Δημοτικό Στέκι Νεολαίας ζητεί η «Επαναστατική Κίνηση»

Δημοσιεύτηκε στις 17/10/2018 στην κατηγορία Η πόλη  |  101 σχόλια

Από την «Επαναστατική Κίνηση» λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση:

*****

 

Την ώρα που η φτώχεια, η ανεργία, η εκμετάλλευση και η αυξανόμενη υποβάθμιση της ποιότητας ζωής «πνίγουν» την εργατική τάξη και τη νεολαία, «αριστεροί» και δεξιοί δημοτικοί παράγοντες συνεχίζουν να προσπαθούν να επιβάλουν στην πολιτική ζωή του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας ως κυρίαρχο το θέμα «γήπεδο ΑΕΚ». Οι μεν επιχειρώντας να κρύψουν το συμβιβασμό τους με τα Μνημόνια και τον καπιταλισμό πίσω από την «οικολογική ευαισθησία» και οι δε για να πουλήσουν «ΑΕΚ-οφροσύνη» και να μαζέψουν ψήφους. Η Επαναστατική Κίνηση Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας αρνείται να τους ακολουθήσει και επιδιώκει να θέσει στο προσκήνιο τα αληθινά μεγάλα προβλήματα των εργαζόμενων και της νεολαίας του Δήμου.

Ένα από τα πιο «καυτά» και άμεσα τέτοια προβλήματα είναι η έλλειψη ελεύθερων χώρων για τη δωρεάν στέγαση καθημερινών ψυχαγωγικών, πολιτιστικών και άλλων συλλογικών δραστηριοτήτων της νεολαίας. Εδώ και δεκαετίες οι δημοτικές διοικήσεις αφήνουν τη νεολαία της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας δίχως χώρους καθημερινής ελεύθερης ψυχαγωγίας και έκφρασης. Οι νέοι δεν διαθέτουν χώρους στους οποίους να μπορούν καθημερινά να συζητούν, να διαβάζουν, να ψυχαγωγούνται, να έρχονται σε ανθρώπινη επαφή με τους συνομηλίκους τους, να δημιουργούν, να αναπτύσσουν ελεύθερα συλλογικές δραστηριότητες. Οι δημοτικές αίθουσες είναι λιγοστές και σε ορισμένες από αυτές - εντελώς απαράδεκτα και προκλητικά - απαιτείται χρηματικό αντίτιμο για χρήση.

Οι δημοτικές διοικήσεις αντί να εξασφαλίσουν διαθέσιμους χώρους για τις ανάγκες των νέων, είτε αδρανούν, είτε ακόμα χειρότερα, ιδιωτικοποιούν και τους λιγοστούς υπάρχοντες. Χτυπητά παραδείγματα αδράνειας και ιδιωτικοποίησης, είναι οι περιπτώσεις της επίμονα αναξιοποίητης για τις ανάγκες των δημοτών, «Διατηρητέας Οικίας Σοβατζόγλου» (στην οδό Μαραθώνος και Κρήτης, Νέα Χαλκηδόνα), αλλά και της ενοικίασης του «Ηρώδειου Πάρκου» από τη σημερινή δημοτική διοίκηση σε μια ιδιωτική επιχείρηση. Σε ότι αφορά ειδικά το «Ηρώδειο», η πολιτική επιλογή της δημοτικής διοίκησης είναι προκλητική: ένας δημοτικός χώρος με μεγάλη έκταση, χώρους και αίθουσες που θα μπορούσαν να στεγάσουν με επάρκεια τις ανάγκες της νεολαίας για ψυχαγωγία, δημιουργία και διάφορες συλλογικές δραστηριότητες, θα στεγάζει για 8 ολόκληρα χρόνια (και μάλιστα με ένα προκλητικά ευτελές ποσό ως ενοίκιο) κερδοσκοπικές, επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Οι ανάγκες της νεολαίας της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας δεν μπορούν να περιμένουν. Οι δημοτικές διοικήσεις αποδεδειγμένα αδιαφορούν. Γι' αυτό, ο διεκδικητικός αγώνας των ίδιων των νέων του Δήμου μας είναι μονόδρομος. Η Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ – Ν.Χ θέλοντας να συμβάλει στο σκοπό αυτό, ξεκινά μια δημόσια εκστρατεία για τη διεκδίκηση ενός Δημοτικού Στεκιού Νεολαίας.

Καλούμε κάθε νέο και νέα του Δήμου μας να διεκδικήσει μαζί μας έναν δημοτικό χώρο που θα διαθέτει την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή για να στεγάζει ψυχαγωγικές, πολιτιστικές και άλλες συλλογικές δραστηριότητες ή εκδηλώσεις, που ελεύθερα θα επιλέγουν οι ίδιοι οι νέοι, χωρίς να καταβάλουν χρηματικά αντίτιμα. Έναν χώρο στον οποίο ο Δήμος θα παρέχει ακόμα και είδη που πωλούν πανάκριβα οι επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης, δωρεάν σε άνεργους και άπορους νέους ή σε συμβολικές τιμές στους υπόλοιπους. Έναν χώρο που θα διοικείται από κοινού από εκπροσώπους της γενικής συνέλευσης των νέων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν, των συνοικιακών συνελεύσεων και της εκλεγμένης δημοτικής διοίκησης.

Η εκστρατεία μας ξεκινά με συλλογή υπογραφών δημοτών και κατοίκων της Ν. Φιλαδέλφειας και Νέας Χαλκηδόνας. Ο αρχικός στόχος είναι οι 500 υπογραφές. Μετά από την πραγματοποίησή του, η Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ – Ν.Χ θα προχωρήσει σε ανοικτή εκδήλωση, με σκοπό τον ευρύτερο συντονισμό και την κλιμάκωση της εκστρατείας.

Μπορείτε να υπογράψετε υπέρ του Δημοτικού Στεκιού Νεολαίας με τους ακόλουθους τρόπους:

- Συναντώντας τα μέλη της Επαναστατικής Κίνησης στις τακτικές «εξορμήσεις» τους στον παράδρομο - πεζόδρομο της Λεωφόρου Δεκελείας, απέναντι από το Δημαρχείο και έξω από τα σχολεία, σε ημέρες και ώρες που θα ανακοινώνονται στην ειδική ομώνυμη σελίδα της Κίνησης στο facebook.

- Στέλνοντας το ονοματεπώνυμό σας, αν είστε δημότης ή κάτοικος Ν. Φιλαδέλφειας, με e-mail και με την ένδειξη «Για την Εκστρατεία συλλογής υπογραφών για το Δημοτικό Στέκι Νεολαίας», στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Κίνησής μας epanastatikikinisifx@gmail.com

- Στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα συλλογής υπογραφών που θα δημιουργήσουμε τις επόμενες μέρες (θα ενημερωθείτε σχετικά από την ιστοσελίδα της Κίνησης στο fb).

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Όρθια "Η Αλήθεια", μέχρι τη νίκη της Δημοκρατίας

 

Όταν ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, διαψεύδει τον... εαυτό του!

 

Τα κακομαθημένα!

 

Το ποντίκι που βρυχάται «με ξένα κόλυβα»

 

Τα ψέματα Βασιλόπουλου για το κτήριο της Στρούγκας

 

Ομολογία Βασιλόπουλου: Δεν μπορεί να διώξει τα σκουπίδια από το Άλσος

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Βασιλόπουλος σε Παπακώστα: Φέρε πίσω την έδρα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Ο δήμαρχος που δεν έκανε τίποτα για τον Ποδονίφτη, διοργανώνει εκδηλωσούλες με μπλα μπλα

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Εμφανίστηκε η Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία και ζητεί καλύτερες συνεδριάσεις στα δημοτικά συμβούλια

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Γράψτε την άποψή σας

ΛΕΙΛΙΜΛΕΙ (17/10/2018 19:51)

Βρακί δεν έχει ο κ.... Μας
Λουλούδια θέλει ο π.... μας

Ανωνυμος (18/10/2018 09:54)

Την τελευταια φορα που ΕΙΧΑΜΕ Δημοτικο Στεκι Νεολαιας ηταν επι Σαββα Σταματιαδη αν δεν απατωμαι. Τοτε ημουν κι εγω νεος.

ανώνυμος (18/10/2018 10:00)

αν βάλετε από 1€, καθένας από τα κεφάλια που φαίνονται στη φωτογραφία, ε! τότε, κάποιο .... περίπτερο -που έχει κλείσει- μπορεί να σας φιλοξενήσει, γιατί έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζεστε μεγαλύτερο χώρο.
Μην έχετε περισσότερες απαιτήσεις. Δεν σας παίρνει.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (18/10/2018 13:18)

Φίλε Ανωνυμε που έγραψες «Την τελευταια φορα που ΕΙΧΑΜΕ Δημοτικο Στεκι Νεολαιας ηταν επι Σαββα Σταματιαδη αν δεν απατωμαι. Τοτε ημουν κι εγω νεος.». Πράγματι, επί δημοτικής διοίκησης ΚΚΕ - και καθόλου τυχαία - λειτουργούσε ο τελευταίος τέτοιος χώρος.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (18/10/2018 13:22)

Αγαπητή κυρία «ανώνυμη» που γράφετε
«αν βάλετε από 1€, κλπ» η εκστρατεία μας αφορά διεκδίκηση χώρου για τη νεολαία και όχι για εμάς.
Δεν χρειάζεται να εκτοξεύετε αυτές τις ανυπόστατες προσβολές ανώνυμα, αφού τις γράφετε και στο χρονολόγιο μέλους μας στο φμπκ επώνυμα και παίρνετε εκεί τις απαντήσεις σας.

Κώστας (18/10/2018 14:29)

Δεν έχετε καταλάβει κάτι βασικό όμως: Με τέτοιες απόψεις που εκφράζετε για την ΑΕΚ το οποιοδήποτε στέκι που θα επιχειρήσετε να στήσετε εδώ στα Φιλαδέλφεια θα έχει την τύχη της πρώην Στρούγκας!
Υγ. Στην πόρτα μαζί με το σφυροδρέπανο βάλτε και ένα δικέφαλο για παν ενδεχόμενο...

Προς τον ολελέ κρυφοχρυσαβγίτη με το ψευδώνυμο Κώστας (18/10/2018 17:12)

@ Κωστάκη 14:29 δεν μιλάνε για κάποιο κατειλημμένο κοινωνικό χώρο όπως η Στρούγκα, την οποία εσύ κι οι ομοϊδεάτες σου χρυςαβγίτες και κρυφοχρυςαβγίτες δήθεν ΑΕΚτζήδες βανδαλίσατε. Για δημοτικό στέκι νεολαίας μιλάνε, που να ανήκει σε όλη τη νεολαία της πόλης. Εσύ μπορείς να πηγαίνεις στο "ναό" αν και άμα τελειώσει ή στις καφετέριες με τις γιγαντοοθ´ονες. Εδώ μιλάμε για άλλα πράγματα (μουσική, θέατρο, κινηματογράφος, βιβλιοθήκη) πολιτισμού με τα οποία είναι ολοφάνερο ότι δεν έχεις κάποια σχέση.

Ανώνυμος (18/10/2018 17:44)

"Επαναστατική κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ" πιάσε το αυγό και κουρευτο. Πολύ επανάσταση πλάκωσε ρε παιδί μου . Διαμαντή εσύ για να πας κόντρα στον Βασιλόπουλο, γράφεις και στηρίζεις οτιδήποτε που θα μπορούσε να θίξει δήθεν την Δημοτική Αρχή. Ενώ δεν "θυμάσαι" καθόλου τι έγραφες και έλεγες για τους ίδιους αυτούς " επαναστάτες" πριν λίγους μήνες.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (18/10/2018 22:11)

Κώστα κάνεις μιας βασική παρανόηση: το Δημοτικό Στέκι για το οποίο παλεύουμε δεν θα στεγάσει τους νέους που έχουν τις δικές μας απόψεις ή τους νέους μιας συγκεκριμένης άποψης, αλλά όλους τους νέους του Δήμου και τις ανάγκες τους. Στο παραπάνω κείμενο δεν εκφράζουμε «απόψεις για την ΑΕΚ», αλλά γι' αυτούς που αξιοποιούν το θέμα του γηπέδου για πολιτικά οφέλη, από «αριστερά» και δεξιά. Αυτονόητα για μας είναι απαράδεκτη κάθε άσκηση φυσικής ή λεκτικής βίας ενάντια σε χώρους και συλλογικότητες που έχουν την οποιαδήποτε άποψη για το ζήτημα του γηπέδου. Παρεμπιπτόντως, αυτές οι ενέργειες επιχειρούν να αμαυρώσουν όλα όσα σημαίνει η έννοια ΑΕΚ για εκατομμύρια φιλάθλους σε όλη τη χώρα και οι νοήμονες ΑΕΚτζήδες πρέπει να τις καταδικάζουμε.

@Κώστας (18/10/2018 14:29) (18/10/2018 23:25)

Με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι ΝΑΖΙαρη

Διαμαντής Σεϊτανιδης (19/10/2018 03:01)

@17.44
Εγώ δημοσιεύω τα πάντα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ μαζί τους. Και επίσης ναι! Προτεραιότητα είναι να φύγει η αποτυχημένη δημοτική Αρχή. Τα υπόλοιπα είναι στη φαντασία σου.

Κώστας (19/10/2018 08:25)

@17:12
Τους χαρακτηρισμούς ναζί, ολελέ, φασίστα και χρυσαυγίτη στους επιστρέφω αλήτη και άσχετε! Άσχετος είσαι γιατί στις εξέδρες της ΑΕΚ οι ακροδεξιοί ΔΕΝ υπάρχουν! Και ξέρεις γιατί δεν υπάρχουν; Γιατί τους εξαφανίσαμε όλοι εμείς όταν ξετρύπωσαν...
Ασχολήσου με ΤΟ κόμμα σου και άσε τα μαθήματα θεάτρου, σινεμά κτλ για άλλους ανόητε που θες να πετάξεις λάσπη και να βάλεις ταμπέλες!

Κώστας (19/10/2018 08:27)

@23:25
ΝΑΖΙάρη να πεις τα μούτρα σου βρωμιάρη!
ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΑΕΚ
ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑΝ

Ανωνυμος (19/10/2018 11:48)

: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (18/10/2018 13:18)

Αν και δεν ειμαι νεος πια ευτυχως δεν εχασα τη μνημη μου. Πραγματι λοιπον επι δημοτικης αρχης ΚΚΕ ηταν η τελευταια φορα που ειχαμε στεκι νεολαιας. Ε! Γι αυτο θα ψηφισω ΛαΙκΗ ΣυΣπΕιΡωΣη που θα κινηθει σε αυτη τη λογικη και γραμμη ανεξαρτητα απο προσωπα επικεφαλης και παραγοντιστικες καταστασεις οπως ο αχταρμας που για χρονια συγκροτουσε το συριζα και τα ορφανά του (λαε μαε και το κακο αριστεριτζιδικο συναπαντημα) στον οποιο συμμετειχαν μεχρι προσφατα.

Δημοτης (19/10/2018 13:24)

Μπορει να μην συμφωνω σε πολλα με αυτην την νεα δημοτικη παραταξη αλλα συμφωνω οτι πρεπει να φτιαχτει ενα δημοτικο στεκι νεολαιας και θα υπογραψω κι εγω .Τωρα για τον γραφικο γαυρο που βγαινει παλι και λεει για χρυσαυγιτες κτλ καληνυχτα.Αν και αντιφασιστας δεν μου αρεσει αυτο που επικρατει στην ΑΕΚ το αντιφα.Η ομαδα δεν ειναι πολιτικος χωρος και δεν πρεπει να πολιτικοποιειται αλλα γενικα η ΑΕΚ εχει τους λιγότερους ακροδεξιούς απο καθε αλλη ομαδα ισως λογω του προσφυγικου της DNA.

tasos (19/10/2018 13:49)

Επαναστάτες του γλυκού νερού αν δεν βάζετε την ΑΕΚ και τον κόσμο της στο βρωμόστομά σας ιδιαίτερα με ασυναρτησίες περί ΝΑΖΙ δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα.
Αν συνεχίσετε να το παίζετε μάγκες με εμετικές απόψεις κατά της ΑΕΚ θα πάρετε την απάντηση που σας αρμόζει μπούληδες.

Κώστας (19/10/2018 15:31)

Στα στέκια, στις καταλήψεις, στις πορείες και σε κάθε αγώνα γενικότερα μετέχουν πάρα πολλοί ΑΕΚτζήδες, πάρα πολλά δικά μας παιδιά! Όποιος ασχολείται ενεργά με τον χώρο ξέρει άλλωστε! Τώρα αν κάποιοι «επαναστάτες» απευθύνονται προς τον κόσμο της ΑΕΚ υποτιμητικά (λόγω άγνοιας ή εκ του πονηρού) με χαρακτηρισμούς μπράβοι, ναζί, φασίστες, ολελέδες κτλ. αηδίες εμείς σαν ΑΕΚτζήδες τους δίνουμε να καταλάβουν οτι κάνουν λάθος. Όταν το λάθος επαναλαμβάνεται τότε υπάρχει δόλος και μπαίνουν όλα στη θέση τους (βλ. Στρούγκα). Ποίοι είναι αυτοί που βάζουν ταμπέλες και πετούν λάσπη χωρίς να ξέρουν καν το τι γίνεται στον αληθινό κόσμο;

@ Κωστάκη ή όπως αλλιώς σε λένε (20/10/2018 00:24)

, μόλις στις 18/10/2018 και ώρα 14:29, κάνοντας τρόπως του λέγειν χιουμοράκι επιπέδου Σεφερλή, είπες "Στην πόρτα μαζί με το σφυροδρέπανο βάλτε και ένα δικέφαλο για παν ενδεχόμενο...". Γι' αυτό ασε τα σάπια περί αγώνων. Μπήκες ξανά για να διασκεδάσεις τις εντυπώσεις και να μαζέψεις τη γκάφα σου. Αλλά "...κι η χαρά δεν την αφήνει" που λέει και μια παροιμία.
Το ότι είσαι πανάσχετος με το θέμα πολιτισμός, το απέδειξες αφού δεν διάβασες καν τι προτείνουν κάποιοι συμπολίτες (άσχετα αν συμφωνεί κανείς ή όχι μαζί τους) παρά μόνο να ειρωνευτείς και να απειλήσεις.
Με το λαό της ΑΕΚ δεν τα 'χει κανένας. Με αυτούς που το παίζουν ΑΕΚτζήδες είναι το πρόβλημα. Σκέψου το, όσο μπορείς αυτό.

Κώστας (20/10/2018 10:47)

@ 00:24
Έφαγες την τάπα Φασιστόμουτρο του Περισσού περί ναζί και τώρα μας το γύρισες στον πολιτισμό και στις τέχνες; Ποια γκάφα να διασκεδάσω ρε ανόητε; Εδώ μπαίνω και γράφω σχεδόν 2 χρόνια... Τι δεν καταλαβαίνεις; Κάτσε να στο ξαναπώ γιατί φαίνεται το φτωχό σου μυαλό δεν μπορεί: Σε οποιοδήποτε στέκι νεολαίας που θα αναφέρετε τη λέξη ΑΕΚ κακόβουλα εδώ στη Νέα Φιλαδέλφεια θα κλείνει χθές! Στο στέκι Σινεμά, κινηματογράφου, αναζητήσεων, κουκλοθεάτρου κτλ ΠΡΕΠΕΙ να μπει απέξω ο δικέφαλος αετός αλλιώς δεν βλέπω να λειτουργεί παρά μόνο στα όνειρα σας...
ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΗ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (20/10/2018 19:05)

(ΕΠΟ) Μου αρέσει που ήταν κάποιοι σίγουροι ότι θα γίνει δεκτή η έφεση, επειδή ο δικαστής είπε ότι η απόφαση θα βγει πρωί.
Τώρα προσφυγή στο CAS.
Κάνουνε παρέα οι -ολέδες με τους οπαδούς του Τόμπυ, που υποστήριζαν (και υπέγραφαν) ότι ο Τόμπυ θα απαλλαγεί με βούλευμα.
Είχαν προσφύγει και οι ζέλες στο CAS με καταπληκτικά αποτελέσματα.
Ελπίζω στη συζήτηση στο CAS να μην γράψουνε ότι ένας δικαστής χαμογέλασε στον Λυσσάνδρου και γι'αυτό θα αθωωθούν.

@ Κωστάκη ή όπως αλλιώς σε λένε (21/10/2018 13:19)

Είχα μια ελπίδα ότι αν μη τι άλλο θα μπορούσες να σκεφτείς στοιχειωδώς. Μάταια, όπως αποδεικνύεται. Δυστυχώς για 'σένα έχεις διακόψει κάθε σχέση με τη βασική λειτουργία της σκέψης.

Anonymous (21/10/2018 16:27)

@19:05
Γαύρε δεν πείθεις ούτε τον ίδιο σου τον εαυτό πλέον.
Στο βοθρολιμανο σου και γρήγορα!

Εφς (21/10/2018 17:43)

@ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Τρικυμία εν κρανίω. Όλα στο μίξερ. Έχουν κάποια σχέση αυτά που γράφεις με το θέμα; Νομίζεις ότι είσαι καλυτερος από τον "Κώστας"; Η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος. Αυτό είσαι. Ένας κολλημένος σαν το "Κώστας". απλά εσύ φοράς κόκκινα γυαλάκια ενώ το "Κώστας" κίτρινα.

@ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (20/10/2018 19:05) (21/10/2018 22:06)

Ασχολήσου με την εγκληματική σου οργάνωση κόκκινη αμοιβάδα και όχι με την ΑΕΚΑΡΑ,
Τιμή μας να μας παίρνουν τα πρωταθλήματα οι γαύροι βορρά και νότου με πουλημένους διαιτητές και δικαστές.

Κώστας (21/10/2018 22:47)

@ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (20/10/2018 19:05)
Γαύρε χρηματοδοτούμενε ο Πλατέλλας με τον Αραβίδη σε ψάχνουν...
Άσε την ΑΕΚΑΡΑ και ασχολήσου με το καφενείο σου και με τον πρεζέμπορα τον Χοντρό που έχεις αφεντικό!

Διαμαντής Σεϊτανίδης (22/10/2018 10:43)

Συγνώμη, η ΑΕΚ με το δημοτικό στέκι νεολαίας τι σχέση έχουν; Δεν είπαμε αυτοσυγκράτηση στα σχόλια και θεματολογία ανάλογη της ανάρτησης; Γιατί πρέπει να σας κόβω; Κόψτε πρώτοι εσείς τα άσχετα προς την ανάρτηση σχόλια.

Κώστας (22/10/2018 11:45)

Κύριε Διαμαντή στην πρώτη παράγραφο της ανακοίνωσης αναφέρουν πάλι την ΑΕΚ λογικά για να γίνει γνωστή η κίνηση αυτή και να προκληθεί ντόρος γύρω από αυτούς.
Τώρα για τον χρηματοδοτούμενο γαύρο που γράφει για το CAS και για τους λοιπούς με IQ ραδικιού σας τους αφήνω στην κρίση σας!

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ (22/10/2018 23:58)

@Κώστας (21/10/2018 22:47)
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΜΙΣΘΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΑ. ΔΙΝΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙς ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΣΤΕΓΗ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ.. ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΜΗΝ ΚΟΠΙΑΖΕΣΑΙ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΟΥ. ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ..

Δημοτης (23/10/2018 07:24)

Ειμαστε υπερ του στεκιου φτανει να μην γινει μια νεα στρούγκα και ουτε οι υπευθυνοι του να ειναι τα ιδια ατομα που ηταν στην στρουγκα.Η πολη δεν θα επιτρεψει παλι να υπάρχει μια παρεα γραφικων που θα διχαζει τους κατοικους με το γηπεδικο θεμα που εχει παρει ευτυχως τον δρομο του.Ναι σε δημοτικο στεκι νεολαιας οχι σε αντρο γραφικων.

ανώνυμος (23/10/2018 07:27)

@Κώστας (22/10/2018 11:45). Και λοιπόν;;; Επειδή αναφέρουν την ΑΕΚ θα πρέπει να τους κάνουμε ντα;;; Άσε τα παιδιά να σκούζουν. Προχωράει το γήπεδο. Δεν προχωράει;;;

@ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ (23/10/2018 17:18)

Ειμαι εργαζομενος κι οχι κοπριτης σαν εσενα οποτε αλλος ειναι υπαλληλος του πρεζεμπορα.Ο Μελισσανιδης βαζει λεφτα για το γηπεδο και δεν εχει αναγκη καμμια ΑΕΚ.Εχεις δει σε πια θεση ειναι στην παγκοσμια καταταξη;Δουλευω καποιες περιοδους και 12 ωρες την ημερα για να μην μου παρουν το σπιτι και κοιταξε καποια στιγμη να πιασεις κι εσυ δουλεια και να μην σου δινει ψιχουλα ο χοντρος.Ο ναος με το μουσειο του μικρασιατικου ελληνισμου θα ανηκει στην ΑΕΚ και σε ολους εμας τους προσφυγες ακομα και αυτους που εχουν φυγει.Καρκινωμα ρε αλητη το μουσειο μικρασιατικου ελληνισμου;Αληθεια γιατι ζεις;

Jetzt geht's los (23/10/2018 18:47)

https://www.youtube.com/watch?v=JGRBOv4MqYs&t=125s

Κώστας (23/10/2018 22:44)

@ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ (22/10/2018 23:58)
Εσύ έχεις σοβαρό πρόβλημα μεγάλε να το κοιτάξεις πραγματικά!

GeorgeAEK (24/10/2018 00:26)

Να φτιάξετε ότι θέλετε. Μόνο χρηματοδοτούμενους αντιαεκτζήδες δεν πρόκειται να ανεχθούμε.

Ανώνυμος (24/10/2018 07:52)

@07:24 Κι εσύ ποιος νομίζεις ότι είσαι για να κρίνεις μια αξιοσέβαστη ποιοτικά και ποσοτικά ομάδα συμπολιτών χαρακτηρίζοντάς τους γραφικούς; Μπορείς να συζητήσεις πολιτικά και με επιχειρήματα ή απλά εκτοξεύεις χαρακτηρισμούς σαν χουλιγκάνι του πεζοδρομίου; Όσον αφορά το "ευτυχως" για το γήπεδο που προχωράει, αυτό έλα να το ξανασυζητήσουμε αμέσως μετά το πρώτο παρμπρίζ αυτοκινήτου που θα σπάσει, τους πρώτους κάδους που θα καούν και τη πρώτη φορά που θα κλείσει η Δεκελείας γιατί κάποιοι ανεγκέφαλοι θα τις παίζουν με τα ΜΑΤ.

Πέτρος (24/10/2018 09:15)

@ Κώστας (22/10/2018 11:45)

Μ αρέσει που κάθεσαι κι ασχολείσαι με μια γκρουπα που ειναι ζήτημα αν θα παρει 2% στις εκλογές. Ίσως λέω και πολυ. Πιθανό σενάριο μάλιστα να μη φτάσει καν να κατέβει στις εκλογές.

Κώστας (24/10/2018 10:12)

Αυτό είναι το κύριο θέμα πιστεύω: μια χούφτα ανύπαρκτοι wannabe δημόσιοι υπάλληλοι δε σταματούν να ασχολούνται με την ΑΕΚ, για να ασχοληθεί μεγαλύτερη μάζα πολιτών μαζί τους!
Από την άλλη όμως δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια και τα αυτιά μας στον ύπουλο τρόπο τους να προωθήσουν τα συμφέροντα τους και την κλίκα τους με λάσπη και ασυναρτησίες κατά του λαού της ΑΕΚ! Δυστηχώς όμως για εσάς η Στρούγκα μας δίδαξε πολλά... Το γήπεδο χτίζεται και αυτό το κάστρο δε θα πέσει ποτέ! Την ΑΕΚ τη βρήκατε στα Φιλαδέλφεια πουθενάδες!

ΑΕΚ θα λέτε ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΙΤΕ (24/10/2018 10:40)

@ Jetzt geht's los Αποδεικνύεις έμπρακτα οτι εκτός από αντιΑΕΚτζής είσαι και οπαδός του "οι Γερμανοί είναι φίλοι μας". Την επόμενη φορά να σχολιάσεις ως Μπατράνης ή Δοσίλογος ή Ταγματασφαλίτης ή Χίτης και όλα αυτά που συγκινούν τους φασίστες οπαδούς της ομάδας σου. Του λιμανιού.

Κώστας (24/10/2018 12:18)

Για να τελειώνουμε αφήστε την ΑΕΚΑΡΑ και τον κόσμο της έξω από τα πλάνα σας και μην ασχολείστε καθόλου μαζί μας! Αν το κάνετε αυτό τότε έχετε το ελεύθερο μέχρι και κωλοτούμπες να κάνετε στην πλατεία Πατριάρχου. Αν συνεχίσετε να ασχολείστε εσείς θα βγείτε χαμένοι γιατί απλούστατα είστε πουθενάδες, εξαφανισμένοι και ανύπαρκτοι στην περιοχή της ΑΕΚΑΡΑΣ μας!

@Κώστας (24/10/2018 14:43)

Ο Χάρης και ο Χρήστος δικάζονται τον Νοέμβρη. Βρες πρώτα μαζί τους και ξαναέλα.

Κώστας (24/10/2018 16:09)

@14:43
Κάνε μια κωλοτούμπα στην Πατριάρχου, πήγαινε μετά για επαναστατικό ρακόμελο και τέλος μίλα με τον Χάρη, τον Χρήστο και τα άλλα παιδιά...

Ανώνυμος (24/10/2018 07:52) (24/10/2018 21:06)

Παντως οταν γινει το γηπεδο δεν θα καουν τραπεζες ,ουτε θα πεταγονται μολοτωφ ,ουτε θα καιγονται ελληνικες σημαιες,ουτε θα γραφονται συνθηματα σε τοιχους.Να μην μιλας σαν αναρχικος της πλατειας εξαρχειων εδω ειναι φιλαδελφεια.

πρωι πρωι με την αυγουλα (24/10/2018 21:14)

@(24/10/2018 14:43) μακραν καλυτερος ο χοντρος απο το αντιπαθητικο ανεπαγγελτο και ιδεοληπτικο αφεντικο σου. στο τελος ξυριζουν το γαμπρο ομως. αντε να σε δωκω κι ενα hint για λιγο μετα τα χριστουγεννα: τοξικολογικη εξεταση. μπορει που ξερεις να ζητησει καποιος για καποιον αν θεωρει οτι δεν μπορει να ασκησει σωστα τα καθηκοντα του . και ξερεις εκει φαινονται τα παντα. πχ ποσο ´πρασο ´ και ´κοκορετσι ´ εχει καταναλωθει και ποτε ακριβως. λενε μαλιστα πως το πυργιωτικο ´πρασο ´ ειναι τοπ. το χε πει καποτε κι ο νομαρχης. γι αυτο σου προτεινω να μαζεψεις τη γλωσιτσα σου γιατι τα καλλιτερα δεν εχουν ερθει ακομα.

ΠΕΝΤΑΜΕΛΕΣ ΕΦΕΤΕΙΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ (24/10/2018 21:29)

@Κώστας
Στις 20 Νοεμβρίου ξοφλάς

ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ. ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ. (24/10/2018 21:49)

ΚΕΝΤΡΟ ΜΝΗΜΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
ΣΤΑΔΙΟ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ
ΘΕΜΕΛΙΩΘΗΚΕ ΕΠΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

(ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΥΤΕ ΚΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΟΒΕΤΑΙ Η ΚΟΡΔΕΛΑ)

@ (22/10/2018 23:58) (24/10/2018 23:44)

Καρκίνωμα δεν είναι το γήπεδο της ΑΕΚ αλλά εσύ και οι όμοιοί σου.
Απο κάτι παράσιτα ψευτοεπαναστάτες χαραμοφάηδες σαν εσένα φτάσαμε να μας παίρνουν τα σπίτια.

@Ανώνυμος (24/10/2018 07:52) (24/10/2018 23:50)

Οι Αεκτζήδες δεν πρόκειται να κάνουν ζημιές στη ΝΦ όπως δεν έκαναν ποτέ.
Τα απόβλητα που σπάνε καθημερινά αυτοκίνητα και πετάνε μολότωφ αν τα μάζευε η αστυνομία και έκαναν κανα χρόνο φυλακή δεν θα εμφανίζονταν ξανά προσποιούμενοι τους Αεκτζήδες ούτε ανάμεσα σε οπαδούς της ΑΕΚ, ούτε καμιάς άλλης ομάδας ούτε στα Πανεπιστήμια ούτε πουθενά.

Εντυπωσιακό! (25/10/2018 11:33)

Εκείνο που μπορεί να παραδεχτεί κάποιος πάντως είναι το πως μια παρέα 10-15 ατόμων όπως είναι η λεγόμενη /επαναστατική κίνηση/ έχει καταφέρει να μαζέψει σε αναρτήσεις που την αφορούν δεκάδες σχόλια που πολλοί θα ζήλευαν τον αριθμό τους. Είτε για καλό είτε για κακό, μια διάσπαση της διάσπασης ω! διάσπαση, πέτυχε να γίνεται ντόρος.

Κώστας (25/10/2018 15:18)

@ΠΕΝΤΑΜΕΛΕΣ ΕΦΕΤΕΙΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ (24/10/2018 21:29)
Ρε καθυστερημένε χρηματοδοτούμενε ληγμένα πίνεις;;;
Ποια 20 Νοεμβρίου;;; Παραισθήσεις έχεις;;;
Μήπως με μπερδεύεις με κάποιον άλλο μέσα στη ζάλη σου;;;
Προσφέρεις άφθονο γέλιο πάντως...

Ανώνυμος (25/10/2018 17:01)

@21:29. Είσαι βαθιά νυχτωμένος. Δεν θα υπάρχει το Μάιο αμετάκλητη απόφαση και δεν υπάρχει κώλυμα συμμετοχής σε εκλογές αφου δεν εχει εκπέσει απο αιρετό αξίωμα. Ακόμα και πρωτοετείς της νομικής τα ξέρουν αυτά. Ρώτα και κανενα δικηγόρο. Μετά από τέσσερα χρονια της βολιωτισσας και αλλα πέντε του πυργιώτη ήρθε η ώρα να διοικηθεί η πόλη ξανα από καποιον μικρασιάτη που γεννήθηκε και ζει εδω. Πρεπει να καταλαβεις επίσης οτι ολοι θα μάθουν τι παίχτηκε τα Χριστούγεννα του 14 τι πλήρωσε και γιατι του την έφεραν.Καληνύχτα και περαστικά. Τρίτος θα είσαι. Η δεύτερη Κυριακή δεν θα σε περιλαμβάνει. Χάρης vs Παντελής θα είναι.

@ ΠΕΝΤΑΜΕΛΕΣ (25/10/2018 18:54)

ευσεβείς πόθοι. αλλά ξέρεις βαθιά μέσα σου πως είναι αυτός που θα σας στείλει σπίτια σας.

Ανώνυμος (25/10/2018 19:00)

@ 23:50 Οι ΑΕΚτζήδες δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους υπόλοιπους ποδόσφαιροκάφρους των άλλων ανωνύμων εταιρειών -γιατί ομάδες δεν είναι. Ανώνυμες εταιρείες είναι. Εμείς που είμαστε Φιλαδελφειώτες (γιατί εσύ μάλλον δεν είσαι) το ´´χαμε δει πολλές φορές το έργο των επεισοδίων με το παλιό Νίκος Γκουμας.

@24/10/2018 21:14 (25/10/2018 20:08)

Ενδιαφέρον αυτό που λες. Απαιτεί επωνυμία, θάρρος. Να δω ποιος θα το κάνει.
Ο Τόμπυ καλύτερος από ποιον;

@25/10/2018 17:01 (26/10/2018 17:02)

Μάλλον ξεχνάς κάτι. Υπήρχε στην πρωτόδικη ποινή αφαίρεση των πολιτικών του δικαιωμάτων.
Α, μάλιστα, πολύ ενδιαφέρουσα η ανάλυσή σου: Χάρης vs Παντελής...
Χριστούγεννα του '13 εννοείς.
Είναι μικρασιάτης ένας από αυτούς που λες;
Ο ένας από την Γουριά Αιτωλοακαρνανίας και ο άλλος έχει δεύτερο επίθετο "κάτω από το αυλάκι".
Κατά τα άλλα ένα είναι το κόμμα, το ξέρεις κι εσύ.

πρωι πρωι με την αυγουλα (26/10/2018 17:24)

@ @24/10/2018 21:14 (25/10/2018 20:08). καθε πραγμα στην ωρα του. δεν χρειαζεται αγχος. το αγχος το εχει οποιος θα φοβαται να δωσει μια δυο τριχες απ´ τα μαλια του. αλλα ειπαμε. καθε πραγμα στην ωρα του.

Anonymous (26/10/2018 19:48)

Δημοτικό στέκι νεολαίας ώστε ύπουλα να καταλήξει στα γνωστά στρουγκαίικα χέρια και με το δημοτικό μανδύα να μείνει ανοιχτό. Καλές οι τρίπλες αλλά στα γήπεδα έχουμε χορτάσει και τις μάθαμε όλες. Εχουν γνώση οι φύλακες και όσο μπλέκετε την ΑΕΚ με οποιαδήποτε κίνηση τόσο θα ψάχνετε για χώρο

Κώστας (26/10/2018 19:49)

@19:00
Εσύ μοναδικέ Φιλαδελφειώτη, να σου δώσω να καταλάβεις γιατί οι ΑΕΚτζήδες διαφέρουν από τους υπόλοιπους: στην Τρούμπα ή στην Τούμπα αυτά δε θα τα έλεγες, εδώ όμως σας ανεχόμαστε να πιστεύετε οτι ασυναρτησία σας έρχεται στο περιορισμένης ικανότητας μυαλό σας! Σταματήστε να προκαλείτε συνεχώς ανύπαρκτοι λασπολόγοι την ΑΕΚΑΡΑ και το λαό της!

Ανώνυμος (27/10/2018 00:14)

@17:02. Σου είπα. Καληνύχτα και περαστικά. Αν δε μπορείς να το καταλάβεις τώρα θα το καταλάβεις Μάη μήνα. Κοίτα να το χαρείς τώρα όσο σου μένει. Μετά θα πρέπει να αναζητήσεις αλλού μεροκάματα και θα ναι ζόρικα γιατί δε σε κόβω για σοβαρό επαγγελματία που θα στέκονταν σε περιβάλλον ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Για κρατικοδίαιτο σε κόβω.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (29/10/2018 17:40)

Αγαπητέ ανώνυμε που δηλώνεις ότι θα ψηφίσεις τη Λαϊκή Συσπείρωση: θα κάνεις εξαιρετικά! Συγχαρητήρια για τη σωστή ταξικά επιλογή σου, Δεν επιθυμούμε ούτε ένας από όσους έχουν αποφασίσει να ψηφίσουν ή ψήφισαν τη Λαική Συσπείρωση να στηρίξει την Επαναστατική Κίνηση - αν και εφ' 'όσον αποφασίσει να κατέβει στις εκλογές φυσικά. Ανταγωνιστικοί συνδυασμοί σε αυτή την περίπτωση για την Κίνησή μας θα είναι μόνο οι αστικοί και μικροαστικοί-παραγοντίστικοι συνδυασμοί και όχι ο συνδυασμός του ΚΚΕ.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (29/10/2018 17:47)

Αγαπητέ Δημότη που λες: «Ειμαστε υπερ του στεκιου φτανει να μην γινει μια νεα στρούγκα»: η λογική της διεκδίκησης Δημοτικού Στεκιού Νεολαίας ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τη λογική της κατάληψης ενός δημοτικού χώρου από συγκεκριμένες ομάδες με συγκεκριμένες (και από εμάς καθ' όλα σεβαστές) πολιτικές απόψεις.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (29/10/2018 17:57)

Αγαπητέ Κώστα ούτε «δημόσιοι υπάλληλοι» είμαστε, ούτε έχουμε απολύτως «κανένα ζόρι με την ΑΕΚ», αντίθετα όπως σου ξαναείπα αρκετοί από εμάς είμαστε ενεργοί φίλαθλοί της ομάδας. Μείνε κι εσύ όπως και άλλοι (σεβαστοί παρά τις ύβρεις) φανατικοί φίλοι της ΑΕΚ στην ανάγκη να δημιουργηθεί ένα Δημοτικό Στέκι Νεολαίας, ένας χώρος ελεύθερης έκφρασης και ψυχαγωγίας για τους νέους που ασφυκτιούν και δεν μπορούν να στεγάσουν τον ελεύθερο χρόνο και τα ενδιαφέροντά τους. Εκεί είναι η ουσία. Ωστόσο ό,τι άλλο θέλεις, είτε σχετικά με την πρωτοβουλία μας είτε οτιδήποτε άλλο είμαστε ανοικτοί να το συζητήσουμε μαζί σου ή με όποιον άλλο φίλο από κοντά. Κυκλοφορούμε καθημερινά στην πόλη όπως κι εσύ.

Κώστας (30/10/2018 17:51)

Προς επαναστατική κίνηση
Θεωρείς οτι άλλα στέκια νεολαίας δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην πόλη μας;
Χώροι ελευθερίας της άποψης και της έκφρασης δεν υφίστανται στην περιοχή μας;
Ποιοι είναι ακριβώς αυτοί οι νέοι που ασφυκτιούν και θα τους στεγάσετε; Και οι ίδιοι αυτοί νέοι τι ενδιαφέροντα έχουν ακριβώς που δε χωρούν πουθενά σήμερα;
Προσωπική μου άποψη είναι οτι παραπέμπουν σε καταστάσεις που τις έχουμε ξαναζήσει εδώ στην περιοχή απλά τώρα παρουσιάζονται με έναν μανδύα!
Υγ. Πολλά αόριστα και γενικά λόγια και αν σηκώσεις το χαλάκι ξέρεις τι θα βρείς
Υγ2. Δικαιολογημένα υπάρχει δυσπιστία και προκατάληψη όσο δεν μιλάτε καθαρά

Χ. Ρ. Ρότσα-Μπουμπλής (30/10/2018 21:27)

Πλάκα πλάκα, αυτή η παράταξη, η επαναστατική κίνηση, είναι η μόνη υπαρκτή και με παρεμβάσεις στον δαιμονοποιημένο από μερίδα της αριστεράς (λόγω λενινιστικών εμμονών) τοπικό τύπο. Βέβαια όπως και να ´χει, μια μικρογραφία του συριζα και της δύναμης πολιτών είναι, άρα μη εμπιστεύσιμοι πολιτικά. Αλλά ωστόσο είναι υπαρκτοί.. σε αντίθεση με αυτούς που δεν θα πρεπει να είναι ανύπαρκτοι και δυστυχώς είναι.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (31/10/2018 10:56)

1ο Κώστα ευχαριστούμε για το ζήτημα που θέτεις, βοηθάει για αναγκαίες διευκρινίσεις.
Στέκια νεολαίας πράγματι δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην πόλη μας, παρά μόνο εμπορευματοποιημένοι χώροι. Μια ομάδα νέων με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, π.χ στην Τέχνη, δεν μπορεί να βρει στέγαση για να διοργανώσει τις εκδηλώσεις της. Ας υποθέσουμε ότι νέοι - ας μιλήσουμε για μια ομάδα φίλων της ΑΕΚ για να συνεννοηθούμε καλύτερα μαζί σου - από την πόλη θέλουν να οργανώσουν μια σειρά εκδηλώσεων για ένα θέμα. Στους υπάρχοντες δημοτικούς χώρους θα σκοντάψουν πάνω σε προγραμματισμένες δραστηριότητες (πιθανά αναγκαίες και σεβαστές) και θα περιμένουν μήνες, ενώ αν μιλάμε για το ΠΠΙΕΔ, η αναμονή θα πρέπει να συνοδευτεί και με 150 ευρώ ενοίκιο για λίγες ώρες! (συνεχίζεται)

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (31/10/2018 10:58)

2ο Επίσης εκτός από το ζήτημα της συλλογικής έκφρασης, υπάρχει το πρόβλημα της κοινωνικοποίησης. Εκατοντάδες νέοι γυρνάνε σε παγκάκια και πάρκα περιπλανώμενοι,, γιατί αυτό το πιο απλό είδος ψυχαγωγίας και κοινωνικοποίησης, ένας καφές, είναι μονοπώλιο των μαγαζιών και έχει για τα σημερινά δεδομένα πανάκριβη τιμή. Αυτές είναι ανάγκες που θα καλύψει σε καθημερινή βάση ένα δημοτικό στέκι νεολαίας. Δεν ανακαλύψαμε εμείς αυτή την ιδέα. Ένας τέτοιος χώρος υπήρχε παλιότερα στη Φιλαδέλφεια και ιδιωτικοποιήθηκε στις αρχές της δεκ. του 90 (Άλσος)-Τσιπουράδικο). Σ' ευχαριστούμε

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (31/10/2018 11:07)

Αγαπητέ Χ. Ρ. Ρότσα-Μπουμπλής, αν και φίλοι της ΑΕΚ οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι υπήρξατε μεγάλος παίκτης. Επίσης είστε και σχετικά αντικειμενικός σχολιαστής, με μόνη διαφορά ότι« μικρογραφία του συριζα και της δύναμης πολιτών» ούτε είμαστε, ούτε θέλουμε να γίνουμε. Χαιρετισμούς

Anonymous (31/10/2018 17:10)

Ο Δούλος που πολέμησε το γήπεδο της ΑΕΚ δεν συμμετέχει στην Επαναστατική Κίνηση; Ποιόν κοροιδεύετε;

http://www.aek365.com/a-373005/me-tous-pshfous-ths-paratakshs-tou-o-basilopoulos-prosfeugei-sto-ste-kata-tou-ghpedou-ths-aek.htm

Anonymous (31/10/2018 17:14)

Ο Δούλος που ηταν ανάμεσα στους 131 κατά του σχεδίου Γρανίτσα δεν είναι μέλος του συνδυασμού; Ποιόν κοροιδεύετε; Δευτερη φορά δεν θα υπάρξει. Εχουν γνώση οι φύλακες. Ουτε στέκια ούτε παραμάγαζα

Χ. Ρ. Ρότσα-Μπουμπλής (01/11/2018 09:01)

Αν και είναι πασιφανές ότι το "Χ. Ρ. Ρότσα-Μπουμπλής" είναι ψευδώνυμο, στο πλαίσιο της στοιχειώδους αστικής ευγένειας, σας ευχαριστώ κατ' αρχήν για την απάντηση.
Επειδή πιαστήκατε από τη φράση "μικρογραφία του σύριζα και της δύναμης πολιτών"...
Προέρχεστε από αυτό το χώρο. Πως να το κάνουμε; Ήσασταν συνιστώσα του σύριζα και πολλοί, αν όχι όλοι, υποψήφιοι της δύναμης πολιτών. Θα μου πείτε (μέχρι ενός σημείου δικαιολογημένα) "Ναι αλλά τώρα διαφωνούμε εντελώς, έχουμε αποχωρήσει και τους θεωρούμε πλέον ως κάτι που βρίσκεται καθαρά ταξικά απέναντι". Η απάντηση είναι απλή: Ναι αλλά ήσασταν μέσα σε ένα κόμμα και μια δημοτική παράταξη, για το οποίο δουλεύατε να γίνει κυβέρνηση και τοπική διοίκηση, έγιναν, τα αποτελέσματα τα ζούμε, αλλά η μετάλλαξη του σύριζα και της δύναμης πολιτών, δεν έγιναν εν μία νυκτί. Άρα, είσαστε μη εμπιστεύσιμοι πολιτικά, γιατί για χρόνια, γινόντουσαν διεργασίες εντός σύριζα και δύναμης πολιτών και δεν είχατε πάρει μυρωδιά.

βελιος (01/11/2018 09:26)

προς.. επαναστατικη κινηση
δυο πιθανα σεναρια της πρωτης κυριακης ειναι τα "βασιλοπουλος-τομπουλογλου" και "βασιλοπουλος-γρετζελιας".. τον βασιλοπουλο τον εχω σιγουρακι στη δυαδα.. για πολλους λογους.. αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.. ποια θα ειναι η γραμμη σας.. και στη πρωτη και στη δευτερη περιπτωση.

ΑΙΣΧΟΣ! (01/11/2018 10:30)

@Anonymous (31/10/2018 17:10) και @Anonymous (31/10/2018 17:14)

Είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΤΗ κάθε στοχοποίηση συμπολίτη. Στην αστική δημοκρατία έχει ο καθένας το δικαίωμα να προσφύγει για οποιοδήποτε λόγο, λογικό ή παράλογο, στις αρμόδιες αρχές. Τους ξέρουμε τους 131. Και όλους. Αυτή τη στιγμή εσύ τι παριστάνεις δείχνοντας με το δάκτυλο και ξύνοντας πληγές που πρέπει να κλεισουν και για καλό της πόλης και για καλό της ΑΕΚ. ΑΙΣΧΟΣ!

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (01/11/2018 18:52)

Κύριε Anonymous, ούτε ο σ. Δούλος, ούτε κανένας άλλος από εμάς «πολέμησε το γήπεδο της ΑΕΚ» και κανένα γήπεδο. Επίσης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το όνομά του στους 131 που προσέφυγαν κατά του σχεδίου Γρανίτσα, όπως ψευδώς (ευχόμαστε από άγνοια) αναφέρεις. Αυτό που προκύπτει από το δημοσίευμα που παρέθεσες είναι ότι ο συγκεκριμένος πρώην δημ. σύμβουλος ψήφισε υπέρ ενός συγκεκριμένου σχεδίου για τη διαχείριση και ανάπλαση του Άλσους. Η θέση μας για το γήπεδο και τις όποιες προσφυγές αναπτύσσεται σε σχετικό σχόλιο κάτω από την ιδρυτική μας διακήρυξη και δεν είναι αυτή που (δυστυχώς ψευδώς) υπονοείς. Μπορείς να τη διαβάσεις και να μας ρωτήσεις να σου δώσουμε όποια διευκρίνιση θέλεις. Ανώνυμα ή και επώνυμα όπως εμείς. Όσο για το αν θα κατακτηθεί το δημοτικό στέκι για ΟΛΟΥΣ του νέους της πόλης (αεκτζήδες, χριστιανούς, άθεους, δεξιούς, αριστερούς), αυτό θα κριθεί όχι από εμάς ή από σένα, αλλά από το αν θα το διεκδικήσουν οι ίδιοι οι νέοι.

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (01/11/2018 19:01)

Αγαπητέ Χ. Ρ. Ρότσα-Μπουμπλής, είναι εμφανές ότι δεν γνωρίζετε σε ποιους αναφέρεστε, αλλά δεν είστε και υποχρεωμένος. Το πολιτικό μας ρεύμα είναι αυτό του επαναστατικού μαρξισμού που έχει τις ρίζες του στα πρώτα χρόνια της Κομμουνιστικής Διεθνούς και στην πολιτική παράδοση της Τέταρτης Διεθνούς. Σε ότι αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ και τα υπόλοιπα που αναφέρατε, ανατρέξτε παρακαλούμε στο δημοσίευμα για την Ιδρυτική μας Διακήρυξη και στα σχόλια από κάτω για να πληροφορηθείτε περισσότερα.
Ευχαριστούμε πολύ

Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ (01/11/2018 19:07)

Αγαπητέ φίλε βελιος δεν έχω καμία εξουσιοδότηση και πρόθεση να προκαταλάβω εδώ μια συλλογική απόφαση που θα ληφθεί τότε.

βελιος (02/11/2018 14:52)

προς επαναστατικη κίνηση..
α.. μαλιστα.. αρης για να μη βγει η δεξια.. ε?

Anoymous (02/11/2018 20:55)

Το 121 εδώ είναι αλλος Ορέστης Δούλος του Κωνσταντίνου; Δυστυχώς για εσάς γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά τι καπνό φουμάρει ο καθένας σας

http://www.aekplanet.com/threads/aνεβλήθη-η-απόφαση-του-ΣτΕ.3497/

ΕΞΩ ΟΙ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΑΡΕΟΙ (05/11/2018 09:59)

@ Anoymous (02/11/2018 20:55)
Άκου κατι. Εγώ με τον Δούλο και με όλους αυτούς είμαι αντίθετος πολιτικά. Είμαι δεξιούρα του κερατά, οπαδός της ελεύθερης οικονομίας και των κλειστών συνόρων και θιασώτης του αστικού κράτους. Επίσης ΑΕΚ με διαρκείας από τα γεννοφάσκια μου ακόμα και στα πέτρινα χρόνια. Αλλά αυτό που κάνετε με το να δείχνετε και να υποδεικνύετε συμπολίτες μας για τις απόψεις τους και να ξύνετε πληγές που πρέπει να κλείσουν είναι εξωφρενικό και απαράδεκτο.

Anonumous (05/11/2018 16:00)

Θα σου περάσει και εσένα δεξιέ και καλά ΑΕΚτζη. Ας απαντήσουν όμως τα παλικάρια αν είναι ο ίδιος Δούλος η άλλος και εγώ θα απολογηθώ αν έχω άδικο έστω και ανώνυμα. Αν όμως είναι αλήθεια αυτοί θα ζητήσουν συγγνώμη για το ψέμα τους;

ΕΞΩ ΟΙ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΑΡΕΟΙ (05/11/2018 22:30)

@ Anonumous (05/11/2018 16:00)
Τι λες βρε μπετόβλακα; Διαβάζεις τι γράφεις ή όχι; Τι να μου περάσει ηλίθιε; Είσαι πραγματικά ο τελευταίος που θα μπορούσε να αμφισβητήσει αν είμαι ΑΕΚ. Ο τελευταίος των τελευταίων. Κι αμφιβάλλω κιόλας αν είσαι και Φιλαδελφειώτης. Δεν καταλαβαίνεις ρε στόκε ότι στοχοποιώντας συμπολίτες μας μόνο ζημιά κάνεις; Δεν καταλαβαίνεις ότι κουβαλάς με το τρόπο σου νερό στο μύλο των αντιγηπεδικών;

Anonymous (06/11/2018 12:06)

Απο τη γλώσσα σου που είναι μακριά απο τον υπολογιστή αλλά απο κοντά αμφιβάλλω, αποδεικνύεις οτι είναι άλλα τα κίνητρα του σχολιασμού σου. Για το λόγο αυτό σε γράφω εκεί που δεν πιάνει μελάνι και λέω οτι δεύτερη φορά κοροιδία για τους ΑΕΚτζήδες δεν θα έχει. Θα τους ξεμπροστιάσουμε όλους. Γιατί και με "Αρη και Ρένα γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια" και μετά ο Δημαρχούκος έτρεχε στα ΣτΕ. Εγώ επιμένω και περιμένω. Αλλος Δούλος ήταν στους 131; Και θα σου περάσει μπεμπάκο

Κώστας (06/11/2018 12:43)

Το θέμα μας είναι οτι αυτά τα 15 χρόνια + 2 που έπονται η ΑΕΚΑΡΑ δεν έχει γήπεδο! Δεν πρόκειται να ξεχαστεί ΠΟΤΕ αυτό το έγκλημα και τα πρόσωπα που το συντέλεσαν! Είτε αυτοί λέγονται Κόκκαλης, Αθήνα 2004, ΧαζοΓρανίτσας, 131, ΑΒ με τα κουτσαβάκια του κτλ. Το δυσάρεστο για αυτούς είναι οτι τους ξέρουμε έναν- έναν και ειδικά αυτούς που μένουν στην περιοχή μας! Ούτε αφελείς είμαστε - ούτε συγχωροχάρτια μοιράζουμε. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αφού έπαυσαν μετά τις πολλές φάπες (νόμοι, ΣΤΕ, έναρξη έργου, μεταφορά σκουπιδιών κτλ) ετοίμαζουν τα επόμενα ύπουλα βήματα τους... Όσο για την επαναστατική κίνηση να βγουν ξεκάθαρα και να δώσουν απαντήσεις... γιατί λογικά ψάχνωντας θα βγουν κι άλλα!

Anonymous (11/11/2018 18:45)

10 μέρες μετά και οι Επαναστατικοι μάγκες του καναπέ, αφού με κατηγόρησαν για ψέμματα και τους παρέθεσα τα στοιχεία χάθηκαν. Τελικά μάγκες ο Δούλος ήταν στους 131 η όχι; Δεν θα σταματήσω μέχρι να πάρω απάντηση. Προσέξτε μόνο γιατί τα στοιχεία δεν σταματάνε εδώ.

Αντι χαφιες (11/11/2018 21:21)

Ουτε οι ΝΑΖΙ δεν κάναν τέτοιες προγραφές. Και μου παριστανεις και τον αντιφα φασιστόμουτρο. Οι γνησιοι φιλαθλοι της ΑΕΚ είναι δημοκράτες.

Ανώνυμος (12/11/2018 00:32)

@21:21 Άσε τις υποδείξεις και καλά ΑΕΚτζή δημοκράτη! Τους ρουφιάνους και υπαλλήλους του Πειραιά όπως και κάθε υποκινούμενο παράσιτο της Νέας Φιλαδέλφειας που αντιτίθεται στην ΑΕΚ θα το ξεμπροστιάζουμε. Τα ψέματα και η ανοχή τελείωσαν.

Nick (12/11/2018 10:56)

Απλά τα πράγματα. Όποιος χρηματοδοτούμενος αντιαεκτζής πολέμησε την ΑΕΚ και το γήπεδο της λαμβάνοντας μέρος στις βρωμιές και τις παρανομίες διαφόρων ομάδων πολιτών και του γαυροδήμαρχου δεν πρόκειται να κρυφτεί πουθενά. Και ιδιαίτερα πίσω απο αμφιλεγόμενες πολιτικές κινήσεις. Θα μας βρίσκει για όλη του τη ζωή μπροστά του.

Anonymous (12/11/2018 13:03)

Χαφιές επειδή λέω την αλήθεια; Με ψέμματα θέλατε να ξεκινήσετε τον προεκλογικ΄αγώνα; Με ψέμματα πάλι στην πλάτη του λαού της ΑΕΚ. Ρε θα πείτε αλήθεια; Ηταν ή όχι ο Δούλος στους 131; Δεν θα σταματήσω να ρωτάω λέμε. Σε κάθε άρθρο, σε κάθε δήλωση θα το γράφω απο κάτω. Ψεύτες και υποκριτές. Δεν φοράτε παντελόνια

Δημοτης (12/11/2018 13:40)

Τους 131 δεν θα τους ξεχασουμε ποτε.Καποιοι απο αυτους τουλαχιστον στην ανεγερση του νεου γηπεδου ηταν υπερ αλλα καποιοι από αυτους παραμένουν αμετανοητοι με πρωτη την γνωστή μισοτρελη που μενει πολυ κοντα στο γηπεδο και ελεγε ακομα και προσφατα αρχες του χρονου οτι στοχος τους ειναι να σταματησουν μεσα στο 2018 τα εργα.Τετοιος πολεμος για ενα γηπεδο δεν εχει γινει ποτε σε κανενα μερος του κοσμου.Ας ειναι καλα ο αγιος Μελισσανιδης που κατατροπωσε ολα τα ποντικια.

Ανώνυμος (12/11/2018 13:53)

Το στέκι νεολαίας για να χτίζουμε αντί-ΑΕΚτζήδες και να πολεμάμε την ΑΕΚ;
Μια νέα στρούγκα δηλαδή;
Ρε ΟΥΣΤ σας μάθαμε τόσα χρόνια! Καθαρή δήλωση του συδιασμου οτι όποιος είναι κατά της ΑΕΚ δεν έχει θέση ανάμεσα τους, θα απομακρύνεται και θα στιγματίζεται αμέσως, αλλιώς δεν πειθόμαστε με μισόλογα!

Λ.Ψ. (12/11/2018 14:25)

@Ανώνυμος (12/11/2018 13:53) Ο αντίλογος είναι ότι όποιος/όποιοι έκαναν προεκλογική παντιέρα την ΑΕΚοφροσύνη πήγαν άπατοι. Που είναι ο Γρετζελιάς; Που είναι η Γαϊτανά; Που είναι ο Στράτος; Που είναι ο Τομπούλογλου; Που είναι ο Αράπογλου; Που είναι ο Γεωργαμλής; Όλοι τους υπέρμαχοι της ομαδάρας. Όλοι τους υπέστησαν παταγώδεις ήττες. Καλώς ή κακώς οι ψηφοφόροι της Νέας Φιλαδέλφειας σκέφτονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία πρώτα ως δημότες και μετά ως οπαδοί. Πρώτα τους ενδιαφέρει η πόλη τους και μετά η ομαδάρα. Η Νέα Φιλαδέλφεια δεν είναι Πειραιάς, σ' αυτό σίγουρα συμφωνούμε.

Προς ΛΨ (12/11/2018 16:15)

Στον Πειραιά δε θα μιλούσαν καθόλου οι επιλεκτικοί επαναστάτες όπως κάνουν πάντα. Π.χ στην κατασκευή του Καραϊσκάκη με διαδικασίες express, στην απομάκρυνση και εξαφάνιση του Εθνικού αλλά και όλων των ομάδων του Πειραιά, στο δήμαρχο πρώην hooligan Mώραλη, στους Τσουκαλάδες, στην εξαφάνιση του Φαληρικού Δέλτα ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ οι επαναστάτες! Στη Φιλαδέλφεια όμως υπάρχει άσυλο σε όλα αυτά τα καραγκιοζάκια να λένε οτι θέλουν! Βέβαια τώρα το νερό έχει μπει στο αυλάκι και οι λίγοι που επιμένουν μας διασκεδάζουν πλέον. Τόσο πόλεμο μια ποδοσφαιρική ομάδα και ένα γήπεδο αμφιβάλλω αν έχουν δεχθεί σε οποιοδήποτε σημείο της γης!

Anonymous (12/11/2018 19:56)

Αρα αφού όσοι "έκαναν προεκλογική παντιέρα την ΑΕΚοφροσύνη πήγαν άπατοι", καλούμε τους Επαναστάτες του καναπέ να αποτινάξουν αυτό το βάρος απο πάνω τους, επιβεβαιώνοντας οτι ο Ορέστης Δούλος πολέμησε το γήπεδο της ΑΕΚ ως ένας απο τους 131 και μετέπειτα μέσω των αποφάσεων της Δύναμης Πολιτών. Σας βοηθάμε δηλαδή. Αυτό που απομένει να πείτε αλήθεια. Τι φοβάστε αφού θα βγεί υπερ σας τελικά;

Λ.Ψ. (12/11/2018 20:34)

@(12/11/2018 16:15) Αφού σ' αρέσει τόσο πολύ το καθεστώς τρομοκρατίας που υπάρχει στον Πειραιά, που δεν τολμάει κανείς να πει το οτιδήποτε εναντίον του Ολυμπιακού και το ζηλεύεις, δεν έχεις παρά να γίνεις γάβρος και να πας να μείνεις στα Μανιάτικα. Εμείς εδώ στη Νέα Φιλαδέλφεια δεν καταλαβαίνουμε από τέτοια. Ψηφίζαμε, ψηφίζουμε και θα ψηφίζουμε με άξονα την πόλη και την κοινωνία και όχι για το αν μια ανώνυμη εταιρεία θέλει να κουμαντάρει την πόλη και τη ζωή της. Προσωπικά μου είναι αδιάφορο και το γήπεδο και η ΑΕΚ κι ο Ολυμπιακός κι ο Παναθηναϊκός και όλο αυτό το σκυλολόϊ της σούπερ Λίγδα. Άϊντε γίδια. Μας τα 'χετε κάνει τσουρέκια και δεν είστε το κέντρο του κόσμου. Καταλάβετέ το επιτέλους. Η ζωή δεν είναι σώβρακα και φανέλες.

Anonymous (13/11/2018 09:16)

Γιατί στη Θεσσαλονίκη με τη νέα Τούμπα τι κάνουν; Την πάπια

Προς ΛΨ (13/11/2018 10:27)

Κότες λιράτες είστε και ψευτοεπαναστάτες!
Και αφού το θέτεις έτσι, ναι η ΑΕΚ είναι το κέντρο του κόσμου και εσείς είστε κομήτες για τα δεδομένα της Φιλαδέλφειας! Ομαδοποιημένο πρόβατο καλά σε ταΐζουν πολιτική και ουτοπία! Μπεεεεεεεε

@Λ.Ψ. (12/11/2018 20:34) (13/11/2018 11:17)

Γαυροπαράσιτο εννοείται ότι οι Αεκτζήδες δεν είναι γαύροι και γι αυτό μαυρίζουν όποιον υποψιάζονται ότι βάζει μπροστά το όνομα της ΑΕΚ για προσωπικά οφέλη.
Αλλο θέμα λοιπόν αυτό και άλλο η αντιμετώπιση που θα έχουν τα αντιαεκτζήδικα αποβράσματα της πόλης που πολέμησαν παρανομώντας την ΑΕΚ και το γηπεδό της.
Κάντε το λάθος να προσπαθήσετε να μας πουλήσετε παραμύθι πάλι και τα λέμε.

Λούλα Ψήσου (13/11/2018 13:32)

Στον Πειραιά; Στη Θεσσαλονίκη; Στο AEL Arena;
Που εισασταν ρεεεεεε; Ποιον κοροϊδεύετε ρε χρηματοδοτούμενοι;
Μόνο στη Φιλαδέλφεια κάνατε παναττικό κάλεσμα! Δεν πείθετε ούτε τη γιαγιά σου!

Λ.Ψ. (13/11/2018 14:12)

@10:27 Τουλάχιστον προέκυψε και κάτι θετικό από αυτόν τον (τρόπος του λέγειν) διάλογο. Σταμάτησες να αποκαλείς την πόλη μας "στα Φιλαδέλφεια" κι έμαθες επιτέλους ότι είναι η Νέα Φιλαδέλφεια.

Λ.Ψ. (13/11/2018 14:43)

@11:17 Τώρα μάλιστα! Μου 'κανες τη μούρη κρέας που με είπες "Γαυροπαράσιτο". Πολύ παρεξηγήθηκα!
Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό σου. Όσο έχεις τέλος πάντων κι αν έχεις. Τόσο μπορείς γι αυτό δεν σε παρεξηγώ. Ίδιος κι απαράλλαχτος με τους συναδέλφους σου της Θύρας 7, της Θύρας 13 και της Θύρας 4. Ένας ΑούΑ δηλαδή σαν όλους τους άλλους.
(Φεύγω τώρα για να προλάβω τον Μαρινάκη στο γραφείο του να πάρω την επιταγή του μήνα)

AEK ANTIFA (13/11/2018 17:11)

Ουτε στη Φιλαδελφεια ουτε πουθενα τσακιστε τους ψευτοεπαναστατες σε καθε γειτονια.

Δημοτης (14/11/2018 07:25)

Τωρα αλλαξες ονομα και μπαίνεις σαν Λ.Ψ?Την πολη μας την λεμε πολλες φορες στα Φιλαδέλφεια για να πηγαίνει ασορτι με το πιο ομορφο συνθημα του κοσμου.Παλι το γυρνας και το παιζεις ουδετερος και ασχετος με το ποδοσφαιρο γαυρε?Δεν βαρεθηκες πεντε χρονια το ιδιο παιχνιδι?Οσοι πολεμησαν την ΑΕΚ πηγαν απατοι στις επομενες εκλογες και το ιδιο θα γινει με τον ρουλη ουτε τεταρτος δεν θα βγει.Το γιαπι προχωραει παντως μπηκαν κι αλλες κερκιδες και σηκωνεται και η αλλη εξεδρα στην καπαδοκιας.

Λ.Ψ. (14/11/2018 10:14)

Από την άλλη όμως καλέ παιδιά μου αρέσει πολύ μόλις με γλεντάει ο Τίγρης και οι οπαδοί της ΑΕΚ. Τότε βρίσκω τον πραγματικό μου εαυτό. Στο κρεβάτι οι ΑΕΚτζήδες είναι πραγματικά διαφορετικοί από τους άλλους!

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Στις 16 Δεκεμβρίου ο χορός του Αττάλου στον «Χαϊτίδη»

Ακόμα σιωπούν για τις καταγγελίες εναντίον τους, Βασιλόπουλος- Παπαλουκά. Ερωτήματα και για τους «4»

Ο Μίκης Θεοδωράκης, επίτιμος πρόεδρος στο Μουσείου Προσφυγικού Πολιτισμού στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ

Αήττητος συνεχίζει ο Ιωνικός

Νέα νίκη για το αντρικό τμήμα της ΦΕΑ

Κίνημα ανακύκλωσης χρειάζεται η Νέα Φιλαδέλφεια και η Νέα Χαλκηδόνα

«Τσιμουδιά» από Βασιλόπουλο- Παπαλουκά στις απίστευτες καταγγελίες των «τεσσάρων»»

Πώς μπορείτε να βοηθήσετε ηλεκτρονικά το Κοινωνικό Παντοπωλείο

Κρινόμαστε όλοι από την καθαριότητα στην πόλη

Έφυγε από τη ζωή η Μαρία - Ανθή Δερμανούτσου

Εκδήλωση της τοπικής Νέας Δημοκρατίας

Αδιάβαστοι κι απροετοίμαστοι…

Μαίνεται ο εμφύλιος μεταξύ των συνυπεύθυνων- Κολλητοί Βασιλόπουλου, εναντίον Βασιλόπουλου!

Με το Αίγιο παίζει την Κυριακή ο Ιωνικός

Εκτός έδρας νίκη της ΦΕΑ στην Κηφισιά

Δημοφιλέστερα άρθρα

Δημοτικό Στέκι Νεολαίας ζητεί η «Επαναστατική Κίνηση»

Είκοσι χιλιάδες ευρώ για εκτυπώσεις; Δώστε ΟΛΑ τα τιμολόγια στη δημοσιότητα ΤΩΡΑ!

«Τσιμουδιά» από Βασιλόπουλο- Παπαλουκά στις απίστευτες καταγγελίες των «τεσσάρων»»

Ο δήμαρχος που τσακώθηκε με τους πάντες, θέλει να φτιάξει... ευρύτερο μέτωπο!

Εκδήλωση- ομιλία του Χρήστου Κοπελούσου

Μαίνεται ο εμφύλιος μεταξύ των συνυπεύθυνων- Κολλητοί Βασιλόπουλου, εναντίον Βασιλόπουλου!

Οι υποψήφιοι δήμαρχοι της πόλης, οφείλουν...

Επίθεση αγνώστων σε σούπερ μάρκετ- τρομοκρατούν τους πολίτες

Αδιάβαστοι κι απροετοίμαστοι…

Στη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος, απαντούν με λάσπη

Ανακοινώνει την υποψηφιότητά του και ο Τάσος Κωνσταντινίδης

Όταν λέμε απλή αναλογική στους δήμους...

Με ασφαλτοστρώσεις άρχισε τον προεκλογικό αγώνα ο Βασιλόπουλος

Ο δήμος κλείνει πέντε παιδικές χαρές και μας το λέει «στο παρά ένα»

Έρμαιο παρανόμων και χρηστών το πρώτο Δημοτικό Νέας Χαλκηδόνας!

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Ο Μίκης Θεοδωράκης, επίτιμος πρόεδρος στο Μουσείου Προσφυγικού Πολιτισμού στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ
Xρήστης: Γελάνε και τα τσιμέντα
@ Κωστάκη Αν ποτέ τελειώσει, μην ξεχάσετε στο πλαίσιο του... "πολιτισμού" να βάλετε και το κομμάτι εκείνο του τοίχου της Στρούγκας που γράφε...

Ακόμα σιωπούν για τις καταγγελίες εναντίον τους, Βασιλόπουλος- Παπαλουκά. Ερωτήματα και για τους «4»
Xρήστης: Η τακουνου.
Εδώ η κοπελιά έκανε την αίθουσα του ππιεδ σάλα δεξιώσεων για το γάμο της λες και ήταν τσιφλίκι της όταν νέα παιδιά τα ακουμπάνε χοντρά σε κτ...

Ο Μίκης Θεοδωράκης, επίτιμος πρόεδρος στο Μουσείου Προσφυγικού Πολιτισμού στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ
Xρήστης: Κώστας
@13:33 - 13:39 Πονεμένοι στις τρύπες σας... Από φάπα σε φάπα, ακόμα μιλάτε; ...

Ο Μίκης Θεοδωράκης, επίτιμος πρόεδρος στο Μουσείου Προσφυγικού Πολιτισμού στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ
Xρήστης: Ανώνυμος
Ο οποίος Μίκης Θεοδωράκης είναι φανατικός Ολυμπιακός. http://www.gazzetta.gr/stili/to-mauro-kouti/article/312655/o-podosfairikos-mikis-theo...

Ο Μίκης Θεοδωράκης, επίτιμος πρόεδρος στο Μουσείου Προσφυγικού Πολιτισμού στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ
Xρήστης: Αντιεκτρωματικός
Μπορεί και να προσελκύει . Αν και όταν τελειώσει....

Ο Μίκης Θεοδωράκης, επίτιμος πρόεδρος στο Μουσείου Προσφυγικού Πολιτισμού στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ
Xρήστης: Κώστας
Το στολίδι της περιοχής μας η Αγιά Σοφιά θα προσελκύει εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες από όλη τη γη. Μια ιστορία από την Πόλη... ΑΕΚΑΡΑ μο...

Δημοτικό Στέκι Νεολαίας ζητεί η «Επαναστατική Κίνηση»
Xρήστης: Λ.Ψ.
Από την άλλη όμως καλέ παιδιά μου αρέσει πολύ μόλις με γλεντάει ο Τίγρης και οι οπαδοί της ΑΕΚ. Τότε βρίσκω τον πραγματικό μου εαυτό. Στο κρ...

Δημοτικό Στέκι Νεολαίας ζητεί η «Επαναστατική Κίνηση»
Xρήστης: Δημοτης
Τωρα αλλαξες ονομα και μπαίνεις σαν Λ.Ψ?Την πολη μας την λεμε πολλες φορες στα Φιλαδέλφεια για να πηγαίνει ασορτι με το πιο ομορφο συνθημα τ...

«Τσιμουδιά» από Βασιλόπουλο- Παπαλουκά στις απίστευτες καταγγελίες των «τεσσάρων»»
Xρήστης: tasos
Εχουν αηδιάσει με τον Βασιλόπουλο και τους αυλικούς του και αυτοί που δεν τον ψήφισαν και αυτοί που τον ψήφισαν. Οι δεύτεροι ακόμα περισσότε...

Κίνημα ανακύκλωσης χρειάζεται η Νέα Φιλαδέλφεια και η Νέα Χαλκηδόνα
Xρήστης: Μια φίλη της επανεκκίνησης.
Σωστό Μανώλη για την ανακύκλωση αλλά χρειάζεται να κάνουμε κάτι και για το κομποστ....

«Τσιμουδιά» από Βασιλόπουλο- Παπαλουκά στις απίστευτες καταγγελίες των «τεσσάρων»»
Xρήστης: Ατιμη ρατσα οι νεοπλουτοι
Ποσο καβαλημενο καλαμι παιζει να ειναι καποιος που θεωρει τον εαυτο του ευεργετη;...

«Τσιμουδιά» από Βασιλόπουλο- Παπαλουκά στις απίστευτες καταγγελίες των «τεσσάρων»»
Xρήστης: τα παραλέτε
Όλοι μαζί, και ο ρούλης και οι τέσσερις, στον ίδιο βούρκο κυλιστήκατε επί τόσα χρόνια. Τώρα καταλάβατε ότι βρωμάτε;...

Δημοτικό Στέκι Νεολαίας ζητεί η «Επαναστατική Κίνηση»
Xρήστης: AEK ANTIFA
Ουτε στη Φιλαδελφεια ουτε πουθενα τσακιστε τους ψευτοεπαναστατες σε καθε γειτονια. ...

Κίνημα ανακύκλωσης χρειάζεται η Νέα Φιλαδέλφεια και η Νέα Χαλκηδόνα
Xρήστης: Διαγουμας Μανωλης
Νομιζω οτι αναφερθηκα σε αυτο που λετε για μη ασκοπη χρηση υλικων , γραφω να ενθαρρυνουμε την ασκοπη χρηση πλαστικων και τη σταδιακη τους α...

«Τσιμουδιά» από Βασιλόπουλο- Παπαλουκά στις απίστευτες καταγγελίες των «τεσσάρων»»
Xρήστης: Κώστας
Οι 4 που αποχώρησαν πρόσφατα τι ακριβώς προσπαθούν να δηλώσουν και να υποστηρίξουν; Λίγους μήνες πριν τις εκλογές και αφού κατάλαβαν τον μελ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©