Τι δουλειά έχουν οι αμανέδες στο Χριστουγεννιάτικο Χωριό;

Δημοσιεύτηκε στις 28/12/2018 στην κατηγορία Σχόλια  |  24 σχόλια

της Άννας Σιδηροπούλου- Βρανά

 

Η μνημονιακη ελληνική κοινωνία τα τελευταία 8 χρόνια, ζει σε μια παράνοια που στοχεύει στην πλήρη διάλυση αρχών κι αξιών, οι οποίες χαρακτηρίζουν την εθνική μας ταυτότητα.

 

Η απαξίωση, η διαστρέβλωση και πολλές φορές η επίθεση των ψευτοκουλτουριάρηδων προοδευτικών της πολιτικής ορθότητας είναι κανόνας για την Ορθόδοξη πίστη.


Υπάρχει ο " μανδύας" του ψευτοανθρωπισμού και της ψευτοαλληλεγγύης, που παίρνει σάρκα και οστά στις τοπικές κοινωνίες, εφ όσον βέβαια υπάρχει κι η ανάλογη χρηματοδότηση μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων και εγχώριων ΜΚΟ.


Όλα αυτά προβάλλονται κι εγκαθίσταται στο υποσυνείδητο του κάθε πολίτη, ανώδυνα ανεπαίσθητα, ειρηνικά.


Μια ανάλογη εμπειρία θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας.


Στην πόλη μας λειτουργεί από την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου το Χριστουγεννιάτικο Χωριό, με σπιτάκια δραστηριοτήτων όπου τα παιδιά έχουν την δυνατότητα να παίξουν, οι γονείς να χαλαρώσουν στο όμορφο πάρκο του Τριγώνου, κι οι πλανόδιοι να πουλήσουν την πραμάτεια τους.


Περιδιαβαίνοντας το δρόμο που οδηγεί στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο, ακούγονται χριστουγεννιάτικες μελωδίες ελληνικού κι ευρωπαϊκού ρεπερτορίου καθώς και παραδοσιακά κάλαντα.


Αφήνεις το μυαλό σου να ταξιδέψει στις παιδικές- σχολικές αναμνήσεις σου, τότε που έλεγες το ποιήμα σου για τον Χριστό ντυμένος/η αγγελάκι.


Νιώθεις, μια ψυχική ευφορία σ ένα εορταστικό γεμάτο λαμπιόνια χώρο, χωρίς βέβαια θρησκευτικό περιεχόμενο, η πολιτική ορθότητα υπεράνω όλων!


Ούτε φάτνη, υπήρχε κάπου στολισμένη, ούτε ομοίωμα κάποιου στολισμένο καραβιού που είναι και το ελληνικό χριστουγεννιάτικο έθιμο.


Παρόλα αυτά, δέχεσαι ευχάριστα αυτό που ο Δήμος σου προσφέρει και χαμογελάς.


Εκεί που προσπαθείς να φτάσεις στην κατάνυξη των Χριστουγεννιάτικων ημερών, με τ' ,ακούς μια κραυγή ουρλιαχτού από τα ηχεία του πάρκου που αυτομάτως η προηγούμενη μελωδία της Άγιας νύχτας εχει μετατραπεί σε μελωδία... της νύχτας του Αγ. Βαρθολομαίου.


Νιώθεις μια αμηχανία κι έναν εκνευρισμό, και πας να ρωτήσεις τους υπευθύνους της ηχητικής κάλυψης για την προέλευση των κραυγών.


Ευτυχώς ήδη ήταν δύο επισκέπτες του πάρκου, που ρωτούσανκι αυτοί παρεξενεμένοι.


Μας είπαν λοιπόν οι υπεύθυνοι της ηχοκάλυψης οι οποίοι είναι εξωτερικοί συνεργάτες του Δήμου ότι δεν ξέρουν τίποτα, ότι τους έχει δοθεί ένα στικάκι  με τραγούδια και κάλαντα απ' όλον τον κόσμο κι αυτό πρέπει ν ακούγεται.


Ρωτήσαμε με απορία: «έχουν οι Μουσουλμάνοι χριστουγεννιάτικα κάλαντα;» Και μας απάντησαν φυσικότατα με ερώτηση «Γιατί οι Μουσουλμάνοι δεν γιορτάζουν Χριστούγεννα;»


Όχι κύριε του λέμε δεν γιορτάζουν οι Μουσουλμάνοι Χριστό αλλά Αλλάχ, κι εφ όσον αυτό που έχετε φτιάξει είναι Χριστουγεννιάτικο χωριό, μουσουλμανικά ακούσματα -ή άλλων θρησκειών- δεν θα πρέπει να έχουν θέση.


Δικαιολογήθηκαν λέγοντας ότι μπορεί να έγινε λάθος στην επιλογή ακουσμάτων, και θα μεταφέρουν την αντίδραση μας στους αρμοδίους διοργανωτές.


Έφυγα από το πάρκο, θυμίζοντας στην μικρούλα μου, ότι τα Χριστούγεννα γιορτάζουμε την γέννηση του Χριστού μας, ούτε του Αλλάχ, ούτε του Βούδα, ούτε του Κόκκινου Δράκου της Ασίας.


Έφυγα θλιμμένη και σκεπτική.


Θλιμμένη, με την αμάθεια και την αποβλάκωση  που έχει ποτιστεί η κοινωνία μας. Σκεπτική, διότι πρέπει ν' αγωνίζεσαι για ν' αποδείξεις το αυτονόητο.
Ότι δηλαδή, είσαι Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

 

Μαίνεται ο εμφύλιος μεταξύ των συνυπεύθυνων - Κολλητοί Βασιλόπουλου, εναντίον Βασιλόπουλου!

 

Ακόμα σιωπούν για τις καταγγελίες εναντίον τους Βασιλόπουλος, Παπαλουκά- Ερωτήματα για τους τέσσερις

 

Ανεξέλεγκτος ο εμφύλιος στη Δύναμη (πρώην) Κολλητών

 

Όταν ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, διαψεύδει τον... εαυτό του!

 

Τα κακομαθημένα!

 

Το ποντίκι που βρυχάται «με ξένα κόλυβα»

 

Τα ψέματα Βασιλόπουλου για το κτήριο της Στρούγκας

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Γράψτε την άποψή σας

ανώνυμος (28/12/2018 11:54)

Μην έχετε μεγάλες απαιτήσεις από μια παρέα, που όλη η νεότητα τους πέρασε πάνω σε κάγκελα καταλήψεων και ιδεών πους τους πότισαν κάποια άλλα άρρωστα μυαλά καθοδηγητών.

Αυτή είναι η αριστερά, μη παραξενεύεστε.
Όλα αυτά που ξέρατε περί εορτών, ηρώων και εθίμων είναι μικροαστικές συνήθειες, από δω και πέρα θ' ακούτε αμανέδες.
Επιτέλους πρέπει να καταλάβουμε κάποια στιγμή τ' ανάκτορα!
Η Επανάσταση των λαών πλησιάζει!

Σιγά κυρία μου, σιγά! (28/12/2018 14:58)

Την διοίκηση Βασιλόπουλου την ξέρουμε και προσωπικά εύχομαι να μην μας αξιώσει ο Θεός να την έχουμε πάλι μπροστά μας.
Άλλα και για εσάς κ. Βρανά έχω να πω ότι λυπάμαι για τις απόψεις σας. Πιστεύω τα παιδιά σας να μη τα γαλουχείτε με το "Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια", με ότι λάθος μηνύματα συνεπάγεται!

Άναυδος δημότης (28/12/2018 15:23)

Από το "άρθρο" της κας Βρανά συγκρατώ τα παρακάτω:
Μάλλον οτιδήποτε μη "ελληνικό", "ελληνοχριστιανικό", "εθνικο-ελληνορθόδοξο" την τρομάζει και νιώθει ότι απειλείται. Κατά την κ. Βρανά "μουσουλμανικά ακούσματα -ή άλλων θρησκειών- δεν θα πρέπει να έχουν θέση". Ό,τι δεν γνωρίζει ή δεν καταλαβαίνει το βαπτίζει μουσουλμανικό και της προκαλεί αποστροφή.
Την ίδια αποστροφή που ένιωθαν και οι "γηγενείς" Έλληνες όταν άκουγαν τους ξεριζωμένους πρόσφυγες από τη Μικρασία να τραγουδούν αμανέδες το '22 ( οι τουρκόσποροι !) για να εκφράσουν τον καημό και τη μιζέρια που οι "Έλληνες" " ελληνορθόδοξου φρονήματος" πολιτικοί τους καταδίκασαν. Πολιτικοί της ίδιας ελληνορθόδοξης "κουλτούρας" με την κ. Βρανά καταδίκασαν και τον κυπριακό ελληνισμό στην ίδια μιζέρια χρόνια μετά. ( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )

Άναυδος δημότης (28/12/2018 15:29)

ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
Ξέρετε η ορθόδοξη χριστιανική πίστη διακηρύσσει την Αγάπη και την Αποδοχή κ. Βρανά. Αλλά για σας αυτά είναι " μανδύας του ψευτοανθρωπισμού" και της "ψευτοαλληλεγγύης". Ορθοδοξία φαντάζομαι για σας σημαίνει Άνθιμος και Αμβρόσιος. Δεν σας γνωρίζω προσωπικά και δεν θα ήθελα να είμαι άδικος μαζί σας, αλλά το "άρθρο" σας είναι δείγμα γραφής αυτών που πρεσβεύετε. Έχετε κάθε δικαίωμα να εκφράζετε τα πιστεύω σας, όσο κι εγώ, φαντάζομαι δεν διαφωνείτε, έχω κάθε δικαίωμα να πιστεύω πως θα έπρεπε να ντρέπεστε για αυτά!
ΣΥΝΕΧΕΙΑ... ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ

Άναυδος δημότης (28/12/2018 15:31)

...ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Τώρα το ερώτημα που μοιραία θέτω, είναι σε σχέση και με το άρθρο του κ. Διαγουμά που στο άρθρο του (και συμφωνώ μαζί του) κατακρίνει τον κομματισμό στα δημοτικά ζητήματα, ( αν και το απολιτίκ με παραπέμπει στο – στερεμένο – «Ποτάμι» ), πως είναι δυνατό να μπορεί να συνθέσει στην «Επανεκκίνηση» με ανθρώπους που διακατέχονται από απόψεις που χαρακτηρίζουν πολιτικά κοινοβουλευτικά (δυστυχώς) κόμματα. Πώς συνάδει το « ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΗΝΩΝ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ» (κατά το καταληκτικό στο «άρθρο» της κ. Βρανά «Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος!»; Με τέτοιες προσμείξεις φτιάχνετε την « Επανεκίννηση» ;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/12/2018 15:54)

@15.31

Νομίζω ότι το πάθος σας, σας παρασέρνει. Απαντώ εγώ, καθώς ονοματίζετε την "Επανεκκίνηση". Αν είχατε τη στοιχειώδη ψυχραιμία να διαβάσετε νηφάλια το άρθρο της κας Σιδηροπούλου- Βρανά, θα διαπιστώνατε ότι το πρόβλημά της είναι πως σε μια ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ εκδήλωση παρεισφρύουν αλλότρια πράγματα. Εάν θεωρείτε ότι τα Χριστούγεννα ΔΕΝ είναι αποκλειστικά χριστιανικά, αν δηλαδή θεωρείτε ότι στο Κοράνι υπάρχει την 25η Δεκεμβρίου τα... Μωαμεθούγεννα, να μας το πείτε, να το ξέρουμε κι εμείς. Αλλιώς, να μπείτε μπροστά να γίνει περιφορά του Επιταφίου στο... Ραμαζάνι, ξέρω και γω τι να πω με τη λύσσα ορισμένων;

Για να τελειώνουμε: Πολύ σωστά το άρθρο γράφει ότι το Χριστουγεννιάτικο Χωριό -δηλαδή το χωριό των Χριστουγέννων- αναφέρεται σε μια θρησκευτική εορτή της Χριστιανοσύνης. Δεν είπε κανείς "όχι" σε ακούσματα από όλο τον κόσμο λ.χ. την Πρωτομαγιά. Μην κάνετε έτσι, λίγη ψυχραιμία χρειάζεται

Άναυδος δημότης (28/12/2018 16:17)

@15:54
Που το βλέπετε το "πάθος"; Mια χαρά ψύχραιμος είμαι. Απορώ
Γράφει η κ. Βρανά: "Εκεί που προσπαθείς να φτάσεις στην κατάνυξη των Χριστουγεννιάτικων ημερών, με τ' ,ακούς μια κραυγή ουρλιαχτού από τα ηχεία του πάρκου που αυτομάτως η προηγούμενη μελωδία της Άγιας νύχτας εχει μετατραπεί σε μελωδία... της νύχτας του Αγ. Βαρθολομαίου".
Δεν μας λέει όμως πώς κατάλαβε ότι ήταν κάτι το "μωαμεθανικό"; Μήπως είδε και το μουεζίνη; Kαι αν όντως έγινε λάθος ( δεν ήμουν παρόν, αλλά μάλλον ούτε και σεις κ. Σεϊτανίδη ) και ακούστηκε μουσική ας πούμε "ανατολίτικου ρυθμού" ήταν αρκετό να σοκαριστεί η κ. Βρανά; Θεωρεί ότι και το άκουσμα της ανατολής "μολύνει" την ...ελληνικότητά της, την κατάνυξη στο πάρκο την έψαχνε; Τα υιοθετείτε αυτά; Αστειεύεστε; Οι παππούδες σας, και οι δικοί μου, στη Μ. Ασία έψελναν στην εκκλησία, τραγουδούσαν όμως και αμανέδες. Μην τα λέτε σε κάποια στελέχη σας όμως αυτά, γιατί σοκάρονται!!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/12/2018 16:51)

@16.17
Δεν απαντάτε στο κεντρικό ζήτημα που θέτω: Πρέπει σε μια εορτή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ περιεχομένου να ακούγονται κείμενα ή τραγούδια εκτός του συγκεκριμένου θρησκευτικού πνεύματος; Πάτε να τραγουδήσετε "Χριστός Ανέστη" στο τζαμί; Στο Ραμαζάνι; Ή -για να μην μένουμε στο ισλάμ- στη γιορτή των Αζύμων του ιουδαϊσμού; ή στην Κουμπ Μελά των Ινδουιστών; Αυτό είναι το ζήτημα. Όλα τα άλλα, είναι να 'χαμε να λέγαμε. Αυτό ερωτώ και σε αυτό περιμένω μια απάντηση. Καθαρή, όχι υπεκφυγές.

(Συνεχίζεται)

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/12/2018 16:51)

(Συνέχεια)

Και οι δικοί μου παππούδες τραγουδούσαν αμανέδες, κι εγώ, όταν βρεθώ σε κατάλληλο μέρος και ώρα. Όχι όμως όταν εορτάζουμε τα Χριστούγεννα. Αν εσείς τραγουδάτε τα Χριστούγεννα "αμάν - αμάν, ωχ, ωχ" υποθέτω πως θα συμφωνείτε ότι δεν βρίσκεστε στο πνεύμα των ημερών και ιδιαίτερα στη θρησκευτική -αυτό είναι το ζήτημα!- διάσταση των ΧΡΙΣΤΟΥγέννων.

Κατά τα λοιπά, και στο Λουκιδέλη θα τραγουδήσουμε όλων των ειδών τα τραγούδια -που ξέρουμε- και σε άλλα κουτούκια και στέκια της πόλης.

Το θέμα είναι να μην μπερδευόμαστε και κάνουμε κουτούκι μια εορτή με καθαρά θρησκευτικό χαρακτήρα.

Άναυδος δημότης (28/12/2018 17:20)

@16:51
Δεν ξέρω που πήγε η οξυδέρκειά σας ( γιατί γνωρίζω ότι είστε ένας πολύ έξυπνος και αξιόλογος άνθρωπος - και το εννοώ για να μην παρεξηγηθώ!) Το λέω αυτό γιατί στην ανάγκη σας να καλύψετε ένα ανόητο "άρθρο" στελέχους σας η επιχειρηματολογία σας δεν είναι αντάξια του επιπέδου σας.
Δηλαδή η κ. Βρανά πήγε στο πάρκο στο σπιτάκι των ξωτικών να προσκυνήσει και ο άθεος δήμαρχος έβαλε μη δέουσα μουσική ..." μελωδία... της νύχτας του Αγ. Βαρθολομαίου..." φοβήθηκε ξαφνική επίθεση της Αλ Κάιντα... και επλήγησαν τα ελληνοχριστιανικά της ήθη. Μιλάτε σοβαρά;


(συνέχεια...)

Άναυδος δημότης (28/12/2018 17:28)

...συνεχεια

Για το μόνο που δεν κατηγόρησε τον Δήμαρχο ( την διοικηση του οποίου μέμφομαι, όπου σταθώ, για πολλά!!) είναι πως επιχείρησε να απαγορεύσει στους Πόντιους να κερνούν τσίπουρο (ήταν καλό!) και την Ένωση Γονέων ζεστό κρασί (ήταν ακόμη καλύτερο..) για να μην προσβληθούν οι λίγοι μετανάστες που ήταν παρόντες για τη χρήση αλκοόλ.
Ποιό είναι το κεντρικό ζήτημα, λοιπόν που εγώ δεν απαντώ; Η "θρησκευτική" γιορτή στο πάρκο στο σπιτάκι του ελληνικότατου Santa Claus ή που το πάνε τα στελέχη σας με αυτές τις απόψεις; Αλήθεια μας λέτε ότι ενστερνίζεστε αυτό το "άρθρο" με αυτές τις απόψεις; Πραγματικά με τέτοια στελέχη "συνθέτετε" απόψεις στην Επανεκκίνηση; Δεν ξέρω αν θυμάστε προ καιρού σε διάλογο που είχαμε μεμφόσαστε τον Κωνσταντινίδη που δεν δέχθηκε συνεργασία μαζί σας (έτσι αφήσατε να εννοηθεί). Τώρα καταλαβαίνω το γιατί.
Κύριε Σεϊτανίδη, καληνύχτα σας

Ανώνυμος (28/12/2018 20:13)

Πριν συνεχίσετε την διαμάχη περί αμανεδων μήπως θα έπρεπε να έχετε ακούσει αυτό που η κυρία ονομάζει " κραυγές";
Αν είναι κάλαντα απο όλον τον κόσμο δεν είναι απίθανο να προέρχονται κάποια από μουσουλμανικές χώρες που υπάρχει χριστιανική μειονότητα!
Αν κάποιος από τους εξωτερικούς συνεργάτες αγνοεί τα βασικά σε αυτό δεν φταίει ο Δήμος!
Επειδή η κυρία έγραψε το αρθρακι για να ασκήσει ουσιαστικά αντιπολίτευση μάλλον γραφική γίνεται!
Έχει να προσάψει τόσα στην δημοτική αρχή ώστε κάτι τέτοιες ενέργειες είναι τουλάχιστον αστειες!

Ανώνυμος (28/12/2018 20:30)

Και μια ερώτηση στην κύρια!
Ποιος την ρώτησε αν είναι Ελληνίδα Χριστιανή Ορθόδοξη και αγωνίζεται να το αποδείξει;
Γιατί είναι αυτονόητη η πίστη του καθενός;
Έλεος κυρία μου!

Ουρλιαχτό... (28/12/2018 20:38)

"Κραυγή ουρλιαχτού" το τραγούδι "μουσουλμανικού" ρυθμού σύμφωνα με την κυρία. Δηλαδή σαν να λέμε κραυγή ζώου. Πόσο δύσκολο είναι να κρύψεις τελικά την ενδόμυχη ιδεολογία σου...
Και επειδή συνήθως η ιδεολογία αυτή ταιριάζει γάντι με την αμάθεια ή την ημιμάθεια, κάποιος να πληροφορήσει τη συγγραφέα ότι η σωστή φράση είναι " ανώδυνα, ανεπαίσχυντα, ειρηνικά" και όχι "ανεπαίσθητα". Μάλλον δεν προσέχει στην Εκκλησία... Επίσης "όλα αυτά εγκαθίστανται" και όχι "εγκαθίσταται". Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος χωρίς σωστά ελληνικά δεν γίνεται!
Εξαιρετικά έχει πει κάτι παρόμοιο και ο μεγάλος Καβάφης:
" Κατόπι μπήκε στα πολιτικά.
Μα τα παραίτησεν. Ήταν ο Έπαρχος μωρός·
κ’ οι πέριξ του ξόανα επίσημα και σοβαροφανή·
τρισβάρβαρα τα ελληνικά των, οι άθλιοι."

Πιέτρο Βέρι (28/12/2018 22:01)

Διαβάζοντας τόσο το άρθρο όσο και τα σχόλια και παρακολουθώντας όσο μπορώ τι συμβαίνει σε άλλες χώρες, όπως για παράδειγμα στην Γαλλία με την laïcité (διαχωρισμός της θρησκείας από το κράτος με συνταγματική ισχύ) διαπιστώνω ότι στην χώρα που λέγεται Ελλάδα ο Διαφωτισμός πέρασε και δεν ακούμπησε.

Γ.Π. (29/12/2018 08:19)

Ψηφίστε Βασιλόπουλο. Μπορεί και να φτιάξει έτσι για σπάσιμο κανένα τζαμί δίπλα στο γήπεδο. Θα πρόκειται βέβαια για το πρώτο έργο της πολύχρονης θητείας του.

σofi (29/12/2018 11:02)

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ Η ΤΟ ΟΤΙ 48 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ [ΜΙΝΙΜΟΥΜ 150 ΑΤΟΜΑ] ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑΝ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΛΠ ΛΟΓΟΥΣ ..

. ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ Ω ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ [ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ.. ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ]ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ..ΛΕΩ

Μπερδεύτηκε η Άννα (29/12/2018 15:03)

Σώτη Βολάνη είχε βάλει ο δήμαρχος

Δημότης (29/12/2018 16:43)

Συγγνώμη αλλά από που προκύπτει ότι είναι "γιορτή θρησκευτικού περιεχομένου" αυτό που γίνεται στο Πάρκο Μικρασιατών; Επίκεντρο είναι τα παιδιά και στόχος να περάσουν όμορφα. Και τα παιδιά είναι παιδιά, είτε είναι χριστιανάκια είτε μουσουλμανάκια είτε εβραιάκια είτε οτιδήποτε. Σε λίγο θα μας πείτε ότι μετέτρεψαν και το πάρκο σε τζαμί. Μην κάνετε ορισμένοι τη μισαλλοδοξία αντιπολιτευτική παντιέρα.
Αν θέλετε να κάνετε μια σοβαρή κριτική μπορείτε να στηλιτεύσετε το γεγονός ότι μοίραζαν την εφημερίδα τους. Εμένα αυτο μου χτύπησε πολύ άσχημα, ειδικά όταν είδα σε ένα από τα ξύλινα σπιτάκια που υποτίθεται προορίζονταν για κάποιο χάπενινγκ για τα παιδιά στιβαγμένες τις εφημερίδες του δήμου.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (29/12/2018 17:08)

@16.43
Προκύπτει από την ονομασία που έδωσε ο δήμος: ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ χωριό". Αν έλεγε "Χωριό των παιδιών" ή "χωριό διασκέδασης" κλπ, φυσικά δεν θα υπήρχε κανένα θέμα. Ο ΔΗΜΟΣ έδωσε θρησκευτική διάσταση στο χώρο, αφού -πώς να το κάνουμε;- τα Χριστούγεννα είναι θρησκευτική εορτή της Χριστιανοσύνης.

@Άναυδος Δυναμοπολίτης
Καλό είναι να κόψετε το ανέκδοτο ότι ασκείτε κριτική στη διοίκηση. Είστε εδώ μέσα μονότονος και ασίγαστος υποστηρικτής της. Αφήστε τα φύλλα συκής, λοιπόν, κατά μέρος.

Δείτε τι κάνετε: "Ερμηνεύετε" με μια ασόβαρη και γελοία εκδοχή ΣΑΣ τις θέσεις που θέλετε να κριτικάρετε, μετά θεωρείτε την ασόβαρη και γελοία εκδοχή σας ως ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ κι επ' αυτού αναρωτιέστε αν αστειευόμαστε. Πιο άτσαλος προπαγανδιστής, πεθαίνεις...

tasos (29/12/2018 21:32)

Μια χαρά τα λέει και η κα Βρανά και ο Διαμαντής.
Αν κάποιοι θέλουν να ξεφτιλίζουν και να υποβαθμίζουν μαζί με πολλά άλλα και τη γιορτή των Χριστουγέννων δεν θα τους ανεχόμαστε αδιαμαρτύρητα.

ανώνυμος (31/12/2018 13:58)

Επειδή εδώ μέσα βλέπω κάποια συριζάκια να προσπαθούν να μας πείσουν ότι νοιάζονται για τους πρόσφυγες να τους θυμίσω μόνο ένα πράγμα.
Βρε ξεφτιλάκια θυμάστε που σας "ξίνισε" η Αμυγδαλέζα και την καταργήσατε?
Θυμάστε που εκείνο το πράγμα που λεγόταν Υπουργός, ναι η κυρά Τασία μετέφερε τους πρόσφυγες από την Αμυγδαλέζα με πούλμαν στην Ομόνοια και τους αμολούσε για να "λιαστούν"?
Και τι κάνατε εσείς σε αντικατάσταση της Αμυγδαλέζας?
Κάνατε αυτά τα άθλια hot-spots στα νησιά, όπου κάθε μέρα το ανθρώπινο είδος υποβιβάζεται στο επίπεδο του ζώου.

Βρε αλητήριοι, τώρα προσπαθείτε να μας πείσετε ότι νιάζεστε για τους πρόσφυγες, και ότι θέλετε να τους διασκεδάσετε με τραγουδάκια?
Βρε υπάρχουν πιο γελοίοι άνθρωποι από σας?

Άναυδος Δημότης (02/01/2019 18:41)

Φυσικά η γνώμη μου είναι αυτή. Αν εσείς τη λέτε ασόβαρη, διαφωνούμε. Στα υπόλοιπα, έχετε δίκιο

Διαμαντής Σεϊτανίδης (06/01/2019 10:21)

@Αδημοσίευτον
Υβρίζεις και προσβάλλεις με χαρακτηρισμούς πρόσωπο που αρθρογραφεί ή σχόλια πάει επωνύμως, άρα κόβεσαι. Τα άλλα, πες τα σε κανέναν ανήξερο. Όταν πήγαινες, εγώ γύριζα...

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Νέα συναυλία με μουσική του Χάρη Κανάκη

Άρχισε να μοιράζει προεκλογικά «καθρεφτάκια» και «βόλτες τις γειτονιές» ο Βασιλόπουλος

Υποψήφιος για 10 Όσκαρ ο Λάνθιμος και το «Favourite»

Με Τσίπρα, ή χωρίς;

Παραιτήθηκε η Νανή Πολίτου από δημοτική σύμβουλος - Στη θέση της η Δανάη Εμμανουήλ

Κι όμως: Μπορείτε να έχετε δικό σας σπίτι, εντελώς δωρεάν! Δείτε τις προϋποθέσεις

Χαλάει πάλι ο καιρός, λέει η ΕΜΥ

Εκδήλωση των «Πρασίνων» για τα ρέματα της Αττικής

Οι Πρέσπες και η εξίσωση των Δυτικών Βαλκανίων

Blue Monday: Σήμερα η πιο καταθλιπτική μέρα του χρόνου

Oxfam: Οι 26 πιο πλούσιοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν περιουσία ίση με αυτή του φτωχότερου 50%

Έχασε ο Ιωνικός - Θα ήταν μόνος πρώτος

Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία: Για μια... χούφτα κουκουλοφόρους διέλυσε τη συγκέντρωση η Αστυνομία

Πάθος και πλήθος με πολιτικά μηνύματα στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία

Τρεις νίκες σε τέσσερις αγώνες

Δημοφιλέστερα άρθρα

Πότε θα ξέρουμε αν θα λειτουργήσουν τα σχολεία την Τρίτη

Σοκ! Έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Λυμπερόπουλος

Τι δουλειά έχουν οι αμανέδες στο Χριστουγεννιάτικο Χωριό;

Ο πόλη κατάλαβε... το λόγο έχει ο Αρκάς

Να πώς το όργανο του δημάρχου γίνεται η φωνή της Χρυσής Αυγής στην πόλη μας

Έφυγε από τη ζωή η Δήμητρα Δερμανούτσου

Βιομηχανία δικαστικών διώξεων από τον Άρη Βασιλόπουλο- Τώρα αλληλομηνύεται με τον Χ. Τομπούλογλου

Ο κ. Βούρος διαμαρτύρεται, αλλά δεν απαντά...

Ο Βασιλόπουλος συντηρεί τη βεντέτα με την ΑΕΚ, με αφορμή έναν θάνατο!

Σοκαρισμένος ο Βούρος της ΑΕΚ για το δυστύχημα, σύρθηκε ο Βούρος του ΚΙΝΑΛ για τη Δερμανoύτσου

Κλειστά την Τρίτη τα σχολεία, ανοικτές οι καφετέριες σε Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

Σοκ: Σκοτώθηκε εργάτης στο γήπεδο της ΑΕΚ- Έπεσε από σκαλωσιά

Ο Νίκος Σερετάκης υποψήφιος δήμαρχος με τη Λαϊκή Συσπείρωση

Είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα

Αρκετά διχάσατε την πόλη μας…

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία: Για μια... χούφτα κουκουλοφόρους διέλυσε τη συγκέντρωση η Αστυνομία
Xρήστης: φιλαδελφειωτης
Για τη φιλαδελφεια μας δυστυχως ερχονται τα χειροτερα. η πρεζα εχει αγριεψει πολυ τα πραγματα. ...

Oxfam: Οι 26 πιο πλούσιοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν περιουσία ίση με αυτή του φτωχότερου 50%
Xρήστης: Ανωνυμος
00.48 Όταν το επιχείρημα είναι ότι είναι νόμος της φύσης να υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί τότε παύεις να ασχολείσαι σοβαρά! 22.21 Πριν σχολιά...

Oxfam: Οι 26 πιο πλούσιοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν περιουσία ίση με αυτή του φτωχότερου 50%
Xρήστης: Ανώνυμος
Έτσι πάνε αυτά ρε μάγκες, τα καλά είναι για λίγους! ...

Oxfam: Οι 26 πιο πλούσιοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν περιουσία ίση με αυτή του φτωχότερου 50%
Xρήστης: Φυσική επιλογή
Αντι επιχειρημάτων, εξυπνάδες!...

Oxfam: Οι 26 πιο πλούσιοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν περιουσία ίση με αυτή του φτωχότερου 50%
Xρήστης: Ανωνυμος
Καλό είναι να βρεθεί ένας τρόπος να γίνεται αλκοτεστ σε σχολιαστές οι δυο πιο πάνω!...

Oxfam: Οι 26 πιο πλούσιοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν περιουσία ίση με αυτή του φτωχότερου 50%
Xρήστης: Φυσική επιλογή
Είναι προφανές οτι ο αρθογράφος κρύβει μια αλήθεια. Οτι ειναι φυσική τάξη και πραγματικότητα, όλα τα μεγέθη στον κόσμο μας εχουν ανώτερες κα...

Oxfam: Οι 26 πιο πλούσιοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν περιουσία ίση με αυτή του φτωχότερου 50%
Xρήστης: Sostos
Ετσι πρέπει να γίνεται. Οι πλούσιοι πληρώνουν φόρους. Φανταστείτε ο πλουτος να ήταν μοιραζμένος σε όλους, πως θα είχαμε φορολογικά έσοδα και...

Από πότε θα ισχύσει η αύξηση του κατώτατου μισθού
Xρήστης: Γ.Π.
Μεγάλη επιτυχία η αυξηση του μισθού. Ούτε μια σοβαρή επένδυση δεν προχώρησε τόσα χρόνια. Θέσεις εργασίας δεν δημιουργήθηκαν. Οι τροϊκανοί δ...

Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία: Για μια... χούφτα κουκουλοφόρους διέλυσε τη συγκέντρωση η Αστυνομία
Xρήστης: Oh mon Dieu!
Ε ρε που καταντήσαμε!!! Αριστεροί να κάθονται σπίτι και να βλέπουν από τον καναπέ τέννις (το σπορ της μπουρζουαζίας) και δεξιοί να κάνουν μπ...

Από πότε θα ισχύσει η αύξηση του κατώτατου μισθού
Xρήστης: ανώνυμος
Ο βασικός μισθός δεν είχε αυξηθεί από το πρόγραμμα Θεσσαλονίκης στα 751 ευρω? Θα αυξηθεί πάλι? ...

Η Λαϊκή Συσπείρωση για τον ΧΥΤΥ Γραμματικού
Xρήστης: @ανωνυμος (18/01/2019 14:36)
Γιατί είναι γενικότητα ο ενιαίος κρατικός φορέας ολοκληρωμένης διαχείρισης. Δεν θα πρέπει ένα τόσο σημαντικό θέμα να αντιμετωπισθεί από το κ...

Η Λαϊκή Συσπείρωση για τον ΧΥΤΥ Γραμματικού
Xρήστης: Ανώνυμος*
@14.36 Όλη η παράγραφος που περιέχει την πρόταση που αναφέρεις λέει αυτό που ζητάς! @11.50 Ρε φίλε το ΚΚΕ είναι το μοναδικό κόμμα που έχει ...

Κλείνει και η παιδική χαρά στο πάρκο Αποστολάκη
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανιδης
Το λέει, νομίζω, κάντε ένα κόπο να διαβάσετε: Για περίπου 20 μέρες....

Κλείνει και η παιδική χαρά στο πάρκο Αποστολάκη
Xρήστης: Δημότης
Εννοούμε για πάντα η για συντήρηση ;;;...

Η Λαϊκή Συσπείρωση για τον ΧΥΤΥ Γραμματικού
Xρήστης: ανωνυμος
Εκτος απο μια γενικοτητα (ενιαιος κρατικος φορεας ολοκληρωμενης διαχειρισης ) δεν βλεπω καποια προταση για το που πρεπει να πανε τα σκουπιδι...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©