Σάββατο 09.12.2023,  

Πεθαίνω κάθε αυγή...

Δημοσιεύτηκε στις 25/07/2016 στην κατηγορία Γνώμες  |  26 σχόλια

Του Διαμαντή Σεϊτανίδη

Η πολιτική απεχθάνεται τα κενά, αυτό είναι γνωστό. Κι όταν λέμε «κενά» εν προκειμένω, μιλάμε για την δημοτική αντιπολίτευση. Και το χειμώνα ήταν άφαντη, σε πολλές περιπτώσεις. Τώρα, που καλοκαίριασε είναι πραγματικά ανύπαρκτη. Κι ακόμα δεν μπήκε ο Αύγουστος, πού ‘ναι παχιές οι μύγες...

 

Την ίδια ώρα η διοίκηση του Δήμου κάνει τη δουλειά της, δηλαδή προωθεί τις επιλογές που εκείνη θεωρεί καλύτερες, τις επικοινωνεί στην πόλη και ήδη εισπράττει τη θετική ανταπόκριση των πολιτών, ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης.

 

Δείτε για παράδειγμα, την προχθεσινή επιχείρηση στη Σάρδεων και τη Βρυούλων. Είναι μια στοιχειώδης υποχρέωση του δήμου, που όμως οι περίοικοι είχαν πολλά χρόνια να δουν. Ακόμα και τρία δεντράκια που φυτεύτηκαν, -και που προφανώς ΔΕΝ κάνουν τη διαφορά- επικοινωνήθηκαν από τη δημοτική αρχή και αξιολογήθηκαν από τους πολίτες- τρία δεντράκια αυτοί, τίποτα οι άλλοι. Ποιος κερδίζει; Για να μην αναφέρω τα μαθήματα μπάσκετ κλπ που διοργανώνει ο δήμος τα καλοκαίρια, και τα οποία παρέχουν μια μικρή ανακούφιση στους δεινά δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας. Με τέτοιες πρωτοβουλίες η σημερινή δημοτική αρχή έρχεται κοντύτερα σε στρώματα πολιτών που δεν την ψήφισαν το 2014 και που δεν έχουν ιδεολογική και πολιτική συγγένεια μαζί της.

 

Ο Βασιλόπουλος, λοιπόν, κερδίζει, που σωρεύει στα θετικά του –με τον τρόπο που τα έκανε γνωστά στην πόλη και με την ανυπαρξία κάθε αντιλόγου από την αντιπολίτευση- το γκρέμισμα του Κενταύρου, την υπόθεση του νεκροταφείου (παρά το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται τελευταία) την επιβολή της νομιμότητας στο χώρο των υπαλλήλων του δήμου με τα πλαστά πτυχία, το «μάζεμα» των αυθαιρεσιών στη Σάρδεων και άλλα, που ίσως δεν τα έχω πρόχειρα τώρα, αλλά σίγουρα –αυτό έχει φανεί, πια- θα τα αξιοποιήσει την κατάλληλη περίοδο, παραμονές των επόμενων δημοτικών εκλογών.

 

Στον αντίποδα, τίποτα. Ακούω (και μετέχω, όταν καλούμαι σε) συζητήσεις που συγκλίνουν στην άποψη ότι "ένα- ενάμιση χρόνο νωρίτερα, θα βρούμε ένα καθαρόαιμο και θα πάμε να νικήσουμε τους ΣΥΡΙΖΑίους που τότε δεν θα θέλει να τους βλέπει κανείς".

 

Πεθαίνω κάθε αυγή, όπως θα έλεγε ο ποιητής (συγχωρέστε μου την ποιητική διάθεση αλλά είμαι σε φάση διακοπών...). Τίποτα πιο απολίτικο, τίποτα πιο μπακαλίστικο, τίποτα πιο ηττοπαθές. Και κυρίως, τίποτα πιο προσβλητικό για τους πολίτες. Τι εννοεί αυτή η αστεία (για να μην πω γελοία) άποψη;

 

Κατά τη γνώμη μου, υπονοεί το εξής: «να μην προλάβει ο Βασιλόπουλος κι οι δικοί του να καταλάβουν ποιος είναι απέναντι, να του ασκήσουν κριτική, να τον αποδομήσουν, αλλά να μην καταλάβουν κι οι πολίτες τίποτα από αυτά. Να πάνε ωραία- ωραία να μας ψηφίσουν, γιατί δεν θα θέλουν τον Άρη».

 

Πεθαίνω κάθε αυγή... Τέτοια σκεπτικά, τέτοιοι τύποι (καλοί φίλοι, ένιοι εξ αυτών, αλλά όχι άνθρωποι να τους εμπιστευθείς πολιτικά το μέλλον του τόπου) σκοτώνουν την πολιτική. Γεννούν άθελά τους την πολιτική απάθεια. Κι η πολιτική απάθεια είναι ο πρόδρομος της υιοθέτησης κάθε ακραίας φωνής, από όπου κι αν αυτή προέρχεται.

 

Αν άκουγα ΑΠΟ ΤΩΡΑ, κάποιους συμπολίτες μου να λένε ότι «θα βγούμε μπροστά με τον τάδε, ή θα αναδείξουμε τον επικεφαλής μας γρήγορα, και μετά θα φτιάξουμε ένα πρόγραμμα απέναντι από αυτό του Βασιλόπουλου και μετά θα το ζυμώσουμε στις γειτονιές και στις πλατείες, θα προκαλέσουμε τη διοίκηση να το αμφισβητήσει και θα έχουμε όλη τη χρονική άνεση να πείσουμε τους πολίτες ότι το δικό μας πρόγραμμα είναι το καλύτερο, κι όχι του Βασιλόπουλου» τότε ναι, αυτή τη δύναμη θα τη στήριζα μέσα από την Αλήθεια με όλες μου τις δυνάμεις. Γιατί, πώς να το κάνουμε; Καλός και άγιος ο Βασιλόπουλος, αλλά εμείς από εδώ Πάνους, Πρελορέντζους, εμμονικούς με την "Οχτωβριανή Επανάσταση" εν έτει 2019 (μη γελάτε) και ένα συνονθύλευμα αφώνων υπάκουων σε ό,τι πει ο αρχηγός, δεν πρόκειται όχι να στηρίξουμε, αλλά ούτε να αφήσουμε σε χλωρό κλαρί. Κάθε κολλημένος, ας αναλύει κι ας εφαρμόζει τα κολλήματα του σπίτι του, όχι στο δήμο.

 

Δυστυχώς, όμως, τέτοιους βλέπουμε στη διοίκηση. Τι να μας πει η διοίκηση, δηλαδή; Ότι αυτοί που μπαχάλεψαν κι έκαναν σαν τα μούτρα τους το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης φιλοξενήθηκαν στη ΦΕΑ και την άφησαν υπόδειγμα; Εγώ θα το πιστέψω, ότι έτσι έγινε. Μάλιστα. Την άφησαν υπόδειγμα. Ποιος, όμως, απαντά στο ερώτημα "ΓΙΑΤΙ φιλοξενήθηκαν στη ΦΕΑ αυτοί που μπαχάλεψαν το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης;". Με ποιο σκεπτικό, ας μας πει ο δήμος. Αλλά δεν μας λέει, γιατί πρέπει να χαϊδέψει τα αυτιά ων κολλημένων που νομίζουν ότι η νέα Οχτωβριανή Επανάσταση θα ξεκινήσει από το τρίγωνο στο παλιό τέρμα της πόλης μας (είπαμε ρε παιδιά μη γελάτε, συγκρατηθείτε). Γι αυτό σας λέω, πεθαίνω κάθε αυγή...

 

Αυτά βλέπουμε από τη διοίκηση κι εξίσου δυστυχώς, αυτή τη μπακαλίστικη, απολίτικη και προσβλητική για τους πολίτες συμπεριφορά εισπράττουμε από την αντιπολίτευση. Και πολύ φοβάμαι ότι θα κληθούμε –και ως πολίτες και ως μέσο ενημέρωσης- στις επόμενες εκλογές όχι να στηρίξουμε μια λύση στην οποία θα πιστεύουμε, αλλά να αναζητήσουμε στους τυφλούς, το μονόφθαλμο.

 

Καλές βουτιές...

Γράψτε την άποψή σας

ΤΕΤΑ (25/07/2016 11:05)

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΕΔΩ. ΑΛΛΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΤΙ Η ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΡΩΜΑ! ΜΟΝΟ ΑΓΡΙΟΓΟΥΡΟΥΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ.

Ρημαδούρο (25/07/2016 11:11)

Καλά τα λες σε μεγάλο βαθμό, αλλά κι αυτή η εμμονή σου να βγάζεις λάδι τον ίδιο τον Αριστείδη τον Βασιλόπουλο προσωπικά είναι ακατανόητη. Σε τι ακριβώς διαφέρει δηλαδή ο Αριστείδης ο Βασιλόπουλος από τους Πάνους και τους Πρελορέτζους; Οι μεν νομίζουν ότι θα κάνουν την νέα οκτωβριανή επανάσταση κι ο άλλος είναι θαυμαστής του Τσάβες και του Μαδούρο. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλο μέρος της πόλης τον αποκαλεί ειρωνικά Ρημαδούρο. Ο Αριστείδης ο Βασιλόπουλος πήγε στο Καράκας πριν λίγο καιρό. Όχι κάποιος άλλος. Όσο για τη φιλοξενία των αριστερών τραμπούκων απ' την Ισπανία δεν νομίζω να έγινε εν αγνοία του δημάρχου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (25/07/2016 11:50)

@11.11
Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι στην 3η παράγραφο του κειμένου μου

Ρημαδούρο (25/07/2016 17:53)

@11:50 Μάλιστα! Ό,τι πεις! Ετσι είναι αν έτσι νομίζεις.

ΑΝΏΝΥΜΟΣ (25/07/2016 22:19)

Τι έχουν κάνει οι διοικούντες ????????το καμπ το είχε ξεκινήσει ο Κόντος,όσο για δέντρα έχουν φυτέψει οι εθελοντές αρκετά μέσα στη πόλη μας τα 3 που φύτεψαν το κάνουμε θέμα?εδώ η πόλη βρωμάει,οι κάδοι έχουν να πλυθούν απο το 2010 εποχής Κόντου,δεν μας σέβονται σαν πολίτες με τη μπόχα που βγαίνει από μέσα αλλά και τους εργαζόμενους που τους αδειάζουν,αλήθεια το σωματείο για την υγεία τους δεν διαμαρτύρεται?? να μιλήσουμε ότι εδώ και μήνες τρέχουν τα νερά από το παρτέρι Χίου και Δεκελειάς το βράδυ και ποτίζουν το δρόμο????? τα σπασμένα παγκάκια παντού??? αν αρχίσουμε και στέλνουμε φωτογραφίες θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.Αλήθεια ποιον ρώτησαν και κουβάλησαν στη πόλη μας τους 250 αναρχοβλαμένους????? γιατί δεν τους πήραν στα σπίτια τους???????????? το βρωμό πανό μπροστα στο δημαρχείο δεν τους ενοχλεί????.Η ΠΟΛΗ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΞΗΜΕΡΩΜΑ.

Ρημαδοχαρις (26/07/2016 06:56)

Αυτην την εμμονη που εχεις βρε παιδι μου με τον αρη και τη βενεζουελα, προσπαθησε να την ξεπερασεις. Και δεν πουλα πια και γινεσαι αξιολυπητος.

ΑΝΏΝΥΜΟΣ (26/07/2016 14:25)

@ 06:56
Εφιάλτες βλέπεις με το Χάρη? Επτά παρά πέντε το πρωί σχόλιο καλοκαιριάτικα? Μάλλον εσύ είσαι αξιολύπητος όπως και οι λιγοστοί εναπομείναντες ομοϊδεάτες σου.

οι φημες (26/07/2016 16:39)

λενε οτι τους καδους τοτε τους επλενε η ιδια η δημοτικη αρχη εκ περιτροπης.

δεν ξερουμε αν ειναι ραδιο αρβυλα αλλα χρησιμοποιούσαν όπως λέει ο αστικός μύθος λουλάκι και πράσινο σαπούνι.

Λευτεριά στο λαό της Βενεζουέλας (27/07/2016 10:37)

@Ρημαδοχαρις (26/07/2016 06:56) Είτε σου αρέσει είτε δεν σου αρέσει, όταν μιλάμε για Βενεζουέλα η πικρή πραγματικότητα λέει ότι πρόκειται για μια χώρα με ακραία φτώχια που ο λαός τρέφεται με ζωοοτροφές. Ένα στυγνό καθεστώς στο οποίο στις αρχές του 21ου αιώνα υπάρχουν πολιτικοί κρατούμενοι και διώκεται η ελευθερία του τύπου και της έκφρασης. Αυτού του σοσιαλφασιστικού καθεστώτος θαυμαστής είναι κι ο δήμαρχος του 18% που πρόσφατα επισκέφτηκε το Καράκας καμαρώνοντας ως παρατηρητής των εκλογών τη χώρα. Οσο για τις παραινέσεις σου για το τι πουλάει και τι όχι, μπορεί για κάποια χρόνια να πούλαγε στους αφελείς η δήθεν ανθρωπιά αυτών των στρατοκρατικών καθεστώτων, αλλά σήμερα όλοι καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για χουντάρες του αισχίστου είδους. Κοίτα λοιπόν στον καθρέφτη σου, μπας και καταφέρεις να δεις έναν αξιολύπητο θιασώτη στρατοκρατικών καθεστώτων.

Ρημαδοχαρις (27/07/2016 22:47)

Σιγα μην υπαρχει γιατρια. Ευτυχως ξυπνησαμε.

Ανωνυμος (28/07/2016 01:02)

Αγαπητε κ. Σειτανιδη
Σεβαστες οι αποψεις σας με μια μικρη ομως δορθωση,
Οι Πανοι και οι Πρελορεντζοι στην πραξη ειναι εξισου αντικομμουνιστες με εσας!
Απλα εσεις καθε λιγο και λιγακι το φωναζετε σαν τον Κασιδιαρη ενω εκεινοι το κρυβουν επιμελως χρησιμοποιωντας "επαναστατικη " φρασεολογια!

Διαμαντής Σειτανίδης (28/07/2016 01:13)

@01.02
Κι οι δικές σας απόψεις είναι σεβαστές, αλλά αν μας λέγατε ποιες είναι θα μπορούσαμε να συνεννοηθούμε καλύτερα. Οι δικές μου είναι ξεκάθαρες: απέναντι σε κάθε ολοκληρωτισμό, κόκκινο ή μαύρο. Καμία σχέση με Κασιδιάρη. Εσείς μάλλον έχετε το πρόβλημα, που βλέπετε παντού ρεβιζιονιστές. Αμ δεν είναι ο γιαλός στραβός, αγαπητέ...

Ανωνυμος (28/07/2016 02:07)

@01.13
Εγω αγαπητε δεν εγραψα κανενα αρθρο! Ασκω κριτικη στο δικο σας!
Και φυσικα δεν βλεπω πουθενα ρεβιζιονιστες! Μονον αντικομμουνιστες!

Nikos (28/07/2016 09:48)

Ο κος Βασιλοπουλος επικαλέστηκε στο τελευταιο Δημοτικό Συμβουλιο την αστική Δημοκρατία και αναρωτήθηκε σε ποια ευνομουμενη αστικη δημοκρατία ενας καταδικασμένος θα εξεδιδε χωρις προβλημα εφημερίδα. Και σωστα αναρωτηθηκε.

Και ρωτάω εγώ με την σειρά μου σε ποια ευνομουμενη πολη ο Δημαρχος θα φιλοξενουσε αυτούς που τα εκαναν μπάχαλο σε ενα πανεπιστήμιο;

Υποκριτής ο Δήμαρχος και μικροαστοί επαναστατες οι Δημοτικοι του Συμβουλοι.

Πιστεύουν οτι η πλειοψηφία των δημοτων τους στηρίζει σε τετοιες επιλογές;

Δυστυχώς για ολους μας ποτε δεν θα γίνει Δήμαρχος ολων των κατοικων και δημοτών με τετοιες επιλογές.

Διαμαντής Σειτανίδης (28/07/2016 10:27)

@2.07
Σωστά. Γέμισε ο τόπος αντικομμουνιστές, πρώην κομμουνιστές. Αλλά εσάς μάλλον δεν σας λέει τίποτα αυτό...

@ nikos (28/07/2016 10:33)

Ενώ αν είναι καταδικασμένος απατεώνας ή τσιράκι μεγαλύτερου ψαριού με άγριες βλέψεις για πλήρη γκετοποίηση της πόλης;

@10:33 (28/07/2016 13:39)

Προς το παρόν αγαπητέ αυτό που εγώ βλεπω να εχει δημιουργηθεί είναι η γκετοποιηση της Φιλαδελφειας απο μπαχαλάκηδες τυπου No border camp που τα εκαναν μπαχαλο στο ΑΠΘ,
απο μπαχαλακηδες τυπου Ρουβικωνα, απο μπαχαλακηδες συνοδοιπόρους του Δημαρχου που εκαναν καταληψη στο κενταυρο.


Δεν θελω φιλε μου ουτε το ενος το γκετο ουτε του αλλου και αυτη είναι η δουλεια του δημαρχου και του δημοτικου συμβουλιου.

Το χειροτερο ομως είναι οτι νομιζουν οτι μας προστατευουν απο γκετοποιηση αυτοι που οδηγησαν σε γκετοποιηση την πολη μας.

Καλωςήρθατε στο Δημο Νεα Φιλαδελφειας Νεας Χαληδονας ''εδρα των μπαχαλακηδων.''









@@10:33 (28/07/2016 13:39 (28/07/2016 15:46)

φιλαρακι δε λεγεται ετσι ο δήμος. πολλά "Νεας" του έβαλες. χαλαρά.

@-@10:33 (28/07/2016 13:39) (28/07/2016 17:03)

Καλύτερα μπαχαλάκηδες τυπου No border camp, παρά τύπου Ayasofya.

Διαμαντής (28/07/2016 17:04)

@17.03

Σιγά μην αποδεχθώ τους μπαχαλάκηδες ανάλογα με το αντικείμενο του μπαχάλου τους...

@Διαμαντής Σειτανίδης (28/07/2016 10:27) (28/07/2016 17:08)

Οχι. Γιατί και κάποτε και τώρα ο κόσμος είναι γεμάτος "Νενέκους" πρώην "πατριώτες".

@ @@10:33 (28/07/2016 13:39 (28/07/2016 15:46) (28/07/2016 17:51)

Και όμως! Ετσι ακριβώς θα λέγεται ξανά (και πολύ σωστά) με απόφαση του Δήμου.

Νέα Φιλαδέλφεια - Νέα Χαλκηδόνα.

@17.04 (28/07/2016 18:05)

Ναι, αλλά ότι είναι μπαχαλάκηδες το αποδεχτήκατε, επειδή το έγραψε ένας νεόκοπος συνάδελφός σας (εκδότης εννοώ για να μην παρεξηγηθείτε). Δεν μπορεί ο Δήμος να έχει πολιτικές σχέσεις με όποιους θεωρεί ότι θα πρέπει να έχει, δεν πρέπει ο Δήμος να παίρνει πολιτικές πρωτοβουλίες, θα πρέπει απλά να δίνει άδειες για μπουρδέλα και για κάθε είδους ευαγή ιδρύματα που παρανομούν καθημερινά και μπρος στα μάτια μας.

@15:46, 17:03 (28/07/2016 19:12)

@15:46
Φιλαράκι την εγραψες παλι την εξυπνάδα σου!

Προτιμάς να γραψω Δήμος Φιλαδελφειας-Χαλκηδόνας; η μήπως σκέτο Δήμος μπαχαλάκηδων;

Ο δήμος μας πάντα θα είναι ΝΕΑΣ Φιλαδέλφειας ΝΕΑΣ Χαλκηδόνας για όσους καταλαβαινουν. Χαλαρα!

@15:03

Οχι στον δήμο μας φίλε. Αργα η γρήγορα οι δημότες θα ´´ξεβρασούν´´ ολους τους μπαχαλακηδες, οποιοι και αν είναι, οτι αξιωμα και αν έχουν.



Ροναλντο (ναι ο χόντρος) (28/07/2016 20:20)

Φιλαρακι κατι σαν τον νεο πανιωνιο ενα πραμα?
Μου αρεσει που ακουσα οτι θα το αλλαξουν λενε να μπει το νεας ξανα.θα αλλαξει η ζωη ολων μας!!!
Ασε που οπως ειπε και ο αλλος "πουλα τους μικρασιατιλικι και δεν θα χασεις"
Προτεινω ονομασια "δημος νεας φιλαδελφειας νεας χαλκηδονας πρωην ποδονυφτης απλωνομαστε δεξα και αριστερα της δεκελειας"

Ανωνυμος (28/07/2016 22:09)

@10.27
κ. Σειτανιδη
Επιτελους συμφωνηστε με τον εαυτον σας!
Η ειναι εμμονικοι με την Οκτωβριανη Επανασταση οπως τους χαρακτηριζετε στο αρθρο σας η ειναι αντικομμουνιστες διοτι " καταλαβαν το λαθος τους" και πρεπει να προβληματιστουμε και οι υπολοιποι οπως αφηνετε να εννοηθει!
Το σχολιο το δικο μου δεν αφορα τα σωστα η τα λαθη του συστηματος αλλα την πραγματικοτητα την οποια βιωνουμε ολοι μας απο τους χαρακτηρισμους καποιων δηθεν αριστερων!
Οι πραξεις του καθενος τον τοποθετουν στην δεξια η στην αριστερα η στον καθαροαιμο νεοφιλελευθερισμο!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Ρημαδιό αφήνει την πόλη ο Βούρος- Θα κάνουμε γιορτές με σκουπίδια;-Τι λένε οι εργαζόμενοι του Δήμου

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

Βασίλης Βασιλικός

Ανακοίνωση- έκπληξη Μητσοτάκη- Έρχεται η επιστολική ψήφος- Πώς θα ψηφίζουμε από το σπίτι μας

Η Λαϊκή Συσπείρωση ρωτά για τη διέλευση κατοίκων τις ώρες των αγώνων

Ένα σπουδαίο γεύμα αγάπης την Κυριακή στη «Γοργόνα»

Χαλκηδονικός εναντίον Βούρου: Το Γεώργιος Παυλάκης είναι το σπίτι μας!

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα Γλυπτά που λείπουν από τον Παρθενώνα

Βρετανία: Κοινοβουλευτισμός ή Δημοκρατία; Πώς έγινε πρωθυπουργός ο Σούνακ

Γιατί «Πλατεία Πατριάρχου»;

Νέες αλυσιδωτές αθλιότητες της «συντρίμ τιμ» Βούρου στα εγκαίνια του γηπέδου του Χαλκηδονικού

Δημοφιλέστερα άρθρα

Επανακαταμέτρηση: Ετελείωσε, παιδιά... Ετελείωσε!

Νέες αλυσιδωτές αθλιότητες της «συντρίμ τιμ» Βούρου στα εγκαίνια του γηπέδου του Χαλκηδονικού

Γιατί πήγε στη λαϊκή της Χαλκηδόνας ο Γιάννης Τομπούλογλου

Γιάννης Τομπούλογλου: «Τραγική η κατάσταση στο Δήμο- Εξαφανισμένος ο Βούρος- Δεν υπάρχει συνεννόηση»

Ανήμερα του Πολυτεχνείου η επανακαταμέτρηση

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ

ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ: Με επιστολή-κόλαφο στο Βούρο το Σωματείο Εργαζομένων αποκαλύπτει τα χάλια του οδοφωτισμο

Έφυγε κι ο Νίκος Βούτσης από τον ΣΥΡΙΖΑ- Δείτε την επιστολή αποχώρησης

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν

«Τα λεφτά μου πίσω!»

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του

Γιατί «Πλατεία Πατριάρχου»;

Στις 17 Δεκεμβρίου ορκίζεται Δήμαρχος ο Γιάννης Τομπούλογλου

Ο Χαλκηδονικός μας προσκαλεί...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@18.37 Νομίζετε ότι θα μένουν αναπάντητες αυτές οι αθλιότητες; Ποιος είναι «ο άλλος» που έχει σκάνδαλα; Άμεμπτος είναι ο εκλεγμένος δήμαρχος...

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του
Xρήστης: Ανωνυμος
@17.20 Είθισται για τους αιρετούς "άρχοντες" να αποφασίζει ο λαός με τις εκλογές και όχι η δικαιοσύνη! Η απόκρυψη των στοιχείων της ένστασης...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: @προβοκάτορας (07/12/2023 00:06)
Θαυμάστε το πιο σιχαμερό είδος ανθρώπου που αντιπροσωπεύει ο προβοκάτορας. Αυτός ξεκίνησε την αντιπαράθεση με εμετικά σχόλια για το μουσείο ...

Ο Γιάννης Τομπούλογλου βάζει στη θέση του το Βούρο: «Θέλει να κάνει σίριαλ τις εκλογές»
Xρήστης: Πολίτης ΝΦ
Το να ασκείται πολιτική πανω στο επάγγελμα του αντιπάλου, που παρεμπιπτόντως είναι αξιοπρεπέστατο επάγγελμα, δείχνει το επίπεδο του κ. Τομπο...

Γιάννης Τομπούλογλου: Ο Βούρος ζητά από το Δικαστήριο αυτό που του στέρησε ο λαός με την ψήφο του
Xρήστης: ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ
Να σας πω.Θεωρώ ότι όταν προκύπτουν τέτοια θέματα καλό θα είναι να επιδειχθεί ψυχραιμία και σύνεση και ίσως τοποθετήσεις από κάθε πλευρά είν...

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ
Xρήστης: @Γλυκια Συμμορια
Είσαι και σινεφίλ...μάλλον θα βλέπεις κι εσύ πολλές ταινίες από 1 Γενάρη ...

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ
Xρήστης: Εργαζομενος
Τα λεφτά που δικαιούνται οι εργαζόμενη και τα έχεις υποσχεθει2 φορές μετά απο συνφονια να μην πάμε δικαστικός σουξαναμε και την χάρη να δεχτ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: προβοκάτορας
ρε κακομοίρη που απαντάς με 5 διαφορετικα ονόματα, δεν έχεις με τίποτα άλλο να ασχοληθείς? τι μανια με τους γαυρους ειναι αυτη, μόνο γαυροι ...

Έφυγε κι ο Νίκος Βούτσης από τον ΣΥΡΙΖΑ- Δείτε την επιστολή αποχώρησης
Xρήστης: ΘΗΡΑΜΕΝΗΣ
Να βοηθήσω λίγο; Τα ελληνόπουλα κατέλαβαν την 44η θέση στα κατανόηση κειμένου, στα μαθηματικά και στις φυσικές επιστήμες στο πρόσφατο Pisa. ...

Τη φαρσοκωμωδία «θέλω να μείνω δήμαρχος στη θέση του δημάρχου» ανεβάζει το μπουλούκι της συντρίμ τιμ
Xρήστης: Γλυκιά συμμορία;
Άλλοι έχουν καταδικαστεί για κακουργήματα! Ποιοι μιλάνε για συμμορίες!...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: N.F.
Όλα τα ονόματα που γίνονται γνωστά στη φόρα από δω και πέρα με κάθε τρόπο. Και αυτών που απειλούν διαιτητές όταν δεν κερδίζει το λιμανισιο σ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: Γαυροπαράγκας αδικημένος
Όπως είχαμε προειδοποιήσει τους Βασιλογαυρους εδώ και χρόνια ο μεγάλος πόνος θα είναι τώρα. Απλά τους βγήκε χειρότερο από ότι το περίμεναν. ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: ΑΕΚΑΡΑ
Ιθαγενείς και λοιπά αποβρασματα αυτός που καταστρέφει το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι το λιμανισιο αφεντικό σας που όταν δεν ευνοείται απειλεί ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: George
Όσο για αυτά περί στρατών ισχύουν για σιχαματα σαν τον χοντρό του λιμανιού και όχι για τον Μελισσανίδη. Αν υπήρχε τέτοιος στρατός οι αντιγηπ...

Τα Μουσεία των προσφύγων και της ΑΕΚ πρέπει μόνο να ενώνουν
Xρήστης: George
Ρίχνουμε απίστευτο γέλιο όταν απαντάς στον εαυτό σου ιθαγενή προβοκάτορα. Από κει και πέρα συνέχισε όσο θέλεις την παπαρολογία και την κλαψα...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©