Του Διαμαντή Σεϊτανίδη
Η μεγάλη, ποιοτική διαφορά μου με την ευρύτερη αριστερά, έγκειται ακριβώς στο θέμα που φαίνεται ότι μας χωρίζει ως προς το ζήτημα των οίκων ανοχής. Η μεγάλη, ποιοτική μας διαφορά είναι η στάση μας απέναντι στο νόμο. Ένα μεγάλο κομμάτι της αριστεράς, βαυκαλίζεται ότι μη τηρώντας το νόμο, υποσκάπτει, δήθεν, τα θεμέλια της ανοικτής κοινωνίας κι ετοιμάζει, εξίσου δήθεν, την έλευση της αταξικής κοινωνίας. Άρμεγε λαγούς και κούρευε χελώνες! Τέλος πάντων, να μην ξεφύγουμε, πίσω στο θέμα μας.
Έχει γίνει εμφανές από τις παρατηρήσεις μελών της διοίκησης που σχολίασαν στην προηγούμενη ανάρτησή μου (ασφαλώς είναι μέλη της διοίκησης, αφού ξέρουν τόσο καλά τι ειπώθηκε από τη διοίκηση σε ένα δημοτικό συμβούλιο το οποίο παρακολουθούν μηδέν (0) πολίτες) το ότι η διοίκηση δεν θέλει καθόλου οίκους ανοχής. Προσέξτε. Δεν είναι ότι δεν θέλουν ειδικά στην πόλη μας. ΚΑΘΟΛΟΥ. Πουθενά. Απανταχού της γης να μην υπάρχουν αυτές οι κακοχρονονάχουνε και μολύνουν τα παιδιά μας (αλλιώς το λέγαμε στην εποχή μας, αλλά τώρα φαίνεται το λένε ‘μολύνουν’).
Με συγχωρείτε που με πιάνει το ιλαρό μου, αλλά αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Ας σοβαρέψω, όμως, για να αποδείξω ότι πράγματι αυτά δεν είναι καθόλου σοβαρά πράγματα.
Δεν θέλουν λοιπόν ΚΑΘΟΛΟΥ οίκους ανοχής, γιατί λέει εμπορευματοποιούν τη σάρκα, εκμεταλλεύονται τη γυναίκα κλπ. Μάλιστα. Ερωτώ, όμως εγώ: Γιατί αφού είναι έτσι τα πράγματα δεν κάνατε όσο ήσασταν στον ΣΥΡΙΖΑ μια επίσημη πρόταση για να κηρυχθεί παράνομο το επάγγελμα της ιεροδούλου; Γιατί δεν το ζητάτε σήμερα από τη ΛΑΕ όπου οι περισσότεροι ανήκετε; Αυτό δεν λέτε; Ότι δεν το θέλετε καθόλου; Λοιπόν γιατί αυτό δεν το προωθείτε μέσα από τα κόμματά σας, ΣΥΡΙΖΑ και ΛΑΕ; Ακόμα και σήμερα που δεν είστε (οι περισσότεροι) στον ΣΥΡΙΖΑ, είστε όμως δημοτική Αρχή, γιατί ως τέτοια δεν κάνετε μια σειρά δημόσιων παρεμβάσεων για να κηρυχθεί παράνομο το επάγγελμα της ιεροδούλου; Άντε να σας δω γενναίοι μου, να γελάσει το παρδαλό κατσίκι ανά την Ελλάδα. Γιατί αυτές οι ηθικοπλαστικές πομφόλυγες, που λένε «να κλείσει ο νόμιμος οίκος ανοχής αλλά τους παράνομους δεν μπορούμε να τους κλείσουμε, ε τι να κάνουμε;» απευθύνονται προφανώς σε ηλιθίους.
Αντί λοιπόν η Δύναμη Πολιτών να επιδείξει την ελάχιστη, έστω, συνέπεια λόγων και έργων, και να ζητήσει δημόσια, από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ την κήρυξη ως παράνομου του επαγγέλματος της ιεροδούλου, τι κάνουν οι δημοτικοί μας φωστήρες; Κοροϊδεύουν τον κόσμο, αυτό κάνουν! Προβλέπουν 450 μέτρα απόσταση ενός οίκου ανοχής από σχολείο ή εκκλησία, ώστε να μην υπάρχει πουθενά κανένα μέρος για να υπάρξει νόμιμος οίκος ανοχής. Προσέξτε: ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ, αλλά ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ έτσι ώστε να μην μπορεί να ασκηθεί νομίμως καθόλου. Γέλια και χαρές οι παράνομοι οίκοι ανοχής, από τις αποφάσεις της διοίκησης της αριστεράς, η οποία πολύ θα το ήθελε, αλλά «τι να κάνουμε βρε παιδί μου, δεν μπορούμε να τους κλείσουμε...».
Επειδή όμως όλο αυτό το σκηνικό προφανώς έχει κενά, αναρωτιόμουν από μέρες –όταν έγινε γνωστό ότι επανήλθε το θέμα στην τοπική επικαιρότητα- τι μύγα τσίμπησε τον Βασιλόπουλο και τη διοίκηση γενικότερα και τα έβαλαν με τον νόμιμο οίκο ανοχής. Ξέρετε ποιοι μου έδωσαν την απάντηση; Τα μέλη της διοίκησης που μπήκαν και σχολίασαν το κείμενό μου με τίτλο «η πουριτανική αριστερά θάβει το κεφάλι της στην άμμο». Γιατί μου έγραψαν δυο φορές να «κάνω ρεπορτάζ» και να δω ποιους χρηματοδοτεί ο εν λόγω οίκος ανοχής.
Α ώστε έτσι, λοιπόν! Τώρα εξηγούνται πολλά. Το πρόβλημα της διοίκησης πίσω από τις ηθικοπλαστικές μπουρδολογίες είναι ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ Ο ΟΙΚΟΣ ΑΝΟΧΗΣ. Γι αυτό τον κλείνουν! Γιατί δίνει χρήματα σε ανθρώπους που η διοίκηση «δεν εγκρίνει»! Κι εγώ πρέπει να κάνω ρεπορτάζ, όπως τα μέλη της διοίκησης που ξέρουν, δεν μπορεί, όλα τα ξέρουν.
Πώς τα ξέρουν; Ήταν κρυμμένοι κάτω από το κρεβάτι όταν πραγματοποιείτο η «ύποπτη» συναλλαγή; Το αποκλείω, τα καλά αριστερά παιδιά δεν έχουν ορμές, δεν επιτρέπεται. Τους το είπαν; Ποιοι; Ή οι χρηματιζόμενοι ή οι ιερόδουλες που χρηματίζουν. Άλλος δεν μπορεί. Ποιος από τους δυο, σάς το είπε κύριοι της διοίκησης;
Τέλος, κάποιος μου έγραψε ότι στο συμβούλιο ήλθε ως παράδειγμα η νόμιμη χρήση όπλων στις ΗΠΑ που δεν μείωσε τους θανάτους. Ωραίο παράδειγμα. Πρώτον, διότι αποδεικνύεται ότι το πρόβλημα της διοίκησης δεν είναι ο οίκος ανοχής στην πόλη μας, αλλά το επάγγελμα της ιεροδούλου γενικώς, οπότε επαναφέρω την πρότασή μου για δημόσια πίεση στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ περί κατάργησής της και επίσης μεγάλη πίεση στη ΛΑΕ για να υιοθετήσει μια τέτοια «προοδευτική» θέση.
Ωραίο παράδειγμα. Η ποτοαπαγόρευση στις ΗΠΑ είναι ένα άλλο παράδειγμα, που οδηγεί σε αντίθετα συμπεράσματα. Πονάει κεφάλι; Κόψει κεφάλι. Αυτή είναι η αντίληψη της αριστεράς στην πόλη μας. Συνεπώς, περιμένω:
1. Επειδή η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ οδηγεί σε πράξεις δυσάρεστες και σε αύξηση των ατυχημάτων, η διοίκηση του δήμου να ζητήσει επισήμως να τεθεί εκτός νόμου το αλκοόλ που εξαθλιώνει τον άνθρωπο και τον οδηγεί σε εξευτελιστικές για τον ίδιο και το περιβάλλον του πράξεις, ενώ αυξάνει την ενδοοικογενειακή βία
2. Επειδή η απρόσεκτη οδήγηση έχει γίνει αιτία πολλών θανατηφόρων τροχαίων, να απαγορευτεί η οδήγηση και φυσικά η πώληση αυτοκινήτων, που εμπορευματοποιεί την ανθρώπινη ζωή, όταν αυτή θυσιάζεται στην άσφαλτο
3. Επειδή είναι προφανές ότι το κάπνισμα βλάπτει την υγεία και επισπεύδει το θάνατο, να απαγορευτεί το κάπνισμα ως δεξιά συνήθεια που εκμαυλίζει τους ανθρώπους κι εμπορευματοποιεί το αναπνευστικό του σύστημα
Και λοιπά...
Σας είπα: Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα.
Θέλω όμως να κλείσω με ένα θέμα που φαίνεται άσχετο, αλλά δεν είναι. Επιχειρείται από μερίδα συμπολιτών μας, να εμπλακεί στην υπόθεση του οίκου ανοχής και η καταδικαστική απόφαση για τους Τομπούλογλου και Τριανταφύλλου. Πώς συνδέονται αυτά; Δεν ξέρω να σας πω, ξέρω όμως τη δική μου θέση, γιατί και οι πέτρες πια γνωρίζουν ότι εξαρτήσεις δεν έχω από κανέναν.
Λοιπόν: Οι Τ- Τ δεν μετέχουν στα δημοτικά μας πράγματα, λόγω της υπόθεσης για την οποία έχουν καταδικαστεί. Έχουν προσφύγει, από όσο ξέρω, σε ανώτερο δικαστικό βαθμό και μέχρι να γίνει αυτή η δίκη, οι ποινές τους είναι με αναστολή. Αυτό σημαίνει ότι και η στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων είναι με αναστολή (μαθαίνω ότι ο Τριανταφύλλου ΔΕΝ έχει στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων- εννοείται ότι εάν γράφω κάτι λάθος, θα το διορθώσω αμέσως μόλις μου το υποδείξει ο ενδιαφερόμενος ή όποιος άλλος). Ως τότε, ο νόμος τους δίνει το δικαίωμα να εμφανίζονται (το κάνει μόνο ο Χ. Τριανταφύλλου) και ως εκδότες τοπικού εντύπου και ιστοσελίδας. Στο δικαιικό μας σύστημα μόνο η τελεσίδικη απόφαση της Δικαιοσύνης επιφέρει τις συνέπειες της απόφασης. Εάν λοιπόν ο Χ. Τριανταφύλλου είχε κάποιο πρόβλημα από την καταδίκη του, θα έπρεπε να επέμβει ο νόμος. Τώρα, αν με ρωτάτε πολιτικά, θα σας πω ότι εγώ στη θέση του δεν θα το έκανα. Αλλά, προφανώς, άλλο αυτός, άλλο εγώ.
Ωραία, Κι αφού ξεκαθαρίστηκε και τούτο, παραμένουν τα ερωτήματα στη διοίκηση:
- Θα ζητήσετε από την κυβέρνηση (όπως κάνατε με το γήπεδο της ΑΕΚ) να πάρει θέση για το επάγγελμα της ιεροδούλου που εσείς καθόλου δεν θέλετε;
- Θα πιέσετε τη ΛΑΕ να το κάνει σημαία της;
- Θα βρείτε τρόπο αφού κλείνετε τον νόμιμο οίκο ανοχής, να κλείσετε, τουλάχιστον και τους παράνομους;
Ερωτώ, ερωτώ, αλλά απαντήσεις δεν παίρνω. Κι αν δεν απαντά κανείς, ο ερωτών (και όσοι τον διαβάζουν) μπορεί να σκεφτεί οτιδήποτε...