Προβλήματα των σχολείων που ζητούν λύσεις

Δημοσιεύτηκε στις 18/09/2018 στην κατηγορία Η πόλη  |  17 σχόλια

Από την Ένωση Συλλόγων Γονέων λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση, σχετικά με τα προβλήματα των σχολείων:

*****

 

Καθιέρωση υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής αγωγής

Την ικανοποίησή της εκφράζει η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων ΝΔ-ΝΧ για την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης στο Δήμο μας. Η εφαρμογή της ήταν αίτημα της Ένωσης Γονέων αλλά και αίτημα όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Απαιτείται ωστόσο από την επόμενη σχολική χρονιά η λειτουργία ενός νέου νηπιαγωγείου στο κέντρο της Νέας Φιλαδέλφειας για να καλυφτούν οι ανάγκες των μαθητών και να μην υπάρχει υπερφόρτωση των υφιστάμενων νηπιαγωγείων. Σε αντίθεση με άλλους Δήμους, όπου η εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός της της επόμενης διετίας, ο Δήμος ΝΦ-ΝΧ έπραξε άμεσα τα δέοντα .
 

Σχολικά κτίρια και υποδομές

Είναι ιδιαίτερα θετικό γεγονός η έναρξη των εργασιών για την ανέγερση του 3ου Γυμνασίου και 3ου Λυκείου. Σε συνδυασμό με το 1ο Δημοτικό Νέας Φιλαδέλφειας - που καθυστέρησε μεν αλλά από την επόμενη χρονιά θα υποδεχτεί ξανά τους μαθητές του, που είναι φιλοξενούμενοι σε άλλα σχολεία,- θα περιοριστούν οι ελλείψεις σε αίθουσες και υποδομές. Η δημιουργία όμως των νέων σχολείων δεν θα πρέπει να είναι σε βάρος των υποδομών και της συντήρησης των υπαρχόντων καθώς όπως ανέφεραν πολλοί σύλλογοι γονέων στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ της Ένωση Συλλόγων Γονέων στις 12.9.2018 δεν πραγματοποιήθηκαν απαραίτητες εργασίες που είχαν ζητηθεί από τις σχολικές μονάδες κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Σημειωτέων πως το 2ο Δημοτικό N. Φιλαδέλφειας επλήγη ιδιαίτερα από την πλημμύρα του καλοκαιριού.

 

Βανδαλισμοί και κλοπές στα σχολικά συγκροτήματα

Τα φαινόμενα των διαρρήξεων, κλοπών και βανδαλισμών σε σχολικές αίθουσες, στα γραφεία των Διευθυντών, των συλλόγων Διδασκόντων και των αιθουσών εκδηλώσεων εντάθηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με αποτέλεσμα να απαιτούνται πολλά χρήματα για την αποκατάσταση των σοβαρών υλικών φθορών και των απωλειών σε υλικοτεχνικές υποδοχές. Επιπλέον η απώλεια σφραγίδων και εγγράφων αποτελεί ένα πολύ σημαντικό γεγονός με πιθανές σοβαρές συνέπειες και επιπτώσεις. Σε επιστολή της η Διευθύντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας ζήτησε από τους Δήμους να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την προστασία των σχολικών μονάδων.

 

1η Σχολική Επιτροπή και μη κατάθεση οικονομικών απολογισμών από το έτος 2011 ως σήμερα

Σε αντίθεση με τη 2η Σχολική Επιτροπή που υπέβαλε τον οικονομικό απολογισμό του έτους 2017 και όπως ήταν αναμενόμενο εγκρίθηκε, η 1η Σχολική Επιτροπή έχει να φέρει προς έγκριση στο δημοτικό συμβούλιο οικονομικούς απολογισμούς από το 2011! Είναι αναπόφευκτη η δημιουργία ερωτημάτων και αποριών που εγείρονται για αυτό το γεγονός , καθώς για τις χρήσεις των ετών 2011 μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ούτε ενημέρωση των μελών της σχολικής επιτροπής ούτε ενημέρωση και έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο.

 

Κεραίες κινητής τηλεφωνίας πλησίον σχολικών μονάδων

Γνωρίζουμε πως ο Ν. 34 31/3-2-2006 ορίζει τα 300 μέτρα ως απόσταση ασφαλείας εγκατάστασης κεραιών από σχολεία, βρεφονηπιακούς σταθμούς, νοσοκομεία, γηροκομεία κ.λπ. και πως οι ιδιοκτήτριες εταιρείες κεραιών κινητής τηλεφωνίας παραβιάζουν την αρχή της προφύλαξης (άρθρο 174 παρ. 2 εδ. β' της Συνθ. ΕΚ), σύμφωνα με την οποία πρέπει να λαμβάνονται μέτρα προφύλαξης για τη σωματική και ψυχική υγεία μαθητών αλλά και των κατοίκων της περιοχής όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις. Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων έστειλε στις 8.5.2018 επιστολή στο Δήμο ζητώντας να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για απομάκρυνση κεραίας πλησίον του 6ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Φιλαδέλφειας, αφού είχε προηγηθεί καταγγελία του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου αυτού. Η υγεία και τα περιβαλλοντικά αγαθά συνιστούν βασικά στοιχεία για την εξασφάλιση της ποιότητας ζωής και ως εκ τούτου ζητούσαμε την άμεση απομάκρυνση της κεραίας.

 

Ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό

Είναι λιγότερα τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία του Δήμου μας σε σχέση με άλλες χρονιές αλλά για άλλη μια φορά καλύφτηκαν ή αναμένεται να καλυφτούν με την πρόσληψη χιλιάδων συμβασιούχων, γεγονός που αποτελεί απόδειξη των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Μεγάλες ελλείψεις παρατηρούνται στις ειδικότητες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ενώ η λειτουργία των ολοήμερων καθυστερεί. Την ερχόμενη εβδομάδα θα έχουμε ακριβή στοιχεία.

 

Εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας σχετικά με το σύστημα εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. από το σχολικό έτος 2019-2020. Άλλη μια χαμένη ευκαιρία;

Με αφορμή τις εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας σχετικά με το σύστημα εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. από το σχολικό έτος 2019-2020, η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων ΝΔ-ΝΧ εκφράζει τον προβληματισμό της για τον ακριβή τρόπο με τον οποίο θα διενεργηθούν οι εξετάσεις. Θα πρέπει να υπάρξει ιδιαίτερη προσοχή και διάλογος, με στόχο να διατηρηθεί το αδιάβλητο της διαδικασίας και να επιλυθεί πλήθος τεχνικών ζητημάτων που φαίνεται να προκύπτουν. Τέλος, ως προς το ουσιαστικό ακαδημαϊκό και παιδαγωγικό περιεχόμενο των αλλαγών, η Ένωση Γονέων θα τοποθετηθεί, αφού μελετήσει διεξοδικά το νέο σύστημα. Σε κάθε περίπτωση, θεωρεί απαραίτητο τον διάλογο της εκπαιδευτικής κοινότητας με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, για την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων και την αποφυγή δημιουργίας νέων.

 

Φροντιστήρια για μαθητές δημοτικού

Δυστυχώς ούτε η πολιτεία, ούτε οι εποπτεύοντες φορείς ασχολούνται με την εφαρμογή του νόμου ( καθώς με το Άρθρο 56, του Ν. 682/77 τα φροντιστήρια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση απαγορεύονται) και την περιφρούρηση, όχι μόνο του δημόσιου συμφέροντος, αλλά κυρίως των δικαιωμάτων των μικρών μαθητών για υγιή ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη, παιχνίδι και οικογενειακή ζωή. Φροντιστηριακοί όμιλοι εκμεταλλεύονται τις ανάγκες της κοινωνίας για φύλαξη των παιδιών των εργαζόμενων, την κακή λειτουργία των ολοήμερων και στήνουν παράνομα φροντιστήρια για μαθητές δημοτικού, τα οποία διαφημίζουν άφοβα, διότι γνωρίζουν πως κανείς δεν θα τους ενοχλήσει.

 

Χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων και το «Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας»

Τα χρήματα της κρατικής επιχορήγησης θα πρέπει να τίθενται εξ ολοκλήρου στη διάθεση των σχολικών μονάδων για την αντιμετώπιση των λειτουργικών αναγκών τους. Τον τραπεζικό λογαριασμό της σχολικής μονάδας πρέπει να χειρίζεται το «Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας» με υπεύθυνο το Διευθυντή. Είναι αναγκαιότητα να λειτουργεί σε κάθε σχολείο το «Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας» . Έχει θεσμοθετηθεί ως όργανο κοινωνικής λογοδοσίας και οικονομικής διαχείρισης της σχολικής μονάδας. Αποτελείται από 3 έως 5 μέλη. Στο Συμβούλιο συμμετέχουν οπωσδήποτε ο διευθυντής σχολείου, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος γονέων, τουλάχιστον ένας εκπρόσωπος συλλόγου διδασκόντων, και ένας εκπρόσωπος των μαθητικών κοινοτήτων για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτοί θα διαχειρίζονται – όπως προβλέπει η σχετική διάταξη του Υπουργείου - το ποσό που τίθεται στη διάθεση των σχολικών μονάδων καθώς γνωρίζουν περισσότερο από όλους τις ανάγκες της σχολικής μονάδας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Όρθια "Η Αλήθεια", μέχρι τη νίκη της Δημοκρατίας

 

Όταν ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, διαψεύδει τον... εαυτό του!

 

Τα κακομαθημένα!

 

Το ποντίκι που βρυχάται «με ξένα κόλυβα»

 

Τα ψέματα Βασιλόπουλου για το κτήριο της Στρούγκας

 

Ομολογία Βασιλόπουλου: Δεν μπορεί να διώξει τα σκουπίδια από το Άλσος

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Βασιλόπουλος σε Παπακώστα: Φέρε πίσω την έδρα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Ο δήμαρχος που δεν έκανε τίποτα για τον Ποδονίφτη, διοργανώνει εκδηλωσούλες με μπλα μπλα

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Εμφανίστηκε η Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία και ζητεί καλύτερες συνεδριάσεις στα δημοτικά συμβούλια

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Γράψτε την άποψή σας

Ερωτήματα (19/09/2018 15:04)

1ον. Οι Μηχανικοί του ΟΑΣΠ, έχουν λάβει γνώση για το σχέδιο του 1ου Δημοτικού Σχολείου?
2ον. Τα Μέλη της 2ης σχολικής επιτροπής, γιατί είναι ακόμα στη θέση τους?

Γονέας (19/09/2018 15:43)

Με μεγαλή μου χαρά διαβάζω επιτέλους ένα Δελτίου Τύπου / Ανακοίνωση από την Ένωση Γονέων με θέματα που αφορούν εξολοκλήρου το ρόλο της. Αναρωτιέμαι βέβαια, αν είναι τυχαίο ή σχετίζεται με προσωπικές φιλοδοξίες .....

Δεν συμφωνώ ως προς το περιεχόμενο σε πολλά σημεία, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Αλήθεια, είναι ικανοποιημένη η Ένωση από την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης στο Δήμο μας? Παρά το γεγονός ότι έμειναν παιδιά στο σπίτι μέχρι να βρεθεί χώρος? Παρά το γεγονός ότι οι αρμόδιοι από το Δήμο τους είπαν "κανονίστε μόνοι σας ποιός θα πάει στο κοντινό και ποιός στο απομακρυσμένο σχολείο"?

Ανώνυμος (19/09/2018 19:41)

Θα συμφωνήσω με τον Γονέα. Ευχάριστη έκπληξη το ότι επιτέλους διαβάζουμε ένα δελτίο τύπου που ασχολείται αμιγώς με θέματα των σχολείων. Αυτό το καραγκιοζιλίκι που η Ένωση αποτέλεσε εφαλτήριο για κάποιους να αποκτήσουν την πολυπόθητη αναγνωρισιμότητα που τους έλειπε για να το παίζουν παράγοντες, να φωτογραφίζονται και τελικά να γίνονται δημοτικοί σύμβουλοι, πρόεδροι σχολικών επιτροπών και αντιδήμαρχοι, πρέπει επιτέλους να σταματήσει.

ΑΔΑΗΣ (19/09/2018 19:43)

"Γονέα", μάλλον δεν παρακολουθείς τις ανακοινώσεις της Ένωσης τακτικά. Το να μη συμφωνείς είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου. Οι αιχμές σου όμως για προσωπικές φιλοδοξίες είναι προφανέστα εκ του πονηρού. Γνωρίζεις κάτι ή απλά ασκείς κριτική του καναπέ; Και ποιός κατά τη γνώμη σου είναι ο ρόλος μιας Ένωσης γονέων; Οι γονείς είναι έξω από την κοινωνία; Μήπως είσαι από εκείνους που πιστεύουν πως ο ρόλος του γονιού και των συλλογικοτήτων του είναι να "τσοντάρει" για το πετρέλαιο και να βαφτεί το σχολείο;



















Ανωνυμος (20/09/2018 08:39)

@ΑΔΑΗΣ (19/09/2018 19:43) Ελα τωρα που θα μας κουνησεις και δάχτυλο και θα μας κανεις και μαθηματα κοινωνιολογιας. Εδω ζουμε κι οχι αλλου και τα βλεπουμε. Μην αυτοικανοποιεισαι κανοντας λογο για "καναπέδες" και τα τοιαυτα. Για τη φωτογραφια και τη λεζαντα για τα μπλογκς γινονται συνηθως ολα. Μαζι με τα δελτια τυπου πηγαινανε πακετο κι η φωτο με προεδρους, αντιπροεδρους κλπ. Κατι δειχνει οτι αλλαζει κι αυτο ειναι θετικο. Παντως ανιδιοτελεια για χρονια δεν υπηρχε.

Γονέας (20/09/2018 11:19)

@ΑΔΑΗΣ.
Από την απάντηση σας καταλαβαίνω ότι έχετε ιδίαν και προσωπική άποψη για τους εκπροσώπους της Ένωσης - αν δεν είστε ένας εξ αυτών - και εφόσον διαβάζετε και τα τοπικά νέα θα βλέπετε την πορεία μερικών εκ των εκπροσώπων δίπλα σε τοπικούς "αξιωματούχους". Το θεωρείται τυχαίο?????

Επίσης, έχετε να πείτε κάτι ουσιαστικό για την ικανοποίησή της Ένωσης για την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης στο Δήμο μας, ή σας ενδιαφέρει μόνο το φαίνεσθαι και όχι η ουσία?

ΑΔΑΗΣ (20/09/2018 11:20)

Ανώνυμε, δεν έχω την πρόθεση να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί και να έχεις δίκιο. Διαφωνώ, όμως με το να "τσουβαλιάζεις" συλλήβδην όλους όσοι ασχολήθηκαν στο παρελθόν με το γονεϊκό κίνημα και να τους καταλογίζεις ιδιοτελή κίνητρα. Έχεις υπόψη σου τι δουλειά έχει γίνει στην Ένωση τα τελευταία χρόνια; Έχεις κάνει τον κόπο να ενημερωθείς, πριν κρίνεις; Έχεις ασχοληθεί με τα ζητήματα του σχολειού των παιδιών σου ( αν έχεις ), έχεις πάει έστω και σε μία γενική συνέλευση του συλλόγου γονέων ενός σχολείου; Αν ναι, σε πληροφορώ ότι ανήκεις στο 3% των γονιών που βγάζουν τα κάστανα από τη φωτιά αφιερώνοντας χρόνο από το λιγοστό που διαθέτουν. Κατόπιν δέχονται την κριτική, ενίοτε και το ανάθεμα, από αυτούς που ανήκουν στο 97%. Αυτούς είχα κατά νου στην αναφορά μου περί καναπέ.

ΑΔΑΗΣ (20/09/2018 11:21)

@Ανωνυμος (20/09/2018 08:39)
...ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Σχετικά με τα "καραγκιοζιλίκια" που ανέφερες για όσους έχουν υπάρξει σε συλλόγους γονέων ή την Ένωση και κατόπιν ασχολούνται με τα κοινά στο δήμο μας, θα ήταν προτιμότερο να κρίνεις το αν ήταν αποτελεσματικοί ή όχι ( κι εδώ θέλει πολύ κουβέντα για τους αποτελεσματικούς ή τους άχρηστους που κατά καιρούς "λουστήκαμε" στην πόλη) και όχι την αφετηρία τους.
Τελικά, ποιοί θεωρείς ότι πρέπει να ασχολούνται με τα κοινά; Άνθρωποι που έχουν προσφέρει, έστω και ελάχιστα, μέσω του γονεϊκού κινήματος ή κομματόσκυλα, "επιχειρηματίες", δημοσκόπους, συστημικούς, Αεκτζήδες παντός είδους αρπακτικά γενικώς;

Ανωνυμος (20/09/2018 11:41)

@ΑΔΑΗΣ (20/09/2018 11:20) Ουτε κι εγω θελω να έρθω σε στειρα αντιπαραθεση. Για του λογου το αληθες συμφωνω με την αποψη σου οτι δεν πρεπει να τσουβαλιαζονται ολοι. Αναμφιβολα υπηρχαν και περιπτωσεις γονεων που πηραν σοβαρα το ρολο τους και αγωνιστηκαν για καποια πραγματα. Ηταν εξαιρεσεις ομως στον κανονα και ειναι εκεινοι δεν τους ειδαμε ποτε σε φωτογραφικα στιγμιοτυπα για τις λεζαντες.

Δ (20/09/2018 12:42)

ΑΔΑΗ προσπαθείς να μας τρελάνεις;;;;;;;;;

Από τη μία απαιτείς από τους άλλους να μην τσουβαλιάζουν γενικώς και από την άλλη χαρακτηρίζεις «αρπακτικά γενικώς» μέλη κομμάτων, επιχειρηματίες, δημοσκόπους και Αεκτζήδες ;;;

Να το κοιτάξεις λιγάκι ρε φίλε. Έχεις πρόβλημα.

ΑΔΑΗΣ (20/09/2018 12:46)

@Γονέας (20/09/2018 11:19)

Γονέα, σαν γονέας κι εγώ σας απάντησα. Δεν έχω κανένα λόγο και διάθεση να υπερασπιστώ κανέναν.
Η ανακοίνωση της Ένωσης αναφέρει: "Η εφαρμογή της ήταν αίτημα της Ένωσης Γονέων αλλά και αίτημα όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας.". Το έκαναν. Με προβλήματα μεν, αλλά να μη χάνουμε τη μεγάλη εικόνα. Εάν δεν το έκαναν, θα έβγαιναν κάποιοι (πιθανόν κι εσείς κι εγώ ) να τους κράξουν που δεν το έκαναν. Αυτό που με ξένισε στο σχόλιό σας ήταν, ότι εάν κάποιος εκφραστεί θετικά για το δήμο είναι κατακριτέος και έχει προσωπικές βλέψεις. Να εξηγηθώ, για να μην παρεξηγηθώ. Ούτε το δήμο υπερασπίζομαι. Θεωρώ πως ήταν άλλη μια χαμένη θητεία για την πόλη. Σε ορισμένα θέματα τραγική, θα έλεγα. Κρίνοντας με αντικειμενική διάθεση απάντησα στο σχόλιό σας. Ίσως θα θέλατε να ακούτε μόνο αυτούς που κάνουν αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση... Σαν γονιός εγώ το είδα θετικό. Εάν η συνέχεια εξελιχθεί σε φιάσκο, μαζί σας θα τους "κράξω" κι εγώ.

Α.ΓΟΥΛΑΣ (20/09/2018 13:03)

Αγαπητοί φίλοι γονείς,
Πιστεύω πως κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα της συμμετοχής ή της μή συμμετοχής σε συλλόγους, σωματεία κλπ. Ας μην απαξιώνουμε όσους συμμετέχουν ή δεν συμμετέχουν. Κάθε ένας κρίνει με τα δικά του μέτρα και σταθμά ,με τη δική του φιλοσοφία και τη στάση ζωής. Καλό θα είναι να μιλάμε όμως επί της ουσίας. Πχ προσχολική εκπαίδευση, υπέρ ή κατά και για ποιούς λόγους. Η Ένωσή μας έχει εκφράσει δημοσίως την άποψή της όπως και για όλα τα άλλα θέματα που μας απασχολούν. Καλή σχολική χρονιά και πάλι σε όλους

ΑΔΑΗΣ (20/09/2018 13:52)

@Δ (20/09/2018 12:42)
Μάλλον εσύ θέλεις να μας τρελάνεις...
Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ποιους εννοώ; Δεν ξέρεις κανέναν από αυτούς στην πόλη; Που ζεις;
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα μέλη των κομμάτων. Μίλησα για "κομματόσκυλα". Καταλαβαίνεις τη διαφορά; Ανάμεσα σε καθέναν από αυτούς που περιέγραψα, έβαλα κόμα (,), το γνωρίζεις αυτό το σημείο στίξης και τη χρήση του; Δεν τους χαρακτήρισα όλους "αρπακτικά γενικώς"... Αλήθεια δεν ξέρεις κανένα αρπακτικό να έχει βρεθεί κατά καιρούς σε καίρια θέση στο παρελθόν;

Η φράση μου ήταν " Διαφωνώ, όμως με το να "τσουβαλιάζεις" συλλήβδην..." , δεν απαίτησα από κανέναν τίποτα. Εκτός εάν δεν μου επιτρέπεις να διαφωνώ.
Πάντως έχουν ενδιαφέρον οι θέσεις σου... Αισθάνθηκες την ανάγκη να υπερασπιστείς όλους αυτούς που ανέφερα... Με ποιους από αυτούς ακριβώς ταυτίστηκες;

Γονέας (21/09/2018 15:31)

@Α.ΓΟΥΛΑΣ Προσχολική Εκπαίδευση: Ωραιότατη ιδέα, αλλά όταν δεν είναι έτοιμος ο Δήμος να την υλοποιήσει (έλλειψη χώρων, νηπιαγωγών) δεν χρειάζεται να την υιοθετεί και μάλιστα "πιλοτικά"!!! Προκειμένου να "παρουσιάσει" έργο, αντί να έχει θετικό πρόσημο και για τα παιδιά και για τις οικογένειες ως σύνολο, κατέληξε να πρέπει οι γονείς να "βγάλουν το φίδι από την τρύπα" και για μια εβδομάδα να πρέπει να παίρνουν τα παιδιά μαζί τους στις δουλειές τους (οι τυχεροί) ή να πάρουν άδεια (κι αυτοί τυχεροί) ή να πρέπει να πληρώσουν baby sitters (δουλειά για τις baby sitters βέβαια, αλλά μαύρη και αδήλωτη, σωστά?).
Καλό θα ήταν και η Ένωση να λαμβάνει υπόψη το σύνολο των γονέων που εκπροσωπεί και να μην αποφασίζει την στάση της από την προσωπική επιθυμία ή θέση των Διοικούντων.

ΣΔΥΤΗΣ (22/09/2018 09:56)

Προσχολική Εκπαίδευση: Άραγε ο Δήμος δεν θα μπορούσε να πάρει προσφορές με συγκεκριμένους όρους και αντίστοιχο έλεγχο από τον ιδιωτικό τομέα; Ένα είδος ΣΔΥΤ δηλαδή; Να συγκρίνει και το πλήρες κόστος που έχει στους δικούς του αντίστοιχους φορείς με τις προσφορές που θα λάβει κι να μας ενημερώσει κι εμάς; Στην περίπτωση που αυτή η σύμπραξη αποδειχθεί συμφέρουσα ας κάνει τις σχετικές συμφωνίες και ας καταβάλει απ ευθείας στου ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς τα σχετικά ποσά χωρίς εμπλοκή των γονέων.

Γιατί; (28/09/2018 15:11)

Γιατί έχουν διαγραφεί τα σχόλια απαντήσεις του κ. Γούλα?

Διαμαντής Σεϊτανίδης (28/09/2018 15:42)

@15.11
Δεν ξέρω σε τι αναφέρεστε. Κανένα σχόλιο που αναρτήθηκε δεν έχει διαγραφεί

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Deutsche Welle: «Ελλάδα, η χώρα των διαδηλώσεων»

Ένα video που μας θυμίζει την πραγματικότητα: Ευρώπη, τώρα!

Τι γίνεται αν δεν προλάβετε την εγγραφή για οικογενειακό γιατρό

Κρίσιμες οι επόμενες μέρες για την Μαίρη Λίντα

«Ναι» στον προϋπολογισμό από τον Γιάννη Σαρίδη- Αν φύγει από την Ένωση Κεντρώων, διαλύεται η Κ.Ο.

Η μεσαία τάξη θα γείρει την πλάστιγγα στις εκλογές

Πέφτει πυκνό χιόνι αυτή την ώρα στην Πάρνηθα

Κρίσιμος αγώνας του Ιωνικού με την Κηφισιά την Κυριακή

Υπό κατάρρευση το κοινωνικό κράτος στην Ελλάδα

Τερέζα Μέι: Πολύ σκληρή για να «πεθάνει»- Κέρδισε τη μάχη- Παραμένει πρωθυπουργός

Πυροβολισμοί με έναν νεκρό στην Ομόνοια

Προσέξτε: Οι εφαρμογές του κινητού σας, ξέρουν ακόμα κι αυτά που θέλετε να κρύψετε!

Στοιχεία που σοκάρουν: 500.000 παιδιά τραυματίζονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα!

Κι όμως, υπάρχουν δουλειές όπου γίνονται προσλήψεις και αυξήσεις μισθών!

Οι απόψεις του ΣΟΝΦ για τα μαθητικά πρωταθλήματα σκάκι

Δημοφιλέστερα άρθρα

Το τερματίσαμε! Δυο νέοι υποψήφιοι δήμαρχοι ανακοινώθηκαν μέσα σε μια μέρα!

«Επανεκκίνηση»: ΟΛΑ τα πιστοποιητικά του δήμου, από τον υπολογιστή μας!

Ακόμα σιωπούν για τις καταγγελίες εναντίον τους, Βασιλόπουλος- Παπαλουκά. Ερωτήματα και για τους «4»

Ούτε ο Γιώργος Αράπογλου θα είναι υποψήφιος το 2019

«Τρώνε τις σάρκες τους» στη Δύναμη Κολλητών: Κατά του Άρη Βασιλόπουλου, και η Βάλια Ματσουκά

Δεν θα είναι υποψήφιος δήμαρχος ο Λύσσανδρος Γεωργαμλής

Η διακήρυξη θέσεων του Τάσου Κωνσταντινίδη

«Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία»: Ο Αράπογλου δεν μετέχει στις εκλογές, οι υπόλοιποι θα αποφασίσουμε...

Γιόρτασε η τοπική Νέα Δημοκρατία τα 44 χρόνια του κόμματος

Επίσημα υποψήφιος δήμαρχος και ο Τάσος Κωνσταντινίδης

Ανεξέλεγκτος ο εμφύλιος στη Δύναμη (πρώην) «Κολλητών»

«Επανεκκίνηση»: Τα Ανοικτά Σχολεία καταπολεμούν τον φασισμό!

Πρωτοβουλία εναντίον της βίας στα γήπεδα προτείνει η «Επανεκκίνηση»

Ο Μίκης Θεοδωράκης, επίτιμος πρόεδρος στο Μουσείου Προσφυγικού Πολιτισμού στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ

Ληστεία σε ξενοδοχείο στον παράλληλο της εθνικής

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανιδης
@19.03 Είναι δυνατόν να ανεβάζεις το ίδιο σχόλιο, σε κάθε (άσχετη με αυτό) ανάρτηση; Τελευταία φορά. Την επόμενη που θα ανεβάσεις το ίδιο σχ...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
Φιλε δεν υπαρχει καμια ελπιδα. Ολα θα καταστραφουν και θα απαξιωθουν τα ακινητα σε επιπεδο αγ.παντελεημονα. κανενας φιλαδελφειωτης δεν ηθελε...

Με διαφημίσεις από το αφεντικό του, μας βρίζει το αμελέτητο υπαλληλάκι
Xρήστης: Anonymous
Τι να τελειώνουμε ρε Διαμαντη; Δεν είδες κωλοτουμπα ΣΥΡΙΖΑ και Βασιλοπουλου; Περασμένα - ξεχασμένα όλα για την καρέκλα ...

Κι όμως, υπάρχουν δουλειές όπου γίνονται προσλήψεις και αυξήσεις μισθών!
Xρήστης: "Τζογαδόρος"
Ενδιαφέρον άρθρο, μακριά από κάθε καταστροφολογια, δίνει αισιοδοξα μηνύματα,κάτι που έχει ανάγκη σήμερα η κοινωνία μας....

«Το Ποτάμι» απειλεί το σχέδιο του Τσίπρα
Xρήστης: "Τζογαδόρος"
Τυπική σχέση, όπως έχει κάθε πολίτης που ενδιαφέρεται για τα κοινά της πόλης του, καμμία αρμοδιότητα κε. Σεϊτανίδη ._ ...

«Το Ποτάμι» απειλεί το σχέδιο του Τσίπρα
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@08.53 Χαίρομαι που είσαι τακτικός. Και χαίρομαι που ψάχνεις να διαβάσεις μόνο αυτά με τα οποία συμφωνείς. τι αρμοδιότητα έχεις στη Δύναμη Π...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: @ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
Καταρχήν η χωρητικότητα είναι 32000. Και δεν μιλάμε για κανένα χάος με αγώνες χωρίς αντίπαλους οπαδούς και ανάπλαση του άλσους και ολόκληρη...

«Το Ποτάμι» απειλεί το σχέδιο του Τσίπρα
Xρήστης: "Τζογαδόρος"
Κε. Σεϊτανίδη είναι τουλάχιστον σωστό και αναγκαίο να δημοσιεύσετε και ένα άρθρο που να προβάλλει την αντίθετη άποψη του άρθρου αυτού, ώστε ...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ
Δεν μας ενδιαφερει πια. Ειτε καταργηθει ειτε οχι το σκλαβοπαζαρο, η φιλαδελφεια έπεσε. Με τετοιο κατασκευασμα με 45- 60 χιλιαδες θεσεις και ...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: @Ανώνυμος (11/12/2018 11:24)
Δεν υπάρχει πλέον Βασιλόπουλος. Μόνο μερικοί κολλητοί ευνοημένοι γλύφτες του έχουν απομείνει....

Η ΕΕ χρηματοδότησε 131 δήμους της χώρας για wi-fi. Ο Βασιλόπουλος άφησε και πάλι την πόλη μας, εκτός
Xρήστης: GeorgeAEK
Σιγά να μην είχε χρόνο και διάθεση ασχοληθεί με τέτοια ασήμαντα θέματα. Είχε ολόκληρο γήπεδο να σταματήσει μαζί με τη συμμορία του....

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: Ανωνυμος
@11.24 Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο Βούρος θα είναι βασικός αντίπαλος του Βασιλόπουλου; Ως πολιτικό πρόσωπο; Ως homo pasokous? Ως ηθο...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: ανώνυμος
@ Ανώνυμος (11/12/2018 11:24) Ξημέρωσε! καιρός να ξυπνήσεις!...

Η ΕΕ χρηματοδότησε 131 δήμους της χώρας για wi-fi. Ο Βασιλόπουλος άφησε και πάλι την πόλη μας, εκτός
Xρήστης: τα παραλέτε
Ρούλη και υπόλοιπη κομπανία της συμφοράς, είστε τόσο άχρηστοι όσο δείχνει το δημοσίευμα?...

Παπακώστας: Πώς δικαιολογείται αύξηση 76% στον φωτισμό της Πρωτομαγιάς από τη μια χρονιά στην άλλη;
Xρήστης: Διαμαντής Σεϊτανίδης
@11.24 Θα επανεκλεγεί ο Βασιλόπουλος; Βασικός του αντίπαλος ο Βούρος; Θα ψηφίσουν Βασιλόπουλο και κεντροδεξιοί; Κόψε το ρε φίλε το πιοτί πρω...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©