που βαριούνται να βάλουν λίγο πιο κάτω το αυτοκίνητό τους (γνωρίζουν, φυσικά, ότι δεν πρόκειται να τιμωρηθούν) και η δημοτική αστυνομία, με προφανή ανοχή αν όχι καθοδήγηση του δήμου, είναι παντελώς απούσα. Αντί να προσπαθήσει έστω όσο μπορεί ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ να βελτιώσει τις συνθήκες στάθμευσης στην πόλη μας, ο δήμος αναλίσκεται στο να γεμίζει τα χαρτιά με... προτάσεις, λες και δεν είναι η διοίκηση της πόλης, αλλά κάποιο εξωραϊστικό σωματείο, χωρίς πρακτικές δυνατότητες παρέμβασης.

 

Η διοίκηση, όπως βλέπετε στην παραπάνω παράγραφο, αποδίδει ΟΛΑ τα προβλήματα στην υπογειοποίηση, την οποία, όμως, πριν από ενάμιση χρόνο θεωρούσε πολύ αξιόλογο έργο, ο δε δήμαρχος έλεγε σε συνομιλητές του (όπως έχει γραφεί σε διάφορες ιστοσελίδες, ενδεικτικά εδώ και εδώ) ότι "θα ήταν χαζός να μην ήθελε την υπογειοποίηση". Τώρα, ΟΛΑ τα προβλήματα στάθμευσης και κυκλοφορίας στην πόλη οφείλονται στην... υπογειοποίηση.

 

Και μετά ρωτάτε, γιατί ΟΛΟΙ απέρριπταν ΟΛΕΣ του τις εισηγήσεις...

 

Έλα ντε; Γιατί;

 

*****

 

- «...Δ. Σας έχει κατατεθεί συγκεκριμένη πρόταση για την αντιστάθμιση των στρεμμάτων του άλσους που αφαιρέθηκαν με το ν.4277/2014, παραχωρώντας στο Δήμο για αξιοποίηση συγκεκριμένη έκταση εντός των ορίων της πόλης μας που ανήκει στις Κτιριακές υποδομές (Πέταλο Νησίδας), που μάλιστα βρίσκεται σε απόλυτη εγκατάλειψη, και παρά τις περί αντιθέτου διαβεβαιώσεις, ουδέποτε έχει υλοποιηθεί...»

 

Νέα ομολογία πολιτικής ανικανότητας. Ούτε αυτό κατάφερε...

 

*****

 

«...Αξιότιμε κύριε πρωθυπουργέ, απευθυνόμαστε σε εσάς σε μία ύστατη προσπάθεια να εξευρεθούν λύσεις στα σοβαρότατα ζητήματα που σας επισημαίνουμε. Ευελπιστούμε ότι αναλογιζόμενος τις ευθύνες σας απέναντι στην τοπική κοινωνία της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας θα ενεργήσετε άμεσα στα πλαίσια που ορίζει ο θεσμικός σας ρόλος. Διαφορετικά, πολύ φοβόμαστε ότι αναλαμβάνετε την ευθύνη όχι μόνο για την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, αλλά και για ενδεχόμενες συγκρούσεις που πρέπει έγκαιρα να αποφευχθούν».

 

Η απειλή είναι ανοικτή και απερίφραστη: Αν δεν ικανοποιήσει ο Τσίπρας τα αιτήματα του δήμου -τα οποία πολλαπλώς ο ίδιος, οι υπουργοί του κι η Περιφέρεια έχουν απορρίψει, θα προκύψουν "ενδεχόμενες συγκρούσεις". Ευθύνες δε απέναντι στην τοπική κοινωνία της Φιλαδέλφειας έχει ο Τσίπρας, όχι ο Βασιλόπουλος. Εννοείται αυτό, ο δήμαρχος είναι ανεύθυνος, άμωμος και αμόλυντος. Όλα τα φταίει ο παλιοΤσίπρας, οι υπουργοί του, η Δούρου και, ίσως, οι... Νεφελίμ. 

 

Θα κλείσω αυτό το εκτενές σημείωμα, ως εξής: Ακόμα κι αν ΟΛΑ τα παραπάνω που σχολιάζω, δεν ίσχυαν, ακόμα κι αν ο δήμος είχε ΣΕ ΟΛΑ ΔΙΚΙΟ, το ασφαλές συμπέρασμα που προκύπτει από αυτή την "ανοικτή επιστολή" είναι ότι ο δήμαρχος Άρης Βασιλόπουλος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να υπερασπιστεί το δίκιο του. Ακόμα κι αν (ΑΝ, λέω) έχει σε όλα δίκιο, ο ίδιος ομολογεί ότι κανένα από τα "δίκαια" αιτήματά του δεν έχει καταφέρει να επιτύχει. 

 

ΟΥΤΕ ΕΝΑ! 

 

Υπάρχει μεγαλύτερη ομολογία αποτυχίας, από αυτήν; Το λέει ο ίδιος: Δεν μπορεί, το παιδί...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Γράψτε την άποψή σας

ΑΝΩΝΥΜΟΣ. (20/10/2017 19:48)

ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΤΑΚΟΥΝΟΥ ΜΕ ΠΑΝΟΥΛΕΘΡΙΑ ΜΕ ΛΑΛΟΚΟΥΔΟΥΝΟ και όλα τα υπόλοιπα τσίτια ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

απορία... (20/10/2017 20:22)

Έχω μια απλή απορία. Εάν ο Βασιλόπουλος δεν μπορεί να πετύχει τίποτα από όσα λέει ότι ζήτησε από Τσίπρα και Δούρου που τον έβγαλαν δήμαρχο ,είναι φίλοι του και είναι κοντά του πολιτικά, τι θα κάνει αν βγει άλλη αντίθετη κυβέρνηση; Πώς θα ζητήσει να τον ξαναψηφίσουμε μετά από τέτοια ομολογία αποτυχίας; Μιλάμε για επιστολή-πανωλεθρία...

ΕΠΩΝΥΜΟΣ (20/10/2017 21:13)

ΔΥΣΚΟΛΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ. ΘΑ ΤΟΝ ΛΟΥΣΤΟΥΜΕ. ΓΙΑΥΤΟΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ.

Μακαρόνια με ΑΕΚ (20/10/2017 22:23)

Τα όρια στενεύουν για τον ''επαναστάτη'' δήμαρχο και τα συντρόφια του.
Επόμενη κίνηση η απευθείας ανάθεση στον ρουβικώνα για παρέμβαση στο γήπεδο μπας και τους προσέξει κανείς.
Ότι και να κάνουν όμως η ΑΕΚ θα σταθεί στα πόδια της με ψηλά το κεφάλι, όπως έκανε και στο Μιλάνο.

tasos (20/10/2017 22:34)

Φοβερός συνδυασμός ανικανότητας και βλακείας. Ο πιό αποτυχημένος δήμαρχος όλων των εποχών έχει το θράσος να απαιτεί και να διεκδικεί ενώ έχει κόψει τα κανάλια επικοινωνίας με ΑΕΚ, περιφέρεια και κυβέρνηση και κινείται στα όρια της παρανομίας. Απλά για λύπηση.

τα παραλέτε (21/10/2017 01:55)

Αρούλη, για λύπηση είσαι ρε κακομοίρη!

Ρόμπα έχεις καταντήσει.

Δε σου βγαίνει ούτε εσένα η πασιέτζα?

Δεν κανει (21/10/2017 02:17)

Ούτε για τελαλης

αγραμματος (21/10/2017 10:36)

Μόνο θλίψη μπορεί να προκαλέσει η ΄΄επιστολή΄΄ του Δημάρχου και των συν αυτό δημοτικών συμβούλων του. ΄΄Επιστολή΄΄ με την οποία γίνεται ολοφάνερη η ανικανότητα τους και προσπαθούν να εφαρμόσουν το ΄΄ρητό΄΄ όσα δεν φθάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια !!!! Ανικανότητα, ιδεοληψίες και διαστρέβλωση των γεγονότων, φθάνουν για να φανεί η γύμνια των επιχειρημάτων τους. Σύντομα θα φανεί η ΑΛΗΘΕΙΑ και τότε θά καταρεύση σαν χάρτινος πύργος η διχαστική πολιτική που θέλουν να εφαρμόσουν στη πόλη μας. Λίγο υπομονή και όλα θα βγουν στη επιφάνεια, μόνο μια απορία, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ??????

ΑΕΚΑΡΑ (21/10/2017 10:45)

Η ΑΕΚ πρέπει να είναι ευτυχισμένη που έχει τέτοιο αντίπαλο. Γιατί πέρα απο την επιμονή του δεν έχει να επιδείξει άλλο προσόν. Απο νοημοσύνη, ευελιξία και στρατηγική παίρνει βαθμό κάτω απο το μηδέν. Ούτε όσα έχουν συμφωνηθεί δεν θα πάρει στο τέλος.

Βλαχοδήμαρχε (21/10/2017 12:57)

Αν πιστεύεις ότι μετά την ήττα στο γηπεδικό θα κρατήσεις τους αντιγηπεδικούς ψηφοφόρους, ξεχασέ το. Γιατί κι αυτοί πλέον επιθυμούν συνεργασία για όσο το δυνατόν μεγαλύτερα οφέλη για την πόλη και όχι συμπεριφορές νηπίου που του πήραν το παιχνίδι. Αλλα πέρα απο το γηπεδικό όπως και όλοι οι υπολοιποι περιμένουν έργα και διαφάνεια. Εσύ βλαχοδήμαρχε έχεις αποτύχει σε όλα.

Θεσσαλονικιός (21/10/2017 13:07)

Εγώ πάντος ρε παιδιά σαν φιλαδελφειώτης Παοκτζής απορώ πως τον αντέχετε. Στην Θεσσαλονίκη θα μέτραγε σφαλιάρες κάθε μέρα αν είχε κάνει το 1/10 απο αυτά που σας κάνει τόσα χρόνια. Και μια και αποφάσισα να γράψω συμβουλεύω τους φίλους κατά τα άλλα Αεκτζήδες να μην κάνουν όνειρα για πρωτάθλημα γιατί δεν θα αντέξουν παίζοντας και Ευρώπη. Ο τίτλος φέτος ανήκει στην ΠΑΟΚΑΡΑ.

Παυλος αεκαρας (21/10/2017 15:02)

Το παλατι που χτιζεται και ο σκουπιδοτοπος του δημαρχου https://www.youtube.com/watch?v=q8OjmCI1_ok

Ανωνυμος (21/10/2017 16:56)

Ο Βασιλοπουλος δεν μπορει!
Ο Σειτανιδης μπορει!
Δοξαστε τον!

Αναθεσάκιας Δήμαρχος (21/10/2017 22:45)

Απο γκάφα σε γκάφα βαδίζει ο αναθεσάκιας δήμαρχος. Αλλά προφανώς και όσοι τον περιτριγυρίζουν είναι ανάλογης νοημοσύνης οπότε δεν υπάρχει κανείς σοβαρός να τον προστατεύσει. Βάζουν και τα ονόματά τους για να εξασφαλίσουν το ποσοστό βλακείας που τους αναλογεί. Όλοι μαζί παρέα για τον γκρεμό.

Αρούλη (21/10/2017 23:22)

Ελπίζω τουλάχιστον να έχεις καταλάβει ότι μετά την ήττα στις εκλογές του 19 θα πρέπει να ξεκουμπιστείς και απο την πόλη. Κρίμα η βίλα που φτιάχνεις.

Ελεος (21/10/2017 23:32)

Εξακολουθεί ο γαυροδήμαρχος να πιστεύει ότι απευθύνεται σε βλάκες είτε έχει απέναντί του την ΑΕΚ είτε την κυβέρνηση. Όταν δεν μπορεί να καταλάβει ότι τον έχουν πάρει χαμπάρι όχι μόνο τα στελέχη της κυβέρνησης και της περιφέρειας αλλά ακόμα και οι αριστερές συλλογικότητες ψάξτε να βρείτε ποιός είναι ο βλάκας της συγκεκριμένης διαμάχης.

Ανώνυμος (22/10/2017 02:32)

Συγκλονιστική ομολογία πλήρους και παταγώδους αποτυχίας.
Είναι ίσως η πρώτη και μοναδική φορά στην πολιτική του καριέρα που λέει αλήθεια.
Καλό ταξίδι δήμαρχε. Δεν θα σε θυμόμαστε.

Λεβεντοδήμαρχος (22/10/2017 12:51)

Η πολιτική συμπεριφορά αυτού του απίθανου τύπου δεν θυμίζει σε τίποτα άνθρωπο γαλουχημένο στην αριστερά (έστω κι αυτή τη φαιορόζ του συριζα). Μάλλον Λεβέντη και Ένωση Κεντρώων θυμίζει. Τουλάχιστον σε γραφικότητα.

ςόναΠ (22/10/2017 13:07)

Αν μέχρι το τέλος του έτους δεν εμφανιστεί μια συγκροτημένη παράταξη να αντιπολιτευτεί στα σοβαρά αυτή την κωμικοτραγική διοίκηση, μην περιμένετε να πέσει. Από τις υπάρχουσες παρατάξεις της αντιπολίτευσης δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Δουλεύουν όλοι για τη Δου Που -άλλοι ηθελημένα και άλλοι άθελα- αλλά για όλους μόνο ως συνενοχή καταγράφεται η στάση τους. Προσωπικά την υπάρχουσα διοίκηση τη σιχαίνομαι αλλά αν δω κιτρινογραβάτες, σουβλατζήδες και λοιπά μπάζα του τοπικού πολιτικού παρελθόντος να το παίζουν αρχηγοί, θα ψηφίσω δαγκωτό Βασιλόπουλο.

Κώστας (22/10/2017 20:57)

Είναι ξεκάθαρο πλέον και στα πιο "φτωχά" μυαλά της περιοχής μας (βλ. Στρουγκαίοι, οικοταλιμπάν, κρυφοκούληδες κτλ.) ότι their time is over!!! Σας τα λέμε εδώ και χρόνια ότι Νέα Φιλαδέλφεια=Α.Ε.Κ. και οτιδήποτε αντίθετο πνίγεται, τελειώνει και εξαλείφεται οριστικά!!! Γυρίστε τώρα στις τρύπες σας και αν τραντάζονται τα τοιχώματα τους να ξέρετε ότι είναι από τα κομπρεσέρς και τα τρυπάνια που σηκώνουν την ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!!!

@Θεσσαλονικιός (21/10/2017 13:07) (23/10/2017 08:55)

Σου διαφεύγει ότι οι βαθμοί πέρα από τα Τέμπη μετράνε κανονικά οπότε ξέχνα το πρωτάθλημα. Σε αυτό όμως που γράφεις για το δήμαρχο έχεις απόλυτο δίκιο. Στη Θεσσαλονίκη όπως και στον Πειραιά αν εμφανιζόταν κάτι ανάλογο η θα μετακόμιζε από τον πρώτο μήνα ή θα τον ψάχναμε στα νοσοκομεία. Κατά τα άλλα τα σιχάματα μιλάνε για τρομοκρατία και στρατό του Τίγρη. Αυτό που τον σώζει είναι ότι ο ίδιος ο Τίγρης κάνει 3 χρόνια τώρα προσπάθεια να μην τον πειράξει κανείς. Κάποια στιγμή όμως θα σταματήσει να ασχολείται μαζί του...

Βασιλόπουλε (23/10/2017 12:17)

Εχεις ξεπεράσει κατά πολύ το όριο όπου θα μπορούσαμε να σε συγχωρέσουμε ή να σε ξεχάσουμε. Θα δώσεις λόγο για όλα.

ανώνυμος (23/10/2017 21:34)

Το απόλυτο πολιτικό τίποτα ο φαινομενικά αριστερός και στην ουσία βλαχοδεξιός σε αντιλήψεις και αισθητική.
Προσπαθεί πάντα να φορτώσει τα λάθη του, τις παραλείψεις του, τις ολιγωρίες του στους άλλους.
Ούτε για διαχειριστή στην πολυκατοικία μου δεν θα τον ξαναψήφιζα.
Μια φορά έκανα το λάθος. Δεύτερη δεν έχει.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ αεκ-ατρόμητος 0-1 (24/10/2017 16:34)

Πραγματικά δεν έχεις βαρεθεί να ασχολείσαι με τον ¨Πυργιώτη";
@George Ο Ατρόμητος "φούτσα" ε;

@(16:34) (24/10/2017 20:35)

Εσύ γαυροπαράγκα φούτσα και απο Ατρόμητο και απο ΑΕΚ. Εμεις τουλάχιστον ξέρουμε ότι δεν έχουμε ακριβή ομάδα που να αντέχει και σε Ελλάδα και σε Ευρώπη. Τα δικά σας εκατομμύρια που παντελόνιασε ο επενδυτής να κλαις. Γι αυτό άραξε στον πόνο σου για την γαυρομάδα απάτη που σου έφτιαξε ο χοντρός και περίμενε τις διώξεις για την εγκληματική οργάνωση.

@16.34 (24/10/2017 22:59)

Σαν αυτή που σας έριξε η ΑΕΚαρα στο θέμα της υψομετρικής

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (25/10/2017 13:15)

@22:59 24-10-2007
Τελικά ήταν μεγάλη η φούτσα... Δεν έχετε βαρεθεί να σκάβετε;
Μέχρι χαλίκια τα κάνει τα μπάζα ο δικός σου. Σε λίγο θα τα πουλάει στους ΜΑΟ ΜΑΟ ως ερείπια του παλιού ναού. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ
@20:35
Πες μου ποιος είχε παίξει Χ το ΜΙΛΑΝ-ΑΕΚ και διπλό ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΑΕΚ...
Πάει πουθενά ο νους σου;

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ 1 (25/10/2017 14:02)

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Εγκρίνουμε την Υψομετρική Μελέτη των δύο αδιάνοικτων πεζόδρομων του
οικοδομικού τετραγώνου (Ο.Τ.295) του Ρυμοτομικού Σχεδίου του Δήμου Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας που
εντάσσονται στις διατάξεις του άρθρου 13 του Ν.4467/2017 (τροποποίηση του άρθρου 15 του
Ν.4067/2012) και αφορούν στο έργο Κατασκευή Κέντρου Αθλητισμού Μνήμης και Πολιτισμού «ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ», όπως αυτή συντάχθηκε από το μελετητικό γραφείο ΔΡΟΜΟΣ Ε.Π.Ε. για λογαριασμό της «ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ 1924» Κατασκευαστική Α.Ε. και ακολούθως ελέγχθηκε και θεωρήθηκε από την Δ.Ο.Υ.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ 2 (25/10/2017 14:05)

Προ της εφαρμογής της ως άνω Υψομετρικής Μελέτης είναι αναγκαία η σύνταξη οριστικής
μελέτης διαμόρφωσης πεζοδρόμων, υδραυλικής μελέτης πεζοδρόμων και η μετεγκατάσταση
του χώρου αμαξοστασίου Δήμου Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, ενώ μετά την έκδοση της
Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων της μελέτης ‘’Ταπείνωσης καικάλυψης τμήματος της οδού
Πατριάρχου Κωνσταντίνου-Φωκών στη Νέα Φιλαδέλφεια’’, να ελεγχθεί η αναγκαιότητα ή μη προσαρμογής στην απόληξη του ανατολικού πεζόδρομου με την οδό Πατριάρχου Κωνσταντίνου

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ (25/10/2017 14:08)

Προ της εφαρμογής της ως άνω Υψομετρικής Μελέτης...
Αν ξέρετε ΕΛΛΗΝΙΚΑ θα πρέπει να πλακώσετε κάποιους στο ξύλο , ξεκινώντας απο Μελ Δουρου και ΣΙΑ

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (25/10/2017 16:11)

@ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Εσύ είσαι διαβαστερός...

@(14:08) (25/10/2017 16:19)

Μια χαρά ξέρουμε ελληνικά κορόιδο σε αντίθεση με σένα απ ότι φαίνεται. Στο ξύλο να πλακώσεις τον Αρούλη και τους λοιπούς χρηματοδοτούμενους για το παραμύθι που σου πουλάνε τόσο καιρό και με τη νοημοσύνη που διαθέτεις το καταπίνεις αμάσητο.

@(13:15) (25/10/2017 16:22)

Ναι έχεις δίκιο. Η φούτσα ήταν πολύ μεγάλη απο τότε που ξεκίνησαν τα έργα. Καλό βόλι...

@16:19 (25/10/2017 17:58)

Παραμύθι η έγκριση της υψομετρικής. Χα χαχα....
https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω17Υ465ΧΘΞ-67Χ?inline=true
και η πλάκα ειναι ότι έχει γίνει κοινοποίηση στην «ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ 1924» ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε
και όχι στην ΑΕΚ που έχει την άδεια.

@ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ (25/10/2017 14:08) (25/10/2017 18:11)

Η σκόνη από τα έργα που δεν θα άρχιζαν ποτέ σου έχει καταστρέψει τα εγκεφαλικά κύτταρα. Να μην ξεχάσεις την επόμενη φορά να αναφέρεις και τα ατράνταχτα επιχειρήματα με τα οποία θα μας κατατροπώνατε στο ΣτΕ γαυράκο.

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ (25/10/2017 13:15) (25/10/2017 18:17)

Μάλλον εσύ θα βαρεθείς να μας βλέπεις να προχωράμε το έργο που δεν θα έπαιρνε άδεια ποτέ. Όσο για το στοίχημα γιατί δεν μας λες εσύ ποιός έπαιξε τα αποτελέσματα που αναφέρεις; Τι φοβάσαι; Μην πεις ψέματα και εκτεθείς;

@ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ (25/10/2017 14:08) (25/10/2017 18:44)

Ξαναδιάβασέ τα όλα όσα γράφεις ξεμέθυστος και ίσως τα κατανοήσεις κι εσύ.

George (25/10/2017 19:52)

Η κλάψα σας έγινε κουραστική. Όποιος έχει πρόβλημα με οτιδήποτε να πάει να του τα εξηγήσει το ΣτΕ. Τόσες σφαλιάρες και ακόμα να βάλετε μυαλό. Μάλλον τα πρόβατα ξύπνησαν και σας ζητάνε εξηγήσεις για το σανό που τους ταϊζατε τόσο καιρό. Οπότε πρέπει να βρείτε νέα αφηγήματα. Καλά ξεμπερδέματα.

Δεν τα γράφω εγώ βλάκα (25/10/2017 23:18)

ο ΣΠΙΡΤΖΗΣ τα γράφει και τα υπογράφει. Επί του κειμένου έχεις να πεις τίποτα; Μπορείς να σκαλίζεις όσο θέλεις. Να ρίχνεις μπετά σε διάφορα σημεία... Αλλά για να δεις γήπεδο θα πρέπει να κάνεις αυτά που λέει το κείμενο που έστειλα. Εκτός και αν έχεις κάποιο μυστικό τρόπο να ξεπεράσεις την υπογειοποίηση. Εδώ θα είμαστε πολλά χρόνια και θα σε δουλεύουμε γελοίε.

@Δεν τα γράφω εγώ βλάκα (25/10/2017 23:18) (26/10/2017 11:07)

Ρε τελειωμένε αρχιβλάκα δεν λέω ότι τα γράφεις εσύ. Λέω ότι ανάθεμα κι αν έχεις καταλάβει τι γράφει αυτό που παραθέτεις. Θα τα κάνουμε αυτά που λέει το κείμενο γελοίε χρηματοδοτούμενε. Ποιός σου είπε ότι δεν θα τα κάνουμε; Η υψομετρική έχει εγκριθεί και πριν την εφαρμογή της θα γίνουν όσα αναφέρονται. Τι δεν καταλαβαίνεις; Δεν μπορεί να είσαι τόσο ηλίθιος πια.

@23.18 (26/10/2017 11:16)

ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΤΙΓΡΑΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΟΡΤΗ. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ. ΝΑ ΣΑΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ ΜΠΙΡ ΠΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΤΕ. ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΙΚΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ Ο ΤΙΓΡΑΡΟΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΟΥΖΑ. 10 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΤΟ ΞΗΛΩΣΟΥΝ ΜΕ ΧΕΡΙΑ, ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΔΟΝΤΙΑ. ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΓΗΠΕΔΑΡΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ. ΘΑ ΦΥΛΑΣ ΒΟΥΛΓΑΡΕΣ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΕΔΡΕ. ΑΓΑΠΗΣΕΤΕ ΤΟΥ Σ ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ
https://www.facebook.com/AEK.FC.OFFICIAL/photos/a.219542978087188.50104.184914781550008/1838697049505098/?type=3&theater

@23.18 (2) (26/10/2017 11:17)

ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΘΕ 15 Ο ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ. ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ. ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΤΣΙ;

@ (25/10/2017 23:18) (26/10/2017 11:35)

Δεν νομίζω ότι εκτός από εσένα έχει διαπιστώσει κάποιος άλλος ότι υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα σε ότι αφορά την υψομετρική με όσα γράφει ο Σπίρτζης. Άλλωστε ο Βασιλόπουλος και η παρέα του έχουν κάνει φύλλο και φτερό κάθε ενέργεια και απόφαση. Μάλλον πρέπει να επιστρέψεις στην πραγματικότητα και να μην ψάχνεις ψύλλους στ άχυρα. Από την στιγμή που το έργο ξεκίνησε με την στήριξη της κυβέρνησης το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω παρά μόνο για πάρα πολύ σοβαρό λόγο που δεν θα μπορεί να ξεπεραστεί.

Προς τυροπιτάκια (26/10/2017 12:52)

"Η υψομετρική έχει εγκριθεί..." - ξαναδιάβασε ποιά υψομετρική εχει εγκριθεί

"Δεν νομίζω ότι εκτός από εσένα έχει διαπιστώσει κάποιος άλλος ότι υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα σε ότι αφορά την υψομετρική με όσα γράφει ο Σπίρτζης." - η υποθεση είναι στην Βουλή - ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ

ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΕΙΣ ΝΑ ΣΚΑΒΟΥΝ ΓΙΑ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΓΗΠΕΔΟ
Μέχρι τότε θα σε δουλεύω θα ιδρώνεις και θα χάνεις την ψυχραιμία σου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ (26/10/2017 13:01)

ΔΗΜΗΤΡΙΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ. ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΛΛΗΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΘΕΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΣΑ ΛΕΤΕ ΤΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ. ΑΝΤΕ ΝΤΕ. ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ;

Μιχαλακη - Αναθεσιακια (26/10/2017 14:44)

Δεν μπορείς να μας αγχώδεις για τίποτα. Τα έργα συνεχίζονται ακάθεκτα. Αντίθετα εσυ μου μοιάζεις λιγο εκνευρισμένος. Λιγο τεταμένη την ατμόσφαιρα νιώθω. Δεν τρέχει τίποτα, το ξέρεις το γιατρικό εσυ. Ρουφα ενα γαρακι και θα περάσουν ολα

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (26/10/2017 17:02)

Μάγκες, φτιάξτε το γήπεδο και μην ασχολείστε με τα υπόλοιπα.
Θυμάμαι απλώς τους γερανούς και τις ταμπέλες του "ΑΒΑΞ" που έμειναν εκεί.
Χαρείτε με τις εκσκαφές.
ΑΕΚ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ 0-1

@Προς τυροπιτάκια (26/10/2017 12:52) (26/10/2017 17:34)

Σανοφάγε δεν έχεις πάρει μυρωδιά τι σου συμβαίνει. Αυτά που βλέπεις στον ύπνο σου ότι δεν έχουν εγκριθεί και αυτά τα περί βουλής είναι μόνο για τους βλάκες που παραμυθιάζεις. Αν βέβαια έχει απομείνει κανένας ακόμα. Εγώ που έχω δικαιωθεί σε ΟΛΑ τα τελευταία τρία χρόνια δεν ιδρώνω και δεν ζορίζομαι καθόλου. Τις γελοιότητες και τις βλακείες σου να πας να τις πεις στα δικαστήρια και αν δικαιωθείς έλα να μας κάνεις τον μάγκα. Αυτή τη στιγμή είσαι το απόλυτο τίποτα και τα έργα προχωράνε κανονικά.

@(26/10/2017 12:52) (26/10/2017 17:41)

Την υπογειοποίηση την θέλει και η Περιφέρεια και η Κυβέρνηση κορόιδο. Όσο και να χτυπιέσαι στην σκουλικότρυπά σου θα επιστρέψεις. Ακόμα και αν ανακαλύψεις κάποιο ίχνος παρατυπίας θα το διορθώσουμε και θα πάμε παρακάτω. Χρηματοδοτούμενοι έχετε τελειώσει οριστικά.

Προς τυροπιτάκια (26/10/2017 18:51)

Πότε νομίζεις ότι σου μιλάνε γαύροι ποτε Μιχάλακιδες ποτε μπαχαλάκιδες. Ετσι ωραία διασκεδάζω με το τρέμουλο σου.
- η υποθεση είναι στην Βουλή - ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
και θα σε κεράσω τυροπιτάκι...

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (26/10/2017 19:36)

@George
Έλα, George, πότε θα πάρει η ΑΕΚ πρωτάθλημα; Πότε; χαχχαχαχχαχαχαχχα
Έλα, George, πότε θα είναι έτοιμο το γήπεδο; Πότε;χαχαχαχχαχαχα

@(12:52) (26/10/2017 19:59)

Αναρωτιέσαι ποιά υψομετρική έχει εγκριθεί; Η υψομετρική της βλακείας σου μάλλον. Ραντεβού στα ΣτΕπικρατάδικα. Εκει όπου σας γλεντάει ο Τίγρης ο γαυροδιώκτης.

Nick (26/10/2017 23:13)

Πουθενάδες και παράσιτα απο τη στιγμή που ξεκίνησε η γηπεδάρα μας θα ολοκληρωθεί που να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα. Δεν στεκόμαστε απλά στην υπόσχεση του Τίγρη. Το έχουν πάρει προσωπικά όλοι οι πραγματικοί Αεκτζήδες.

ανωνυμος (27/10/2017 00:45)

Θα πιστεψω οτι θα γινει γηπεδο μονο αν δω να σηκωνεται εξεδρα.
Απο χωματουργικες και μπουλντοζες εχουμε χορτασει.

@18.51 (27/10/2017 01:44)

Το ξέρουμε οτι ειναι στη Βουλή. Και ποιος χέστηκε; εκεί καθαρίζει ο Φλαμπουραρης! Αυτός που σας έβαλε στη γωνίτσα σας με την υψομετρική! Μπάι μπάι κορόιδα!

@Προς τυροπιτάκια (26/10/2017 18:51) (27/10/2017 07:04)

Γελοίε εσύ ενημερώσου για την βλακεία που γράφεις περί βουλής. Ξέρω σε τι αναφέρεσαι αλλά δεν είναι δυνατόν να είσαι τόσο βλάκας που να στηρίζεσαι σε αυτό για να σταματήσει το γήπεδο. Αν δεν τρολλάρεις πραγματικά έχεις μεγάλο πρόβλημα.

@Προς τυροπιτάκια (27/10/2017 08:11)

Πόσο μα πόσο πονάει η γηπεδάρα. Ποιά βουλή ρε κακομοίρη; Δεν τολμάς καν να αναφέρεις τις λεπτομέρειες για το θέμα με τον Σπίρτζη γιατί θα πέσουν και τα ντουβάρια απο τα γέλια. Έτσι θα σταματήσετε το γήπεδο; Έτσι δεν σταματάτε ούτε αυθαίρετη πολυκατοικία σε εθνικό δρυμό. ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ πανάσχετε.

George (27/10/2017 09:04)

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ
Πρωτάθλημα θα πάρουμε όταν θα το αξίζουμε οπαδέ της εγκληματικής οργάνωσης.
Γηπεδάρα φτιάχνουμε χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση απο την στιγμή που πήραμε την άδεια και κλαίς μέρα νύχτα.

@(18:51) (27/10/2017 11:10)

Ποιό τρέμουλο μας έχει πιάσει ρε καραγκιόζη; Να απολογηθείς πρώτα για τα ψέματα και τις ασυναρτησίες που έγραφες για το ΣτΕ, την Περιφέρεια, την κυβέρνηση, την άδεια που δεν θα έβγαινε ποτέ και τα λεφτά που δεν έχει ο Τίγρης. Όταν καταφέρεις να δικαιολογήσεις όλα αυτά μετά θα έχεις δικαίωμα να μιλάς για το μέλλον. Προς το παρόν είσαι ένα τίποτα και εσύ και ο λόγος σου.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Το αύριο της πόλης και η ρεβάνς που θέλει να πάρει το χθες

Μια 14χρονη τραυματίστηκε από κολώνα που έπεσε στη Νέα Φιλαδέλφεια (ΦΩΤΟ)

Υπάρχει καλή και κακή λογοδοσία;

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

Τίνα Αλεξανδρή

Γιάννης Τομπούλογλου: «Δώρα Γκουντούρα, μας κάνεις υπερήφανους»

Έπεα πτερόεντα από την Αριστερά του καναπέ, κι ένα αφιέρωμα στον Πιραντέλο

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Ότι ναναι!
@ 08.12 Πως κατορθώνει να γράφεις τόσα πολλά χωρίς να λες τιποτα; Τι σχέση έχει το σχόλιο σου με το άρθρο που αναρτήθηκε με αφορμή ένα συγκε...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ςςςςςςςςς
@Κωνσταντίνος ο απίθανος που λες είναι σύμμαχος της τωρινής καταστασης....

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Τι είπατε ? Πολιτική συνθήκη ?Καλά εχθές γεννηθήκατε ? Τι έχουμε είπατε ? Πολλούς αξιόλογους ανθρώπους ? Πόσοι και ποιοί είναι ξέ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Ο Πολιτικος Γίγαντας....
....Τζελης, μίλησε στο you tube και διαπίστωσε ότι "εταιροκλιτες συμμαχίες" δημιουργούν μόνον προβλήματα! Ο συριζαιος Τζελης δεν είχε ακούσ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Ανήκει στον κύριο Τζέλη το γήπεδο του Άτταλου; Για να ξέρω. Ήταν του παππού του; Το έχει αγοράσει ο ίδιος; Γιατί επιτρέπεται στον κύριο Τζέλ...

Θεόδωρος Μαγκλάρας
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Και λίγα γράφετε για τον Θόδωρο. Μας αφήνει κοσμήματα, την οικογένειά του. Ακομπλεξάριστος, ειλικρινής, δεν φοβήθηκε ποτέ να πει την αλήθεια...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Βρε κακο που μας βρηκε....
Αφηστε κύριοι τον ανθρωπακο ησυχο! Έπρεπε να τον είχατε ενημερώσει για το θέμα ώστε μετά από μια πλατιά ολομέλεια προέδρου καπελαδουρα και τ...

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Με αγγιξατε;
Θα αναλάβει η Ένωση Γυναικών το θέμα οπως κανει παντα για "ολα" τα θυματα μπουλινγκ και θα μπουν τα πράγματα στην θέση τους! Τι οχι;...

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: Έλληνας
Το άλλο με τον παπά το μάθατε; ...

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Εμπεδωνεται το αισθημα ασφαλειας......

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
@ ε.ν. (31/08/2024 20:13) Πεσμου πρώτα εσύ για τους νεκρούς στο Μάτι, στα τέμπη κ για τους εκατοντάδες νεκρούς που δεν πρόλαβαν να μπουν στο...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ε.ν.
με το καλο συντομα θα ολοκληρωθει το αντιπλημμυρικο. @Κωνσταντίνος (30/08/2024 20:07) για τους νεκρους μεσα σε ενα χρονο δεν λες κατι ουτε...

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)
Xρήστης: Μαμά έβρεξε
Και η αντιπολίτευση κινητοποιήθηκε άμεσα με προβολή στα social τις σκηνές της νεροποντής. Καθώς και οι σύζυγοι και οι μανάδες πρώην αντιδημά...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
@Κωνσταντίνος: Όχι μόνο 2.000, δεν θυμάσαι τη δενδροφύτευση που οργάνωσε ο Μελισσανίδης πέρσιτο καλοκαίρι; 30.000 δέντρα φύτεψε ο λαός μας....

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
Ο Παντελόγλου είχε κάνει πρόταση, αφού το πρόβλημα ήταν πώς θα κυκλοφορούν τα τρόλεϊ: https://www.kosmosnf.gr/2024/03/gia-na-syzitame-prepei...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©