Τρίτη 15.10.2024,  

Οι χούλιγκανς δεν θα μας κόψουν τον αθλητισμό

Δημοσιεύτηκε στις 07/05/2017 στην κατηγορία Γνώμες  |  88 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

Οι χούλιγκανς δεν θα μας κόψουν τον αθλητισμό. Όσοι δημιούργησαν τα έκτροπα στο Βόλο, δεν θα μας κάνουν να πάψουμε να αγαπούμε αυτό που γέννησε η Αρχαία Ελλάδα: Το Ωραίο, το Μεγάλο και το Αληθινό. Τα κάθε λογής φανατικά, δεν θα μας απομακρύνουν από τα γήπεδα. ΑΥΤΟΙ θα απομακρυνθούν. 

 

Αυτά που έγιναν στο Βόλο πριν τον τελικό του κυπέλλου, από ανεγκέφαλους -ή χαπακωμένους, δεν ξέρω- αποτελούν ντροπή για το ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό γενικότερα. Δεν με απασχολεί αν φορούσαν εμβλήματα της ΑΕΚ ή του ΠΑΟΚ. Αυτοί που πλακώθηκαν, προφανώς φορούσαν και τα δυο εμβλήματα, δεν πλακώθηκαν μεταξύ τους, οπαδοί της ίδιας ομάδας. Το έγραψα πολλές φορές, ότι σε σχέση με το γήπεδο, όσοι ασχημονούν αποτελούν τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ σύμμαχο του Άρη Βασιλόπουλου στον εμμονικό, ανυποχώρητο, λυσσαλέο πόλεμο που έχει εξαπολύσει εναντίον της ΑΕΚ. Οι πιο αποτελεσματικοί βοηθοί του στον αγώνα που κάνει κατά της ομάδας της Νέας Φιλαδέλφειας, είναι αυτοί που πλακώθηκαν δήθεν "στο όνομα της ΑΕΚ" με τους ΠΑΟΚτζήδες χθες το απόγευμα στο Βόλο.

 

Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση, δεν μπορεί να συνεχιστεί. Η Φιλαδέλφεια δεν μπορεί να αντέξει τις εικόνες του Βόλου. Η ΠΑΕ ΑΕΚ έχει κάνει όντως κάποια βήματα στην κατεύθυνση της καταγίσασης των παθών: Η παιδική εξέδρα που έχει θεσπίσει, όπου μπορούν να πάνε για να παρακολουθήσουν τους αγώνες της ομάδες γονείς με τα παιδιά τους, είναι ένα από αυτά. Δείχνει την πρόθεσή της να σταματήσουν οι χουλιγκανισμοί. Πρέπει, όμως, να κάνει περισσότερα. Η διάθεση εισητηρίων πρέπει να γίνεται με πολύ πιο σφικτό τρόπο από όσο γίνεται τώρα. Πρέπει ΚΑΘΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ, αν είναι δυνατό, να ελέγχεται σε ποιον δίνεται. Να αποθαρρυνθούν οι χούλιγκανς, με κάθε τρόπο.

 

Ωστόσο, ας μη γελιόμαστε. Ο χουλιγκανισμός δεν καταπολεμιέται από τις ομάδες, μεμονωμένα. Χρειάζεται πολυεπίπεδες παρεμβάσεις από την Πολιτεία. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του πώς η Βρετανία επί Θάτσερ έσβησε άπαξ δια παντός του Βρετανούς χούλιγκανς, τους χειρότερους του κόσμου. Δρακόντειοι νόμοι, ανελαστικές εντολές σην αστυνομία να συλλαμβάνει τους χούλιγκανς που ασχημονούν και να τους επιβάλλει εξοντωτικές ποινές, πέρασε στην κοινωννία το μήνυμα ότι εάν είσαι βάνδαλος, χούλιγκαν και χρησιμοποιείς το ποδόσφαιρο για να προβαίνεις σε βιαιότητες και καταστροφές, η φυλάκισή του κι η τιμωρία σου με βάση τον σκληρό νόμο, είναι βέβαιη. Οι χούλιγκανς κι όσοι τους υποδαύλιζαν, το κατάλαβαν. Και μέσα σε λίγα χρόνια, 2 ή 3 το πολύ, ο χουλιγκανισμός έσβησε από τη Βρετανία. Το ίδιο έγινε και στην Ιταλία, όπου οι "τιφόζι" εμπόδιζαν τους οικογενειάρχες να πάνε με τα παιδιά τους στο γήπεδο. Το ίδιο έγινε κι αλλού.

 

Στην Ελλάδα, οι κυβερνήσεις είναι παράλυτες ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα. Δεξιές κι αριστερές. Προτιμούν να μην "ενοχλούν" τους λίγους φανατίλες καταστροφείς, και να διατηρούν το θολό πλαίσιο που επιτρέπει στους χούλιγκνς να συνεχίζουν περίπου ανενόχλητοι τη δράση τους. Και στα δικά μας, τα τοπικά, έχουμε μια δημοτική Αρχή που αντί να έχει το θάρρος να ζητήσει αποφασιστικές παρεμβάσεις από την κυβέρνηση για την πάταξη του χουλιγκανισμού, χρησιμοποιεί τα επεισόδια όπως αυτά του Βόλου χθες, για να ρπροωθήσει τις εμμονές της εναντίον του γηπέδου. Δηλαδή, όπως λέει ο λαός μας, "πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι". Αυτή είναι η προλιτική του κυρίου Βασιλόπουλου και των συν αυτώ. 

 

Η "Αλήθεια" δεν θα υποστείλει τη σημαία εναντίον των χούλιγκανς, και δεν θα υποστείλει τη σημαία εναντίον όσων τους χρησιμοποιούν για τα ανομολόγητα σχέδιά τους. Ριζικές παρεμβάσεις ΤΩΡΑ από την Πολτιεία (γιατί, άρα γε δεν τις ζητά αυτές τις παρεμβάσεις ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ; Μαζί του θα είμαστε, δόξη και τιμή) κι ακόμα πιο θαρραλέα πολιτική αντιμετώπισης της βίας μέσα κι έξω από τα γήπεδα, από την ΠΑΕ ΑΕΚ. Αυτά πρέπει να γίνουν το συντομότερο. Κι η αντίληψη "πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι" που προωθεί ο κ. Βασιλόπουλος για τους δικούς του λόγους, να απομονωθεί.- 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Γιατί η τακτική Βασιλόπουλου για το γήπεδο, βλάπτει σοβαρά τα συμφέροντα της πόλης

 

Η δημοτική Αρχή αποκαλύπτει μόνη της τη διχαστική της αντίληψη

 

Τα άκρα παίρνουν το πάνω χέρι στην πόλη, με τη διχαστική πολιτική Βασιλόπουλου

 

Οι συνέπειες μιας άφρονος πολιτικής

 

Τα δυο πρόσωπα του Άρη Βασιλόπουλου

 

Οι Σεφερλήδες της Φιλαδέλφειας

 

Ληγμένο κοτόπουλο από το κοινωνικό παντοπωλείο- εμμονή ο πόλεμος σε ΑΕΚ και... καπιταλισμό

 

Μια ανακοίνωση της Δύναμης Πολιτών, που προσβάλλει τη νοημοσύνη των πολιτών

 

Στην πραγματικότητα δεν θέλουν την ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια

 

Πλήρης επιβεβαίωση της "Αλήθειας"

 

Ω! Απόλλωνα!

 

"Θανάση, θα έλθω να έλθω να μου δώσεις να ξεγεννήσω μια γυναίκα"

 

Μια συνέντευξη αποκαλυπτική για τις πραγματικές προθέσεις Βασιλόπουλου

 

Μπερδεύουν ακόμα την ΑΕΚ με την Πέρα Κλουμπ

 

Ο πρώτος που παρανομεί

 

Μη διχάζετε άλλο την πόλη κύριε δήμαρχε. Πάρτε ενωτικές πρωτοβουλίες, τώρα!

 

Μια ανακοίνωση του δήμου, που θα μείνει στην ιστορία

Γράψτε την άποψή σας

ποιοι θ'απομονώσουν ποιους; (07/05/2017 09:31)

τον εαυτό τους θες ν'απομονώσουν; Δεν διάβασες ότι ο τραυματίας αεκτζής χουλιγκάνος που χειρουργήθηκε στο Βόλο ήταν ο γιος του Αλέξανδρου Μαργαρίτη; Δεν είδες ότι ο γιατρός της ομάδας πήγε να του συμπαρασταθεί; Αυτή είναι η πραγματικότητα. Κι όσο για την Αγγλία, οι κάμερες και τα επώνυμα εισιτήρια απλώς μετέφεραν τα ραντεβού έξω απ' το γήπεδο. Δηλαδή....

Διαμαντής (07/05/2017 09:50)

@09.31
Δηλαδή ισχυρίζεσαι ότι μετά τη Θάτσερ υπάρχει ακόμα χουλιγκανισμός στην Αγγλία; αυτό λες; για να μην τρελαθούμε, δηλαδή...

Ανωνυμος (07/05/2017 10:07)

Εσυ που λες για το γιο του Αλεξάνδρου τέτοια πράγματα ετοιμάσου να φας καλα. Το παιδί πάνω στην ένταση κλώτσησε μια πόρτα, έσπασε ενα τζαμί και του έκοψε το πόδι σοβαρά. θα ενημερωθεί ο πατέρας του και ας πράξει όπως νομίζει. Πρόκειται για καραμπινάτη συκοφαντική δυσφήμιση και ειναι ευαίσθητος λιγο σε τέτοια θέματα

Θατσερικός μέχρι κόκαλο (07/05/2017 10:15)

όχι ρε Διαμαντή, η Θάτσερ τα διέλυσε όλα, όπως τους ανθρακωρύχους π.χ. Μας τρελαίνεις!!!!
Ο χουλιγκανισμός υπάρχει όπου υπάρχει μαύρο χρήμα: στα γήπεδα, στη νύχτα, στα γκέτο και γενικά όπου οι φίλοι σου οι καπιταλιστές τύπου τίγρη κάνουν μπίζνα και ΄χουν ανάγκη στρατούς με υπνωτισμένους

Για όλα φταίει ο Βασιλόπουλος, η ΔΠ και η αριστερά. (07/05/2017 10:29)

Είχες δεν είχες ο επίλογός σου πανομοιότυπος με όλα τα άρθρα σου του τελευταίου χρονικού διαστήματος.
Ποιος φταίει?
Μα ποιος άλλος?
Η δημοτική αρχή που έπρεπε "να ζητήσει αποφασιστικές παρεμβάσεις από την κυβέρνηση για την πάταξη του χουλιγκανισμού" !!!!!!!!!!!!!!!!
Σε ένα τελικό που γινόταν 350 χλμ. από εδώ !!!!!!
Κατά τ´ άλλα, ο Βασιλόπουλος είναι εμμονικός. Έλεος ρε φίλε! Έλεος!

ΥΓ:Μήπως φταίει και για το offside του ΠΑΟΚ η δημοτική αρχή? Για ψάξτο λίγο.

Ανώνυμος (07/05/2017 10:35)

Μία και μοναδική είναι η λύση για την πάταξη της βίας στα γήπεδα: Ονομαστικά εισιτήρια.
Αυτό πήγε να κάνει ο Ντέμης Νικολαΐδης ως πρόεδρος της ΠΑΕ, και πέσανε να τον φάνε οι οργανωμένοι.
Ποιον? Τον Ντέμη? Αυτόν τον πραγματικά φανατικό ΑΕΚτζή που τον αποθέωναν για όσα πρόσφερε στην ΑΕΚ ως ποδοσφαιριστής, στο τέλος τον είπαν και ρουφιάνο επειδή δεν ήθελε να τους αφήσει να δρουν ανεξέλεγκτα.

Διαμαντής (07/05/2017 10:37)

@10.29
Αυτό που έγραψα εγώ είναι ότι ο Βασιλόπουλος αξιοποιεί τέτοια επεισόδια για να στραφεί εναντίον του γηπέδου. Αν δεν το κατάλαβες και πάλι, πες μου να το ξαναγράψω τρίτη φορά, ακόμα πιο απλά. Μήπως και λίγουλάκι αντιληφθείς...

Διαμαντής (07/05/2017 10:40)

@10.15
Εντάξει ρε Κουτσούμπα, ότι πεις. Σου χαλάω εγώ χατίρι;

Ανωνυμος* (07/05/2017 10:51)

Η παταξη του χουλιγκανισμου θα αφαιρεσει το ενδιαφερον του "επενδυτη" να "επενδυσει" στο ποδοσφαιρο!
Η δημιουργια ιδιωτικου στρατου ειναι ενας απο τους βασικους στοχους καθενος που ασχολειται με το αθλημα ετσι ωστε να μπορει να διαπραγματευεται με τις εκαστοτε κυβερνησεις απειλωντας με πολιτικο κοστος!
Δεν ξερω αν μου εχει διαφυγει αλλα ακομα ψαχνω να βρω δηλωσεις των Μελισσανιδη και Σαββιδη που να αναφερωνται στα γεγονοτα του Βολου!
Ο Σαββιδης μονο αναφερθηκε στο "υπεροχο" κοσμο του ΠΑΟΚ!
Στην Βρετανια οπου η αγορα που αφορα το ποδοσφαιρο ειναι τεραστια επρεπε να θρηνησει ο κοσμος καμμια 100 στη νεκρους για να ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ!

George (07/05/2017 10:53)

Η ΑΕΚ έχει κάνει τις μεγαλύτερες προσπάθειες από όλους για να περιορίσει τους χούλιγκαν από την εποχή του Ντέμη και μετά. Και τα έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό όταν κάποιοι άλλοι και συγκεκριμένα οι γαύροι έχουν στελεχώσει με χούλιγκαν τα αποδυτήρια και το τμήμα επικοινωνίας. Το φαινόμενο των χούλιγκαν σχετίζεται περισσότερο με τη διάλυση της κοινωνικής συνοχής και της οικογένειας και δεν φταίει το ποδόσφαιρο. Κάποιοι φτιάχνουν στρατούς ενώ εμείς πολεμάμε τους χούλιγκαν με αποδείξεις. Και οι αποδείξεις είναι οι εχθρικές εκδηλώσεις κατά του γηπέδου και της ΑΕΚ στο κέντρο της πόλης. Αν υπήρχε στρατός του Μελ κάποιοι δεν θα τολμούσαν ούτε να τις σκεφτούν τις παραπάνω εκδηλώσεις. Αλλά ξαναλέω δεν είμαστε όλοι ίδιοι.

Βία (07/05/2017 11:12)

Διαμαντή, φυσικά και δεν έχει πεθάνει ο χουλιγκανισμός στην Αγγλία.... Δες τι γίνεται στα εκτός έδρας ματς αγγλικών ομάδων και εθνικής τους... Μόνο τα ονομαστικά εισιτήρια μπορούν να λύσουν το πρόβλημα της βίας εντός γηπέδων. Μόνο ο Ολυμπιακός το έχει κάνει πράξη αυτό στην Ελλάδα (ονομαστικά εισιτήρια). Όλες οι άλλες ομάδες μόνο φτηνές δικαιολογίες έχουν. Τέλος τα ονομαστικά εισιτήρια δεν λύνουν το πρόβλημα του χουλιγκανισμού,απλά σταματούν τα επεισόδια εντός γηπέδου. Ας ανάλαβει η αστυνομία για τα επεισόδια εκτός γηπέδων. Τόσο απλά είναι τα πράγματα και αυτό γίνεται σε όλη την Ευρώπη... Εμείς στην Ελλάδα απλά δεν θέλουμε λύση... Υγ η φωτογραφία με τους αεκτζηδες να βγάζουν σελφι on fire... Τα λέει όλα!!!

tasos (07/05/2017 11:15)

Εικόνες του Βόλου δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην πόλη μας γιατί δεν πρόκειται ποτέ να επιτραπούν οι μετακινήσεις οπαδών.

@ποιοι θ'απομονώσουν ποιους; (07/05/2017 09:31) (07/05/2017 11:18)

Δεν είμαστε γαύροι και το έχουμε αποδείξει δεκάδες φορές. Εκκλησία είναι τα αποδυτήρια της ΑΕΚ και τεράστιες οι προσπάθειες της διοίκησης να απομονώσουν τους χούλιγκαν.

Nick (07/05/2017 12:04)

Εννοείται ότι οι χούλιγκαν δεν θα μας κόψουν τον αθλητισμό γι αυτό πρέπει να γίνουν άμεσα κι άλλα σύγχρονα γήπεδα σαν την Αγία Σοφιά που ξεκινάει που να παρέχουν ανέσεις και ασφάλεια. Τέτοια γήπεδα θα φροντίσουμε να τα προστατέψουμε όλοι μας και θα απομονώσουμε τους αλήτες.

ποιοι θ'απομονώσουν ποιους; (07/05/2017 12:14)

φυσικά το ισχυρίζομαι: https://en.wikipedia.org/wiki/Football_hooliganism_in_the_United_Kingdom#2010s

δείτε το αυτό με την κλωτσιά στην πόρτα, γιατί εδώ λέει άλλα: http://www.sentragoal.gr/aek/arthro/paok_aek_telikos_kypellou_bgike_apo_to_xeirourgeio_o_filos_tis_enosis-130937029

Ν.Φ-ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ (07/05/2017 13:11)

Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Ομίλος Κωνσταντινουπολιτών VS Αθλητική Ένωσις Κωνσταντινουπόλεως.
Αυτό τα λέει όλα. Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα.

ΔΙΑΜΑΝΤΗ (07/05/2017 14:27)

ΑΜΑ ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ ΠΡΩΤΑ
ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ Ο ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΜΕΣΑ...ΔΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΕΞΩ,ΣΤΙΣ ΠΑΜΠΣ ΚΛΠ
ΨΑΞΕ ΓΙΑ ΜΙΛΓΟΥΟΛ-ΤΣΕΛΣΙ ΠΧ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΞΥΛΟ ΠΕΦΤΕΙ ΑΚΟΜΑ

ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ,Η ΝΦ ΓΝΩΡΙΖΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΕΡΑ,ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΑΜΕ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΜΕ 2 ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΛΗ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΑΛΛΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ,ΑΣ ΜΑ Σ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ

Anonymous (07/05/2017 14:44)

Οι αλήτες αντιγηπεδικοί, οι προπαγανδιστές βρίσκουν ευκαιρία να κάνουν άθλια προπαγάνδα με 19χρονα παιδιά.

http://aekpassion.gr/διέφυγε-τον-κίνδυνο-ο-γιος-του-μαργαρί/

τερμα η βια στη μερια μας (07/05/2017 15:28)

@Ανώνυμος (07/05/2017 10:35)
Ακριβως!!!

Και γι αυτο εμεις οι φιλαδελφειωτες δεν διαπραγματευομαστε με οπαδους "αεκ",λαθρεμπορα! Ειναι διεστραμμενα οντα και πρεζονια. δεν μας ενδιαφερει αν ο χουλιγκανισμος ειτε νικησει ειτε οχι τον αθλητισμο. δεν υπαρχει αθλητισμος. ολοι αυτοί μαριδακης, σαφριδης, ψωμιαδης,λαθρεμπορας, βαρδινογιαννης ειναι καταδικοι και μονο τετοιοι αναλαμβανουν τη σουπερ βρωμα για να βγαζουν λεφτα!!! το μονο που μας ενδιαφερει ειναι που η ολυμπιαδα δεν εδωσε λεφτα για παραγκα στη μερια μας και χαρη σε αυτην σωθηκαμε απο τη βια και χαος. φανταστειτε αν δεν επελεγαν την ελλαδα για ολυμπιακους αγωνες,δυστυχως θα υπηρχε ακομη η βια εδω.... με προσοχη φιλοι μου φιλαδελφειωτες,δεν μιλαμε με κανεναν οποιον εισβαλλει εδω,ειναι αλητες και επικινδυνοι και μονο κακο θελουν να μας κανουν.

χαρίλαος (07/05/2017 16:35)

δεν με λένε Κουτσούμπα. Ο καπετάν Γιώτης είμαι και γυρίζω στον τάφο μου με αυτά που ακούω. Αφού μέχρι και η Θάτσερ δικαιώνεται μετά θάνατον γιατί έκανε ένα... καλό. Αχ ρε Διαμαντή, μας διασκεδάζετε εσείς οι δεξιοί

Ανωνυμος* (07/05/2017 17:22)

" Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας!"

Ανωνυμος* (07/05/2017 17:25)

@10.35
Πραγματι με τα ονομαστικα εισιτηρια θα περοριστει το φαινομενο του χουλιγκανισμου στο ελαχιστο οπως σε ολοι την Ευρωπη ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ!
Εξω απο τα γηπεδα;

Παναγιώτης ΑΕΚ (07/05/2017 19:56)

Κανείς δεν θα μας κόψει τον αθλητισμό φίλε, καλά τα λες. Όταν γίνει το γήπεδο, τέτοια φαινόμενα δεν θα τα επιτρέπει ο υγιής φίλαθλος λαός της ΑΕΚ μας. Χουλιγκάνοι και άπλυτοι δεν έχουν θέση στην Αγιά Σοφιά μας. Ούτε μπάχαλοι αριστεροί με δήθεν περιβαλλοντικές ανησυχίες, ούτε απ'έξω δεν θα τολμάνε να περάσουνε. και να είσαι σίγουρος ότι θα βρούμε τον τρόπο, όπως τον έχουμε βρει μέχρι τώρα τόσο αποτελεσματικά.

Διαμαντής (07/05/2017 21:09)

Ο ισχυρισμός ότι στη Βρετανία ο χουλιγκανισμός έπαψε να υπάρχει μέσα στο γήπεδο και... βγήκε έξω, είναι από τους αστειότερους ισχυρισμούς που έχω ακούσει. Μα φυσικά στην κοινωνία υπάρχει βία. Το ζήτημα με τον κόσμο του αθλητισμού είναι να παταχθεί η βία ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ. Κατά τα λοιπά, βλέπετε που είναι η βία: Στα Εξάρχεια, στις πορείες, στο Πολυτεχνείο... Ή εκεί η βία είναι καλή κι αποδεκτή;

γαμώ τα επιχειρήματα (07/05/2017 21:42)

αν παταχθεί η βία στα γήπεδα και αυτοί που θα ασκούσαν βία στα γήπεδα πηγαίνουν να την ασκούν στα δημοτικά συμβούλια, στα πνευματικά κέντρα, στις πολιτικές εκδηλώσεις και στο σπίτι του Διαμαντή Σεϊτανίδη δηλαδή θα είμαστε εντάξει; Για παράδειγμα λέω το δικό σου όνομα, για να μην πω ονόματα ανθρώπων που έχουν υποστεί ζημιές και δεν θέλουν να μιλήσουν

Βία (07/05/2017 21:44)

Πουθενά η βία δεν είναι αποδεκτή! Αυτό ας το ακούσουν κ οι αεκολεδες.... Κ όλα αυτά τα κιτρινόμαυρα καλόπαιδα με ονοματεπώνυμο που τα έκαναν μπάχαλο στο Βόλο...

ΟΧΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ (07/05/2017 21:52)

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΩΝ. ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ

ΕΠΙΣΗΣ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ,Η ΒΙΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟΕΔΡΕΥΕΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΕΔΕΛΦΕΙΑ,ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ

ΚΑΙ ΝΑΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΘΕΙ Η ΑΠΟΡΙΑ,ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΗ ΒΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ,ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΗ ΒΙΑ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ,ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΗ ΒΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ,ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΗ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ '11 ΑΠΟ ΤΑ ΧΤΕΣΙΝΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΒΙΑΣ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΦΤΑΝΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΡΟΓΕΦΥΡΑ ΧΤΕΣ ΝΑ ΓΛΙΤΩΝΑΜΕ ΑΠΟ 100 ΗΛΙΘΙΟΥΣ

Μπαλαδόφατσα (07/05/2017 22:16)

Το να βγαίνει ο γατουλης και η ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΕ κ να μιλάνε για στημένη διαιτησία κ αλλά γραφικά.... Μόνο αστείο είναι! που είναι ρε οι αποδείξεις σας ότι είναι στημένο ? Μέχρι κ ο δικός σας ο αρναουτογλου σας πήρε στο ψιλό. Διαμαντή, αυτές οι ανακοινώσεις δεν ρίχνουν λάδι στη φωτιά της βίας ??? Ευτυχώς που από χθες το βράδυ σας βλέπει όλη η Ευρώπη... Πόση κακομοιριά έχει αυτή η διοίκηση... Μόνο καλό είναι για την ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΦΙΛΑΔΈΛΦΕΙΑ αυτά τα επεισόδια... Για να δούμε όλοι ποιοι με γραβάτα και κουστούμι... Ρίχνουν λάδι στη φωτιά. ΥΓ γήπεδο στη Φιλαδέλφεια ? Ποτέ, ποτέ, ποτέ ποτέέέέ!!! ΟΕ ΟΕ

Ανωνυμος* (07/05/2017 22:19)

Πραγματικα στα Εξαρχεια στο Πολυτεχνειο,στις πορειες ειναι η βια!
Πανω απο 100 τραυματιες στην ....πορεια των αριστερων του Βολου!
Daily Mirror
Ο χουλιγκανισμος ζει και βασιλευει στην Αγγλια!

Ανωνυμος* (07/05/2017 22:27)

@19.56
Εφοσον οι χουλιγκαν και οι απλυτοι δεν θα μπαινουν στο γηπεδο τι το θελετε με 30.000 θεσεις!
2-3.000 θεσεις φτανουν και περισσευουν!

Παναγιώτη (07/05/2017 22:30)

Αυτό είναι το σχέδιο το γενικό,να κάνουν τη Φιλαδέλφεια αλλη μία γειτονιά χωρίς κίνημα και χωρίς χώρους αντίστασης.
Μην αγχώνεσαι,η Φιλαδέλφεια έχει και ιστορία και κίνημα και θα συνεχίζει να τα έχει με ή χωρίς το καρακιτσαριο σου
Τα "στη Φιλαδέλφεια οι πορείες σας κομμένες"Ούτε εσείς δε τα πιστεύετε

Διαμαντής (07/05/2017 22:42)

Εγώ τις απόψεις μου τις εξέθεσα. Δεν πρόκειται να ξημεροβραδιάζομαι για να απαντώ σε κάθε ισχυρισμό της πλάκας. Όταν βαριέμαι να εξηγώ, συμφωνώ.

@21.52
Δεν θα σας περάσει.

και στην πόλη μας Διαμαντή υπάρχει βία (07/05/2017 22:47)

Εγώ εδώ την βλέπω κι εσύ εξακολουθείς να μας λες για τα Εξάρχεια και τις πορείες. Ανατριχίλα σε πιάνει.
Η βία είναι όπου εξυπηρετεί φίλε Διαμαντή. Όσο και να σου κακοφαίνεται, η βία υποκινείται από την εξουσία, το χρήμα και τις παράνομες δραστηριότητες. Και τα τρία αυτά έδρασαν στο Βόλο και τα τρία αυτά δρουν στη Φιλαδέλφεια. Πουθενά δεν είναι ανεκτή η βία, ούτε καλή. Αλλά όταν δεν βλέπεις το δάσος και βλέπεις το δένδρο μάλλον πρέπει να αλλάξεις επάγγελμα ή γυαλιά. Και για όλους τους σχολιαστές που μαζεύονται εδώ μέσα και ξεχαρμανιάζουν γράφοντας για την αγιά σοφιά: να τους πάρετε σπίτι σας τους χουλιγκάνους αν δεν σας πειράζουν. Αλλιώς βρείτε άλλο μέρος να κάνετε το γήπεδό σας... Ο Βόλος αποκαλύπτει την ανάπτυξη που θα φέρει το project. Τέτοια ανάπτυξη να μας λείπει.

Διαμαντής (07/05/2017 22:52)

@22.47
Όταν τα καλόπαιδα έπσαζαν τις κάλπες της τοπικής ΝΔ, πού ήσουν "ειρηνιστή"; Εγώ λέω ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ από οποιονδήποτε, πλην του κράτους, που τη χρησιμοποιεί (ή έτσι πρέπει) υπέρ της τάξης και της ασφάλειας των πολιτών. Ακόμα κι ο "γενουάτης" Άρης Βασιλόπουλος, που σε καθε δημοτική ανακοίνωση γράφει ότι η αστυνομία δεν τηρεί την τάξη (με διάλογο; όχι, με ΒΙΑ), ακόμα λέω κι αυτός, την ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ζήτησε για να προστατευθεί. Πώς να προστατευθεί; Με διάλογο;

Λοιπόν η κρατική βία είναι Η ΜΟΝΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ στις Δημοκρατίες απαταχού της γης. Αν κάποιος από εσάς έχει βρει καλύτερη συνταγή, να μας την πει. Αν όχι, αυτή είναι η καλύτερη που έχει βρεθεί.

Πιο Δεξιός πεθαίνεις... (07/05/2017 23:23)

Η Κρατική Βία είναι αποδεκτή λοιπόν.. !!! Τι είπε ο κ διαχειριστής...!!! Δεν σχολιάζω άλλο 😯 να χαίρεστε την σελίδα σας, την ομάδα σας, και το Μη γήπεδό σας! Σας εύχομαι να μην ζήσετε ποτέ την κρατική βία... Καληνύχτα Ελεύθερη πόλη μου!!

Nick (07/05/2017 23:29)

Επειδή υπάρχει βία στην κοινωνία δεν πρέπει λοιπόν η ΑΕΚ να κάνει γήπεδο; Καλά περαστικά σας. Και η ΓΗΠΕΔΑΡΑ θα γίνει και θα την προστατεύσουμε από τους χούλιγκαν όπως την προστατεύσαμε από τα χρηματοδοτούμενα λαμόγια του δήμου.

@Μπαλαδόφατσα (07/05/2017 22:16) (07/05/2017 23:57)

Γαυρόφατσα περαστικά. Πρόσεξε μόνο μη σου πάρει ο Σαββίδης τα πρωτεία στα στημένα. Το θέμα του γηπέδου έχει τελειώσει θετικά όσο και να χτυπιέσαι.

@ (07/05/2017 22:47) (08/05/2017 00:02)

Τσιράκι του Αρούλη το μόνο που θα έπρεπε να σας απασχολεί σοβαρά είναι το πως θα εξηγήσετε στα δικαστήρια τις παρανομίες του γαυροδημάρχου σου. Η γηπεδάρα και ανάπτυξη θα φέρει και τη βία θα περιορίσει. Ευτυχώς τα εκτρώματα σαν εσένα που έφεραν τη βία στην πόλη με τις βρώμικες και παράνομες ενέργειες και τις προσκλήσεις αναρχικών με ρόπαλα έχασαν οριστικά το παιχνίδι.

Διαμαντής (08/05/2017 00:10)

@23.23
Όχι μόνο αποδεκτή. εϊναι και απαιτητή από τους πολίτες που θέλουν τάξη και ασφάλεια στη ζωή τους. Η κρατική βία είναι μια από τις προϋποθέσεις της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας των πολιτών. Για σας τους "γιαλαντζί επαναστάτες" της πολυθρόνας, μπορεί να είναι "δεξιά πολυτέλεια". Σας αφήνω στον κόσμο σας...

ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΕΥΓΕ (08/05/2017 01:18)

''Λοιπόν η κρατική βία είναι Η ΜΟΝΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ στις Δημοκρατίες απαταχού της γης. Αν κάποιος από εσάς έχει βρει καλύτερη συνταγή, να μας την πει. Αν όχι, αυτή είναι η καλύτερη που έχει βρεθεί.''

Η ΘΑΤΣΕΡ ΓΕΛΑΕΙ ΣΤΟ ΤΑΦΟ ΤΗΣ,ΚΑΙ Ο ΠΙΝΟΣΕΤ ΠΑΡΕΑ
ΘΥΜΑΤΑ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-ΜΙΧΑΛΗΣ
-ΚΟΥΜΗΣ
-ΚΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
-ΑΛΕΞΗΣ

ΤΕΤΟΙΑ ΒΙΑ ΘΕΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΚΙΟΛΑΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΧΑΡΗ.ΕΥΓΕ

@(08/05/2017 00:02) Η ΑΝΑΠΤΥΗΞ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΝΦ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΥΤΥΧΩΣ...ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΙΑ 5ΑΔΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ

ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΜΕ ΡΟΠΑΛΑ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ
ΧΑΧΑΧΑ Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΝΟΥΜΕΡΑ. ΡΩΤΗΣΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΚΑΛΠΗ ΤΟΥ ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ,Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟ 2014-ΕΣΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΧΕΣΤΗΚΑΤΕ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΤΟΤΕ....

ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΣΤΗ ΡΙΖΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΟΙΚΙΟ

Διαμαντής (08/05/2017 07:56)

@01.18
Κρατική βία σημαίνει να συλλαμβάνεται ο διαρρήκτης του σπιτιού σου ή ο τρελός που σκοτώνει κόσμο για την πλάκα του ή για τα θρησκευτικά ή άλλα του κολλήματα. Ούτε αυτό δεν καταλαβαίνετε, ούτε το 1/10 του μυαλού του μέσου πολίτη δεν έχετε, και θέλετε να τον καθοδηγήσετε, τρομάρα σας.

Ωραίο επιχείρημα "ρωτήστε ένα πολίτη αν φοβήθηκε από το Ρουβίκωνα". Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο με το γελοίο επιχείρημα των χουνταίων στην Ελλάδα: "ποια δημοκρατία καταλύθηκε; κανένας νοικοκύρης δεν φοβήθηκε". Ούνα φάτσα ούνα ράτσα με τους συνταγματάρχες είσαστε, και το διαλαλείτε κιόλας

ανώνυμοΣ (08/05/2017 10:34)

@ Δ.Σ. Μα δεν καταλαβαίνεις ότι φλερτάρεις με την γραφικότητα όταν εξισώνεις τους χουνταίους (που σημειωτέον ήταν σαρξ εκ της σαρκός της δεξιάς που υποστηρίζεις) με τους κοινωνικούς αγωνιστές ;

Anonymous (08/05/2017 11:37)

Τι έγινε ακόμα σχολιαζουν τα παιδιά; Ακόμα να συνέλθουν απο την πολιτική φάπα του Παπανικολάου στον Καλαμπόκη; Ελατε βρε παιδιά θα το συνηθίσετε

Ανωνυμος* (08/05/2017 11:41)

Κρατικη βια ειναι η καταστολη των διαδηλωσεων με χρηση χημικων και γκλομπς σε συνταξιουχους που τους εχουν ξεφτιλισει την ζωη σε εργαζομενους που τους οδηγουν στην δουλεια με ενα πιατο φαγητο την ημερα για αμοιβη σε ανθρωπους που διαμαρτυρωνται για την αφαιμαξη του εισοδηματος τους πληρωνοντας το 80% σε φορους και εισφορες σε διαδηλωτες που αντιστεκωνται στο ξεπουλημα της εθνικης περιουσιας σε πολυεθνικες σε ολους που αντιδρουν στην παραδοση της εθνικης ανεξαρτησιας σε ξενους! Αυτη ειναι η κρατικη βια εναντια στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ διαμαρτυρια!
Η συλληψη των ληστων και η προστασια των κατοικων απο ΠΟΙΝΙΚΑ κολασιμες πραξεις ειναι η υποχρεωση της αστυνομιας!
Καποια στιγμη θα πρεπει να μαθουμε να ξεχωριζουμε τις εννοιες κ. Διαχειριστα!

υπαρχει (08/05/2017 11:45)

διαφορα,διοτι στη χουντα ο πολιτης φοβοταν να μιλησει- οτι ακριβως γινεται και σημερα στη νφ
σε καθε περιπτωση πολυ καλα τα λεει ο 1.18

επισης,ας σοβαρευτουμε λιγο,που θα παταχθει η βια αμα γινει η αγια σοφια...αυτο φταιει που εχουμε βια?
ειδαμε και το καραισκακι οταν εγινε,ποσο....παταχθηκε η βια\

δε σασ θελουμε στη γειτονια μας,παρτε το χαμπαρι
η γειτονια και το αλσος ανηκει σε εμας,οχι στην αεκ
το οικοπεδο ανηκει στην αεκ,ας κανει εκει οτι θελει,ενα γηπεδακι 15000 θεσεων χωρις κανενα μαγαζι μεσα
φερτε τετοια προταση και το συζηταμε

George (08/05/2017 12:32)

Και η κλάψα συνεχίζεται. Κάποιοι βλάκες για ότι στραβό γίνεται γύρω τους στο τέλος τους φταίει η Αγιά Σοφιά. Για λύπηση είσαστε. Και η γηπεδάρα ξεκινάει και η ανάπτυξη στην πόλη που έχει συντελεστεί ήδη με την προοπτική του γηπέδου θα συνεχιστεί. Και θα περνάμε όμορφα και ήσυχα τις Κυριακές μας στα μαγαζιά πριν και μετά τον αγώνα όπως κάναμε πάντα ιδιαίτερα από τότε που απαγορεύτηκε η μετακίνηση οπαδών.

Ο νοών νοείτω (08/05/2017 13:06)

Κάλλιο αργά παρά ποτέ, στη Δύναμη Πολιτών κατάλαβαν με τι έχουν.

AYTA ΘΑ ΤΑ ΠΕΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ? (08/05/2017 13:16)

http://www.lifo.gr/now/greece/143942

ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ??

Διαμαντής (08/05/2017 14:51)

@10.34
Μα δεν καταλαβαίνεις ότι γελοιποιείσαι αν αντί επιχειρημάτων, αντιτάσσεις απλές ατάκες. ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ θα πεις τίποτα; Είναι ΝΑΙ Η ΟΧΙ η ίδια λογική; Αυτό που επικαλούνταν ο ιχουνταίοι, επικαλείστε κι εσείς. Σε αυτό υπάρχει απάντηση; ή μόνο αναφορές γενικές χωρίς ουσία;

@11.41
Οκ όταν εσένα σου ληστέψουν το σπίτι, μην φωνάξεις την αστυνομία γιατί δεν περιλαμβάνεται στον ορισμό που ΕΣΥ, αυθαίρετα δίνεις περί του τι σημαίνει κρατική βία. Και τα μυαλά (σας) στα κάγκελα

Ανωνυμος* (08/05/2017 16:07)

@14.51
" Η συλληψη των ληστων και η προστασια των πολιτων απο ΠΟΙΝΙΚΑ κολασιμες πραξεις ειναι η υποχρεωση της αστυνομιας"
Αυτο γραφω στο σχολιο μου!
Εχω την εντυπωση οτι απαντας χωρις να διαβαζεις τα σχολια!
Υπαρχει βιβλιογραφια που αναφερεται στην κρατικη βια την αστυνομικη βια στην καταπατηση των ανθρωπινων δικαιωματων στην καταχρηση εξουσιας!
Ενημερωσου λιγο!

Διαμαντής (08/05/2017 17:23)

@16.07
Οκ κι εγώ μίλησα για την κρατική βία κι όχι για την κατάχρηση εξουσίας.

Ξεκόλλα λίγο.

Αλλα λογια ν´ αγαπιομαστε (08/05/2017 19:29)

@Anonymous (08/05/2017 11:37)
Εσυ ακομα να καταλαβεις οτι η γνωμοδότηση του Δημου δεν παρακαμπτεται ;

@19.28 (09/05/2017 02:11)

Τι δεν παρακάμπτεται ρε ψεύτη; αφού το έγγραφο ρε ρόμπες απο την ΑΕΚ στο Δήμο έγινε σκόπιμα για να ληφθεί η απάντηση οτι δεν είστε πλέον αρμόδιοι και να μην έχετε δικαίωμα προσφυγής. Κόμπο σας έδεσε η ΑΕΚαρα. Αλλά γιατι δεν μας λέτε τι απαντήσει η τεχνική υπηρεσία δια μέσω του Μανωλεδακη; Κοινοποησε απάντηση σε ολους τους εμπλεκόμενους απο τη Δικέφαλος με ζει την Περιφέρεια και τον Σπιρτζη οτι "το έγγραφο κατατέθηκε στην υπηρεσία μας εκ παραδρομής και δεν είμαστε πλέον αρμόδιοι μετα την τροπολογία". Άρα ποιον κοροϊδεύετε ρε ρόμπες ξεκούμπωτες; μόνοι σας το παραδέχεστε μέσω του Μανωλεδακη. Δεν του έφτασε του Καλαμπόκη το ξεγύμνωμα φαίνεται και ξύνεται στην γκλίτσα του τσοπάνη. Πείτε του να κανει 2 φορές τη μέρα γαργάρες με Αλατόνερο για να του φύγει ο κόμπος απο το λαιμουδακι. Ψεύτες ε ψεύτες

Anonymous (09/05/2017 02:15)

Σκόπιμο αίτημα η ΑΕΚ προς το Δήμο 24/4 σχετικά με την υψομετρική. Απάντηση του Μανωλεδακη οτι ειναι αναρμόδιος πλέον ο Δήμος. Και δώστου νερά ο Δήμαρχος. Και δώστου νερά ο Καλαμποκης. Τους έθεσαν ατο περιθώριο, η υπηρεσία τους το παραδέχεται και αυτοί το χαβά τους. Α ρε Παπανικολάου τι ζημιά τους εκανες

@Αλλα λογια ν´ αγαπιομαστε (09/05/2017 12:14)

Μια σοβαρή απάντηση ώστε να μην ξεφτιλίζεσαι συνέχεια δεν μπορείς να δώσεις; Έλεος.

Ανωνυμος* (09/05/2017 12:48)

@02.15
Μαλλον δεν σε ενδιαφερει το γηπεδο των αεκολεδων!
Ειναι σιγουρο οτι ανελαβες την προεκλογικη εκστρατεια του Παπανικολαου!
Ετσι δεν ειναι Νικολακη;

@Ανωνυμος* (09/05/2017 12:48) (09/05/2017 13:44)

Απάντηση θα δώσεις για τα ψέμματα που διασπείρουν οι αυλικοί ή σε βολεύει να υποννοείς οτι είμαι ο Παπανικολάου; Θα μας πεις γιατί ενώ υπάρχει απάντηση του Μανωλεδάκη οτι είναι αναρμόδιοι συνεχίζουν τα διασπορά ψευδών ειδήσεων προς δημιουργία εντυπώσεων; Πλέον και με επίσημο έγγραφο τους, οι ίδιοι παραδέχονται οτι απομονώθηκαν πολιτικά - διοικητικά και γενικά έφαγαν το άδειασμα του αιώνα. Ας καθίσουν τώρα να κλαίνε παρέα όλοι μαζί και να λένε τα ψέμματα τους γύρω απο τη φωτιά αρηγορώντας ο ένας τον άλλο. Καλαμποκη πες αλεύρι...ο Νικόλας σε γυρεύει

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ (09/05/2017 15:44)

https://dailytripes.gr/blog/2017/05/08/%cf%84%ce%bf-%ce%ad%cf%83%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%bb%ce%ae%cf%84%ce%b7/

Ε ΡΕ ΓΕΛΙΑ!!!


Ανωνυμος* (09/05/2017 18:28)

@13.44
Οκ Νικολα!

Anonymous (09/05/2017 20:17)

http://www.aekfc.gr/newsdetails/synantisi-sto-ypourgeio-gia-tin-ypsometriki-meleti-50007.htm?lang=el&path=-1550263733

Και κλάμα οι Δήμαρχοι και οι Καλαμπόκηδες.
"Είχε δίκιο που δεν υπέγραφε ο Δήμος". Και πώς υπογράφει τώρα το Υπουργείο;
"Υπηρχε Νομοθετικο κενό, δικαιωθήκαμε". Η τροπολογία έγινε για να παρακαμφθείτε.
"Εστειλε αίτηση ο Στράτος. Δεν παρακάμπτεται η γνωμοδοτική ισχύς του Δήμου" Τέλη Μαιου η υπογραφή της υψομετρικής.

Ελπίζουμε και σε γρήγορη εκδίκαση των μηνύσεων για το θέμα της υψομετρικής.

Anonymous (09/05/2017 20:17)

ΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

George (09/05/2017 22:11)

Όπως βλέπεις γαυράκο ποτέ δεν ισχυρίστηκε η ΑΕΚ ότι θα πάρουμε την άδεια στο τέλος Μαίου. Θυμάσαι που είχα πει μέχρι τέλος Ιουνίου; Τώρα το λέει και επίσημα η ΑΕΚ. Γι αυτό να προσέχεις σε ποιούς κάνεις τον έξυπνο με το ψευδώνυμο ημερομηνιάκιας νομίζοντας ότι είμαστε βλάκες και άσχετοι.

Ανωνυμος* (09/05/2017 23:22)

@20.17
Αυτο που ζηλευω σε σενα ειναι οτι ενημερωνεσαι απο τα μεγαλυτερα ειδησεογραφικα σαιτ!
Εχουμε καποιο αλλο νεο Νικολα;

Ας αφήσουμε τα μίση (10/05/2017 09:22)

Ανώνυμε αστερίσκε η ίδια η ΔΠ παραδέχεται -δια κάποιου Εrnesto B (προφανώς ψευδώνυμο) στο ημιεπίσημο όργανό της, ότι η ΑΕΚ έχει εξασφαλίσει τα 6 στρ. Όπως καταλαβαίνεις, η υπόθεση γήπεδο ΑΕΚ έχει τελειώσει και το παραδέχονται κι οι ίδιοι εμμέσως. Πρόβλεψή μου είναι ότι σύντομα ο Βασιλόπουλος θα κάνει μια δήλωση να κάπως έτσι: "δώσαμε τις μάχες μας αλλά είναι υπεράνω των δυνάμεων και των δυνατοτήτων μας κλπ κλπ κλπ".
Μην συνεχίζετε την πολεμική στο γήπεδο της ΑΕΚ. Δεν είναι οι Σκουριές της Χαλκιδικής εδώ ούτε Κερατέα που εκεί υπάρχουν πραγματικά οικολογικά εγκλήματα και δικαίως είναι εξεγερμένοι οι κάτοικοι. Προσγειωθείτε στην πραγματικότητα κι ας κοιτάξουμε όλοι μαζί τι μπορούμε να κερδίσουμε ως πόλη από τα συμφέροντα. Μην επενδύετε σε επαναστατικότητα απέναντι σε μια ομάδα που για να την υποστηρίζεις δεν είναι θέμα καταγωγής αλλά αγωγής.

131 (10/05/2017 09:38)

Σύμφωνα με τον τσατάλη κ την ΠΑΕ η άδεια βγαίνει τον Ιούνη.... Αρχίζει το γέλιο σε λίγο.... Νέα προσφυγή στο ΣτΕ, υπογειοποίηση, σταθμός σκουπιδιών κλπ... Ένας νομικός λαβύρινθος!!!

Πολίτης (10/05/2017 09:42)

Διαμαντή, μίλησε η ΠΑΕ για την άδεια... Μέσα στον Ιούνιο εκτός απροόπτου... Πού να ήξερε πόσα απρόοπτα ετοιμάζουμε!!!

@Ανωνυμος* (09/05/2017 23:22) (10/05/2017 09:42)

Το χεις καψει τελείως. Ποιό ειδησεογραφικό site; Ανοιξε τα ματάκια σου, το επίσημο site της ΠΑΕ είναι. Επίσημη ανακοίνωση της ομάδας. Τι ήθελες να διαβάζω το unfollow και το report που γράφει ο άντρας της Κουτσούμπα ο Σωτήρης που πληρώνεται απο τα Παραπολιτικά του χοντρού; Η το Παρατηρητήριο που ανεβαίνουν άρθρα μέσα απο το Δημαρχείο; Πλάκα έχετε

@131 @Πολίτης (10/05/2017 11:26)

Γαυράκια οι νέες προσφυγές μέχρι να απορριφθούν δεν σταματάνε την εξέλιξη των έργων. Καταλάβατε χρηματοδοτούμενοι βλάκες;

AnOnYmOz (10/05/2017 12:05)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΠΕΜΠΕΣ. ΕΛΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ

tasos (10/05/2017 12:34)

Ο Σύριζα ξεκάθαρα προσπαθεί να μαζέψει ψήφους από τους οπαδούς. Γι αυτό και τα πάρε δώσε με Σαββίδη, γι αυτό και το σχέδιο για το νέο γήπεδο του ΠΑΟ. Με την ΑΕΚ βέβαια που είναι ήδη τελειωμένη υπόθεση το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να φροντίσει να μην υπάρχουν πλέον νέες καθυστερήσεις λόγω γραφειοκρατίας. Και αυτό ακριβώς κάνει.

Καβάλα (10/05/2017 13:40)

Συγκέντρωση έκανε ο γαυροδήμαρχος ναι ή οχι. Δεν θα μάθουμε;

Ανωνυμος* (10/05/2017 13:43)

@09.22
Ποιος σου ειπε οτι ειχα η εχω εμπιστοσυνη στην ΔΠ;
Ποιος σου ειπε οτι αντιδρουμε στην κατασκευη του εκτρωματος της Δικρφαλος ΑΕ Κατασκευαστικη επειδη αντιδρα η ΔΠ; Ποιος σου ειπε οτι ειμαι της λογικης " εαν δεν μπορεις να αποφυγεις τον βιασμο τουλαχιστον απολαυσε τον"; Παντα θα ειμαι απεναντι σε αυτους που για να κονομησουν υποβιβαζουν την ποιοτητα της ζωης μου!
@09.42
Λογικο σε βρισκω! Αν δεν ενημερωθεις απο τον Μελισσανιδη απο που θα ενημερωθεις...απο τον αντρα της Κουτσουμπα η οποιδηποτε αλλο ειδησεογραφικο σαιτ! Σαν σωστο προβατο θα ενημερωθεις απευθειας απο το τσοπανη!

@(13:43) (10/05/2017 15:18)

Εμείς ενημερωνόμαστε από εκεί όπου λένε αλήθειες και δικαιώνονται στις προβλέψεις και τις εκτιμήσεις τους. Εσύ κόκκινο πρόβατο από που ενημερώνεσαι και δεν έχεις πέσει ποτέ σε τίποτα μέσα;

@(10/05/2017 13:43) (10/05/2017 16:37)

Σε αυτό που αποκαλείς βιασμό ΕΣΥ ήρθες να μείνεις δίπλα του και να τον υποστείς. Δεν σε υποχρέωσε κανένας. Οπότε ομολόγησέ το μάλλον σου ψιλοάρεσε και ψιλογούσταρες κρυφογηπεδικέ.

@(10/05/2017 13:43) (10/05/2017 16:40)

Είπε για πρόβατα αυτός που ακούει για Στρούγκα και ΔΠ και τρέχει να τους υποστηρίξει μην πέσει κουβέντα κάτω. Την επόμενη φορά πριν το παίξεις πονηρός να ανοίγεις καλύτερα τα ματάκια σου. Αφιέρωσε 5 λεπτά να διαβάζεις καλύτερα τα σχόλια και μη σε νοιάζει. 24 ώρες έχεις, προλαβαίνεις να απαντήσεις σε όλα

Ανώνυμος (10/05/2017 17:01)

Ο κύριος αστερίσκος κοιμάται διαπιστωμένα στις 2 το πρωί και 5 το πρωί ξυπνάει να πάει στη δουλειά του όπως έχει ξαναπεί. Είναι με 3 ώρες την ημέρα και έχει πάρει εργολαβία όλες τις απαντήσεις. Αν δεν τα παίρνει τότε είναι σίγουρα κάποιος απο την παράταξη Βασιλόπουλου. Δεν εξηγείται διαφορετικά τόσος πόνος. ΑΕΚάρα μου συνέχισε να τους πονάς, όπως το πάνε θα αρρωστήσουν είτε απο ψυχολογικά είτε απο αυπνία

@(10/05/2017 17:01) (10/05/2017 18:48)

Χα χα ωραίος. Και ενώ βλέπει ότι δεν τσιμπάμε και ότι είμαστε ενημερωμένοι συνεχίζει όλο τα ίδια και τα ίδια.

Ανωνυμος* (10/05/2017 18:54)

Αντιπροεδρε αεκολε, εχεις γραψει 4 σχολια. Προφανως μετα απο καμμια τριανταρια λεξεις παθαινεις μπλακ αουτ και θελεις καποιο διαστημα για να συνελθεις!
Λογικο ειναι, γιαυτο και εισαι αεκολες!
Αδυναμια συγκεντρωσης,διχασμος προσωπικοτητας, ταυτιση με τον τσοπανη!
Μην το κοιταξεις! Ανιατη ασθενεια!

@18.54 (10/05/2017 22:43)

Πέσε κοιμήσου ρε κακόμοιρε λιγο. Εχεις λιώσει το κορμί σου πάνω απο το πληκτρολόγιο. Αστερίσκο γερά και πάρτους τα λεφτά!

Μήνυση στο σπίρτζη (11/05/2017 08:37)

Ο Βασιλόπουλος δεν μας έδινε τα υψόμετρα και τον μηνύσαμε. Τώρα γιατί δεν μηνύουμε και τον Σπίρτζη; Γιατί ο γαυροδήμαρχος ήταν υποχρεωμένος να τα δώσει σε 2-3 μέρες και ο υπουργός θέλει ένα μήνα; Οέοοο!!!!

@(18:54) (11/05/2017 09:47)

Μας τελείωσε ο αγώνας κατά του γηπέδου βλέπω και το ρίξαμε στην ψυχιατρική.

@Μήνυση στο σπίρτζη (11/05/2017 11:58)

Μετά την νομοθετική ρύθμιση εννοείται ότι μια νέα διαδικασία από μια υπηρεσία χρειάζεται αρκετά παραπάνω χρόνο για να ολοκληρωθεί αφού γίνεται για πρώτη φορά. Ο Βασιλόπουλος μηνύθηκε όχι γιατί τα καθυστερούσε αλλά γιατί αρνιόταν να τα δώσει. Καμιά σχέση με τον Σπίρτζη.

@(11/05/2017 08:37) (11/05/2017 12:01)

Ο Βασιλόπουλος πήρε τη μελέτη Νοέμβρη και απάντησε Φλεβάρη!3 μήνες μετά απάντησε οτι δεν τα δίνει! Για αυτό μηνύθηκε, για κωλυσιεργία και ηθική αυτουργία σε παρανομία. Ο Σπίρτζης σε ένα μήνα θα τα δώσει.

Η ερώτηση ειναι άλλη για την οποία έχει ταπωθεί ο Καλαμπόκης ήδη. Ο Δήμαρχος έλεγε οτι η μελέτη έχει ελλείψεις και δεν την υπογράφει γιατί είναι παράνομο. Οι υπάλληλοι του Υπουργείου θα υπογράψουν την ίδια μελέτη.

Αρα κάποιος απο τους 2 λέει ψέμματα και παρανομεί!Μάντεψε ποιος είναι. Εγώ λέω αυτός με τα νερά

(11/05/2017 12:01) (11/05/2017 16:43)

ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ 100 ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ,ΑΛΛΙΩΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΘΕΤΙΚΑ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Κ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΝΟΜΙΖΩ.ΑΡΑ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΔΝ ΕΓΙΝΕ,ΙΣΑ ΙΣΑ ΕΣΕΙΣ ΩΣ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Ο ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑΤΙ

Α. ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΘΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Β.ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ

ΑΡΑ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ?
ΠΑΠΑΤΖΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ,ΕΠΕΙΔΗ Η ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΣΤΟΝ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΙΟ

@(11/05/2017 16:43) (11/05/2017 16:57)

Γελοίε γαύρε ποιά χάρη θα μας κάνει η κυβέρνηση; Απλά θα εφαρμόσει την νομιμότητα γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς. Και με τον γαυροδήμαρχό σου που προτίμησε να παρανομήσει για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα στα οποία είναι ταγμένος θα τα πούμε στα δικαστήρια.

@(11/05/2017 16:43) (11/05/2017 17:13)

Και άσχετος και ψεύτης. Καταρχήν δεν είναι 100 μέρες το περιθώριο αλλά 50 + 10, δηλαδή το πολύ 60. Μέσα σε αυτές τις μερες αν γίνει ερώτημα σε αλλαη υπηρεσία οι 50 + 10 μέρες ξεκινάνε πάλι απο την αρχή. Ο πονηρός ο Δημαρχος λοιπόν κάθε 15 μέρες έστελνε και ένα ερώτημα για να μηδενίζει το χρόνο και να τρενάρει την υπόθεση. Οταν κατάλαβε οτι δεν τον παιρνει γιατί έφτασαν στα αυτιά του οι διαδικασίες για τις μηνύσεις έδωσε τελικά την απάντηση οτι δεν δίνει την έγκριση η οποία βασίζεται σε ψευδείς ισχυρισμούς και είναι παράνομη. Οσον αφορά τη "σιωπηρη έγκριση" στην οποία αναφέρεσαι, στην περίπτωση μας δεν ισχύει, γιατί ο Δημαρχος με την παρέα του κάνανε ερωτήματα και τελικά έδωσαν και απάντηση. Επίσης ο θεσμός της "σιωπηρής έγκρισης" είναι μια μπουρδα και μισή και μπορεί να καταπέσει ανα πάσα στιγμή σε μια προσφυγή στο ΣτΕ. Εκεί απέβλεπαν τα φιλαράκια σου και ευτυχώς που για πρωτη φορά λειτούργησε σωστά το κράτος και τους πήρε το παιχνίδι απο τα χέρια, αλλιώς ακόμα θα περιμέναμε

@(11/05/2017 16:43) (11/05/2017 17:14)

Σου έχω όμως εγώ μια πρόταση. Καντε εσείς τώρα μήνυση στους υπαλλήλους του Υπουργείου αμα θεωρείτε οτι θα υπογράψουν παράνομα. Για να σας δω ρε απατεώνες, ψεύτες, λαμόγια, επαναστάτες του γλυκού νερού.

Σας καμαρωσε ο μελισσανιδης για το βολο;; (11/05/2017 22:11)

Χανουμια αγραμματοι εσεις που πλακωθηκατε μεχρι και παραλιγο θανατου με τις αγραμματες μπουγατσες ,δεν θα καταφερετε με τιποτα να βρειτε τα λεφτα για παραγκα! Παει η ολυμπιαδα,οτι λεφτα εδωσε για παραγκες καραισκακη,οακα πανθεσσαλικο,παγκρητιο,εδωσε!! Σε εσας και στα βαζελια ουτε δεκαρα. Οπαδοι του μελισσανιδη τζαμπα μπουκαρατε εδω,καλυτερα να κοιταξετε πως να σωσετε το σπιτια των γονιων σας απο τους χαρατσο.δεη.εφκα.ενφια.πλειστηριασμους.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Θεόδωρος Μαγκλάρας

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές

Η κακοπαιγμένη παράσταση και τα μεγάλα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση

Το αύριο της πόλης και η ρεβάνς που θέλει να πάρει το χθες

Μια 14χρονη τραυματίστηκε από κολώνα που έπεσε στη Νέα Φιλαδέλφεια (ΦΩΤΟ)

Υπάρχει καλή και κακή λογοδοσία;

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου

Τα σύκα- σύκα και τη σκάφη- σκάφη λέει ο Γιάννης Ουσταμπασίδης

Τίνα Αλεξανδρή

Γιάννης Τομπούλογλου: «Δώρα Γκουντούρα, μας κάνεις υπερήφανους»

Έπεα πτερόεντα από την Αριστερά του καναπέ, κι ένα αφιέρωμα στον Πιραντέλο

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Ότι ναναι!
@ 08.12 Πως κατορθώνει να γράφεις τόσα πολλά χωρίς να λες τιποτα; Τι σχέση έχει το σχόλιο σου με το άρθρο που αναρτήθηκε με αφορμή ένα συγκε...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ςςςςςςςςς
@Κωνσταντίνος ο απίθανος που λες είναι σύμμαχος της τωρινής καταστασης....

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Καλημέρα . Τι είπατε ? Πολιτική συνθήκη ?Καλά εχθές γεννηθήκατε ? Τι έχουμε είπατε ? Πολλούς αξιόλογους ανθρώπους ? Πόσοι και ποιοί είναι ξέ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Ο Πολιτικος Γίγαντας....
....Τζελης, μίλησε στο you tube και διαπίστωσε ότι "εταιροκλιτες συμμαχίες" δημιουργούν μόνον προβλήματα! Ο συριζαιος Τζελης δεν είχε ακούσ...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Ανήκει στον κύριο Τζέλη το γήπεδο του Άτταλου; Για να ξέρω. Ήταν του παππού του; Το έχει αγοράσει ο ίδιος; Γιατί επιτρέπεται στον κύριο Τζέλ...

Θεόδωρος Μαγκλάρας
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Και λίγα γράφετε για τον Θόδωρο. Μας αφήνει κοσμήματα, την οικογένειά του. Ακομπλεξάριστος, ειλικρινής, δεν φοβήθηκε ποτέ να πει την αλήθεια...

Προσωπικά παιχνίδια Τζέλη με το γήπεδο του Αττάλου
Xρήστης: Βρε κακο που μας βρηκε....
Αφηστε κύριοι τον ανθρωπακο ησυχο! Έπρεπε να τον είχατε ενημερώσει για το θέμα ώστε μετά από μια πλατιά ολομέλεια προέδρου καπελαδουρα και τ...

Στην πολιτική υπάρχουν αντίπαλοι, στον υπόκοσμο εχθροί
Xρήστης: Με αγγιξατε;
Θα αναλάβει η Ένωση Γυναικών το θέμα οπως κανει παντα για "ολα" τα θυματα μπουλινγκ και θα μπουν τα πράγματα στην θέση τους! Τι οχι;...

Ένοπλη ληστεία σε τράπεζα στη Νέα Φιλαδέλφεια
Xρήστης: Έλληνας
Το άλλο με τον παπά το μάθατε; ...

Πυροβολισμοί στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες το βράδυ- δεν υπήρξε τραυματισμός, μόνο υλικές ζημιές
Xρήστης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
Εμπεδωνεται το αισθημα ασφαλειας......

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: Κωνσταντίνος
@ ε.ν. (31/08/2024 20:13) Πεσμου πρώτα εσύ για τους νεκρούς στο Μάτι, στα τέμπη κ για τους εκατοντάδες νεκρούς που δεν πρόλαβαν να μπουν στο...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: ε.ν.
με το καλο συντομα θα ολοκληρωθει το αντιπλημμυρικο. @Κωνσταντίνος (30/08/2024 20:07) για τους νεκρους μεσα σε ενα χρονο δεν λες κατι ουτε...

Άμεσα κινήθηκε η Δημοτική Αρχή για την αποκατάσταση των προβλημάτων από τη νεροποντή (ΦΩΤΟ)
Xρήστης: Μαμά έβρεξε
Και η αντιπολίτευση κινητοποιήθηκε άμεσα με προβολή στα social τις σκηνές της νεροποντής. Καθώς και οι σύζυγοι και οι μανάδες πρώην αντιδημά...

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
@Κωνσταντίνος: Όχι μόνο 2.000, δεν θυμάσαι τη δενδροφύτευση που οργάνωσε ο Μελισσανίδης πέρσιτο καλοκαίρι; 30.000 δέντρα φύτεψε ο λαός μας....

Ισχυρή νεροποντή σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα- Η Σκρα υπενθυμίζει την ανάγκη του αντιπλημμυρικού έργου
Xρήστης: τίγρης
Ο Παντελόγλου είχε κάνει πρόταση, αφού το πρόβλημα ήταν πώς θα κυκλοφορούν τα τρόλεϊ: https://www.kosmosnf.gr/2024/03/gia-na-syzitame-prepei...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©