O Τάσος Κωνσταντινίδης γράφει: Ποιο είναι το αληθινό διακύβευμα για την πόλη μας;

Δημοσιεύτηκε στις 16/01/2018 στην κατηγορία Γνώμες  |  48 σχόλια
Του Τάσου Κωνσταντινίδη

Τον τελευταίο καιρό, πολλοί δημότες αυτής της πόλης παρακολουθούμε, άλλοι έκπληκτοι και άλλοι όχι τόσο, να λαμβάνει χώρα μια μεγάλη αντιμαχία μεταξύ της Δημοτικής Αρχής, και κυρίως του Δημάρχου, και σημαντικού μέρους των ΜΜΕ της πόλης. Αφορμή και βασική αιτία της διελκυστίνδας αυτής οι επιλογές της Δημοτικής Αρχής σε σχέση με τις απευθείας αναθέσεις εν γένει, τις μισθώσεις κατοικιών για τους πρόσφυγες σε συγγενικά πρόσωπα μελών της Δημοτικής Αρχής, αλλά και ειδικώς η αποδεδειγμένη απευθείας ανάθεση προμήθειας προς στενό συγγενικό πρόσωπο του Δημάρχου. Στο επίκεντρο της κριτικής, όμως, έχει βρεθεί, πέραν της ουσίας των θεμάτων, και το ύφος και η ποιότητα του λόγου του Δημάρχου κατά την ανωτέρω αντιπαράθεση. Και εκεί υπάρχει σίγουρα έδαφος να πούμε πολλά. 

 

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Επί της ουσίας, νομίζω, δεν υπάρχει πλέον αμφιβολία και στους στενότερους φίλους του Δημάρχου ότι η επιλογή της Δημοτικής Αρχής για την απευθείας ανάθεση προμήθειας προς στενότατο συγγενικό του πρόσωπο ήταν ατυχέστατη, πολιτικά απαράδεκτη και, ας μου επιτραπεί η έκφραση, ανοήτως αυτοκαταστροφική. Πώς αλλιώς να αποκαλέσεις απευθείας ανάθεση προμήθειας κινητών τηλεφώνων κ.λπ., ποσού γύρω στα 3000 ευρώ, σε πασίγνωστη και κεντρικότατη επιχείρηση της πόλης που ανήκει σε στενό συγγενή σου, όταν υπάρχουν κοντά σε αυτήν άλλες τρεις, επίσης γνωστότατες, ομοειδείς επιχειρήσεις και δεκάδες υποκαταστήματα των εταιρειών εκτός πόλεως; Ουδείς από τη Δημοτική Αρχή σκέφτηκε ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση έπρεπε να εξαιρεθεί εκ προοιμίου και να μην μπει καν στη διαδικασία των προσφορών, εφόσον αυτές πράγματι υπεβλήθησαν και σε άλλες επιχειρήσεις; Τόσο δύσκολο ήταν να το αντιληφθεί ο Δήμαρχος ή κάποιος στενός συνεργάτης του; 

 

Το σημαντικότερο, όμως, πρόβλημα στη συμπεριφορά της Δημοτικής αρχής, θα μου επιτρέψετε,  δεν είναι η παντελής έλλειψη, ως φαίνεται, ενστίκτων πολιτικής επιβίωσης μεταξύ των μελών της. Για εμένα, και νομίζω για μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας, το πρόβλημα είναι κυρίως πολιτικό. Τέτοιες συμπεριφορές, έχω τη γνώμη, δεν συνάδουν ούτε με την αριστερά, ως πολιτική ιδεολογία, τρόπο και στάση ζωής, ούτε με τις διακηρύξεις για την άσκηση μιας νέας, καθαρής και «ηθικής» διοίκησης. Επίσης για τον γράφοντα, πολλούς δημότες αυτού του τόπου, αλλά και (πρώην) μέλη της διοικούσας Δημοτικής Παράταξης όπως φάνηκε, σημαντικό πρόβλημα υπάρχει και με τις απευθείας αναθέσεις γενικώς ως πολιτική επιλογή.

 

Μια χρηστή διοίκηση, πόσω μάλλον αριστερή, θα έπρεπε να καταφεύγει στις απευθείας αναθέσεις μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, όπου πράγματι ο χρόνος δεν επαρκεί για διαγωνισμούς. Όχι να σπαταλά τα χρήματα που έχει αποκομίσει ο Δήμος από υψηλά δημοτικά τέλη και τις «Πρωτομαγιές» (που θα καταργούσε ο Δήμαρχος) για να χρηματοδοτεί διάφορες εκδηλώσεις, από γιορτές και πανηγύρια, μέχρι και επ’ αμοιβή σεμινάρια φιλοσοφίας! Ενώ την ίδια ώρα και παρόλο που «λεφτά υπάρχουν», ο Δήμος ασκεί ή προσπαθεί να ασκήσει κοινωνική πολιτική επί παντός επιστητού με εθελοντές και μη αμειβόμενους φυσικά εργαζόμενους, γεγονός για το οποίο πολλές φορές ο γράφων έχει τοποθετηθεί κριτικά. 

 

Επί της ουσίας, λοιπόν, οι επιλογές της Δημοτικής αρχής αποδεικνύονται λανθασμένες και πολιτικά απαράδεκτες, οι δε δημοσιογραφικές αποκαλύψεις, το «ανέβασμα» και η διατήρηση του θέματος στη δημοσιότητα από τα Μέσα μόνο ως δημοσιογραφικές επιτυχίες μπορούν να θεωρηθούν! 

 

Τι γίνεται, όμως, με το ύφος και την ποιότητα του λόγου της Δημοτικής Αρχής και του Δημάρχου ειδικότερα; Εδώ μιλάμε, δυστυχώς, για καθαρή πανωλεθρία! Τόσο στις δημόσιες τοποθετήσεις του, όσο και στις αναρτήσεις του Δημάρχου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επ’ ευκαιρία της πρόσφατης διένεξης για τις απευθείας αναθέσεις, αλλά και παλαιότερα, το ύφος, το λεξιλόγιο και η ποιότητα του λόγου νομίζω ότι υπολείπονται κατά πολύ σε σχέση με αυτά που πολλοί θεωρούν πως αρμόζουν στο αξίωμά του.

 

Εκφράσεις του τύπου «κουκουλοφόροι δημοσιογράφοι, κιτρινιάρηδες» κ.λπ. πιστεύω πως εκφεύγουν των ορίων της απαιτούμενης ευπρέπειας κατά την εκφορά του δημοσίου λόγου. Όμοια λεκτική συμπεριφορά «απαξίας» και αγένειας έχω, δυστυχώς, παρατηρήσει και από παλαιά προς τους αντιπάλους της Δημοτικής Αρχής εκ μέρους του δημάρχου και λίγων, ευτυχώς, άλλων μελών της δημοτικής συμπολίτευσης, π.χ. σε δημοτικά συμβούλια που είχα την «τύχη» να παρακολουθήσω.

 

Δεν ξέρω εάν προέρχεται από διάθεση επίδειξης μιας στρεβλής «επαναστατικότητας», σε συνδυασμό με κάποια δόση αλαζονείας ή απλώς αυτή η συμπεριφορά είναι χαρακτηριστικό μιας «αριστεράς» που καμία σχέση δεν έχει, ας πούμε, με την αριστερά του αείμνηστου Σάββα Σταματιάδη ή του αείμνηστου Αναστασίου Αμπατζή. Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι συμπεριφορές δεν είναι τυχαίες, αντίθετα έχουν παγιωθεί και είναι, κατά την ταπεινή μου άποψη, επιεικώς απαράδεκτες! 

 

Και τι μένει, λοιπόν, μετά από όλα τα παραπάνω;  Κατ’ αρχάς, μια προφανής έλλειψη ικανότητας εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής να οραματίζεται, να δημιουργεί και κυρίως να διοικεί με διαύγεια και αποτελεσματικότητα, να χαράσσει και να υπηρετεί πολιτικές στοχευμένες προς όφελος του δημότη, να συμπεριφέρεται με σοβαρότητα, να βρίσκει λύσεις ακόμα και σε φαινομενικά αγεφύρωτες διαφορές της προς όφελος της πόλης, να εμπνέει και να προσελκύει κοντά της με τη συμπεριφορά και την πολιτική της τους πολίτες αυτού του Δήμου και όχι να περιχαρακώνεται στα όρια της Δημοτικής της Παράταξης και να αυτοπροσδιορίζεται μέσα από τις αντιθέσεις της με τους «άλλους».

 

Κατά δεύτερον, μια επίσης μεγάλη έλλειψη εναλλακτικής πρότασης στον Δήμο μας για να αντιπαρατεθεί στις πολιτικές επιλογές του Δημάρχου. Μια εκκωφαντική απουσία από το γνωστό πολιτικό προσωπικό της πόλης. Δεν μιλώ για στείρα και μικροπολιτική φασαρία, για να καταφαίνεται απλώς η κόντρα με την διοικούσα παράταξη του Άρη Βασιλόπουλου. Αλλά για μια ουσιαστική εναλλακτική πρόταση που θα εκφράσει όσα αυτή η Δημοτική Αρχή, προς απογοήτευση πολλών, απέτυχε να εκφράσει. Νομίζω ότι αυτό είναι το σημαντικότερο διακύβευμα για την πόλη μας και πρέπει να μας προβληματίσει ιδιαιτέρως! 

 

Ο Τάσος Κωνσταντινίδης είναι δικηγόρος, πρ. πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων της πόλης μας

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Πάρτι απευθείας αναθέσεων «εις υγείαν των προσφύγων»- Απευθείας ανάθεση ΚΑΙ στη σύζυγο του δημάρχου!

 

Στο υβρεολόγιο του δημάρχου εναντίον μου, απαντώ με ψυχραιμία και χαμόγελο

 

Πώς κάνει κοινωνική πολιτική η Λάρισα και πώς η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα

 

Μήπως θέλει να μας ενημερώσει η Δημοτική Αρχή;

 

Η αριστερά της πόλης ξεκατινιάζεται και τρώει τις σάρκες της...

 

Βασιλόπουλος σε Παπακώστα: Φέρε πίσω την έδρα

 

Τι έχουν τα Τρίκαλα που δεν έχει η Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα;

 

Ο Ποδονίφτης στη Φιλοθέη κι ο Ποδονίφτης στη Φιλαδέλφεια

 

Ο δήμαρχος που δεν έκανε τίποτα για τον Ποδονίφτη, διοργανώνει εκδηλωσούλες με μπλα μπλα

 

Να μη γίνουμε Μάνδρα. Η Σκρά είναι βόμβα. Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

 

Τα πραγματικά προβλήματα της πόλης ο δήμος τα ξεπετά με μια ανακοινωσούλα

 

Εμφανίστηκε η Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία και ζητεί καλύτερες συνεδριάσεις στα δημοτικά συμβούλια

 

Καμια συνέπεια. Καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές απόλαυση της εξουσίας

 

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχιση με ευθύνη του δημάρχου

 

Είναι, πια, ξεκάθαρο. Δεν μπορεί, το παιδί...

Γράψτε την άποψή σας

ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ (16/01/2018 21:39)

Κύριοι της ΔΠ, δεν βρέχει...

Ξεβράκωμα απο όλο τον κόσμο (16/01/2018 23:01)

Περαστικά στη Δύναμη Γαλατων

Μ.Τ. (17/01/2018 01:03)

Συνυπογράφω σε όλα παλιέ μου συμμαθητή Τάσο...
(Αναστάση, όπως σε έλεγε ο Χασαλεύρης στη δέσμη).

δημοσιογραφικές επιτυχίες; (17/01/2018 01:05)

γλύψτε λίγο τον τοπικό τύπο για να σας βγάζει κανένα κείμενο κ. Τάσο μας! Και για να ψάχνει τις απευθείας αναθέσεις των άλλων. Για τις δικές μας; Σιωπή;

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/01/2018 11:08)

@01.05
Πόσες φορές σας το έχω γράψει, βρε Δυναμοπολίτες, όταν γράφετε εδώ μέσα σχόλια να μην κοιτάτε τον καθρέφτη; ΕΣΕΙΣ αποκαλέσατε ΟΛΟΥΣ (ανεξαιρέτως) τους δημοσιογράφους διαπλεκόμενους, βγάζοντας το μίσος και τη χολή σας για την κοινωνία στο μικρόφωνο του δημοτικού συμβουλίου. ΕΣΕΙΣ στέλνετε τα βλακώδη κείμενά σας ΜΟΝΟ στις δουλικές σας ιστοσελίδες- γιατί εδώ θα σας ξεμπροστιάσουμε, όπως κάνουμε πάντα. Και λέτε τώρα, ότι ΑΝ ο Κωνσταντινίδης δεν είχε γράψει τις λέξεις "δημοσιογραφικές επιτυχίες" δεν θα του βάζαμε το κείμενο.

ΕΣΕΙΣ αναπαράγετε φασιστικές πρακτικές. Όχι εμείς. Εδώ μπαίνουν όλες οι γνώμες που απευθύνονται σε μας. Απλώς, διατηρούμε το δικαίωμα (και ΔΕΝ θα σας ζητήσουμε την άδεια, αυτά στους σοβιετικούς παραδείσους των ονειρώξεών σας) να σχολιάζουμε όποια κείμενα θεωρούμε ότι αξίζουν κάτι τέτοιο.

Έχετε ξεφύγει, εντελώς...

δημοσιογραφικές επιτυχίες; (17/01/2018 12:03)

σχολιάζεις ό,τι θέλεις κ. Διαμαντή μας! στον κ. Κωνσταντινίδη απευθυνόταν το σχόλιό μου που ανακάλυψε επιτυχίες. Και που δεν είδε στο κείμενό σας κάτι το μεμπτό, κάτι το "κίτρινο", κάτι το άθλιο. Όλα καλά, λοιπόν, συνεχίστε το... θεάρεστο έργο σας. Εκεί που ψάχνετε στη διαύγεια τα αναδείξατε όλα; Μήπως είναι κ τίποτα άλλες αναθέσεις; Για ψάξτε καλά. Μπορεί να βγάλετε... λαυράκι.
Όσο για τις φασιστικές πρακτικές: εσείς μιλάτε για "βλακώδη κείμενα", "δουλικές ιστοσελίδες", "ξεμπροστιάσματα", "ονειρώξεις" και "σοβιετικούς παραδείσους". Αυτά φαντάζομαι στη γλώσσα σας είναι αγνή δημοσιογραφία.
Σχολιάστε ό,τι θέλετε, γράψτε όσα κείμενα θέλετε, αλλά δεν μπορείτε να κρύψετε τη στράτευσή σας εναντίον αυτής της δημοτικής αρχής, χρησιμοποιώντας κάθε μέσον, ακόμα και τον άθλιο κιτρινισμό της σπίλωσης προσώπων κ οικογενειών.
Εσείς μπορεί για 500-1000 ευρώ να κάνετε τα πάντα, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι τόσο φθηνοί... Μην το ξεχνάτε

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/01/2018 12:12)

@12.03
Μα δεν ντρέπεσαι καθόλου; Ίχνος τσίπας δεν έχεις επάνω σου; Πού είναι ο κιτρινισμός, όταν ΚΙ ΕΣΥ παραδέχεσαι το προφανές: ΟΛΑ όσα έχω αποκαλύψει, τα περιέχει η Διαύγεια. Τώρα βέβαια εσύ κι οι όμοιοί σου, τη Διαύγεια τη θεωρείτε όργανο του καπιταλισμού, που βγάζει στη φόρα τα άπλυτα της συντροφικής σας δραστηριότητας. Ε σε αυτό δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Ίσως κάποιος ψυχίατρος, με ικανότητες όμως...

Ναι, όλα αυτά είναι αγνή δημοσιογραφία, δηλαδή ΠΛΗΡΗΣ αποκάλυψη των έργων και των ημερών της εξουσίας. Ποια σπίλωση; Τα παίρνετε ή δεν τα παίρνετε από απευθείας αναθέσεις της δημοτικής Αρχήςσ την οποία ανήκετε; Πού είναι η "σπίλωση"; Σπίλωση λέτε την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ των μεθοδεύσεων σας. Αλλά εσείς, σκοταδιστές από τα γεννοφάσκια σας, πού να το καταλάβετε αυτό; Η πόλη βοά, όλο και περισσότεροι διαμαρτύρονται κι ελέγχουν τον αυταρχικό και αδιαφανή τρόπο που δημαρχεύει ο κύριος Βασιλόπουλος, και μόνο τα δουλικά υποπόδια του δημάρχου νομίζουν ότι βρέχει.

Δεν βρέχει. Σας φτύνουν!

YoUr NiGhTmArE (17/01/2018 12:14)

@δημοσιογραφικές επιτυχίες; (17/01/2018 12:03)
Εσύ ειδικά δεν πρέπει να κάνεις λόγο για "σπίλωση προσώπων". Όταν έρθει η ώρα που θα βγει με στοιχεία το συστηματικό και διατεταγμένο character assassination που κάνατε να δω που θα κρυφτείς κι εσύ και τα δουλικά σου. Αμφιβάλλω αν θα τολμήσεις να είσαι ξανά υποψήφιος.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (17/01/2018 14:00)

Πρώτο μέρος: 1. Προς «Μ.Τ.(17/01/2018 01:03)» Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, παλιέ συμμαθητή μου, αν και ακόμα προσπαθώ να σε αναγνωρίσω από τα αρχικά σου…
2. Προς τον «δημοσιογραφικές επιτυχίες;(17/01/2018 12:03)» Είχα αποφασίσει να μην σχολιάσω τις πιθανές επικρίσεις του άρθρου μου, αλλά επειδή ο παραπάνω προσπαθεί να με θίξει προσωπικά επανέρχομαι:
Α. «Περί γλυψίματος του Τύπου»: To άρθρο μου, αγαπητέ ή αγαπητή, το έστειλα σε όλες τις εφημερίδες της πόλης, ουδέτερες, φιλικές και «εχθρικές» προς τη δημοτική αρχή. Τέσσερις το δημοσίευσαν, κάποιες άλλες όχι ακόμα ή ίσως το πράξουν αργότερα. Το ίδιο έκανα πάντα με ό,τι έγραφα, ακριβώς για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Άλλωστε γράφουν τόσοι λίγοι στην πόλη μας, που δεν χρειάζεται να παρακαλέσεις για να δημοσιευθεί κάποιο σχόλιό σου. Οπότε τα περί γλυψίματος, που με αμετροέπεια λες, στα επιστρέφω.

Εκλογές εν όψει (17/01/2018 14:05)

Και όλοι σπεύδουν να βάλουν πόδι. Και μετά χέρι. Υποψήφιοι, ΜΜΕ, άπαντες.
Άντε τώρα Διαμαντή, ξεδιπλώσου όπως μας έχεις συνηθίσει.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/01/2018 14:14)

@14.05
Κάτσε προς το παρόν στη γωνία, κλάψε για τις μάσες που τελειώνουν και ζήσε με τις χίμαιρές σου. Δεν με απασχολείς

@ (17/01/2018 14:00) (17/01/2018 14:19)

Κύριε Κωνσταντινίδη για όσα αφήνουν να εννοηθούν οτι πιθανότατα έχετε λάβει κάποια απευθείας ανάθεση έχετε να σχολιάσετε κάτι; Σοβαρά ρωτάω, δεν τρολάρω. Θελω να διαπιστώσω απλά σε ποιο σημείο έχει φτάσει η διοίκηση Βασιλόπουλου. Που είτε ψεύδεται για να σπιλώσει ανθρώπους, είτε κρεμάει στα μανταλάκια ανθρώπους που συνεργάστηκε, στην πρώτη "στραβή", στην πρώτη κριτική. Δεν ξέρω ποιο είναι πιο άθλιο. Για μένα προφανώς και είναι το δέυτερο. Δηλαδή να κρεμάς κάποιον στα μανταλάκια και να τον πετάς σαν στυμμένη λεμονόκουπα όταν δεν ανταποκρίνεται στα θέλω σου. Γιατί αν είναι το σκεπτικό μου σωστό, φανερώνεται κιόλας οτι οι απευθείας αναθέσεις έχουν δόλιο σκοπό και συγκεκριμένα την δημιουργία αυλής και κολαούζων. Με λίγα λόγια θέλω να μάθω αν "ταϊζουν" τον κόσμο με αναθέσεις για να το βουλώνει, για να γίνεται υποχείριο τους και για τους κολακεύει δεξιά - αριστερά; Δεν γίνονται οι αναθέσεις με αντικειμενικά κριτήρια και μόνο γνώμονα το καλό της πόλης;

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (17/01/2018 14:26)

Μέρος Β΄. Περί των υπονοιών για «δικές μας» αναθέσεις: Επειδή καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται, σημειώνω ότι η μοναδική επαγγελματική δοσοληψία που είχα με τον Δήμο μέχρι σήμερα, δηλ. μέσα σε 24 χρόνια μάχιμης δικηγορίας, είναι μια νομική γνωμοδότηση που μου ζητήθηκε επειγόντως προ ενάμισι περίπου έτους από τον Δήμο για υπόθεση, λεπτομέρειες της οποίας δεν μπορώ να αναφέρω. Θεώρησα ότι εκτιμάται η επιστημονική κρίση μου και φυσικά δέχθηκα, επ’ αμοιβή φυσικά. Άλλωστε αυτή είναι η δουλειά μου και αυτό πάντα υποστήριζα, ότι δηλ. η εργασία πρέπει να πληρώνεται και όχι να γίνεται εθελοντικά. Αν αυτό το λέτε απευθείας ανάθεση έχετε μεγάλο πρόβλημα κατανόησης απλών εννοιών. Τι άλλο να πει κανείς εάν δεν διακρίνετε τη διαφορά μεταξύ της προμήθειας αντικειμένων και υπηρεσιών με απευθείας ανάθεση (μέσω προσφορών ή άνευ αυτών) και της προτίμησης ενός δικηγόρου που κάποιος εμπιστεύεται ως επιστήμονα;

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (17/01/2018 14:28)

Μέρος Γ΄ και τελευταίο. Ο πελάτης δεν απευθύνεται, κύριε ή κυρία, στον δικηγόρο ή στον γιατρό που παίρνει τα λιγότερα, αλλά σε αυτόν που θεωρεί καλό! Πέραν αυτών εγώ, εάν προσέχατε το άρθρο, δεν είπα ότι οιαδήποτε απευθείας ανάθεση είναι εκ προοιμίου κατακριτέα. Είπα ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις. Τέλος, όπως τουλάχιστον γνωρίζω, εγώ δεν είμαι συγγενής αυτού που μου ανέθεσε τη νομική γνωμοδότηση…

@ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ (17/01/2018 14:52)

Πιείτε τον.

@δημοσιογραφικές επιτυχίες (17/01/2018 14:57)

Εσύ χρηματοδοτούμενε πόσα παίρνεις για να στηρίζεις απευθείας αναθέσεις σε κολλητούς και συγγενείς αφού 500-1000 σου φαίνονται λίγα; Άρπαξε όσα μπορείς περισσότερα γιατί το 19 θα ξεβρωμίσει ο τόπος.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (17/01/2018 15:51)

Μέρος Β΄. Περί των υπονοιών για «δικές μας» αναθέσεις: Επειδή καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται, σημειώνω ότι η μοναδική επαγγελματική οικονομική δοσοληψία που είχα με τον Δήμο μέχρι σήμερα, δηλ. μέσα σε 24 χρόνια μάχιμης δικηγορίας, είναι μια νομική γνωμοδότηση που μου ζητήθηκε επειγόντως προ ενάμισι περίπου έτους από τον Δήμο για υπόθεση, λεπτομέρειες της οποίας δεν μπορώ να αναφέρω. Θεώρησα ότι εκτιμάται η επιστημονική κρίση μου και φυσικά δέχθηκα, επ’ αμοιβή φυσικά. Άλλωστε αυτή είναι η δουλειά μου και αυτό πάντα υποστήριζα, ότι δηλ. η εργασία πρέπει να πληρώνεται και όχι να γίνεται εθελοντικά. Αν αυτό το λέτε απευθείας ανάθεση έχετε μεγάλο πρόβλημα κατανόησης εννοιών. Τι άλλο να πει κανείς εάν δεν διακρίνετε τη διαφορά μεταξύ της προμήθειας αντικειμένων και υπηρεσιών με απευθείας ανάθεση (μέσω προσφορών ή άνευ αυτών) και της προτίμησης ενός δικηγόρου που κάποιος εμπιστεύεται ως επιστήμονα;

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (17/01/2018 15:52)

Μέρος Γ΄ και τελευταίο.
Ο πελάτης δεν απευθύνεται, κύριε ή κυρία, στον δικηγόρο ή στον γιατρό που παίρνει τα λιγότερα, αλλά σε αυτόν που θεωρεί καλό! Πέραν αυτών εγώ, εάν προσέχατε το άρθρο, δεν είπα ότι οιαδήποτε απευθείας ανάθεση είναι εκ προοιμίου κατακριτέα. Είπα ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις. Τέλος, όπως τουλάχιστον γνωρίζω, εγώ δεν είμαι συγγενής αυτού που μου ανέθεσε τη νομική γνωμοδότηση…

Διαμαντής Σεϊτανίδης (17/01/2018 16:17)

Διευκρινίζω προς πάντα ενδιαφερόμενο. Επειδή ΔΕΝ είμαι συνεχώς πάνω από το διαχειριστικό της Αλήθειας, γιατί εργάζομαι και μάλιστα πολύ, μέρες όπως η σημερινή έφτασε να είναι 20 και πλέον σχόλια μη εγκεκριμένα. Γι αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι, ζητώ την κατανόησή σας.

Επειδή ο Τάσος Κωνσταντινίδης είχε δώσει απαντήσεις νωρίτερα, αλλά αυτές "χάθηκαν" στην πλημμυρίδα των σχολίων, τις δημοσιεύω και πάλι ώστε να μην διαφύγουν της προσοχής κανενός.

ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ... (17/01/2018 17:11)

Έξι συνδυασμοι αποτελούν την αντιπολίτευση στο δήμο μας. Και μερικες δεκαδες σε κάθε ψηφοδέλτιο ζητούσαν την ψήφο μας. Πού είναι όλοι αυτοί οι "ενεργοί" πολίτες τα τελευταία 4 χρόνια; Πού είναι οι επικεφαλής των παρατάξεων; Μόνο 3-4 δημοσιογράφοι κι αυτός ο Κωνσταντινίδης θεωρούν ότι κάτι πρέπει να πουν για τα όσα γίνονται;

Αρούλη (17/01/2018 17:31)

Αρούλη καλύτερα να μην κατέβεις καθόλου στις εκλογές. Θα γλυτώσεις μεγάλη ξεφτίλα.

George (17/01/2018 17:41)

Γαυροδήμαρχε αν το έχεις καταλάβει το θέμα με το γήπεδο έχει τελειώσει. Οι αντιγηπεδικοί λοιπόν που σε ψήφισαν μπορεί να σου έχουν κάποια συμπάθεια αλλά πλέον θα σε κρίνουν από τις επιδόσεις σου σε άλλους τομείς. Με απευθείας αναθέσεις λοιπόν σε συγγενείς μην περιμένεις την στήριξη από κανέναν στις εκλογές του 19. Εκτός βέβαια από τους ευνοημένους κολλητούς και συγγενείς. Αντε γεια και περαστικά.

ώώπ (17/01/2018 17:46)

κύριε Κ. γράψατε ότι υπάρχει πρόβλημα με τις απευθείας αναθέσεις γενικώς ως πολιτική επιλογή.
τότε πώς δεχτήκατε να πάρετε δουλειά με ανάθεση;
εσείς είστε ικανός επαγγελματικά, αλλά όλοι οι άλλοι όχι;

δημοσιογραφικές επιτυχίες; (17/01/2018 17:54)

Σας περίμενα πιο ψύχραιμο κύριε Σεϊτανίδη:
Ποια σπίλωση; Τα παίρνετε ή δεν τα παίρνετε από απευθείας αναθέσεις της δημοτικής Αρχήςσ την οποία ανήκετε; Πού είναι η "σπίλωση"; Σπίλωση λέτε την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ των μεθοδεύσεων σας.

Πέρα από αξιολογικές κρίσεις, έχετε και στοιχεία ότι "τα παίρνουμε", ή "τα παίρνουν"; Να πείτε ότι δεν θεωρείτε σωστό να δίνονται αναθέσεις σε συγγενικά πρόσωπα το καταλαβαίνω, αν κ αυτό είναι μια γενικολογία, αλλά να λέτε ότι τα παίρνουν κάποιοι της ΔΠ θέλει απόδειξη. Αυτό υπαγορεύει η δημοσιογραφία. Το άλλο είναι πολιτική καταγγελία. Πάτε για δήμαρχος;

Ανωνυμος (17/01/2018 19:02)

Δεν στα είπα βρε Τάσο! Σου έδωσαν μια δουλιτσα και όταν τόλμησες να τους να κριτικάρεις σε κρέμασαν στα μανταλάκια του πολίτη. Αυτή ειναι η δημοτική αρχή Βασιλοπουλου. Να το βλέπουν και όσοι αλλοι πήραν κατα καιρούς δουλίτσες. Στην πρώτη στραβή θα μείνουν μόνοι τους

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/01/2018 10:02)

@17.54
Όταν δίνει η δημοτική αρχή απευθείας αναθέσεις -με διάφορους τρόπους- στα στελέχη της, αυτά τι παίρνουν; Μαρουλόφυλλα;

Λίγη ντροπή δεν υπάρχει; Λίγη τσίπα; Ζητάτε και τα ρέστα; Έχετε κάνει την αριστερά επάγγελμα και ζητάτε και τα ρέστα; Και το μόνο που σας νοιάζει είναι αν πάω εγώ για δήμαρχος ή για αρχιεπίσκοπος;

Το "φωνάζετε" ότι τρέμετε μην χάσετε την κουτάλα. Το "φωνάζετε", η αγωνία σας δεν κρύβεται με τίποτα...

@Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/01/2018 10:02) (18/01/2018 10:42)

Κατέβα ρε μάγκα για Δήμαρχος να τους κάνουμε να φορέσουν πάμπερς απο τώρα

@ώώπ (17/01/2018 17:46) (18/01/2018 10:51)

Καλώς τον Γιαννη τον αρχιτέκτονα με τις κουζίνες. Τι χαμπάρια; Γουστάρεις που τα αρπάζουν οι σύντροφοι;

@ (18/01/2018 10:42) (18/01/2018 11:28)

Τον τρέμουν τον Διαμαντή. Και όχι μόνο ο Αρούλης. Ολόκληρη η αντιπολίτευση ζει στο δικό της κόσμο. Μόνο η καρέκλα τους ενδιαφέρει και πως θα την αρπάξουν χωρίς κόπο από τους άχρηστους και τους κολλητούς που διοικούν σήμερα. Στους πέντε ανέμους θα τους σκόρπιζε όλους ο Διαμαντής αν έβγαινε μπροστά και έβρισκε τρόπο να ενημερώσει ένα μεγάλο ποσοστό των πολιτών για τις ενέργειες και τις αποκαλύψεις του.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (18/01/2018 11:34)

@11.28
Επειδή έχω πρόσβαση στα στατιστικά της Αλήθειας, μπορείς να είσαι βέβαιος ότι πολλοί συμπολίτες ενημερώνονται από τις στήλες της. Για τα δημοτικά τα έχω πει και ξαναπει, δεν επανέρχομαι.

@ώώπ (17/01/2018 17:46) (18/01/2018 11:44)

Στο εξήγησε ο άνθρωπος πολύ αναλυτικά. Σε γιατρούς και δικηγόρους δεν ζητάμε υπηρεσίες με διαγωνισμούς για λόγους που και ο πιο ηλίθιος καταλαβαίνει. Και σου εξήγησε ότι ούτε συγγενής είναι ούτε έχει ανοίξει κανένα δίαυλο με το Δήμο ώστε να του αναθέτει τα πάντα. Μια γνωμοδότηση σε 24 χρόνια έδωσε. Αυτά δεν τα σχολιάζεις. Απλά κάνεις το βλάκα για να υπερασπιστείς τις ηθικές ή και πραγματικές παρανομίες του Αρούλη και των κολλητών του.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (18/01/2018 11:57)

Προς "Ανωνυμος (17/01/2018 19:02)"
Καταλαβαίνω τι λες, αλλά κοίταξε. Εγώ είμαι δικηγόρος και όταν έρχεται ο Δήμος και μου ζητάει μια γνωμοδότηση για ένα σοβαρό θέμα που επείγει, δεν μπορώ να πω όχι. Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά μου. Αν τώρα η Δημοτική Αρχή νομίζει ότι επειδή έγινε αυτό, θα σταματήσω να μιλάω όταν διαφωνώ με τις πολιτικές τους ή τη συμπεριφορά τους, είναι βαθιά νυχτωμένοι. Αυτή είναι ενδεχομένως η διαφορά μου με κάποιος άλλους που σιωπούν μπας και πάρουν και καμιά άλλη δουλίτσα...

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (18/01/2018 12:09)

Προς "ώώπ (17/01/2018 17:46)"
Δεν προσέξατε, φαίνεται, τι γράφω στο άρθρο: "Μια χρηστή διοίκηση, πόσω μάλλον αριστερή, θα έπρεπε να καταφεύγει στις απευθείας αναθέσεις μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, όπου πράγματι ο χρόνος δεν επαρκεί για διαγωνισμούς". Τι δεν καταλαβαίνετε;

@ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (18/01/2018 12:09) (18/01/2018 13:03)

Καταλαβαίνουν και μάλιστα πολύ καλά Τάσο μου. Απλά είναι συμμετέχοντες της παρωδίας, το τομάρι τους πάνε να γλιτώσουν με φτηνιάρικα κόλπα. Μπράβο που έχεις το θάρρος της γνώμης σου και ας σε "προτίμησαν" απο τη δημοτική αρχή. Το προτίμησαν σε εισαγωγικά γιατί η επιλογή των προσώπων φαίνεται οτι γίνεται και με άλλα κριτηρια. Τα "ακου, βλέπε, σώπα". Εύγε

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ (18/01/2018 17:31)

Είναι ωραίος ο αγώνας για το μεροκάματο, ακόμα και αν είναι το χαμηλότερο του κόσμου.
Γιατί να καταντήσουμε σαν την Δύναμη Κολλητών;
(Αναρωτιέται κανείς ποιος γράφει τα σχόλια εναντίον του Κωνσταντινίδη;)
Δεν έχουμε ανάγκη ούτε τις απευθείας αναθέσεις τους ούτε τα αντιδημαρχιλίκια τους ούτε το κρατικό τους χρήμα.
Έτσι μεγάλωσαν όλοι οι κάτοικοι της Φιλαδέλφειας, ειδικά οι Μικρασιάτες. Και πολλοί από αυτούς πρόκοψαν.
Αφήστε τους να ξεφτιλίζονται με απευθείας αναθέσεις.
Και βοηθήστε τον "δεξιό" Σεϊτανίδη να κάνει τη δουλειά του.
υ.γ. Αν ο Σεϊτανίδης είναι δεξιός, τότε αυτός που κάλυψε τηλεοπτικά τον γάμο του δημάρχου, ήταν ο Παντελής Βούλγαρης, ο Αϊζενστάιν ή ο Κιούμπρικ;
Όχι, ο γνωστός Κοντονής ήταν, συνεργάτης του Καρατζαφύρερ κοκ. Ναι, ναι συνεργάτης του Καρατζαφύρερ, και όχι μόνο, κάλυψε τον θρησκευτικό γάμο του δημάρχου με τον μητροπολίτη, βεβαίως βεβαίως.
Να μου λείπουν τέτοιοι αριστεροί.

Ανωνυμος (18/01/2018 21:47)

Αρχισαν τα όργανα στη Δύναμη Κολλητών. Ψήφισαν την πρόταση Τομπουλογλου η Γαλαζούλα και ο Γαβριηλίδης για την υπεράσπιση της πρώτης κατοικίας. Και μετά κατηγορούν εσένα Διαμαντή για τακίμιασμα με τα αδέρφια; Εδώ έφτασαν να ψηφίσουν εισήγηση τους!!!Χαχαχαχαχαχαχα. Ποσο ξεφτίλες πια;

Α ΡΕ ΚΟΡΟΙΔΑ (18/01/2018 22:26)

Σας κάνει πλάκα ο Αρης. Την έχει ευνουχίσει την αντιπολίτευση και κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου. Με τα τσαρούχια θα ξαναβγεί.
Ο Ντατσης δεν μιλάει γιατί του έδωσαν αίθουσα για τον ηπειρωτικό σύλλογο
Οι Τομπυ δεν μιλάνε γιατί συνεργάζονται στο νεκροταφείο, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (που χρώσταγε κάτι ψιλά) με τον τωρινό
Ο Κοπελουσος δεν μιλάει γιατί νοικιάζουν το σπίτι της γυναίκας του (ακίνητο ιδιοκτησίας Ρ.Ζ.) με το πρόγραμμα των προσφύγων
Ο Τριανταφυλλου για τον ίδο λόγο. Του νοικιάζουν σπίτι με το ίδιο πρόγραμμα
Ο Λυσσανδρος δεν μιλάει γιατί του έκαναν τη χαρη και δεν έκοψαν το πεζοδρόμιο μπροστά απο την επιχείρηση του. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΔΗΜΕ - ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΟΛΗ

22.26 (19/01/2018 10:49)

Μην ξεχάσω και την Αγαγιωτου βεβαίως βεβαίως. Ενα κορίτσι το'χει. Να μην το τακτοποιήσει με το προγραμμα των προσφύγων;

Βρεγμένη σανιδααααα ρεεεεεεεε

Να δούμε ποιος θα ευνουχιστεί στο τέλος. (19/01/2018 12:32)

@Α ΡΕ ΚΟΡΟΙΔΑ (18/01/2018 22:26)
Σε μια πρώτη ανάγνωση συμφωνώ! Ας το δούμε όμως αναλυτικότερα...
Ποια αντιπολίτευση έχει ευνουχίσει; Κάποιους δημοτικούς συμβούλους, όχι όλους, που έπαθαν αφωνία και πάνε πάσο. Πόσοι είναι αυτοί, μαζί με τα όποια και όσα "συστήματά" τους (εφημερίδες, μπλογκ κλπ, σύλλογοι);
5; 10; 20; 50; 100; 200;
Στην εποχή των ψηφιακών μέσων, που όλα μαθαίνονται και γίνονται ευρέως γνωστά σε πρώτο χρόνο και σχολιάζονται σχεδόν αυτομάτως, πρέπει να είναι κανείς αφελής, αν νομίζει ότι με μικρορουσφετάκια και μικροεξυπηρετήσεις θα βάλει στο χέρι και τους μέχρι χθες χιλιάδες ψηφοφόρους όσων επωφελούνται από αυτά.

Ε ρε γλέντια!!! (19/01/2018 12:59)

Μεγάλο μπούμεραγκ να εξαγοράζεις τη σιωπή του (μέχρι πέρσι) "υπόκοσμου".

@12.32 (19/01/2018 14:16)

Αυτή ειναι η αντιπολίτευση μας και ειναι συνυπεύθυνη για τα χάλια της πόλης και του Δήμου. Και δεν ειναι μερικοί σύμβουλοι αλλά 2 επικεφαλής και οι υπόλοιποι με καίριο ρόλο στις παρατάξεις τους. Επίσης ο κοσμος όταν δεν υπαρχει κριτική αποκοίμιζεται και νομίζει οτι ολα βαίνουν καλώς ενώ πίσω απο την πλάτη του γίνονται σημεία και τέρατα. Αν νομίζει διοίκηση και αντιπολίτευση, οτι θα τα βρουν κάτω απο το τραπέζι και γύρω απο το προγραμμα των προσφύγων, ειναι πολυ γελασμένοι. Θα πέσει ξεφωνητο μεχρι τη Δευτέρα παρουσία. Είχαμε το γήπεδο της ΑΕΚ και όλοι κρύβονταν πίσω απο αυτό. Τώρα που δεν υπαρχει το χαλάκι του γηπέδου, ωρα να μπουν μερικά πράγματα στη σωστή τους βάση. Τα ακούς Λυσσανδρε; Τα ακούς Απόστολε; Τα ακούς Γιώργο; Τα ακούτε δημοτικοί σύμβουλοι; Αδειάζει ηβκλεψυδρα, θα έρθετε σύντομα στο κατώφλι του σπιτιού μας για ψήφους και τότε δεν θα σας περιμένουμε με ανοιχτές αγκαλες.

«Το βεστιάριο με τις ρόμπες» Νο (...) (19/01/2018 14:27)

Κανονικά από εδώ και πέρα Διαμαντή, κάθε άρθρο που ανεβάζεις για το δημοτικό συμβούλιο, πρέπει να έχει βασικό τίτλο «Το βεστιάριο με τις ρόμπες» Νο (...) Σε συνέχειες.

ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΛΟΥΣ (19/01/2018 14:40)

ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ !

ανώνυμ (19/01/2018 16:29)

@ @12.32 (19/01/2018 14:16)

Λες:
"Και δεν ειναι μερικοί σύμβουλοι αλλά 2 επικεφαλής και οι υπόλοιποι με καίριο ρόλο στις παρατάξεις τους".

Πρώτα απ' όλα, ο ένας δεν είναι σίγουρο ότι είναι επικεφαλής! Ούτε ο ίδιος δεν το ξέρει. Σε τρεις όλους κι όλους δημοτικούς συμβούλους που εξέλεξε, δεν έχει καν την πλειοψηφία. Είναι μειοψηφία σε τρεις. Επομένως το "επικεφαλής" μόνο ως πλακίτσα μπορεί να θεωρηθεί.
Πάμε τώρα σε άλλη "παράταξη" που υποτίθεται είναι αντιπολίτευση. Ποια παράταξη; Ποιο "νέο"; Ποιος Γιώργος; Οι περισσότεροι έχουν λακίσει κι έχει μείνει μόνος με το... "δέντρο".

Νικολούλη (19/01/2018 16:34)

Βρε παιδιά! Έχει δει κανείς σας τον Γιωργάκη τον Αράπογλου και την ομάδα του;;; Τον πανμέγιστο αυτό πολιτικό που τον τρέμουν όλοι;;; Τον ψάχνω εδώ και μήνες στο ΔΣ, στην πόλη και δεν τον βρίσκω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι να πάρει σήμερα στην εκπομπή τηλέφωνο. SOS

Με τα ρουσφέτια στο χέρι (19/01/2018 16:47)

Ας έρθουν όλοι να ζητήσουν ψήφο σε λίγους μήνες.
Θα γελάσει κάθε πικραμένος.
Θα μείνουν με τα ρουσφέτια στο χέρι.

Ευσπευσμένα........ (20/01/2018 13:45)

........επιστρατεύτηκε κι ο συνταξιούχος αυτόκλητος αριστεροπράγμων τέως κουκουές να πει τι;;;
Ότι τα 3000 δεν είναι δα και κάνα σπουδαίο ποσό σε σχέση με παλιότερες απ' ευθείας αναθέσεις!!!!!!
Χαρακτήρισε μάλιστα τις αντιδράσεις για το θέμα χρωματιστή επανάσταση!!!!

@13.45 (21/01/2018 12:20)

Ναι τόσο αριστερός που τρέχει στα δικαστήρια. Του βγήκε το δημοσιοϋπαλληλικι σε αυτή τη φάση. Στο πρόσωπο του Βασιλοπουλου είδε το διαχρονικό αφέντη του Δημοσίου, την προϊσταμένη αρχή και έτρεξε να του φιλισει τα.....πόδια.

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Αποχωρεί...

Επιλεκτική ευαισθησία...

Τη Δευτέρα το αφιέρωμα στον ρεμπέτη Απόστολο Χατζηχρήστο

Διευκρινίσεις...

Προβλήματα των σχολείων που ζητούν λύσεις

Συνεχίζονται οι εγγραφές στις ακαδημίες της ΦΕΑ

Ευχές του συμπολίτη μας, προέδρου της Κεντρικής Ένωσης Παλαιών Προσκόπων, Δημήτρη Μαναράκη

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο

Όταν τα δένδρα των δρόμων, κακοποιούνται...

Άλλη μια πρωτοβουλία της «Ανοικτής Αγκαλιάς»

Ούτε λέξη Βασιλόπουλου για τις κατηγορίες περί «ηθικών ζητημάτων» από τους παραιτηθέντες

Μπάχαλο! Ξαναλλάζουν οι αντιδήμαρχοι:Μέσα ο Ανεμογιάννης, αλλού ο Ανανιάδης. Εικόνα πλήρους διάλυσης

Πώς ο Βασιλόπουλος κατέστρεψε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής για να το κάνει πάρκιγκ απορριμματοφόρων

Ποιοι είναι οι νέοι αντιδήμαρχοι - Σιωπή Βασιλόπουλου για τις κατηγορίες σε βάρος του

Αρνούνται πολλά στελέχη της Δύναμης Πολιτών να μπουν στο Δημοτικό Συμβούλιο- Απίστευτες καταγγελίες!

Δημοφιλέστερα άρθρα

Μετά από πολλά χρόνια, άνοιξε και πάλι το «Ηρώδειο»

Βροχή παραιτήσεων στη Δύναμη Πολιτών! Διαλύονται οι... «πετυχημένοι»

Με τις επιστολές παραίτησης, δείχνουν πόσο επικίνδυνοι είναι για την πόλη

Πώς ο Βασιλόπουλος κατέστρεψε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής για να το κάνει πάρκιγκ απορριμματοφόρων

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο

Πλήρης κατάρρευση της Δύναμης Πολιτών -Οι τέσσερις μεγάλες δυσκολίες του Βασιλόπουλου

Προβλήματα «ηθικής τάξης» στη Δύναμη Πολιτών καταγγέλλει ο παραιτηθείς Μ. Λάλος

Ποιοι είναι οι νέοι αντιδήμαρχοι - Σιωπή Βασιλόπουλου για τις κατηγορίες σε βάρος του

Αρνούνται πολλά στελέχη της Δύναμης Πολιτών να μπουν στο Δημοτικό Συμβούλιο- Απίστευτες καταγγελίες!

Μπάχαλο! Ξαναλλάζουν οι αντιδήμαρχοι:Μέσα ο Ανεμογιάννης, αλλού ο Ανανιάδης. Εικόνα πλήρους διάλυσης

Κι άλλα φέσια στον δήμο από το κυλικείο του νεκροταφείου

Ούτε λέξη Βασιλόπουλου για τις κατηγορίες περί «ηθικών ζητημάτων» από τους παραιτηθέντες

Δεν πιστεύω να θέλετε να έχετε και νερό;

Ως την Πέμπτη, οι εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα Θεατρικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης

Hannibal ante portas

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ
Αγαπητέ Κώστα (1ο μέρος της απάντησης) η άποψη μας για το γήπεδο της ΑΕΚ είναι η ακόλουθη: θα πρέπει να υπάρχουν σύγχρονα στάδια κρατικής-κο...

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ
Αγαπητέ μας φίλε Α.Π (ολοκλήρωση απάντησης) Θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι πάνω σε αυτό το ζήτημα: ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚ...

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ
Αγαπητέ μας φίλε Α.Π (ακολουθεί 3ο μέρος στην απάντηση) Επίσης με τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον προλεταριακό διεθνισμό και τον...

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ
Αγαπητέ μας φίλε Α.Π (Ακολουθεί 2ο μέρος στην απάντηση) επιδιώκουμε συντροφική σχέση και συνεργασία με τους αγωνιστές της Λαϊκής Συσπείρωσης...

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ
2ο μέρος σχολίου για τον Κουφοντίνα: Σε ότι αφορά τον Κουφοντίνα συγκεκριμένα, η διαφωνία με τις μεθόδους του είναι δεδομένη: η οργάνωσή το...

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ
Αγαπητέ φίλε που μας ρωτάς για τον Κουφοντίνα. Ως μετέχοντες στο ρεύμα του επαναστατικού μαρξισμού, η άποψή μας για την ατομική τρομοκρατία...

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Επαναστατική Κίνηση Ν.Φ-Ν.Χ
Αγαπητέ φίλε ανώνυμε. δεν είστε υποχρεωμένος ασφαλώς να γνωρίζετε την Κομμουνιστική Τάση και τη στάση της στον παλιό, αντιμνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ....

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Ανώνυμος
@18:51 Για την ελληνική εκδοχή του "Ντοναλτσον" λέτε; Στους αφελείς που στηρίζουν πρακτορίσκους θεωρώντας τους επαναστάτες να τα πείτε....

Προβλήματα των σχολείων που ζητούν λύσεις
Xρήστης: ΑΔΑΗΣ
@Δ (20/09/2018 12:42) Μάλλον εσύ θέλεις να μας τρελάνεις... Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ποιους εννοώ; Δεν ξέρεις κανέναν από αυτούς στην πό...

Προβλήματα των σχολείων που ζητούν λύσεις
Xρήστης: Α.ΓΟΥΛΑΣ
Αγαπητοί φίλοι γονείς, Πιστεύω πως κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα της συμμετοχής ή της μή συμμετοχής σε συλλόγους, σωματεία κλπ. Ας μην απ...

Προβλήματα των σχολείων που ζητούν λύσεις
Xρήστης: ΑΔΑΗΣ
@Γονέας (20/09/2018 11:19) Γονέα, σαν γονέας κι εγώ σας απάντησα. Δεν έχω κανένα λόγο και διάθεση να υπερασπιστώ κανέναν. Η ανακοίνωση της ...

Προβλήματα των σχολείων που ζητούν λύσεις
Xρήστης: Δ
ΑΔΑΗ προσπαθείς να μας τρελάνεις;;;;;;;;; Από τη μία απαιτείς από τους άλλους να μην τσουβαλιάζουν γενικώς και από την άλλη χαρακτηρίζεις «...

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Πολύ αργά για δάκρυα
@Επαναστατική Κίνηση Μετά το Συνέδριο για τον ενιαίο ΣΥΡΙΖΑ και την κατάργηση των συνιστωσών δεν αποχωρήσατε. Αν το κάνατε ΝΑΙ θα σας παραδ...

«Επαναστατική Κίνηση» ο νέος δημοτικός συνδυασμός με τον Ορέστη Δούλο
Xρήστης: Νικολαος
@Επαναστατικη Κινηση Συμφωνειτε η διαφωνειτε με τους ακτιβισμους παρακρατικων ομαδων τυπου Ρουβικωνα και ΑΣΥΝΦ? Το γεγονος οτι την επεσαν σ...

Προβλήματα των σχολείων που ζητούν λύσεις
Xρήστης: Ανωνυμος
@ΑΔΑΗΣ (20/09/2018 11:20) Ουτε κι εγω θελω να έρθω σε στειρα αντιπαραθεση. Για του λογου το αληθες συμφωνω με την αποψη σου οτι δεν πρεπει ...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©