Επεισόδια που αμαυρώνουν την εθνική επέτειο και εξυπηρετούν τα σχέδια του δημάρχου

Δημοσιεύτηκε στις 26/03/2017 στην κατηγορία Η πόλη  |  60 σχόλια

Για άλλη μια φορά λίγοι ακραίοι, που δεν έχουν συναίσθηση του εορτασμού της εθνικής επετείου, βρήκαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν επεισόδια και στιγμές έντασης και, φυσικά, να δώσουν άλλη μια ευκαιρία στον δήμαρχο Άρη Βασιλόπουλο, η πολιτική του οποίου στο θέμα του γηπέδου έχει διχάσει την πόλη, να εμφανιστεί ως θύμα.

 

Αμέσως, η δημοτική Αρχή, αντί να απομονώσει τους ελάχιστους αυτούς ακραίους, κι αντί να συνεργαστεί, όπως έχει χρέος εκ της θέσεώς της, με την αστυνομία προκειμένου αυτοί που επιχείρησαν στο όνομα οποιουδήποτε σκοπού να αμαυρώσουν την εθνική επέτειο να προσαχθούν και να εξεταστεί εάν και εφόσον εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου, αντίθετα, άφησε να εξελιχθεί η πρόκληση των ακραίων, προκειμένου η ίδια να εμφανιστεί ως... θύμα, κάτι που εξυπηρετεί τα σχέδια Βασιλόπουλου για να δημιουργήσει συνθήκες διχασμού της τοπικής κοινωνίας, ελπίζοντας ότι όσοι τάσσονται για τον ένα ή τον άλλο λόγο εναντίον του γηπέδου, θα αποτελέσουν το όχημα επανεκλογής του το 2019. 

 

Για τους ελάχιστους αυτούς, που ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΕΚ, και που προφανώς είναι ομοϊδεάτες των φίλων του δημάρχου (Ρουβίκωνες και άλλες αναρχικές "συλλογικότητες") πραγματικά δεν έχουμε να πούμε τίποτα. Οι άνθρωποι, εμφανώς δεν καταλαβαίνουν ότι ο χώρος εορτασμού μιας εθνικής επετείου ΔΕΝ είναι χώρος έντασης, διαπληκτισμών και κάθε λογής απειλών. Κι επίσης δεν καταλαβαίνουν ότι όποτε επιχειρήθηκε "δυναμική" κι όχι ειρηνική διαδήλωση υπέρ του γηπέδου, αυτή ΠΑΝΤΟΤΕ λειτούργησε εναντίον του γηπέδου και υπέρ του Άρη Βασιλόπουλου. Είναι τόσο εμφανής η αδιαφορία των ολίγιστων αυτών "τσαμπουκάδων" για την προσβολή της μνήμης της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και για το ότι προσφέρουν "σανίδα σωτηρίας" στην σημερινή δημοτική Αρχή, που μας βάζει σε πολλές σκέψεις...

 

Η δημοτική Αρχή, φυσικά, δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεκμετάλλευτη μια τέτοια ευκαιρία κι εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση, επαναφέροντας την ανύπαρκτες θεωρίες της περί "ομηρείας" στην οποία δήθεν βρίσκεται η πόλη μας κι επιχειρώντας και πάλι να "θυματοποιηθεί", αφού άλλος δρόμος δεν της έχει απομείνει στην αδιέξοδη πολιτική που ακολουθεί για το γήπεδο της ΑΕΚ:

*****

 

Με χυδαία συνθήματα κατά του Δημάρχου και της δημοτικής αρχής γενικότερα ομάδα χούλιγκαν αμαύρωσε τον εορτασμό της εθνικής επετείου στο Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας. Από νωρίς είχαν πάρει θέσεις γύρω από την πλατεία Κωνσταντινουπόλεως, όπου επρόκειτο να πραγματοποιηθεί επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων, άτομα με μια τεράστια σημαία της ΑΕΚ τα οποία «υποδέχτηκαν» τους δημοτικούς συμβούλους και τους εκπροσώπους των φορέων της πόλης με γιουχαΐσματα και υβριστικά συνθήματα. Η συμπεριφορά αυτή συνεχίστηκε καθόλη τη διάρκεια της τελετής, ενώ μετά το πέρας της πολιόρκησαν την αντιπροσωπεία του Δήμου και φορέων της πόλης που κατευθύνθηκε προς την κεντρική πλατεία Πατριάρχου για να παρακολουθήσει την καθιερωμένη παρέλαση. Τα άτομα αυτά, παρά την έντονη αστυνομική παρουσία, απειλούσαν και έβριζαν χυδαία, ακολουθώντας επί πολλή ώρα μέσα στα στενά της προσφυγούπολης το Δήμαρχο, αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους, αλλά και πολλούς πολίτες.

 

Η ίδια συμπεριφορά συνεχίστηκε και στο κέντρο της πόλης πριν ξεκινήσει η παρέλαση, ενώ μετά το πέρας της αρκετοί από αυτούς ακολούθησαν φωνάζοντας και απειλώντας δημοτικούς συμβούλους και άλλους πολίτες στα στενά της πόλης.

 

Το επεισόδιο αυτό είναι συνέχεια της ιδιότυπης ομηρίας που ζει η πόλη τον τελευταίο καιρό με αφορμή το γήπεδο της ΑΕΚ. Μερικές δεκάδες φερόμενων ως οπαδών έχουν εγκατασταθεί στο κέντρο της πόλης και προσπαθούν να εμποδίσουν και να ακυρώσουν οποιοδήποτε έργο της δημοτικής αρχής. Το γεγονός ότι δεν σεβάστηκαν την εθνική επέτειο και προσπάθησαν να την μετατρέψουν σε πεδίο οπαδικής αντιπαράθεσης, δείχνει πού οδηγεί η συνεχής υποδαύλιση από μερίδα του οπαδικού τύπου και η ανοχή αυτών των φαινομένων από την επίσημη ΑΕΚ. Καλούμε το λαό της πόλης μας να απομονώσει αυτά τα στοιχεία και να εμποδίσει την καλλιέργεια κλίματος διχασμού και αντιπαράθεσης για ένα ζήτημα στο οποίο ο Δήμος έχει ξεκάθαρα τοποθετηθεί. 

 

Ο λαός της πόλης μας έχει και μνήμη και συνείδηση και κυρίως έχει δημοκρατική παράδοση που δεν χωρά χουλιγκανισμούς και ακραίες συμπεριφορές.

*****

 

Φυσικά, η επέλαση των ακραίων έμεινε χωρίς απάντηση, καθώς η δημοτική Αρχή έχει... καταφέρει να διαταράξει τις σχέσεις της και με την αστυνομία (που τη θυμάται μόνο όταν νομίζει ότι κινδυνεύει...) ενώ από την άλλη μεριά τα καλόπαιδα που αναλαμβάνουν να υποστηρίξουν τις θέσεις του δημάρχου με αντισυγκεντρώσεις στην πόλη μας, είχαν... αλλού δουλειά, όπως λέει και η παρακάτω είδηση:

*****

 

Σε πεδίο μάχης μετετράπη για ένα ακόμη βράδυ το κέντρο της Αθήνας. Από τις 12:40  μέχρι τις 3.30 τα ξημερώματα, ομάδες νεαρών κουκουλοφόρων επιδόθηκαν σε πετροπόλεμο και συνεχή ρίψη μολότοφ σε διμοιρίες των ΜΑΤ στις οδούς Τοσίτσα, Πατησίων, Βαλτετσίου, Διδότου και Χαριλάου Τρικούπη. Κλειστή παρέμεινε η Πατησίων μέχρι τις 2.20 το πρωί.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Μπερδεύουν ακόμα την ΑΕΚ με την Πέρα Κλουμπ

 

Εδώ έχουμε δήμο "δημοκράτη", στο Καματερό είναι οι... φασίστες

 

Ο πρώτος που παρανομεί

 

Μεγάλη η ευθύνη των οπαδών της ΑΕΚ

 

Μη διχάζετε άλλο την πόλη κύριε δήμαρχε. Πάρτε ενωτικές πρωτοβουλίες, τώρα!

 

Μια ανακοίνωση του δήμου, που θα μείνει στην ιστορία

 

Μην το περιμένετε το γήπεδο...

 

Εσείς, ποια παρανομία υποστηρίζετε;

Γράψτε την άποψή σας

George (26/03/2017 21:52)

Να αποδεχθείς την νομιμότητα γαυροδήμαρχε και θα σταματήσουν να σε βρίζουν. Επίσης αν το κάνεις θα έχεις πιθανόν κάποια ελαφρυντικά στις δίκες που θα ακολουθήσουν για τις βρωμιές σου όλο αυτό τον καιρό.

George (26/03/2017 22:03)

Να προσθέσω επίσης ότι οι εμετικές τοποθετήσεις πολλών δημοτικών συμβούλων δικαιολογούν απόλυτα τις αντιδράσεις με απειλές και ύβρεις. Ναι έχεις δίκιο Διαμαντή ότι όλα αυτά δεν βοηθούν αλλά δεν γίνεται να περιμένουμε από οπαδούς να διαδηλώνουν ειρηνικά όταν τους αποκαλούν φασίστες και όταν στήνουν ψεύτικους προπηλακισμούς ο αντιαεκτζής και τα πρόβατά του που τα επέλεξε ένα προς ένα με κριτήριο μόνο το μίσος τους κατά της ΑΕΚ.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (26/03/2017 22:17)

@22.03
Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι αυτές οι απαράδεκτες εντάσεις- εκτός του ότι αμαυρώνουν τον εορτασμό της εθνικής επετείου, δεν θα κουραστώ να το γράφω αυτό- επιπροσθέτως ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΟΚΟΥΜΠΙ ενός δημάρχου που η στάση του έναντι της ΑΕΚ τον έχει εκθέσει στο Πανελλήνιο, τότε δεν έχει νόημα να συζητάμε. Συνεχίστε να του δίνετε όπλα στο λυσσώδη πόλεμο που κάνει εναντίον της ΑΕΚ, τι άλλο να πω...

Ξθ (27/03/2017 00:12)

Αυτοι οι οπαδοι που δεν ειναι καν φιλαδελφειωτες, απο φαντασια τους λενε οτι ο δημαρχος μας ειναι φιλος του ολυμπιακου. επειδη ουτε ο λαθρεμπορας τους δεν δινει τα φραγκα του( δεν θα τα σκασει ποτε,αφου πως θα τα παρει πισω και αλλοι θα βγουν κερδισμενοι,ειναι εξυπνος) να πανε οι ιδιοι στο λαθρεμπορα τους και να ζητησουν τα λεφτα για να φτιαξουν τη παραγκα τους. οταν ειχαμε τη γαιτανα η οποια ειχε πει να γινει η παραγκα, ο λαθρεμπορας που ηταν;;;;;;;;;;;;;; Ο δημαρχος μας ειναι νομιμα εκλεγμενος απο εμας και θα τον ξαναψηφισουμε ακομα και ρουκετες να μας ριξουν αυτα τα χειροτερα κτηνη της ελλαδας. Δεν κανουμε πισω πουθενα. Μπροστα παμε δημαρχε μας και συνεργατες!! Κανενας απο τη σοβαρη κοινωνια δεν πηγε να στηριξει αυτους τους ψυχοπαθεις των γηπεδων.

AB (27/03/2017 00:37)

Όλα πάνε μια χαρά. Και το 19 στο σβέρκο σας θα είμαι.

Εχεις ξεφύγει τελείως κ.Σειτανίδη (27/03/2017 01:48)

Σα να σου κόβει τσεκ ο τίγρης, έχει γίνει η γραφή σου....Θέλετε, δε θέλετε το γήπεδο δε θα γίνει επειδή είναι χοντρά παράνομο.Τη μήνυση που έχουν κάνει μέλη της ερασιτεχνικής ΑΕΚ σχετικά με τη χρήση του γηπέδου , γαργάρα το κάνεις ε?Αυτό είναι το πιο βασικό, ασχέτως που τα έχει κάνει όλα μπουρδέλο ο δημαρχάκος Σε λίγο όμως θα ξεμείνει από εξιλαστήρια θύματα ο γατούλης και όσο σανό και να πέφτει, ο κόσμος θα δει την αλήθεια κατάμουτρα.
Υ.Γ. Συγχαρητήρια και για την αναδημοσίευση στο ΄΄εγκυρότατο΄΄ aek365. Μεγάλη η χάρη σου. Γελάν και οι πέτρες...

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2017 09:10)

Δεν διαφωνώ ούτε για το ότι αμαυρώνουν τον εορτασμό, ούτε για το ότι κάνουν κακό στην όλη προσπάθεια για το γήπεδο. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι οι συγκεκριμένες αντιδράσεις είναι το ελάχιστο που μπορούμε να αναμένουμε από οπαδούς όταν η άλλη πλευρά αυτό ακριβώς επιδιώκει με λύσσα. Είναι σαν να βάζει κάποιος οπαδούς των μεγάλων ομάδων στο ίδιο γήπεδο χωρίς διαχωριστικά και να γράφει ευχολόγια για τη συμπεριφορά τους. Υπάρχει ένα όριο μέχρι το οποίο μπορείς να συγκρατήσεις κάποιους ότι και να κάνεις. Και αυτό το γνωρίζει και η πολιτεία που αν έχει πράγματι καλές προθέσεις θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2017 09:13)

@01.48
Δεν πήρα τσεκ 30 χρόνια στη δημοσιογραφία. Εσύ προφανώς, μόνον έτσι λειτουργείς. Μίλα για τον εαυτό σου όχι για άλλους. Αυτό αφορά σε όλους όσοι νομίζουν ότι η απάντηση στα επιχειρήματα είναι "τα παίρνεις". Ε δεν είμαστε όλοι σαν τα μούτρα σας.

@(01:48) (27/03/2017 11:56)

Γαυροτρόλ βουτηγμένε στην παρανομία και τα ψέματα για ότι ζόρι τραβάτε εσύ και η χρηματοδοτούμενη παρεούλα σου θα τα πούμε στα δικαστήρια. Προς το παρόν θα εφαρμόσετε θέλετε δε θέλετε όλα όσα έχουν αποφασίσει ΗΔΗ τα δικαστήρια είτε με τον καλό είτε με τον άσχημο τρόπο. Προφανώς έχετε επιλέξει τον άσχημο τρόπο. Κανένα πρόβλημα.....

@Εχεις ξεφύγει τελείως κ.Σειτανίδη (27/03/2017 12:04)

Τώρα σας φταίει και ο Διαμαντής τσιράκια του Βασιλόπουλου; Πολύ καλά σας κάνουν και τρέμετε να κυκλοφορήσετε στην πόλη.

@AB (27/03/2017 00:37) (27/03/2017 12:13)

Μακάρι να είσαι εδώ. Εμείς εδώ σε θέλουμε να τρέμεις και να μπερδεύεις τα λόγια σου όπως στην ομιλία σου από το φόβο. Μετά βέβαια την παρουσία σου στην ΕΡΤ όπου έβγαλες σε πανελλαδική εμβέλεια όλο το μίσος σου για την ΑΕΚ με ψέματα και συκοφαντίες όλοι συμφωνούν ότι αξίζεις πολύ χειρότερα αλλά δεν θα σου κάνουμε τη χάρη. Απλά θα μας έχεις συνέχεια δίπλα σου να μας βλέπεις και να μας ακούς.

@Ξθ (27/03/2017 00:12) (27/03/2017 12:18)

Το ότι δεν έχει τα χρήματα ο Τίγρης φαίνεται ξεκάθαρα από τον πανικό σας τώρα που βγαίνει η άδεια. Ευτυχώς τον τσαντίσατε τόσο πολύ ώστε ακόμα και αν δεν κάνει μεταγραφές τα χρήματα για τη γηπεδάρα θα τα βάλει 1000% μόνο και μόνο για να βλέπει το σκυμένο κεφάλι και τις κλαμένες φάτσες σας γαυράκια.

@Ξθ (27/03/2017 12:26)

Ποιος σας είπε ότι μας απασχολεί αν θα κάνετε πίσω ή όχι ρε ανύπαρκτοι; Σας έχουμε ξεπεράσει και σας έχουμε εκθέσει εδώ και καιρό. Δεν έχουμε ανάγκη την συναίνεσή σας και την υπογραφή σας για να γίνει το γήπεδο. Το γήπεδο θα γίνει γιατί έτσι αποφάσισαν τα δικαστήρια και η κυβέρνηση. Αντίθετα μας βολεύει η στάση σας γιατί όσο συνεχίζετε μαζεύουμε υλικό για τις δικογραφίες.

Ανώνυμος (27/03/2017 12:28)

@ George (26/03/2017 21:52) Η νομιμότητα -ειδικά σε αυτήν εδώ την πόλη- δεν θα επιβληθεί ποτέ ούτε από περιθωριακά ούγκανα χρυσάβγουλα τύπου ghetto ούτε από χαρτζιλικωμένους πρεζάκηδες που έχουν κατσικωθεί εδώ και μέρες στο κέντρο της πόλης ούτε από τον οπαδικό τύπο των κατά φαντασίαν δημοσιογράφων πρώην "ατόμων" στα club της αλητείας. Αν κι εφόσον υπάρξει νομιμότητα και πρέπει να επιβληθεί, αυτό θα γίνει μόνο σε επίπεδο συντεταγμένης πολιτείας και αρμόδιων οργάνων
Μόνο η ΑΕΚ είναι εκτεθειμένη ανεπανόρθωτα αυτή την στιγμή στην κοινωνία της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας, εφόσον οπαδοί της -που δεν είναι καν από εδώ- δεν διστάζουν να αμαυρώνουν ακόμα και μια εθνική γιορτή. Υποτίθεται μάλιστα ότι η ΑΕΚ συμβολίζει κάτι παραπάνω απ' τους υπόλοιπους, σε σχέση με τον μικρασιατικό ελληνισμό, Πάρτε το χαμπάρι όσο είναι καιρός. Εδώ αυτά τα κόλπα δεν περνάνε. Ακόμα και πολλοί δεξιοί είναι αυτή τη στιγμή στο πλευρό της δημοτικής αρχής. Ξυπνήστε όσο είναι καιρός!

@(01:48) (27/03/2017 12:34)

Η δίκη για το παραχωρητήριο είναι τυπική διαδικασία και το ξέρεις. Σε λίγες μέρες χρηματοδοτούμενε γαύρε θα φας άλλη μια σφαλιάρα και γι αυτό όπως έφαγες για όλα τα προηγούμενα (ΣτΕ κλπ). Αφού το παίζεις μάγκας γιατί δεν μας λές για όσα έχουν προηγηθεί; Έπεσες σε οποιαδήποτε αρνητική πρόβλεψη μέσα; Εμείς όμως δικαιωθήκαμε 100% και τράβα τώρα να μετρήσεις τα χρήματα του Μελ να δεις αν του φτάνουν για το γήπεδο κορόιδο.

tasos (27/03/2017 13:16)

Περιμένουμε την νομοθετική ρύθμιση που θα βουλώσει τα στόματα των γελοίων. Μέχρι τότε μην τους πλησιάζετε καθόλου γιατί αυτό ακριβώς θέλουν για να κλαίγεται μετά ο βασιλόγαυρος στους πρώην συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε για φτύσιμο δεν αξίζουν.

@Εχεις ξεφύγει τελείως κ.Σειτανίδη (27/03/2017 13:20)

Σε εσένα χρηματοδοτούμενε γιατί δεν μας λες ποιος σου κόβει το τσεκ για να το παίζεις επαναστάτης; Αν είναι εκτός από τα ψέματα για το γήπεδο να συκοφαντείς και τους δημοσιογράφους που διαφωνούν μαζί σου να ζητήσεις αύξηση από το αφεντικό.

Nick (27/03/2017 13:30)

Τίποτα δεν του έχουν κάνει του αρχιψευταρά μετά από όσα βρωμερά έχει κάνει τα τελευταία 3 χρόνια. Απίστευτο μίσος βγάζει σε ότι έχει σχέση με την ΑΕΚ. Ακόμα και τα Μικρασιατικά Σωματεία κοροιδεύει και δεν δέχεται να τα συναντήσει. Καλό είναι να μην βγάζουμε σε οργή την αηδία που μας προκαλεί αφού αυτό τελικά δεν βοηθάει. Θα τον τσακίσουμε με νόμιμο τρόπο όπως πάντα. Άλλωστε οι δικαστικές περιπέτειες για τις παρανομίες του τώρα αρχίζουν....

@ @Ξθ (27/03/2017 00:12) (27/03/2017 12:18) (27/03/2017 13:30)

Τι είπες ότι θα εκδοθεί? Άδεια?
Άδεια??? Αχαχαχαχαχαχαχχα!

Σε καλό σου αδελφέ! Ούτε περιπτέρου! Wake up!

Μην ξεχάσουμε και τα ελληνικά που ξέρουμε. (27/03/2017 14:07)

Κύριε συντάκτα του άρθρου, ατυχέστατη η χρήση του όρου «αντισυγκέντρωση» όταν αναφέρεστε στους αγώνες των κατοίκων (πέραν ότι ο όρος ανάγεται στην εποχή του δεξιού παρακράτους επί ΕΡΕ και την δολοφονία του βουλευτή της ΕΔΑ Γρηγόρη Λαμπράκη).
Συγκέντρωση ήταν η προεκλογική ομιλία της Δύναμης Πολιτών. Αντισυγκέντρωση ήταν αυτό που έκαναν την ίδια ώρα οι «οπαδοί» της ΑΕΚ. Συγκέντρωση (ή καλύτερα προσπάθεια συζήτησης) ήταν η πρόθεση του συντονιστικού των κατοίκων να ενημερώσει στο Πνευματικό Κέντρο για το σχέδιο agiasofia και την επιχειρούμενη μετατροπή της πόλης σε Παλέρμο. Αντισυγκέντρωση ήταν αυτό που (και πάλι) έκαναν οι «οπαδοί». Συγκέντρωση ήταν η προσπάθεια του συντονιστικού να απευθυνθεί στην κοινωνία, έξω από το δημαρχείο. Αντισυγκέντρωση ήταν αυτό που (και πάλι) έκαναν οι «οπαδοί» κλιμακώνοντας με προπηλακισμούς.
Άλλες αντισυγκεντρώσεις δεν έχουν υπάρξει. Όλες, ανήκουν αποκλειστικά στην ΑΕΚ.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2017 15:45)

@14.07
Εγώ μίλησα γενικά για "αντισυγκεντρώσεις". Εσύ που έχεις τη μύγα, μυγιάστηκες...

@(12:28) (27/03/2017 15:49)

Ρε γελοίε 3 χρόνια λέμε ότι η νομιμότητα θα επιβληθεί σε επίπεδο συντεταγμένης πολιτείας και αρμοδίων οργάνων. Εσύ τώρα ξύπνησες; Από κει και πέρα θέλει ένας ανθρωπόμορφος γαύρος να αποκαλεί τους Αεκτζήδες φασίστες και να στήνει ξυλοδαρμούς; Θα τους αντιμετωπίσει τότε σαν άντρας στο κέντρο της πόλης που θα του ζητήσουν το λόγο. Θέλει να ψεύδεται και να παρανομεί; Θα αντιμετωπίσει τη δικαιοσύνη . Τέρμα τα αστεία. Ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Έφτασε η ώρα της πληρωμής.

@(13:30) (27/03/2017 16:03)

Αν δεν είχες πρόβλημα νοημοσύνης δεν θα μιλούσες αυτές τις μέρες για την άδεια. Θα το είχες βουλώσει για να γλυτώσεις άλλη μια σφαλιάρα όπως αυτές του ΣτΕ, της Δούρου, του Σύριζα και πολλές άλλες. Είπαμε όμως η βλακεία είναι ανίκητη.

Κιτρινισμός (27/03/2017 16:07)

κ. Σεϊτανίδη, τον τελευταίο καιρό, ο τρόπος που δημοσιογραφείτε είναι απλά κίτρινος...
Παραμυθιάζετε τους αναγνώστες σας...αλλά όλοι ΕΙΔΑΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ το Σάββατο το μεσημέρι να αμαυρώνουν την παρέλαση και τηη επέτεια και την ΕΛΑΣ να κοιτά αμέριμνη!
Καλή συνέχεια στον κατήφορό σας!

@(27/03/2017 14:07) (27/03/2017 16:08)

Σε ενημερώνω ότι από δω και πέρα για οποιαδήποτε συγκέντρωση γαύρων αναρχικών και άλλων χρηματοδοτούμενων ενάντια στην εφαρμογή των νόμων και των αποφάσεων της πολιτείας για την κατασκευή του γηπέδου μας εκεί που προυπήρχε πριν γεννηθούν οι πατεράδες σας θα υπάρχει πάντα αντισυγκέντρωση. Κοίτα να το συνηθίσεις.

@Μην ξεχάσουμε και τα ελληνικά που ξέρουμε (27/03/2017 16:19)

Αριστεροφασίστα αν πάρει την εξουσία ο ηγέτης σου να ονομάσεις όλες τις συγκεντρώσεις ενάντια σε όσα πιστεύεις αντισυγκεντρώσεις κατά του λαού και να τις απαγορεύσεις. Μέχρι τότε απόλαυσέ το γιατί θα μας βλέπεις κάθε μέρα. Απέναντι σε ψεύτες και παράνομους θα κάνουμε όσες συγκεντρώσεις γουστάρουμε και αν σε χαλάει έλα να μας εμποδίσεις.

@Ανώνυμος (27/03/2017 12:28) (27/03/2017 16:37)

Η ΑΕΚ στο μόνο που είναι εκτεθειμένη είναι γιατί δεν προχώρησε σε μηνύσεις νωρίτερα. Όσο για τους χαρακτηρισμούς σου για όσους υπερασπίζονται την νομιμότητα τους επιστρέφω και σε εσένα και στην υπόλοιπη παρέα σου με τους λοστούς και τα κράνη.

Ανωνυμος* (27/03/2017 17:26)

Αντιπροεδρε με τα χιλια ονοματα!
Να αποφευγεις την λεξη "πληρωμη" γιατι εκνευριζεται ο τιγρης! Νομιζει οτι σε αυτον αναφερεσαι!

Μην ξεχάσουμε και τα ελληνικά που ξέρουμε. (27/03/2017 17:27)

@ Κύριε Συντάκτα τρία πράγματα συμβαίνουν.

ή γράφεις με τα πόδια
ή ξεχνάς τι γράφεις
ή στα γράφουν άλλοι.

Σου επισημαίνω την ατυχέστατη χρήση του όρου «αντισυγκέντρωση» για τους αγώνες των κατοίκων και απαντάς με εξυπνακισμούς επιπέδου νηπιαγωγείου για μύγες?
Μάλλον εσύ την έχεις τη μύγα ως γνήσιος ιδεολογικός απόγονος της ΕΡΕ που είσαι.
Τι? Δεν είσαι?

N.F. (27/03/2017 17:49)

Να το πούμε άλλη μία φορά γιατί κάποιοι μας θεωρούν βλάκες. Ξέρουμε γιατί τα κάνετε όλα αυτά. Ήρθατε σε μία πόλη με γήπεδο γνωρίζοντας πολύ καλά τα όποια προβλήματα και πιστεύετε ότι έστω με παράνομες πράξεις και ψεύδη θα εμποδίσετε την κατασκευή του νέου γηπέδου. Λυπάμαι αλλά εναλλακτική δεν υπάρχει οπότε θα προσαρμοστείτε σε αυτό που εσείς επιλέξατε από την αρχή. Εσείς βρήκατε το γήπεδο εκεί και όχι αυτό εσάς. Δεν σας υποχρέωσε κανείς στη συνύπαρξη.

Anonymous (27/03/2017 17:49)

Καλησπέρα ρε παιδιά. Πείτε του Δήμαρχου να σταματήσει να πίνει νερό. Δεν έχουμε σταγονα σπίτι. Το άδειασε το δίκτυο

Διαμαντής Σεϊτανίδης (27/03/2017 19:03)

@16.07
@17.27
Όσο και να προσπαθείς με προσβολές να απαντήσεις, απλώς γελοιοποιείσαι. Πες επιχειρήματα, κι άσε τις προσωπικές επιθέσεις, "σε τούτα δω τα μάρμαρα, καμιά σκουριά δεν πιάνει".

Ανώνυμος (27/03/2017 20:19)

Εχουν σκάσει απο το κακό τους. Τελείωσε και το καινούργιο παραμύθι "γιατί δεν φέρνετε οριστική μελέτη απο την Περιφέρεια". Πάμε του είπε ο Ανδριόπουλος και ας περιμένουμε 3 μήνες. Βέβαια πρέπει να ήταν βουλωμένα τα αυτάκια του γιατί δεν απάντησε ποτέ

@ (27/03/2017 17:27) (27/03/2017 20:45)

Οι κάτοικοι αριστεροφασίστα ξέρουν ότι θα γίνει το γήπεδο εκεί που ήταν πάντα και δεν παίρνουν μέρος σε συγκεντρώσεις με οπλισμένους αναρχικούς. Εσύ κόλλησες με την αντισυγκέντρωση. Όταν θα απολογούνται στο δικαστήριο ο γαυροδήμαρχος και η παρέα του για τις παρανομίες τους έλα σαν μάρτυρας με το επιχείρημα ότι σας έκαναν αντισυγκέντρωση να τον σώσεις. Απίστευτο γέλιο προσφέρεις.

@Ανώνυμος (27/03/2017 20:19) (27/03/2017 20:48)

Όχι μόνο δεν απάντησε αλλά ήταν έτοιμος να σκάσει από το κακό του. Πολύ γελοία η εικόνα. Ταίριαζε τουλάχιστον με τις τοποθετήσεις του.

Ανώνυμος (28/03/2017 08:40)

Τους ενοχλεί η κριτική και η αποδοκιμασία τους μπέμπηδες. Είμαστε όλοι, οπαδοί, δημοσιογράφοι πληρωμένοι. Οταν όμως βρίσκονταν στις θέσεις μας ή ακόμα και σήμερα η Ευτυχίτσα πάει και βαράει τα τραπέζια στα Ειρηνοδικία μπροστά σε οικογενειάρχες είναι οι αγανακτισμένοι επαναστάτες. Οχι μόνο κράξιμο αλλα βλέπω να πέφτουν αυγά και γιαούρτια όπως το πάνε και μάλιστα εκείνα με την πέτσα στο πήλινο

Γιάννης Π. (28/03/2017 09:37)

Ακόμα με το γήπεδο της ΑΕΚ ασχολείστε; Η κυβέρνηση προωθεί άμεσα το γήπεδο της ΑΕΚ στη Ν.Φ., το γήπεδο (τέννις ή ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ) που με κάποιες μετατροπές θα γίνει η έδρα της μπασκετικής ΑΕΚ και το νέο γήπεδο του ΠΑΟ στο Γουδί. Κι αν έχει αυτές τις προτεραιότητες ο ΣΥΡΙΖΑ φανταστείτε τι θα γίνει με την επόμενη κυβέρνηση που δεν θα είναι αριστερή. Όλα τα άλλα είναι για να χάνουν το χρόνο τους οι άσχετοι και οι ονειροπόλοι. Ιδιαίτερα κάποιοι αριστεροί που ονειρεύονται δάση στο χώρο του γηπέδου είναι οι ίδιοι που ονειρεύονταν ότι η Ελλάδα θα αλλάξει την Ευρώπη και σε 1-2 χρόνια θα είχαν λυθεί όλα μας τα προβλήματα με επαναφορά των μισθών στην προ κρίσης εποχή. Ξυπνήστεεεεε

@Κιτρινισμός (28/03/2017 11:30)

Ποιος είναι ο κιτρινισμός του Διαμαντή αρχιψευταρά; Το ότι δεν παρουσιάζει τις διαμαρτυρίες σαν ξυλοδαρμούς; Και τι ακριβώς θέλεις να κάνει η αστυνομία; Να τους βουλώσει τα στόματα; Ο ορισμός του φασίστα είσαι. Εσύ να κάνεις ότι γουστάρεις και οι άλλοι να μην μπορούν να διαμαρτυρηθούν. Και όταν το κάνουν είναι τραμπούκοι. Σας έπιασε και ο πόνος για την εθνική εορτή. Αν έκαιγαν βέβαια τίποτα αναρχικοί σαν αυτούς που καλείτε για συμπαράσταση καμιά ελληνικη σημαία δεν θα είχες πρόβλημα. Και βέβαια όταν διαμαρτύρεστε εσείς η αστυνομία που επικαλείσαι πρέπει να κάνει στην άκρη γιατί τότε είναι γουρούνια δολοφόνοι. Για λύπηση και για γέλια είστε όλοι σας.

Nick (28/03/2017 12:33)

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του δημάρχου αυτή τη στιγμή ξέρετε ποιο είναι; Το ότι μέχρι να γίνει η νομοθετική ρύθμιση που θα τον πετάξει οριστικά απέξω δεν υπάρχει άλλη εκδήλωση του Δήμου για να τον γιουχάρουν και να τρέχει στα κανάλια και τα κόμματα να κλαίγεται.

Κιτρινισμος (28/03/2017 13:19)

Τόσο χαμηλά κ. σεϊτανίδη? Με απογοητεύετε οικτρά.... Ακόμα και οι συνάδελφοί σας στην πόλη μας σάς πήραν χαμπάρι... Γήπεδο χωρίς υπογειοποίηση δεν μπορεί να γίνει... Σας συμβουλεύω να ενημερώνεστε από το aek watch... Κάτι ξέρουν εκεί!!!

απορία (28/03/2017 16:29)

https://www.youtube.com/watch?v=KxIXaeo3IMw

ΑΕΚ-ολέδες αμαυρώνουν την Εθνική Επέτειο αλλά ο Διαμαντής δεν το βλέπει έτσι!

οι ομάδες πάνω από την Πατρίδα...

απλά...αίσχος!!!

Διαμαντής (28/03/2017 16:37)

@16.29
Σχολιάζεις "ΑΕΚ-ολέδες αμαυρώνουν την Εθνική Επέτειο αλλά ο Διαμαντής δεν το βλέπει έτσι!" κάτω από την ανάρτηση με τίτλο "Επεισόδια που αμαυρώνουν την εθνική επέτειο...". Κόψε τη μαστούρα, σε χαλάει, δεν το βλέπεις;

@13.19
Συνέχισε να μονολογείς, γελάει ο κόσμος μαζί σου

@(28/03/2017 13:19) (28/03/2017 16:52)

Και ποιος σου είπε γαυροτρολ ότι δεν θα γίνει η υπογειοποίηση; Ο γαυροδήμαρχός σου; Συνέχισε να ξεφτιλίζεσαι.

@(28/03/2017 16:29) (28/03/2017 16:54)

Συνέχισε εσύ το κλάμα για την εθνική επέτειο. Κάποια στιγμή θα στερέψουν τα δάκριά σου και θα πρέπει να ανακαλύψεις άλλο αφήγημα.

@απορία (28/03/2017 18:16)

Μεγάλη πίκρα φάγατε στην εθνική επέτειο. Να μην βρεθεί ρε παιδί μου ένας έστω να ρίξει μερικές σφαλιάρες ώστε να το παίζετε για κανά χρόνο ήρωες; Θα βάζατε και το θύμα με τη μελανιά στην εντατική και δεν θα τον αφήνατε να σηκωθεί μέχρι να ακυρώσει ο ΣΥΡΙΖΑ το γήπεδο. Θα οργανώνετε και καμιά 10αρια συγκεντρώσεις με ρόπαλα και κράνη κατά της βίας των Αεκτζήδων. Κρίμα. Μεγάλη ευκαιρία χάσατε και ήταν και η τελευταία.

@(13:19) (28/03/2017 19:18)

Να διαβάζεις τότε μόνο αυτούς που γλύφουν τον δημαρχάκο σου και δεν έχουν πέσει ούτε σε μία πρόβλεψη μέσα. Σε ενοχλεί που ο Διαμαντής λέει αλήθειες και δικαιώνεται. Μην ανησυχείς. Αν συμβεί κάτι που σε βολεύει σχετικά με το γήπεδο ο Διαμαντής θα το παρουσιάσει όπως ακριβώς είναι.

Ανώνυμος (28/03/2017 19:32)

Σημερινή συνέντευξη του κ. Πάντζα, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ δικαιώνει απόλυτα τον κόσμο της ΑΕΚ σε όλα και εμμέσως πλην σαφώς κατονομάζει τον Δήμαρχο ως ψεύτη. Οτι δηλαδή του φώναζαν και στην παρέλαση. Είναι και ο κ. Πάντζας φασίστας και χρηματοδοτούμενος; Δευτερη συνέντευξη του κ. Αράπογλου επίσης σήμερα διαψεύδει οτι η πόλη βρίσκεται υπο ομηρία κλπ. Ολα τα τελευταία γεγονότα απλά επιβεβαιώνουν οτι φωνάζουμε εδώ και καιρό. Οτι ο Δήμαρχος και η παρέα του απλά δεν θέλουν το γήπεδο και δεν θα διαστάσουν να κάνουν τα πάντα για να μην γίνει. Ακόμα και ψέμματα θα πουν

Ανώνυμος. (28/03/2017 19:50)

Ξεχάσαμε τους δεν πληρώνω και κατι άπλυτους που έκαναν πορεία στη παρέλαση και φώναζαν? εκεί δεν αμαύρωναν την επέτειο??????????? απευθύνομαι στους αιρετούς του τόπου μας.

ΠΑΝΤΖΑΣ - ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ (28/03/2017 20:41)

ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ : «Ξέρει πως και πριν από τις εκλογές αναζητήσαμε ενεργά τη συναίνεση και είχαμε πετύχει δεσμεύσεις από πλευράς ΑΕΚ για σημαντικές αλλαγές προς την κατεύθυνση της ικανοποίησης των αιτημάτων του δήμου. Έγινε και ραντεβού με την ΑΕΚ, ο ίδιος ο δήμαρχος μου έλεγε να προχωρήσουμε και θα ήταν παρών στις διαδικασίες, χωρίς όμως να το τηρήσει»

ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΤΕΣ : "Είμαι ενεργά υπέρ του γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια και δεν θεωρώ τον εαυτό μου παρακρατικό. Ακούω για παρακρατικά στοιχεία με τον ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση. Δηλαδή η σημερινή κυβέρνηση θα έδινε κάλυψη σε φασιστικά στοιχεία και παρακρατικούς; Με την Αστυνομία παρούσα συνεχώς εκεί; Δεν το δέχομαι. Μιλάμε για οργανωμένους οπαδούς, την κουλτούρα αυτής της πτυχής του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα την ξέρουμε όλοι."

ΠΑΝΤΖΑΣ - ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ (28/03/2017 20:43)

ΓΙΑ ΤΑ ΥΨΟΜΕΤΡΑ : "Υπάρχει μια πολύ μικρή μερίδα ατόμων στη Νέα Φιλαδέλφεια που μένουν κοντά στο γήπεδο, που από την αρχή ήταν εναντίον. Εχω την αίσθηση πως ο δήμος δίνει έμφαση στις δικές τους θέσεις, συν τις θέσεις κάποιων στελεχών του, που αντιμετωπίζουν το ζήτημα του γηπέδου της ΑΕΚ με μια οπτική εντελώς άστοχη. Οπότε πάμε στο «όποιος δεν θέλει να ζυμώσει...»."

Αυτό λέγεται ξεβράκωμα. Οταν τα λένε οι οπαδοί της ΑΕΚ είναι εγκάθετοι. Ας μιλήσουν καλύτερα οι ομοϊδεάτες του. Περαστικά και ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Παντζάρης (28/03/2017 22:03)

Όσο τα παντζάρια θα είναι κόκκινα, κανένας Πάντζας δεν μπορεί να προχωρήσει το γήπεδο όσες σαχλές συνεντεύξεις και να δώσει.... Πάντζα δώστους κι άλλη μαστούρα !! Όπως κάνεις τόσα χρόνια!!!

Anonymous (28/03/2017 22:18)

Προ ολίγου ο αγαπητός Δήμαρχος επιτέθηκε και στον Πάντζα κατηγορώντας τον για δηλωσεις καθ' υπόδειξη. Οποιος δεν συμφωνεί μαζί του είναι καθοδηγούμενος. Για ποιο φασισμό να μιλήσουμε λοιπόν;

Υ.Γ. Σας φτύνουν ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε δεν βρέχει

ΠΑΝΤΖΑΣ - ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ (29/03/2017 09:05)

Σε νέα σημερινή του δήλωση όταν του μετέφεραν την επίθεση του Δημάρχου "Τα πράγματα είναι έτσι ακριβώς όπως τα είπα χτές"

ΦΑΑΑΑΑΑΠΠΠΠΠΠ

George (29/03/2017 11:16)

Είτε μιλάει ο Πάντζας υπερ του γηπέδου είτε κάποιος από την άλλη πλευρά κατά δεν έχει και πολύ σημασία. Το γήπεδο θα γίνει γιατί είναι 1000% νόμιμο και δεν έχει κανένας δικαίωμα να το εμποδίσει από αυτούς που διαμαρτύρονται. Εξάντλησαν τις όποιες δυνατότητες προσφυγής στη δικαιοσύνη και έχασαν πανηγυρικά. Τη δικαιοσύνη βέβαια θα την βρουν μπροστά τους σύντομα όταν θα πρέπει να απολογηθούν για τις παρανομίες και τις παραλείψεις τους σε πολλά θέματα. Δημαρχάκο τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.

Ανωνυμος* (29/03/2017 13:53)

Ο Παντζας ειναι σοβαρο ατομο και εχει πολιτικη αποψη!
Αν δεν ηταν ηθοποιος βεβαια την βουλη θα την εβλεπε απο φωτογραφια αλλα δεν εχει καμμια σημασια! Εξαλλου δεν υπαρχει ατομο που να περασε απο το Πασοκ και να μην ειναι σοβαρο!
Εχει και λαγοποδαρο επανω του που φερνει τυχη!
Ειχε ταχθει και υπερ του σχεδιου Γρανιτσα! Ελπιζω αυτο να μην ανησυχησει τον κοσμο της ΑΕΚ!

@Παντζάρης (29/03/2017 15:30)

Το γήπεδο γαυράκο δεν το προχωράει ο Πάντζας. Η κυβέρνηση συνολικά το προχωράει. Περαστικά σου.

Anonymous (29/03/2017 17:41)

Το πόσο τους πόνεσε ο Πάντζας δεν λέγεται. Μέχρι και η αυτού μεγαλειότης ασχολήθηκε, βέβαια μετά του το τράβηξαν το αυτάκι και συμμορφώθηκε. Ετσι καλό παιδί

προσπαθηστε να μαζεψετε λεφτα (29/03/2017 23:27)

δεν μπορειτε να χτισετε το γηπεδο σας οπαδοι αφου δεν εχετε μαζεψει λεφτα και τα περιμενετε απο τους αλλους, καθεστε εδω και 18 χρονια να πιστευετε στο καθενα που παιρνει την "ομαδα" σας και σας χρυσωνει το χαπι!!! τα γηπεδα καραισκακη,κρητης κλπ εγιναν με λεφτα της Ολυμπιαδας γιατι επιλεχθηκαν ενω το δικο σας γηπεδο δεν επιλεχθηκε. να πατε να ζητησετε λεφτα απο το μελισσανιδη σας, τζαμπα ασχολειστε με το δημαρχο μας. εσεις ευθυνεστε που δεν ζητησατε να δειτε πρωτα τραπεζικο λογαριασμο 100 μυριων απο το κυριο "Γ" πριν σας το κατεδαφισει!

ΑΕΚΑΡΑ (30/03/2017 00:45)

Μπήκα στο blog. Τι blog δηλαδή. Γραφειο του κανονικότατο. Φτιάχτηκε μόνο για το γήπεδο της ΑΕΚ. Τα βάζουν με ολους όσοι ειναι απέναντι. Διαμαντη εσχάτως και με εσένα και το παρόν. Καλα ξεμπερδέματα και πλυσίματα απο τη λάσπη

ΚΟΙΤΑ (30/03/2017 01:00)

Διαμαντη ποιοι σου κανουν υποδείξεις πίσω απο κουκούλες. Αυτοί που πριν πιάσουν τις καρέκλες φώναζαν για διαπλοκή της 4ης εξουσίας και μονταζιέρες. Ωρα ειναι να σε κατονομάσουν και ηθικό αυτουργό. Ωμός εκβιασμός για φίμωση ειναι. Τα άρθρα σου τους καίνε. Συνέχισε ετσι μόνο την αλήθεια και εμείς οι αγνοί Φιλαδελφειωτες είμαστε μαζι σου!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Δεν ξέρετε ή κάνετε πως δεν ξέρετε κύριοι του Αττάλου;

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ μας διορθώνει- Κι εμείς του απαντούμε

Τιμή μας, να μάς υβρίζουν οι γυρολόγοι της πολιτικής

Δύναμη Πολιτών: Παρωδία Δημοκρατίας οι δημαιρεσίες

Αδιαφορία του δήμου για self test στα σχολεία - Οργή γονέων

Ο δήμαρχος που γράφει τους νόμους στα παλιά του τα παπούτσια (και το δείχνει)

Υβριστικά συνθήματα εναντίον του Μητσοτάκη παρουσία Βούρου- Καμία αντίδραση του τουρίστα δημάρχου

Τεράστια γκάφα Σερετάκη- Έγινε «ουρά» του Βούρου κι αυτός τον απέκλεισε από τις επιτροπές

Γούλας- Παπαλουκά ζητούν ενημέρωση για το άνοιγμα των σχολείων

Γούλας- Παπαλουκά δεν συμμετέχουν στις δημαιρεσίες μετά το δημοσίευμα της Αλήθειας- Ζητούν αναβολή

H διοίκηση που πηγαίνει με τον «αραμπά»…

Υπόγειες διεργασίες...

Ενώνεται η αντιπολίτευση και «καθίζει στο σκαμνί» τον Βούρο για τη σύμβαση- σκάνδαλο του οδοφωτισμού

Αλλάζουν (σχεδόν) όλα στα δημοτικά μας πράγματα…

Δημοφιλέστερα άρθρα

Υπόγειες διεργασίες...

Ο δήμαρχος που γράφει τους νόμους στα παλιά του τα παπούτσια (και το δείχνει)

Υβριστικά συνθήματα εναντίον του Μητσοτάκη παρουσία Βούρου- Καμία αντίδραση του τουρίστα δημάρχου

Τιμή μας, να μάς υβρίζουν οι γυρολόγοι της πολιτικής

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;

Γούλας- Παπαλουκά δεν συμμετέχουν στις δημαιρεσίες μετά το δημοσίευμα της Αλήθειας- Ζητούν αναβολή

Δεν ξέρετε ή κάνετε πως δεν ξέρετε κύριοι του Αττάλου;

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ μας διορθώνει- Κι εμείς του απαντούμε

Τεράστια γκάφα Σερετάκη- Έγινε «ουρά» του Βούρου κι αυτός τον απέκλεισε από τις επιτροπές

Δύναμη Πολιτών: Παρωδία Δημοκρατίας οι δημαιρεσίες

H διοίκηση που πηγαίνει με τον «αραμπά»…

Αδιαφορία του δήμου για self test στα σχολεία - Οργή γονέων

Γούλας- Παπαλουκά ζητούν ενημέρωση για το άνοιγμα των σχολείων

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;
Xρήστης: @Περ
Ασε τα σποτακια ενος σταθμου φιλα προσκειμενου στον ΣΥΡΙΖΑ και πες μας. Ο επισημος ΣΥΡΙΖΑ εχει κανει σποτ περι εμβολιασμου; Τον υφερποντα α...

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ μας διορθώνει- Κι εμείς του απαντούμε
Xρήστης: @Μαδουρος
Σιγα ρε μεγαλε, που οποιος δεν ειναι μαζι σας ειναι εναντιον σας. Ελα, σας ξεπερασε η ιδια πραγματικοτητα λεμε, δε ζουμε πια στο 2014....

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;
Xρήστης: "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
@ Περ. (16/01/2022 13:15) Σε ποιον τα λες αυτά; Παίζετε και εξακολουθείτε να παίζετε βρώμικο πολιτικό παιχνίδι με τους ανεμβολίαστους και το...

Δεν ξέρετε ή κάνετε πως δεν ξέρετε κύριοι του Αττάλου;
Xρήστης: H alitheia
Δεν ξέρετε ή κανετε πως δεν ξέρετε για την καταδίκη σε δεύτερο βαθμό γνωστού τοπικού στελέχους; 2 μέρες καμία δημοσίευση;...

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ μας διορθώνει- Κι εμείς του απαντούμε
Xρήστης: ανώνυμος
Να μας πείτε και ποιος τον έφερε καπέλο τον Κωσταντινίδη στο ΣΥΡΙΖΑ. Γιατί πριν από τον Ευαγγελινο και τη Μαργαριτοπούλου ο Ανεμογιάννης ήτα...

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;
Xρήστης: ανώνυμος
Δεν χρειαζόμαστε άλλους Κωνσταντινίδηδες σ' αυτή τη πόλη. Ένας αρκεί....

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ μας διορθώνει- Κι εμείς του απαντούμε
Xρήστης: Κάθε άλλο! "♫Τώρα είν' αργά αγάπη μου γλυκειά♫"
@Κάλλιο αργά, παρά ποτέ ! (13/01/2022 22:03) Σε εντελώς λάθος χρονική στιγμή η ενοχική αυτή ανακοίνωση. Προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευ...

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;
Xρήστης: Περ.
@"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (13/01/2022 21:37 @"ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ" (14/01/2022 10:02) Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι ακριβώς προσπαθείς να πεις συνδέοντας το ΣΥΡΙΖΑ-Π...

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ μας διορθώνει- Κι εμείς του απαντούμε
Xρήστης: Μαδούρος
@ 00:54 Τίποτα απολύτως δεν αναδεικνύεις. Απλά είσαι αντισύριζα (και δικαίωμά σου) και θα ήταν πιο έντιμο να το πεις απ' την αρχή....

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;
Xρήστης: @συντονίστρια σύριζα
Αναμένεται να είναι βαρύγδουπη και βαρυσήμαντος!...

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ μας διορθώνει- Κι εμείς του απαντούμε
Xρήστης: @23:43,12/1
Δεν με ενοχλεί τίποτα. Αναδεικνυω τη γελοιότητα βαρυγδουπων δηλώσεων και υποδείξεων σε τοπικά ΜΜΕ μιας κύριας που δηλώνει συντονίστρια του Σ...

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;
Xρήστης: Συντονίστρια συριζα
Περιμένουμε όλοι τη δήλωση της ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ ΣΥΡΙΖΑ επί του θέματος! ...

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ μας διορθώνει- Κι εμείς του απαντούμε
Xρήστης: "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
@Μαδούρος (14/01/2022 14:38) Τουλάχιστον έχουν ταξική συνείδηση. Σε διαβεβαιώνω γι'αυτό. Και είναι και σοβαροί. Και γι'αυτό το και τους ψηφί...

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;
Xρήστης: "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
@ Να πώς συμπεριφερόμαστε στην εστίαση κ. Δήμαρχε... (14/01/2022 15:58) Α, λαγό που έβγαλε το βίντεο. Προαλείφεται για υποψήφιος ο κύριος Τζ...

Εκεί, στον «Άτταλο», έχετε ακούσει τίποτα για τον covid-19;
Xρήστης: "ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ"
@Να πώς συμπεριφερόμαστε στην εστίαση κ. Δήμαρχε... (14/01/2022 12:53) Τα υγειονομικά μέτρα προβλέπουν και αραίωση των τραπεζιών. Αυτό το μα...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©