Ο πόλη κατάλαβε... το λόγο έχει ο Αρκάς

Δημοσιεύτηκε στις 30/12/2018 στην κατηγορία Σχόλια  |  12 σχόλια

του Διαμαντή Σεϊτανίδη

 

Δεν πρόκειται να συνεχίσω μια αδιέξοδη αντιπαράθεση με τη φωνή της Χρυσής Αυγής στην πόλη μας, τον Γιώργο Κατερίνη. Η πόλη, κατάλαβε. Ο Γ. Κατερίνης αναπαρήγαγε ΑΥΤΟΥΣΙΟ ένα ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΕΝΟ video της Χρυσής Αυγής και, αντί για συγνώμη, μας... ζητάει και τα ρέστα.

 

Αποδεικνύει, δηλαδή, το αυτονόητο: Ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ, το έκανε ΕΠΙΤΗΔΕΣ.

 

Μια συγνώμη θα έφτανε. Αντ' αυτού, υπερασπίζεται την διαστρέβλωση της πραγματικότητας που έκανε η Χρυσή Αυγή και που μετέδωσε ο ίδιος ο Γ. Κατερίνης.

 

Αυτό δείχνει ότι οι απόψεις και οι μέθοδοι των νεοναζί είναι οι ίδιες με τις απόψεις και τις μεθόδους του Γιώργου Κατερίνη.

 

Με την "ηχώ" του νεοναζισμού στην πόλη, δεν έχω καμία κουβέντα να κάνω. Έχω πολύ σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ.

 

Απλώς επισημαίνω ότι η ΑΣΥΛΙΑ που του παρέχει ο δήμαρχος Άρης Βασιλόπουλος, τον καθιστά συνένοχο! Ο δήμαρχος, αντί να τον αποδοκιμάσει ή να του συστήσει μια απλή συγνώμη για την άκριτη μετάδοση του διαστρεβλωμένου video της Χρυσής Αυγής, παριστάνει τον... ανήξερο, αφήνοντας τη φωνή των νεοναζί στην πόλη να ζητάει και τα ρέστα.

 

Η πόλη, πάντως, κατάλαβε...

 

Το λόγο τώρα, έχει ο Αρκάς:

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Μαίνεται ο εμφύλιος μεταξύ των συνυπεύθυνων - Κολλητοί Βασιλόπουλου, εναντίον Βασιλόπουλου!

 

Ακόμα σιωπούν για τις καταγγελίες εναντίον τους Βασιλόπουλος, Παπαλουκά- Ερωτήματα για τους τέσσερις

 

Ανεξέλεγκτος ο εμφύλιος στη Δύναμη (πρώην) Κολλητών

 

Όταν ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, διαψεύδει τον... εαυτό του!

 

Τα κακομαθημένα!

 

Το ποντίκι που βρυχάται «με ξένα κόλυβα»

 

Τα ψέματα Βασιλόπουλου για το κτήριο της Στρούγκας

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Γράψτε την άποψή σας

Ένας ελευθεριακός αριστερός (30/12/2018 19:30)

1- Δεν περίμενα ότι θα έφτανα στο σημείο να στηρίξω θέσεις του Σεϊτανίδη, που δεδηλωμένα δεν ήταν και δεν είναι αριστερός, απ'όσο ξέρω, και σε αυτό είναι σίγουρα έντιμος, απέναντι σε ψευτο-αριστερούς γκεμπελίσκους της δημοτικής 'αρχής', (που ανταγωνίζονται επάξια σε γκεμπελισμό την 'αριστερή' αλητεία που κυβερνά και την οποία υποτίθεται αντιμάχονται--γι αυτό και παρευρίσκονται άλλωστε στα δρώμενα στις τοπικές οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ με κάθε ευκαιρία!) οι οποίοι λειτουργούν ως γνήσιοι killers προσωπικοτήτων με πρωτοπαλίκαρο τον κύριο Γ. Κατερίνη. Αυτός ο άθλιος γκεμπελισκος όμως, τον οποίο ανέχεται, αν δεν επιβραβεύει κιόλας η δημοτική αρχή, όμως με έχει κάνει έξαλλο, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς του στη σελίδα "Η ΠΌΛΗ ΜΑΣ ΝΈΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ" στο facebook. ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Ένας ελευθεριακός αριστερός (30/12/2018 19:32)

2- Πρώτον, με το πετσόκομμα των λεγόμενων του Σεϊτανίδη στο Κόντρα--ανεξάρτητα αν δεν συμφωνώ ιδιαίτερα με την εκτίμηση και την ανάλυση που έκανε-- και την απόδοση μιας ανάλυσης που έκανε και τη χρήση της από τη ΧΑ για τους δικούς της λόγους ως ταύτιση με τις απόψεις του Σ. και σιγονταρισμα της ΧΑ ! Δεύτερον, με το εμετικό ποστ που ανάρτησε στην ιστοσελίδα του ΠΟΛΙΤΗΣ-FX ενάντια σε μια συμπολίτισσα μας που εξανέστη επειδή άκουγε ...αμανέδες στο Χριστουγεννιάτικο χωριό, στο οποίο την ταυτίζει λίγο-πολύ με τον...ναζισμό χρησιμοποιώντας ανάμεσα σε οχετούς σκίτσα ασχετα με το θέμα οπως του Λατουφ για την ισλαμοφοβία (το οποίο απευθύνεται σε όσους μισούν γενικά τους μουσουλμάνους, όχι σε όσους θέλουν απλά να διατηρήσουν τον πολιτισμό τους!) και μια εξυπνακίστικη ανοησία ενός Ελληνα σκιτσογράφου που μπλέκει τις βούρτσες του 14ου αιώνα π.Χ. με τις κούρσες των δεκάδων εκατομμυρίων μεταναστών της παγκοσμιοποίησης. ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Ένας ελευθεριακός αριστερός (30/12/2018 19:36)

3- Παρότι δεν συμφωνώ με κάποιες διατυπώσεις της και παρότι είμαι άθεος, θεώρησα πολύ σωστές τις διαπιστώσεις της σχετικά με την ΕΕ-δίαιτη παγκοσμιοποιητική βιομηχανία που έχει στηθεί στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες με αφορμή το Προσφυγικό, με τη βοήθεια των ΜΚΟ και όλης της αριστερο-δεξιάς κουστωδίας του συστήματος, το οποίο σύστημα και την ΕΕ (στην οποια θα πρέπει τώρα να γίνουμε ακόμα πιο ραγιάδες για να παίρνουμε φράγκα με το 'πρόγραμμα φιλοξενίας προσφύγων'!) υποτίθεται ο 'αριστερός' Κατερίνης αντιμάχεται μαζί με τη ΛΑΕ και σία ! Επίσης συμφώνησα με τις παρατηρήσεις της για την πολιτική ορθότητα να μην υπάρχει φάτνη ή το ελληνικό καραβάκι. ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Ένας ελευθεριακός αριστερός (30/12/2018 19:40)

4- Και βέβαια δικαίωμα της και απόλυτα εύλογο είναι να μην της αρέσουν οι αμανέδες όταν παει στο...Χριστουγεννιατικο χωριό, όπως κι εμένα δεν μου αρέσει μεγάλο μέρος της ελληνικής μουσικής κλπ., παρότι την ακούω σε κατάλληλες περιστάσεις και παρότι μου αρέσει η δυτικη κλασική μουσική, δε ζηταω να γινει κυρίαρχη μουσικη του ελληνικού λαού! Αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν ΣΈΒΟΜΑΙ ότι αυτά που αρέσουν στη συμπολίτισσα μας είναι κύρια χαρακτηριστικά της ελληνικής πολιτιστικής ταυτότητας, οπως σέβομαι και την πολιτιστικη ιδιαιτερότητα κάθε άλλου λαου...ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Ένας ελευθεριακός αριστερός (30/12/2018 19:42)

5- ...μόνο που δεν θα επέβαλλα ποτέ να γίνονται μεγάλες εκδηλώσεις σε άλλες χώρες για τον ελληνικό πολιτισμό (ή ακόμα χειρότερα να χώνω ελληνικά χαρακτηριστικά σε παραδοσιακες πχ αραβικές εκδηλώσεις όπως έκανε γελοιωδώς η δημοτική αρχή, σε μεταμοντέρνες πολιτιστικες σούπες), και το ίδιο αναμένω να μην αντικατασταθεί ο κυρίαρχος ελληνικός χαρακτήρας του πολιτισμού μας στη χώρα μας (μέρος του οποίου είναι και η θρησκεία, που δεν είναι μόνο επιβολή από τα πάνω αλλά και παράδοση αιώνων, θέλουμε δεν θέλουμε). Ο οποίος πολιτισμός του λαού μας έχει καταφέρει να διατηρηθεί είναι μέρος της εθνικής και πολιτιστικής μας κυριαρχίας η οποία καταλύεται τάχιστα σε κάθε έθνος-κράτος στην νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση. Και αυτό είναι πραγματικός διεθνισμός, κάθε λαός μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς και να διατηρεί τη δική του κουλτούρα και την εθνική και οικονομική του κυριαρχία στον τόπο του....ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Ένας ελευθεριακός αριστερός (30/12/2018 19:44)

6- Τρίτον, καταγγέλλω οτι πριν λίγους μήνες, οταν αλλος συμπολιτης μας στην ανωτέρω σελίδα στο ΦΒ αμφισβήτησε το πρόγραμμα της φιλοξενίας προσφύγων και δήθεν 'προσφύγων' στην πόλη με το σκεπτικό ότι μειώνεται δυνητικά ο ελληνικός πληθυσμός από τη μαζική μετανάστευση, που βέβαια δεν είναι καμία ακροδεξιά ανακάλυψη, --ακόμα και ό Χρυσόγονος το παραδέχτηκε!-- δέχτηκε όχι μόνο λεκτική επίθεση παρόμοιου επιπέδου από τον Κατερίνη ('οπαδός της Αρείας Φυλής' κλπ. μπουρδούμπες), αλλά απειλήθηκε και με εξουσιαστική φίμωση ('τέτοιες απόψεις δεν έχουν θέση στη νέα Φιλαδέλφεια') ενώ από άλλο τσιράκι προφανώς της 'αριστερής 'αρχής δέχτηκε και απειλές για τη σωματική του ακεραιότητα, με τον υπεύθυνο διαχειριστή της σελίδας να κάνει προφανώς ότι δε βλέπει, μπας και θίξει τους 'προοδευτικούς 'killers της πόλης μας!!...ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Ένας ελευθεριακός αριστερός (30/12/2018 19:45)

7 - Τέλος, ξαναγράφω ότι δεν πίστευα ποτέ ότι θα φτάσω στο σημείο να στηρίξω σε τέτοια βασικά θέματα "παλιούς" 'δεξιούς' , όταν στήριζα μάλιστα, έστω επιφυλακτικά τη δημοτική αρχή σε όλη σχεδόν τη θητεία της για το θέμα του γηπέδου της ΑΕΚ. Επειδή όμως το πράγμα τώρα έχει φτάσει σε καθαρά ανέντιμο επίπεδο δολοφονίας χαρακτήρων και 'αριστερόστροφου' φασισμού, με τις πλάτες ολόκληρου του παγκοσμιοποιημένου συστήματος, όπως σωστά τελικά το είπε ο Θεοδωράκης, είμαι στη διάθεση οποιουδήποτε εκ των εμπλεκομένων στο θέμα αυτό για μάρτυρας σε περίπτωση που εύλογα πήγαινε η υπόθεση στο δικαστήριο για καραμπινάτη συκοφαντική δυσφήμηση και εξύβριση, που είναι μάλλον η μόνη 'γλώσσα' που καταλαβαίνουν οι γκεμπελίσκοι αυτοί. (Πέρα από το χάσιμο των καρεκλων τους βέβαια).

Anonymos (30/12/2018 20:30)

Η καλλίτερη απάντηση στους κόκκινους φασίστες

Κόκκινοι φασίστες ή (30/12/2018 23:17)

....μαύροι; Διαλέξτε! Ο Διαμαντής λέει ότι είναι η φωνή της ΧΑ κι ύστερα ο "ελευθεριακός αριστερός" προσπαθεί να μας πείσει ότι είδε το φως το αληθινό και ανένειψε. Ρε παιδιά μας δουλεύετε;

Αιμίλιος Θιριφοκόγλου (31/12/2018 13:53)

@ Ένας κλπ κλπ

Το "ελευθεριακός αριστερός" ως όρος στον ευρύ "χώρο" που προσπαθείς να εμφανιστείς ότι ανήκεις και το κάνεις ψευδώνυμο, δεν υπάρχει. Ελευθεριακός Κομμουνιστής ναι. Αλλά "ελευθεριακός αριστερός" όχι.

Συνεπώς...
Αφήστε ορισμένοι τις χοντροκομμένες προπαγάνδες της συμφοράς, τις βγαλμένες από την εποχή του Μανιαδάκη, κατά μέρος και κοιτάξτε να "παίξετε" σε επίπεδο επιχειρημάτων και ιδεών, αν κι εφόσον μπορείτε. Μην νομίζετε ότι "γκουγκλάροντας" κείμενα του "χώρου" και κόβοντας και ράβοντας βάλετε και λίγη τοπική εσάνς θα μπερδέψετε τον κόσμο, είστε βαθιά νυχτωμένοι.

Ένας ελευθεριακός αριστερός (05/01/2019 14:15)

Το ελευθεριακός αριστερός το έγραψα σε αντιδιαστολή με τον τεχνητά αλλοιωμένο όρο 'ελευθεριακός' που συνήθως ειδικά στις ΗΠΑ συνδέεται με τον νεοφιλελευθερισμό. Υπάρχουν και άλλα ρεύματα στον ελευθεριακό 'αριστερό' χώρο, του ευρύτερου ελευθεριακού σοσιαλισμού, πχ κομουναλισμός, πρόταγμα αυτονομίας, περιεκτική δημοκρατία κλπ. και όχι μόνο ο αναρχοκομουνισμός. Όσο για τα λοιπά, δεν είδα ίχνος επιχειρήματος πλην των γνωστών χαρακτηρισμών απέναντι σε οσους διαφωνούν και της δίκης προθέσεων.

Ένας ελευθεριακός αριστερός (05/01/2019 14:19)

@23:17 Όχι, απλά υπάρχουν και έντιμοι αριστεροί, όπως και έντιμοι δεξιοί, ακόμα και αν είναι δυνητικά οι μεγαλύτεροι εχθροί σου. Αλλά έχουμε φτάσει στο σημείο να είναι πιο ανεντιμοι και να χρησιμοποιούν τακτικές χούντας οι 'αριστεροί', μαζί με τις πλάτες του διεθνούς και ντόπιου συστήματος.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Υποψήφια με τη Ρένα Δούρου η Μαίρη Μαργαριτοπούλου
Xρήστης: Ανωνυμος
Πριν αποχωρήσει από τα τοπικά δρώμενα θα γράψει κάποιο άρθρο για τον Άρη Βασιλόπουλο που τους φύτεψαν τα κεντρικά οπως της έγραφα τον περασ...

Ο Στράτος Διονυσίου, παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@14.26 Ακαταλαβίστικα, ο΄ντως......

Ο Στράτος Διονυσίου, παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας
Xρήστης: Α
Ακαταλαβιστικα.,αυτά που διαβάζω κάποιοι ήθελαν να ναι υποψηφιοι? ιδού η Ρόδος......

Υποψήφια με τη Ρένα Δούρου η Μαίρη Μαργαριτοπούλου
Xρήστης: Θα της πηγαινει
Τσιγάρα στη φυλακή ...

«Η Ελλάδα θέλει ράφτη», αφιέρωμα στην Παγκόσμια ημέρα Ποίησης
Xρήστης: @Ανώνυμος (22/03/2019 07:57)
Μάλλον αυτός που γράφει τόσο νωρίς σαν εσένα βλέπει εφιάλτες το προηγούμενο βράδυ....

Υποψήφια με τη Ρένα Δούρου η Μαίρη Μαργαριτοπούλου
Xρήστης: Γ. Β
Στο ψηφοδέλτιο της Ρένας Δούρου κατεβαίνουν 2 αξιόλογα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ από το Δήμο μας. Μαίρη Μαργαριτοπουλου.(Ν.Φιλ/φεια.) Δημήτρης Μπα...

Ούτε τους χομπίστες, ούτε τους τουρίστες
Xρήστης: @Ανώνυμος (22/03/2019 08:10)
Σε ένα κανονικό κράτος και με μια σοβαρή δημοτική αρχή καμιά ΑΕΚ δεν θα έπρεπε να εμπλέκεται. Αλλά από τη στιγμή που υπάρχουν άτομα σαν εσέν...

Ούτε τους χομπίστες, ούτε τους τουρίστες
Xρήστης: Δημοτης 2
Ο σταθμος μεταμορφωσης ενοχλουσε ολους εμας που παρακολουθουσαμε τα εργα ,τους εργατες που δουλευαν κι ολους αγαπαμε το αλσος και περπαταμε ...

Ούτε τους χομπίστες, ούτε τους τουρίστες
Xρήστης: Δημοτης
Μαλλον τα εχεις μπερδεψει.Δεν φιλοξενειται η ΑΕΚ στη πολη ειναι εδω ο πιο παλιος κατοικος της απο το 1926 και η αιτια που εχει γινει γνωστη ...

Υποψήφια με τη Ρένα Δούρου η Μαίρη Μαργαριτοπούλου
Xρήστης: Μ.Β.Κ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ....

Ο Στράτος Διονυσίου, παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.32 Σωστά, πολύ σωστά. Έτσι να δεχτείς κι εσύ τη δικαιολογία "τέλειωσε το παραδάκι" όταν θα είσαι μπροστά μπροστά στην ουρά, έτοιμος (χα...

Ο Στράτος Διονυσίου, παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας
Xρήστης: "Καζαντζίδης"
Διαμαντή μου, θαυμάζω το χιούμορ σου και την πολυπραγμωσυνη σου, ο πόνος σου όμως δεν κρύβεται !!!!! Πρέπει κάποια πράγματα να τα δεχόμαστε,...

Ο Στράτος Διονυσίου, παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@10.54 Κι εδώ "υποτιθέμενο"; Προδίδεσαι, δεν το καταλαβαίνεις; Ούτε αυτό δεν το καταλαβαίνεις; Κι εσύ "υποτιθέμενος" είσαι, ούτε αυτό τ...

Ο Στράτος Διονυσίου, παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας
Xρήστης: "Καζαντζίδης"
Διαμαντή μου τον "πόνο" του καθένας τον εκφράζει με διαφορετικό τρόπο, εσύ διάλεξες ένα "χαρούμενο" τραγούδι ή υποτιθέμενο σατυρικό, εξαρτάτ...

Ο Στράτος Διονυσίου, παρεμβαίνει στα δημοτικά πράγματα της Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
Για τα δυο πρώτα σχόλια, αναρωτιέμαι (και ρωτώ και τους αναγνώστες μου) ποιοι είναι αυτοί που βλέπουν τον εαυτό τους και τον συνδυασμό τους ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©