Ενώ με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς....

Δημοσιεύτηκε στις 10/11/2017 στην κατηγορία Γνώμες  |  23 σχόλια

Προσπαθώ να φανταστώ τι θα είχε συμβεί εάν αντί για τον Κουφοντίνα, είχε πάρει άδεια 48ωρη για να βγει από τις φυλακές, κάποιος δολοφόνος που δεν είχε σχέσεις με την Αριστερά. Ή κάποιος που είχε σκοτώσει εν ψυχρώ ή εν θερμώ έναν δηλωμένο αριστερό. Προσπαθώ να το φανταστώ:

 

Πρώτα από όλα, εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις, κυρίως όμως η στρατευμένη πλευρά του διαδικτύου, θα είχαν φροντίσει να υπενθυμίσουν το ειδεχθές του έγκλημα, μη τυχόν και οι πολίτες είχαν ξεχάσει κάποια λεπτομέρειά του. Η κοινή γνώμη θα ήταν πλήρως φορτισμένη αρνητικά για το ότι το “τέρας” θα έβγαινε, έστω και συμβολικά, όπως αρέσκεται να λέει η αριστερά, από τα κάγκελα της φυλακής. Ενώ με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς....

 

Έξω από τη φυλακή, θα είχε στηθεί τρελό πάρτι των “αγανακτισμένων” πολιτών με την “αδιανόητη” απόφαση. Πανό, πλακάτ, φωνές, συνθήματα, Ρουβίκωνες, αλληλέγγυοι, πρώην αγανακτισμένοι και κάθε καρυδιάς καρύδι θα ήταν εκεί, να κάνουν τη ζωή του τέρατος εκτός φυλακής, κόλαση. Κάποιος θα πέταγε ένα αυγό, κάποιος ένα γιαούρτι ή μια ντομάτα προς το “τέρας”, εννοείται σε απευθείας μετάδοση από τηλεοράσεις και διαδίκτυο. Συναυλία διαμαρτυρίας θα είχε στηθεί καταμεσίς του δρόμου (είναι τόση η αγανάκτηση, που ποιος νοιάζεται για την κυκλοφορία των οχημάτων, τώρα;). Όλη η Ελλάδα πρέπει να δει τη διαπόμπευση του τέρατος. Ενώ με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς....

 

Οι πάντα πρόθυμοι υπερασπιστές των “επαναστατών” της πεντάρας, θα είχαν κτίσει ένα ολόκληρο οπλοστάσιο επιχειρημάτων: Τι άλλαξε και δίνετε άδεια στο τέρας; Να δοθεί στη δημοσιότητα το σκεπτικό της απόφασης του Συμβουλίου που αποφάσισε την παροχή αδείας. Γιατί τόσα χρόνια δεν δινόταν τέτοιες άδειες στους βαρυποινίτες; Και δωσ' του ο “θεσμικός μας πολιτικός”, και ξαναδώστου “η πάγια πρακτική” όλα στην υπηρεσία της καταγγελίας της άδειας που πήρε το τέρας. Ενώ με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς....

 

Ποιο, είναι, λοιπόν, αυτό το περίφημο “συμβούλιο” που πήρε αυτή την απόφαση; Όλα τα ονόματα θα ήταν στη διάθεση κάθε πολίτη, φόρα παρτίδα σε κάθε οθόνη. Ονόματα, φωτογραφίες, να μην μπορεί να ξεφύγει με τίποτα ο ξεφτιλισμένος. Αλλά όχι μόνον τα ονόματα κι οι φωτογραφίες. Και ολόκληρη η διαδρομή καθενός από τα μέλη του Συμβουλίου. Μήπως είχε τίποτα επαφές παλαιότερα με αστούς πολιτικούς; Μήπως πηγαίνοντας στο σπίτι του καμία φορά πέρασε έξω από τα γραφεία αστικού κόμματος; Μήπως η γιαγιά του ανιψιού της πεθεράς του είναι πολιτικοποιημένη; Όλα στο φως! Να μην μπορεί να κυκλοφορήσει ο άνθρωπος που ψήφισε θετικά στην 48ωρη άδεια του τέρατος. Ενώ με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς....

 

Όποιος “θρασύς” υποτονθόριζε ότι πρόκειται απλώς για μια 48ωρη άδεια, θα στιγματιζόταν ως συνήγορος του τέρατος. Και ομοϊδεάτης. Και συνοδοιπόρος. Και τέρας κι αυτός, εξ αντανακλάσεως. Διότι, παρακαλώ, “τι συνειρμούς ξυπνά” η αποφυλάκιση του τέρατος; Τι μήνυμα στέλνει στους πολίτες; Ότι οι δολοφόνοι κάποια στιγμή περνούν -έστω και με την πρόφαση της άδειας- τις πόρτες των φυλακών προς τα έξω. Μια άδεια τώρα, μια μετά, όλο και στέλνουν το μήνυμα ότι “να, όπου νάναι, επίκειται η αποφυλάκιση”. Είναι δυνατόν η κοινωνία να παίρνει τέτοια μηνύματα, για αποφυλακίσεις τεράτων; Όχι βέβαια! Ενώ με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς....

 

Αν τύχαινε, δε, όχι να συνομιλήσει, όχι να αγκαλιαστεί, αλλά απλώς να κάνει μια χειραψία το τέρας με το γιο ενός πολιτικού που απλώς δεν ανήκε στην αριστερά, τότε θα γινόταν το σύστριγγλο. Ο πολιτικός αυτός θα καλείτο δημόσια να αποκηρύξει το παιδί του, τις μεθόδους του, την ιδεολογία του, τη χειραψία με το τέρας. Ακόμα κι αν όλα αυτά τα έκανε, ένα τσουνάμι κατηγοριών θα είχε ξεσηκωθεί εναντίον ολόκληρου του κόμματος που φιλοξενεί έναν τέτοιο πολιτικό, του οποίου το παιδί πήγε να συναντήσει το τέρας- δολοφόνο. Κι όλα αυτά θα είχαν συμβεί ακόμα κι αν το παιδί αυτού του μη αριστερού πολιτικού ΔΕΝ είχε καταδικαστεί για ζητήματα κοινού ποινικού δικαίου. Ενώ με τον κύριο Κουφοντίνα, και τον κύριο Βούτση, τα πράγματα είναι αλλιώς....

 

Να λοιπόν γιατί -σωστά- η ελληνική δικαιοσύνη δεν έδινε την έγκρισή της στις αλλεπάλληλες αιτήσεις αδείας που έκαναν οι έγκλειστοι βαρυποινίτες. Εφαρμόζοντας το δόγμα του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή “όταν λέμε ισόβια, εννοούμε ισόβια” μια φράση που είχε διαποτίσει την ελληνική κοινωνία, άρα και εκείνους που αποφάσιζαν για τις άδειες, η ελληνική δικαιοσύνη αρνήθηκε όλες τις αιτήσεις αδείας στον αρχιπραξικοπηματία Γεώργιο Παπαδόπουλο, αλλά και για όλους τους άλλους καταδικασμένους για την χούντα των απριλιανών, που πήγε την Ελλάδα πολύ πίσω και κατέλυσε τη δημοκρατία. Ακόμα και για αμιγώς συγγενικούς λόγους η δικαιοσύνη αρνήθηκε άδεια εξόδου από τον αρχιπραξικοπηματία Οδυσσέα Αγγελή, παρά το ότι αυτός απλώς ζήτησε να παραστεί στην κηδεία του παιδιού του.

 

Αλλά, πώς να το κάνουμε βρε παιδί μου, με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς....

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Γράψτε την άποψή σας

ΧαΧα (10/11/2017 20:45)

Οσο ανήκεις εσύ στην αριστερά αλλό τόσο και ο Κουφοντήνας. Τον ρώτησες πως αυτοαποκαλείται. Εσύ πάντως ποτέ δεν λές ότι ανήκεις στην "επάρατο δεξιά".

Παττακός (10/11/2017 21:12)

Εμένα γιατί με ξέχασες; Είμαστε και γείτονες. Το "όταν λέμε ισόβια" σε μένα έγινε 15 χρόνια. Κι εγώ αμετανόητος ήμουν. Κι εγώ έκανα μετά παρέα με διάφορους και δήλωνα ήρωας. Δεν βγήκα με διήμερη, αλλά αποφυλακίστηκα. Ο Κουφοντίνας ήταν γατάκι μπροστά μου. Εγώ πήρα την εξουσία φυλακίζοντας, βασανίζοντας, εξορίζοντας και ακόμη σκοτώνοντας και κλέβοντας. Και κάποιοι βουλευτές της ΝΔ υπέγραφαν κείμενα για να αποφυλακιστούν οι αγωνιστές επαναστάτες. Τα ξέχασες;
Έχω κι άλλους, να στους πώ; Τον Καλαμπόκα τον θυμάσαι; Πάνω-κάτω της γενιάς σου είναι. Σε 7 χρόνια αν και δολοφόνος αποφυλακίστηκε. Και τώρα δουλεύει στην Εθνική Τράπεζα. Πώς να νιώθει ο γιός του Τεμπονέρα;
Τον Κορκονέα; Κι αυτόν η δικαιοσύνη τον ελευθέρωσε; Η μάνα του Αλέξανδρου πώς ζει ξέροντας ότι ο δολοφόνος του γιού της είναι έξω;
Άστα ρε Διαμαντή, βρωμάνε...

George (10/11/2017 21:49)

Διαμαντή αυτή ακριβώς θα ήταν η αντιμετώπιση που περιγράφεις. Για άτομα σαν τον Κουφοντίνα βέβαια στην δήθεν δημοκρατία που ζούμε ισχύει το ακριβώς ανάποδο. Αυτοί που θα τολμούσαν επανειλημένα να μην δίνουν άδεια στον κάθε Κουφοντίνα κινδύνευαν να γίνουν οι ίδιοι στόχος της φασιστεράς και να βρεθούν με καμιά σφαίρα στο κεφάλι απο κάποιον νέο επαναστάτη θαυμαστή του Κουφοντίνα. Καλύτερα λοιπόν να τους βρίζει η Μπακογιάννη παρά να πάθουν τίποτα χειρότερο. Όσο για την κυβέρνηση που με τις τραγικές επιλογές της έχει αρχίσει κι αυτή να στοχοποιείται από τα ακροαριστερά φασιστοειδή με την στάση της στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Είναι σαν να τους λέει παιδιά εμείς έχουμε ιδεολογική συγγένεια και σας στηρίζουμε πλαγίως. Οπότε στρέψτε τα όπλα σας στην κακιά δεξιά και όχι εδώ.

Α (10/11/2017 23:53)

ΑΣΕ ΡΕ ΔΙΑΜΑΝΤΗ,,,όταν θαμιλάς για τον Δ.Κουφοντίνα θα πλένεις το βρωμόστομα σου.

λαικιστής της κακιάς ώρας είσαι που θές να βγάλεις το μεροκαματάκι με αντιλήψεις απολυτως ξεπεσμένες.


αυτοί που μιλάνε για τον ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑ ας μας πούνε τις πομπές τους SIEMENS ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ
ΜΝΗΜΟΝΙΑ ,NATO,KΟΣΜΟΣ 1.2 ΕΚΜΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΛΠ.

ΚΑΛΟ ΑΕΡΑ ΝΑ ΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΛΥΣΣΑΞΑΤΕ ΡΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

Δικαστής Ντεγιάννης (11/11/2017 00:35)

Μέσα στην θολοκουλτούρα της αριστεράς πλέουν όλου του κόσμου οι Κουφοντίνες.
Συνεταιράκια ιδεολογικά με τους αριστερούς της πλάκας που λέγονται συριζανέλ.

Ζήτησε άδεια λέει για να ξαναφιάξει τα μελίσσια του και κάποιοι τους την έδωσαν.
Ο γιός Βούτση στην υποδοχή, του πολλές φορές ισοβίτη.
Και μη ξεχνάμε ότι το αστυνομικό δελτίο του 2007 αναφέρει ότι τον είχαν πιάσει για ένοπλη ληστεία;
Τι είδους κατήχηση του έδωσαν όταν ήταν μικρός;
Ποιός του έκανε το μυαλό κουρκούτι;

Η μάνα του Αξαρλιάν, η Μπακογιάννη, η χήρα του αστυνομικού στην Τράπεζα που τον εκτέλεσε το παλληκάρι μας, να κοιτάνε την αριστεροδεξιά αλητεία.
Αυτή είναι η περήφανη Αριστερά μας.

Να τους χαίρεστε τους αριστερούς της πλάκας.

Ανωνυμος (11/11/2017 04:29)

Αστειο αρθρο απο δεξιατζα που αδυνατει να καταλαβει την διαφορα του λουτσου με την Λουτσα!
Το 95% των κρατουμενων χρησιμοποιει την τακτικη η εκτακτη αδεια που του παρεχει ονομος που ψηφιστηκε απο τους ομοιδεατες του αρθρογραφου!
Και ο Κορκονεας εβγαινε με αδειες αλλα παραδοξως δεν κουνηθηκε φυλλο προς απογοητευση του αρθρογραφου ! Τωρα δε ειναι ελευθερος!
Ο Μελιστας που ΑΘΩΩΘΗΚΕ για την δολοφονια του 15χρονου "σκουλαρικακια και ροκα" Μιχαλη Καλτατζα
δεν εινα αριστερος! Ακροδεξιος του κερατα ειναι και ομοιδεατης του αρθρογραφου!

Ιφιγένεια (11/11/2017 07:49)

κε. ΣεΪτανίδη, αντι άλλης απάντησης, ΔΙΑΒΑΣΕ τη επιστολή-δήλωση του Γιώργου ΜΟΜΦΕΡΑΤΟΥ, στην εφημερίδα ΄΄παραπολιτικά΄΄, ξέρεις εσυ, είναι ο γιός του Νίκου Μομφεράτου , ιδιοκτήτη της Απογευματινής.
Θα σας μάθει πολλά.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (11/11/2017 10:41)

@21.12
Για μένα όποιος ισοβίτης αποφυλακίζεται είναι πρόβλημα.

@23.53
Μην εξάπτεστε αγαπητέ. Το ίδιο λέμε με άλλα λόγια: με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς

@04.29
Στη Λούτσα έχω πάει κάμποσες φορές. Για το λούτσο και τα συναφή περιμένω ενημέρωση από σένα που ως φαίνεται έχεις εμπειρία...

(11/11/2017 11:05)

Αριστεροφασίστα επειδή κάποιοι έκλεβαν ο Κουφοντίνας είναι ήρωας που σκότωσε 11 άτομα είτε έφταιγαν είτε όχι; Εύχομαι λοιπόν να βρεθεί ένας δεξιοφασίστας να καθαρίσει άλλους 11 από εσάς είτε φταίτε είτε όχι και μετά να τον κάνουν ήρωα.

Διαμαντή (11/11/2017 11:25)

Όπως βλέπεις όταν λες τα αυτονόητα αρχίζει ο συμψηφισμός και η στοχοποίηση. Γι αυτό όπως σου γράφουν να πλένεις το βρωμόστομά σου πριν μιλήσεις για τον ήρωα Κουφοντίνα για να μην πάθεις τίποτα χειρότερο. Αυτοί είναι οι δημοκράτες της ακροαριστεράς. Οι χρυσαυγίτες είναι παιδάκια μπροστά τους. Αφού λοιπόν είναι όλα τόσο απλά με τις άδειες πλησιάζει σιγά σιγά η ώρα για την πρώτη άδεια του Ρουπακιά του δολοφόνου του Φύσσα. Να ετοιμάσουν και σε αυτόν υποδοχή ήρωα. Αλλωστε μόνο έναν σκότωσε. Αν αρχίσει να διαμαρτύρεται η μάνα του Φύσσα να την στείλουν στον Κοντονή να την αντιμετωπίσει με τον ίδιο τρόπο που αντιμετώπισε την Μπακογιάννη.

Ανωνυμος (11/11/2017 11:32)

@11.05
Φασιστα, ο φιλος σου ο Ρουπακιας που εχει ομολογηση οτι ειναι ο δολοφονος του Φυσσα ειναι εξω , εδω και δυο χρονια βασει του νομου που μιλαει για την 18μηνη κρατηση!
Ποσο στοκοι πρεπει να ειναι οσοι διαμαρτυρονται για την εφαρμογη του νομου;

ΕΛΕΟΣ (11/11/2017 15:27)

ΠΡΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗ ΝΤΕΓΙΑΝΝΗ Κ Δ.ΣΕΙΤΑΝΙΔΗ...

μαλλον αποτελεί το αγαπημένο ψευδωνυμο του...χαχχαα ρε ψυχάκια


ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ,,,ειστε πιο άδειοι κ απ τα καρτοτηλέφωνα χωρίς κάρτα.

ΣΤΗΝ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ ΔΥΣΗ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΩΦΡΟΝΙΣΜΟΥ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ .

ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΡΕ ΒΑΛΚΑΝΙΟΙ ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ Κ ΕΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑΝ ΚΟΨΕΙ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (11/11/2017 16:17)

@15.27
Υποθέτω, αξιότιμε κύριε, ότι την ίδια ιερή αγανάκτηση εκφράζατε κι όταν δεν δίνονταν άδειες στον έγκλειστο δικτάτορα Γεώργιο Παπαδόπουλο. Ή για το ότι δεν δόθηκε στον αρχιπραξικοπηματία Ντερτιλή (κι όχι Αγγελή όπως από λάθος έγραψα στο κείμενο) άδεια να παραστεί στην κηδεία του παιδιού του.

Δεν έπρεπε να πάρουν, κατά τη γνώμη σας κι αυτοί άδεια για να σωφρονιστούν και να αντέξουν, όπως λέτε;

Ή μήπως όχι;

Παττακός (11/11/2017 16:59)

@16.17 Αν το έλεγες από την αρχή αυτο θα είχε νόημα. Γράφεις όμως πρώτα ένα κατεβατό για να δικαιολογήσεις την τρέχουσα ιερή αγανάκτηση όλων των οπαδών του νόμου και της τάξης και μετά λες αυτό. Να σου πω, λοιπόν, εγώ ποια είναι η γνώμη μου:
Ναι, από ένα σημείο και μετά όλοι οι έγκλειστοι δικαιούνται μια ανθρώπινη μεταχείριση. Γιατί αλλιώς το κράτος γεννά ένα νέο κύκλο βίας, δικαιολογώντας αυτούς που μιλούν για κράτος-δολοφόνο, κράτος-δεσμοφύλακα κ.λπ. Τι θα γινόταν αν ο Παπαδόπουλος πέθαινε σπίτι του; Έτσι κι αλλιώς η καταδίκη του στη συνείδηση του κόσμου ήταν δεδομένη και η τυχόν αποφυλάκισή του σε προχωρημένη ηλικία δεν ενείχε κανένα κίνδυνο.
Συμφωνώ και αυτό ήταν το σημείο του προηγούμενου σχολίου μου, ότι όλοι οι κρατούμενοι δικαιούνται όσα ορίζει ο νόμος. Δεν φτιάχνουμε νόμους αλά καρτ. Τι κέρδισε το κράτος δικαίου με τον τρομονόμο, τον κουκουλονόμο κ.λπ.; Απλά απαξιώθηκε κι άλλο.

Παττακός (11/11/2017 17:00)

(συνέχεια) Η Μπακογιάννη και η οικογένειά της έχει δίκιο να αισθάνεται πρόκληση από την άδεια στον (υποτιθέμενο, δεν το έχει αποδεχτεί ποτέ, ούτε υπάρχει απόδειξη) εκτελεστή του συζυγου της, αλλά δεν μπορεί να υπαγορεύει νόμους και αποφάσεις μια οικογένεια θύματος. Όπως δεν μπορεί να αυτοδικεί όπως η οικογένεια της άτυχης εφοριακού. Την ίδια πρόκληση αισθάνεται και η οικογένεια του Φύσσα, η οικογένεια Τεμπονέρα, η οικογένεια του Αλέξη κ.λπ.
Φθάνει πια η εκμετάλλευση της τρομοκρατίας. Για πολλούς και αυτό που ζούμε σήμερα είναι τρομοκρατία -κρατική αυτή τη φορά. Και γεννά αντι-βία. Ας ανοίξει η φιλελεύθερη παράταξη τα μάτια της να δει τις αιτίες της κοινωνικής και πολιτικής βίας και ας μην σκέφτεται κοντόφθαλμα. Ο Παυλόπουλος και ο Καραμανλής το βίωσαν πολύ έντονα το 2008.

Διαμαντής Σεϊτανίδης (11/11/2017 18:12)

@16.59
Δεν σε καταλαβαίνω. Αυτό το λέω και το γράφω στο κείμενό μου, το οποίο είναι ενιαίο. Τι διαφορά θα είχε αν το έγραφα στην αρχή ή στο τέλος; Ένα κείμενο είναι, ενιαίο, κι εκεί μέσα το γράφω.

Και για να διαφωνήσουμε επί της ουσίας. Η κρατική βία στις σύγχρονες κοινωνίες είναι η μόνη δικαιολογημένη. Το Κοινωνικό Συμβόλαιο του Ρουσό προβλέπει εκχώρηση μέρους της ελευθερίας του πολίτη προς το κράτος, με αντάλλαγμα την ανεμπόδιστη ατομική, πολιτική και κοινωνική του δράση. Εάν ένας γείτονάς σου σε πλακώσει στο ξύλο, η κρατική βία θα τον εξαναγκάσει, να πληρώσει για την παράνομη πράξη του.

Πόσο πιο απλά να τα γράψω ρε παιδιά για να τα καταλάβετε; Πόσο πιο απλά; Η κρατική βία είναι Η ΜΟΝΗ δικαιολογημένη βία. Αλλιώς θα ήμασταν ζούγκλα.

ανωνύμ (11/11/2017 20:47)

Βάστα γερά κουφοντίνα, λίγος καιρός ακόμη και οι τσίπρας-ψεκασμένος θα σε βγάλουν έξω.

αγραμματος (12/11/2017 07:29)

Κε. ΣεΪτανίδη, πάει πέρασε και αυτό !!!! Επέστρεψε Κουφοντίνας στη φυλακή. !!!!!
Ψάχτε για το επόμενο ΄΄επεεισόδιο΄΄!!!!! Δεν έκατσε όπως ΄΄περιμένατε΄΄ πολλοί αυτό.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (13/11/2017 15:02)

@George
Tα αδέρφια σου δικάζονται στο Εφετείο. Ο αδερφός σου ο Καλαμπόκας κυκλοφορεί ελεύθερος στον Βόλο.
Η ιατροδικαστική έκθεση της δολοφονίας Τεμπονέρα θα θυροκολληθεί στη Νέα Φιλαδέλφεια για να μάθουν κάποιοι τι εστί Κένταυροι και Καλαμπόκας.
Στη Χρυσή Αυγή, George, στη Χρυσή Αυγή.

George (13/11/2017 16:43)

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ (13/11/2017 15:02)
Κόψε τα ναρκωτικά γαυροφασίστα. Μπορείς να ξεπεράσεις την ήττα του γηπέδου και με άλλο τρόπο. Και πρόσεχε γιατί όσο κι αν διαφωνώ με την αποφυλάκιση Κουφοντίνα ξέρω ότι είναι ΑΕΚΑΡΑ και ερχόταν με τους Ξηρούς στη σκεπαστή. Πρόσεχε λοιπόν μην πετύχει σε καμιά άδεια κανά σίχαμα σαν εσένα γιατί τότε θα κλαίγεσαι εσύ στη δικαιοσύνη γιατί τον άφησαν να βγει.

@αγραμματος (12/11/2017 07:29) (13/11/2017 16:55)

Σε 60 μέρες θα ξαναβγεί. Ας εξαφανιστεί μετά από κάποια άδεια και θα δεις ποιός θα τρέχει και ποιός θα δικαιωθεί. Ακολουθούν άλλωστε και άλλα μπουμπούκια από πολλούς χώρους που θα εκμεταλλευτούν ανάλογες διατάξεις.

ΟΥΓΚΑΝΟΣ (14/11/2017 13:51)

@George 13/11/2017 15:02
Πρώτα από όλα βάζεις στοίχημα ότι ναρκωτικά παίρνεις εσύ κι όχι εγώ;
Λες στόχος της 17Ν να είμαι εγώ κι όχι εσύ; Είσαι σίγουρος;
Να κοιταχτείς στον καθρέπτη. Είπαμε θα θυροκολλήσω την ιατροδικαστική έκθεση της δολοφονίας του Τεμπονέρα. Απόρω γιατί δεν είσαι στο Εφετείο.
Είσαι για τα πανηγύρια όμως: "Ο Κουφοντίνας είναι ΑΕΚΑΡΑ και ερχόταν με τους Ξηρούς στη σκεπαστή".
Μήπως εννοείς την σκεπαστή που σέρβιραν απέναντι από το γήπεδο.
Όταν εσύ πήγαινες στην σκεπαστή, ο Κουφοντίνας ασχολιόταν με άλλα πράγματα.
Έχεις μιλήσει με τον Κουφοντίνα για τον "τίγρη", να σου πει την γνώμη του;

@ΟΥΓΚΑΝΟΣ (14/11/2017 13:51) (14/11/2017 19:39)

Ρε βλαμένε πριν γράψεις την κάθε βλακεία σου φρόντισε τουλάχιστον να ενημερωθείς από κάπου. Ο Κουφοντίνας και οι Ξηροί ήταν Αεκτζήδες και έρχονταν στο γήπεδο και στη σκεπαστή. Κάθε φορά ξεπερνάς τον εαυτό σου σε ηλιθιότητα. Επιτέλους γράψε μια φορά κάτι που να έχεις δίκιο. Τόσο δύσκολο είναι;

Προσθέστε το σχόλιό σας

Ονοματεπώνυμο ή ψευδώνυμο  
Το e-mail σας (προαιρετικό - δεν δημοσιεύεται)  
Το σχόλιό σας

Ροή ειδήσεων

Να μην γίνουμε «Μάνδρα»! Η Σκρα είναι βόμβα! Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

Ζευγάρωσε τις νίκες του το τμήμα Προμίνι της ΦΕΑ

Τα παιδιά της πόλης, φτιάχνουν τα δικά τους στολίδια, και στολίζουν το δέντρο του Familife

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων παρεμβαίνει για την κατάληψη στο Γυμνάσιο Νέας Χαλκηδόνας

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα

Κυκλοφοριακή αναστάτωση προκαλεί ο δήμος την Κυριακή στην πόλη- Όλες οι αλλαγές

Κατάληψη στο Γυμνάσιο Νέας Χαλκηδόνας- τους γέμισε «θα» ο δήμαρχος

Παίζοντας μπάλα από τα γεννοφάσκια του!

Η Ένωση Κρητών, μάς προσκαλεί...

Εκλογές στους δικηγόρους

«Αέρας» πέρασε και στην Πετρούπολη η ΦΕΑ, συνεχίζει αήττητη

Ενώ με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς....

Μαθήματα χορού από την Ένωση Κρητών

Η φθινοπωρινή εκδρομή των Εθελοντών

Τα «βρόντηξε» κι από το Δημοτικό Συμβούλιο ο Δούλος- συν ένας για τη Δύναμη Πολιτών

Δημοφιλέστερα άρθρα

Αμείλικτος πόλεμος: Νέα προσφυγή στο ΣτΕ εναντίον της κατασκευής του γηπέδου της ΑΕΚ!

Είναι, πια, ξεκάθαρο: δεν μπορεί, το παιδί...

Κατάληψη στο Γυμνάσιο Νέας Χαλκηδόνας- τους γέμισε «θα» ο δήμαρχος

Η εκ-διοίκηση της πασιέντζας

Το πράσινο σε ιδιώτες- Πρακτικές Νέας Δημοκρατίας στη διοίκηση του δήμου!

Σειρά της ΑΕΚ να ενημερώσει για υπογειοποίηση- κυκλοφοριακή μελέτη

Να μην γίνουμε «Μάνδρα»! Η Σκρα είναι βόμβα! Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;

Υπογειοποίηση: Η πόλη σε σύγχυση, με ευθύνη του δημάρχου (video)

Ενώ με τον κύριο Κουφοντίνα, τα πράγματα είναι αλλιώς....

Τα παιδιά της πόλης, φτιάχνουν τα δικά τους στολίδια, και στολίζουν το δέντρο του Familife

Καμία συνέπεια, καμία ιδεολογία. Μόνο χωρίς αρχές, απόλαυση της εξουσίας

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα

Εμφανίστηκε η Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία και ζητεί καλύτερες συνεδριάσεις στα δημοτικά συμβούλια

Καταγγέλλει τη διοίκηση Βασιλόπουλου η ΔΑΣ- ΟΤΑ

Τα «βρόντηξε» κι από το Δημοτικό Συμβούλιο ο Δούλος- συν ένας για τη Δύναμη Πολιτών

Η Αλήθεια Newsletter

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας

Τελευταία σχόλια

Να μην γίνουμε «Μάνδρα»! Η Σκρα είναι βόμβα! Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;
Xρήστης: ανωνύμ
Α-ρούλη είσαι πολύ δύναμη. Το αριστερό όμως αγόρι - ναι καλά κατάλαβες, αυτό το αριστερό κατασκεύασμα - δεν μπορείς να το ξεπεράσεις ούτε στ...

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα
Xρήστης: Βράσε όρυζα
@23:04 Η βάρκα του Καζατζίδη, το εκκλησάκι Άγιος Λουκάς μπάρλος κι η Αγιά Σοφιά μαζί με τα χαμάμ και τα κουρεία που κατά τη γνώμη σου θυμίζο...

Να μην γίνουμε «Μάνδρα»! Η Σκρα είναι βόμβα! Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;
Xρήστης: Για ποια Δούρου λέτε ;
Τη Ρένα ; Το καλοκαίρι έκανε μακιγιάζ με φούμο για να ταιριάζει με τα τηλεοπτικά πλάνα απ´ τα καμμένα. Χθες εμφανίστηκε με άλλο look σαν εκπ...

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα
Xρήστης: George
Και πάλι η ΑΕΚΑΡΑ μπαίνει μπροστά. Σε συννενόηση με την Περιφέρεια τα εισιτήρια του αγώνα με τον Πλατανιά θα κοστίζουν μόνο 5 ευρώ και όλα τ...

Να μην γίνουμε «Μάνδρα»! Η Σκρα είναι βόμβα! Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;
Xρήστης: Θα θρηνήσουμε νεκρούς
Το μόνο σίγουρο. Δυστυχώς ...

Να μην γίνουμε «Μάνδρα»! Η Σκρα είναι βόμβα! Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;
Xρήστης: Θα εχουμε νεκρούς
Σύντομα στη Σκρα. Θα πεθάνει ο κοσμος στον ύπνο του. Θέλει εισαγγελική παρέμβαση απο τώρα για την αδιαφορία της Δημοτικής αρχης ...

Να μην γίνουμε «Μάνδρα»! Η Σκρα είναι βόμβα! Πότε πίεσε ο δήμος την Περιφέρεια για αντιπλημμυρικά;
Xρήστης: George
Ποιά αντιπλημμυρικά έργα; Και ποιός παράνομος σταθμός μεταφορτωσης; Μόνο με το γήπεδο και τις απευθείας αναθέσεις στους κολλητούς ασχολείται...

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα
Xρήστης: ΟΥΓΚΑΝΟΣ
Κι όμως η Δούρου έκανε μήνυση κατά παντός υπευθύνου. Σχεδόν τρία χρόνια ποιος είναι περιφερειάρχης; Ο Μπενίσης δεν ήταν διευθυντής της ΕΥΔΑΠ...

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα
Xρήστης: @(15:35)
Ποιά κιτσάτη ιδιωτική αρένα οπαδέ της συμμορίας του χοντρού; Στην ΑΕΚΑΡΑ θα ανήκει το πιο όμορφο γήπεδο που έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα κ...

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα
Xρήστης: Nick
Απόλυτα φυσιολογικά όσα μας συμβαίνουν. Ποιός ασχολείται σοβαρά με τέτοια θέματα; Το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων έχει τεράστιες περικοπές....

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα
Xρήστης: @ΟΥΓΚΑΝΟΣ
Ναι το αφεντικό σου δεν έχει ακόμα προφυλακιστεί. Απαγορεύεται να φύγει απο τη χώρα και δίνει το παρόν στο αστυνομικό τμήμα μέχρι να γίνουν ...

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα
Xρήστης: @(15:35)
Ναι γελοίε ο Μελ φτιάχνει ιδιωτική αρένα. Θα ρίχνει μέσα τους αντιπάλους του και θα ελευθερώνει λιοντάρια. Και όταν θέλει κάτι πιο ήσυχο θα ...

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα
Xρήστης: @ΟΥΓΚΑΝΟΣ (16/11/2017 15:41)
Και μόνο ο εκνευρισμός σου φανερώνει το πόσο σε πείραξε το σχόλιο. Αφήστε τα λεφτά της Περιφέρειας και σκεφτείτε αν ειχατε δώσει για αντιπλη...

Οι ευθύνες της πολιτικής για την τραγωδία στη Μάνδρα, έχουν ονοματεπώνυμα
Xρήστης: αγραμματος
Πες και κανένα ΟΝΟΜΑ κε. Σεϊτανίδη !!!!!!!...

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων παρεμβαίνει για την κατάληψη στο Γυμνάσιο Νέας Χαλκηδόνας
Xρήστης: αγραμματος
Πότε κτίσθηκε το σχολείο ??? Ποιός είναι ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ??? Ποιός το ΠΑΡΕΛΑΒΕ απο το ΔΗΜΟ ???? ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ , Δήμαρχε.....αυτή είναι...

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©